Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Παράπονο για εταιρεία εισιτηρίων


Recommended Posts

Αν τυχόν θελήσετε να κλείσετε εισητήρια για παράσταση, από το

edit admin το λινκ αφαιρεθηκε λογω δυσφήμισης

Έκλεισα τα εισιτήρια εχτές τηλεφωνικά καιμου είπανε ότι μπορώ να τα παραλάβω είτε την ημέρα της παράστασης, είτε από Πανεπιστημίου 39 στην Αθήνα. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ.Στέλνω λοιπόν κι εγώ την μητέρα μου να τα πάρει και της λένε ότι δεν τα έχουνε διαθέσιμα ακόμα γιατί δεν τους τα έχουν φέρει από την εφορία και να πάει από βδομάδα, ΚΑΙ θέλανε να έχει και την πιστωτική μου κάρτα μαζί της. ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑΝΕ ΣΕ ΜΕΝΑ.Παίρνω κι εγώ τηλέφωνο να διαμαρτυρηθώ και με παραπέμουνε σ'ένα "υπεύθυνο" ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ με αποκάλεσε ψεύτρα στο τέλος γιατί διαμαρτυρόμουνα έντονα λόγω της ελλειπέστατης ενημέρωσης από μέρους της κοπέλας που μου έκλεισε τα εισητήρια και ότι η κοπέλα με ενημέρωσε. Και όταν του ζήτησα το όνομά του και αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω σε αρμόδιες αρχές και στο ιντερνετ ,μου το έδωσε και μου είπε ότι θεωρεί ότι ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΖΩ!!!!!!, γιατί πολύ απλά του είπα ότι το λάθος του υπαλλήλου του δεν θα το πληρώσω εγώ και θα έπρεπε να μου στείλουν τα εισητήρια στο σπίτι.

Όταν δε το ρώτησα ,ποιός άλλος είναι παραπάνω από εκείνον, μου είπε ειρωνικότατα "Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας,ο κος Παπούλιας".

Και φυσικά τον ρώτησα εάν μαγνητοφωνείται η συζήτηση γιατί θα το φτάσω το πράγμα στα άκρα.

Η συμπεριφορά του ήταν τουλάχιστον αντιεπαγγελματική , αγενέστατη, αισχρή και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.

Και εννοείται ότι το όλο περιστατικό θα καταγγελθεί επώνυμα σε όλους τους αρμόδιους φορείς γιατί δεν συνηθίζω να κρύβομαι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


έχεις δίκιο για την συμπεριφορά των υπαλλήλων αλλά μου κάνει εντύπωση καθόσον έχω εξυπηρετηθεί πολλές φορες από την ticketservices χωρίς πρόβλημα. Ισως έπεσες σε βλαμμένους, τι να πω...

 

καλά κάνεις πάντως και μας ενημερώνεις

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σου Ζάνα !

μου αρέσει ο τρόπος που αντιμετωπίζεις το θέμα.

Με σωστούς χειρισμούς , λογικούς ,διεκδικείς ότι θέλεις.

Χωρίς φασαρίες κ βρισιές , χωρίς να χανεις την αξιοπρέπεια σου...

 

Μπράβο σου κ πάλι !

Ευχομαι συντομα να έχεις ατοτελέσματα κ ευχαριστούμε για την ενημέρωση.

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

Έχω κατεβάσει το νόμο από το Υπουργείο που λέει πως διασφαλίζονται στις συμβάσεις από απόσταση αγαθών και υπηρεσιών που λέει ότι πρέπει ο καταναλωτής να ενημερώνεται με τρόπο σαφή, και τους αντίστοιχους όρους από την ιστοσελίδα τους που λέει ότι για την παραλαβή να επικοινωνήσουμε μαζί τους.

Που είναι η σαφήνεια που ορίζει ο νόμος από μεριά τους?

Καταγράφουνε πουθενά τις συνομιλίες? Πως με ενημερώσανε σαφέστατα εμένα για το ποιά ημερομηνία μπορώ να παραλάβω από το γκισέ τους τα εισητήρια?

