Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Η αφηρημαδα του με τρελλαινει..


Niki81

Recommended Posts

Ο μεγαλος μου είναι 6..πρωτακι.Ειχα μιλησει και σε καποιο άλλο θεμα για το ότι είχαμε δυσκολευτεί πολύ στην αρχη καθως αντιδρουσε ασχημα στο διάβασμα.Το ξεπεράσαμε και τωρα καθόμαστε και διαβαζουμε.Εξακολουθει βεβαια να μην τρελλαινεται για το διάβασμα αλλα δεν εχω παραπονο.Ειναι όμως πολύ αφηρημένος να το πω...στην κοσμαρα του να το πω...δεν ξερω.Θα ερθειαπο το σχολειο.Που είναι το μπουφαν?Α το ξεχασα στο σχολειο...Που είναι το τετραδιο?Δε θυμαμαι.Τι εχουμε να διαβασουμε?Δεν ξερω.Δεινοπαθω κάθε μερα να βρω τι εχουμε για διάβασμα.

 

Στην ταξη προσεχει...δλδ ότι λεει η δασκαλα τα ξερει.Αν τον ρωτησω τι κανατε στο σχολειο θα μου πει.Το βασικο θεμα είναι ότι ξεχναει στο σχολειο τετραδια και βιβλια.καθε πρωι θα του πω βαλε το βιβλιο της γλωσσας στην τσαντα...θα μου πει ναι μαμα αλλα μετα θα το ξεχασει.Η θα του δωσει η δασκαλα κανενα χαρτι με ανακοινωση...το χανει.

 

Ουτε κι εγω είμαι ανθρωπος της ταξης και του προγραμματισμου...αλλα αυτό ρε παιδι μου με τσακιζει.Σημερα του ειπα ότι από δω και στο εξης όταν ερχεται και λειπουν πραγματα από την τσαντα δε θα ανοιγει καθολου τηλεοραση στο σπιτι.

 

Εχει καμια σας τοσο αφηρημενο παιδι η μονο εμεις εχουμε το χαρισμα?να εχω καμια ελπιδα ότι θα βελτιωθεί αυτό με τον καιρο?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αρχικά κράτα στο νου πως δεν το κάνει επίτηδες. Είναι κάτι που δυσκολεύει και τον ίδιο. Οπότε, από τη δική του οπτική και δυσκολεύεται και νιώθει άσχημα και τιμωρείται. Είναι λίγο άδικο. Αν πιστεύεις πως η τηλεόραση έχει άμεση σχέση με την κατάσταση τότε καλώς έπραξες. Αλλά θα πρέπει να του εξηγήσεις αυτή τη σχέση και γιατί το θεωρείς έτσι. Αν ήταν απλά ένα μέσο πίεσης, τότε θα το δει ως τιμωρία. Αυτό μόνο να του προσθέσει άγχος μπορεί και δε θα βελτιώσει κάτι.

 

Αντίθετα, αν δοκίμαζες να τον μάθεις να οργανώνεται. Μπορείς δηλαδή να του πεις να κοιτάει 3 πράγματα: θρανίο πάνω, θρανίο κάτω, κρεμάστρα. Όταν τα κάνει αυτά, μετά να φεύγει. Εσύ όταν τον παίρνεις από το σχολείο, ρώτα τον αν έλεγξε το θρανίο πριν φύγει. Αν πει ναι, τότε οκ. Αν πει όχι, τότε να τον στείλεις να το τσεκάρει και μετά να φύγετε. Έτσι δε θα ξεχνάει τίποτα. Το ίδιο μπορεί να κάνει πριν φύγει από το σπίτι ή όταν είναι να φτιάξει την τσάντα του. (Γλώσσα-2 βιβλία-3τετράδια, Μαθηματικά 2 βιβλία-1 τετράδιο, κτλ)

 

Όσο δημιουργείς και επαναλαμβάνεις "ρουτίνες" τόσο πιο εύκολο θα του γίνεται και θα μειώνονται τα επεισόδια αφηρημάδας. Αν το κυνηγήσεις θα μαζευτεί σε πολύ μεγάλο βαθμό. Θέλει όμως επιμονή σε βάθος χρόνου.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Ο μεγαλος μου είναι 6..πρωτακι.Ειχα μιλησει και σε καποιο άλλο θεμα για το ότι είχαμε δυσκολευτεί πολύ στην αρχη καθως αντιδρουσε ασχημα στο διάβασμα.Το ξεπεράσαμε και τωρα καθόμαστε και διαβαζουμε.Εξακολουθει βεβαια να μην τρελλαινεται για το διάβασμα αλλα δεν εχω παραπονο.Ειναι όμως πολύ αφηρημένος να το πω...στην κοσμαρα του να το πω...δεν ξερω.Θα ερθειαπο το σχολειο.Που είναι το μπουφαν?Α το ξεχασα στο σχολειο...Που είναι το τετραδιο?Δε θυμαμαι.Τι εχουμε να διαβασουμε?Δεν ξερω.Δεινοπαθω κάθε μερα να βρω τι εχουμε για διάβασμα.

