Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Τυχαίο δεν νομίζω!!!


Recommended Posts

Δευτέρα δημοτικού πάμε.

 

Πιστεύεται ότι είναι τυχαίο που σε μια τάξη 18 παιδιών τα τρία πάνε μελέτη γιατί δεν μπορούν να ακολουθήσουν την δασκάλα και τις απαιτήσεις της;;; επίσης τρία γνωρίζω στα σίγουρα ;;; πράγμα που το έμαθα τυχαία. Όχι δεν θα ισχυριστώ ότι έχω το πιο συνεργάσιμο παιδί αλλά κάτι μου πάει λάθος. Τα δυο τελευταία Σαββατοκύριακα έχει βάλει επαναλήψεις για να καταλήξει τελικά να μας βάλει άγνωστη ορθογραφία. Έχετε ακούσει κάτι τέτοιο ξανά;;

 

Αυτό που με πειράζει είναι ότι το παιδί έχει γίνει αρνητικό, ότι τσακωνόμαστε για το διάβασμα και αυτό με στεναχωρεί. Μέσα από το παιχνίδι φαίνεται (όταν παριστάνει την δασκάλα) ότι η Κυρία της είναι κάπως αυστηρή. Γενικά ούτε εμένα με έχει εμπνεύσει. Σε ορισμένα θέματα δείχνει κατανόηση αλλά σαν εκπαιδευτικός δεν λέει, επίσης έχω διαπιστώσει ότι είναι χειριστική και ότι πιάνει τον κάθε γονιό ξεχωριστά λέγοντας του διάφορα και μετά πάει και λέει τα ίδια και στους άλλους, αλλά υποτίθεται ότι μόνο εσύ έχεις θέμα. Μας έκανε συγκέντρωση για να μας πει τι θα κάνουμε στα παιδιά (εμείς τι θα τους κάνουμε και τι θα τους δουλέψουμε!!!). Αυθόρμητα μου ήρθε να της πω και "εσείς τι θα κάνετε;;;".

 

Πέρυσι οι περισσότεροι γονείς δεν λέγαμε και πολλά μεταξύ μας, φέτος όμως κάτι στην παιδική χαρά κάτι από εδώ κάτι από εκεί κατάλαβα ότι και άλλοι έχουν παράπονα.

 

Μην μου πείτε να πάω στην διευθύντρια να παραπονεθώ γιατί δυστυχώς το έκανε άλλη μαμά και η διευθύντρια δεν συγκινήθηκε έμαθε όμως ότι η δασκάλα και η διευθύντρια είναι φίλες από τα ίδια μέρη.

 

Τι να πω.....τώρα προβληματίζομαι εάν θα πρέπει να αλλάξω το παιδί σχολείο, σε κάποιο γειτονικό ρισκάροντας ή να περιμένω του χρόνου να δούμε ποιον δάσκαλο θα έχουμε.

 

Αυτό που με έχει προβληματίσει είναι, έτσι θα βγάλουμε το δημοτικό, να διαβάζουμε εμείς το παιδί;;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πριν ριξεις της ευθυνες στην δασκαλα, εχεις σκεφτει μηπως αυτα τα παιδια εχουν καποιο θεματακαι και δεν μπορουν να ακολουθησουν? Να μου ελεγες οτι τα 2/3 της ταξης δεν μπορουν να ακολουθησουν , τοτε ναι, θα προβληματιζομουν. Αλλα 3 παιδια στα 18 να μην μπορουν, κοιταξτε μηπως συμβαινει κατι αλλο ;).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τη ΖΩΗ. Στο σχολείο μας, φέτος πήρε την 3η δημοτικού ένας δάσκαλος που τον βλέπεις και ξέρεις τι μάθημα κάνει. Οι μαμάδες χτύπαγαν τα κεφάλια τους στον αγιασμό. Τώρα, 2 μήνες μετά, μόλις προχθές είδα 12-14 μαμάδες που τον περίμεναν ένα πρωινό για να του ζητήσουν συνάντηση καθώς προφανώς τα πράγματα πάνε απ το κακό στο χειρότερο για τα παιδιά τους.