Όπως λέει αυτός ότι εγώ παρανόησα και στο τέλος ότι λέω ψέματα, έτσι το λέω κι εγώ γι΄αυτούς.

Αυτοί είναι υποχρεωμένοι σύμφωνα με το νόμο να είναι σαφείς, όχι εγώ.

Και με ειρωνευότανε και από πάνω ........... ο γιος αυτουνού που την έχει την επιχείρηση ήτανε (τουλάχιστον αυτό μου είπε). Όλα τα ονόματα είναι στην διάθεση των admin και αν θέλουνε μπορώ να τα γράψω.......... δεν φοβάμαι κανέναν γιατί δεν λέω ψέμματα.

 

Μιλάμε ότι έχω γίνει Τούρκα και θα τον τραβήξω τον @#$@#%^$ που μίλησε έτσι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 weeks later...

Η προσωπική μου συγκρότηση και η ιδιοσυγκρασία μου, έκανε ό,τι μπορούσε για να με αποτρέψει από το να απαντήσω, σε αυτόν εδώ το χώρο, σε αυτό εδώ το άτομο και με αυτούς τους όρους: αυτούς της δημόσιας αντιπαράθεσης. Όμως, επειδή προειδοποιήθηκα να βρω έναν καλό δικηγόρο, αφού πρώτα απειλήθηκα ότι θα χρησιμοποιηθούν τα στοιχεία μου δημόσια, και εφόσον υπέστην ένα οργίλο, αδιάλλακτο και επιθετικό μονόλογο από την "Καταγγέλουσα", με αξιώσεις και απαξιώσεις, με διάθεση να τιμωρήσει και να επιβάλει την ποινή που η ίδια αποφάσισε ότι αρμόζει στην "κακή οργάνωση" (που θα δημοσιοποιούσε) και στις "παραλείψεις του προσωπικού σας" (που έπρεπε, φαντάζομαι, να επιπλήξω; απολύσω; βασανίσω;), επειδή, λοιπόν, συντρέχουν όλα αυτά τα ωραία και ενδεικτικά της ποιότητας και της προσωπικότητας του επίδοξου επικριτή μου, οδηγούμαι σε μια συνειδητή κατάδυση μέσα στα πίτουρα, με κίνδυνο -κατα τη λαϊκή ρήση- να φαγωθώ ...τέλος πάντων, ας μην το πω έτσι... με κίνδυνο να βρεθώ, έστω, ανακατεμένος με αυτά.

 

Και αρχίζω από το πιο ασήμαντο: το Γεγονός. Το Γεγονός είναι ότι η κυρία αγόρασε τηλεφωνικά εισιτήρια, δεν ενημερώθηκε, όπως λέει, ότι δεν θα μπορούσε να τα παραλάβει από την αμέσως επόμενη μέρα, και η μητέρα της, που πήγε να τα παραλάβει αντί αυτής, δεν τα βρήκε.

 

Μέχρι εκεί δεν θα υπήρχε κανένα σημείο αντιπαράθεσης, γιατι μπορώ να αποδεχτώ ότι είτε εκ παραδρομής από την κοπέλα που διεκπεραίωσε την συναλλαγή, είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν της έγινε σαφής η πολύ ειδική συνθήκη για την παραλαβή των εισιτηρίων: το να έχουμε τα εισιτήρια στο ταμείο. Πάντως, για να ακουστεί όλη η ιστορία και όχι η μονομερής παρουσίασή της: από το πρωί μέχρι το βράδυ, σε κάθε πώληση που γινόταν, αναφερόταν ΣΑΦΩΣ ότι τα εισιτήρια τα περιμένουμε από τον διοργανωτή και ότι δεν ήταν ακόμα διαθέσιμα στο ταμείο. Ειδικά η συγκεκριμένη κοπέλα με διαβεβαίωσε ότι το έλεγε σε όλους. Πάντως, ακόμα κι έτσι, ας αφήσουμε το ανθρώπινο και πολύ πιθανό ενδεχόμενο να της διέφυγε σε μια περίπτωση.

