Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ετεροχρονισμενη τιμωρια...


Recommended Posts

Εχει νοημα?

Κατι εκανε το καμαρι μου παλι σημερα στο σχολειο. Πρεπει να ηταν σοβαρο γιατι η τιμωρια του ηταν να μην ακολουθησει τα παιδια του τμηματος του στον κηπο. Τον εστειλαν για υπνο με τα μικρα (μια χαρα κοιμηθηκε).

Δεν νομιζω οτι καταλαβε γιατι μπηκε τιμωρια και ουτε μου εξηγησαν... Κατι οτι τροκρατησε πολυ ενα κορτσακι.. Αυτος λεει οτι η Ωσεαν (το κοριτσακι) του ειπε να της κοψει το χερι (?!) αλλα δεν θα το εκανε γιατι ηταν εξω και δεν ειχε ψαλιδι (!?)... Θα μου πει αυριο η δασκαλα τι εγινε...

 

Να τον μαλωσω? Δηλαδη να του μιλησω εκεινη την ωρα? Θα εχει καποιο νοημα???

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγώ θα άφηνα τη δασκάλα να κάνει τη δουλειά της, καθόλου δεν θα τον μάλωνα. Θα του έλεγα απλά ότι είναι κρίμα που έχασε τη διασκέδαση στον κήπο, αλλά ότι είμαι σίγουρη ότι την επόμενη φορά θα το προσέξει και δεν θα την 'πατήσει'.

 

Μην λές ότι δεν το πείραξε η 'τιμωρία' της δασκάλας. Φυσικά και τον πείραξε. Όλα όσα διαφοροποιούν ένα παιδί από την ομάδα, το ενοχλεί. Απόδειξη ότι σου το είπε.

Link to comment
Share on other sites

Μου το ειπε η κυρια απο την φυλαξη. Οχι ο ιδιος απο μονος του. Και μαλιστα το εφερε η συζητηση γιατι δεν εβρισκαν την σακα του και στην αρχη μου ειπαν οτι ηταν τιμωρια γιατι την εχασε μετα τον υπνο. Οταν ρωτησα γιατι τον εβαλαν για υπνο μου ειπαν οτι ηταν τιμωρια γιατι τρομοκρατησε το αλλο παιδακι και οτι θα μου πει αυριο η δασκαλα του...

Link to comment
Share on other sites

η τιμωρία δεν εχει νόημα - αλλωστε τον τιμωρήσαν στο σχολείο

αλλά σίγουρα να το συζητήσεις Αφού μιλήσεις με την δασκάλα και μάθεις τι έγινε να μιλήσεις μαζί του, να τον ρωτήσεις , αν δεν σου πει το ίδιο να του πεις τι είπε η δασκάλα, να δεις τι κατάλαβε / εμαθε από αυτή την ιστορία

Link to comment
Share on other sites

Τελικα δεν καταλαβε τι εγινε

Βεβαια αυτο δεν δικαιολογει αυτο που εκανε αλλα ουτε και η "αδιαφορια" της δασκαλας δικαιολογηται..

Με βαση τα οσα μου ειπε η δασκαλα (αρα εγιναν παρουσια της) φταιει σχεδον ολη η ταξη και η δασκαλα μαζι (χωρις φυσικα να το παραδεχτει).

Πηγε να τους δει μια παλια συμμαθητρια τους και εχει καποιο προβλημα υγειας (στο χερι?) με αποτελεσμα να εχει μια φοβια για το θανατο.

Ολα τα παιδακια κοροιδευαν την Ωσεαν (μπροστα στη δασκαλα) οτι θα πεθανει και η Ωσεαν εκλαιγε (και η δασκαλα???)

Ο δικος μου πειρε ενα μαρκαδορο και της εβαψε το χερι κοκκινο οσο ηταν στην ταξη (και η δασκαλα??)

Οταν κατεβηκαν στον κηπο της εριξε χωματα στο χερι και της ειπε οτι αν δεν φυγει με νερο θα πεθανει και βεβαια το κοριτσακι επαθε σοκ και η δασκαλα εστειλε τον Κωνσταντινο για υπνο...

Με σοκαρει η συμπεριφορα του γιου μου. Μια βδομαδα πριν ειμασταν στο νοσοκομιο οπου εκλαιγε και πονοαγε. Δεν μπορουσα να φανταστω οτι θα θεωρουσε "αστειο" ενα τετοι θεμα. Εμεις δεν εχουμε μιλησει για θανατο, γιο το οτι καποιος μπορει να παιθανει, ποσο μαλλον για ταφη. Αμφιβαλω αν ξερει αυτες της λεξεις στα ελληνικα...

Α! Ο κωνσταντινος επιμενει οτι δεν θα εκεβε αυτος το χερι της Ωσεαν αλλα καποιος αλλος...

