Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Μην φάτε σε αυτά τα εστιατόρια - ταβέρνες αν δεν ζητήσουν συγνώμη


Recommended Posts

"Ονομάζομαι Ιωάννα, είμαι τυφλή και κάτοχος σκύλου-οδηγού. Ερευνήτρια στο ΙΤΕ Ηρακλείου, υποψήφια διδάκτωρ στην ιατρική σχολή του παν/μίου Κρήτης

και πρόεδρος της Ελληνικής Σχολής Σκύλων-Οδηγών «Λάρα». Ζω στο Ηράκλειο Κρήτης όπου η πρόσβαση του σκύλου-οδηγού επιτρέπεται παντού. Και στην πολιτισμένη υποτίθεται πρωτεύουσα; Σήμερα πρωτομαγιά, θέλησα να ...

 

πάω με...

μια φίλη για φαγητό στην ταβέρνα «Καλοζύμη» (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ 48, ΧΑΛΝΔΡΙ) που βρίσκεται δίπλα στο πατρικό μου.

Στην είσοδο της ταβέρνας, ο υπεύθυνος μας πληροφόρησε πως απαγορεύονται τα σκυλιά.

Απαντήσαμε ότι, έτσι κι αλλιώς θα τρώγαμε στην αυλή αφού είχε ωραία μέρα. Εκείνος, αντέτεινε πως ο σκύλος απαγορεύεται ακόμα και στην αυλή και πρότεινε να… μας βγάλει ένα τραπέζι στο δρόμο!

Φύγαμε και πήγαμε ακριβώς δίπλα στην ταβέρνα «Ιορδάνης».

Δυστυχώς κι εκεί, η ίδια αντιμετώπιση: ο σκύλος δεν επιτρέπονταν ούτε καν στην αυλή…

Κι ερωτώ τους φίλτατους αναγνώστες:

1. Αξίζει ένας άνθρωπος να φάει στο δρόμο, επειδή βλέπει με τα μάτια ενός σκύλου;

2. Μπορεί ο μάγειρας της εκάστοτε ταβέρνας να μαγειρέψει χωρίς τις κατσαρόλες του;

3. Εάν ήμουν φορέας της γρίπης των χοίρων και πήγαινα να φάω δίχως να πω λέξη θα ήμουν εντάξει;"

σύνδεσμος είδησης : http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_5062.html

 

και λέω : Ελλάδα με τη Πετρουλα σου ......και με τα ωραια σου ... καλα το πας ! Γιατί αυτή η κοινωνία ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!

καληνυχτα σας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν ειναι τυχαίο αυτο που λενε "γνωρισα τους ανθρωπους και αγαπησα τα ζωα"!!!!!!!!!!!!!!!

δεν μπορώ παρα να συμφωνήσω .....

Link to comment
Share on other sites

Άρια (((((((((((()))))))))))))!

Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!:D

κι εγω , κι εγω φλιτατη .... πολυ έως ...μπόλικα (για να μην πω σε ψαχνω κι όλας ..... χαχαχχαχαχχαχα!!!! (offtopick)

στο θεμα μας τωρα!!!! :D:D:D

Ε ΤΟΥΣ ΚΑΦΡΟΥΣ!!!! μη τα πάρω να πουμε ΠΑΛΙ !!!

Link to comment
Share on other sites

Κι ερωτώ τους φίλτατους αναγνώστες:

1. Αξίζει ένας άνθρωπος να φάει στο δρόμο, επειδή βλέπει με τα μάτια ενός σκύλου;

2. Μπορεί ο μάγειρας της εκάστοτε ταβέρνας να μαγειρέψει χωρίς τις κατσαρόλες του;

3. Εάν ήμουν φορέας της γρίπης των χοίρων και πήγαινα να φάω δίχως να πω λέξη θα ήμουν εντάξει;"

 

Εγώ αναρωτιέμαι:

1.Αξίζουν οι κύριοι εστιάτορες την τιμή,να φάει στο κατάστημά τους έστω κι αδέσποτος σκύλος?

2.Αν αντί της τυφλής με το σκύλο οδηγό ,ήτανε κυρία με πόρσε και σκύλο θα την αντιμετωπίζανε το ίδιο οι κύριοι εστιάτορες?

3.Λυπάμαι πάρα πολύ τους κυρίους αυτούς,γιατί ο τυφλός σε όραση άνθρωπος,μπορεί να βρει τρόπο για να λύσει το "πρόβλημά" του.

Ο τυφλός σε εγκέφαλο και θετικά συναισθήματα άνθρωπος όμως ,δεν έχει καμιά ελπίδα....

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Τηλ. (2310) 997158, 996778 Fax (2310) 996730

Κτίριο Διοίκησης «Κ. Καραθεοδωρή» Α.Π.Θ., Τ.Κ. 541 24, Θεσσαλονίκη

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θεσσαλονίκη, 22/5/2008

 

«Άνθρωποι με τυφλότητα: Προβλήματα και Λύσεις. Εκπαιδευτικά και Κοινωνικά ζητήματα» ήταν το θέμα της Ημερίδας που διοργανώνει η «Αναπηρία Σήμερα» στο πλαίσιο της Φοιτητικής Εβδομάδας του Α.Π.Θ.