 

Στην ταξη προσεχει...δλδ ότι λεει η δασκαλα τα ξερει.Αν τον ρωτησω τι κανατε στο σχολειο θα μου πει.Το βασικο θεμα είναι ότι ξεχναει στο σχολειο τετραδια και βιβλια.καθε πρωι θα του πω βαλε το βιβλιο της γλωσσας στην τσαντα...θα μου πει ναι μαμα αλλα μετα θα το ξεχασει.Η θα του δωσει η δασκαλα κανενα χαρτι με ανακοινωση...το χανει.

 

Ουτε κι εγω είμαι ανθρωπος της ταξης και του προγραμματισμου...αλλα αυτό ρε παιδι μου με τσακιζει.Σημερα του ειπα ότι από δω και στο εξης όταν ερχεται και λειπουν πραγματα από την τσαντα δε θα ανοιγει καθολου τηλεοραση στο σπιτι.

 

Εχει καμια σας τοσο αφηρημενο παιδι η μονο εμεις εχουμε το χαρισμα?να εχω καμια ελπιδα ότι θα βελτιωθεί αυτό με τον καιρο?

 

Κατανοώ αυτα που γράφεις αλλα μωρε πρωτακι ειναι...οπως κ να το κάνουμε το μεγάλο σχολείο ειναι μια τεράστια αλλαγή για ολα τα παιδάκια...δώσε του λίγο χρονο ακόμα μέχρι να μπορεςει να προσαρμοστεί πλήρως στα νέα δεδομένα...στο μεταξύ εγω θα σας πρότεινα να φτιάχνετε την τσάντα απο το βράδυ που έχετε περισσότερο χρονο στη διάθεση σας...επίσης μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να εχει έτοιμα για το σχολείο για την επόμενη μερα σε στυλ μαυροπίνακα για το σπίτι( θα σβήνετε κ θα γράφετε κ ετσι ιςως το δει κ σαν παιχνίδι) κ αλλη μια που θα παίρνει μαζί του στο σχολείο για να τσεκάρει τα πράγματα του κατα το σχόλασμα...μέχρι να μάθει να διαβάζει βέβαια μπορείτε να σκιτσαρετε τα αντικείμενα ή αν δεν το χετε με τη ζωγραφική να τυπώσεις εικόνες απο το Ίντερνετ, να τις κολλήσεις σε μια κόλλα χαρτί κ να βγάλεις φωτοτυπίες για ολες τις ημερες...τέλος αν δοκιμαςεις κάτι τέτοιο κ δεις οτι σας βολέψει μπορεις να εχεις κ μια μικρή επιβραβευςη στο τέλος της ημέρας για αυτόν...

jTRQp2.png KPxIp3.png
Link to comment
Share on other sites

Όχι η τηλεοραση δεν εχει καμια σχεση προφανως.μαλλον το ειπα για να ξεσπασω τα δικα μου νευρα.

 

Η δασκαλα τους λεει τι να παιρνουν στο σπιτι και τι να αφηνουν στο σχολειο.Του εξηγησα πως αν αυτό τον μπερδευει τοτε καλυτερα να μην αφηνει τπτ στο σχολειο.Επισης όταν η δασκαλα του δινει ένα χαρτι να το βαζει κατευθεια μεσα στην τσαντα...μη το βαζει καθολου κατω από το θρανιο γιατι ετσι θα το ξεχασει.

 

Εγω με το που τον παιρνω τον ρωταω αν τα πηρε όλα.Το κακο είναι ότι με το που βγαινουν τα παιδια με τη μια κλειδωνει η ταξη.Οποτε και να τον στειλω πισω πχ να παρει το μπουφαν δε θα τα καταφερει.θα πρεπει να ψαξω να βρω τη δασκαλα να μου ανοιξει.Και καλα το μπουφαν...τον βλεπω όταν ερχεται χωρις μπουφαν,του κανω ένα νοημα και γυριζει γρηγορα και προλαβαινει να το παρει.Αλλα με τα βιβλια και που τον ρωταω,μου λεει ναι μαμα τα πηρα όλα.