Edited by mmdad
Προσθηκη
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν νομίζω ότι το ίδιο το παιδί συνειδητοποιούσε τι έκανε. Και η δική μου (5 χρονών) λέει διάφορα του στυλ "θα σε σκοτώσω, θα πεθάνεις και θα γίνεις μούμια, κλπ". Τα λέει στην μικρή της αδελφή δηλαδή, η οποία βέβαια δεν τρομάζει καθόλου και απλώς αντιγράφει.

Νομίζω ότι για τα παιδιά της ηλικίας του γιου σου ο θάνατος είναι ακόμη κάτι "καρτουνίστικο". Είμαι σίγουρη ότι δεν ήθελε να τρομάξει το κοριτσάκι, απλώς παρατράβηξε ένα παιχνίδι. ¨Εχω την εντύπωση ότι η δασκάλα θα έπρεπε να εξηγήσει και όχι να τιμωρήσει, ή τέλος πάντων να τα κάνει και τα δύο, αν και δεν έχει νόημα να τον τιμωρήσει για κάτι που δεν καταλαβαίνει. Αν προσπαθούσες να του εξηγήσεις εσύ για ποιον λόγο τρόμαξε τόσο η μικρή?

Πάντως τα σχολεία στο Βέλγιο θα τα περίμενα πιο "ψαγμένα" στα ψυχολογικά θέματα. Όχι ότι έχω κάποια εμπειρία από τη χώρα, αλλά γενικά μας λεν πολλά για την παιδεία στις πιο βόρειες χώρες. Από όσα έχεις γράψει όμως κατά καιρούς, λίγο αδιάφοροι μου κάνουν οι εκπαιδευτικοί. Ισχύει?

Link to comment
Share on other sites

Ο δικος μου σιγουρα δεν καταλαβε τι εκανε. Επειμενει μαλιστα οτι ουτε αυτος της εβαψε το χερι αλλα καποιος αλλος και μετα ο Φαμπιο ειπε και μετα... Η δασκαλα δεν του εξηγησε τι εγινε γιατι οταν τελειωσε η τιμωρια του (οταν τον ξυπνησαν δηλαδη) σχολασε η δασκαλα...

(Δεν ειναι λιγες οι φορες που εχει μπει τιμωρια γιατι δεν μπορει να υπερασπιστει τον εαυτο του μια και τα γαλλικα του ακομη υστερουν σε σχεση με των αλλων παιδιων στην ταξη του - ειναι και ατακτος βεβεαια). Ουτε στα καρτουν βλεπουμε "θανατους". Στις σειρες που παρακολουθουμε δεν αναφερεται καθολου το θεμα...

 

Γενικα νομιζω οτι στην Ελλαδα υπαρχει η ταση να ωραιοποιουνται τα παντα σχετικα με το εξω. Διαφορες υπαρχουν αλλα ουτε εδω ειναι ολα οπως θα επρεπει. Δεν ξερω αν δουλευουν καποια θεματα διαφορετικα σε αλλες χωρες αλλα σχολεια αλλα στο δικο μας τα πραγματα τα βλεπω οπως τα περιγραφω.

 

Θα προσπαθησω να δουλεψω το οτι πρεπει να σταματαμε οταν ο αλλος ενοχλεται. Σιγουρα θα μου δωσει ευκαιριες με τον αδελφο του...

Link to comment
Share on other sites

Περα απο την "σοβαροτητα" του θεματος,δεν εχουν πλακα τα πιτσιρικια το πως αντιλαμβανονται τα πραγματα?

(Θα πεθανεις αν σου ριξω χωμα στο χερι και δεν φυγει με νερο!!.)

 

Εγω παντως σαν παιδακι απεκτησα το εξης κουσουρι-ψυχολογικο.

Μου ελεγαν τα μεγαλυτερα αδερφια μου."Αν δεν πας να μας φερεις νερο με το τρια ,θα πεθανεις"

Αρχιζαν λοιπον να μετρανε....ενααααααα....δδ(πριν καν πουν το δυο εγω ημουν ηδη στην κουζινα)

Επειδη με ειχαν βρει κοροιδο καθε φορα που γκρανιαζανε απο νερο,εγω ετρεχα απο φοβο μην πεθανω.

Μου πηρε μηνες μεχρι να σταματησω να πιστευω οτι δεν θα πεθανω στα αληθεια!!

 

Αλλο γεγονος.

Μου ειπαν οτι για να ανεβω τα σκαλια της εκκλησιας πρεπει να μετρησω απο μεσα μου μεχρι το εντεκα (δεν θυμαμαι την αιτιολογια τους),αλλιως παλι θα πεθανω!

Καθε φορα που ανεβαινα τα σκαλια της εκκλησιας,μετραγα...ενα,δυο,....εντεκα!