 

Η Ημερίδα πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου 2008 και ώρες 10.00-14.00, στο 10ο όροφο του Πύργου της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ.

 

Στην Ημερίδα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα που προκύπτουν με βάση τις απαντήσεις ενός αντιπροσωπευτικού δείγματος φοιτητών χωρίς πρόβλημα όρασης που συμμετείχαν στην έρευνα. Όπως δήλωσε ο κ. Μπίμπασης από την αξιολόγηση αυτών των πρώτων στοιχείων προκύπτουν τέσσερα βασικά συμπεράσματα. Πρώτον οι φοιτητές με κανονική όραση σε μεγάλο βαθμό δε γνωρίζουν τις ανάγκες των τυφλών φοιτητών. Δεύτερον, θεωρούν ότι είναι προτιμότερο τα άτομα με πρόβλημα όρασης να φοιτούν κυρίως σε σχολές με περισσότερο θεωρητικά και όχι πρακτικά μαθήματα. Τρίτον, εντοπίζονται προβλήματα, τόσο στην προσβασιμότητα όσο και στην παροχή του εκπαιδευτικού υλικού στην κατάλληλη μορφή και τέταρτον, υπάρχουν δυσκολίες στην παρακολούθηση των παραδόσεων.

 

Ακολουθεί αναλυτικά η έρευνα για τις απόψεις των βλεπόντων φοιτητών για τους φοιτητές με προβλήματα όρασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Στην έρευνα συμμετείχαν 55 φοιτητές, 24 άνδρες και 31 γυναίκες, ηλικίας 18-27 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 21 χρόνια. Οι συμμετέχοντες απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο 39 ερωτήσεων ανοιχτού και κλειστού τύπου. Όλοι οι συμμετέχοντες ήταν φοιτητές σε τμήματα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Από τους 55 συμμετέχοντες, οι 27 δήλωσαν ότι δεν είχαν μέχρι σήμερα κάποια επαφή με τυφλό άτομο, οι 11 ότι είχαν επαφή με ένα τυφλό άτομο, οι 9 είχαν επαφή με δύο τυφλά άτομα και οι υπόλοιποι 8 ότι είχαν επαφή με τρία και περισσότερα τυφλά άτομα.

Οι απαντήσεις που δόθηκαν σε κάθε μία από τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου παρουσιάζονται στη συνέχεια.

Θεωρείτε την τύφλωση μία από τις χειρότερες αναπηρίες;

70.9% Ναι

25.5% Όχι

3.6% Δεν γνωρίζω

Κατά πόσο είναι εύκολο τα άτομα με πρόβλημα όρασης να φοιτήσουν σε κάποια σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;

23.6% πολύ δύσκολο

56.4% δύσκολο

16.4% μέτριας δυσκολίας

3.6% εύκολο

Κανένας από τους συμμετέχοντες δεν απάντησε πολύ εύκολο

Αρκετά άτομα με πρόβλημα όρασης, ενώ εγγράφονται και ξεκινούν τη φοίτησή τους σε κάποια σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, στη συνέχεια διακόπτουν. Που πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό;

Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υλικοτεχνικές υποδομές/οργάνωση στα πανεπιστήμια (9)

Έλλειψη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού (:cool:

Ρατσισμός (6)

Δυσκολία πρόσβασης (5)

Δυσκολία στην παρακολούθηση μαθημάτων (5)

Δεν υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα και το προσωπικό για την υποστήριξη των ατόμων αυτών (6)

Περιθωριοποίηση (3)

Αντιμετώπιση του κοινωνικού τους περιγύρου (3)

Δεν έχουν βοήθεια από καθηγητές (2)

Απογοήτευση (2)

Δεν υπάρχει ίση αντιμετώπιση από καθηγητές (2)

Δεν υπqάρχει ίση αντιμετώπιση από συμφοιτητές (2)

Δυσκολίες στην ανάγνωση (2)

Δυσκολίες ένταξης (2)

Προκαταλήψεις (1)

Δεν υπάρχει συνεργασία με καθηγητές (1)

Προβλήματα με συμφοιτητές (1)

Αίσθημα μειονεξίας (1)

Υποβάθμιση (1)

Καταπάτηση δικαιωμάτων (1)

Έλλειψη στόχων (1)

Έλλειψη κοινωνικότητας (1)

Μειωμένη αυτοπεποίθησή τους (1)

Ποια πιστεύετε ότι είναι πιο χρήσιμη, η εκπαίδευση σχετικά με την αυτοεξυπηρέτησή τους ή η εκπαίδευση με σκοπό την απόκτηση γνώσεων;