Link to comment
Share on other sites

Κατανοώ αυτα που γράφεις αλλα μωρε πρωτακι ειναι...οπως κ να το κάνουμε το μεγάλο σχολείο ειναι μια τεράστια αλλαγή για ολα τα παιδάκια...δώσε του λίγο χρονο ακόμα μέχρι να μπορεςει να προσαρμοστεί πλήρως στα νέα δεδομένα...στο μεταξύ εγω θα σας πρότεινα να φτιάχνετε την τσάντα απο το βράδυ που έχετε περισσότερο χρονο στη διάθεση σας...επίσης μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα με τα πράγματα που πρέπει να εχει έτοιμα για το σχολείο για την επόμενη μερα σε στυλ μαυροπίνακα για το σπίτι( θα σβήνετε κ θα γράφετε κ ετσι ιςως το δει κ σαν παιχνίδι) κ αλλη μια που θα παίρνει μαζί του στο σχολείο για να τσεκάρει τα πράγματα του κατα το σχόλασμα...μέχρι να μάθει να διαβάζει βέβαια μπορείτε να σκιτσαρετε τα αντικείμενα ή αν δεν το χετε με τη ζωγραφική να τυπώσεις εικόνες απο το Ίντερνετ, να τις κολλήσεις σε μια κόλλα χαρτί κ να βγάλεις φωτοτυπίες για ολες τις ημερες...τέλος αν δοκιμαςεις κάτι τέτοιο κ δεις οτι σας βολέψει μπορεις να εχεις κ μια μικρή επιβραβευςη στο τέλος της ημέρας για αυτόν...

 

Αυτό προσπαθω να καταλαβω...αν ολο αυτό είναι επειδή ειναι πρωτακι και ακομα προσαρμόζεται.Ολο αυτό γινεται από τη βιασυνη του να φυγει από το σχολειο...μου το λεει και μονος του αυτό.Το να τον βαλω να κοιταει και λιστες μου φαινεται δυσκολο.

 

Η δασκαλα είναι πολύ καλη και το βλεπει η γυναικα ολο αυτό.Αλλα κι εγω ντρεπομαι να την παιρνω ολη την ωρα τηλεφωνο να μου πει πχ τι εχουμε για διάβασμα γιατι ο μικρος ξεχασε τα βιβλια στο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στην Α' δημοτικού τα παιδιά δεν 'θυμούνται' τι έχουν την επόμενη μέρα. Ανάλογα με τη δασκάλα, υπάρχει συγκεκριμένος τρόπο, συνήθως τα γράφουν όλα σε λίστα σε συγκεκριμένο τετράδιο. Άλλες δασκάλες τους λένε να τα σημειώνουν πάνω στα βιβλία. Επίσης, η δασκάλα επιβλέπει τα πρωτάκια, ώστε να εξασφαλίσει ότι όλα έχουν γράψει τα καθήκοντα της επόμενης ημέρας. Μη σου πω και τα δευτεράκια, μη σου πω και τριτάκια αν η ταξη δεν είναι τόσο δουλεμένη. Συζήτησέ το με το δασκάλα για το ποια μέθοδο τους έχει μάθει.

Αυτό πρέπει να το διορθώσεις γιατί θα το βρεις μπροστά σου όταν τα μαθήματα θα γίνουν περισσότερα. Επίσης στην α' δημοτικού οι δασκάλες, όσες ξέρω εγώ, φροντίζουν να παίρνουν τα παιδιά τα πράγματά τους κλπ. Είναι εκεί όταν 'μαζεύουν' τα παιδιά, τους δίνουν ένα φύλλο εργασίας και του λένε να το βάζουν στην τσάντα τους κλπ. Ο ρόλος του δασκάλου της α δημοτικού είναι, ανάμεσα στα άλλα, και αυτός. Για κάποια παιδιά είναι εύκολο, γιατί το έχουν στη φύση τους, άλλα πρέπει να το δουλέψουν όμως η α' δημοτικού είναι ο σωστός χρόνος και ακόμα είστε στην αρχή.

Πάντως εγώ θα παρακαλούσα τη δασκάλα να του θυμίζει να βάζει όλα τα βιβλία στην τσάντα. Δεν είναι τίποτα για αυτήν. Απλά θα πει 'τώρα παιδάκια, μαζεύουμε όλα τα βιβλία μας και προσέχουμε να μην αφήσουμε τίποτα πίσω στο θρανίο μας'. Αν το πει 5-6 φορές θα το κάνουν μόνα τους μετά. Αλλά και παραπάνω να χρειαστεί να το πει, δεν πειράζει, δουλειά της είναι.

Για τα μπουφάν θα περιμένεις και θα κάνεις υπομονή. Υπάρχουν συμμαθητές του μεγάλου μου γιου που ακόμα ξεχνάνε τα ρούχα τους στο σχολείου. Δεν θα με απασχολούσε τόσο πολύ. Καλή τύχη!

