Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα ιδιωτικά σχολεία


Recommended Posts

Καλημέρα.

 

Υπάρχει ένα αντίστοιχο θέμα για τα δημόσια σχολεία αλλά δεν έχει συμμετοχή μέχρι στιγμής.

 

Όσοι έχετε παιδιά σε ιδιωτικά σχολεία, πώς προχωράει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση? Με τί τρόπο γίνεται και πόσο καλυμμένοι αισθάνεστε?

 

Στο σχολείο του γιου μου (δημοτικό) οι δύο πρώτες εβδομάδες κύλησαν με ασκήσεις που ανέβαιναν στην πλατφόρμα του σχολείου, μπορούσαν να συμπληρωθούν εκεί και να αποσταλούν απευθείας στους δασκάλους. Αφορούσαν μόνο τα τρία βασικά μαθήματα, γλώσσα, μαθηματικά και αγγλικά. Βασίζονταν φυσικά στην γνωστή ύλη. Υπήρχαν και link προς διάφορα εκπαιδευτικά βίντεο και εκπαιδευτικά παιχνίδια μαθηματικών. Επίσης, γινόταν ανάρτηση σελίδων από τα σχολικά βιβλία όποτε χρειαζόταν, γιατί τα περισσότερα βιβλία έχουν μείνει στο σχολείο έτσι εσπευσμένα που έκλεισαν.

 

Διευκρινίζω ότι η πλατφόρμα αυτή υπήρχε πάντα στο σχολείο, εκεί ανεβαίνουν καθημερινά οι ημερήσιες υποχρεώσεις των παιδιών.

 

Εδώ και μια εβδομάδα, έχουμε περάσει σε σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, σε μικρές ομάδες μέσω microsoft teams. Μάθημα κάθε μέρα 2 ώρες περίπου, πάλι στα βασικά μαθήματα. Παράλληλα συνεχίζονται όλα τα παραπάνω. Πλέον παραδίδεται ύλη παρακάτω.

 

Πλέον, με την σύγχρονη διδασκαλία, αισθάνομαι πιο καλυμμένη. Το αρχικό σύστημα ήταν πολύ καλό και κράτησε το παιδί σε μια ρουτίνα και σε μια επαφή με όσα είχε ήδη μάθει, αλλά δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ καιρό ακόμα, ήδη οι ασκήσεις επί της ουσίας επαναλαμβάνονταν. 

 

Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα παιδιά δεν θα επιστρέψουν στο σχολείο φέτος και τουλάχιστον με αυτή την διδασκαλία νιώθω ότι μπορεί να σωθεί η χρονιά. Διευκρινίζω ότι το παιδί πάει Β' Δημοτικού και για την ύλη της τάξης του νομίζω ότι καλύπτεται, για πιο μεγάλες τάξεις δεν ξέρω.

 

Το μεγαλύτερο κέρδος μέχρι στιγμής είναι ωστόσο η ψυχολογία του παιδιού που έχει ανέβει από τότε που ξεκίνησε πάλι να βλέπει την δασκάλα και τους συμμαθητές του κάθε μέρα, έστω και μέσω κάμερας και που μπήκε πάλι σε μια "σχολική ρουτίνα", δηλαδή μάθημα το πρωί και διάβασμα το απόγευμα.

 

Οι δικές σας εμπειρίες/απόψεις?

 

Δεν υπάρχει λόγος να αναφέρουμε ονόματα σχολείων εάν δεν το θέλουμε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 56
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Δευτέρα Δημοτικού και το δικό μου παιδί. Ασκήσεις αρχικά μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας και στη δική μας περίπτωση αλλά σχεδόν αμέσως προχώρησαν παρακάτω. Πια κάνουν και σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, όλη η τάξη με τον δάσκαλο, στα ίδια μαθήματα με εσάς, συνήθως 40 λεπτά την ημέρα που προσωπικά θεωρώ λίγο. Θετικό, όντως, για τα παιδιά να βλέπουν τους εκπαιδευτικούς και τους συμμαθητές τους κι αρκετά ενθουσιασμένα με αυτή την μορφή εκπαίδευσης. Οι ασκήσεις δεν στέλνονται για διόρθωση στους δασκάλους. Αντίθετα, μας στέλνουν τις απαντήσεις και βοηθάμε τα παιδιά να ελέγξουν τις απαντήσεις τους. Προσωπικά, θεωρώ πως οι ώρες των τηλεμαθημάτων είναι λίγες ενώ ο όγκος των ασκήσεων που ζητείται από τα παιδιά να κάνουν είναι κάποιες μέρες τόσο μεγάλος που το παιδί δυσανασχετεί κι οι γονείς καλούμαστε να αφιερώσουμε αρκετό χρόνο. Δεν το θεωρώ, φυσικά, βάρος αλλά κι η καθημερινότητα των γονιών έχει αλλάξει και πολλοί εργάζονται από το σπίτι ή και εκτός κι έχουν χίλια δυο άλλα πράγματα να κάνουν ακόμη και στην καραντίνα. Φυσικά, τίθεται και θέμα διδάκτρων πια. Θεωρώ κοροϊδία να πληρωθεί το αρχικό ποσό διδάκτρων τη στιγμή που παραδίδονται έτσι όπως παραδίδονται τα απολύτως βασικά μαθήματα. Δεν το συζητώ για επιπλέον δραστηριότητες, σχολικό και σίτιση, για όσες οικογένειες έχουν επιλέξει τα παραπάνω.

