Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ


Recommended Posts

Καλησπέρα,

αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και θα ήθελα την γνώμη σας και τις συμβουλες σας

Η κόρη μου πάει Δ δημοτ. από την Α έχουν στην τάξη ένα παιδάκι με ιδιαίτερη συμπεριφορά να το πω; έχει κάποιο είδος αυτίσμου ( δεν ξέρω ακριβώς ).Από την πρώτη μέρα είναι προσκολημένος στην κόρη μου της (έχει ιδιαίτερη αδυναμία ) θέλει να είναι μαζί της να την αγκαλιάζει να την τσιμπάει κτλ.Της είχα πει ότι είναι ένα παιδάκι που σκέφτεται και αντιδρά διαφορετικά απο αυτήν και τους φίλους της ,εκείνη με τα χρόνια έμαθε να τον χειρίζεται κάπως μόνη της χωρίς να τον στεναχωρεί ή να την ενοχλεί,του έλεγε ας πούμε κάνε την αντιγραφή σου και μετά θα μου χαιδέψεις τα μαλλιά.

Παρένθεση στην β δημοτικού οι γονείς της τάξης ( δεν συμμετείχα ) μάζεψαν υπογράφες να πάει το παιδί σε άλλη τάξη γιατί παρεμπόδιζε το μάθημα κάτι που είναι αλήθεια.

Εχθές η κόρη μου παρόλο που είναι πολύ καλή μαθήτρια και επιμελής δεν είχε σημειώσει τις ασκήσεις που τους είχε βάλει ούτε θυμόταν τι τους είχε ρεί η δασκάλα τους, την ψιλομάλωσα να είναι πιο προσεχτική, και άρχισε να κλαιει με λυγμούς ότι έγω δεν καταλαβαίνω τι πέρναει σχολείο.Αφού ηρέμησε και την ρώτησα μετά από πολυ κόπο μου είπε ότι ο Δ το παιδάκι που σας έλεγα δεν την αφήνει να πρακολουθήσει ότι δεν την άφησε να γράψει στο διαγώνισμα και ότι δεν αντέχει άλλο.Μάλιστα μου είπε ότι η κυρία τον βάζει να κάθεται πάντα μάζι της για να είναι ήσυχος και δεν θέλει να ξαναπάει σχολείο αν κάθεται μαζί του.

Σημείωση ,δεν μου έχει ξανακάνει παράπονα για τον συγκεκριμένο παιδί άπλα μου είπε ότι δεν μπορώ ρε μάμα να είμαι έγω η νταντά του πιά.

Τι κάνω μιλαω με την δασκάλα ; και μετά βλέπω τι να πώ στην μικρή;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Παρότι δεν έχω παιδάκι σου λέω τη γνώμη μου γιατί βλέπω την αγωνία σου. Ναι, μιλάς με τη δασκάλα και τον διευθυντή του σχολείου, αν χρειαστεί. Ίσως πρέπει να ενημερωθούν και οι γονείς του συμμαθητή (από το σχολείο)...

it's never too late to start all over again

 

Link to comment
Share on other sites

MSM2 δεν ξερω τι πρεπει να κανεις,παντως αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το παιδι σου ειναι απιστευτα καλο παιδι με πολυ καλοσυνη,γιατι εαν ηταν αλλο παιδακι στην θεση της,ισως να μην αντεχεται τοσα χρονια

Link to comment
Share on other sites

Δύσκολο πρόβλημα. Το παιδί σου είναι πολύ μικρό για να σηκώνει τέτοιο φορτίο. Η δασκάλα πάλι? Για να είναι το άλλο ήσυχο, να το αναθέτει στη μικρή? Ευτυχώς που δόθηκε η ευκαιρία και τα έμαθες όλα αυτά! Πολύ γενναία η μικρούλα σου, όμως μην την αφήσεις να έχει από τόσο μικρό την ψυχολογία ιεραπόστολου. Το άλλο παιδάκι είναι της αρμοδιότητας των γονιών του και των δασκάλων του....