Link to comment
Share on other sites

Niki81, έτσι ακριβώς είναι και το δικό μου το πρωτάκι...είναι, βέβαια, από τα μικρότερα παιδάκια (γεννήθηκε τέλη του Δεκέμβρη). Εμάς μας βοηθάει πολύ αυτό με τις ρουτίνες, δηλαδή: κάθε βράδυ κάνουμε την τσάντα, όπου έχουμε μια συγκεκριμένη σειρά που βάζουμε τα πράγματα -πχ κασετίνα, τετράδιο μεγάλο, τετράδιο μικρό, βιβλίο. Όταν είναι να φύγει από το σχολείο, πάλι έμαθε ένα αυτοσχέδιο ποιηματάκι που λέει ότι 4 πράγματα πρέπει να θυμάται: να κοιτάξει πάνω και κάτω και δίπλα στο γραφείο και να πάρει το πανωφόρι της. Ακόμη ξεχνάει, δεν μπορώ να πω, αλλά κάπως βελτιωθήκαμε. Ξεχάσαμε και κανά 2 φορές τετράδιο, πήγε άγραφη στο σχολείο, της εξήγησε με πολύ ωραίο τρόπο 2-3 πράγματα περί συνέπειας η δασκάλα της και κάπως βελτιώθηκε.

Γιατί δε λες στη δασκάλα να τους πει κάτι στην τάξη; Καλό θα κάνει σε όλα τα παιδάκια, σίγουρα...Άσε που τα πρωτάκια ειδικά τη σέβονται πολύ τη δασκάλα και την ακούν.

Τώρα για τα μαθήματα, αν συγκεντρωθεί λίγο σίγουρα θα θυμάται...αφού παρακολουθεί και ό,τι λέει η δασκάλα το ξέρει.

LRaHp2.pngHw9ip2.png
Link to comment
Share on other sites

Φίλη Νίκη μην απογοητεύεσαι και μην τρελαίνεσαι! Εννοείται ότι δεν ειναι το μόνο παιδί που είναι αφηρημένο, πόσο μάλλον πρωτάκι.

Μη ξεχνάς ότι ούτε 4 μήνες δεν είναι στο ''μεγάλο'' σχολείο, λογικό είναι ακόμα να είναι λίγο στο κόσμο του, δεδομένου ότι είναι και αγόρι.

Τα αγόρια είναι λίγο πιο αφηρημένα νομίζω, και δεν εχει να κανει με το μήνα γέννησης πιστεύω γιατί και ο γιος της φίλης μου που είναι Φεβρουάριο γεννημένος είναι και αυτός μερικές φορές αφηρημένος και τωρα είναι στη β δημοτικού.

 

Ξεχνάει το βιβλίο του, τετράδια ,έχει ήδη χάσει ζακέτες, καλά για μολύβια και γόμες δε το συζητάμε!

 

Στο σπίτι πώς είναι; Είναι τακτικός με το δωμάτιο του; Ξερει που είναι τα πράγματά του;

Προσπάθησε με τις λίστες που λένε τα κορίτσια (μπορεί να σου φαίνεται δύσκολο αλλά νομίζω θα τον βοηθήσει) και την άλλη φορά που δε θα θυμάται τί έχουν για την άλλη μέρα μη πάρεις τηλέφωνο τη δάσκαλα και άσ' τον να πάει αδιάβαστος (σκληρό λες; πάντως η φίλη μου το έκανε και δούλεψε). Η δασκάλα τί λέει όταν την παίρνεις τηλέφωνο για τα μαθήματα;

Δηλαδή δούλεψε το λίγο σπίτι αλλά πες και τη δασκάλα να πει καμιά κουβέντα στο σχολείο. Νομίζω πως είναι μέσα στα πλαίσια της δουλειά της να τα κάνει υπεύθυνα.

 

Εν κατακλείδι,δως του λίγο χρόνο αλλά δουλεψέ το και εσύ από τη μεριά σου με τρόπους που θα τον βοηθήσουν να συγκεντρωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Niki έτσι πέρασε όooλη η πρώτη δημοτικού με τον άνιψιό μου (επίσης Δεκέμβρη γεννημένος). Η ξαδέλφη μου είχε απελπιστεί, μου έλεγε αποκλείεται αυτό το παιδί να στρώσει, κάθε μέρα ξεχνάει και άλλο πράγμα. Στην αρχή αντιδρούσε άσχημα, του φώναζε, μετά πήρε χαμπάρι ότι δεν έχει αποτέλεσμα αυτή η προσέγγιση και τον βοηθούσε όπως σου είπαν τα κορίτσια. Ρουτίνες και επανάληψη.

Στη δευτέρα ήταν άλλο παιδί. Χρειάζονται προσαρμογή μωρέ τα πιτσιρίκια :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν χρειάζονται τιμωρίες. Άλλωστε και ο ίδιος θα νιώθει άσχημα όταν πχ θα πηγαίνει αδιάβαστος γιατί έχει ξεχάσει το βιβλίο του ή όταν χάνει κάποιο αντικείμενο.

 

Θέλει δουλίτσα στο σπίτι. πχ Ξεκινάτε να φύγετε από το σπίτι ή από την καφετέρια ή από οπουδήποτε: "τα πήραμε όλα; Για να δούμε. Μπουφάν, γάντια, τσάντα κτλ".

