student

Νέο Μέλος
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    22
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

17 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Athens

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

190 εμφανίσεις προφίλ
  1. Το παράδειγμα σου είναι πολύ ισχυρό, το να σου λέει κάποιος ειδικός να επικεντρώνεσαι στα θετικά, αλλάζει όλη σου την ιδιοσυγκρασια και διάθεση άρα και την προσέγγιση προς το παιδάκι σου. Εχω παρατηρήσει ότι όταν επεμβαίνει κάποιος που μπορεί να σε κατευθύνει ορθά είναι σαν θαύμα. Ανοίγουν νέοι δρόμοι. Αυτό συμβαίνει φυσικά και εδώ μέσα μέσα από τις εμπειρίες όλων μας. Όλο και κάποιος θα σε βάλει σε σκέψεις και αυτό είναι η αρχή για όμορφες αλλαγές. Σχετικά με το βιβλίο, έχω διαβάσει αυτό που αναφέρθηκε παρακάτω, περιλαμβάνει ασκησουλες που καταγραφείς και βοηθάει απίστευτα. Εχω διαβάσει αποσπάσματα από το βιβλίο " Πειθαρχία χωρίς ξύλο και φωνες " . Εχω βρει άλλο ένα το " The Happy Kid Handbook" που θα ήθελα να αποκτήσω. Aν κάποια μαμά έχει διαβάζει κάποιο από τα δύο θα ήθελα να μας πει τι προσκόμισε. Λέω στην συχνά την λέξη "απαγορεύεται" την λέω πολύ κοφτά και πιάνει σε εμάς. Την χρησιμοποιώ κυρίως σε θεματα που έχουν να κάνουν με την σωματική του ακεραιότητα. Φαίνεται να υπάρχει μια λεπτή γραμμή ανάμεσα στην θετική στάση και στο να είσαι χαλαρός. Αυτό καταλαβαίνω από αυτά που περιγραφεις.. Στη πράξη αυτό είναι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο..θελει πολύ δουλειά και αυτό. Σκέφτομαι ότι όταν βάζω όρια στον άλλον, δεν χρησιμοποιώ σάλτσες και περιττές λέξεις. Είμαι πολύ συγκεκριμένη και απόλυτη σε αυτό που θέλω. Κάποιες φορές δεν δίνω επεξηγήσεις και αυτό βοηθάει τον άλλον πιστεύω στο να μην σκεφτεί παραπέρα πάρα να επικεντρωθεί σε αυτό που λέω και μόνο. Αν αλλάξουμε εμείς θεωρω ότι αυτόματα θα αποκτησουμε θετικές σκέψεις ακόμα και στις πιο δύσκολες περιόδους που διανύουμε. Στα δύσκολα το να ζεις σε ένα ήρεμο περιβάλλον σε βοηθάει, σκέψου να είσαι πιεσμενη και να αρχίζεις να φωνάζεις η να κάνεις συνέχεια παρατηρήσεις πόσο πολύ μπορεί αυτό να σε ρίξει στον πάτο.
  2. Καλά κάνεις, εκπαιδεύεσαι εσυ θα βοηθήσεις και το παιδί σου μελλοντικά. Εγω προσωπικά άργησα να αρχίσω να ασχολούμαι με τέτοια θέματα και τώρα που είναι λίγο μεγαλύτερα προσπαθώ να αλλάξω προσεγγιση. Κυρίως την συμπεριφορά μου προς τα παιδιά. Δεν μπορώ να πω ότι φώναζα ιδιαίτερα αλλά υπήρχαν κάποιες φορές που ξέφευγα και δεν μου αρεσα καθολου.. Το βιβλίο αυτό, ήταν η αρχή για εμένα κυρίως στο κομμάτι της ενσυναισθησης και της παρατήρησης. Υπάρχουν και για τα επόμενα ηλικία στάδια αντίστοιχα. Είχαμε ένα περιστατικό που ανεβαίναμε τις σκάλες για να πάμε στο μπάνιο και μόλις τις ανέβηκε αρχισε να τρέχει προς το μπάνιο και συνέχισε αφού μπήκε μέσα. Γλίστρησε και έπεσε, ευτυχώς δεν έπαθε κάτι αλλά θα μπορούσε να είχε πάθει τα χειρότερα στο πλακάκι. Είχα σφουγγάρισει λίγη ώρα πριν και δεν είχε στεγνώσει.. Έκανα βλακεια. Την επόμενη φορά που ανεβήκαμε τις σκάλες παρέα του είπα "πάμε στο μπάνιο αργά αργά". Κατευθείαν άλλαξε βηματισμό. Αυτό το κάνουμε κάθε μέρα όταν πάμε στο μπάνιο και του έχει καταγραφεί πλέον.