Όσο για το αν θα ξανανοίξουν τα σχολεία, μακάρι να διαψευστώ κι η κατάσταση να βελτιωθεί τόσο που να το επιτρέψει, αλλά το βλέπω απίθανο.

Link to comment
Share on other sites

Κάπως ετσι και σε εμάς, στο Δημοτικό τουλάχιστον... Νομίζω ότι για τα μικρά παιδιά είναι λίγο περίεργη η τηλεεκπαίδευση. Για τα μεγαλύτερα είναι μία χαρά. Θα μπορούσε να διδάξει και νέα ύλη, αν ήθελε. Τώρα για το εάν θα πληρωθουν όλα τα δίδακτρα, νομίζω ότι τα βασικά δίδακτρα θα πληρωθούν. Άλλωστε θα προσαρμοστεί και το σχολικό έτος και τα παιδιά θα ολοκληρώσουν ένα σχολικό έτος. Αυτά που μάλλον θα μειωθούν είναι τα μεταφορικά και τα εξτρα μαθηματα που κάποιοι γονείς έχουμε πληρώσει. Εμείς μεταφορικά δεν έχουμε, γιατί μένουμε κοντά στο σχολείο αλλά έκανε επιπλέον γαλλικά και ποδόσφαιρο, οπότε κάτι περιμένουμε από εκεί. Επίσης εμένα ο μικρός μου γιος δίνει και για πρότυπο σχολείο και μάλλον κι αυτό βρισκεται στον αέρα. Την υγεια μας να χουμε αλλά τον πληρώσαμε ακριβά αυτόν τον ...ιο!

Επίσης ένα πρόβλημα είναι αν και πότε τα σχολεία θα τα επιστρέψουν τα χρήματα αυτά. Εμάς το παιδί δεν θα συνεχίσει γυμνασίο στο ίδιο σχολείο, οπότε δεν μπορεί να συμψηφίσει με μελλοντικές οφειλές. 

Επεξεργάστηκαν by Βερενίκη
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Βερενίκη είπε:

Τώρα για το εάν θα πληρωθουν όλα τα δίδακτρα, νομίζω ότι τα βασικά δίδακτρα θα πληρωθούν. Άλλωστε θα προσαρμοστεί και το σχολικό έτος και τα παιδιά θα ολοκληρώσουν ένα σχολικό έτος.

Λογικά αυτό θα γίνει αλλά ούτε αυτό θεωρώ λογικό. Στα βασικά μαθήματα γινεται μόνο τηλεκπαίδευση και σε εμάς 40 λεπτά την ημερα. Μια μέρα π.χ. θα έχουν γλώσσα, μια αγγλικα, μια μαθηματικά. Τα άλλα μαθήματα δεν γίνονται. Οι εκπαιδευτικοί ούτε καν τη διόρθωση δεν κάνουν στο σχολείο μας. Την κάνουν τα παιδιά με τη βοήθεια των γονιών αν χρειαστεί. Προχωράνε στην ύλη αλλά, όπως καταλαβαίνετε, την παράδοση κάνει κυρίως ο γονιός, γιατί τι να προλάβουν σε 40 λεπτα π.χ. που θα κάνουν μαθηματικά δύο φορές την εβδομάδα; Και προφανώς η δασκάλα της μουσικής, των εικαστικών κλπ. είναι σε αναστολή συμβάσεων και δεν πληρώνονται από το σχολείο. Εμείς γιατί να πληρώσουμε όλο το πακέτο διδάκτρων από τη στιγμή που δεν θα γίνουν φυσικά οι ώρες αυτές ποτέ;

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ περιμένω μια αξιοσημείωτη μείωση διδάκτρων.

 

Σε μας για τα βασικά μαθήματα σχεδόν γίνεται ότι και στο σχολείο, δηλαδή το καθημερινό μάθημα είναι 2 ώρες και μετά είναι σαν να «συνεχίζεται» με τις ασκήσεις που ανεβαίνουν, καθώς είναι από τα βιβλίοτετράδια του σχολείου, προσαρμοσμένες σε μορφή κουίζ, με αποστολή στους δασκάλους αλλά και απευθείας feedback στον μαθητή για τα λάθη του (πατάς ένα κουμπί και σου δείχνει απευθείας τα σωστά και τα λάθη που έχεις κάνει). Ο γονιός ασχολείται μόνο καθοδηγητικά στο τεχνικό κομμάτι με τον Η/Υ, με το μαθησιακό/εκπαιδευτικό δεν εμπλεκόμαστε.

 

Ωστοσο, στο βασικό πρόγραμμα βρίσκονται ένα σωρό μαθήματα που δεν γίνονται, όπως πληροφορική, θεατρική αγωγή, εικαστικά, μουσική, χώρια η σίτιση και το σχολικο που πληρώνουμε εμείς.

 

Εχω και μικρότερο παιδί στο νήπιο στο ίδιο σχολείο, εκεί μας στέλνουν κάθε μέρα φύλλα εργασίας.

