Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

δεν αντεχω ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ!


Recommended Posts


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 137
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγω εχω ενα γιο 2,5 χρονων...γενικα το 95% ειναι αψογος...μιλαμε αγγελουδι...καμια φορα που θα κανει καμια ζωηραδα του εξηγω κ το πιανει αμεσως...:D

 

ειχαμε θεμα με τις μπριζες απο 10 μηνων, δηλαδη μολις περπατησε...με το που επιασε την μπριζα του ειπα ''δεν κανει αυτο τατουνι μου'' αλλα φυσικα δεν με ακουσε....οπως ημουν πηγα τζαμπο κ πηρα τα καπακια κ εκλεισα ολες τις μπριζες...μολις τις καλυψα πηρε το καλωδια της ηλεκτρικης κ το εβγαλε....μικρο μιλαμε...εγω απο αυτον ειδα πως εβγαινε....:mrgreen:δεν ειναι καθολου ατακτος απλα ειναι υπερβολικα εξυπνος....:rolleyes::rolleyes::rolleyes: εδω μιλαμε κ αγγλικα πια...:D

εχω καλυψει με μεγαλα αντικειμενα ολες τις μπριζες μπροστα πια για να εχω το κεφαλι μου ησυχο...δεν τα μετακινει αφου δεν μπορω ουτε κ εγω....

γενικα εγω ειμαι πολυ νευρικο ατομο...στο σπιτι μου ομως, στον συζηγο κ στο παιδι ειμαι αλλος ανθρωπος...παντα μιλαμε με τον ομορφοτερο τροπο γιατι θελω κ ο γιο μου να μιλαει ομορφα...το ποιο ωραιο που λεει ειναι το ''καικες αγαπη μου?'' μια μερα καικε ο μπαμπακας στην παραλια κ του εβαλα αντηλιακο..ειπα κ εγω καικες αγαπη μου....?κ καθε φορα που παμε παραλια βλεπεις τον μικρο μου να τρεχει με ενα αντηλιακο στο χερι κ να λεει στον μπαμπα ''καικες αγάπη μου?''.

Link to comment
Share on other sites

Δήμητρα... χάρη σε σένα γίνονται αυτά... όχι χάρη σε μένα.

Εσύ βάζεις εφαρμογή σε πράγματα που κάποτε τα άκουσα ή τα είδα.... και τα δοκίμασα. Δεν είναι δικά μου...

 

Να ξέρεις επίσης πως, ακόμα και στις πιο ήσυχες οικογένειες, αν δεν υπάρχουν δραστηριότητες για απασχόληση συστηματικά, υπάρχει γκρίνια....

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα έχω 2 πιτσιρίκια το ενα είναι 21,5 μηνών και το άλλο 4,5 μηνών η ερώτηση μου είναι :πως συμπεριφέρεσαι στο μεγάλο όταν πειράζει τον μικρό και γενικά όταν κάνει ζημιές.Όλη την ώρα είμαι όχι-μη-πρόσεχε(ποθ κατά την γνώμη μου αυτές πρέπει να είναι και οι πρώτες τους λέξεις κι οχι το μαμά μπαμπά).Πως μπορώ να τον απασχολήσω την ώρα που ταϊζω τον μικρό.'Εχω δει σχεδόν όλα τα επεισόδια των νταντάδωνέχω εφαρμόσει κάποιες από τις μεθόδους τους αλλά δεν λειτουργούν πάντα π.χ όταν τον έβαλα τιμωρία καθότανε χωρίς πολλές αντιρρήσεις τώρα τη βρίσκει κιόλας παίζει με τα χεράκια του,τι να κάνω?:?

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Δήμητρα... πώς τα πάτε; :)

 

Bobolinos.... είναι γενικά αυτά που λες.... κι ένα πράγμα έμαθα με τα παιδιά... δεν υπάρχουν συνταγές. ;)

 

Η Δήμητρα, στο πρώτο της θέμα περιέγραψε μία και μοναδική σκηνή, μιας μέρας. Ένα στιγμιότυπο. Πάνω σ' αυτό βασίστηκα (προσωπικά) και πρότεινα κάτι που η επιτυχία του εξαρτάται από τη Δήμητρα. Σε καμία περίπτωση δε θα διακινδύνευα να δώσω "οδηγίες" γιατί απλά δεν κατέχω κάποια ιδιαίτερη γνώση πάνω στο θέμα, ούτε είμαι ειδικός.