21,8% για την αυτοεξυπηρέτησή τους

3.6% για την απόκτηση γνώσεων

74.6% και τα δύο έχουν τον ίδιο βαθμό χρησιμότητας

Πως αντιμετωπίζονται από τον κοινωνικό περίγυρο αυτά τα άτομα; (Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να επιλέξουν περισσότερες από μία απαντήσεις)

27.3% Ρατσιστικά

30.9% Φιλικά

10.9% Ισότιμα

54.5% Προστατευτικά

30.9% Αδιάφορα

Από πού έχετε διαμορφώσει τις απόψεις σας για τα συγκεκριμένα άτομα; (Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να επιλέξουν περισσότερες από μία απαντήσεις)

43.6% από προσωπική εμπειρία

49.1% από τρίτους (από την επαφή μου με άλλους ανθρώπους γενικά)

23.6% από τα Μ.Μ.Ε.

7.3% από λογοτεχνικά βιβλία

25.5% από κινηματογραφικές ταινίες και θεατρικές παραστάσεις

Τα άτομα με πρόβλημα όρασης είναι καλύτερο να επιλέγουν συγκεκριμένες σχολές/τμήματα για τη φοίτησή τους;

49.1% ναι

32.7% όχι

18.2% δεν γνωρίζω

Είναι προτιμότερο τα άτομα με πρόβλημα όρασης να αποκλείονται από κάποιες σχολές/τμήματα;

25.5% ναι

52.7% όχι

21.8% δεν γνωρίζω

Ποιες σχολές/τμήματα θεωρείτε καταλληλότερες για τους φοιτητές με πρόβλημα όρασης;

Όλες (9)

Καλών Τεχνών (9)

Φιλολογικές/ φιλοσοφικές σχολές ( 7)

Θεωρητικές (6)

Παιδαγωγικά Τμήματα (6)

Τμήματα Ειδικής Αγωγής (1)

Όλες πλην Iατρικής (1)

Νομική σχολή (1)

Σχολή Θεολογίας (1)

Ψυχολογία (1)

Πληροφορική (1)

Στο τμήμα σας φοιτούν άτομα με πρόβλημα όρασης;

20% ναι

49.1% όχι

30.9% δεν γνωρίζω

Υπάρχουν υποδομές για φοιτητές με πρόβλημα όρασης στο πανεπιστήμιο, που να διευκολύνουν την πρόσβασή τους;

12.7% ναι

36.4% όχι

49.1% δεν απάντησαν

Ποιες είναι αυτές οι υποδομές;

Ταμπέλες με γραφή μπράιγ (1)

Οδηγοί τυφλών (2)

Ηχητικά μηνύματα (1)

Ηχητικό ασανσέρ (5)

Αναφέρετε δυσλειτουργίες/ελλείψεις που έχει το παν/μιο, όσον αφορά την κτιριακή υποδομή, οι οποίες δυσκολεύουν καθημερινά τη πρόσβαση των φοιτητών με πρόβλημα όρασης.

Πολλά σκαλοπάτια (:cool:

Δεν υπάρχουν οδηγοί τυφλών (7)

Δεν υπάρχουν ασανσέρ (5)

Δεν υπάρχουν ράμπες (5)

Έλλειψη ηχητικών σημάτων (5)

Δεν υπάρχουν ταμπέλες με γραφή μπράιγ (4)

Tα κτίρια είναι πολυεπίπεδα (3)

Δεν υπάρχουν μπάρες (3)

Δύσκολη πρόσβαση στις αίθουσες διδασκαλίας και στα εργαστήρια (3)

Δεν υπάρχει βοηθητικό προσωπικό (2)

Επικίνδυνες γωνίες στο χώρο (1)

Υπάρχουν πολλές κολόνες σε κοντινές αποστάσεις (1)

Δεν υπάρχουν ειδικά συστήματα (1)

Έλλειψη ειδικών γνώσεων των καθηγητών πάνω σε αυτά τα προβλήματα (1)

Οι φοιτητές με πρόβλημα όρασης παρακολουθούν τις παραδόσεις μαθημάτων;

1.9% ποτέ

3.7% σπάνια

9.3% μερικές φορές

22.2% συχνά

1.9% πολύ συχνά

61.6% δεν γνωρίζω

Τα διάφορα βοηθήματα/εποπτικά μέσα, που πιθανόν χρησιμοποιούνται κατά την παράδοση (προβολή σχεδιαγραμμάτων, προβολή ταινίας, οπτικά παραδείγματα π.χ. εικόνες, κλπ) δυσκολεύουν τις παρακολουθήσεις των μαθημάτων;

60% ναι

16.4% όχι

23.6% δεν γνωρίζω

Τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι φοιτητές με πρόβλημα όρασης κατά την παράδοση των μαθημάτων;

Δεν μπορούν να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις που γίνονται με τη χρήση οπτικών μέσων (15)

Δεν μπορούν να παρακολουθούν σχεδιαγράμματα (6)