  3. Kαλησπέρα σας! Ψάχνουμε νέα κοπέλα για φύλαξη και δημιουργική απασχόληση δυο παιδιών τις απογευματινές ώρες σε καθημερινή βάση, στα Δυτικά Προάστια. Όποια κοπέλα ενδιαφέρεται παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου μέσω πμ. Ευχαριστώ πολύ

  4. Διαφημίσεις


  5. Θέλω να ανοίξω αυτό το τόσο σημαντικό κατ εμέ θέμα για το τρόπο με τον οποίο θα μπορούσαμε να εστιάσουμε περισσοτερο στα θετικά και όχι τόσο στα αρνητικά σχόλια, παρατηρήσεις κλπ. που κάνουμε καθημερινα στα παιδιά μας καθώς και στους ανθρώπους μας. Γι αυτό το θέμα με ενέπνευσε μια γνωστή Κυρία η οποία υποστηρίζει την καλή επίδραση που έχουν τα θετικά λόγια σε σχέση με τα αρνητικά (δεν, μη κλπ). Όταν δεχτεις ένα αρνητικό σχόλιο τύπου, δεν είναι σωστό αυτό που είπες η έκανες για τον τάδε λογο, θα αποτυπωθεί στο μυαλό σου το ΔΕΝ. Το αποτέλεσμα (ανάλογα με την ιδιοσυγκρασια του ανθρώπου) συνήθως θα είναι να το προσπεράσει. Το μυαλό δεν καταγραφεί το ΔΕΝ. Το ίδιο θα συμβεί με μια παρατήρηση σε έναν μικρό φιλο. "Μην τρέχεις, θα σκονταψεις!" Το παιδί θα τρέξει και θα πέσει. Ενώ αν πεις, "περπατά πιο αργά και σταθερα" το πιο πιθανόν είναι το παιδί να προσέξει περισσότερο. Αν από την άλλη δεχτεις μια θετική προσέγγιση τύπου, " θα μπορούσες αυτο να το κάνεις με αυτό τον τρόπο" αυτοματως αλλάζει η ψυχολογία και ο εγκέφαλος έχει διάθεση να το επεξεργαστεί. Εμείς πρέπει να λέμε αυτό που θέλουμε το μυαλό να κάνει. Αν κάνουμε το αντίθετο θα έχουμε αρνητικά αποτελέσματα. Όταν το συνειδητοποιησαμε με τον άνδρα μου και ξεκινήσαμε να το εφαρμόζουμε μεταξύ μας είδαμε θεαματικά αποτελέσματα. Το ίδιο ακολουθούμε και στην επικοινωνία με τα παιδιά μας. Προσπαθούμε, κάποιες φορές σου ξεφεύγει το ΔΕΝ η το ΜΗ η το ΟΧΙ αλλά το μαζεύουμε αμέσως μόλις το καταλαβαίνουμε. Για να ψηλωσω τον τόνο της φωνής μου στα παιδιά μου πρέπει να έχει διαδραμάτιστει κάτι πολύ σοβαρό, κυρίως θέματα που αφορούν την σωματικη ακεραιότητας μεταξύ των δυων μικρών. Πλέον σπάνια φωνάζω, μιλάω κοφτά με αυστηρό τόνο, μικρές προτασεις και ξεκάθαρες. Αμέσως σταματούν. Δεν χρησιμοποιώ αρνητικές λέξεις και έχω δει διαφορά. Θα με ενδιέφεραν να συζητηθεί και παραπέρα το θέμα των θετικών δηλώσεων και αν έχετε ιδέα πως αλλιώς μπορεί να εφαρμοστεί και σε ποιους τομείς πχ σχολείο, διάβασμα κλπ. Ακόμα, ανάλογα με την ηλικία θα πρέπει να ακολουθηθεί και διαφορετική προσέγγιση? Θα ήθελα να ακούσω τις θετικές εμπειριες και σκέψεις σας.