Ετοιμάζετε την τσάντα του σχολείου: "για να δούμε τα έβαλες όλα; βιβλία, τετράδια, μολύβια;"

Έχεις μια τέτοια ρουτίνα στο σπίτι για να του γίνει συνήθεια. Να θυμάται πάντα τι πρέπει να ελέγξει.

 

Αλλά και στο σχολείο, επειδή προφανώς και δεν είναι το μόνο παιδί που ξεχνάει πράγματα, κάνε μια συζήτηση με τη δασκάλα να της υπενθυμίσεις το προφανές. Δηλαδή να υπενθυμίζει στα παιδιά τι πρέπει να πάρουν μαζί τους. πχ είναι τόσο δύσκολο να τους πει "παιδιά πάρτε όλοι τα μπουφάν σας;". βγαίνουν τα παιδιά από την τάξη, βλέπει 2-3 μπουφάν ακόμα να κρέμονται στην κρεμάστρα και πάει και κλειδώνει;;;"

Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι είναι και για εμάς τα πράγματα και αν σε παρηγορεί εμείς είμαστε Σεπτεμβρίου. Εμείς είχαμε και έχουμε πρόβλημα με τα πράγματα της κασετίνας, έχουμε χάσει άπειρα μολύβια, άπειρες ξύστρες και άπειρες γόμες. Σε ότι αφορά τα βιβλία και τα τετράδια του σχολείου εμένα με έχει σώσει η δασκάλα. Γνωρίζω ότι τελειώνοντας το μάθημα του κλασσικού ωραρίου βάζει όλα τα παιδιά να μαζέψουν τα βιβλία τους, να βάλουν τις φωτοτυπίες στις τσάντες τους και στο τέλος βάζει όλα τα παιδιά να κοιτάξουν πάνω-κάτω από το θρανίο τους. Για μένα είναι βασικό να γίνεται υπενθύμιση και μάλιστα σε μορφή παιχνιδιού στο τέλος των μαθημάτων. (Τα της κασετίνας εμένα τα ξεχνάει στο ολοήμερο, εκεί να δεις τι γίνεται!).

 

Να του το μάθεις σαν τραγουδάκι, (βάλε και μελωδία) πάνω από το θρανίο, κάτω από το θρανίο, πάνω στην κρεμάστρα.

 

Νομίζω ότι είναι προσόν (η αφηρημάδα) των αγοριών σε τέσσερα χρόνια θα σου πω;)

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Ο μεγαλος μου είναι 6..πρωτακι.Ειχα μιλησει και σε καποιο άλλο θεμα για το ότι είχαμε δυσκολευτεί πολύ στην αρχη καθως αντιδρουσε ασχημα στο διάβασμα.Το ξεπεράσαμε και τωρα καθόμαστε και διαβαζουμε.Εξακολουθει βεβαια να μην τρελλαινεται για το διάβασμα αλλα δεν εχω παραπονο.Ειναι όμως πολύ αφηρημένος να το πω...στην κοσμαρα του να το πω...δεν ξερω.Θα ερθειαπο το σχολειο.Που είναι το μπουφαν?Α το ξεχασα στο σχολειο...Που είναι το τετραδιο?Δε θυμαμαι.Τι εχουμε να διαβασουμε?Δεν ξερω.Δεινοπαθω κάθε μερα να βρω τι εχουμε για διάβασμα.

 

Στην ταξη προσεχει...δλδ ότι λεει η δασκαλα τα ξερει.Αν τον ρωτησω τι κανατε στο σχολειο θα μου πει.Το βασικο θεμα είναι ότι ξεχναει στο σχολειο τετραδια και βιβλια.καθε πρωι θα του πω βαλε το βιβλιο της γλωσσας στην τσαντα...θα μου πει ναι μαμα αλλα μετα θα το ξεχασει.Η θα του δωσει η δασκαλα κανενα χαρτι με ανακοινωση...το χανει.

 

Ουτε κι εγω είμαι ανθρωπος της ταξης και του προγραμματισμου...αλλα αυτό ρε παιδι μου με τσακιζει.Σημερα του ειπα ότι από δω και στο εξης όταν ερχεται και λειπουν πραγματα από την τσαντα δε θα ανοιγει καθολου τηλεοραση στο σπιτι.

 

Εχει καμια σας τοσο αφηρημενο παιδι η μονο εμεις εχουμε το χαρισμα?να εχω καμια ελπιδα ότι θα βελτιωθεί αυτό με τον καιρο?

 

Έχω φίλη που είναι δασκάλα και έχει πρωτάκια φέτος και το συζητούσα μαζί της το θέμα γιατί του χρόνου θα ενδιαφέρομαι και εγώ :P

Μου έλεγε λοιπόν ότι αυτή μαζεύει τους γονείς από τις πρώτες ημέρες στο σχολείο και τους λέει τα βασικά που πρέπει να χειριστούν.