Σαφέστατα, όπως λέω και στην κόρη μου, ο γονιός δεν είναι δάσκαλος. Δε γίνεται να διδάσκει τα παιδιά του. Αλλά εγώ το λέω επειδή δεν προσέχει στο μάθημα και επειδή όση καλή διάθεση κι αν έχω να εξηγήσω εκ νέου, σίγουρα θα το κάνω διαφορετικά απ τη δασκάλα οπότε κακό θα κάνω στο παιδί. Αυτό όμως -ευτυχώς- συμβαίνει σπάνια.

Το παιδί του γείτονά μου, σε αντίθεση, 3η δημοτικού με πατέρα καθηγητή, σύμφωνα με τους γονείς του, δείχνει να μην είναι σε θέση να ακολουθήσει τη διδασκαλία. Έχει θέμα.

Αφορισμός στη διδασκαλία του εκπαιδευτικού, δεν γίνεται από 3 στους 20 γονείς.

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites

Να είναι ένας δάσκαλος κακός, γίνεται. Εχω δυστυχώς και πρόσφατη εμπειρία, που λες καλύτερα να μη μίλαγε στο μάθημα, και ο,τι καταλάβουν μόνα. Αλλά δεν είμαι βέβαιη πώς αυτό προκύπτει από το αρχικό μήνυμα.

Πάντα στην πρώτη συνάντηση υπάρχουν οδηγίες για το πώς θα γίνεται η μελέτη, δεν το βλέπω σαν κάτι περίεργο, ειδικά σε μικρές τάξεις. Δε γίνεται το παιδί π.χ. να μην κάνει ανάγνωση ή ορθογραφία, να μην ελέγχει κανείς ότι μελέτησε και σε τόσο μικρή τάξη να τα καταφέρνει μόνο με το σχολείο, άρα η μελέτη είναι αναπόφευκτη. Αν κάτι είναι υπερβολικό, π.χ. 5 φορές ανάγνωση ενώ το παιδί μαθαίνει με τη μία, τότε προφανώς τροποποιεί ο κάθε γονιός ανάλογα το πρόγραμμα μελέτης.

Άγνωστη ορθογραφία δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει, αλλά είναι άγνωστη; Η το παιδάκι δε θυμάται π.χ. ότι είχε επανάληψη 2 κεφάλαια και επαναλαμβάνει μόνο την τελευταια βδομάδα, ή δεν έχει σημειωσει όλες τις λέξεις; Γιατί ο ένας μου γιος π.χ. το έκανε συστηματικά αυτό. Μήπως είναι λέξεις που μπαίνουν για να εξεταστούν κανόνες, όπως καταλήξεις; Δε ρωτάτε τη δασκάλα το σκεπτικό;

Για τη μελέτη στυλ φροντιστηρίου, έχω δει πολλά σενάρια: γονείς που δεν έχουν μητρική γλώσσα την ελληνική και δεν μπορούν να βοηθήσουν σε ορθογραφία και γραμματική, παιδιά με κάποια μαθησιακή δυσκολία, γονείς που δεν είναι στο σπίτι το απόγευμα και η γιαγια ή η babysitter αδυνατεί να επιβλέψει το παιδί στη μελέτη. Δεν είναι τόσο παράλογο το 2-3 παιδιά σε μία τάξη. Υπάρχουν βέβαια και γονείς που πάντα απλά υπερβάλουν και φορτώνουν τα παιδιά με φροντιστήριο "προληπτικά".

 

Γενικά μία δασκάλα που δε διδάσκει προφανή λάθη, δεν προσβάλει τα παιδιά ή κατι άλλο ακραίο, δεν ξέρω αν θεωρείται "κακή". Κάποιοι δάσκαλοι κολλάνε πιο καλά με κάποια παιδιά, καποιοι είναι πιο ενθουσιώδεις, πιο ζεστοί άνθρωποι, αλλά δεν είναι όλοι έτσι.