Περασανε χρονια και πριν λιγο καιρο που βρεθηκα στην συγκεκριμενη εκκλησια,ειπα να ανεβω να αναψω ενα κερακι.

Ξαφνικα,συνηδειτοποιησα οτι χωρις να το θελω,και χωρις να το σκεφτομαι,το μυαλο μου αρχισε να μετραει....ενα,δυο...!!

Λεω,κοιταξε να δεις...ψυχικα τραυματα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν συμφωνώ κι εγώ ότι δε χρειάζεται να τιμωρήσεις το παιδί, απλά να κάνεις μια καλή συζήτηση μαζί του για το πότε σταματάμε, ακριβώς όπως το είπες.

 

Νομίζω ότι το παιδί έβγαλε τη δική του φοβία από την εμπειρία του στο νοσοκομείο με την αφορμή που του δόθηκε από τη συμμαθήτρια. Δηλαδή δεν του φαινόταν αστείο, αλλά επεξεργαζόταν τα δικά τους που ξαναξύπνησαν με την αφορμή της μικρούλας.

 

Κατά τα άλλα το σχολείο είναι απαράδεκτο. Δεν επιδεικνύει κανένα σεβασμό και καμιά ευαισθησία στη διαφορετικότητα (είτε στα θέματα γλώσσας είτε στα ζητήματα υγείας κλπ). Τέτοιος ρατσισμός μεταμφιεσμένος σε "παιδαγωγική" είναι απίστευτος. Είναι απαράδεκτες οι ακατάπαυστες τιμωρίες και εντελώς αντιπαιδαγωγικές. Έχω πέσει από τα σύννεφα εντελώς με αυτά που γράφεις κατά καιρούς. Είναι χειρότερα κι από εδώ τα πράγματα σε αυτό το σχολείο. Και να σκεφτεί κανείς ότι το προηγούμενο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού νηπιαγωγείου ήταν ουσιαστικά αντιγραφή του βέλγικου.....

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

....

Κατά τα άλλα το σχολείο είναι απαράδεκτο. Δεν επιδεικνύει κανένα σεβασμό και καμιά ευαισθησία στη διαφορετικότητα (είτε στα θέματα γλώσσας είτε στα ζητήματα υγείας κλπ). Τέτοιος ρατσισμός μεταμφιεσμένος σε "παιδαγωγική" είναι απίστευτος. Είναι απαράδεκτες οι ακατάπαυστες τιμωρίες και εντελώς αντιπαιδαγωγικές. Έχω πέσει από τα σύννεφα εντελώς με αυτά που γράφεις κατά καιρούς. Είναι χειρότερα κι από εδώ τα πράγματα σε αυτό το σχολείο. Και να σκεφτεί κανείς ότι το προηγούμενο αναλυτικό πρόγραμμα του ελληνικού νηπιαγωγείου ήταν ουσιαστικά αντιγραφή του βέλγικου.....

 

Είπα κι εγώ.......

τα διαβάζω τα θέματα που ανοίγεις mmad... και λέω δε μπορεί, τόσα προβλήματα αυτή η κοπέλα με το παιδί... και πάντα γυρίζει αυτή η σκέψη στο νου μου.Οτι δηλαδή...σα να μου φαίνεται κάπως ... ολίγον... ρατσιστική αντιμετώπιση... και κομματάκι αντιπαιδαγωγική. Αλλά επειδή είσαι σε ξένο τόπο, λέω... ίσως να το έχουν "δοκιμάσει" εκεί και να ταιριάζει στη νοοτροπία τους. Τι να πω;

 

Όμως.. αυτό που λέει η miriki με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εί. Αλλά επειδή είσαι σε ξένο τόπο, λέω... ίσως να το έχουν "δοκιμάσει" εκεί και να ταιριάζει στη νοοτροπία τους. !

Αυτό ακριβώς...τα ελληνάκια μπορεί να φαίνονται στους βέλγους ''επαναστάτες χωρίς αιτία'' και τα βελγάκια στους έλληνες ''πειθαρχημένα στρατιωτάκια''.

Νομίζω ότι το σύστημα στα γαλλόφωνα βέλγικα είναι επειρεαμένο από το 'καθολικό' σύστημα (είναι δεν είναι καθολικά)...

Δεν ξέρω αν μπορείς να το πεις ρατσιστικό αν περιμένουν από όλα τα παιδιά την ίδια "πειθαρχία'' και δεν συμπεριφερθούν διαφορετικά σε ένα ξένο παιδί.

Από την άλλη δεν φαίνεται αν έχουν καμιά ευαισθησία στο θέμα γλώσσας το οποίο μπορεί τελικά να ευθύνεται για τις διάφορες παρεξηγήσεις.

