Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Περίεργο περιστατικό στο σχολείο


Recommended Posts

Ο γιος μου (8) με ενημέρωσε ότι η διευθύντρια και η δασκάλα του έκαναν παρατήρηση γιατί η διπλανή του υποστήριξε ότι την προηγούμενη της ζωγράφισε το χέρι. Ο μικρός επιμένει ότι δεν έχει ιδέα για ποιο θέμα μιλάνε.

Επικοινώνησα με την άλλη μαμά η οποία μου ειπε ότι το απόγευμα τηςπροηγούμενης είδε μία μακάβρια ζωγραφιά στο χέρι της κόρης της και αναστατώθηκε. Η μικρή της είπε ότι "νομίζει" ότι της το έκανε ο γιος μου την ώρα του μαθήματος αλλά δε θυμάται να συνέβη! Επίσης η μαμά κατάλαβε ότι πάλι μάλλον ο γιος μου έκανε και καποιο κακεντρεχες σχόλιο για τη ζωγραφιά. Κατόπιν τούτου η μαμά πήρε τηλέφωνο το σχολείο και δώθηκε επίπληξη στον μικρό (η μαμά ζήτησε διελεύκανση, όχι τιμωρία).

Ο γιος μου πράγματι είναι ένα άτακτο παιδί, και είναι έυκολο να παίξει για αυτό το ρόλο του συνήθη υπόπτου. Πλην όμως είναι εξαιρετικά τίμιος και πάντα ομολογεί και δέχεται τις συνέπειες. Φέτος κάνει μεγάλη προσπάθεια να συμπεριφέρεται καλύτερα, και νιώθει πολύ άσχημα για το περιστατικό. Το οποίο δε βγάζει για εμένα και νόημα: Πως γίνεται κάποιος να σου ζωγραφίσει παράσταση ολόκληρη στο χέρι και να μην θυμάσαι ποιος ήταν, και πώς γίνεται όλα αυτά να συνέβησαν σε μία τάξη με λίγα παιδιά εν ώρα μαθήματος, και η δασκάλα να μην πάριε χαμπάρι; Σημειωτέον ότι τα παιδιά καθόντουσαν στο πρώτο θρανίο, που ακουμπά στην έδρα!

Τι θα κάνατε; Να πιάσω τη διευθύντρια; Τη δασκάλα; Να μην κάνω τίποτα;

Με στεναχωρεί ότι τα τελευταία δύο χρόνια είχαμε δασκάλα με ακραία αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά (τσιρίδες, ειρωνίες, σπρωξίματα κλπ από τη δασκάλα στα παιδιά) και λόγω και του χαρακτήρα του γιου μου τον είχε στη μπούκα και όλημέρα κουτσομπόλευε τι φρικτός που είναι. Πέρασα δύο χρόνια σε συνεργασία με την προηγούμενη διευθύντρια, συναντήσεις με το σχολικό σύμβουλο, γραπτές αναφορές, κλπ και ήλπιζα ότι πια τελειώσαμε, εχουμε μία νορμάλ δασκάλα που έχει αποδείξει ότι επιβάλλεται στην τάξη χωρίς να ξεφεύγει καθόλου. Αλλά φοβάμαι ότι έμεινε από όλο αυτό το "στίγμα" και με στεναχωρεί πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πολύ περίεργο περιστατικό όντως. Πρώτα απ' όλα η στάση της μικρής είναι περίεργη. Δεύτερον, υπερβολικές διαστάσεις για μια ζωγραφιά. Και οκ να ήταν κάτι άσεμνο, να το καταλάβω. Τα παιδιά είναι μικρά, αλλά για θέματα όπου δεν τίθεται ζητημα ασφά´λειας ή προσβολής της προσωπικότητας, δεν χρειάζεται δα να επέμβουν και οι ειδικές δυνάμεις! Νομίζω ότι στο περιστατικό καθαυτό δεν χρειάζεται να δοθεί άλλη έκταση. Αν υπάρχει όμως υποψία ότι η δασκάλα έχει πάρει στραβά τον μικρό, χρειάζεται μια επαγρύπνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Το μονο που μπορω να σκεφτώ ειναι οτι τη ζωγραφιά την έκανε κάποιος φίλος / φίλη της μικρής και προκειμένου να μην τον / την βάλει σε μπελάδες είπε οτι δεν θυμάται. 