Δεν μπορούν να παρακολουθούν εικόνες (5)

Δεν υπάρχουν βιβλία και σημειώσεις μαθημάτων σε κατάλληλη μορφή (4)

Δυσκολία στο κράτημα σημειώσεων (4)

Δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την εκτέλεση ασκήσεων για τις οποίες απαιτείται η όραση (3)

Δεν υπάρχουν κατάλληλα μέσα για τη σωστή παράδοση των μαθημάτων (2)

Δεν μπορούν να παρακολουθήσουν βίντεο (1)

Δεν μπορούν να παρακολουθούν τις κινήσεις των καθηγητών (1)

Πρέπει να δίνουν περισσότερη προσοχή (1)

Δυσκολεύονται στην κατανόηση του μαθήματος (1)

Στηρίζονται μόνο στην ακοή τους (1)

Γνωρίζετε εάν το Τμήμα/Σχολή σας φροντίζει να παρέχει τα συγγράμματα σε κατάλληλη μορφή για τους φοιτητές με πρόβλημα όρασης (π.χ. ηλεκτρονικά κείμενα, μπράιγ);

12.7% ποτέ

12.7% σπάνια

7.3% μερικές φορές

1.8% συχνά

0% σε όλα τα μαθήματα

65.5% δεν γνωρίζω

Γνωρίζετε εάν το διδακτικό προσωπικό παρέχει τα συγγράμματα σε κατάλληλη μορφή για τους φοιτητές με πρόβλημα όρασης (π.χ. ηλεκτρονικά κείμενα, μπράιγ);

5.6% ποτέ

18.5% σπάνια

3.7% μερικές φορές

3.7% συχνά

0% σε όλα τα μαθήματα

68.5% δεν γνωρίζω

Εάν δεν παρέχονται συγγράμματα σε κατάλληλη μορφή, τότε με ποιο τρόπο γίνεται η μελέτη;

Με απομαγνητοφώνηση των παραδόσεων (7)

Με ανάγνωση από τρίτους (3)

Με ανάγνωση από φίλους και συμφοιτητές (2)

Παρέχονται από τη βιβλιοθήκη συγγράμματα σε κατάλληλη μορφή (2)

Η πρακτική άσκηση των φοιτητών με πρόβλημα όρασης γίνεται με τους ίδιους όρους με τους υπόλοιπους φοιτητές;

13% ναι

29.6% όχι

57.4% δεν γνωρίζω

Αναφέρετε κάποιους παράγοντες που δυσχεραίνουν την πρακτική άσκηση των φοιτητών με πρόβλημα όρασης (σε σχολές/τμήμα που απαιτείται πρακτική άσκηση):

Δεν υπάρχει κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή (3)

Δεν υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένοι χώροι (2)

Μειωμένη κινητικότητα (2)

Η απώλεια όρασης (1)

Δεν έχουν καλή αίσθηση του χώρου (1)

Ρατσιστική συμπεριφορά από συναδέλφους (1)

Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες (1)

Δεν χρησιμοποιείται η μπράιγ (1)

Δεν υπάρχει σωστή καθοδήγηση / στήριξη από τους καθηγητές (1)

Έλλειψη συνεργασίας και βοήθειας (1)

Δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν εργαστήρια (1)

Έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού (1)

Προβλήματα κατά την επιτήρηση των μαθητών (π.χ. ως δάσκαλοι σε τάξη) (1)

Πρόσβαση (1)

Κίνδυνος για τη σωματική τους ακεραιότητα (1)

Είναι κατάλληλα διαμορφωμένη η βιβλιοθήκη ώστε να είναι προσβάσιμη από τους φοιτητές με πρόβλημα όρασης;

13% ναι

42.6% όχι

44.4% δεν γνωρίζω

Θεωρείτε ότι οι παροχές της βιβλιοθήκης ικανοποιούν τις ανάγκες των φοιτητών με πρόβλημα όρασης;

37% καθόλου

20.4% λίγο

3.7% αρκετά

0% πολύ

38.9% δεν γνωρίζω

 

Υπάρχει στη βιβλιοθήκη κατάλληλο λογισμικό για τη χρήση ηλεκτρονικών βιβλιοθηκών;

14.8% ναι

20.4% όχι

64.8% δεν γνωρίζω

 

Υπάρχουν στη βιβλιοθήκη συγγράμματα σε κατάλληλη μορφή για φοιτητές με πρόβλημα όρασης (ηλεκτρονική μορφή, μπράιγ);

18.2% καθόλου

16.4% λίγα

1.8% αρκετά

0% πολλά

63.6% δεν γνωρίζω

Πόσο συχνά φοιτητές με πρόβλημα όρασης μελετούν στη βιβλιοθήκη;

20% ποτέ

7.3% σπάνια

0% μερικές φορές

3.6% συχνά

0% πολύ συχνά

69.1% δεν γνωρίζω

Πώς είναι η συνεργασία και η σχέση των φοιτητών με πρόβλημα όρασης με τους συμφοιτητές τους;