Αν αλλάξετε σχολείο και σας τύχει μία υστερική που στριγκλίζει; Μία που αφήνει τα παιδια τη μισή μέρα να ζωγραφίζουν; Η που τα ειρωνευεται και τα αποπαίρνει; Υπάρχουν και τέτοια δυστυχώς. Θα αλλάζετε σχολείο κάθε εξάμηνο;

Link to comment
Share on other sites

Και η δικη μας εχει τυχει μαζι με την ορθογραφια να τους βαλει να γραψουν και καποιες επιπλέον λεξεις.Απο μονη της ειπε...είναι καλο τμημα και οσο βλεπω ότι καταφερνουν και ακολουθουν τους δοκιμαζω.Εσυ τι θεμα εχεις με το ότι εβαλε αγνωστη ορθογραφια?Ειναι τοσο σημαντικο να μη κανει το παιδι λαθη στην ορθογραφια?Προφανως εν γνωση της η δασκαλα βαζει αγνωστη ορθογραφια αρα ξερει ότι θα γινουν και λαθη.Για τι ταξη μιλαμε αληθεια?

 

Επισης κι εμας μας δινει οδηγιες ως προς το διάβασμα των παιδιων...που να επιμείνουμε.

 

Οσο για τη μελετη κι εγω ξερω γονεις που επιλεγουν αυτή τη λυση γιατι δεν τα καταφερνουν οι ιδιοι ή γιατι εργαζονται ή γιατι δεν εχουν την υπομονή.

 

Το ιδιο το παιδι τι λεει για τη δασκαλα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν σκέφτεσαι να αλλάξεις σχολείο με την ελπίδα να βρεις δασκάλα που δεν βάζει δουλειά για το σπίτι, μην το κάνεις, τσάμπα θα παιδεύεστε, εκτός κι αν είσαι διατεθειμένη να φτάσεις στη Σκανδιναβία.

 

Κι εμείς Δευτέρα πάμε.

Είχαμε 1 φωτοτυπία μαθηματικά με πολύ δύσκολους υπολογισμούς

1 σελίδα αντιγραφή

1 άσκηση από το βιβλίο εργασιών

και 1 κείμενο έκφρασης

μέχρι τώρα έχουμε γράψει 4 τεστ με επανάληψη.

Τα λέω ενδεικτικά, δε νομίζω να είστε πολύ διαφορετικά.

 

Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία χρειάζονται επίβλεψη για να μπουν στο νόημα και να πειθαρχήσουν, δεν είναι σε θέση να το κάνουν μόνα τους.

Τώρα, αν θα έπρεπε να έχουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα χωρίς δουλειά στο σπίτι, πιθανώς ναι. Αλλά τώρα δεν το έχουμε.

 

Αν την γράψεις στο ολοήμερο μπορεί να βοηθιέται εκεί από τους δασκάλους, εμείς έχουμε αποτέλεσμα σε αυτό.

Όσο για τα τρια παιδιά που δεν μπορούν να ακολουθήσουν, από ό,τι έχω καταλάβει κάπου εκεί κυμαίνονται τα ποσοστά, είστε στο φυσιολογικό.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites

Στη 2α Δημοτικού (στην οποία πάμε και εμείς φέτος) είναι δεδομένο ότι μαζί με την ορθογραφία της ημέρας, ο εκπαιδευτικός θα βάλει άγνωστες λέξεις. Τσεκάρει αν τα παιδιά έχουν αφομοιώσει τους "κανόνες" των προηγούμενων ημερών.

Επίσης, μπορεί να είναι άγνωστες για εμάς (καθώς δεν είναι αυτές της αντιγραφής) αλλά για να μην τις κάνει λάθος η κόρη μου, προφανώς τις έχει διδαχτεί στο σχολείο, εντός της τάξης, σύμφωνα με το μάθημα.

Έχει τύχει επίσης, σε λάθος άγνωστη λέξη να μη τη λάβει καθόλου υπόψιν της διότι προφανώς δεν ήταν το ζητούμενο την χρονική στιγμή εκείνη.

Δεν είμαστε εκπαιδευτικοί, κακώς κριτικάρουμε λοιπόν.

Σε εμάς έχει οριστεί συγκεκριμένη ημέρα του μήνα κατά την οποία μπορούμε να ενημερωνόμαστε απ τη δασκάλα. Η ίδια από πέρυσι έχει πει ότι κατόπιν συννενόησης, μπορούμε να κανονίσουμε άλλη στιγμή εάν υπάρχει ζήτημα προς συζήτηση.