 

Όταν κλήθηκα να "τα ακούσω" από την "Καταγγέλουσα" , δεν είχα -φυσικά- καμία διάθεση να αμφισβητήσω το ότι δεν ενημερώθηκε. Όπως της είπα άλλωστε, εφόσον δεν ήμουν παρών κατά την συνομιλία τους, δεν θα μπορούσα να αμφισβητήσω καμία εκδοχή. Παρά το ύφος και την επιθετικότητα που ήταν ενδεικτικό ατόμου εν συγχύσει και άρα μη δυνάμενου να δεχτεί την αμφισβήτηση των θέσεών του, η δική μου πρόθεση ήταν να απολογηθώ για αυτή την ταλαιπωρία της μητέρας της κυρίας, και μάλιστα ειλικρινά.

 

Αλλά η πρόθεση τής "καταγγέλουσας" δεν ήταν -απλά- η διαμαρτυρία. Όπως φαίνεται και από την δημοσίευση και τον εκδικητικό χαρακτήρα των γραφόμενών της, η κυρία ήθελε να τιμωρήσει κάποιον. Ήθελε να αποζημιωθεί και να αποκατασταθεί ορίζοντας η ίδια την ποινή: να της ταχυδρομίσουμε τα εισιτήρια. Έτσι, αυτή, αποφάσισε.

 

Κι εγώ αρνήθηκα.

 

Κι εκείνη "τα πήρε".

 

Και με ρώτησε: "ποιός είναι παραπάνω από εσάς;"

 

Λοιπόν, εδώ φτάνω σε αυτό που θεωρώ σημαντικό. Γιατί όλα τα άλλα είναι απλές γραφικότητες και παραμύθια για δικαιώματα Καταναλωτών και Νόμων και Δικηγόρων-που-θα-χρειαστεί-να-διαθέτω-για-να-αντιμετωπίσω-την-μήνυση-και-δεν-ξέρω-κι-εγώ-τι-άλλο.

 

Η νοοτροπία του ακαλλιέργητου και απολίτιστου μικροαστού, του τηλεοπτικώς και συνοπτικώς ενήμερου αλλά εντελώς αστοιχείωτου πολίτη, που χωρίζει τους ανθρώπους σε "παραπάνω" και "παρακάτω", σε "ανώτερους" (που θα τον εξυπηρετήσουν) και "κατώτερους" (που θα ποδοπατήσει), σε "προϊστάμενους" και "απλούς υπαλλήλους" και γενικά όλους σε χρηστικά αντικείμενα, που οφείλουν να τον εξυπηρετήσουν γιατί Πληρώνει - εμένα αυτό μου την έδωσε. Κι επειδή αυτή η νοοτροπία εκδηλωνόταν σε μια ώρα που όλοι δουλεύαμε πυρετωδώς και ενδεχομένως πολύ περισσότερο και σκληρότερα απ' όσο αυτή η κυρία ίσως δουλέψει ποτέ στη ζωή της, εγώ αποφάσισα να κάνω το (ακόμα το θυμάμαι - και αν ήξερα που θα "έμπλεκα" θα το έλεγα από μέσα μου) αστειάκι με τον κύριο Πρόεδρο (όποιος δεν το βρίσκει εύστοχο, να πάει να μου κάνει κι αυτός μήνυση για αδιέξοδο χιούμορ ή ό,τι άλλο τού' ρθει. Να βρει κι έναν καλό δικηγόρο. Κρύοι άνθρωποι).