 

Να σκεφτείς....

- Έγιναν κάποια γεγονότα στο σπίτι της Δήμητρας (μιας και είμαστε σ' αυτό το θέμα). Εκείνη τα περιέγραψε όπως έγιναν ή όπως τα αντιλήφθηκε, υποκειμενικά;

- Η περιγραφή της ήταν ακριβής, σύμφωνα με αυτά που είχε στο μυαλό της να γράψει;

- Εγώ κατανόησα όσα εκείνη έγραψε ή κατάλαβα με το δικό μου υποκειμενικό τρόπο;

- Εξήγησα σωστά αυτά που ήθελα να γράψω;

- Η Δήμητρα πώς εξέλαβε όσα έγραψα;

- Αυτά που κατάλαβε τα εφάρμοσε όπως έπρεπε;

 

Όλα τα παραπάνω είναι παράγοντες που μπορούν να προκαλέσουν σφάλματα στην επικοινωνία μέσω διαδικτύου και με πρόσωπα που δεν έχουμε δει ποτέ.

Απ' ότι φαίνεται (για πρώτη μέρα) η Δήμητρα εφαρμόζοντας αυτό που εκείνη νομίζει βρήκε μια άκρη κι αυτό έχει σημασία.....

 

 

Τι θέλω να πω.....

Για να είμαστε πιο αποτελεσματικοί, θα πρέπει να κάνουμε τις .... κατάλληλες ερωτήσεις. (Αυτό, μας το έλεγε ένας καθηγητής στη σχολή... και έχει απόλυτο δίκιο).

Αυτά... πολύ πολύ φιλικά.... :D

 

Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου.... ; :rolleyes:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αλκυώνη έχω μείνει άφωνη...πραγματικά, είναι εξαιρετικός ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεις τα ζητήματά σου...θα προσπαθήσω κι εγώ! Μου αρέσει πολύ η θετική αντιμετώπιση, έχω βέβαια πολύ δρόμο μπροστά μου...:rolleyes:

Και όταν π.χ. η μικρή μου πειράζει κάτι που απαγορεύεται (πρίζα, τζάκι, σαμπουάν κτλ) αντί για ''μη'' τι κάνω; Προσπαθώ να την απασχολήσω με κάτι άλλο; Γιατί το έχω κάνει και αυτό και πάλι επιστρέφει στο απαγορευμενο και αυτό φυσικά γίνεται άπειρες φορές....:? Δηλαδή, πάει ας πούμε να πειράξει τη πρίζα και της λέω ''Μη το χεράκι εδώ'' (και εξηγώ πολλές φορές γιατί) και την παίρνω και προσπαθώ να την απασχολήσω με κάποιο παιχνίδι και μετά από λίγο τσουπ, πάλι εκεί!:roll: Τι άλλο μπορώ να κάνω;

Δήμητρα μπράβο σου, το έχεις πιάσει το νόημα, έτσι;

Εγώ πάλι είμαι ολίγον τι άσχετη...:mrgreen:

 

δεν ειναι κακο να λες μη,απλα να το χρησιμοποιεις εκει που πρεπει σε 2-3 σοβαρα πραγματα,στα υπολοιπα βρες την εναλλακτικη λυση

Link to comment
Share on other sites

γεια σας!καλα παμε κοριτσακια.η μεγαλη εχει λιγη γκρινια αλλα ασχετο με το θεμα.ηθελα να ρωτησω αλκυονη αν κανει ο καθε ενας κατι ξεχωριστο κ οχι να παιζουν μαζι.τοτε αφου δε θα μαλωσουν δινουμε αυτοκολλητο?πχ αν ο ενας παιζει στο σαλονι κ ο αλλος στο παιδικο.οχι ε?μπερδευτικα!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