 

Μεχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί τίποτα για τα δίδακτρα παρόλο που είναι η εποχή που κανονικά γίνονται και οι εγγραφές της επόμενης χρονιάς. Ίδωμεν...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@Deena Χαίρομαι που κάποιος συμφωνεί μαζί μου, διότι έχω συνομιλήσει και με άλλα άτομα και αρκετοί θεωρούν πως πρέπει να πληρωθεί όλο το βασικό πακέτο διδάκτρων κι αναρωτιέμαι αν είναι τόσο υπεράνω χρημάτων κι εγώ τόσο τσιγκούνα. Μα αφού όλα αυτά τα μαθήματα που αναφέρεις κι εσύ δεν διδάσκονται. Ακόμη κ αν ανοίξουν για μια δυο βδομάδες τα σχολεία, που το θεωρώ απίθανο, δεν γίνεται να αναπληρωθούν όλα αυτά. Ας ελπίσουμε πως θα γίνει η ανάλογη μείωση διδάκτρων. Συγγενείς μου έχουν παιδί λυκείου που κάνει μαθήματα σε φροντιστήριο και συνεχίζουν διαδικτυακά τα μαθήματα. Οι γονείς θεωρούν λογικό να πληρώσουν τα δίδακτρα και συμφωνω μαζί τους αφού γίνονται όλες οι ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Έχω και απορία για την πρόοδο της ύλης. Διαβάζω άλλου ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει δώσει κατεύθυνση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση να μην αφορά παρακάτω ύλη αλλά επαναλήψεις.

 

Αυτο αφορά και στα ιδιωτικά σχολεία; Γιατί σε εμάς προχωράνε κανονικά πλέον, ενώ ξέρω ότι το Λύκειο του σχολείου έκανε από την πρώτη μέρα μάθημα μέσω teams (φοβερό το teams παρεμπιπτόντως, με αυτό πλέον δουλεύω κι εγώ από το σπίτι).

 

Διευκρινιζω ότι προσωπικά εννοείται ότι θέλω να προχωρήσει η ύλη εφόσον υπάρχει η δυνατότητα, υπάρχουν και κάποιοι γονείς που αντιδράσανε με όλη αυτή την τεχνολογία όπως είπαν!!!!! αλλά είναι όσοι συνήθως γκρινιάζουν αν τους ζητηθεί να ασχοληθούν λίγο παραπάνω με την εκπαίδευση των παιδιών τους. 
 

Τα παιδιά πάντως συμμετέχουν όλα κανονικά και οι τηλεδιασκέψεις πάνε πολύ καλύτερα από ότι περιμενα, ισως επειδή είναι σπασμένο το τμήμα σε μικρές ομάδες.

Link to comment
Share on other sites

Στο δικό μας σχολείο το τμήμα δεν έχει σπάσει σε ομάδες. 25 άτομα με 40 λεπτά μαθημα θεωρώ ότι είναι ένα υποτυπώδες μάθημα και το γεγονός ότι δεν διορθώνονται οι εργασίες των παιδιών από τον δάσκαλο της τάξης και τη δασκάλα των Αγγλικών αλλά από τα παιδιά και τους γονείς με έχει εκνευρίσει. Η ύλη προχωράει αλλά βάζοντας πλάτη οι γονείς. Και καθόλου δε με πειράζει να ασχοληθώ με το παιδί και το κάνω πολύ ευχάριστα με διαφορετικό υλικό, δραστηριότητες, παιχνίδια κλπ. αλλά η όλη κατασταση μου δίνει την εντύπωση ότι η τηλεκπαίδευση γίνεται απλά για να γίνει και να φύγει η ύλη. Γνωρίζω κι εγώ πως στο δημόσιο σχολείο οι οδηγίες μιλάνε για επαναλήψεις. Θα ήθελα πραγματικά να μάθω τι ισχύει για τα ιδιωτικά. Μου αρέσει που προχωράνε αλλά ο τρόπος που γίνεται με δυσαρεστεί.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς και σε εμας ετσι ακριβως οπως περιγραφει η love kids. Στελνουν εργασιες τις οποιες δεν τις διορθωνουν οι δασκαλοι, και καθε μερα γινονται εκ περιτροπης Γλωσσα & μαθηματικά για 80 λεπτα και την επομενη μερα Αγγλικα (40 λεπτα) με ολα τα παιδια ταυτοχρονα.

Κι εγω ειμαι της αποψης οτι πρεπει να γινει μειωση διδακτρων γιατι δεν παρεχομται ολες οι υπηρεσιες που πληρωσαμε. Αισθανομαι οτι δεν καλυπτεται η υλη αλλα απο το ολοτελο εννοειται κατι ειναι. Και οντως τα παιδια χαιρονται που βλεπουν τους συμμαθητες και τους δασκαλους και μπορώ να πω οτι προσαρμοστηκαν πληρως απο την πρωτη κιολας μερα!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κορίτσια έχετε θέσει το θέμα στα σχολεία σχετικά με τα πολλά παιδιά στην τηλεδιάσκεψη; Μπορεί και να αλλάξει κάτι αν το πουν αρκετοί γονείς. 
 

Φαντάζομαι οτι παίζει ρόλο και με ποιο καθεστώς δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί, κάτι που δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Αν για παράδειγμα έχει γίνει μείωση ωραρίου/μισθού δεν μπορούν να τους βάζουν να κάνουν 4 ώρες μάθημα την ημερα και άλλες 2 ώρες να διορθώνουν και να ανεβάζουν υλικό. 
 

Δεν θα έπρεπε βεβαια να είναι έτσι αλλά είναι πολύ πιθανόν να συμβαίνει σε κάποια σχολεια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πολύ θα με συνέφερε να μειωθούν τα δίδακτρα και φυσικά δεν είμαι υπεράνω. Όμως τα ιδιωτικά σχολεία (τα σοβαρά) καταβάλλουν μισθους στους δασκάλους και τα παιδιά μας θα τελειώσουν την τάξη για την οποία πληρώσαμε. Δεν διακόπηκαν τα μαθήματα, ούτε θα πρέπει να επαναλάβουν την χρονιά. Δεν είναι φροντιστήριο, που πληρώνεται με τον μήνα. Τωρα αν δουλεύει η εικαστικός σας δεν ξέρω. Εμάς δουλεύει, αλλά και να μην δούλευε, πληρώνεται. Σόρρυ αν σας (μας) το χαλάω αλλά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε είναι να ολοκληρωθεί η χρονιά.