 

Αυτό που θέλω να πω, την δύσκολη αυτή ώρα που η κυρία Καταγγέλουσα κατεβάζει κι άλλους Νόμους (ή/και καντήλια) και σχεδιάζει Αγωγές, Δημοσιεύσεις και Καταγγελίες, είναι ότι εγώ αισθάνομαι μια λύπη για το ότι οι άνθρωποι αναλώνονται στην διεκδίκηση ό,τι πιο ανούσιου και αυτοϋποτιμητικού: στο να θίξουν την αξιοπρέπεια όποιου βάλουν στο μάτι. Και σε αυτό το χαμηλό επίπεδο βρέθηκα να συγχρωτίζομαι κι εγώ τώρα διαβάζοντας τα πολύ προσβλητικά (αλλά και διαστρεβλωμένα) που μου σούρνει προσωπικά.

 

Ξέρω πως έχω, λοιπόν, έναν εχθρό. Σε άλλες περιπτώσεις αυτό θα με έθλιβε. Τώρα, απλά, μου προξενεί αισθήματα οίκτου, και για το ίδιο το άτομο και -περισσότερο- για το περιβάλλον αυτού, που θα πρέπει να διαμορφώσει την ζωή, την προσωπικότητά και τον χαρακτήρα του με τέτοια ερεθίσματα.

 

Αν η κυρία Καταγγέλουσα διαβάζοντας αυτά που γράφω θίχτηκε: ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ. Είναι το λιγότερο που θα μπορούσε να υποστεί μετά από την άδικη και υπέρμετρη προσωπική επίθεση που μου έκανε.

 

Γι' αυτό κι εγώ τόλμησα να απαντήσω προσωπικά, και σιγουρα όχι ως "εκπρόσωπος" μιας εταιρίας, ή "απολογητής" μιας υπηρεσίας, ή αποδιοπομπαίος τράγος μιας καταναλωτικής διαστροφής και μιας ισοπεδωτικής κουλτούρας.

 

Αυτά είχα να πω και το όνομά μου είναι Χρύσανθος Μαρούλης.

 

[Για την κυρία ονομάζομαι απλά @#$@#%^$ (που μίλησα έτσι)].

 

ΥΓ.

 

Μερικές διευκρινίσεις τεχνικού χαρακτήρα, αν και η ουσία, είπα παραπάνω πού θεωρώ ότι βρίσκεται.

 


  • - Η κράτηση που έχει κάνει η Καταγγέλουσα ισχύει ακόμα και μπορεί να παραλάβει τα εισιτήριά της όποτε θέλει, ακόμα και την ίδια μέρα της παράστασης.
    - Από την μητέρα της επ' ουδενί δεν ζητήθηκε η πιστωτική κάρτα τής Καταγγέλουσας. Μια απλή ταυτότητα του παραλαμβάνοντος αρκεί. Ο διάλογος στο εκδοτήριο (χωρίς καν να έχει αναφερθεί το όνομα της κράτησης: ήταν σχεδόν γενική ερώτηση, απ' ό,τι με ενημέρωσε η ταμίας) στην κυρία Καταγγέλουσα μεταφέρθηκε, λοιπόν, ελλιπώς.
    - Για την συγκεκριμένη παράσταση έχουν πωληθεί από την ticketservices.gr πάνω από 15000 εισιτήρια. Τέτοιος πελάτης δεν έχει αναματαξαναπροκύψει.
    - Στην ερώτηση "δηλαδή γιατί δεν αμφισβητείτε την υπάλληλό σας και αμφισβητείτε εμένα; Άρα με λέτε Ψεύτρα;" πείτε μου, τι πρέπει να απαντήσει ένας ψύχραιμος άνθρωπος.
    - Στο αίτημα για ηχογράφηση των συνομιλιών απαξιώνω να απαντήσω. Είναι ενδεικτικό του βαθμού πολιτισμού και της παιδείας όποιου το διατυπώνει.
    - Επαναλαμβάνω ότι δεν εκπροσωπώ την εταιρία, και πιθανώς, φαντάζομαι, την δυσφημίζω σε αυτήν την προσωπική μου εμπλοκή. Αυτό είναι και το κόστος που δέχομαι να αναλάβω, θεωρώντας ότι η συκοφαντία τής εν λόγω κυρίας με αφορά απόλυτα και προσωπικά. Αν υπάρχει κάποια επίκριση, παρακαλώ να απευθυνθεί σε μένα.
    - Τέλος: η κυρία φέρθηκε unfair... Όταν με "απείλησε" ότι θα δημοσιοποιήσει σε φόρουμ που έχει πρόσβαση το Γεγονός και τα Στοιχεία μου (προφανώς: αν δεν της έστελνα τα εισιτήρια - απο εκεί προκύπτει και ο εκβιασμός), εγώ της είπα "ευχαρίστως", αλλά να μου κοινοποιήσει την δημοσίευση για να μπορώ να απαντήσω. Τελικά δεν το έκανε. Εξ ου και η ετεροχρονισμένη απάντησή μου.