γεια σας!καλα παμε κοριτσακια.η μεγαλη εχει λιγη γκρινια αλλα ασχετο με το θεμα.ηθελα να ρωτησω αλκυονη αν κανει ο καθε ενας κατι ξεχωριστο κ οχι να παιζουν μαζι.τοτε αφου δε θα μαλωσουν δινουμε αυτοκολλητο?πχ αν ο ενας παιζει στο σαλονι κ ο αλλος στο παιδικο.οχι ε?μπερδευτικα!:rolleyes:

 

..παρεμβαινω ισως..αλλα σε διαβαζω τις τελευταιες μερες..εγω στη θεση σου δεν θα ηθελα να μπερδεψουν το λογο της επιβραβευσης.εσενα ο στοχος σου ειναι η συνεργασια. εκει θα μεινεις. αν παιζουν ωραια μονα τους,δωσε ενα φιλακι κ πες ποσο χαιρεσαι που βλεπεις να κανουν κατι με ενδιαφερον. θα τονωθει η αυτοπεποιθηση κ θα καμαρωσουν. τα αυτοκολητα κρατησε τα για το κοινο παιχνιδι. αν τα κερδιζουν κ ετσι δεν εχουν λογο να συναντησει ο ενας τον αλλον

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είπε η katerinak.

Τα αυτοκόλλητα δίνονται για συγκεκριμένο λόγο... τη ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ. Επικεντρώσου σε αυτό... :) Αυτός ο στόχος θα βελτιώσει κι άλλα πράγματα (όπως και το μεμονωμένο παιχνίδι τους), αλλά δες το ως παράπλευρο... κέρδος! ;)

Αν τώρα τύχει να έρθουν και άλλα παιδάκια για να παίξουν (φίλοι, ξαδέρφια)... εσύ μπορείς να συνεχίσεις, εφόσον ΟΛΑ θα συνεργάζονται...και να δώσεις αυτοκόλλητο ακόμα και στα άλλα παιδιά...:rolleyes:

 

Αλκυώνη έχω μείνει άφωνη...πραγματικά, είναι εξαιρετικός ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεις τα ζητήματά σου...θα προσπαθήσω κι εγώ! Μου αρέσει πολύ η θετική αντιμετώπιση, έχω βέβαια πολύ δρόμο μπροστά μου...:rolleyes:

Και όταν π.χ. η μικρή μου πειράζει κάτι που απαγορεύεται (πρίζα, τζάκι, σαμπουάν κτλ) αντί για ''μη'' τι κάνω; Προσπαθώ να την απασχολήσω με κάτι άλλο; Γιατί το έχω κάνει και αυτό και πάλι επιστρέφει στο απαγορευμενο και αυτό φυσικά γίνεται άπειρες φορές....:? Δηλαδή, πάει ας πούμε να πειράξει τη πρίζα και της λέω ''Μη το χεράκι εδώ'' (και εξηγώ πολλές φορές γιατί) και την παίρνω και προσπαθώ να την απασχολήσω με κάποιο παιχνίδι και μετά από λίγο τσουπ, πάλι εκεί!:roll: Τι άλλο μπορώ να κάνω;

Δήμητρα μπράβο σου, το έχεις πιάσει το νόημα, έτσι;

Εγώ πάλι είμαι ολίγον τι άσχετη...:mrgreen:

 

Συγνώμη... δεν πρόσεξα όσο χρειαζόταν το μήνυμά σου!! :oops:

"μην πειράζεις το σαμπουαν"... μπορεί να γίνει: Το σαμπουάν το χρησιμοποιεί ΜΟΝΟ η μαμά για να πλύνει τα μαλλιά σου.

"όχι τα χέρια στην πρίζα!" ... μπορεί να γίνει: ΜΟΝΟ η μαμά και ο μπαμπάς βάζουν συσκευές στην πρίζα! (Θα συνιστούσα να εξηγήσεις και λιγο παραπάνω το θέμα, αλλά να επιμείνεις στο "σλόγκαν"... "ΜΟΝΟ η μαμά και ο μπαμπάς....")