 

Τώρα αν θέλουμε να μην πληρωνουμε υπάρχει τρόπος. τα ξεγράφουμε τώρα από το σχολείο (γινεται), τα γράφουμε στο δημόσιο της γειτονιάς, οπότε το σχολείο πρεπει να μας απαλλάξει από τα δίδακτρα αναλογικά για το 1/3 περίπου της χρονιάς. .....Όσο όμως τα έχουμε γραμμένα στο σχολείο τα παιδιά μας, το πληρώνουμε.....

Link to comment
Share on other sites

 

πρίν από 6 λεπτά , Βερενίκη είπε:

Πολύ θα με συνέφερε να μειωθούν τα δίδακτρα και φυσικά δεν είμαι υπεράνω. Όμως τα ιδιωτικά σχολεία (τα σοβαρά) καταβάλλουν μισθους στους δασκάλους και τα παιδιά μας θα τελειώσουν την τάξη για την οποία πληρώσαμε. Δεν διακόπηκαν τα μαθήματα, ούτε θα πρέπει να επαναλάβουν την χρονιά. Δεν είναι φροντιστήριο, που πληρώνεται με τον μήνα. Τωρα αν δουλεύει η εικαστικός σας δεν ξέρω. Εμάς δουλεύει, αλλά και να μην δούλευε, πληρώνεται. Σόρρυ αν σας (μας) το χαλάω αλλά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε είναι να ολοκληρωθεί η χρονιά.

 

Τώρα αν θέλουμε να μην πληρωνουμε υπάρχει τρόπος. τα ξεγράφουμε τώρα από το σχολείο (γινεται), τα γράφουμε στο δημόσιο της γειτονιάς, οπότε το σχολείο πρεπει να μας απαλλάξει από τα δίδακτρα αναλογικά για το 1/3 περίπου της χρονιάς. .....Όσο όμως τα έχουμε γραμμένα στο σχολείο τα παιδιά μας, το πληρώνουμε.....

 

Προσωπικά, εάν το προσωπικό του σχολείου εξακολουθεί να πληρώνεται στο σύνολό του, αν δηλαδή δεν έχουν μείνει χωρίς εισόδημα οι οδηγοί σχολικού, οι καθαρίστριες, το προσωπικό της κουζίνας, οι γυμναστές, οι υπόλοποι δάσκαλοι των ειδικοτήτων είμαι πρόθυμη να "βάλω πλάτη" γιατί σε αυτό το σχολείο θα συνεχίσουν να πηγαίνουν τα παιδιά μου και δεν θέλω να υπονομευθεί η ποιότητα παροχής υπηρεσιών των επόμενων ετών. Εάν όμως έχουν μπει όλοι σε καθεστώς αναστολής και αμοίβονται μόνο όσοι συνεχίζουν μαθήματα μέσω της πλατφόρμας και το διοικητικό προσωπικό, νομίζω ότι δεν είναι παράλογο να σκέφτομαι ότι πρέπει να υπάρξει κάποια άλλη ρύθμιση για τα δίδακτρα. Ίσως όχι απαραιτήτως μείωση, αλλά π.χ. δωρεάν το summer camp (αν γίνει, αμφίβολο....) ή να μην πληρώσουμε την αναλογία στα τροφεία και στα μεταφορικά, ίσως μια μείωση ειδικά για το επόμενο σχολικό έτος.

 

Έγω μια δόση διδάκτρων που έληγε τέλη Μαρτίου πάντως την πλήρωσα, έτσι κι αλλιώς τα χρήματα για τα δίδακτρα τα μαζεύω σε ξεχωριστό λογαριασμό και δεν τα υπολογίζω για άλλα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Βερενίκη είπε:

Πολύ θα με συνέφερε να μειωθούν τα δίδακτρα και φυσικά δεν είμαι υπεράνω. Όμως τα ιδιωτικά σχολεία (τα σοβαρά) καταβάλλουν μισθους στους δασκάλους και τα παιδιά μας θα τελειώσουν την τάξη για την οποία πληρώσαμε. Δεν διακόπηκαν τα μαθήματα, ούτε θα πρέπει να επαναλάβουν την χρονιά. Δεν είναι φροντιστήριο, που πληρώνεται με τον μήνα. Τωρα αν δουλεύει η εικαστικός σας δεν ξέρω. Εμάς δουλεύει, αλλά και να μην δούλευε, πληρώνεται. Σόρρυ αν σας (μας) το χαλάω αλλά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε είναι να ολοκληρωθεί η χρονιά.

 

Τώρα αν θέλουμε να μην πληρωνουμε υπάρχει τρόπος. τα ξεγράφουμε τώρα από το σχολείο (γινεται), τα γράφουμε στο δημόσιο της γειτονιάς, οπότε το σχολείο πρεπει να μας απαλλάξει από τα δίδακτρα αναλογικά για το 1/3 περίπου της χρονιάς. .....Όσο όμως τα έχουμε γραμμένα στο σχολείο τα παιδιά μας, το πληρώνουμε.....

