Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Κορίτσια το απόγευμα εκεί που τάιζα τη μικρή μου το γιαουρτάκι της,Advance της Δέλτα με αλεσμένα δημητριακά(υποτίθεται),βρήκα μέσα ένα ολόκληρο κομμάτι,πρέπει να ήταν στάχυ,γιατί ήταν πολύ σκληρό και τουλάχιστον 6 εκατοστά. :shock::shock::shock:

Με το κουτάλι καταλάθος το έσπασα στη μέση και καλά που το πρόσεξα...Θα έτρεχα στο νοσοκομείο με τη μικρή αν της έμενε στο λαιμό....

Πήρα αμέσως τηλ στη γραμμή πελατών-με το ζόρι κρατούσα τον Κώστα να μη τους πάρει αυτός και τους κάνει κόσκινο-και εντυπωσιάστηκαν!Αν είναι δυνατόν.Μου ζήτησαν την ημερομηνία λήξης και τον κωδικό για να ενημερώσουν τα super-markets...Aυτό που με εξόργισε περισσότερο είναι ότι προσπάθησαν να μου κλείσουν το στόμα,λέγοντάς μου ότι θα μου στείλουν δωρεάν προιόντα και "ότι φυσικά δεν τους τηλεφώνησα γι'αυτό,αλλά είναι μία προσφορά της εταιρείας..."...Τί να κάνω?Δεν θέλω να το αφήσω έτσι... :?::?::?:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Νομίζω ότι πρέπει να τους καταγγείλεις. Μην πετάξεις το γιαούρτι και πάρε τηλέφωνο τον ΕΦΕΤ και το ΙΝΚΑ (τηλέφωνα στο internet).

 

Μην ξαναδώσεις τέτοια γιαούρτια. Κάντα μόνη σου με απλό άσπρο γιαούρτι πρόσθέτοντας εσύ τα δημητριακά ή ότι άλλο σου λέει ο γιατρό σου (φρούτα π.χ.).

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να βρεις ακρη γιατι εγω εκανα επωνυμη καταγγελια πριν 3 χρονια για κατι ζυμαρικα της Melissa με μαμουνια και ακομα δεν μου εχουν δωσει απαντηση.

Επισης αλλη μια φορα με τα γιαουρτια TOTAL που ειχαν μυκητες. Πηρα τηλεφωνο την εταιρεια και μου φερανε 4 τριαδες.

Και τι εγινε? Χρυσωσανε το χαπι.

Ποτε δεν βρισκεις το δικιο σου δυστυχως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πριν 3 χρόνια είχα πάρει γιαουρτάκια της ΦΑΓΕ τα ΑΒΓ αν θυμάμε καλά και είχαν έντονα την μυρωδιά της μούχλας . Σε τηλ που τους πήρα αφού βριστήκαμε μου είπαν και αυτοί να μη πετάξω τα γιαούρτια την ημερόμηνία λήξης μου ζήτησαν και θα ενημέρωναν τα σουπερ μάρκετ για απόσυρση και τα δικά μου να τα βάλω στο ψυγείο και θα μου τα αντικαταστούσαν με άλλα !!! Τελικά 3 μέρες μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση :evil: και δεν μπορούσα να τα κρατήσω άλλο στο ψυγείο σκουλήκια θα έβγαζαν :shock: !!! Αρα πηρα τον ΕΦΕΤ έκανα επώνυμη καταγγελία τους τα πήγαμε με παγοκύστη στα γραφεία τους και μας έδωσαν αριθμό πρωτοκόλλου!!! Μέχρι σήμερα 3 χρόνια μετά δεν έχω πάρει απάντηση ούτε γραπτά ούτε και τηλεφωνικά παρά τα απειρα τηλ που τους έκανα τον πρώτο χρόνο!!!! :evil: ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ Η ΦΑΓΕ ΚΑΙ Ο ΕΦΕΤ!!! :twisted:

Μετά σε μια εκαθάριση πέταξα όλα τα στοιχεία και τελείωσε το θέμα για μένα :? με την εντύπωση ότι ο χαμένος σε όλα αυτά είναι πάντα ο καταναλωτής!!!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μιλησα με τον ΕΦΕΤ,μάλλον θα αποσυρθει η συγκεκριμενη παρτιδα.Προσεξτε,γιαουρτακι advance της Δέλτα με δημητριακα,ημερομηνια λήξης 17/12/07 και κωδικός παραγωγης 20:11.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μιλησα με τον ΕΦΕΤ,μάλλον θα αποσυρθει η συγκεκριμενη παρτιδα.Προσεξτε,γιαουρτακι advance της Δέλτα με δημητριακα,ημερομηνια λήξης 17/12/07 και κωδικός παραγωγης 20:11.

 

Αχ πρέπει να είναι αυτά που φάγαμε την προηγούμενη εβδομάδα!!! :shock: Αυτά που έχω στο ψυγείο είναι με λήξη 20/12!!!