Η δεν θέλουν να ασχοληθούν ή δεν τους πολυκόβει...

mmdad κανε υπομονή κανενα εξαμηνο ακόμα, τουλάχιστον θα μπορεί να πει τι έκανε και τι δεν έκανε....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ολα Βελγακια. Ειναι ζητημα αν ειναι 2-3 αλλα ισως ειναι απο τα λιγα παιδια που δεν εχουν γεννηθει και οι γονεις τους εδω. Πχ στην ταξη υπαρχουν πολλα παιδια απο Αραβικες χωρες οπου ομως οι μαμαδες μιλανε στα παιδια τους Γαλλικα..

Το παιδι σιγουρα ειναι ατακτο - απεχει απο το να ειναι το ησυχο και μαζεμενο παιδακι (στο Βελγικο σχολειο γιατι στο ελληνικο που παει μια φορα την εβδομαδα η δασκαλα δεν πιστευει οτι κανει αυτα που της λεω). Επισης και τα αλλα παιδια που συναναστρεφεται ειναι απο ζωηρα ως πολυ ζωηρα και ισως "ξεφευγει" ακομη πιο πολυ για να γινει αρεστος.

Σημερα μου ελεγε οτι δεν θελει να ειναι στην ιδια ταξη με 4 συγκεκριμενα παιδακια (με τα οποια κανει παρεα) γιατι θα τα χτυπαει...

Αραγε θα μεγαλωσει το καλοκαιρι ή θα εχουμε τα ιδια και χειρτερα απο Σεπτεμβρη???

Link to comment
Share on other sites

Το "ρατσιστικό" που ανέφερα παραπάνω... χμμμ ίσως να μην είναι η κατάλληλη ορολογία. Μάλλον μιάζει με "πολιτισμικό σοκ"... Με διαφορά νοοτροπίας, αλλά όπως κι αν έχει, μοιάζει λίγο "οξύ".

 

 

mmad, τα παιδιά απ' όσο βλέπω μπορούν να λειτουργούν με διαφορετικούς τρόπους σε διαφορετικά περιβάλλοντα.

Εφόσον στο άλλο σχολείο φαίνεται ένα εντελώς διαφορετικό παιδί, και στο βελγικό άλλο πρόσωπο... χμμμ σε κάποια αιτία οφείλεται αυτή τη διαφορετική αντίδραση του παιδιού σου.

 

Τι είναι αυτό που προσλαμβάνει από το ελληνικό σχολείο και δεν έχει στο βελγικό;

Πώς του φέρεται η δασκάλα στο ελληνικό; Πόσα παιδάκια έχει εκεί; Τι δραστηριότητες; Τι πρόγραμμα;

Έβαλα μερικά ενδεικτικά ερωτήματα, όχι για να απαντήσεις σε μας, αλλά ... πώς να το πω... από κάτι τέτοιο θα ξεκίναγα να εντοπίσω τι προκαλεί αυτές τις αντιδράσεις στο ένα σχολείο και όχι στο άλλο.

Ωραία... πες είναι η νοοτροπία και η αντιμετώπιση... Δηλαδή; Τι "ακριβώς";; Μήπως βρεις ένα τρόπο να εξομαλύνει τις διαφορές στη νοοτροπία.

 

Τι να πω βρε κορίτσι... πραγματικά περνάτε δυσκολίες κι εσείς... και το παιδί...

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα ότι το κλειδί είναι οι αμέτρητες τιμωρίες...

 

Αν θέλεις να κάνεις ένα παιδάκι πλήρως αντιδραστικό και τρομετά ζωηρό και άτακτο βάλτου τιμωρίες σωρηδόν!

 

Η τιμωρία είναι η έσχατη λύση σε μια άτακτη συμπεριφορά...Πρέπει να έχεις εξαντλήσει πρώτα όλα τα περιθώρια για συζήτηση, προειδοποίηση για τις συνέπειες κτλ.Δεν μπορείς να στέλνεις συνέχεια ένα παιδάκι που δεν μιλάει καλά τη γλώσσα κιόλας τιμωρία, λογικό μετά να γίνει υπερβολικά άτακτο, αφού ό,τι κι αν κάνει αξιολογείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Το παιδί δεν φαίνεται να έχει κανένα κίνητρο για να φέρεται ''καλύτερα''...Απόδειξη ότι στο ελληνικό σχολείο, που προφανώς η δασκάλα είναι πιο δίκαιη, το παιδί φέρεται μια χαρά...

 

Δεν φταίει το παιδί σου, η δασκάλα φταίει και πρέπει πιστεύω να κάνεις μια συζήτηση μαζί της και να της εξηγήσεις ότι επειδή ο Κωνσταντίνος δεν καταλαβαίνει καλά τη γλώσσα θα πρέπει να είναι πιο υπομονετική μαζί του αλλά και πιο επεξηγηματική...