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι εφόσον π.χ. η εικαστικός, ο μουσικός σας κλπ. εργάζονται και το σχολείο μέσω αυτών σας προσφέρει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώσατε, θα πρέπει να πληρώσετε. Στη δική μας περίπτωση δεν εργάζονται. Το αν πληρώνονται ή όχι από το σχολείο ή παίρνουν επίδομα δε με αφορά ως πελάτη (γιατί ως ανθρωπος φυσικά κι επιθυμώ να είναι όλοι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση). Αυτό που με αφορά είναι ότι το παιδί μου δε διδάσκεται μαθήματα πέραν των βασικών κι αυτά κουτσουρεμένα. Ένα μεγάλο, σοβαρό και ακριβό σχολείο (τέτοιο θεωρείται και το δικό μας αν και λόγω του χειρισμού της κατάστασης τείνω να αλλάξω άποψη για τη σοβαρότητά του) αν θέλει να πάρει και τώρα αδιαμαρτύρητα τα χιλιάρικα που χρεώνει για διδακτρα, πρέπει να παρέχει τις συμφωνηθεισες υπηρεσίες και να πληρώνει αντίστοιχα τους εκπαιδευτικούς. Το σκεπτικό ότι πληρώνει (αν πληρώνει) τους εκπαιδευτικούς που δεν εργάζονται κι εγώ πρέπει να καταβάλλω το αρχικώς συμφωνηθέν ποσο για υπηρεσίες που τελικώς δεν μου παρέχονται δεν το κατανοώ. Και, όχι, δεν πληρώνω για να ολοκληρωθεί όπως όπως η χρονιά. 

 

Προσωπικά, αν το θέμα μου ήταν γενικά οικονομικό, θα το πήγαινα στο δημόσιο, φαντάζομαι κι άλλοι γονείς που έχουν παρόμοιο θέμα. Δεν παραπονιέμαι γενικά για τα δίδακτρα, επιλογή μας ήταν. Αν ήθελα να τα γράψω στο δημόσιο, θα το έκανα δίχως να χρειαζομαι να μου το πει κάποιος άλλος.

Link to comment
Share on other sites

 Στο δικό μας σχολείο θα ξεκινήσουν αυτή την εβδομαδα συγχρονισμένη εξ αποστασεως εκπαίδευση . Μέχρι στιγμής τους έστελναν από την αρχη καθημερινά φυλλάδια με επαναληπτικές ασκήσεις (όχι κάθε ημέρα όλα τα μαθήματα) και κάθε Παρασκευή τις απαντήσεις για αυτοδιορθωση. Έτσι και αλλιώς στο Δημοτικό και ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν συγχρονισμενα εξ αποστάσεως. Για τα δίδακτρα αν δεν πληρωθούν θα πρέπει να γίνει μείωση μισθών στους δασκάλους και δεν το θεωρώ σωστό ουτε να τους βαλουν σε αναστολη.Δεν θέλω να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα αν και ο κλάδος μου δε δουλεύει και έχω μηδέν έσοδα. Επειδή όμως οι εν γένει λειτουργικές δαπάνες τους είναι μειωμένες θα μπορούσαν να κάνουν μια μικρή έκπτωση για του χρόνου. Για όσους έχουν όμως σχολικό η δραστηριότητες έξτρα όπως εμείς πιστεύω ότι πρέπει να γίνει συμψηφισμός ποσού με τα επόμενα διδακτρα. 

 

Όσοι παραπονιούνται για μειωμένες υπηρεσίες πιστεύετε ότι ένα 8 χρόνο ή κι ένα 10 χρόνο μπορεί να είναι επί 4 ή 5 ώρες σε έναν υπολογιστή και να παρακολουθεί εξ αποστάσεως μαθήματα; 

Επεξεργάστηκαν by xrigio
Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου είναι 7,5 και κάθεται γύρω στις 3,5 ώρες κάθε μέρα άνετα, με διαλείμματα ενδιάμεσα. 
 

Δηλαδη κάνει π.χ. 1 ώρα γλώσσα το πρωί, μετά έχει 2 ώρες κενό.  Κατά την διάρκεια της πρώτης ώρας συνήθως κάνει τις ασκήσεις της μελέτης γλώσσας πάνω στην παράδοση που μόλις έγινε. Την υπολοιπη ώρα ξεκουράζεται, ενίοτε χρησιμοποιεί το teams για να μιλήσει με κανέναν συμμαθητή του και μετά έχει μια ώρα μαθηματικά ή αγγλικά. 
 

Ξαναμπαινει το απόγευμα για να κάνει το homework των μαθηματικών ή των αγγλικών και κάποιες φορές κάποιο έξτρα υλικό ασκήσεων της γλώσσας αν έχει ανεβάσει η δασκάλα.
 