 

Τους κανόνες .... τους λέμε 1 φορά, το πολύ 2. Στην τρίτη, το λέμε και ταυτόχρονα απομακρύνουμε το παιδί δίνοντάς του εναλλακτική ενασχόληση.

Αν αρκεστούμε μόνο στο λεκτικό ενώ μας αγνοεί, θα μάθει πως... τα λόγια μπορούμε απλώς να τα παρακάμψουμε.

Αν του αποσπάσουμε την προσοχή χωρίς να του βάλουμε κανόνα, δεν υπάρχει κανένας λόγος που να το αποτρέψει από το να επαναλάβει αργότερα την ίδια ενέργεια.

 

Ελπίζω τώρα να ήμουν πιο κατατοπιστική... :wink:

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης... ένα "όχι" πρέπει να συνοδεύεται κι από ένα "ναι".

 

Δηλαδή, την ώρα που παίζει με τα μπουκάλια... πες: ΜΟΝΟ η μαμά χρησιμοποιεί το σαμπουάν για να πλύνει τα μαλλιά σου. Εσύ όμως μπορείς να παίξεις με τη βούρτσα μαλλιών.

Έτσι δίνεις εναλλακτική στο παιδί και δεν "κολλάει" η σκέψη του σε αυτό που έκανε πριν.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αυτη τη στιγμη ο μικρος εχει ενα πιανακι κ χορευει γυρω γυρω:rolleyes:απορω πως δε ζαλιζεται.εχει μιση ωρα που γυρναει γυρω γυρω:rolleyes: η μεγαλη ειναι ξαπλα στον καναπε με μια ορεξη γκρινιας για ολα.κ γκρινιαζει γιατι περιμενει να γινουν τα μακαρονια.ξεχνιεται που κ που για 5 λεπτα κ μετα ξανααρχιζει:rolleyes:

καταλαβα αλκυονη τι εννοεις.αρα αυτοκολλητο μονο στη συνεργασια.πχ το απογευμα οταν μαζευουν μαζι τα παιχνιδια τους?η μονο οταν παιζουν?πωπω ειμαι μεγαλο στουρναρι ωρες ωρες.παλι καλα που δε με εχεις μαθητρια:P:p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε ενέργεια κάνουν στην οποία ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ και διαρκεί ένα εύλογο χρονικό διάστημα, δίνει τη δυνατότητα για αυτοκόλλητο. Στις πιο μικρές... δίνε φιλάκια και λέγε λεκτικούς επαίνους.

π.χ. Αν συνεργαστούν στο να βάλουν ένα ποτήρι νερό... είναι αξιέπαινο... αλλά όχι αυτοκόλλητο.

Αν όμως συνεργαστούν για να φτιάξουν ένα κέικ... φυσικά και θα πάρουν αυτοκόλλητο (να φάτε και το κέικ... :lol:)

 

Αυτά που λες είναι εύλογες απορίες. Ούτε κι εγώ έχω έτοιμες απαντήσεις. Γι' αυτό είπα πως θέλει στρατηγική.

Μια χαρά το καταφέρνεις... Μη νομίζεις πως είναι εύκολο στην εφαρμογή αυτό... Δυσκολεύει πολύυυυ κόσμο η εφαρμογή του... κι εμένα μέσα στον κόσμο... :)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol:

Σωστό!!

 

Γι' αυτό της πρότεινα να περνάνε 15-20 λεπτά (αφού την πρώτη μέρα απασχολήθηκαν τόσο και χωρίς προβλήματα). Εσύ τι λες;;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

ναι οκ οντως,15 λεπτα λεω κ γω τοτε.οσο για το κεικ...δε νομιζω να τους αφησω να κανουν κεικ!η μεγαλη με εχει ''βοηθησει''καποιες φορες αλλα μετα καθαριζα μια ωρα:P:p:p

τους εβαλα να φανε...μαλωσαν στην αρχη για τα πιατα.αν κ ηταν ΟΛΟΙΔΙΑ:rolleyes: τωρα ηρεμησαν,αντε να δουμε:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