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά την ετεροχρονισμένη τιμωρία, η γνώμη μου είναι ότι συνήθως αρκεί η τιμωρία που θα επιβληθεί στο σχολείο. Αν όμως το παιδί έχει κάνει κάτι πάρα πολύ σοβαρό και αφού το έχει ξανακάνει κι έχει τιμωρηθεί γι'αυτό στο παρελθόν αλλά και πάλι το ξανακάνει (π.χ. να βαρέσει πολύ άσχημα ένα άλλο παιδάκι) τότε ναι, πρέπει να τιμωρηθεί και στο σπίτι...

 

Αλλιώς όχι, μόνο συζήτηση, όπως δεν θα τιμωρηθεί στο σχολείο για κάτι που έκανε στο σπίτι, έτσι δεν θα γίνει και το αντίστροφο. Άσε που έτσι αν όντως κάνει κάτι πολύ σοβαρό θα έχει αποτέλεσμα η τιμωρία αφού το παιδί γενικά δεν τιμωρείται στο σπίτι...

Πολύ αργά για να είναι εγκαίρως, αλλά πολύ νωρίς για να είναι αδύνατον!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το "ρατσιστικό" που ανέφερα παραπάνω... χμμμ ίσως να μην είναι η κατάλληλη ορολογία. Μάλλον μιάζει με "πολιτισμικό σοκ"... Με διαφορά νοοτροπίας, αλλά όπως κι αν έχει, μοιάζει λίγο "οξύ".

 

 

mmad, τα παιδιά απ' όσο βλέπω μπορούν να λειτουργούν με διαφορετικούς τρόπους σε διαφορετικά περιβάλλοντα.

Εφόσον στο άλλο σχολείο φαίνεται ένα εντελώς διαφορετικό παιδί, και στο βελγικό άλλο πρόσωπο... χμμμ σε κάποια αιτία οφείλεται αυτή τη διαφορετική αντίδραση του παιδιού σου.

 

Τι είναι αυτό που προσλαμβάνει από το ελληνικό σχολείο και δεν έχει στο βελγικό;

Πώς του φέρεται η δασκάλα στο ελληνικό; Πόσα παιδάκια έχει εκεί; Τι δραστηριότητες; Τι πρόγραμμα;

Έβαλα μερικά ενδεικτικά ερωτήματα, όχι για να απαντήσεις σε μας, αλλά ... πώς να το πω... από κάτι τέτοιο θα ξεκίναγα να εντοπίσω τι προκαλεί αυτές τις αντιδράσεις στο ένα σχολείο και όχι στο άλλο.

Ωραία... πες είναι η νοοτροπία και η αντιμετώπιση... Δηλαδή; Τι "ακριβώς";; Μήπως βρεις ένα τρόπο να εξομαλύνει τις διαφορές στη νοοτροπία.

 

Τι να πω βρε κορίτσι... πραγματικά περνάτε δυσκολίες κι εσείς... και το παιδί...

 

Πιστευω οτι στο ελληνικο ειναι πιο μαζεμενος γιατι δεν αισθανεται ανετα. Αλλο να πηγαινει καποου μια φορα την εβδομαδα και αλλο 5. Γενικα τα παιδια στο ελληνικο ειναι πιο μαζεμενα και δεν εχουν φιλιες. Παιδακια πολλα ειναι και στις δυο ταξεις γυρω στα 25. Η συμμαντικη ισως διαφορα ειναι οτι στο ελληνικο οντας προνηπιο και νηπιο εχει και παιδακια πιο ωριμα??? Πχ στο εληνικο καταπιεζονται στο διαλειμα γιατι κανουν ολα μαζι απο προνηπιο μεχρι γυμνασιο οποτε τα μικρα ειναι μαζεμενα σε μια γωνιτσα και δεν κουνιονται... Πιθανοτατα επισεις επειδη μιλαμε για λιγες ωρες την εβδομαδα εχουν πιο "σφικτο" προγραμμα και λιγοτερο "ελευθερο"χρονο. Γενικα εχω παρατηρησει οτι οταν εχει κατι να κανει συμπεριφερεται πολυ πιο ωριμα απο οτι οταν ειναι ελευθερος. Πχ σε ολες τις ασκησεις που εκαναν στο Βελικο σχολειο εχει παει πολυ καλα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα ότι το κλειδί είναι οι αμέτρητες τιμωρίες...

 

Αν θέλεις να κάνεις ένα παιδάκι πλήρως αντιδραστικό και τρομετά ζωηρό και άτακτο βάλτου τιμωρίες σωρηδόν!