Τα βασικά μαθήματα για να γίνουν δεν χρειάζονται 5 ώρες την ημερα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, xrigio είπε:

 Στο δικό μας σχολείο θα ξεκινήσουν αυτή την εβδομαδα συγχρονισμένη εξ αποστασεως εκπαίδευση . Μέχρι στιγμής τους έστελναν από την αρχη καθημερινά φυλλάδια με επαναληπτικές ασκήσεις (όχι κάθε ημέρα όλα τα μαθήματα) και κάθε Παρασκευή τις απαντήσεις για αυτοδιορθωση. Έτσι και αλλιώς στο Δημοτικό και ιδιαίτερα στις μικρές τάξεις λίγα πράγματα μπορούν να γίνουν συγχρονισμενα εξ αποστάσεως. Για τα δίδακτρα αν δεν πληρωθούν θα πρέπει να γίνει μείωση μισθών στους δασκάλους και δεν το θεωρώ σωστό ουτε να τους βαλουν σε αναστολη.Δεν θέλω να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα αν και ο κλάδος μου δε δουλεύει και έχω μηδέν έσοδα. Επειδή όμως οι εν γένει λειτουργικές δαπάνες τους είναι μειωμένες θα μπορούσαν να κάνουν μια μικρή έκπτωση για του χρόνου. Για όσους έχουν όμως σχολικό η δραστηριότητες έξτρα όπως εμείς πιστεύω ότι πρέπει να γίνει συμψηφισμός ποσού με τα επόμενα διδακτρα. 

 

Όσοι παραπονιούνται για μειωμένες υπηρεσίες πιστεύετε ότι ένα 8 χρόνο ή κι ένα 10 χρόνο μπορεί να είναι επί 4 ή 5 ώρες σε έναν υπολογιστή και να παρακολουθεί εξ αποστάσεως μαθήματα;

Προσωπικά δε μιλάω για 4-5 ωρες. Στο δε δικό μας σχολείο είναι 40λεπτα τα μαθήματα. Είναι όμως απαίτησή μου να διορθώνει ο εκπαιδευτικός τις ασκήσεις κι όχι το παιδί ή εγώ ειδικά π.χ. τις ασκήσεις παραγωγής γραπτού λόγου.

Και στην περίπτωση εκείνων που δε θα συνεχίσουν στο ίδιο σχολείο δεν μπορεί να γίνει συμψηφισμός.

Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2020 at 7:01 ΜΜ, Deena είπε:

 

 

Προσωπικά, εάν το προσωπικό του σχολείου εξακολουθεί να πληρώνεται στο σύνολό του, αν δηλαδή δεν έχουν μείνει χωρίς εισόδημα οι οδηγοί σχολικού, οι καθαρίστριες, το προσωπικό της κουζίνας, οι γυμναστές, οι υπόλοποι δάσκαλοι των ειδικοτήτων είμαι πρόθυμη να "βάλω πλάτη" γιατί σε αυτό το σχολείο θα συνεχίσουν να πηγαίνουν τα παιδιά μου και δεν θέλω να υπονομευθεί η ποιότητα παροχής υπηρεσιών των επόμενων ετών. Εάν όμως έχουν μπει όλοι σε καθεστώς αναστολής και αμοίβονται μόνο όσοι συνεχίζουν μαθήματα μέσω της πλατφόρμας και το διοικητικό προσωπικό, νομίζω ότι δεν είναι παράλογο να σκέφτομαι ότι πρέπει να υπάρξει κάποια άλλη ρύθμιση για τα δίδακτρα. Ίσως όχι απαραιτήτως μείωση, αλλά π.χ. δωρεάν το summer camp (αν γίνει, αμφίβολο....) ή να μην πληρώσουμε την αναλογία στα τροφεία και στα μεταφορικά, ίσως μια μείωση ειδικά για το επόμενο σχολικό έτος.

 

Έγω μια δόση διδάκτρων που έληγε τέλη Μαρτίου πάντως την πλήρωσα, έτσι κι αλλιώς τα χρήματα για τα δίδακτρα τα μαζεύω σε ξεχωριστό λογαριασμό και δεν τα υπολογίζω για άλλα έξοδα.

 

Aπό 2 φίλες, μία εκπαιδευτικό σε ειδικότητα που δε διδάσκει εξ αποστάσεως και άλλη σε διοικητική υπηρεσία, σε δύο διαφορερικά πολύ γνωστά ιδιωτικά σχολεία, είναι σε αναστολή εργασίας όλοι όσοι δε διδάσκουν αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε ότι αυτή την περιοδο προέχει το συναισθηματικό κομμάτι στα παιδιά μας. 

Προσωπικά δεν θα ήθελα τηλεκπαιδεθση για πολλές ώρες ούτε πιστεύω ότι είναι το ιδιο αποτελεσματική με τη διδασκαλία στην τάξη. 

Επειδή πολυ δύσκολα στα σχολεία να γίνουν μαθήματα δια ζώσης παραπάνω από 3 εβδομάδες περιμένω να προχωρήσουν στα πολυ βασικά και επειδή οι τάξεις είναι επαναληπτικές στο δημοτικό τα σοβαρά ιδιωτικά σχολεία θα καλύψουν τα κενά του χρόνου. Από ότι λένε μάλλον θα ξεκινήσουν 1 Σεπτεμβρίου. Ίσως στις ξένες γλώσσες να υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία δεν ξέρω. 

Πάντως επαναλαμβάνω προσωπικα  δεν θα ήθελα να διαρκεί πολλές ώρες η τηλε  εκπαίδευση. 

Το υλικό που μας στέλνουν έχει παραπομπές σε ιστοσελίδες, μουσεία κλπ και προσωπικά με ευχαριστεί και γίνεται πιο ενδοαφεον και για τα παιδια.

Η αυτοδιορθωση κάθε Παρασκευή μας λένε ότι γίνεται για παιδαγωγικους σκοπούς αλλα μάλλον θα προτιμούσα και εγώ να γίνεται από τους δασκαλους για να εχουν εικόνα και οι ίδιοι.

Για αναστολή συμβάσεων στο σχολειο μας δεν ξέρω πάντως μας έρχεται υλικό και εικαστικών και μουσικής  και πολύ πληροφορικής. 