λοιπον.κ ενω επαιζαν κανενα 10λεπτο...παω να τους ετοιμασω κατι να φανε.γυρναω κ απο μακρια βλεπω την μεγαλη ορθια επανω στην πολυθρονα.εχει πιασει τον μικρο απο τα ποδια κ τον κραταει αναποδα:shock:

μαλιστα τον εχει σηκωσει κ περιπου 30 ποντους απο το εδαφος:shock: μολις με βλεπει τον αφηνει κ σκαει με το κεφαλι στο ξυλινο πατωμα:evil: εκανα ενα ''ιιιιιιιιιιιιιιι'' αυτος αρχισε να ουρλιαζει κ αυτη ετρεξε να κρυφτει πισω απο μια πορτα γιατι με ειδε που αρχισα να βγαζω καπνους!!!!!

:evil:

Link to comment
Share on other sites

... συμπάσχουσα και γω... κατά καιρούς οι καβγαδες των μεγάλων είναι Ιστορικοί ή μάλλον ιστορικές μάχες!!!

το τελευταίο μην. σου είναι αυτό που εμένα τουλάχιστον με κάνει να πελαγωνω.... δηλ. λες και τώρα πως το χειρίζομαι αυτό;;;

παραδειγμα δικό μου... η μεγάλη κόβει μπουνίτσα στη μικρή - η οποια μικρή πρώτη χτυπάει αλλά πάντα ριχνει ψιλές- και της βγάζει σχεδόν το δόντακι που βέβαια θα φύγει οπου να ναι, αλλά φυσικά δεν ήταν η ώρα του... η μαμά δεν μπορεί να αντιδρασει ούτε με φωνές ούτε με τιμωρίες γιατί ειμαστε εκκλησία- τα κορίτσια στον κήπο της εκκλησίας τουλάχιστον- και το μόνο που κάνω βλέποντας τα αίματα στο στομα της μικρής είναι σχεδόν να βάλω τα κλάματα και να λέω: γιατί γιατί; γιατί βρε κορίτσια;;; και εντάξει στενοχωρήθηκα και μετά τα ξαναπαμε ένα χεράκι: αυτά που λέτε και σεις για αγαπη, συνεργασία, ομόνοια στην οικογένεια , όλοι ευτυχισμένοι κλπ...

Τώρα περνάμε ήρεμη φαση, εχουμε στόχο της διακοπές, ένα βιβλιο που προσπαθούμε να τελειώσουμε, κάτι αυτοκολλητα- κάπου αλλου το χα διαβάσει- σαν γενική επιβράβευση και δυστυχώς την μη συστηματική εργασία της μαμάς, δηλαδή την δικιά μου, δεν τους παρεχω επιβράβευση συστηματικά αλλά όποτε προλάβω και όποτε θυμηθώ, ένεκεν μωρού και θηλασμού και σπιτιού- φροντίδας.... αλλά παλεύεται πάνε καλά!!!

ΤΙΠ: όταν μαλωναν όπως λεει η Δήμητρα, μετά από ψαξιμο και συζήτηση με φίλη βρηκαμε το εξής:

 