Στο θεμα της στοχοποίησης του μικρού σου τωρα, πιστευω οτι πρέπει να μιλήσεις ανοιχτά σε δασκάλα και διευθύντρια, εξηγώντας τον προβληματισμό σου. Καμια φορά ακομα και οι "ειδικοί" στα παιδαγωγικά παρασύρονται υποσυνείδητα σε συμπεριφορές και δεν κάνει κακό να το επισημαίνουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ επιτρέψτε μου να κάνω μια παρέμβαση σαν εκπαιδευτικός (Δεν έχω πείρα πρωτοβάθμιας βέβαια, μόνο εφήβων). Ας είναι η μαμά σε επιφυλακή όντως, αλλά δεν χρειάζονται από τώρα συζητήσρις με τους δασκάλους για την πρώτη παρατήρηση. Αυτό μάλλον θα στοχοποιήσει το παιδί και τη μαμά μαζί. Οι τκπαιδευτικοί, παρόλο που δυστυχώς δεν έχουν πάντα την ευαισθησία να δουν εξατομικευμένα το κάθε παιδί, γενικά δεν πηγαίνουν στη δουλειά τους με τη λογική του να βάλουν κσ´ποιον στο μάτι. Κανένα παιδί δεν είναι το κέντρο του κόσμου. Την ίδια μέρα με αυτό το περιστατικό η δασκάλα μπορεί να είχε άλλα πόσα πιο σοβαρά να αντιμετωπίσει, δεν θα θυμάται αν έκανε παρατήρηση στο Δημητράκη ή τον Κωστάκη ή τη Χρυσούλα για ένα γελοίο θέμα, γιατί θα την απασχολεί περισσότερο το αν ο Δημητράκης, ο Κωστάκης και η Χρυσούλα δυσκολεύτηκαν σε κάποιο μέρος της ύλης, αν έχουν προβλήματα μαθησιακά, αν δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο σχολείο, αν έχουν οικογενεισκά ή οικονομικσ´ προβλήματα (οκ, κάποια μπορεί να μην τη νοιάζει ούτε αυτό, αλλά τότε είναι που δεν θα θυμάται καν το περιστατικό). Μέσα σ' όλα αυτά λοιπόν, έχει ήδη μια μαμά που κάνει ολόκληρο θέμα για μια ζωγραφιά αντί να κάτσει να αναρωτηθεί πώς η κόρη της δέχτηκε κάτι τέτοιο. Για να ξεφορτωθεί τη μία μαμά, κάνει το ένα λάθος. Ε δεν χρειάζεται και δεύτερη μαμά στο κεφάλι της γιατί τότε είναι που θα καταλήξει σε στοχοποιήσεις. Αν βέβαια τα λαθη συνεχίζονται, είναι άλλο θεμα. Δωστε ομως λιγο περιθωριο, ουτε ενας μηνας μαθηματων δεν εχει περασει!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 40 λεπτά , Έσπερος είπε:

Εδώ επιτρέψτε μου να κάνω μια παρέμβαση σαν εκπαιδευτικός (Δεν έχω πείρα πρωτοβάθμιας βέβαια, μόνο εφήβων). Ας είναι η μαμά σε επιφυλακή όντως, αλλά δεν χρειάζονται από τώρα συζητήσρις με τους δασκάλους για την πρώτη παρατήρηση. Αυτό μάλλον θα στοχοποιήσει το παιδί και τη μαμά μαζί. Οι τκπαιδευτικοί, παρόλο που δυστυχώς δεν έχουν πάντα την ευαισθησία να δουν εξατομικευμένα το κάθε παιδί, γενικά δεν πηγαίνουν στη δουλειά τους με τη λογική του να βάλουν κσ´ποιον στο μάτι. Κανένα παιδί δεν είναι το κέντρο του κόσμου. Την ίδια μέρα με αυτό το περιστατικό η δασκάλα μπορεί να είχε άλλα πόσα πιο σοβαρά να αντιμετωπίσει, δεν θα θυμάται αν έκανε παρατήρηση στο Δημητράκη ή τον Κωστάκη ή τη Χρυσούλα για ένα γελοίο θέμα, γιατί θα την απασχολεί περισσότερο το αν ο Δημητράκης, ο Κωστάκης και η Χρυσούλα δυσκολεύτηκαν σε κάποιο μέρος της ύλης, αν έχουν προβλήματα μαθησιακά, αν δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο σχολείο, αν έχουν οικογενεισκά ή οικονομικσ´ προβλήματα (οκ, κάποια μπορεί να μην τη νοιάζει ούτε αυτό, αλλά τότε είναι που δεν θα θυμάται καν το περιστατικό). Μέσα σ' όλα αυτά λοιπόν, έχει ήδη μια μαμά που κάνει ολόκληρο θέμα για μια ζωγραφιά αντί να κάτσει να αναρωτηθεί πώς η κόρη της δέχτηκε κάτι τέτοιο. Για να ξεφορτωθεί τη μία μαμά, κάνει το ένα λάθος. Ε δεν χρειάζεται και δεύτερη μαμά στο κεφάλι της γιατί τότε είναι που θα καταλήξει σε στοχοποιήσεις. Αν βέβαια τα λαθη συνεχίζονται, είναι άλλο θεμα. Δωστε ομως λιγο περιθωριο, ουτε ενας μηνας μαθηματων δεν εχει περασει!

