Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Πορεια υλης α δημοτικου


Recommended Posts

Καλημερα σε ολους. Εχω ενα αγορακι α δημοτικου και συζητωντας με συναδελφους - γνωστους κλπ εχω διαπιστωσει οτι ειναι αρκετα πισω οσον αφορα την υλη.. αληθεια που βρισκεστε εσεις? Αυριο Γλωσσα θα μπουν στα ευ-εφ και μαθηματικα ενω ηταν να μπουν στο κεφαλιαο 36 (κινηση σε τετραγωνισμενο χαρτι) εκανε ενα αποτομο αλμα στο κεφαλαιο 42 στην προσθεση με υπερβαση της δεκαδας..:huh:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Eμάς έχουν χάσει μια εβδομάδα λόγω covid της δασκάλας. Στη γλώσσα είναι μετά το ευ/εφ-εβ,  τις προηγούμενες 2 ημέρες έκαναν την απόστροφο. Μαθηματικά, μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα έκαναν προσθέσεις-αφαιρέσεις με διψήφια, αυτή την εβδομάδα δεν ξέρω (διαβάζει μόνη της και δεν ελέγχω - παρά μόνο αν ζητήσει βοήθεια, κάνουμε ανακεφαλαίωση το Σ/Κ). Τις κινήσεις ούτε εμάς τις έκαναν. Έχουν επικεντρωθεί στα συν/πλην. Αυτό που γράφεις για την υπέρβαση, να ξέρεις ότι δεν τα πάνε πάντα σειριακά, κάποιες φορές πηδάνε κεφάλαια και επιστρέφουν αργότερα.

 

Με άλλες μαμάδες που μιλάμε, τόσο σε ιδιωτικά άλλα και δημόσια, είναι στα ίδια. Άντε λίγο πίσω, λίγο μπροστά. Αλλά σε κάθε περίπτωση και με αυτό το ρυθμό τη βγάζουν την ύλη και έχουν χρόνο για επαναλήψεις. Η πρώτη έχει εκ των πραγμάτων πολύ συμπυκνωμένη ύλη και από όσο μου λένε μαμάδες με μεγαλύτερα παιδιά, η Δευτέρα είναι ουσιαστικά επανάληψη. Αν μάλιστα η δασκάλα ξέρει ότι θα τα έχει και την επόμενη χρονιά, ίσως προσαρμόζει αντίστοιχα το πρόγραμμα της.

Link to comment
Share on other sites

Αρα εχουν κανει κ το αυ-αφ κ ειναι στην 7η ενοτητα αν καταλαβα καλα? Μαθηματικα εννοεις κ τα 2 διψηφια πχ 72-34?? Το υπερβαση αναφερεται οχι στο αλμα που εκαναν,ετσι λεγεται το κεφαλαιο,δλδ 5+8..ειναι πισω στα μαθηματικα πολυ νομιζω. κ εγω δεν τον διαβαζω,κανω ενα τσεκ οταν επιστρεφω απο το γραφειο,να γραψει την ορθογραφια κ αν πχ μαθηματικα εχει απορια(τωρα ειχε για πρωτη φορα...). Δεν βλεπω να βγαινει ολη η υλη,δλδ ολες οι ενοτητες παντως..δεν εχω ιδεα αν θα την ξαναεχουμε του χρονου,αραγε αν την ρωτησω θα ξερει?

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, RITA8 said:

Αρα εχουν κανει κ το αυ-αφ κ ειναι στην 7η ενοτητα αν καταλαβα καλα? Μαθηματικα εννοεις κ τα 2 διψηφια πχ 72-34?? Το υπερβαση αναφερεται οχι στο αλμα που εκαναν,ετσι λεγεται το κεφαλαιο,δλδ 5+8..ειναι πισω στα μαθηματικα πολυ νομιζω. κ εγω δεν τον διαβαζω,κανω ενα τσεκ οταν επιστρεφω απο το γραφειο,να γραψει την ορθογραφια κ αν πχ μαθηματικα εχει απορια(τωρα ειχε για πρωτη φορα...). Δεν βλεπω να βγαινει ολη η υλη,δλδ ολες οι ενοτητες παντως..δεν εχω ιδεα αν θα την ξαναεχουμε του χρονου,αραγε αν την ρωτησω θα ξερει?

Ο ρυθμός που προχωράει η ύλη έχει να κάνει και με το μαθησιακό επίπεδο της τάξης..  Υπάρχουν παιδάκια που έχουν διάφορα μαθησιακά, ο εκπαιδευτικός οφείλει να προσαρμόσει ανάλογα την ύλη και τον ρυθμό που την παραδίδει .  Ο γιος μου τώρα τελείωσε με τα διαλυτικά, όμως  δεν ξέρω αν είναι μπροστά ή πίσω στην ύλη, και για να είμαι ειλικρινής δε το σκέφτηκα ποτέ, πιστεύω πως η δασκάλα του έχει λόγο είτε όταν εμμένει σε μία ενότητα είτε όταν τρέχει σε κάποια άλλη. Σε συζήτηση που είχα μαζί της πριν μερικές εβδομάδες μου είχε τονίσει πως προσπαθεί ότι παραδίδει να γίνεται κατανοητό από όλα τα παιδιά και αυτό είναι δύσκολη δουλειά εδώ που τα λέμε. Στην πρώτη δημοτικού πιστεύω πως πιο σημαντικό είναι τα παιδιά να αφομοιώσουν  αυτά που μαθαίνουν από το βγει η ύλη.