Link to comment
Share on other sites

Αξιότιμε κύριε

 

Σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε ώστε να συμπληρωθούν τα στοιχεία που μου ζητήσανε από το Υπουργείο Ανάπτυξης για την καταγγελία μου. 'Ετσι θα υπάρχει σαφέσταστα γραπτώς και η δική σας πλευρά εκτός της δικής μου, αφού όπως λέτε απαξιώνετα να απαντήσετε στο θέμα των τηλεφωνικών καταγραφών. Φαίνεται ότι οι τράπεζες και άλλοι μεγάλοι οργανισμοί που καταγράφουν τις συνομιλίες με τους πελάτες είναι "ενδεικετικές" για το βαθμό πολιτισμού και της παιδείας των στελεχών και υπαλλήλων τους.

Τέλος σας "ευχαριστώ" για τις προσωπικές απόψεις και κρίσεις σας περί του χαρακτήρα μου και της οικογενείας μου αν και εγώ (αν διαβάσετε προσκεκτικά τα γραφόμενά μου) ουδέποτε ανέφερα οτιδήποτε άλλο εκτός από το περιστατικό που συνέβη χωρίς περαιτέρω κρίσεις και απόψεις για τον χαρακτήρα σας και την οικογένειά σας, πέραν του τρόπου συπεριφοράς σας απέναντί μου.

 

Δεδομένου ότι το παρόν φόρουμ δεν δέχεται προσωπκές επιθέσεις από το ένα μέλος στο άλλο, θα ειδοποιηθεί από εμένα η διαχείρηση για τα περαιτέρω.

Link to comment
Share on other sites

πολύ κακό για το τίποτα έχω να πω εγώ.......

 

δεν ξέρω αν αξίζει να ασχοληθείτε παραπάνω.....

if you want to make the world a better place, take a look at yourself and make that change!!!570057guwilak9ki.gif

Link to comment
Share on other sites

πολύ κακό για το τίποτα έχω να πω εγώ.......

 

δεν ξέρω αν αξίζει να ασχοληθείτε παραπάνω.....

 

Θα διαφωνήσω σεβόμενη την άποψή σου.

Όπως θα προσέξεις όμως, εγώ έκανα την καταγγελία για την εταιρεία αναφερόμενη στην συμπεριφορά του εκπροσώπου της, χωρίς φυσικά να δημοσιοποιήσω τα στοιχεία του (αν και είχα την προφορική άδειά του), αλλά ο κύριος αναφέρει πολύ έξυπνα ότι μου απαντάει σε προσωπικό επίπεδο και όχι ως εκπρόσωπος της εταιρείας, γιατί φυσικά δεν μπορεί να ρισκάρει τέτοια απάντηση σε επαγγελματικό επίπεδο.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έκανα την καταγγελία για την εταιρεία αναφερόμενη στην συμπεριφορά του εκπροσώπου της, χωρίς φυσικά να δημοσιοποιήσω τα στοιχεία του (αν και είχα την προφορική άδειά του), αλλά ο κύριος αναφέρει πολύ έξυπνα ότι μου απαντάει σε προσωπικό επίπεδο και όχι ως εκπρόσωπος της εταιρείας, γιατί φυσικά δεν μπορεί να ρισκάρει τέτοια απάντηση σε επαγγελματικό επίπεδο.