  6. Συμφωνώ με kotsifikos και με elenip απόλυτα. Πραγματικά δεν πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να ενδιαφέρεται περισσότερο από τους ίδιους τους γονείς. Είναι ασύλληπτο, πλην σπανιων περιπτωσεων. Υπάρχει μια λεπτή γραμμη ανάμεσα στο ενδιαφέρον προς τον άλλον και την περιέργεια να προσπαθεί να μαθει όσα περισσότερα μπορεί και να έχει και άποψη. Προσωπικά, αν το αντιληφθώ κλείνω ρολά αυτομάτως χωρίς να το σκεφτώ. Για να ρωτήσω τον άλλον τι γίνεται με αυτό το θέμα θα πρέπει εκείνος να μου έχει ανοίξει δρομο, δηλαδή να μου έχει δείξει ότι θέλει να το συζητήσει μαζί μου και ότι τον βοηθάω κάπως με το σκεπτικό μου η με κάτι που θα προτείνω. Αλλιώς γιατί να το επιδιώξει? Πιστεύετε ότι είμαστε όλοι κατάλληλοι ακροατές ωστε να έχουμε άποψη πάνω στην συγκεκριμένη αδυναμία που αντιμετωπίζει το παιδί του άλλου? Προσωπικά αμφιβάλλω ακόμα και αν προέρχεται το πρόσωπο από τον ίδιο κλάδο.
  7. Πιστεύω ότι αν τύχει και βρεθείτε αν είναι να σου πει η να την ρωτήσεις κάτι θα το φέρει η συζήτηση.. Πως να προκαθορισεις το κλίμα και το τι θα υποθει? Είναι θέμα διάθεσης και κατά πόσο θέλει ο άλλος να μοιραστεί κάτι μαζί σου ή όχι. Πολλές φορές το έχουμε ανάγκη (μια κουβέντα με τον άλλον) συνήθως όταν είμαστε σε απόγνωση.
  8. Αυτό που λες είναι πολύ ωραίο αλλά προϋποθέτει οικειότητα και διάθεση πράγμα το οποίο στις ημέρες μας σπανίζει.
  9. Αν χρησιμοποιείται με μέτρο, συγκεκριμένη ώρα την ημέρα και για συγκεκριμένο χρόνιο διάστημα και όχι κάθε μέρα αλλά μόνο τα σκ δεν βρίσκω λόγο για ανησυχία. Το ίδιο ισχύει και για τα κινητά τηλέφωνα και το ίντερνετ. Είναι ένας τρόπος να μάθουν το μέτρο και τα όρια. Τώρα τα συγκεκριμένα παιδάκια τα είχαν "παρατήσει" ας πούμε ανεξέλεγκτα?