 

Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία 2 χρόνια πραγματικά είχα βαρεθεί να πηγαινοέρχομαι στο σχολείο, εξαιτίας μίας εντυπωσιακά κακής δασκάλας (τα λόγια της διευθύντριας ήταν "δυστυχώς τέτοιους ανθρωπους που κατά λάθος έγιναν δάσκαλοι, δεν έχουμε μηχανισμούς να τους διώξουμε και είμαστε καταδικασμένοι να περιμένουμε να βγουν στη σύνταξη" ) και μιας και τη φετεινή δασκάλα τη γνωρίζω από άλλα παιδιά μου, και είναι και ικανή και πράος άνθρωπος, δε θα ήθελα να δημιουργήσω την εντύπωση ότι είμαι από τους γονείς που συνέχεια γκρινιάζουν.

Από την άλλη είμαι σίγουρη, γιατί μου το εκμυστηρεύτηκε εκπαιδευτικός ειδικότητας, ότι η περσινή περνούσε τον ελεύθερο χρόνο της εξηγώντας σε όποιον έβρισκε μπροστά της, δάσκαλο ή γονιό, πώς το παιδί μου καταστρέφει την τάξη! Σε κάποιες εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που ήξεραν το παιδί αυτό είχε προκαλέσει και αντίδραση (μία κυρία μου είχε πει "δεν είναι αυτός ο τροπος να πειθαρχήσει ένα παιδί, και εμένα αν μου μίλαγαν έτσι, θα αντιδρούσα") αλλά δεν μπορώ να ξέρω τι εντύπωση έχει δημιουργήσει στους άλλους δασκάλους. Οσο και να μη θες να επηρρεαστείς άμα ακούς όλη μερα "ο Χ μου καταστρέφει το μάθημα", κάτι θα σου μείνει υποσυνείδητα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 7/10/2017 at 1:34 ΜΜ, ΑΡΓΚ είπε:

Ο γιος μου (8) με ενημέρωσε ότι η διευθύντρια και η δασκάλα του έκαναν παρατήρηση γιατί η διπλανή του υποστήριξε ότι την προηγούμενη της ζωγράφισε το χέρι. Ο μικρός επιμένει ότι δεν έχει ιδέα για ποιο θέμα μιλάνε.

Επικοινώνησα με την άλλη μαμά η οποία μου ειπε ότι το απόγευμα τηςπροηγούμενης είδε μία μακάβρια ζωγραφιά στο χέρι της κόρης της και αναστατώθηκε.

Στη θέση σου θα μιλούσα απευθείας με τη δασκάλα και τη διευθύντρια και όχι με την άλλη μαμά. 

Στην αρχή να μιλήσεις διερευνητικά. Να σιγουρευτείς ότι πράγματι έγιναν τα πράγματα όπως τα λέει ο μικρός. Δηλαδή, του έκαναν παρατήρηση ή απλώς τον ρώτησαν (επειδή κάθεται δίπλα) αν γνωρίζει κάτι; Θα ρωτούσα πχ τη δασκάλα, "τι μου είπε ο γιος μου; τον κατηγόρησε το διπλανό κορίτσι ότι της ζωγράφισε το χέρι;" και θα δεις πως πάει η κουβέντα. Εκεί μπορείς να επισημάνεις το τρελό του πράγματος (δηλ. και το κορίτσι πως δεν το πήρε είδηση τη στιγμή που γινόταν; και για ποιο λόγο επαναφέρετε το θέμα μία μέρα μετά;)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , erin0000 είπε:

Στη θέση σου θα μιλούσα απευθείας με τη δασκάλα και τη διευθύντρια και όχι με την άλλη μαμά. 

Στην αρχή να μιλήσεις διερευνητικά. Να σιγουρευτείς ότι πράγματι έγιναν τα πράγματα όπως τα λέει ο μικρός. Δηλαδή, του έκαναν παρατήρηση ή απλώς τον ρώτησαν (επειδή κάθεται δίπλα) αν γνωρίζει κάτι; Θα ρωτούσα πχ τη δασκάλα, "τι μου είπε ο γιος μου; τον κατηγόρησε το διπλανό κορίτσι ότι της ζωγράφισε το χέρι;" και θα δεις πως πάει η κουβέντα. Εκεί μπορείς να επισημάνεις το τρελό του πράγματος (δηλ. και το κορίτσι πως δεν το πήρε είδηση τη στιγμή που γινόταν; και για ποιο λόγο επαναφέρετε το θέμα μία μέρα μετά;)

 

Αυτο ειναι πιο σωστη προσεγγιση. Στο κατω κατω καποιες φορες τα παιδια παρεξηγουν τις διαστασεις γεγονοτων, ή αντιθετα, οι γονεις ή οι δαςκαλοι δινουν διαστασεις σε κατι που το παιδι ουτε που το ειχε σκεφτει. Παντως ειναι νωρις να φτασει το θεμα στη διευθυντρια, ειναι σαν να διαταρασσεται κατευθειαν η σχεση και γ εμπιςτοςυνη μαθητη- δασκαλου-γονιου. 