Επεξεργάστηκαν by xrigio
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι εχω δει οτι τα δικα μου παιδια καθώς και οι συμμαθητές τους μια χαρα ανταποκρινονται στις ημερησιες τηλεδιασκεψεις και με τα καταλληλα διαλλειματα θα μπορουσαν να κανουν και λιγο παραπανω. Πλεον αυτος ο τροπος εχει μπει καλα στη ζωή  μας και νομιζω οτι θα αλλαξει κατα πολυ το εκπαιδευτικό τοπίο. Εξαλλου @xrigio ειναι παρα πολυ πιθανο και η επομενη χρονιά να πάει έτσι ακριβώς αν ο ιος γινει ενδιμικός χωρις να εχει βρεθει σωστο εμβόλιο. Εδω ειμαστε ελπιζω να διαψευστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα χρειάζεται μια ισορροπία και οπωσδήποτε απλά να βάζει το σχολείο τον εκπαιδευτικό να κάθεται 4 ώρες την ημέρα μπροστά σε μια κάμερα και να μιλάει, χωρίς να υποστηρίζει αυτό το "μάθημα" με τίποτα άλλο, μόνο και μόνο για να πει ότι καλύπτεται ηλεκτρονικά η ύλη, δεν οδηγεί πουθενά.

 

Από την άλλη, από την στιγμή που υπάρχει η τεχνική και οικονονική δυνατότητα από τα σχολεία, πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατό. Αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι π.χ. να γίνεται η γλώσσα 40' την εβδομάδα για ένα παιδί α' δημοτικού, το οποίο χρειάζεται επαναληπτικότητα στην εξάσκηση όσων μαθαίνει. Ή τουλάχιστον εάν το σχολείο δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να κάνει παραπάνω, ας μην προχωράει έτσι την ύλη, ας μείνει στις επαναλήψεις.

 

Πάντως σε εμάς, ηλεκτρονικό μάθημα σε 12-13 παιδιά, σε συνδυασμό με αρκετό υλικό για εξάσκηση μετά τα μάθημα, προχωράει πολύ ικανοποιητικά. Επειδή χρειάστηκε να κάτσω για 10' μαζί με τον γιο μου χτες γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα με την κάμερα, έβλεπα ότι η δασκάλα φρόντιζε να έχει τον έλεγχο για να μην γίνεται φασαρία και πανικός, δηλαδή είχε τον έλεγχο όλων των μικροφώνων, έδινε τον λόγο με τη σειρά σε όλα τα παιδιά και δεν περίμενε να ζητήσει τον λόγο όποιος ήθελε και κυρίως δεν έκανε απλά παράδοση αλλά είχε ετοιμάσει διαφάνειες με αυτά που παρέδιδε και προβάλλονταν στις οθόνες, σαν να έγραφε στον πίνακα δηλαδή. Μάλιστα, στο υλικό της μελέτης που ανεβαίνει μετά, υπάρχουν εκ νέου αυτές οι διαφάνειες για να τις ξανασυμβουλευτεί ο μαθητής, να κάνει την αντιγραφή του κλπ

Link to comment
Share on other sites

Just now, Deena είπε:

Σίγουρα χρειάζεται μια ισορροπία και οπωσδήποτε απλά να βάζει το σχολείο τον εκπαιδευτικό να κάθεται 4 ώρες την ημέρα μπροστά σε μια κάμερα και να μιλάει, χωρίς να υποστηρίζει αυτό το "μάθημα" με τίποτα άλλο, μόνο και μόνο για να πει ότι καλύπτεται ηλεκτρονικά η ύλη, δεν οδηγεί πουθενά.

 

Από την άλλη, από την στιγμή που υπάρχει η τεχνική και οικονονική δυνατότητα από τα σχολεία, πρέπει να γίνει το καλύτερο δυνατό. Αυτό κατά την γνώμη μου δεν είναι π.χ. να γίνεται η γλώσσα 40' την εβδομάδα για ένα παιδί α' δημοτικού, το οποίο χρειάζεται επαναληπτικότητα στην εξάσκηση όσων μαθαίνει. Ή τουλάχιστον εάν το σχολείο δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να κάνει παραπάνω, ας μην προχωράει έτσι την ύλη, ας μείνει στις επαναλήψεις.

 

Πάντως σε εμάς, ηλεκτρονικό μάθημα σε 12-13 παιδιά, σε συνδυασμό με αρκετό υλικό για εξάσκηση μετά τα μάθημα, προχωράει πολύ ικανοποιητικά. Επειδή χρειάστηκε να κάτσω για 10' μαζί με τον γιο μου χτες γιατί είχε ένα τεχνικό πρόβλημα με την κάμερα, έβλεπα ότι η δασκάλα φρόντιζε να έχει τον έλεγχο για να μην γίνεται φασαρία και πανικός, δηλαδή είχε τον έλεγχο όλων των μικροφώνων, έδινε τον λόγο με τη σειρά σε όλα τα παιδιά και δεν περίμενε να ζητήσει τον λόγο όποιος ήθελε και κυρίως δεν έκανε απλά παράδοση αλλά είχε ετοιμάσει διαφάνειες με αυτά που παρέδιδε και προβάλλονταν στις οθόνες, σαν να έγραφε στον πίνακα δηλαδή. Μάλιστα, στο υλικό της μελέτης που ανεβαίνει μετά, υπάρχουν εκ νέου αυτές οι διαφάνειες για να τις ξανασυμβουλευτεί ο μαθητής, να κάνει την αντιγραφή του κλπ