Εσείς δεν έχετε κάτι ανάλογο; Μιλήστε με τη δασκάλα, καλό κάνει...

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites

Εμείς είχαμε άγνωστη ορθογραφία από τον Οκτώβριο της πρώτης δημοτικού, αν σε παρηγορεί. Πολύ αυστηρή και απαιτητική δασκάλα, μας τρέλανε στο γράψιμο. Ευτυχώς ήταν με απόσπαση και φέτος, στη δευτέρα, αλλάξαμε. Περίπατος η φετινή χρονιά...βρήκαμε ευκαιρία για περισσότερες δραστηριότητες.

Link to comment
Share on other sites

Εχω πάντως δει ότι σε θέματα μελέτης, ως γονείς ποτέ δεν είμαστε συνολικά ευχαριστημένοι και πολλοί κρίνουν τη δουλειά "με το κιλό" ;)

Ειχαμε δασκάλα που έβαζε σε Α και Β δημοτικού, σελίδες επί σελίδων εργασίες και τις διπλές από το μέσο όρο λέξεις ορθογραφίας. Υπήρχαν γονείς ενθουσιασμένοι, άλλοι έξω φρενών.

Ειχαμε και δασκάλα που ήθελε η δουλειά να γίενται στο σχολείο με λίγη εργασία για το σπίτι, και πάλι υπήρχαν ευχαριστημένοι γονείς και άλλοι έξαλλοι θεωρώντας ότι αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά τεμπελιάζουν.

Το δράμα είναι ότι στις φωνές και των δύο περιπτώσεων, ελάχιστοι λάμβαναν υπόψη αν τελικά τα παιδιά μαθαίνουν ή όχι, η διαμαρτυρία είχε να κάνει με το αν είμαστε πάνω ή κάτω από το μέσο όρο σε σελίδες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια σας..... μάλλον πάμε για μελέτη και εμεις.

 

 

αν το παιδακι σου εχει αντιληφθει την γνωμη σου για την δασκαλα του...τοτε ενισχυεις ισως αθελα σου, την αρνητικοτητα που μπορει ηδη να του βγαζει η δασκαλα του...

 

κατα την γνωμη μου, πρεπει να του ενισχυσεις , την αποψη οτι οσο μεγαλωνουν οι ταξεις,τοσο περισσοτερες απαιτησεις σε διαβασμα θα υπαρχουν...οτι η καθε δασκαλα εχει τον τροπο της να κανει μαθημα,οτι ειναι υποχρεωμενο να διαβαζει ασχετα αν συμπαθει ή οχι τον δασκαλο...το οτι υπαρχουν στην ταξη σας παιδακια που πανε συμπληρωματικα μελετη,δεν λεει απαραιτητα κατι για την δασκαλα (η οποια οντως μπορει να ειναι καπως,δεν αντιλεγω...)...μπορει να λεει οτι τα παιδακια αυτα χρειαζονται για χιλιους δυο λογους ενισχυση,μπορει να λεει οτι οι γονεις τους δεν μπορουν-προλαβαινουν-θελουν να αναλαβουν εκεινοι το διαβασμα τους...μπορει να λεει πολλα...δηλαδη αν του χρονου σας τυχει δασκαλος ο οποιος βαζει ελαχιστα για το σπιτι υποστηριζοντας οτι ολη η δουλεια θα γινεται στην ταξη,θα ειναι ολα οκ για τα παιδια?? θελω να πω, οτι εμας τους γονεις δεν μας πιανει κανεις και πουθενα....

οσο για την αλλαγη σχολειου που αναφερεις: τι θα κανεις??καθε φορα που δεν αρεσει ο δασκαλος,θα αλλαζεις στο παιδι σχολειο??με τι μηνυματα προς το ιδιο??

με μεθοδικοτητα,μελετη δεν χρειαζεται κανενα παιδι εκτος και αν υπαρχουν πραγματικα θεματα που να το απαιτουν...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Απο το μήνυμα σου πάντως δε φαίνεται τι ''πρόβλημα'' έχει η δασκάλα σας. Όπως είπαν και τα κορίτσια, δε λέει κάτι ότι 3 παιδιά πάνε για μελέτη, ούτε και είναι κάτι κακό αυτό. Και εγώ ξέρω 2-3 παιδιά συμμαθητές της κόρης μου που απο τη πρώτη είχαν κοπέλα για διάβασμα γιατί η γιαγιά δε μπορούσε να τα βοηθήσει (η μαμά εννοείται δούλευε) και συνεχίζουν ακόμα και τώρα. Μια χαρά μαθητές, δε νομίζω ότι έχουν κάποιο θέμα.