 

Οσο για το αν οι εκπαιδευτικοι επηρεαζονται απο σχολια, ειναι πιθανο να συμβαινει. Αλλα να θεωρει καποιος οτι ενα παιδι μονο ειναι ικανο να καταστρεψει την ταξη, δικαιολογειται να το πει μονο αν ειναι τελειως απειρος. Αλλιως ειναι αδιαφορος και σιγουρα επικινδυνος. Ελπιζω οτι οι περισσοτεροι δεν τα παιρνουν αυτα τοις μετρητοις. Επιπλεον οι δασκαλοι ξερουν καλα τι γινεται στην ταξη του καθενος και αξιολογουν καταλληλως και τα λεγομενα του, μην κοιτατε που επισημα καμια φορα πουλαμε και λιγο τρελα, για να μην φσινεται παραεξω οτι δεν ειναι ολα υπο ελεγχο...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι θα εξηγουσα και στο παιδι μου πως αν ολη την ωρα κανει αταξιες...στο τελος κάθε αταξια που θα γινεται θα κατηγορουν αυτόν.και ετσι είναι.Αν όπως ειπες και μονη σου το παιδι είναι ατακτο.Επισης αν από την αρχη της χρονιας με ειχαν ενημερωσει 10 φορες για μη σωστη συμπεριφορά του παιδιου μου...τοτε τη μια που θα τον κατηγορουσαν αδικα ...δε θα πηγαινα να ζητησω το λογο.Αν ξαναλεω το παιδι είναι ατακτο.

 

Τωρα το τι εννοεις μακαβρια ζωγραφια και γιατι ενοχληθηκε τοσο πολύ η άλλη μαμα και το εκανε θεμα δεν ξερω.Τι ζωγραφισαν δλδ στο χερι του παιδιου.Ο γιος μου κάθε τρεις και λιγο ερχεται με γραμενα χερια,παντελονια κλπ.Ουτε που θα μου περναγε από το μυαλο να κατσω να ρωτησω που γραφτηκε και ποιος τον εγραψε.προφανως βεβαια αν ερχοταν στο Σπιτι το εξχρονο και στο χερι του εβλεπα γραμμενο πχ "Αυριο θα πεθανεις"..θα ψαχνομουν λιγο.

 

κατά τ'αλλα συμφωνω κι εγω ότι μαλυτερα να μιλας με τη δασκαλα και όχι με την άλλη μαμα....εκτος κι αν είναι φιλη σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 24 λεπτά , Niki81 είπε:

Εγω παλι θα εξηγουσα και στο παιδι μου πως αν ολη την ωρα κανει αταξιες...στο τελος κάθε αταξια που θα γινεται θα κατηγορουν αυτόν.και ετσι είναι.Αν όπως ειπες και μονη σου το παιδι είναι ατακτο.Επισης αν από την αρχη της χρονιας με ειχαν ενημερωσει 10 φορες για μη σωστη συμπεριφορά του παιδιου μου...τοτε τη μια που θα τον κατηγορουσαν αδικα ...δε θα πηγαινα να ζητησω το λογο.Αν ξαναλεω το παιδι είναι ατακτο.

 

 

Αυτό δυστυχώς είναι αλήθεια και συνήθως ξεκινάει από συμμαθητές, όχι εκπαιδευτικούς. Κάνουν κάτι, ξεσηκώνουν και 2-3 παρορμητικούς που έχουν ήδη το όνομα, και μετά κάνουν τον κινέζο. 

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Έσπερος said:

Αυτό δυστυχώς είναι αλήθεια και συνήθως ξεκινάει από συμμαθητές, όχι εκπαιδευτικούς. Κάνουν κάτι, ξεσηκώνουν και 2-3 παρορμητικούς που έχουν ήδη το όνομα, και μετά κάνουν τον κινέζο. 