1.9% δεν υπάρχει συνεργασία

14.8% συνεργάζονται σε μικρό βαθμό

7.4% η συνεργασία τους είναι μέτρια

18.5% η συνεργασία τους είναι καλή

5.6% η συνεργασία τους είναι άριστη

51.9% δεν γνωρίζω

Οι φοιτητές με πρόβλημα όρασης αντιμετωπίζουν ρατσιστική συμπεριφορά από τους συμφοιτητές τους;

12.7% ποτέ

16.4% σπάνια

30.9% μερικές φορές

9.1% συχνά

1.8% πολύ συχνά

29.1% δεν γνωρίζω

Πώς είναι η συνεργασία των φοιτητών με πρόβλημα όρασης με τους καθηγητές τους;

0% δεν υπάρχει συνεργασία

3.6% συνεργάζονται σε μικρό βαθμό

7.3% η συνεργασία τους είναι μέτρια

16.4% η συνεργασία τους είναι καλή

12.7% η συνεργασία τους είναι άριστη

60% δεν γνωρίζω

 

Στις δραστηριότητες που οργανώνονται στα πλαίσια του πανεπιστημίου (θεατρική ομάδα, περιβαλλοντικές ομάδες, αθλητικές δραστηριότητες, μουσικές ομάδες κλπ) συμμετέχουν φοιτητές με πρόβλημα όρασης και σε ποιο βαθμό;

7.3% ποτέ

16.4% σπάνια

7.3% μερικές φορές

3.6% συχνά

0% πολύ συχνά

65.5% δεν γνωρίζω

Ποιοι είναι κατά τη γνώμη σας οι 3 σημαντικότεροι παράγοντες (σε σειρά προτεραιότητας) που δυσκολεύουν τη συμμετοχή ενός φοιτητή με πρόβλημα όρασης σʼ αυτές τις δραστηριότητες;

Κοινωνικός ρατσισμός /προκατάληψη /μη αποδοχή τους (14)

Προβλήματα προσανατολισμού (6)

Η ίδια η απώλεια της όρασης (6)

Έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής (6)

Δυσκολία στη συνεργασία βλεπόντων-τυφλών (5)

Έλλειψη καταρτισμένου προσωπικού (3)

Έλλειψη βοηθητικών μέσων (3)

Περιορισμένη κινητικότητα (3)

Έλλειψη προσβάσιμων χώρων για τα άτομα αυτά (3)

Εκπαιδευτικό σύστημα (3)

Χαμηλή αυτοπεποίθηση (3)

Έλλειψη υλικών (2)

Δυσκολία προσαρμογής (2)

Φόβος για αποτυχία (2)

Έλλειψη εμπιστοσύνης από τους υπόλοιπους(2)

Κακή αντιμετώπιση από συμφοιτητές (2)

Έλλειψη ειδικού προσωπικού για βοήθεια στην κίνηση (2)

Αδιαφορία (2)

Περιθωριοποίηση (2)

Δεν υπάρχουν δραστηριότητες για τα άτομα αυτά (2)

Ακατάλληλες κτιριακές εγκαταστάσεις (2)

Σημειώσεις (2)

Υπερπροστασία (2)

Έλλειψη κινήτρων (2)

Αποθάρρυνση/ έλλειψη κατάλληλης στήριξης από ειδικευμένο προσωπικό πριν την είσοδό τους σε αυτές τις δραστηριότητες (2)

Αίσθημα κατωτερότητας (1)

Έλλειψη διάθεσης για συμμετοχή (1)

Δεν υπάρχουν κίνητρα για τους υπόλοιπους φοιτητές ή καθηγητές (1)

Αίσθημα αποτυχίας (1)

Δυσκολία στην εκτέλεση δεξιοτήτων (1)

Δεν μπορούν να μιμηθούν τις κινήσεις των καθηγητών τους (1)

Η κούραση των ατόμων με τα οποία συναναστρέφονται και συνεργάζονται (1)

Αίσθημα μειονεξίας (1)

Μειωμένη ισορροπία (1)

Έλλειψη ευαισθητοποίησης (1)

Η μη επαρκής ενημέρωση (1)

Δεν υπάρχουν βιβλία σε κατάλληλη μορφή (1)

Δεν υπάρχουν κατάλληλα διαμορφωμένα εργαστήρια (1)

Αναφέρετε 3 προτάσεις που θεωρείτε σημαντικότερες (σε σειρά προτεραιότητας) για τη βελτίωση των συνθηκών φοίτησης των ατόμων με πρόβλημα όρασης.