Κάθε μη-χτυπημα της μεγαλης προς τη μικρή μια γραμμούλα, κάθε δεκα γραμμούλες ένα δωράκι μικρό (από τζαμπο π.χ.) /// κάθε μη-γκρίνια της μικρής μια γραμμούλα, κάθε δεκα γραμμούλες ένα δωρακι μικρό. Το δωρακι ήταν σε ένα ωραίο κουτί, τα χα διαλεξει εγω, δεν ξεραν τι ήταν και το πιάναμε τυχαία ψαχουλεύοντας.... παραλληλα λέγαμε τα οφελη της ηρεμια και της γαλήνης στο σπίτι- χαρα, δημιουργία κλπ.- σας πληροφορώ ότι έπιασε ειχαν τα μπλοκάκια ανα χείρας και αβερτα ζούσαν και όποτε συγκρατιοταν να μην μαλώσουν τσουπ οι γραμμούλες, το επεκτείναν και σε μας, μπλοκ και σε μας , όποτε δεν νευριάζαμε και τα λέγαμε ήρεμα κλπ. καλά τσούπ γραμμούλα, τα δικά μας δωρακια ήταν δημιουργίες των παιδιών... Εκεί που είχα απελπιστεί έπιασε .. ααα. και σε μεγαλο χαρτόνι γραψαμε τους κανόνες για να μην τους αναιρούμε όποτε μας καπνίσει... τους το χα παρουσιάσει σαν παιχνίδι... και επισης - ένα ένα τα θυμαμαι- κάθε φορά που ξεφεύγαν από τον έλεγχο και μαλώναν χανανε τρεις γραμμούλες- για να το σκέφτονται καλύτερα- τελοσπάντων έπιασε ... και στην τελική δεν μπορέσαμε να το διατηρήσουμε.... όποιες απορίες ρωτήστε....

.... να σαν τώρα καλή ώρα, η μπουμπού νυσταζει.... οποτε....

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

κοριτσια γεια σας και απο εμενα! και γω δεν ξερω ακομη απο αυτα μιας και εχω ενα γιο 6 μηνων αλλα πραγματικα μου αρεσανε ολα οσα ειπε η αλκυονη! ( σου εστειλα και πμ). περαστικα και για το μωρακι σου. διαβαζα δημητρα ολα αυτα με τα παιδακια σου και μου φαινονται φοβερες οι αλλαγες. μπραβο σου! καλη ιδεα και ολα αυτα που κανεις και εσυ tao! συνεχιστε κοριτσια για να μαθαινουμε και εμεις για οταν ερθει κανα δευτερο πρωτα ο θεος

Link to comment
Share on other sites

alcyon μάλλον θα κρατησω τις απορίες μου για του χρόνου να δω και πως θα εξελιχθεί η σχέση μεταξύ τους που ο μεγάλος θα είναι 2,5 χρονών και ο μικρος 17 μηνών και θα είναι πραγματικότητα οι καβγάδες και οι φασαρίες ,για την ώρα θεωρώ ότι δεν μπορούν να γίνουν και πολλά πράγματα με τον μεγάλο (δε μιλάει ακόμα) και επίσης πιστεύω ότι αυτή η συμπεριφορά του οφείλεται στην ζήλεια που έχει από την έλευση του μικρούλη. :confused:

ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝΟΜΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΟΙΔΙΠΟΔΕΙΟ ???????????????

1ος Αγγελος :31/10/08 ;)

2ος Αγγελος :01/04/10.:P

Link to comment
Share on other sites

Δήμητρα.... κάνανε χάλια την κουζίνα.... εεεεε και???? :lol: Άσε τα παιδιά να διασκεδάσουν. Αλήθεια, έχει μεγάλη σημασία αν φάτε τελικά το κέικ?? Ας χορτάσει η ψυχή τους.... κι ας φάνε κέικ αργότερα. ;)

 

Έχω 6 αυγά (για γλυκό) και 6 χέρια + 2 (δικά μου)..... Φαντάζεσαι τι έγινε.......;; :lol: :lol: :lol:

 

Επίσης... όπως είπαμε, δεν πρέπει να αποθαρρύνεσαι από τέτοια γεγονότα που ανέφερες... Οι αλλαγές δε θα είναι από τη μια στιγμή στην άλλη! Αφού λειτούργησε όμως μία φορά... να ξέρεις πως υπάρχει "δυναμικό" για να γίνει αλλαγή.

 

tao: ... Η συνέπεια μας κάνει πιο αποτελεσματικούς... :) Στο μέτρο του δυνατού πάντα!! Δεν είμαστε superman.... :D

 

Στην περίπτωση των πολύ επικίνδυνων πραγμάτων (δάγκωμα, χτυπήματα κτλ), επιστράτευσε το time out. Στο parents έχει ένα άρθρο στην αρχή και λέει αρκετά και κατατοπιστικά πράγματα για την εφαρμογή του. Ψάξε στα θέματα με το δάγκωμα και πώς το διαχειριζόμαστε και εφάρμοσε αντίστοιχες τακτικές για τα ακραία χτυπήματα. Σαφώς πρέπει να εκλείψουν.