 

Να χαίρεσαι που τους βάζει αγνωστη οθογραφία (φαντάζομαι ότι λέξεις με κανόνες που έχουν πει) όπως και ελπίζω να σας βάζει τεστάκια.

Πέρισυ που η κόρη μου ήταν β δημοτικού η δασκάλα της του έβαζε επαναληπτικό τεστάκι μόλις τελείωναν μία ενότητα και στα μαθηματικά και στη γλώσσα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή επάναληψη 7-8 ορθογραφίες και γραμματικούς κανόνες και όλα. Ό,τι καλύτερο ήταν αυτό! Τα παιδιά φέτος είναι αστέρια και ας κουραστήκανε λίγο πέρισυ.

Και αυτό δε το λέω εγώ μια απλή μαμά αλλά μας το είπε η φετινή δασκάλα στη πρώτη συνάντηση: τους έκανε πολύ καλή δουλειά η περσινή σας δασκάλα και τα παιδιά είναι σε εξαιρετικό επίπεδο.

 

Η β δημοτικού είναι πολύ βασική τάξη, πιο δύσκολη από την τρίτη (μέχρι στιγμής δηλαδή) και θέλει δουλειά. Εμείς γεμίσαμε ένα τετράδιο με γραμματικούς κανόνες και θα μας συνοδεύσει σε όλο το δημοτικό. Αν νιώθεις ότι το παιδί σου πρέπει να παει στη μελέτη να το κάνεις δεν είναι κακό. Από το να μαλώνετε και να μην προχωράει το παιδί καλύτερα να βοηθήσει κάποιος άλλος.

 

Δε ξέρω αν νόμιζες ότι στη δευτέρα δημοτικού αφήνεις το παιδί και τα κάνει όλα μόνα του (υπάρχουν και αυτά τα παιδιά φυσικά αλλά είναι λίγα) και πάλι όμως κάπου θα συνεισφέρει και η μαμά, λίγο να πει την ορθογραφία, λίγο να ακούσει την ανάγνωση, λίγο να βοηθήσει σε κάποια άσκηση, λίγο να τσεκάρει ρε παιδί μου ότι κατάλαβε το παιδί αυτά που μάθανε. Όσο μεγαλώνει το παιδί τόσο λιγοστεύει αυτό - φαντάζομαι και ελπίζω!

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια υπαρχουν σαφεις και πολυ αναλυτικες οδηγιες απο το υπουργειο για το πως διδασκεται ενα μαθημα και οι δασκαλοι δεν επιτρεπεται να παρεκκλινουν. Ομως δυστυχως δεν τις εχουν διαβασει ολοι τις οδηγιες και κανουν του κεφαλιου τους πολλοι εκπαιδευτικοι και φορτωνουν τα παιδια χωρις λογο εις βαρος του ελευθερου χρονου που εχουν αναγκη.

Φετος αλλαξαμε σχολειο και με ενημερωσε ο δασκαλος πανω σε αυτο, σαν καινουρια μαμα για τον τροπο διδασκαλιας.

 

Για την Β Δημοτικου.

Ορθογραφια αποκλειστικα την αντιγραφη. Ειναι ρητη οδηγια.

Περυσι γραφαμε ορθογραφια, τεστ εφ' ολης της υλης. 2 σελιδες καθε μερα. Καλη διαθεση ειχε η δασκαλα, δε λεω, αλλα απειρη και δυστυχως αυτο απογοητευε τα παιδια και εφερνε το αντιθετο αποτελεσμα απο οτι επιδειωκε.

 

Αντιγραφη

Παλι δινεται οδηγια μεσα στα βιβλια, τι πρεπεινα γραφουνακριβως και ποιες λεξεις .