Μέσα σε αυτά είναι και το εξής που πιστεύω ότι θα σε βοηθήσει.

Η τσάντα θα πρέπει να ετοιμάζεται από το βράδυ από τον γονιό και το παιδί μαζί. Επειδή στην πρώτη ξεκινάνε να μαθαίνουν να διαβάζουν θα πρέπει ο γονιός με το παιδί να κάθονται μαζί και να ρωτάει ο γονιός: για να δούμε τι γράφει το πρόγραμμα για αύριο; το παιδί παίρνει το πρόγραμμα και διαβάζει τα μαθήματα της άλλης μέρας το οποιο το βοηθάει και στο διάβασμα αλλά και στο να είναι υπεύθυνο και συνεπές. Τα βιβλία τα βάζουν μαζί στην τσάντα, όπως επίσης και κασετίνες με μολύβια ξυσμένα γιατί μου έλεγε η φίλη μου ότι χάνουν πολύ χρόνο το πρωί γιατί τα παιδάκια ή δεν θα έχουν τα μολύβια τους ή δεν θα είναι ξυσμένα κ.λ.π.

Επίσης, θα πρέπει να υπάρχει σταθερή ώρα διαβάσματος, αυτό βοηθάει πολύ τις μαμάδες που δεν δουλεύουν.

Δεν ξέρω αν δουλεύεις αλλά εάν όχι θα είναι πιο εύκολο να του βάλεις πρόγραμμα.

Δηλ. π.χ. 3 - 4 διαβάζουμε, κάθε μέρα. Μετά από εκείνη την ώρα θα ξέρει το παιδί ότι μπορείτε να παίξετε, να κάνετε δραστηριότητες εντός ή εκτός σπιτιού, να πάτε βόλτα, γενικά πρέπει να καταλάβει ότι υπάρχει η ώρα του διαβάσματος (λίγη) και η ώρα του παιχνιδιού.

Μην νομίζεις ότι συνεργάζονται πολλοί γονείς με τις δασκάλες, μπράβο σου που το κάνεις.

Τα μαθήματα βρε δεν χρειάζεται να ρωτάς την δασκάλα, μπορείς να ρωτάς άλλες μαμάδες από την τάξη, άμα αισθάνεσαι άσχημα να την παίρνεις τηλέφωνο.

Ελπίζω να έχεις αίσια αποτελέσματα, αχ αυτά θα τα έχω εγώ του χρόνου, είναι όμως γλυκούλια τα πρωτάκια που φεύγουν από το νήπιο για να γίνουν μαθητές. Πολύ συγκινούμαι.

"Λευτεριά στο zaxaroulini!!!"

Link to comment
Share on other sites

πρεπει να κανουμε υπομονη αυτο εχω καταλαβει εγω..και η δικια μου κανει ακριβως τα ιδια.καθε μερα κατι ξεχναει.η κασετινα της απο γεματη την επομενη μερα ερχετε μισοαδεια...της εχω πει δεν σου ξαναπερνω μολυβια και ξυλομπογιες τελος....εκει που τα χαριζεις ή τα χανεις να πας να τα ζητησεις και να τα βρεις....και την αφηνω ετσι....της λεω σου αρεσει που εχεις αδεια κασετινα?(μιλαμε ειναι δεκεμβριος και εχω ηδη παρει 5 σετ απο μολυβια και ξυλομπογιες δεν γινετε αλλο)...βεβαια θα κλαψουρισει λιγο αλλα δεν χαμπαριαζει παει ετσι....κασκολ γαντια κτλ παει βολιδα και τα παιρνει γιατι φυσικα ειναι στο θρανιο της ξεχασμενα....παγουρινα φαγητοδοχεια τελος....της εχω πλαστικο μπουκαλακι που το αλλαζω καθε εβδομαδα και τοστακια μπισκοτακια φρουτακια σε αλουμινοχαρτο ή πολυμπαγκ....μπορει να σας φαινετε λιγο σκληρο αλλα και εγω εχω παθει σοκ....οσο αφορα την τσαντα της την φτιαχνουμε εννοειτε απο το προηγουμενο βραδυ...τα βιβλια δεν της τα βγαζω τα εχει ολα μεσα ολης της εβδομαδας)αλλωστε ειναι 2 που πρεπει να βγαινουνε απο την τσαντα αλλα δεν πειραζει ειναι λεπτα και δεν προσθετουν εχτρα βαρος στο παιδι...οσο αφορα που ξεχνει τα τετραδια στο σχολειο οσο μπορεις να τσεκαρεις την τσαντα του οταν πας να τον παρεις και να του εξηγησεις την ρουτινα οταν χτυπαει το κουδουνι του σχολασματος να το κανει και αυτος....βεβαια πες και στην δασκαλα αν μπορει να ρωταει ολα τα παιδακια αν βαλανε τα τετραδια τους στην τσαντα και να το λεει και προσωπικα στο δικο σου παιδι αν γινετε δεν ειναι κακο...με λιγη συνεργασια ολων κατι θα γινει θελω να πιστευω για ολες μας!!!:-D

Link to comment
Share on other sites

Το να ξεχνάει τι έχει για διάβασμα, δεν το έκανε ούτε στην 1η η δικιά μου. Φέτος έχουμε περάσει σε άλλο επίπεδο, πλέον νομίζει ότι έχει και διάβασμα που δεν έχει τελικά.