Αυτό είναι κατι που ισχυει στη ζωη γενικοτερα και όχι μονο στο σχολειο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 hours ago, Έσπερος said:

Εδώ επιτρέψτε μου να κάνω μια παρέμβαση σαν εκπαιδευτικός (Δεν έχω πείρα πρωτοβάθμιας βέβαια, μόνο εφήβων). Ας είναι η μαμά σε επιφυλακή όντως, αλλά δεν χρειάζονται από τώρα συζητήσρις με τους δασκάλους για την πρώτη παρατήρηση. Αυτό μάλλον θα στοχοποιήσει το παιδί και τη μαμά μαζί. Οι τκπαιδευτικοί, παρόλο που δυστυχώς δεν έχουν πάντα την ευαισθησία να δουν εξατομικευμένα το κάθε παιδί, γενικά δεν πηγαίνουν στη δουλειά τους με τη λογική του να βάλουν κσ´ποιον στο μάτι. Κανένα παιδί δεν είναι το κέντρο του κόσμου. Την ίδια μέρα με αυτό το περιστατικό η δασκάλα μπορεί να είχε άλλα πόσα πιο σοβαρά να αντιμετωπίσει, δεν θα θυμάται αν έκανε παρατήρηση στο Δημητράκη ή τον Κωστάκη ή τη Χρυσούλα για ένα γελοίο θέμα, γιατί θα την απασχολεί περισσότερο το αν ο Δημητράκης, ο Κωστάκης και η Χρυσούλα δυσκολεύτηκαν σε κάποιο μέρος της ύλης, αν έχουν προβλήματα μαθησιακά, αν δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο σχολείο, αν έχουν οικογενεισκά ή οικονομικσ´ προβλήματα (οκ, κάποια μπορεί να μην τη νοιάζει ούτε αυτό, αλλά τότε είναι που δεν θα θυμάται καν το περιστατικό). Μέσα σ' όλα αυτά λοιπόν, έχει ήδη μια μαμά που κάνει ολόκληρο θέμα για μια ζωγραφιά αντί να κάτσει να αναρωτηθεί πώς η κόρη της δέχτηκε κάτι τέτοιο. Για να ξεφορτωθεί τη μία μαμά, κάνει το ένα λάθος. Ε δεν χρειάζεται και δεύτερη μαμά στο κεφάλι της γιατί τότε είναι που θα καταλήξει σε στοχοποιήσεις. Αν βέβαια τα λαθη συνεχίζονται, είναι άλλο θεμα. Δωστε ομως λιγο περιθωριο, ουτε ενας μηνας μαθηματων δεν εχει περασει!

 

Αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ λάθος και δυστυχώς έχει καλλιεργηθεί αυτή η νοοτροπία στους γονείς και δεν μου αρέσει καθόλου που συντηρείται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς! και εγώ ακούω ατάκες του στυλ: μην μιλάς γιατί θα στοχοποιηθεί το παιδί, στοχοποίηση ενός παιδιού μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον "δάσκαλο" που δεν θα έπρεπε να είναι στην τάξη! εμένα η ξαδέρφη του συζύγου μου είναι δασκάλα σε Δημοτικό και το συζητούσαμε το θέμα αυτό και την ρώτησα ευθέως αν κάποιο παιδί στοχοποιείται από τους δασκάλους αν ο γονιός γκρινιάξει ή διαμαρτυρηθεί για κάτι και ξέρεις τι μου απάντησε: είσαι με τα καλά σου? αυτά τα παιδιά τα έχουμε στα ώπα ώπα.

Οπότε δεν είναι καθόλου ωραίο ως εκπαιδευτικός που είσαι κοπέλα μου να συντηρείς αυτή την νοοτροπία της στοχοποίησης!

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

Τι ήταν επιτέλους τόσο μακάβριο με αυτή την ζωγραφιά και δόθηκε τόση μεγάλη έκταση? Υπερβολικό το βρίσκω το όλο σκηνικό... Πάντως κι εγώ με την δασκάλα θα μίλαγα όχι με την κάθε μαμά. Επίσης δεν νομίζω ότι θα έδινα άλλη έκταση στο θέμα, θα ήταν σαν να τους έλεγα ότι "ο γιος μου είναι προβληματικός και άτακτος και προσέξτε μας όλοι". Εφόσον το άλλο παιδάκι λέει ότι δεν θυμάται ποιος του έκανε την ζωγραφιά - πράγμα πολύ ασαφές και περίεργο από μόνο του -  άστο μην δώσεις συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, zaxaroulini είπε:

 

Αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ λάθος και δυστυχώς έχει καλλιεργηθεί αυτή η νοοτροπία στους γονείς και δεν μου αρέσει καθόλου που συντηρείται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς! και εγώ ακούω ατάκες του στυλ: μην μιλάς γιατί θα στοχοποιηθεί το παιδί, στοχοποίηση ενός παιδιού μπορεί να γίνει μόνο από κάποιον "δάσκαλο" που δεν θα έπρεπε να είναι στην τάξη! εμένα η ξαδέρφη του συζύγου μου είναι δασκάλα σε Δημοτικό και το συζητούσαμε το θέμα αυτό και την ρώτησα ευθέως αν κάποιο παιδί στοχοποιείται από τους δασκάλους αν ο γονιός γκρινιάξει ή διαμαρτυρηθεί για κάτι και ξέρεις τι μου απάντησε: είσαι με τα καλά σου? αυτά τα παιδιά τα έχουμε στα ώπα ώπα.