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια εμείς τρώγαμε δέλτα advance όταν ήταν ο γιος μου μικρότερος, αλλά τα έκοψα γιατί ήταν στη λίστα της greenpeace με τα μεταλλαγμένα όπως και η φάγε. Έτσι του έδινα μετά κανονικό όπως αυτό που τρώμε κι εμείς. Στην αρχή έβαζα λίγο μέλι, αλλά μετά σκέτο.

Πάντως και μια φίλη μου που έπαιρνε αυτά με τα δημητριακά (δεν θυμάμαι την εταιρία), είχε βρει 2 φορές μέσα στα δημητριακά σκουλίκι.

Συγγνώμη αν σας αηδίασα :? αλλά να μην σας το έλεγα;;; :?

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

O Βασίλης ειναι αποδεδιγμενα πιο εξυπνος απο την μαμα του.

 

Καποια στιγμη ειχα παρει ενα ληγμενο γιαουρτι χωρις να το σω και το εδωσα στο παιδι (απο τοτε κοιταω παντα ληξη οταν τα αγοραζω). Ο Βασιλης 1 1/2 χρονον τοτε αρνηθηκε να το φαει.

 

Μεχρι την περασμενη εβδομαδα ο Βασιλης ετρωγε 3 advance την ημερα. Απο την περασμενη εβδομαδα ουτε να τα δει. Εφαγε ενα 3 κουταλιες , εκανε εμετο και ουτε να τα δει. Τελικα δεν ηθελε τα advance & μονο.

 

Το οτι κατι παιζει με αυτα τα γιαουρτια το συζητουσαμε με τον αντρα μου γιατι ο ΒΑσιλης δεν ηθελε ποτε κατι αλλο. Τωρα τρωει αλλα πια. Τα δικα μας (αν και γι αυτα αμφιβαλω :? )

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο, αλλα μια και το ανεφερες Ελενικ, η Αγγελιαννα δεν εφαγε ΠΟΤΕ τα αντβανς... Απο την πρωτη φορα που της εδωσα, αηδιασε και ποτε δεν τα ηθελε... Ενστικτο ? χαχα

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο το παθαινε με τα junior.

Μετα το σκηνικο με το ληγμενο γιαουρτι αν δε φαει κατι ψυριζω την συσκευασια.

 

Αν ειναι δυνατον παντως οι αλητες. Ειναι για παιδια και ειναι ξεκαθαρο αυτο . Δεν μπορουν ουτε σε αυτα να κρατησουν καποιους κανονες υγιεινης?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γι'αυτό είμαι υπέρ των απλών γιαουρτιών. Ένα γιαούρτι που έχει μεγάλη ημερομηνία λήξης, και γλυκίζει τί στο καλό έχει μέσα;;;

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γι'αυτό είμαι υπέρ των απλών γιαουρτιών. Ένα γιαούρτι που έχει μεγάλη ημερομηνία λήξης, και γλυκίζει τί στο καλό έχει μέσα;;;

 

Σωστό. Κι εμένα η παιδίατρος μου είχει απλό γιαούρτι που τρώμε κι εμείς. Όχι παιδικό. (Το ίδιο και για το φρέσκο γάλα).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εμένα εχτές το βράδυ η δικιά μου έπαθε το εξής:

Κατά τις 7 της έδωσα 2 γιαουρτάκια Delta advance τα φαριν λακτέ. Κατά τις 8 άρχισε να μην αισθάνεται καλά και την ώρα που της έβαζα την πυτζάμα της για ύπνο τουρτούριζε. Ξάπλωσε για ένα τέταρτο περίπου και σε λίγο σηκώθηκε κλαίγοντας. Μόλις πήγα να της βάλω θερμόμετρο μου αμόλησε μια ρουκέτα εμετό και έβγαλε τα γιαούρτια που είχε φάει. Ήρθε ο γιατρός της να τη δει και μου είπε ότι κυκλοφορεί ένα ιος γαστρεντερίτιδας αλλά και ο λαιμός της είναι λίγο κόκκινος.

Όλο το βράδυ δεν ξανάκανε εμετό, ούτε έχει κάνει καθόλου διάροια. μόνο πυρετό έχει και δεν θέλει να φάει. Ίσως είναι αμυγδαλύτιδα (αν συνεχίσει κι αύριο ο πυρετός και δεν έχει εμετό ούτε διάροια) αλλά αναρωτιέμαι μήπως την πειράξανε τα γιαουρτάκια.

Αλλά πάλι αν πάθαινε κάποιου είδους δηλητηριάση θα είχε μόνο πυρετό?

Για πέστε καμιά γνώμη οι πιο έμπειρες μέχρι να την ξαναπάω στο γιατρό της.