Το ηλεκτρονικό μάθημα με 12-13 παιδιά δεδομένων των συνθηκών και των δυσκολιών δεν υποκαθιστά τη φυσική παρουσία στην τάξη αλλά μπορεί να είναι πολύ ικανοποιητικό. Στη δική μας περίπτωση με τον διπλάσιο αριθμό είναι υποτυπώδες μάθημα. Αλήθεια, έχετε θέσει το θέμα πιθανής μείωσης διδάκτρων στο σχολείο; Γιατί φαντάζομαι πως από το σχολείο το ίδιο δεν θα έχει γίνει κάποια σχετική νύξη. Αντίθετα, σε 2 περιπτώσεις φίλων που τα παιδιά τους φοιτούν σε διαφορετικά ιδιωτικά σχολεία εστάλη υπενθύμιση για κατάθεση / εξόφληση του πλήρους ποσού. 

12 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

 

Aπό 2 φίλες, μία εκπαιδευτικό σε ειδικότητα που δε διδάσκει εξ αποστάσεως και άλλη σε διοικητική υπηρεσία, σε δύο διαφορερικά πολύ γνωστά ιδιωτικά σχολεία, είναι σε αναστολή εργασίας όλοι όσοι δε διδάσκουν αυτή τη στιγμή.

Επειδή γνωρίζω αρκετά άτομα που δουλεύουν σε ιδιωτικά σχολεία, μη σου πω ότι και άτομα που εργάζονται εξ' αποστάσεως είναι σε αναστολή εργασίας...

Link to comment
Share on other sites

@Deena σε εμας, με 25 παιδια, γινεται αψογο μαθημα που θα μπορουσε να κρατησει και 2 και 3 ωρες με τα σωστα διαλειμματα... οποτε το βλέπω πολυ εφικτό να προχωρανε και παρακατω.

Link to comment
Share on other sites

Just now, love kids είπε:

Αλήθεια, έχετε θέσει το θέμα πιθανής μείωσης διδάκτρων στο σχολείο; Γιατί φαντάζομαι πως από το σχολείο το ίδιο δεν θα έχει γίνει κάποια σχετική νύξη. Αντίθετα, σε 2 περιπτώσεις φίλων που τα παιδιά τους φοιτούν σε διαφορετικά ιδιωτικά σχολεία εστάλη υπενθύμιση για κατάθεση / εξόφληση του πλήρους ποσού. 

 

Εγώ προσωπικά τηρώ στάση αναμονής και δεν έχω κάνει ακόμα καμία νύξη στο σχολείο. Όπως είπα έχω πληρώσει το ποσό μίας δόσης που ήταν προγραμματισμένη για τέλος Μαρτίου και κατά τα άλλα περιμένω, τώρα λέγεται ότι θα υπάρξει και νομοθετική ρύθμιση. Το δικό μας σχολείο πάντως δεν έχει στείλει καμία υπενθύμιση ή όχληση και είναι και η περίοδος των εγγραφών για του χρόνου.

 

Just now, g1g1 είπε:

@Deena σε εμας, με 25 παιδια, γινεται αψογο μαθημα που θα μπορουσε να κρατησει και 2 και 3 ωρες με τα σωστα διαλειμματα... οποτε το βλέπω πολυ εφικτό να προχωρανε και παρακατω.

 

Και η τάξη του γιου μου (Β' Δημοτικού) 2 ώρες την ημέρα κάνει, οι μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού που έχουν και δεύτερη ξένη γλώσσα και άλλα βασικά μαθήματα (φυσική, γεωγραφία, ιστορία) κάνουν νομίζω 3 ώρες, εννοείται με αρκετά διαλείμματα ενδιάμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Μειωση διδακτρων για σχολικά σιτιση και λοιπές  δραστηριοτητες που δεν παρέχονται με υπουργική απόφαση. 

 https://www.ert.gr/frontpage/meionontai-ta-didaktra-ton-idiotikon-scholeion-logo-koronoioy/

 

Επειδή ενδιαφέρει πολλούς. 

Επεξεργάστηκαν by xrigio
Link to comment
Share on other sites

 

 

Δεν ειναι καλό να κάνουμε παζάρι την εκπαίδευση των παιδιών μας όταν είμαστε ευχαριστημένοι. Πληρώνουμε τα δίδακτρα αν δεν έχουμε οικονομικό πρόβλημα αυτήν την εποχή. Αν δεν είμαστε ευχαριστημένοι , απλώς ξεγραφουμε το παιδί και το πάμε αλλού. Επίσης να σκέφτομαστε και τον κόπο του εκπαιδευτικού. Πολλοί ήταν άσχετοι μέχρι χθες με τη τηλεκπαιδευση και κατεβαλαν μεγάλο κόπο για να κάνουν όσα κάνουν. 

Μην ψάχνουμε να βρουμε ευκαιρία γιατί είναι.. βρώμικο και φαίνεται. Όπως επίσης και βρώμικοι επιχειρηματίες φαίνονται μεσα σε όλη αυτή τη κατάσταση. Βλέπουμε εκτιμουμε και δεν επηρρεαζομαστε από τη Σουλα, τη φίλη της Γιαννιως, τη μαμά του Κωστάκη. 

 

Ημεις, υμείς.. Κοκ. 

Και φυσικά...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Μένουμε σπιτι :D

 

 

 

Επεξεργάστηκαν by Nefeli2014
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...