  10. Πιστεύω πως δεν υπάρχει λόγος να κρίνουμε το τι δώρο θα ήθελε να αποκτησει η κάθε μητέρα για το παιδί της. Δεν έχουμε ιδέα για τον τρόπο διαπαιδαγωγησης που ακολουθεί άρα δεν μπορούμε να έκφερουμε άποψη γιατί δεν θα είναι ρεαλιστικη. Αλήθεια έχει τόση σημασία αν είναι μεγάλο η μικρό ακριβό η φτηνό? Αν η φιλη που έκανε το πάρτυ για το παιδάκι της ήταν "φίλη" με χαρά θα πήγαινα στο συγκεκριμένο κατάστημα ή αν δεν μπορούσα θα της έδεινα χρήματα. Θα καταλάβαινα πόσο πολύ θέλει να προσφέρει αυτό το κουκλόσπιτο στο παιδί της και θα την βοηθούσα. Αυτό θα το έκανα αν ήταν καρδιακή φίλη η συγγενης. Μόνο σε ανθρώπους που θα είχαμε πολύ στενή σχέση,οικειότητα και αυτό το τονίζω. Όσες φορές με ρωτάνε τι θέλω (για διευκολυνση δική τους)τους λέω κάτι συγκεκριμένο αν υπάρχει ανάγκη βέβαια. Κάποιες φορές μαζεύονται οι φιλοι και μου παίρνουν κάτι ολοι μαζι. Το βρίσκω πολύ γλυκό και όμορφο, βολικό για εκεινους κυριως. Το ίδιο έχω κάνει πολλές φορές και εγώ σε συνεργασια γιατί μου αρέσει αυτή η φιλοσοφία. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το εξής, οι καλεσμένοι θα είναι από το περιβάλλον του σχολείου αλλά και συγγενείς, φίλοι κλπ?
  11. Αυτό που περιγραφεις μοιάζει με tantrum δηλαδή έκρηξη θυμού, είναι όπως είπες και εσύ σύνηθες σε αυτές τις ηλικίες. Περάσαμε κάτι παρόμοιο και αυτό που βοήθησε ήταν η στάση μας και μόνο. Ξεκινήσαμε να είμαστε πιο ψύχραιμοι πιο συνεργασιμοι πιο επεξηγηματικοι και σταματήσαμε να ενδιδουμε σε τέτοιες συμπεριφορες. Σιγά σιγά το παιδί καταλαβαίνει ότι αυτός ο τρόπος δεν περνάει και με τον καιρό οι εντάσεις μειώθηκαν. Η αγκαλιά, η ενσυναισθηση και η συζήτηση βοήθησαν εμάς και το παιδί. Όταν επφτε κάτω και φώναζε του λέγαμε "μπορείς να καθησεις κάτω όση ώρα θέλεις, εγώ θα σε περιμένω, όταν ηρεμήσεις μπορούμε να κανουμε την τάδε δραστηριότητα μαζί" Ολ αυτά ήταν πολύ έντονα, σκεφτήκαμε τι δεν κάνουμε σωστά και τι μπορεί να φταίει και ξεκινήσαμε να μην είμαστε τόσο ελαστικοι και να λέμε περισσότερα όχι πιο σταθερα, θέσαμε όρια κλπ. Ελπίζω να βοήθησα έστω και λιγάκι. Είμαι σίγουρη ότι θα βρείτε τον τρόπο που σας ταιριάζει καλύτερα και θα ηρεμήσουν οι εντάσεις αργά ή γρήγορα.
  12. Το συγκεκριμένο είναι φανταστικό. Ο μικρός μου ξετρελαίνει. Ανα περιόδους βέβαια αλλάζουμε ρεπερτόριο.Υπαρχει και ο γάμος του πριγκιπα λεμονη, σαν συνεχειαμ Ακούμε το βουνό, τα επτά ποταμια(πολύ αγαπημένο), το ελέφαντακι, ο κόκορας ξυπνάει, ο αχινός, κουτσι κουτσι(τέλειο), ροζ και μπλε ρουα(τρελαίνεται).
  13. annoulen μια ωραία ιδέα θα ήταν τα 3d παζλ η ακόμα καλύτερα ξύλινοι και μεταλλικοί γρίφοι. Αν θέλεις λεπτομέρειες στείλε μου πμ.