 

BOBOLINOS.... αν έχεις απορίες... σιγά σιγά μπορείς να τις λες. Δεν είναι ανάγκη να είναι κάτι "τρανταχτό". Ακόμα κι από τα πιο απλά συχνά βγάζουμε άκρη... :)

Το θέμα της ζήλιας καλό θα ήταν να το διαχειριστείς από νωρίς (από την πρώτη κι όλας μέρα του νέου μέλους). Για να έχεις λιγότερη "δουλειά" μετά.... Κάπου παραπάνω λέω μερικά πράγματα που δοκίμασα με τα δικά μου παιδιά... και δεν αντιμετώπισα προβλήματα. Μη θεωρείς δεδομένο πως θα αναπτύξουν ζήλια.... Σε μεγάλο βαθμό είναι στο δικό σου χέρι...... :)

 

tip: Το ότι δε μιλάει δε σημαίνει πως δεν καταλαβαίνει. Αν δεις παιδάκια που μιλάνε νωρίς... θα ξαφνιαστείς με το πόσα πράγματα καταλαβαίνουν... και φαντάσου τώρα τα συνομήλικά τους που δε μιλούν και δυσκολεύονται να εκφράσουν όλα όσα καταλαβαίνουν... ενώ παράλληλα έχουν τους ενήλικες να τους φέρονται ΣΑΝ να είναι μικρότερης ηλικίας..... Είναι ζόρι για τα μικρά μας... ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

... πολύ σωστό αυτό με την συνέπεια... το παλεύω όπως προείπα, αλλά η πραγματικοτητα -μέρα με 24 ώρες :roll: - με διαψεύδει!!!

Αυτό με τα αυτοκόλλητα το τηρούμε ακόμα, καθε φορά που συμπεριφέρονται καλά - κυρίως μεταξύ τους- και δε μαλώνουν κερδίζουν ένα αυτοκόλλητο. ( το άλλο με τις γραμμούλες δεν τηρούμε και ψιλοστενοχωριέμαι γιατί ήταν πολύ όμορφη ή όλη διαδικασία- επιβραβευση, έπαινος...)

Απορια: όταν η μια αδερφούλα κερδίζει αυτοκόλλητο γιατί συμπεριφερθηκε ΄κόσμια και άντεξε και δεν μαλωσε με την αδερφή της ενώ η άλλη γκρίνιαξε π.χ. ή τη χτύπησε επιτρεπεται να πάιρνει μόνο η μια το αυτοκόλλητο και η άλλη όχι;;; Εγώ δίνω πάντα και στις δυο, το πολύ πολύ να δώσω στη μια δυο και στην άλλη ένα, το όποιό της λέω ότι το κέρδισε επειδή πχ. ΄βοηθησε τη μπέμπα δίνοντάς της το νεράκι ,αλλά δεν κερδιζει και δεύτερο επειδη χτύπησε τη μεγαλη της αδερφή... καπως έτσι γιατί αλλιώς αλοιμονό μου θα προκαλέσω χειρότερες έριδες και γκρίνιες... αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι κάνω το σωστό! εσείε τι λέτε; Αλκυών;

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

...ααα, και να το κανετε το κεικ Δημητρα!

και μεις πρέπει να αντεχουμε να μαγειρεύουμε μαζί, πάλι εγώ φταιω γιατί όποτε τις έβαλα καναμε μια κουζίνα χαλια... αλλά τελικά το βιωμα που χαριζουμε στα παιδιά μας είναι μοναδικό, δεν αξιζει το συμμάζεμα για να τους το στερούμε!

Μπραβο και για το θεμα και για τις ιδεες, για να θυμόμαστε όλοι ότι όλα ξεκινάνε από μας τους γονείς!!!

4 asteria..... ta paidia mou!