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, πάει καλά η δασκάλα;;;; Αντί να αναλάβει εκείνη έβαλε την κόρη σου;;;;Το κοριτσάκι;;; Θα μας τρελάνουν μου φαίνεται...άμα ο συμμαθητής χρειάζεται ιδιαίτερη μεταχείριση, αυτή δεν θα πρέπει να προέρχεται από το-εξειδικευμένο-προσωπικο; Και καλά, στην Ελλάδα είμαστε δεν υπάρχει τίποτα τέτοιο, αλλά όχι και να αναλαμβάνει το κορίτσι να τον προσέχει..άλλο να τα πηγαίνουν καλά γενικά και να είναι φίλοι και άλλο να είναι εις βάρος της αυτή η κατάσταση..και φυσικά και εις βάρος του άλλου παιδιού που μαθαίνει να κάνει ό,τι νά ναι χωρίς κανένας να του βάζει όρια...

 

Στη θέση σου θα μίλαγα με τη δασκάλα, μου φαίνεται ανεύθυνο να υπάρχει τέτοια κατάσταση κάτω απ'τη μύτη της και να μην ασχολείται...δηλαδή διδάσκουμε μόνο στα 'εύκολα' παιδιά και με τα υπόλοιπα τι γίνεται; Αναλαμβάνουν τα παιδάκια που δεν παραπονιούνται;;Ε, όχι...!

 

συγγνώμη για τον τόνο, απλά τα έχω 'παρει' ουκ ολίγες φορές με τέτοια παραδείγματα...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

MSM2 νομίζω ότι η δασκάλα είναι ανεύθυνη. Υπάρχει ένα "πρόβλημα" (συγγνώμη που χρησιμοπόιώ αυτή τη λέξη για ένα παιδάκι αλλά δεν μου έρχεται κάποια άλλη τώρα στο μυαλό) και αντί να δουλέψει μαζί με τους γονείς του παιδιού, τον διευθυντή και τον σχολικό σύμβουλο για να βρει μια λύση, πέταξε το πρόβλημα στην κόρη σου και άραξε. Ό,τι έχτισες με κόπο τόσα χρόνια για να είναι το παιδάκι σου ανέμελο, χαρούμενο και να αγαπήσει το σχολείο κοντεύει να πάει χαμένο. Να ξεκαθαρίσεις ότι όποιος είναι υπεύθυνος για την πρόοδο αυτού του παιδιου (γονεις, δάσκαλοι, σχολικος σύμβουλος, ψυχολόγος;;;) πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του και δεν θα επιτρέψεις να τις φορτώσουν στην πλάτη του παιδιού σου.

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Να σας ενημερώσω ότι το παιδάκι κάποιες ώρες πάει στο ειδικό μάθημα παρακολουθήτε από παιδοψυχίατρο και ότι σύμφωνα με τα λέγομενα της δ/ντριας του σχολείου είχαν προτείνει στους γονείς ειδικό σχολείο αλλά έκεινοι δεν δέχονται.

Δεν τα έχω με το παιδί προς Θεού ούτε με τους γονείς για δικούς τους λόγους θέωρουν ότι το κανονικό σχολειο είναι καλύτερο για το παιδί τους.

Αλλά ρε παιδιά και με το δικό μου παιδί τι γίνεται ; ποιος το προστατευει; άφου η ίδια η δασκάλα προκείμενου να έχει την ησυχία της τον παραδίδει;

Πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω

Link to comment
Share on other sites

Οι ανησυχίες σου είναι απόλυτα δικαιολογημένες. Αφού πρώτα μιλήσεις με τη δασκάλα και τον διευθυντή μήπως να τους ενημερώσεις ότι θα απευθυνθείς στη Διεύθυνση Α-βάθμιας Εκπαίδευσης και σε Σχολικό Σύμβουλο (προς Θεού αυτό να μην εκληφθεί ως απειλή αλλά ως προσπάθεια να βρεθεί λύση);

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς η αρτηριοσκλήρωση δεν αφήνει τους γονείς αυτούς να δουν τι είναι καλύτερο για το παιδί τους μακροπρόθεσμα....

 

Εσύ θα κοιτάξεις να υπερασπιστείς το καλό της κόρης σου. Εφ' όσον υπάρχουν τρόποι ... γιατί να μην τους υιοθετήσουν για το καλό όλων??? Δεν το καταλαβαίνω!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

maryp έχεις απόλυτο δίκιο και έγω πιστευω πως το καλύτερο για το παιδακι είναι το ειδικό σχολειο αλλά........