Οπότε δεν είναι καθόλου ωραίο ως εκπαιδευτικός που είσαι κοπέλα μου να συντηρείς αυτή την νοοτροπία της στοχοποίησης!

Εγώ προσωπικά δεν είπα ότι συντηρώ αυτή τη νοοτροπία, είπα ακριβώς το αντίθετο: όποιος είναι σοβαρός εκπαιδευτικός ασχολείται με σπουδαιότερα θέματα από το να βάζει στο μάτι μαθητές ή γονείς. Το αν συμβαίνει από κάποιους, είναι άλλο θέμα. Από την άλλη βέβαια, δεν υπάρχει περίπτωση να έχω στα ώπα ώπα κάποιο παιδί επειδή ο γονιός του γκρινιάζει και θεωρώ εξίσου αδιανόητο να το λέει αυτό εκπαιδευτικός και να το επικροτούν οι γονείς. Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που σέβεται τον εαυτό του που να έχει στα ώπα ώπα κάποιο παιδί σε σχέση με τα άλλα για οποιονδήποτε λόγο. 

 

Το βέβαιο είναι ότι οι φυσιολογικοί εκπαιδευτικοί σπανίως έχουν θέματα με τους ίδιους τους μαθητές. Πιο πιθανό είναι να έχουν με τους γονείς τους. Τα παιδιά λόγω ηλικίας έχουν και κάποιο ακαταλόγιστο, οι ενήλικες δεν έχουν. Χωρίς να ξέρω το περιστατικό και το περιεχόμενο αυτής της διαβόητης "μακάβριας" ζωγραφιάς, αν το ζήτημα είναι τόσο γελοίο όσο έχει ακουστεί σε όλες μας εδώ, μη νομίζετε ότι αυτή η μαμά θα κάνει καλή εντύπωση στους δασκάλους. Σίγουρα θα σχολιάστηκε. Η μαμά, όχι το παιδί. Και πάλι βέβαια, επειδή δεν θα είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο τραβηγμένο από τα μαλλιά παράπονο, θα σχολιαστεί τη μία μέρα, την άλλη θα γίνει κάτι άλλο, είτε πιο γελοίο, είτε πιο σοβαρό, και θα ξεχαστεί. Είπαμε, κανένας δεν είναι το κέντρο του κόσμου στο σχολείο. Η μοναδική συνέπεια τέτοιων καταστάσεων είναι, λόγω της συσσώρευσης χαζών παραπόνων σε διευθυντές ή διευθύνσεις εκπαίδευσης, να καταλήγουν όλα στο καλάθι των αχρήστων, μαζί με τα σοβαρά θέματα δυστυχώς. Αυτό το λέω εκ πείρας γιατί το έχω πάθει για υπηρεσιακό θέμα (πρόβλημα ενός ολόκληρου σχολείου με διευθυντή). 

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το θέμα, έχω την αίσθηση ότι η μαμά του κοριτσιού είδε τη "μακάβρια" ζωγραφιά, πίεσε το παιδί να αποκαλύψει τον ένοχο (που μπορεί να ήταν και το ίδιο το κορίτσι και να φοβήθηκε να της το πει), πήγε έκανε θέμα στο σχολείο και η δασκάλα με τη δ/ντρια να ρώτησαν στην τάξη, ποιος το έκανε. Προφανώς θα άρχισαν από τους διπλανούς. Εκτός και αν το κορίτσι κατονόμασε το γιο σου (συνήθης ύποπτος όπως λες) και μετά να το πήρε πίσω...

 

Τι έγραφε η ζωγραφιά. Ήταν ζωγραφιά ή κάποιο απειλητικό μήνυμα; (γιατί στη δεύτερη περίπτωση όντως σηκώνει διερεύνηση).

Link to comment
Share on other sites

Tελικά μίλησα με τη δασκάλα και η ίδια θεωρεί ότι "πολύ κακό για το τιποτα" και ότι υποθέτει ότι μιλάμε για 2-3 τελίτσες/μουτζούρες, που έγιναν είτε στο παιχνίδι είτε ψιλο-καταλάθος και το όλο πράγμα έλαβε διαστάσεις από την αντίδραση των γονιών λόγω του χρώματος του μαρκαδόρου που ήταν κοκκινωπό και τους προκάλεσε την εντύπωση ότι βλέπουν αίματα! Οπότε θορύνησαν και τη διευθύντρια, αν και δεν είχαν να τις δείξουν κάτι!