 

Εργασιες κατ οικον

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/31-08-16_dimotika.pdf

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι κατά τις επισκέψεις στα σχολεία ευθύνης τους, ενημερώνονται και δίνουν τις κατάλληλες οδηγίες στους εκπαιδευτικούς των σχολείων για τις κατʼ οίκον εργασίες,λαμβάνοντας υπόψη ότι πρέπει να αποφεύγεται το πλήθος των εργασιών, οι οποίες δε συμβάλλουν στην ποιοτική πρόσληψη της γνώσης, στην ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης και σίγουρα δεν υποβοηθούν τον μαθητή στην οικοδόμηση τόσο των κατώτερων (γνώση, κατανόηση,

εφαρμογή) όσο και των ανώτερων (ανάλυση, σύνθεση, αξιολόγηση) βαθμίδων της γνωστικής ταξινομίας.

Επισημαίνεταιότι οι φωτοτυπημένες εργασίες πρέπει να περιορίζονται στις ελάχιστες απαραίτητες (επαναληπτικές- εμπεδωτικές κεφαλαίων)

.

Εγκυκλιος 2016 του Υπουργειου Παιδειας

 

Οι πολλες εργασιες στο σπιτι , και ο περιορισμενος ελευθερος χρονος του παιδιου δεν προαγουν την κριτικη και δημιουργικη σκεψη . Αντιθετα την παπαγαλια και την αρνηση του παιδιου για ενασχοληση με τα μαθηματα. Οι φωτοτυπιες πρεπει να περιοριζονται στις ελαχιστες και αποκλειστικα και μονο στις επαναληψεις.

 

Η εντυπωση που ειχα εως περυσι απο τους γονεις ηταν οτι τα βιβλια δεν ηταν καλογραμμενα και για ολα εφταιγε το εκπαιδευτικο συστημα. Κρινοντας μονο απο τα βιβλια της Α και Β ταξης Δημοτικου , διαπιστωνω ακριβως το αντιθετο. Εχει γινει μεγαλη προσπαθεια βελτιωσης τα τελευταια χρονια των βιβλιων και οχι μονο ειναι καλογραμμενα αλλα εχουν και πολλες ασκησεις που γινονται στο σχολειο. Για το σπιτι οι εργασιες περιττευουν, αυτη ειναι η γνωμη μου οπως τα παρακολουθω μεχρι στιγμης, εκτος των κλασικων αντιγραφη, ορθογραφια και αναγνωση, που ειναι λιγα.

 

Εαν το παιδι προσεχει και συμμετεχει στο μαθημα ειναι υπερ αρκετα αυτα που διδασκονται στο σχολειο και εφοσον βεβαια και ο δασκαλος κανει ενα μαθημα απο μετριο και πανω , που θελω να πιστευω οτι οι περισσοτεροι το πετυχαινουν αυτο το επιπεδο, ανεξαρτητα εαν κανουν και του κεφαλιου τους πολλες φορες, οπως εγραψα παραπανω. Σιγουρα υπαρχουν και οι πιο ικανοι που εχουν μεταδοτικοτητα και βοηθουν ακομα και τους πιο αδυνατους μαθητες να τα εμπεδωσουν απο το σχολειο.

 

Εαν ενα παιδι εχει μαθησιακες δυσκολιες τοτε ανηκει σε αλλη κατηγορια, θελει εξτρα βοηθεια και απο το δασκαλο και κυριως απο εμας στο σπιτι.

 

 

beba09.

 

Ειναι πιθανο το παιδι να μην παρακολουθει το μαθημα στο σχολειο γιατι μπορει να κουβεντιαζει η να βαριεται. Σε αυτη την περιπτωση ζητησε να την αλλαξει θεση, να καθεται μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια υπαρχουν σαφεις και πολυ αναλυτικες οδηγιες απο το υπουργειο για το πως διδασκεται ενα μαθημα και οι δασκαλοι δεν επιτρεπεται να παρεκκλινουν. Ομως δυστυχως δεν τις εχουν διαβασει ολοι τις οδηγιες και κανουν του κεφαλιου τους πολλοι εκπαιδευτικοι και φορτωνουν τα παιδια χωρις λογο εις βαρος του ελευθερου χρονου που εχουν αναγκη.