Οσο για τα άλλα maggie αυτες οι ενέργεις είχαν γ΄νει πριν 2 χρόνια από άλλους γόνεις δεν έγινε τίποτα άφου οι γονείς αρνούνται να πάει σα αλλό σχολείο μας είπαν δεν μπορούν συμφωνά με τον νόμο να το διώξουν, αφού μπορεί και εξυπηρετήται μόνο.

Νιώθω και λίγο άβολα γιατί μπορεί να το πάρουν κάποιοι κάπως ρατσιστικό αλλά πραγματικά δεν είναι καθόλου έτσι.

Τεσπά αυριο θα μιλήσω στην Δασκάλα τουλάχιστον να μην τον βάζει συνέχεια μαζί της όσο ενοχλεί τα άλλα παιδιά να ένοχλει και την δικιά μου και όχι να κάνουν μάθημα όλοι ήσυχα εις βάρος της.

Κανένας άλλος δάσκαλος στα προηγούμενα χρόνια δεν το έκανε αυτο χειριζόταν ο ίδιος το παιδί, γιατί σας είπα το θέμα ύπαρχει άπο την Α΄τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους! Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή τα σχόλιά σας και θα ήθελα να καταθέσω κι εγώ την άποψή μου. Καταλαβαίνω τη στάση πολλών από εσάς να αντιδράτε κάπως έντονα όταν διαβάζετε τέτοιες ιστορίες. Πολλές φορές όμως η δική σας οργή μεταφέρεται στον γονιό που έχει το πρόβλημα και μεγεθύνεται με αρνητικά συνήθως αποτελέσματα. Κατά τη γνώμη μου σε τέτοιες περιπτώσεις καλό θα είναι να δίνουμε μια συμβουλή, να λέμε τη γνώμη μας αλλά να μη μεταδίδουμε αρνητικά συναισθήματα και οδηγούμε το γονιό σε βεβιασμένες κινήσεις και αποφάσεις. Εγώ αν ήμουν αυτή η μητέρα θα είχα ήδη εξοργιστεί με τη δασκάλα πριν καν συζητήσω μαζί της. Με όλη την καλή διάθεση σας τα λέω αυτά γιατί έχω δει πολλές άσχημες καταστάσεις στον κλάδο μου που δημιουργήθηκαν από τις γνώμες των τρίτων και θα μπορούσαν να έχουν αποφευχθεί με μια συζήτηση με το διδάσκοντα. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση η τακτική της δασκάλας να βάζει το αγοράκι με τις ιδιαίτερες ανάγκες να κάθεται με το φρόνιμο κοριτσάκι προς Θεού δεν σχετίζεται καθόλου με αυτό που βάλατε στο μυαλό σας, δηλαδή με την αποφυγή ευθύνης και προσοχής από μέρους της! Μια τέτοια τακτική συνηθίζεται για να βοηθηθούν τα παιδάκια που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες ή δυσκολίες προσαρμογής. Αν όμως η δασκάλα αντιληφθεί ότι το ένα παιδί ωφελείται εις βάρος του άλλου τότε προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Όπως ήδη ανέφερε η μαμά, το κοριτσάκι είναι πολύ καλή μαθήτρια και για αυτό το λόγο ίσως η δασκάλα να μην έχει αντιληφθεί ότι πιέζεται συναισθηματικά. Το μόνο που χρειάζεται είναι η μαμά να κάνει μια συζήτηση με τη δασκάλα και με τους γονείς του παιδιού παρόντες. Στη χώρα μας δυστυχώς η βοήθεια που παρέχεται σε αυτά τα παιδιά είναι ελάχιστη. Τα τμήματα ένταξης λείπουν από πολλά σχολεία. Έτσι οι δάσκαλοι βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να πρέπει με ελάχιστες γνώσεις και χωρίς εξειδίκευση να αντιμετωπίσουν παρόμοιες καταστάσεις. Μπείτε στη θέση και των δύο γονιών αλλά και στη θέση της δασκάλας. Ένα παιδί με τέτοιο πρόβλημα πώς θα μπορέσεις να το βοηθήσεις να ενταχθεί ομαλά στην τάξη και να κατακτήσει κάποιες γνώσεις και δεξιότητες που ίσως πολύ περισσότερο από αυτά που αποκαλούμε φυσιολογικά παιδιά θα του χρησιμεύσουν στη ζωή του; Από την άλλη πώς θα βοηθήσεις τους συμμαθητές του να το αποδεκτούν και να το βοηθήσουν, χωρίς οι ίδιοι να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Και πώς θα αντιμετωπίσεις τους γονείς των "καλών" μαθητών που παραπονιούνται που τα μαθήματα προχωράνε με πιο αργούς ρυθμούς για να "προλάβουν" και τα παιδάκια που δυσκολεύονται. Αυτές οι αντιδράσεις πολλές φορές επηρεάζουν και τα παιδιά. Δυστυχώς ο κοινωνικός ρατσισμός ξεκινάει από το σπίτι και εντοπίζεται ακόμα και σε παιδάκια των πρώτων τάξεων του δημοτικού.