 

Η τιμωρία είναι η έσχατη λύση σε μια άτακτη συμπεριφορά...Πρέπει να έχεις εξαντλήσει πρώτα όλα τα περιθώρια για συζήτηση, προειδοποίηση για τις συνέπειες κτλ.Δεν μπορείς να στέλνεις συνέχεια ένα παιδάκι που δεν μιλάει καλά τη γλώσσα κιόλας τιμωρία, λογικό μετά να γίνει υπερβολικά άτακτο, αφού ό,τι κι αν κάνει αξιολογείται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Το παιδί δεν φαίνεται να έχει κανένα κίνητρο για να φέρεται ''καλύτερα''...Απόδειξη ότι στο ελληνικό σχολείο, που προφανώς η δασκάλα είναι πιο δίκαιη, το παιδί φέρεται μια χαρά...

 

Δεν φταίει το παιδί σου, η δασκάλα φταίει και πρέπει πιστεύω να κάνεις μια συζήτηση μαζί της και να της εξηγήσεις ότι επειδή ο Κωνσταντίνος δεν καταλαβαίνει καλά τη γλώσσα θα πρέπει να είναι πιο υπομονετική μαζί του αλλά και πιο επεξηγηματική...

 

Του χρονου (το σχολειο τελειωσε την Παρασκευη) θα εχει αλλη δασκαλα. Ξερουν οι δασκαλες οτι δεν μιλαμε καλα την γλωσσα και γενικα οπως εχω ξαναπει εχουμε προβλημα επικοινωνιας γιατι ο αντρας μου δεν μιλαει καθολου γαλλικα και κανενας στο σχολειο δεν καταλαβαινει αγγλικα. Τιμωριες νομιζω οτι βαζουν και τα αλλα παιδακια (αλλα εγω ασχολουμε με το δικο μου). Πχ την Πεμπτη ειχε μπει τιμωρια γιατι τρομοκρατησε το παιδακι και μετα γιατι δεν εβρισκε την τσαντα του (μαλλον τον μεατφεραν με συνοπτικες διδκασιες στο δωματιο για υπνο απο τον κηπο και δεν τον αφησαν να την μαζεψει)

Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό να στέλνεις για ύπνο ένα παιδί για τιμωρία. Και είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό να βάζεις ένα προνήπιο τιμωρία γιατί δεν βρίσκει την τσάντα του, όταν έχεις παρέμβει εσύ στις μεταβάσεις του με βίαιο τρόπο και άρα έχει χάσει τη μπάλα. Παρόλα αυτά μου φαίνεται ενδιαφέρον το ότι κοιμήθηκε και το ευχαριστήθηκε. Ίσως το παιδί να είναι κουρασμένο το μεσημέρι και να έχει ανάγκη από ανάπαυλα για να λειτουργήσει όπως περιμένει το σχολείο.

 

Ο ρατσισμός δεν αφορά μόνο την εθνικότητα, αλλά τη διαφορετικότητα εν γένει. Αυτό που διαπιστώνω όλο αυτόν τον καιρό σε αυτά που γράφεις είναι μια αδυναμία του σχολείου να διαχειριστεί τις ιδιαιτερότητες των παιδιών. Το φάρμακο- πανάκεια για όλα είναι η τιμωρία και αυτό δε στέκει, ειδικά σε μικρά παιδιά και ειδικά σε μικρά παιδιά που δε λειτουργούν στη μητρική τους, αλλά σε μια αλλη γλώσσα.

 

Η γνώμη μου είναι να πας και να συζητήσεις με το σχολείο. Όχι να κάνεις τον τσαμπουκά που θα έκανε ο μέσος Έλληνας γονιός (ξέρω ότι εσύ δε θα λειτουργούσες έτσι αλλά επειδή διαβάζουν κι άλλοι), αλλά να δεις τι συμβαίνει και γιατί. Το γεγονός ότι δε μιλάς καλά τη γλώσσα δε σημαίνει ότι δε δικαιούσαι να συμμετέχεις στην εκπαίδευση και την αγωγή του παιδιού σου από το σχολείο. Κανονικά πρέπει να είστε ομάδα και να βρείτε ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας ώστε να βρεθεί επιτέλους και μια λύση.

 

Το "είναι ζωηρό παιδί" δε μου λέει απολύτως τίποτα. Όλα τα παιδιά είναι δυνάμει ζωηρά και ανεξέλεγκτα (εκτός κι αν μιλάμε για κάποιου είδους παθολογία). Μου λέει όμως πολλά το ότι όταν το παιδί έχει κάτι να κάνει τα πάει πολύ καλά. Στις μικρές ηλικίες δεν πρέπει να υπάρχει απειρος ανεξέλεγκτος χρόνος. Ακόμη και στο διάλειμμα φροντίζουμε να εμπλέκουμε τα παιδιά που απλώς περιφέρονται σε ομαδικά παιχνίδια, ή τους προσφέρουμε υλικό (π.χ. στεφάνια) και τα αφήνουμε να αυτοσχεδιάσουν. Φυσικά ένα παιδί που είναι απασχολημένο με κατι δε το τραβολογάμε, αλλά κενό άκυρο χρόνο προσπαθούμε να τον γεμίζει το παιδί με κάτι που το ενδιαφέρει και το ξεκουράζει.