Κοίτα όμως, ναι μεν η εταιρία, ως νομικό πρόσωπο έχει ευθύνη για τις ενέργειες των προστηθέντων υπαλλήλων της, πλην όμως θα έπρεπε να λάβεις σοβαρά υπ'όψιν σου το μήνυμα του ανθρώπου με τον οποίο έκανες την συναλλαγή διότι με αυτόν έχεις το πορόβλημα και όχι με την εταιρία.

 

Προσωπικά με προβλημάτισε σε πολλά σημεία το μήνυμα του κου Χρύσανθου Μαρούλη και ο λόγος του είναι, τουλαχιστον κατ'όψιν, λόγος πολιτισμένου ανθρώπου. Ειδικά το σημείο που αναφέρεται στην νοοτροπία του νεοέλληνα για ανωτέρους και κατωτέρους...

 

Μήπως τελικά, οι μόνοι που θα ωφεληθούν απ΄την διαμάχη είναι οι κωλοδικηγόροι;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Προσωπικά με προβλημάτισε σε πολλά σημεία το μήνυμα του κου Χρύσανθου Μαρούλη και ο λόγος του είναι, τουλαχιστον κατ'όψιν, λόγος πολιτισμένου ανθρώπου. Ειδικά το σημείο που αναφέρεται στην νοοτροπία του νεοέλληνα για ανωτέρους και κατωτέρους...

 

 

Αν η νοοτροπία του νεοέλληνα είναι να μην παραδέχεται τα λάθη του και να θεωρεί ότι εκβιάζεται επειδή ο πελάτης ζητάει να αποζημιωθεί με κάποιο τρόπο για τις παραλείψεις της εταιρείας του, τότε ναι, ο εν λόγω κύριος περιγράφει απόλυτα τον εαυτό του.

Οι χρήσεις "βαρέων" λέξεων όπως εκβιασμός κλπ είναι ένα άλλο φαινόμενο της νεοέλληνα. Όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε υπάρχει η πιθανότητα να έκανε λάθος η υπαλληλός του.

Αναρωτιέμαι πόσο πολιτισμένος είναι κάποιος που ξέρει μεν να χειρίζεται καλά το λόγο, αλλά εκφράζεται έτσι για την παιδεία και την οικογένεια ενός ανθρώπου που δεν γνωρίζει. Ίσως είναι νεοέλληνας.

Link to comment
Share on other sites

Αν η νοοτροπία του νεοέλληνα είναι να μην παραδέχεται τα λάθη του και να θεωρεί ότι εκβιάζεται επειδή ο πελάτης ζητάει να αποζημιωθεί με κάποιο τρόπο για τις παραλείψεις της εταιρείας του, τότε ναι, ο εν λόγω κύριος περιγράφει απόλυτα τον εαυτό του.

Τί αποζημίωση ζητάς για την ταλαιπωρία σου αυτή;

Link to comment
Share on other sites

Απλά ζητήσα να μου αποσταλούν τα εισητήρια στο σπίτι μου, λόγω της ελλειπής ενημέρωσης της υπαλλήλου τους , όπως αναφέρει και ο ίδιος ο κύριος, επειδή μένω μακριά και δεν υπήρχε δυνατότητα να στείλω κάποιον ξανά. Τελικά έστειλα.

Τώρα που βλέπει τους εκβιασμούς, δικαστήρια, αποφάσεις κλπ.............. τι να πω άλλο?

 

Δεν ζήτησα και δεν ζητάω καμία άλλη αποζημίωση.

Link to comment
Share on other sites

Απλά ζητήσα να μου αποσταλούν τα εισητήρια στο σπίτι μου

Αφού η παραλαβή γίνεται απο την εταιρία, άν ζητούσες αποστολή στο σπίτι με δικά σου έξοδα, δε νομίζω να σου του αρνούνταν.