Πάντως τέρμα τα advance, τι θα τρώει όμως που είναι και δύσκολη στο φαγητό?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει με τους παιδίατρους ο δικός μου από την αρχή μου απαγορεύεσε τα παιδικά γιαουρτάκια.........................

ο γιος μου από την αρχή τρώει κανονικό γιαούρτι και του αλέθω μέσα δημητριακά- φρούτα ή μέλι ανάλογα με τα κέφια μας .............

Το δικαίωμά σας να ομιλείτε,δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά

Link to comment
Share on other sites

Μόνο αν βγει στα κανάλια μου φαίνεται σωζόμαστε τελικά!!!Μα τόση αδιαφορία από τους περιβόητους "αρμόδιους" φορείς!!Μα τα ε΄χω πάρει στο κρανίο τώρα!Να μη σέβονται ούτε τα παιδάκια;;;;;;Τα μωρά;;;;ΈΛΕΟΣ ΡΕ!!!

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια να σας πω κάτι....επειδή ο κουμπάρος μας και αδερφικός μας φίλος δουλεύει στη μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία, ως ιατρικός επισκέπτης παιδιάτρων στα βρεφικά και παιδικά γάλατα και κρέμες

 

1. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΙΔΙΑΤΡΟΙ που προτείνουν συγκεκριμένο γάλα ή γιαούρτι ή κρέμα, το κάνουν γιατί κάποιος από τη συγκεκριμένη εταιρεία τους το λέει...(είναι σαν τα φάρμακα, που μπορεί 10 φαρμακευτικές να βγάζουν το ίδιο χάπι με 10 διαφορετικές ονομασίες...) (Το ίδιο ισχύει και για τα μαιεύτηρια δημόσια και ιδιωτικά που κάνουν "ειδικές συμφωνίες" με τις εταιρείες γάλακτος.....)

2. Σας πληροφορώ ότι τα παιδικά γιαούρτια και κρέμες είναι πολύ πιο προσεγμένα ποιοτικά από τα υπόλοιπα...(φανταστείτε τί τρώμε οι ενήλικες) (Ο λόγος ότι γίνονται πολύ περισσότεροι έλεγχοι)

3. Όλα τα βρεφικά-παιδικά γάλατα, κρέμες κλπ όλων των εταιρειών είναι σχεδόν το ίδιο πράγμα, όσον αφορά των εμπλουτισμό τους σε σίδηρο, ασβέστιο κλπ. ΟΙ διαφορές τους είναι τόσο μηδαμινές που δεν αξίζει καν το κόπο να ασχοληθούμε....

 

Η παιδική και κυρίως η βρεφική διατροφή είναι πολύ μεγάλο θέμα και κανένας γονιός δεν μπορεί να ξέρει σίγουρα αν αυτό που δίνει στα παιδιά του είναι αγνό και όντως τόσο θρεπτικό όσο λέει η διαφήμισή του....

 

και κάτι ακόμα πάλι από σίγουρη πηγή....

"ο πόλεμος των γιαουρτιών" μεταξύ των γαλακτοβιομηχανιών είναι πρώτος Πανελλαδικά

δεύτερος έρχεται "ο πόλεμος "μεταξύ εταιρειών κινητής τηλεφωνίας....

 

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ.....

(λογικό αν σκεφτείς ότι 1 λίτρο γάλα έχει 1,50ευρώ.....) :roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ήρθε πριν 10-15 λεπτά με μια κούτα που περιείχε 2 2άδες Advance γιαουρτάκια σκέτα,2 2άδες με δημητριακά και 1 2άδα με φρούτα.Επίσης 1 γάλα Advance φρεσκο(και μάλιστα σημερινό)αλλά η δικιά μου δεν πίνει ακόμα,οπότε μας είναι άχρηστο,1 χυμό Life και 1 κεσεδάκι φέτα Δέλτα.

Του τα έψαλα κανονικά(όσο πρόλαβα δηλαδή γιατί μόλις άρχισα τη ψαλμωδία βιαζόταν να φύγει) και του είπα να τα πάρει πίσω και ότι δεν τα θέλω!Του τόνισα ότι το μόνο που με νοιάζει είναι τα μωράκια μας και το τί τρώνε και να αποσυρθεί η παρτίδα και να μην επαναληφθει.Πήρε το "αποδεικτικό στοιχείο" και έφυγε κακήν κακώς!

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε, σου έφερε τα δωράκια του, πήρε και το "αποδεικτικό στοιχείο" να το θάψει και εξαφανίστηκε.... Κύριος!!!

Έπρεπε να του φέρεις τα γιαούρτια στή μούρη..... :D:D:D

 

Ήθελα να' ξερα.... όλοι αυτοί, όσοι έχουν παιδιά, τι τα ταΐζουν; Αλλά μάλλον ούτε τα δικά τους παιδιά τους ενδιαφέρουν...!!!!

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...