 

Μην πιέσεις το παιδί τώρα το καλοκαίρι. Δούλεψε τα όρια και τη συμπεριφορά του με γνώμονα το δικό του καλό και όχι την επόμενη χρονιά στο σχολείο.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό να στέλνεις για ύπνο ένα παιδί για τιμωρία. Και είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό να βάζεις ένα προνήπιο τιμωρία γιατί δεν βρίσκει την τσάντα του, όταν έχεις παρέμβει εσύ στις μεταβάσεις του με βίαιο τρόπο και άρα έχει χάσει τη μπάλα. Παρόλα αυτά μου φαίνεται ενδιαφέρον το ότι κοιμήθηκε και το ευχαριστήθηκε. Ίσως το παιδί να είναι κουρασμένο το μεσημέρι και να έχει ανάγκη από ανάπαυλα για να λειτουργήσει όπως περιμένει το σχολείο.

 

Ο ρατσισμός δεν αφορά μόνο την εθνικότητα, αλλά τη διαφορετικότητα εν γένει. Αυτό που διαπιστώνω όλο αυτόν τον καιρό σε αυτά που γράφεις είναι μια αδυναμία του σχολείου να διαχειριστεί τις ιδιαιτερότητες των παιδιών. Το φάρμακο- πανάκεια για όλα είναι η τιμωρία και αυτό δε στέκει, ειδικά σε μικρά παιδιά και ειδικά σε μικρά παιδιά που δε λειτουργούν στη μητρική τους, αλλά σε μια αλλη γλώσσα.

 

Η γνώμη μου είναι να πας και να συζητήσεις με το σχολείο. Όχι να κάνεις τον τσαμπουκά που θα έκανε ο μέσος Έλληνας γονιός (ξέρω ότι εσύ δε θα λειτουργούσες έτσι αλλά επειδή διαβάζουν κι άλλοι), αλλά να δεις τι συμβαίνει και γιατί. Το γεγονός ότι δε μιλάς καλά τη γλώσσα δε σημαίνει ότι δε δικαιούσαι να συμμετέχεις στην εκπαίδευση και την αγωγή του παιδιού σου από το σχολείο. Κανονικά πρέπει να είστε ομάδα και να βρείτε ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας ώστε να βρεθεί επιτέλους και μια λύση.

 

Το "είναι ζωηρό παιδί" δε μου λέει απολύτως τίποτα. Όλα τα παιδιά είναι δυνάμει ζωηρά και ανεξέλεγκτα (εκτός κι αν μιλάμε για κάποιου είδους παθολογία). Μου λέει όμως πολλά το ότι όταν το παιδί έχει κάτι να κάνει τα πάει πολύ καλά. Στις μικρές ηλικίες δεν πρέπει να υπάρχει απειρος ανεξέλεγκτος χρόνος. Ακόμη και στο διάλειμμα φροντίζουμε να εμπλέκουμε τα παιδιά που απλώς περιφέρονται σε ομαδικά παιχνίδια, ή τους προσφέρουμε υλικό (π.χ. στεφάνια) και τα αφήνουμε να αυτοσχεδιάσουν. Φυσικά ένα παιδί που είναι απασχολημένο με κατι δε το τραβολογάμε, αλλά κενό άκυρο χρόνο προσπαθούμε να τον γεμίζει το παιδί με κάτι που το ενδιαφέρει και το ξεκουράζει.

 

Μην πιέσεις το παιδί τώρα το καλοκαίρι. Δούλεψε τα όρια και τη συμπεριφορά του με γνώμονα το δικό του καλό και όχι την επόμενη χρονιά στο σχολείο.

 

Το οτι κουραζεται πολυ το ξερουμε. Κοιμαται 10 με 7 και ειναι στο σχολειο απο τις 8μιση μεχρι τις 5μιση. Δυστυχως αν και ειναι η γιαγια στο σπιτι δεν μπορει να παει να τον παρει μαζι με τον μικρο γιατι η γιαγια αρχιζει να γερναει και στο δρομο και οι δυο μαζι δεν συνεργαζονται... Μετα μεχρι να μαζευτουμε και να μας δει και λιγο περναει η ωρα. Και φυσικα εχει και το σαββατο σχολειο (αλλα και αλλα παιδακια - ισως οχι στην ταξη του αλλα βλεπουμε πολλα παιδακια το Σαββατο σε διαφορα σχολεια).