Διαμόρφωση χώρων για μεγαλύτερη πρόσβαση (19)

Παροχή συγγραμμάτων σε κατάλληλη μορφή (16)

Να υπάρχει καλή συνεργασία με τους καθηγητές/συμφοιτητές (10)

Καταρτισμένο και εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό (10)

Βελτίωση υλικοτεχνικής υποδομής (9)

Καλύτερη αντιμετώπιση από συμφοιτητές (:cool:

Κατάλληλη διαμόρφωση βιβλιοθήκης (5)

Βελτίωση κτιριακών υποδομών (5)

Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση βλεπόντων φοιτητών για θέματα τύφλωσης (4)

Πλήθος βοηθητικών μέσων (2)

Να δίνονται περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή (2)

Ψυχολογική υποστήριξη εντός του πανεπιστημίου (2)

Παροχή κινήτρων για συμμετοχή σε πανεπιστημιακές δραστηριότητες (πχ. συμμετοχή σε περιβαλλοντικές ομάδες) (2)

Διοργάνωση μαθημάτων /παραδόσεων ειδικά για τα άτομα με πρόβλημα όρασης (2)

Κατάλληλη παράδοση μαθημάτων (1)

Κατάλληλα υλικά και μέσα διδασκαλίας (1)

Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση καθηγητών (1)

Μέσα μεταφοράς (1)

Ευνοϊκές συνθήκες μάθησης (1)

Ισότητα και διευκόλυνση (1)

Βοηθήματα κινητικότητας (1)

Καλύτερη αντιμετώπιση από καθηγητές (1)

Διαφορετικές και ξεχωριστές αίθουσες διδασκαλίας (1)

Χρήση περισσότερων ακουστικών μέσων κατά τη διδασκαλία (1)

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Ο τυφλός σε εγκέφαλο και θετικά συναισθήματα άνθρωπος όμως ,δεν έχει καμιά ελπίδα....

ΝΑ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ...αλλα το τα λογια σας φίλτατη ..... ...

ρε ουστ παλιοκαφρίλες να πούμε ....

τελειωμενες ψυχες!!!!

να απολογείται ο αλλος γιατι εχει εχει μάτια?

σαν να λεμε : κυρια μου εχετε γαλανα μάτια? λυπάμε! Δεν μπορείτε να μπείτε στο μαγαζι ,εδω ειναι μόνο για καστανομάτες!!!!!:roll::roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

Νιωθω πολυ ασχημα διαβαζοντας αυτο το θεμα... δυστυχως οι ανθρωποι αυτοι δεν θα επρεπε να χαρακτηριζονται ανθρωποι... ουτε φυσικα ζωα (ειναι υποτιμητικο για τα ζωα)...

 

(Χαιρομαι ομως που σας ξαναβλεπω κοριτσια!)

Link to comment
Share on other sites

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Α ρε Ελλαδάρα!

Εδώ που τα ίσα δικαιώματα είναι το συντομότερο ανέκδοτο!

Φτού τους!

Το ΑΓΓΕΛΑΚΙ μας...

 

53d74c016a.png

 

Together we stand, divided we fall...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ντροπη τους και αυτο πρεπει να γινει καταγγελια και να μην μεινει ετσι.οι σπουδες μου αφορουν τα ξενοδοχειακα και εχω δει πολλα τετοια στην πρακτικη μου.εστιατορια που δεν δεχονται παιδια!!(πολυ γνωστο των αθηνων)εστιατορια που αναγκαζουν τους ανθρωπους που εχουν κινητικα προβληματα να αφησουν την αναπηρικη καρεκλα εξω απ το καταστημα(το ειδα με τα ματια μου)ο σκυλος σας πειραξε κυριοι??ευχομαι πραγματικα να μην βρεθει δικος τους ανθρωπος στη θεση αυτη.ΝΤΡΟΠΗ

Nrdkp3.png
Link to comment
Share on other sites

Κι ομως........

Οι "τυφλοι" μπορουν να μας ανοιξουν τα ματια.....γιατι δεν βλεπουμε την τυφλα μας και την καταντια μας!

Ντροπη.......και θελουμε να λεγομαστε και ανθρωποι............

 

 

Ευχαριστουμε Aria και Gavrias........που μας "ξυπνατε" απο τον ληθαργο μας.......και αφυπνιζετε την συνειδηση μας.....

(starlight,κι εγω αρχειο μαζι σου...:wink::-D)

 

Link to comment
Share on other sites

ντροπη τους και αυτο πρεπει να γινει καταγγελια και να μην μεινει ετσι.οι σπουδες μου αφορουν τα ξενοδοχειακα και εχω δει πολλα τετοια στην πρακτικη μου.εστιατορια που δεν δεχονται παιδια!!(πολυ γνωστο των αθηνων)εστιατορια που αναγκαζουν τους ανθρωπους που εχουν κινητικα προβληματα να αφησουν την αναπηρικη καρεκλα εξω απ το καταστημα(το ειδα με τα ματια μου)ο σκυλος σας πειραξε κυριοι??ευχομαι πραγματικα να μην βρεθει δικος τους ανθρωπος στη θεση αυτη.ΝΤΡΟΠΗ

 

 

Συμφωνώ απόλυτα, είναι ντροπή και απανθρωπιά. Επίσης, θυμάμαι πολύ καλά πριν λίγα χρόνια (δεν ξέρω αν τις βάζει ακόμα) τις διαφημιστικές καταχωρήσεις γνωστού εστιατορίου της Αθήνας, το οποίο όπως έγραψε και η κοπέλα πιο πάνω, απαγόρευε την είσοδο σε παιδιά! Συγκεκριμένα έγραφε :'' Ευγενική παράκληση της '' τάδε '' (το όνομα της ιδιοκτήτριας που ήταν και το όνομα της σικ ταβέρνας), όχι μικρά παιδιά''...