Στο βιβλίο σημειώνουν ακόμα και φέτος στη β΄δημοτικού τι έχουν αντιγραφή - ορθογραφία, τι ανάγνωση, αν έχουν κάποια άσκηση απ τα βιβλία κάνουν ένα μικρό σπιτάκι πάνω στην εκφώνηση και ξέρουν οτι αυτό είναι για το σπίτι. Αν έχουν κάτι στα μαθηματικά ή στο εργασιών ή το πρόχειρο, η δασκάλα τους γράφει στον πίνακα την εκφώνηση και αυτά αντιγράφουν στο αντίστοιχο τετράδιο.

 

Δεν έχει ξεχάσει ποτέ βιβλίο στο σχολείο καθώς προφανώς η δασκάλα τους έχει πει μόλις τελειώνουν με ένα βιβλίο να το βάζουν στην τσάντα ενώ κάτω απ το θρανίο βάζουν μόνο αυτά που μένουν στο σχολείο.

 

Φωτοτυπίες και ανακοινώσεις, τα βάζουν απευθείας στον φάκελο που έχουν οπότε δεν έχει ξεχάσει ποτέ.

 

Πάντα τονίζω να φτιάχνει την τσάντα της και φέτος αν το πρωι που βάζω το κολατσιό ανοίξω και τη δω άνω κάτω την βάζω και την φτιάχνει επιτόπου. Επειδή φέτος δεν είμαι από πάνω της στο διάβασμα (λιγότερο και από περυσι εννοώ), έχει τύχει 1-2 φορές να ξεχάσει βιβλίο ή τετράδιο στο γραφείο της. Πλέον και αυτό λύθηκε με την απλή ερώτησή μου κάθε βράδυ μετά το διάβασμα "έφτιαξες την τσάντα σου; Πρώτα τσάντα, μετά παιχνίδι ή τηλεόραση".

 

Υπομονή, είστε στην αρχή.

 

Υ.Γ. Η δασκάλα περυσι μας έδωσε το τηλέφωνό της για να επικοινωνούμε αν παραστεί ανάγκη. Ευγενικά μας ζήτησε να μη το χρησιμοποιούμε για τα μαθήματα. Είπε κατά λέξη "δεν χάθηκε και ο κόσμος αν έρθει αδιάβαστο μια μέρα επειδή δε θυμάται τι έχει..." Και το εννοούσε. Ακόμα και φέτος, δεν επιμένει στο να κάνει το παιδί που έλειπε λόγω ασθενείας τα μαθήματα που έχασε γιατί το προχωράει η ίδια στην τάξη. Και πράγματι πέρυσι δεν ενόχλησα ποτέ. Φέτος έχουμε ανταλλάξει τηλέφωνα με την κολλητή της και η μια τηλεφωνεί στην άλλη για τα μαθήματα σε περίπτωση απουσίας.

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάπως έτσι είναι και για εμάς τα πράγματα και αν σε παρηγορεί εμείς είμαστε Σεπτεμβρίου. Εμείς είχαμε και έχουμε πρόβλημα με τα πράγματα της κασετίνας, έχουμε χάσει άπειρα μολύβια, άπειρες ξύστρες και άπειρες γόμες. Σε ότι αφορά τα βιβλία και τα τετράδια του σχολείου εμένα με έχει σώσει η δασκάλα. Γνωρίζω ότι τελειώνοντας το μάθημα του κλασσικού ωραρίου βάζει όλα τα παιδιά να μαζέψουν τα βιβλία τους, να βάλουν τις φωτοτυπίες στις τσάντες τους και στο τέλος βάζει όλα τα παιδιά να κοιτάξουν πάνω-κάτω από το θρανίο τους. Για μένα είναι βασικό να γίνεται υπενθύμιση και μάλιστα σε μορφή παιχνιδιού στο τέλος των μαθημάτων. (Τα της κασετίνας εμένα τα ξεχνάει στο ολοήμερο, εκεί να δεις τι γίνεται!).

 

Να του το μάθεις σαν τραγουδάκι, (βάλε και μελωδία) πάνω από το θρανίο, κάτω από το θρανίο, πάνω στην κρεμάστρα.

 

Νομίζω ότι είναι προσόν (η αφηρημάδα) των αγοριών σε τέσσερα χρόνια θα σου πω;)

 

Αχ demi το θεωρησα περιττο να πω για την κασετινα...εχω βαρεθεί να αγοραζω μολυβια ,γομες,ξυστρες.Ολα εξαφανίζονται.