 

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, kotsifikos είπε:

Ο ρυθμός που προχωράει η ύλη έχει να κάνει και με το μαθησιακό επίπεδο της τάξης..  Υπάρχουν παιδάκια που έχουν διάφορα μαθησιακά, ο εκπαιδευτικός οφείλει να προσαρμόσει ανάλογα την ύλη και τον ρυθμό που την παραδίδει .  Ο γιος μου τώρα τελείωσε με τα διαλυτικά, όμως  δεν ξέρω αν είναι μπροστά ή πίσω στην ύλη, και για να είμαι ειλικρινής δε το σκέφτηκα ποτέ, πιστεύω πως η δασκάλα του έχει λόγο είτε όταν εμμένει σε μία ενότητα είτε όταν τρέχει σε κάποια άλλη. Σε συζήτηση που είχα μαζί της πριν μερικές εβδομάδες μου είχε τονίσει πως προσπαθεί ότι παραδίδει να γίνεται κατανοητό από όλα τα παιδιά και αυτό είναι δύσκολη δουλειά εδώ που τα λέμε. Στην πρώτη δημοτικού πιστεύω πως πιο σημαντικό είναι τα παιδιά να αφομοιώσουν  αυτά που μαθαίνουν από το βγει η ύλη.

 

 

Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν συμβαίνει δυστυχώς.

 

Στην β' δημοτικού η ύλη θεωρείται περαιωθείσα και εμπεδωθείσα, καμία επανάληψη δεν γίνεται και απορώ πώς έχει περάσει αυτή η άποψη και αναπαράγεται.

 

Καλώς ή κακώς η β' δημ. ξεκινά από την αρχή με πολύ δύσκολα κείμενα ανάγνωσης στα οποία σίγουρα δυσκολεύονται τα παιδιά που έχουν τελείωσει την α' δημ. και δεν έχουν λυθεί στην ανάγνωση (συνηθισμένο), ενώ αρχίζει γρήγορα (σχεδόν αμέσως) και η διδασκαλία γραμματικών κανόνων, με αποκορύφωμα όλων ότι στην ύλη περιλαμβάνονται και όλες οι προπαιδειες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

6 ώρες πρίν, Deena είπε:

 

Μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν συμβαίνει δυστυχώς.

 

Στην β' δημοτικού η ύλη θεωρείται περαιωθείσα και εμπεδωθείσα, καμία επανάληψη δεν γίνεται και απορώ πώς έχει περάσει αυτή η άποψη και αναπαράγεται.

 

Καλώς ή κακώς η β' δημ. ξεκινά από την αρχή με πολύ δύσκολα κείμενα ανάγνωσης στα οποία σίγουρα δυσκολεύονται τα παιδιά που έχουν τελείωσει την α' δημ. και δεν έχουν λυθεί στην ανάγνωση (συνηθισμένο), ενώ αρχίζει γρήγορα (σχεδόν αμέσως) και η διδασκαλία γραμματικών κανόνων, με αποκορύφωμα όλων ότι στην ύλη περιλαμβάνονται και όλες οι προπαιδειες.

ισως εχει διαφορα δημοσιο με ιδιωτικο;γτ η δευτερα ειναι επαναληψη της πρωτης ακριβως.τωρα τελειωνει τη δευτερα η κορη μου.περυσι ειχαν βγαλει ολη την υλη απο οσο ξερω.ναι,στις αρχες θεωρουν οτι τουλ τα παιδια αναγνωριζουν τα παντα.τα κειμενα κ η αντιγραφη-ορθογραφια πραγματι ειναι μεγαλουτσικα.αλλα τους κανονες τους κανουν ολους.η τουλ στο τμημα μας,που ειναι ενα μικρο τμημα με μαθητες σε διαφορα επιπεδα.κ συλλαβισμο,κ σημεια στιξης,κ να κλινουν,κ ρηματα κ ουσιαστικα.κ πραγματι κανανε ολες τις προπαιδειες

τα κειμενα δ ξερω αν θεωρουνται δυσκολα,τυχαινει η κορη μου,κ τουλ τα μισα παιδια στην ταξη της να ειναι πολυ καλα στην αναγνωση,σιγουρα ομως εχουμε στο τμημα κ παιδια που λογω γλωσσας δυσκολευονται πολυ περισσοτερο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...