 

Όταν το είχα δει, μου είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι...

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να αναρτήσουν ταμπελίτσα, απαγορεύονται τα παιδιά, οι τυφλοί, οι γύφτοι (συγνώμη), οι κινέζοι και όλοι όσοι δεν μας αρέσουν και δεν ταιριάζουν στο life style μας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κι όλα αυτά τα παραπάνω εστιατόρια (που απαγορεύουν την είσοδο σε σκύλους και παιδιά) είναι στο μέρος που μεγάλωσα... και ντρέπομαι γιατί ειδικά τον Καλοζύμη τον έχουμε τιμήσει ουκ ολίγες φορές! Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπατήσουμε!

tZh5p3.png

G0KVp3.png

Link to comment
Share on other sites

H Απάντηση απο την ταβέρνα Ιορδάνης

 

"Όπως ξέρετε η πρωτομαγιά είναι μέρα που ο Έλληνας το ρίχνει έξω . Έτσι και έγινε και αυτή τη πρωτομαγιά . Η Φίλτατη κυρία λοιπόν ηρθε στο κατάστημα μας , μαζί με το σκυλάκι της για να φάει . Λόγω του φόρτου εργασίας που είχαμε ο σερβιτόρος δεν αντιλήφθηκε ότι ο σκύλος ήταν συνοδός . Όλοι όσοι καθόντουσαν στην αυλή φορούσαν γυαλιά ηλίου όπως και η κυρία που εκφράζει το... παράπονο της .Υπάρχει νόμος που λέει ότι σε χώρους υγειονομικού ενδιαφέροντος απαγορεύονται τα ζώα . Έτσι λοιπόν ο σερβιτόρος όταν αντιλήφθηκε το σκυλάκι που γαύγιζε της είπε πως δεν μπορούμε να την εξυπηρετήσουμε με το σκυλάκι . Δεν μας είπε ότι ο σκύλος είναι συνοδός . Εννοείτε πως αν το είχαμε αντιληφθεί ή μας το είχε αναφέρει θα την εξυπηρετούσαμε . Όταν λοιπόν ο σερβιτόρος της είπε πώς δεν μπορούμε να την εξυπηρετήσουμε , σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να ζητήσει τον υπεύθυνο του καταστήματος ή τον τεχνικό ασφαλείας που είναι και ο αρμόδιος για τέτοιου είδους ζητήματα. Μετά από λίγο μια άλλη κυρία πήρε τηλέφωνο εκ μέρους της ,και ζήτησε τον υπεύθυνο του καταστήματος για περαιτέρω εξηγήσεις . Όταν ο υπεύθυνος του καταστήματος άκουσε ότι ο σκύλος ήταν συνοδός ζήτησε αμέσως συγνώμη και απαίτησε να πάει να πάρει με το αυτοκίνητο του από το σπίτι της , τη κυρία μαζί με το σκυλάκι , πράγμα που αρνηθηκε .

 

Παρακαλώ τη κυρία που πήρε τηλέφωνο να το επιβεβαιώσει ."

 

Από Ταβέρνα Ιορδάνης

http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_8410.html

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

Δεν περίμενα διαφορετική απάντηση από την ταβέρνα: Δεν φταίνε εκείνοι, φταίει η κοπέλα που είναι τυφλή.

Και εμάς μας περνάν για ηλίθιους και περιμένουν να πιστεψουμε ότι ο σερβιτόρος δεν κατάλαβε ότι η κοπέλα είναι τυφλή

Link to comment
Share on other sites

Oμολογώ ότι θύμωσα πολύ στην αρχή με την ταβέρνα όπως είπα και πιο πάνω που συμφώνησα με όσα είχαν πει πριν από εμένα, αλλά δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του μαγαζιού.

Άλλωστε η κυρία που έφυγε δεν λέει πουθενά ότι ζήτησε τον υπεύθυνο

και πιστεύω κι εγώ ότι αν ήμουν σερβιτόρα σε ένα μαγαζί μέρα με τόσο κόσμο δεν θα σκεφτόμουνα να ελέγξω εάν ένας σκύλος είναι συνοδός, εκτός και αν μου το έλεγαν!!

Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς, οπότε δεν μπορώ πια να κρίνω.

Εάν δεν το κατάλαβε για το σκύλο, δεν έχει άδικο.