 

Δεν ξέρω, εγώ έχω εξυπηρετηθεί πολλάκις απο την ticketservice, ίσως ήταν η κακιά στιγμή, η κακιά ώρα, η κακή διάθεση ... εύχομαι καλά ξεμπερδέματα :)

Link to comment
Share on other sites

Απλά ζητήσα να μου αποσταλούν τα εισητήρια στο σπίτι μου

Αφού η παραλαβή γίνεται απο την εταιρία, άν ζητούσες αποστολή στο σπίτι με δικά σου έξοδα, δε νομίζω να σου του αρνούνταν.

 

Δεν ξέρω, εγώ έχω εξυπηρετηθεί πολλάκις απο την ticketservice, ίσως ήταν η κακιά στιγμή, η κακιά ώρα, η κακή διάθεση ... εύχομαι καλά ξεμπερδέματα :)

 

Γιατί με δικά μου έξοδα, εφόσον το λάθος ήταν δικό τους?

Όπως είπες ίσως ήταν η κακιά στιγμή γιατί κι εγώ ήμουνα εκνευρισμένη. Αλλά ο εκνευρισμός μου προήλθε περισσότερο από τον τόνο της φωνής του κυρίου ο οποίος στην προσπάθεια του να ζητήσει έστω και μια ύστατη συγνώμμη (να λέμε τα πράγματα με το όνομά του γιατί δεν μου αρέσουν τα ψέμματα), το έκανε με πλήρως ειρωνικό και αντιεπαγγελματικό τρόπο.

Δια του λόγου το αληθές προσφέρθηκε να ακυρώσει τα εισητήρια, αλλά εγώ δεν δέχτηκα γιατί δεν θα έβρισκα άλλα στις θέσεις που ήθελα.

Πιστεύω ότι ο τρόπος του φαίνεται καθαρά σ'αυτά που γράφει.

Μου μένει μόνο η απορία αν συμφωνούν με τον τρόπο του και οι επίσημοι εκπρώσοποι της εταιρείας, γιατί εγώ δεν σκοπέυω να αντιπαρατεθώ προσωπικά μαζί του.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γιατί με δικά μου έξοδα, εφόσον το λάθος ήταν δικό τους?

Νομίζω οτι τα εισιτήρια τα παραλαμβάνεις μόνο απο το γραφείο.

Αρα άν τα στείλουν θα πρέπει να επιβαρυνθείς τα έξοδα του κούριερ.

Ετσι λέει η δική μου λογική.

 

Μου μένει μόνο η απορία αν συμφωνούν με τον τρόπο του και οι επίσημοι εκπρώσοποι της εταιρείας, γιατί εγώ δεν σκοπέυω να αντιπαρατεθώ προσωπικά μαζί του.

Δικό σου θέμα, αλλά εγώ για τέτοια ζητήματα δεν θ'ανακάτεβα την εταιρία.

Εργαζόμενος είναι ο άνθρωπος, όχι κανας μεγαλομέτοχος.

Τα λάθη τα κάνουν όσοι δουλεύουν, όσοι δεν δουλεύουν (και οι νεκροί επίσης) δεν κάνουν ποτέ κανένα λάθος :wink:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί με δικά μου έξοδα, εφόσον το λάθος ήταν δικό τους?

Νομίζω οτι τα εισιτήρια τα παραλαμβάνεις μόνο απο το γραφείο.

Αρα άν τα στείλουν θα πρέπει να επιβαρυνθείς τα έξοδα του κούριερ.

Ετσι λέει η δική μου λογική.

 

Μου μένει μόνο η απορία αν συμφωνούν με τον τρόπο του και οι επίσημοι εκπρώσοποι της εταιρείας, γιατί εγώ δεν σκοπέυω να αντιπαρατεθώ προσωπικά μαζί του.

Δικό σου θέμα, αλλά εγώ για τέτοια ζητήματα δεν θ'ανακάτεβα την εταιρία.

Εργαζόμενος είναι ο άνθρωπος, όχι κανας μεγαλομέτοχος.