Δεν ξερω τι προγραμμα εχουν στο σχολειο. Υποθετω οτι ειναι πολλες ωρες απο τις 8μιση μεχρι τις 3μιση για να κανουν παντα κατι συγκεκριμενο. Γιαυτο τον λογο τον βαλαμε και στην μαγειρικη για να εχει κατι να κανει αλλα εφοσον δεν παει η δασκαλα? δεν ψαχνει να τον βρει? δεν θα τον γραψουμε φετος...

Το θεμα ειναι οτι πχ περισυ ξεκινησε καλα. Κατα την διαρκεια της χρονιας η δασκαλα ελεγε ε αγορι ειναι και με το που μπηκε ο Ιουνιος αρχισαν τα προβληματα...

Link to comment
Share on other sites

mmdad καταρχην λίγες πολύ μου φαίνονται οι ώρες που κοιμάται! Πόσο είναι 4 /5?

Θα επρεπε τουλάχιστον από τις 900 να κοιμαται αν ξυπναει στις 700.

Επειτα ασχετα με το περιβάλλον που είσαι θα πρεπει να ξεκαθαρισεις εσυ αν θεωρείς ότι το παιδί έχει πρόβλημα με την πειθαρχία η όχι - καταρχήν με βάση τα δικά σου κριτήρια και μετά του βελγικού σχολείου. Γιατί για παράδειγμα να μην μπορεί να περπατήσει στο σπίτι με την γιαγιά?

Νομίζω οπως ειπες και εσυ δεν μπορεις να συγκρίνεις εύκολα την συμπεριφορά του στα 2 σχολεία γιατί είναι πολλές οι παραμέτροι που είναι διαφορετικές και αυτό συμπεριλαμβάνει και την παιδαγωγική /ανοχή της δασκάλας.

(Το τι αντιλαβμάνεται η Βελγίδα δασκάλα ως ''ατακτο'' μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό από την Ελληνίδα δασκάλα ...)

Απο κει και περα καλό είναι να μιλήσεις με την δασκάλα του στο σχολείο να διερευνήσεις αν θεωρεί η δασκάλα του ότι το δικο σου παιδί είναι πιο άτακτο από τον μέσο όρο ή όχι (υπαρχεί περίπτωση όλα να τρώνε τις ίδιες τιμωρίες...). Να της ζητήσεις συνεργασία - και να μάθεις περισσότερα για το σύστημα.

Το αν είναι η όχι η έσχατη λύση η τιμωρία, αυτό εξαρτάται από το σύστημα - και πιστεύω εκεί που είναι το παιδί σου δεν το πολυδιαπραγματεύονται, έχουν κάποιους ''κανόνες'' και όποιο παιδί τους παραβιάζει πάει τιμωρία. Αν είναι αυτό το σύστημα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αλλάξεις το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να δουλέψεις τον αυτοέλεγχο του παιδιού σου για να έχει αυτό λιγότερα προβλήματα.

Το μόνο άλλο που μπορείς να κάνεις είναι να υπενθυμίζεις στην δασκάλα (συχνά και ευγενικά) ότι το παιδί δεν έχει ακόμα την αντίληψη των άλλων στις προφορικές οδηγίες/ επεξηγήσεις και ότι χρειάζεται πιο απλές οδηγίες, εξηγήσεις και περισσότερη κατανόηση.

Και επειδή είσαι ήδη αρκετό καιρό εκει πέρα και δεν ξέρεις πόσο ακόμα θα είσαστε- όσο περισσότερο ασχοληθείτε να μάθετε την γλώσσα τόσο το καλύτερο για όλους σας...

Link to comment
Share on other sites

Γενικα ενα προβλημα πειθαρχειας το εχουμε. Η γιαγια δεν μπορει να τους επιβληθει και καποιες φορες ουτε και εγω. Σε συνδιασμο με την φυσικη κατασταση της γιαγιας ειναι ριψοκυνδινο να κυκλοφορει και με τα δυο παιδια. Γενικα η συμπεριφορα τους ειναι απροβλεπτη στο δρομο. Μπορει να μην σου αφηνουν το χερι για να παρεις ενα χαρτομαντιλο και μπορει ξαφνικα να αποφασισουν οτι θελουν να πανε στο σουπερμαρκετ και να φυγουν προς αυτη την κατευθυνση..

Για του χρονου ελεγα μηπως μενει μερικες μερες ο μικρος μεχρι τις 5μιση (στην ταξη του κοιμουνται ενα 2ωρο) για να ερχεται ο μεγαλος σπιτι στις 3μιση μηπως και ξεκουραζεται αλλα και ο μπαμπας και η γιαγια μου ειπαν οτι δεν γινεται (δεν ξερω και μηπως φοβαται η μαμα μου την ευθυνη να τον εχει στο δρομο).

Στο σχολειο θα μιλησω με την δασκαλα του (την καινουργια) αν και σε γενικες γραμμες ειναι ενημερη μια και γινεται συμβουλιο πριν χωριστουν τα τμηματα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...