Μάλλον δηλαδή όντως κανένα από τα δύο παιδιά δεν πολυκατάλαβε καν τι έγινε. Απλά θεώρησε η δασκάλα καλό να δωθεί μία σύσταση στο μικρό να προσέχει λίγο όταν ζωγραφίζει τι γίενται γύρω του. Και δικαιολογημένα μου είπε το παιδί ζωγράφιζε, γιατί τους έχει η ίδια δώσει την αδεια αν έχουν τελειώσει τις ασκήσεις τους, για να μην πιάνουν κουβέντα.

Τι τραβάνε κι αυτοί οι εκπαιδευτικοί από τις υπερβολές των γονιών!

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλά, στην Αγία Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια μια δασκάλα βρέθηκε να διώκεται ποινικά από δικομανείς γονείς επειδή δεν τιμώρησε ένα παιδάκι που σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικού τους παιδιού, χωρίς καμία απόδειξη όμως, του πήρε 2 ευρώ. Ήταν η εποχή που δημόσιος υπάλληλος για αστική διαφορά βρισκόταν σε διαθεσιμότητα αυτομάτως και μετά αν αθωονόταν επανερχόταν στην υπηρεσία. Πάλι καλά που δεν βρέθηκε ο μικρός σου κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία και η δασκάλα για υπόθαλψη εγκλήματος!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, ΑΡΓΚ είπε:

Tελικά μίλησα με τη δασκάλα και η ίδια θεωρεί ότι "πολύ κακό για το τιποτα" και ότι υποθέτει ότι μιλάμε για 2-3 τελίτσες/μουτζούρες, που έγιναν είτε στο παιχνίδι είτε ψιλο-καταλάθος και το όλο πράγμα έλαβε διαστάσεις από την αντίδραση των γονιών λόγω του χρώματος του μαρκαδόρου που ήταν κοκκινωπό και τους προκάλεσε την εντύπωση ότι βλέπουν αίματα! Οπότε θορύνησαν και τη διευθύντρια, αν και δεν είχαν να τις δείξουν κάτι!

Μάλλον δηλαδή όντως κανένα από τα δύο παιδιά δεν πολυκατάλαβε καν τι έγινε. Απλά θεώρησε η δασκάλα καλό να δωθεί μία σύσταση στο μικρό να προσέχει λίγο όταν ζωγραφίζει τι γίενται γύρω του. Και δικαιολογημένα μου είπε το παιδί ζωγράφιζε, γιατί τους έχει η ίδια δώσει την αδεια αν έχουν τελειώσει τις ασκήσεις τους, για να μην πιάνουν κουβέντα.

Τι τραβάνε κι αυτοί οι εκπαιδευτικοί από τις υπερβολές των γονιών!

 

Ακριβως και στο λεω γιατι ειμαι δασκαλα!Κανουμε τα παντα για ειναι ολοι ευχαριστημενοι και να ναι ασφαλη ολα τα παιδια!Γιατι ολα τα παιδια ειναι του ιδιου θεου!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Έσπερος είπε:

Καλά, στην Αγία Παρασκευή πριν από 3-4 χρόνια μια δασκάλα βρέθηκε να διώκεται ποινικά από δικομανείς γονείς επειδή δεν τιμώρησε ένα παιδάκι που σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικού τους παιδιού, χωρίς καμία απόδειξη όμως, του πήρε 2 ευρώ. Ήταν η εποχή που δημόσιος υπάλληλος για αστική διαφορά βρισκόταν σε διαθεσιμότητα αυτομάτως και μετά αν αθωονόταν επανερχόταν στην υπηρεσία. Πάλι καλά που δεν βρέθηκε ο μικρός σου κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία και η δασκάλα για υπόθαλψη εγκλήματος!

Αχ ηρθε μανα κ μου πε οτι ειχα βαλει μια μερα παραπανω δουλεια και επαθε το παιδι της ασθμα!καλεσα ολους τους γονεις κ τους ρωτησα αν οντως αισθανθηκαν κατι τετοιο και μου απαντησαν γελωντας οχι!Στη μαμα της ειπα οτι πρεπει να κραταει ενημερη αν το παιδι εχει καποιο θεμα και την παροτρυνα να δουμε τον ψυχολογο του σχολειου καθως το παιδι ειναι θλιμμενο συνεχεια.Ηρθε μετα μου ζητησε συγνωμη και μου πε πως χωρισε προσφατα δεν ειναι καλα ψυχολογικα κ το παιδι χρειαζεται βοηθεια κ μου πε πως θα μιλησει στον ψυχολογο.Αποτελεσμα δεν την ξαναειδα!Εφυγε με καποιον αφησε το παιδι να το μεγαλωνει ο αντρας της.Αυτα ειναι προσωπικα τους αλλα τουλαχιστον ειδα μπροστα μου εναν στοργικο πατερα που δεν μου δημιουργησε ποτε προβλημα!!Μην κατηγορουμε το σχολειο για τα λαθη τα δικα μας...ως γονεις!