  14. Κάποιες φορές ντρέπεται και κρύβετε πίσω από τα πόδια μου γελωντας με το δάχτυλο στο στόμα. Οταν είμαστε με κόσμο κάποιες φορές δεν μιλάει άλλες μιλάει χωρίς νόημα, με δικές του λέξεις. Αυτό συμβαίνει συνήθως με ανθρώπους που δεν είναι ιδιαίτερα κοντά. Πρέπει να παρατηρήσω λίγο καλύτερα το φαινόμενο για να σας πω λεπτομέρειες. Εμείς του λέμε να επαναλαβει για να καταλάβουμε καλύτερα αυτό που θέλει και του ζητάμε μετά να το δείξει όπως και γίνεται. Στον παιδικό σταθμό δυστυχώς δεν είμαι μπροστά και δεν ξέρω πως το χειρίζονται. Δεν ξέρω και αν ειναι σε θέση η αν θυμουνται ακριβώς τι του λένε. Τα λόγια που ανέφερες έχουν μια λογική και σίγουρα βοηθούν στο να επαναλαβει αυτό που είπε.
  15. Εμενα ο γιατρός μου είχε πει να το αποφύγω λόγω εγκυμοσύνης. Δεν το έψαξα παραπάνω, δεν το έκανα. Εχω την εντύπωση ότι δεν μπορεί να σου εγγυηθεί κάποιος ότι δεν θα επηρεάσει το έμβρυο. Θα σε κατευθύνει εκείνος καλύτερα.
  16. Καλή σας ημέρα, Έχω ένα παιδακι κοντα στα 3 που με έχει προβληματισει η επιλεκτική του ομιλία. Τους τρεις τελευταίους μηνες έχει λυθεί, κάνει προτασεις με 3 κ 4 λέξεις, εμπλουτίζει καθημερινά το λεξιλόγιο του. Παρ ολ αυτά έχω παρατηρήσει πως όταν βρίσκεται με κόσμο για λίγη ώρα είτε δεν μιλάει καθόλου είτε μιλάει χωρίς να καταλάβεινει ο άλλος ξεκάθαρα το τι λέει. Από την άλλη όταν υπάρχει κόσμος και πέρναει ώρα μαζί του, μιλάει κανονικά. Ίσως να νιώθει πιο οικεία και να εκφραζεται καλύτερα. Στον παιδικό σταθμό μου ανέφερε η δασκάλα του ότι το κάνει και ότι νευριάζει οταν δεν είναι κατανοητό αυτό που λεει. Στο σπίτι αυτό δεν συμβαινει, δεν το έχω δει ποτέ να νευριάζει επειδή δεν μπορεί να πει κάτι ίσα ίσα που με μιμείται και προσπαθεί να το πει αργά αργά όπως το λέω εγώ, ξανά και ξανά! Ρώτησα για το πως τον αντιμετωπίζουν και μου είπε η δασκάλα του ότι τον ξαναρωτάει και μετά την 3η φορά εκείνος νευριάζει. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω κατά πόσο είναι βοηθητική αυτη η προσέγγιση.Θέλω να το συζητήσω μαζί της, νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερη συζήτηση με το παιδί αλλά δεν θέλω να κάνω και υποδείξεις καθώς δεν γνωρίζω τον τρόπο που θα βοηθούσε το παιδί να εκφραζεται καλύτερα. Να αναφέρω ότι το παιδί πάει και γυρνάει από τον παιδικό σταθμό μέσα στην τρελή χαρά, τρώει κανονικά και σε θέματα συμπεριφοράς είναι πολύ καλός, ακούει, μαζεύει τα παιχνίδια του, είναι συνεργασιμος, συμμετέχει σε όλα. Το παρατηρώ το φαινόμενο τον τελευταίο μήνα.. Υπάρχει κάποια μανούλα που να έχει περάσει από αυτό το στάδιο το παιδάκι της? Είναι θέμα ψυχολογίας πιστεύετε? Ευχαριστω για τον χρόνο σας.