3-2003, 7-2004, 12-2009, 6-2011

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο θέμα αυτό... με τα αυτοκόλλητα ήμουν απόλυτη. Δεν άφηνα ελαστικότητα για να μη μπερδεύονται (έτσι πιστεύω δηλαδή). Όποιος το έκανε, έπαιρνε. Αν δεν το έκανε δεν έπαιρνε. Ανάλογα με την ικανή και αναγκαία συνθήκη.

 

Γι' αυτό είπα, πως μιλάμε ξεκάθαρα στα παιδιά για το τι περιμένουμε ΑΚΡΙΒΩΣ από αυτά. Κι όταν ένα παίρνει κι άλλο δεν παίρνει... εξηγούμε το "ΓΙΑΤΙ". Σαφώς θα αναστατωθεί αυτό που δεν παίρνει, αλλά του υπενθυμίζουμε πως θα υπάρξει άλλη φορά που θα έχει εκείνο, και πόσα έχει ήδη κατεφέρει μέχρι εδώ κτλ... Του υπενθυμίζουμε τις επιτυχίες του και τονίζουμε πως σίγουρα σε λίγο θα καταφέρει να πάρει κι εκείνο το αυτοκόλλητό του! :)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη... δεν πρόσεξα όσο χρειαζόταν το μήνυμά σου!! :oops:

"μην πειράζεις το σαμπουαν"... μπορεί να γίνει: Το σαμπουάν το χρησιμοποιεί ΜΟΝΟ η μαμά για να πλύνει τα μαλλιά σου.

"όχι τα χέρια στην πρίζα!" ... μπορεί να γίνει: ΜΟΝΟ η μαμά και ο μπαμπάς βάζουν συσκευές στην πρίζα! (Θα συνιστούσα να εξηγήσεις και λιγο παραπάνω το θέμα, αλλά να επιμείνεις στο "σλόγκαν"... "ΜΟΝΟ η μαμά και ο μπαμπάς....")

 

Τους κανόνες .... τους λέμε 1 φορά, το πολύ 2. Στην τρίτη, το λέμε και ταυτόχρονα απομακρύνουμε το παιδί δίνοντάς του εναλλακτική ενασχόληση.

Αν αρκεστούμε μόνο στο λεκτικό ενώ μας αγνοεί, θα μάθει πως... τα λόγια μπορούμε απλώς να τα παρακάμψουμε.

Αν του αποσπάσουμε την προσοχή χωρίς να του βάλουμε κανόνα, δεν υπάρχει κανένας λόγος που να το αποτρέψει από το να επαναλάβει αργότερα την ίδια ενέργεια.

 

Ελπίζω τώρα να ήμουν πιο κατατοπιστική... :wink:

 

Γεια σου Αλκυώνη! Καταρχήν περαστικά στο παιδάκι σου, ελπίζω να είναι καλά!

Πολύ καλές οι εναλλακτικές τις χρησιμοποιησα ηδη, αν και βλέπω ότι πάλι τα ίδια κάνει!:rolleyes: Ίσως έχει να κάνει με την ηλικία, μήπως δεν καταλαβαίνει ακόμα; Ή μήπως δεν παίρνει από λόγια; (κοινώς με γράφει....:lol:)

Το μέλλον θα δείξει....πάντως επιμένω (αλά Ελληνικά) ήρεμα εξηγώντας.

Εκεί που ξέφυγα σήμερα ήταν όταν την έβαλα στην αλλαξιέρα και χτυπιόταν (και φώναζε) και της έβαλα μια φωνή...:oops: αφού της είχα δώσει τη βούρτσα της να απασχοληθεί για να την καθαρίσω (και κείνή την έριξε μες στα κ@κ@ της!:evil: απο τα νεύρα της και αφού χτυπιόταν). Κάθε φορά που την ανεβάζω να την αλλάξω λυσσάει...και γενικότερα δε θέλει να τη σηκώνεις (παρά μόνο όταν το ζητήσει εκείνη).Αχχχχχχχχχχχχχ!!!:rolleyes:

4BMSp3.pngzHf1p3.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...