Εάν το κατάλαβε, εμμένω στο πρώτο μου ποστ!:)

-το οποίο μάλλον τώρα είναι στο αρχείο:lol:!!-

Εν πάσει περιπτώση, στην περίπτωση λοιπόν αυτή που το κατάλαβε, συμφωνω με τις πρώτες απαντήσεις!!

Δυο γλυκά χαμόγελα...η ζωή μου όλη...

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

η συζήτηση για την απαγόρευση εισόδου σε παιδιά

μεταφέρθηκε στο παρακάτω λινκ

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=20806

Βοηθήστε στη διατήρηση της λειτουργικότητας του forum κάνοντας χρήση της αναζήτησης & αναφοράς.  Αν παρατηρήσετε κάποια δημοσίευση που θεωρείτε περίεργη επιθετική ή ενάντια στους κανόνες κάντε αναφορά δημοσίευσης  Οδηγίες για το πως γίνεται η αναφορά δείτε εδώ   Ευχαριστούμε

Ακολουθήστε μας και στο Instagram:

follow_insta.png.f136a60ab3d6a108659752cf6fcc0a5a.pngfollow_cafe.jpg.0bc77dbbb8cab70c6c8919c95cac08b8.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Oμολογώ ότι θύμωσα πολύ στην αρχή με την ταβέρνα όπως είπα και πιο πάνω που συμφώνησα με όσα είχαν πει πριν από εμένα, αλλά δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω τα λεγόμενα του μαγαζιού.

Άλλωστε η κυρία που έφυγε δεν λέει πουθενά ότι ζήτησε τον υπεύθυνο

και πιστεύω κι εγώ ότι αν ήμουν σερβιτόρα σε ένα μαγαζί μέρα με τόσο κόσμο δεν θα σκεφτόμουνα να ελέγξω εάν ένας σκύλος είναι συνοδός, εκτός και αν μου το έλεγαν!!

Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς, οπότε δεν μπορώ πια να κρίνω.

Εάν δεν το κατάλαβε για το σκύλο, δεν έχει άδικο.

Εάν το κατάλαβε, εμμένω στο πρώτο μου ποστ!:)

-το οποίο μάλλον τώρα είναι στο αρχείο:lol:!!-

Εν πάσει περιπτώση, στην περίπτωση λοιπόν αυτή που το κατάλαβε, συμφωνω με τις πρώτες απαντήσεις!!

 

Συμφωνω κι εγω....(Starlight δεν ειμαστε ακομα αρχειο!!!!!)

 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, μας λείπει η παιδεία! Κοιτάμε κάποιον με γυαλιά και σκύλο και ψάχνουμε να δούμε αν είναι Gucci και ψώνιο που βγήκε να φάει με το σκύλο.

Λυπάμαι πολύ!

Link to comment
Share on other sites

το καταλαβε δε το καταλαβε ο σερβιτορος οτι η κοπελα ειναι τυφλη εμενα δε μου λεει τίποτα, ειναι οπως στο τρενο που λες σηκωθειται να καθησει η κυρια που ειναι εγκυος και σου λενε μα δε φαινοταν η κοιλια της...ε και; πρεπει να ερθει να σου τη δειξει μπροστα στα ματια σου ή να βαλει μια ταμπέλα στο κουτελο που να λεει ειμαι εγκυος-τυφλή- με καποια ιδιατεροτητα;

αν ειχαμε λιγο παραπανω κοινωνικη ευαισθησια δε θα χρειαζοταν να μας πει ο αλλος α κοιτα ειμαι τυφλος ή α κοιτα ειμαι εγκυος ή α κοιτα εχω καποια ιδιατεροτητα...

πρεπει μονοι μας να βλεπουμε και λιγο γυρω μας

ο σερβιτορος θα επρεπε να μπορει να αντιληφθει την ιδιαιτεροτητα της κοπελας οχι λογω επαγγελματος αλλα λογω της ιδιοτητας του ως συνανθρωπος της.

Θεωρουμε φυσιολογικο να ζηταμε το προισταμενο για να βρουμε το δικιο μας αντί να αλλαξουμε την σταση μας απεναντι στο συνανθρωπο μας, αντι να μαθουμε να βλεπουμε και λιγο τους αλλους γυρω μας ;

και οπως προαναφερθηκε τη Κυρια με τη Πορσε και το σκυλο νομιζω πως θα την εβλεπε ο σερβιτορος και θα εβρισκε και τραπεζι σε απομερο σημειο να μην ενοχληθει το σκυλι της.....

Link to comment
Share on other sites

σκεφτητε πως θα νιωθαμε αν ειμασταν τυφλες και για να μας εξυπηρετησουν χρειαζοταν να το δηλωνουμε συνεχεια, θα νιωθαμε καλα ή μήπως όχι ;

στην εγκυμοσυνη εμενα με τρελαινε να τους λεω οτι ειμαι εγκυος για να μου φερθουνν με καποια ευαισθησια που εκ των πραγματων τη δικαιούμουν......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...