Link to comment
Share on other sites

Ω φιλη μου με παρηγορεις.Κι εμενα τελη Δεκεμβρη είναι γεννημενος.

Αυτα τα λένε εξαρχής. Περίμενε θα έρθει η ωριμότητα. Ο γιος σου μου θυμήζει τη φίλη της κόρης μου από το σχολείο. ΚΑΘΕ μέρα θα ξεχάσει κάτι. Τη ζακέτα, το τάπερ, το βιβλίο, την πρόσκληση (!)

 

Το σημαντικό είναι ότι παρακολουθεί το μάθημα.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Αχ demi το θεωρησα περιττο να πω για την κασετινα...εχω βαρεθεί να αγοραζω μολυβια ,γομες,ξυστρες.Ολα εξαφανίζονται.

 

Εμείς δεν χρειάζεται να αγοράσουμ. Στο νήπιο από καθε πάρτυ φέυγαμε με μια αρμαθιά μολύβια και γαμοξύστρες δώρο.

πιστεύω η χρονιά είναι κομπλέ.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Α και ξέχασα να πω ότι η δασκάλα της κόρης μου τους καθοδηγεί ΚΑΘΕ μέρα τι θα βάλουν μέσα στη τσάντα.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

Αχ demi το θεωρησα περιττο να πω για την κασετινα...εχω βαρεθεί να αγοραζω μολυβια ,γομες,ξυστρες.Ολα εξαφανίζονται.

 

καλά για ξυλομπογιές, μολύβια, κραγιόνια κλπ δε θα μιλήσω καν...

νομίζω πρέπει να γίνουμε χορηγοί.

Εγώ αυτό που κάνω τελευταία και βελτιωθήκαμε είναι να τη στέλνω στο σχολείο με 2 μολύβια πχ και τους απαραίτητους μόνο μαρκαδόρους, όχι το πακέτο με τους 24 ..θέλω να πω όχι περιττά πράγματα. Έτσι, είναι πιο προσεκτική, γιατί φοβάται να μην ξεμείνει τελείως.

 

Νομίζω ότι είναι κι η ηλικία τους Νίκη μου...σκέψου ότι τα δικά μας πήγαν σχολείο λίγο μετά τα 5,5 και ακόμη και τώρα δεν έχουν κλείσει τα 6...θα συνηθίσουν, απλά ίσως τους πάρει λίγο παραπάνω..

LRaHp2.pngHw9ip2.png
Link to comment
Share on other sites

Εμείς δεν χρειάζεται να αγοράσουμ. Στο νήπιο από καθε πάρτυ φέυγαμε με μια αρμαθιά μολύβια και γαμοξύστρες δώρο.

πιστεύω η χρονιά είναι κομπλέ.

Α πα πα...τι στόμα...

:P

Link to comment
Share on other sites

Niki ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για την κατάχρηση. Ένα άλλο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στον γιο μου, στην κασετίνα, μολύβια, ξύστρες, γόμες και κόλλα γράφω το όνομά του. Δεν μου έχει επιστραφεί τίποτα και ποτέ ενώ εγώ όταν βλέπω να έχει αλλουνού "πράμα" και υπάρχει όνομα του λέω να το επιστρέψει αμέσως:confused:

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Γραφεις ονομα πανω σε μολυβια και γομες?Πως το κανεις αυτό?Εγω οποτε βρω ξενα πραγματα υποθετω ότι είναι του διπλανου του και του λεω να του τα δωσει η να τα δωσει στη δασκαλα.Τωρα τι τα κανει άλλο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Γραφεις ονομα πανω σε μολυβια και γομες?Πως το κανεις αυτό?Εγω οποτε βρω ξενα πραγματα υποθετω ότι είναι του διπλανου του και του λεω να του τα δωσει η να τα δωσει στη δασκαλα.Τωρα τι τα κανει άλλο θεμα.

 

Έτσι μας είχαν πει από το σχολείο. Σε όλα και στο ψαλίδι! μολύβια (δεν παίρνω μαύρα αλλα ανοιχτόχρωμα) στο πάνω μέρος του μολυβιού με ανεξίτηλο λεπτό τα 5 πρώτα γράμματα του επώνυμου. Στις γόμες, αγοράζω λευκές, βγάζω το περιτύλιγμα (που έτσι κι αλλιώς το βγάζει) και το γράφω στο μέρος που δεν χρησιμοποιεί. Έτσι κι αλλιώς δεν προλαβαίνει να φτάσει η γόμα μέχρι εκείνο το σημείο γιατί τις πρώτες 2-3 μέρες εξαφανίζεται:lol:

 

Μου κάνει εντύπωση που δεν σας το είπαν από το σχολείο.

LAAFp2.png

 

JRM4p2.png

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...