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πρίν, Έσπερος είπε:

Εγώ προσωπικά δεν είπα ότι συντηρώ αυτή τη νοοτροπία, είπα ακριβώς το αντίθετο: όποιος είναι σοβαρός εκπαιδευτικός ασχολείται με σπουδαιότερα θέματα από το να βάζει στο μάτι μαθητές ή γονείς. Το αν συμβαίνει από κάποιους, είναι άλλο θέμα. Από την άλλη βέβαια, δεν υπάρχει περίπτωση να έχω στα ώπα ώπα κάποιο παιδί επειδή ο γονιός του γκρινιάζει και θεωρώ εξίσου αδιανόητο να το λέει αυτό εκπαιδευτικός και να το επικροτούν οι γονείς. Δεν υπάρχει εκπαιδευτικός που σέβεται τον εαυτό του που να έχει στα ώπα ώπα κάποιο παιδί σε σχέση με τα άλλα για οποιονδήποτε λόγο. 

 

Το βέβαιο είναι ότι οι φυσιολογικοί εκπαιδευτικοί σπανίως έχουν θέματα με τους ίδιους τους μαθητές. Πιο πιθανό είναι να έχουν με τους γονείς τους. Τα παιδιά λόγω ηλικίας έχουν και κάποιο ακαταλόγιστο, οι ενήλικες δεν έχουν. Χωρίς να ξέρω το περιστατικό και το περιεχόμενο αυτής της διαβόητης "μακάβριας" ζωγραφιάς, αν το ζήτημα είναι τόσο γελοίο όσο έχει ακουστεί σε όλες μας εδώ, μη νομίζετε ότι αυτή η μαμά θα κάνει καλή εντύπωση στους δασκάλους. Σίγουρα θα σχολιάστηκε. Η μαμά, όχι το παιδί. Και πάλι βέβαια, επειδή δεν θα είναι ούτε το πρώτο, ούτε το τελευταίο τραβηγμένο από τα μαλλιά παράπονο, θα σχολιαστεί τη μία μέρα, την άλλη θα γίνει κάτι άλλο, είτε πιο γελοίο, είτε πιο σοβαρό, και θα ξεχαστεί. Είπαμε, κανένας δεν είναι το κέντρο του κόσμου στο σχολείο. Η μοναδική συνέπεια τέτοιων καταστάσεων είναι, λόγω της συσσώρευσης χαζών παραπόνων σε διευθυντές ή διευθύνσεις εκπαίδευσης, να καταλήγουν όλα στο καλάθι των αχρήστων, μαζί με τα σοβαρά θέματα δυστυχώς. Αυτό το λέω εκ πείρας γιατί το έχω πάθει για υπηρεσιακό θέμα (πρόβλημα ενός ολόκληρου σχολείου με διευθυντή). 

Πολυ σωστη!!!Πραγματικα αν δεν εισαι εκπαιδευτικος οπως εμεις δεν μπορεις να καταλαβεις!Υπαρχουν γονεις που ερχονται με υφος καρδιναλιων και νομιζουν οτι τα δικα τους παιδια υπαρχουν μονο!Υπαρχουν βεβαια κ πολυ συζητησιμοι ανθρωποι καο νορμαλ ευτυχως!Κανενα παιδι δε στοχοποιειται!Σχολιαζεται αναποφευκτα ασχημα  ενας γονιος που δεν εχει μαθει απο το σπιτι να βαζει ορια στα παιδια του!Αν δεν μπορουν ορια στο σπιτι το σχολειο δυσκολα μπορει να κανει κατι! 

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2017 at 3:04 ΜΜ, Έσπερος είπε:

Πολύ περίεργο περιστατικό όντως. Πρώτα απ' όλα η στάση της μικρής είναι περίεργη. Δεύτερον, υπερβολικές διαστάσεις για μια ζωγραφιά. Και οκ να ήταν κάτι άσεμνο, να το καταλάβω. Τα παιδιά είναι μικρά, αλλά για θέματα όπου δεν τίθεται ζητημα ασφά´λειας ή προσβολής της προσωπικότητας, δεν χρειάζεται δα να επέμβουν και οι ειδικές δυνάμεις! Νομίζω ότι στο περιστατικό καθαυτό δεν χρειάζεται να δοθεί άλλη έκταση. Αν υπάρχει όμως υποψία ότι η δασκάλα έχει πάρει στραβά τον μικρό, χρειάζεται μια επαγρύπνηση. 

Σωστη κ σ αυτο μια επαγρυπνηση δεν ειναι κακο αλλα μεχρι εκει

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...