Τα λάθη τα κάνουν όσοι δουλεύουν, όσοι δεν δουλεύουν (και οι νεκροί επίσης) δεν κάνουν ποτέ κανένα λάθος :wink:

 

Μα εγώ πήγα να τα πάρω αλλά δεν τα είχαν εκεί και δεν με είχαν ενημερώσει? Τι λέω τόση ώρα?

 

Τα λάθη που κάνει ένας εργαζόμενος δεν έχουν αντίκτυπο στην εταιρεία που δουλεύει? Η εταιρεία δηλ. να αφήνει τους υπαλλήλους της να φέρονται όπως θέλουνε?

 

Τεςπα δεν διαφωνώ με καμία άποψη, αλλά δεν ανέχομαι με κανένα τρόπο τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Link to comment
Share on other sites

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων το παρόν θέμα κλειδώνετε.

 

Θα διαβαστεί προσεχτικά και θα αποφανθούμε τις επόμενες ώρες την τύχη του.

 

Ζητούμε συγνώμη για όποια ταλαιπωρία δημιουργήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

θα θέλαμε να παρακαλέσουμε τα εξής,

τα οποία δεν εχουν ξαναδιατυπωθεί σε κάποιο ποστ με κανόνες λειτουργίας του φόρουμ.

Θα προστεθούν όμως άμεσα στους κανόνες και συστάσεις προς τα μέλη.

 

Το να υπάρχει συζήτηση προφορική ή γραπτή, μέλους του φόρουμ

με μέλος εταιρείας τρίτης, στην οποία να απειλείται η τρίτη εταιρεία, ότι θα γίνει δημοσίευση, της οποιασδήποτε καταγγελίας, στο φόρουμ της Ελληνικής Εταιρείας Ενημέρωσης Γονέων,

 

θεωρούμε ότι είναι εσκεμμένος εκβιασμός για συκοφαντική δυσφήμιση, της τρίτης αυτής εταιρείας,

 

με κίνδυνο εμπλοκής της Ελληνικής Εταιρείας Ενημέρωσης Γονέων, σε νομικές διαδικασίες.

 

Υπάρχουν οι αρμοδιοι φορείς στους οποίους τα μέλη, μπορουν να απευθυνθούν για να κανουν γενικού τύπου καταγγελίες.

 

Εαν η καταγγελία δεν αφορά συμβάν το οποίο είναι εξαιρετικής σημασίας, για την υγεία ψυχολογία και προστασία των γονέων καταναλωτών ή των παιδιών,

 

παρακαλούμε τα μέλη να βοηθούν την διαχείριση της Ελληνικής Εταιρείας Ενημέρωσης με το να μην την εμπλέκουν σε διαφορές οι οποίες δεν εμπιπτουν στις παραπανω περιγραφές.

 

Δεν υπάρχει χρόνος για την Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων,

να ασχοληθεί για το τι έκανε κάποια εταιρεία με κάποια εισιτηρια.

 

Μας λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός, ότι πιθανώς να κινδυνέψουμε εξαιτίας αυτής της παρέμβασης να είμαστε αποδέκτες νομικών εγγράφων.

 

Εάν είναι να είμαστε αποδέκτες των οποίων νομικών εγγράφων που να καταγγέλουν δυσφήμιση εταιρείας στην ιστοσελίδα μας,

 

ας ειναι για σοβαρό λόγο.

 

το όνομα της εταιρείας θα αφαιρεθεί, απο το εν λόγω τόπικ.

 

 

παρακαλούμε τα μέλη που αφορά αυτή η συζήτηση, να ερθουν σε επικοινωνία με την διαχείριση στο info(at)parents.gr

 

 

Θα ακολουθήσει τις επόμενες ημέρες/εβδομάδα, ανακοίνωση η οποια να διευκρινίζει κάποιους όρους συμμετοχής για τα μέλη, σε θέματα δυσφήμισης δια του τύπου και γενικής δυσφήμισης, βάση νόμων,

και συστάσεων του δικηγορικού γραφείου που εκπροσωπει την Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων σε θέματα νομικά.

 

 

εκ της διαχείρισης της εταιρείας

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...