Φετος αλλαξαμε σχολειο και με ενημερωσε ο δασκαλος πανω σε αυτο, σαν καινουρια μαμα για τον τροπο διδασκαλιας.

 

Για την Β Δημοτικου.

Ορθογραφια αποκλειστικα την αντιγραφη. Ειναι ρητη οδηγια.

Περυσι γραφαμε ορθογραφια, τεστ εφ' ολης της υλης. 2 σελιδες καθε μερα. Καλη διαθεση ειχε η δασκαλα, δε λεω, αλλα απειρη και δυστυχως αυτο απογοητευε τα παιδια και εφερνε το αντιθετο αποτελεσμα απο οτι επιδειωκε.

 

Αντιγραφη

Παλι δινεται οδηγια μεσα στα βιβλια, τι πρεπεινα γραφουνακριβως και ποιες λεξεις .

 

Εργασιες κατ οικον

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/31-08-16_dimotika.pdf Εγκυκλιος 2016 του Υπουργειου Παιδειας

 

Οι πολλες εργασιες στο σπιτι , και ο περιορισμενος ελευθερος χρονος του παιδιου δεν προαγουν την κριτικη και δημιουργικη σκεψη . Αντιθετα την παπαγαλια και την αρνηση του παιδιου για ενασχοληση με τα μαθηματα. Οι φωτοτυπιες πρεπει να περιοριζονται στις ελαχιστες και αποκλειστικα και μονο στις επαναληψεις.

 

Η εντυπωση που ειχα εως περυσι απο τους γονεις ηταν οτι τα βιβλια δεν ηταν καλογραμμενα και για ολα εφταιγε το εκπαιδευτικο συστημα. Κρινοντας μονο απο τα βιβλια της Α και Β ταξης Δημοτικου , διαπιστωνω ακριβως το αντιθετο. Εχει γινει μεγαλη προσπαθεια βελτιωσης τα τελευταια χρονια των βιβλιων και οχι μονο ειναι καλογραμμενα αλλα εχουν και πολλες ασκησεις που γινονται στο σχολειο. Για το σπιτι οι εργασιες περιττευουν, αυτη ειναι η γνωμη μου οπως τα παρακολουθω μεχρι στιγμης, εκτος των κλασικων αντιγραφη, ορθογραφια και αναγνωση, που ειναι λιγα.

 

Εαν το παιδι προσεχει και συμμετεχει στο μαθημα ειναι υπερ αρκετα αυτα που διδασκονται στο σχολειο και εφοσον βεβαια και ο δασκαλος κανει ενα μαθημα απο μετριο και πανω , που θελω να πιστευω οτι οι περισσοτεροι το πετυχαινουν αυτο το επιπεδο, ανεξαρτητα εαν κανουν και του κεφαλιου τους πολλες φορες, οπως εγραψα παραπανω. Σιγουρα υπαρχουν και οι πιο ικανοι που εχουν μεταδοτικοτητα και βοηθουν ακομα και τους πιο αδυνατους μαθητες να τα εμπεδωσουν απο το σχολειο.

 

Εαν ενα παιδι εχει μαθησιακες δυσκολιες τοτε ανηκει σε αλλη κατηγορια, θελει εξτρα βοηθεια και απο το δασκαλο και κυριως απο εμας στο σπιτι.

 

 

beba09.

 

Ειναι πιθανο το παιδι να μην παρακολουθει το μαθημα στο σχολειο γιατι μπορει να κουβεντιαζει η να βαριεται. Σε αυτη την περιπτωση ζητησε να την αλλαξει θεση, να καθεται μπροστα.

 

Ευχαριστώ για τη ενημέρωση.

 

Η δασκάλα πέρυσι μας έδινα πολλά μα πάρα πολλά και άχρηστα. 30 ασκήσεις... μαθηματικών που εγώ ως ενήλικας έκανα 30 ώρα. Μπρος πισω φυλλάδια και είχαμε φρικάρει. Αυτό θλελω να πω....

 

Ψέματα δεν θα πω δεν ξέρω εαν προσέχει στην τάξη αλλά σίγουρα δεν κατηγορώ την δασκάλα απλά δεν νομίζω ότι δουλεύει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...