Ο Γ. ήταν ένα παιδί με σημεία αυτισμού, υπερκινητικό με διάσπαση προσοχής. Η αντίδραση των υπολοίπων γονιών στη πρώτη μας συνάντηση γονέων-εκπαιδευτικού όταν για λίγο βγήκε έξω από την τάξη η μαμά του ήταν ένα μειδίαμα ανάμεικτο οίκτου και ψεύτικης συμπαράστασης με την αγωνιώδη ερώτηση να ακολουθεί: "Αυτό το παιδί τι δουλειά έχει εδώ; Θα πάει σε άλλο σχολείο έτσι;" Και ναι ο Γ. πήγε σε άλλο σχολείο κι ευτυχώς για αυτόν με τη βοήθειά μου σε ειδικό σχολείο όπου τα πηγαίνει αρκετά καλά και έχει σημειώσει πρόοδο. Αλλά ένας Θεός μονάχα ξέρει τον αγώνα που έκανα για να πάει εκεί το παιδί. Και μόνο Αυτός ξέρει τι τύψεις θα ένιωθα αν "έδιωχνα" το παιδί από το σχολείο για να ικανοποιήσω αυτούς τους γονείς που ακόμα θυμάμαι εκείνα τα βλέμματα οίκτου και νιώθω αηδιασμένη. Θεέ μου κι αν ήμουν εκείνη η μάνα!! Που τραβάει αυτό τον Γολγοθά και ουσιαστικά ΚΑΝΕΙΣ δε νοιάζεται!

Ας κάτσει λοιπόν το παιδί μόνο του για να μην ενοχλεί και κανέναν...

Καλή μου MSM2 μίλησε με τη δασκάλα και με τους γονείς του παιδιού και βρείτε μια λύση που θα σας ωφελήσει όλους. Πριν να μιλήσεις με τη δασκάλα μην ακούς κανέναν. Ούτε εμένα ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Ας κάτσει λοιπόν το παιδί μόνο του για να μην ενοχλεί και κανέναν...

 

 

Αυτή είναι η άποψη κάποιων άλλων όχι η δική μου. Την παραθέτω με μια δόση ειρωνείας.

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς το ίδιο λέμε daskala, με άλλα λόγια!

και δεν τίθεται καν θέμα ρατσισμού. όπως έχουν τα υπόλοιπα παιδιά δικαίωμα στη μόρφωση, έχει και αυτό. Εχουμε όμως κι εμείς οι γονείς υποχρέωση να τους παρέχουμε ότι θεωρούμε και ότι μπορούμε καλύτερο. Σε όλα τα παιδιά ανεξαιρέτως. Γι'αυτήν την αρτηριοσκλήρωση μιλησα πριν, που δεν αφήνει τους γονείς να σκεφτούν τίποτα πέρα από το "στιγματισμό" του παιδιού τους αν αναγκαστεί να πάει σε ειδικό σχολείο τελικά. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι εάν υπάρχει υποδομή και εκπαιδευμένο προσωπικό, θα έχει πολύ περισσότερα να του προσφέρει από το απλό δημοτικό.

 

Τα παιδιά δεν κάνουν διαχωρισμούς ρατσιστικούς, κοινωνικούς ή οτιδήποτε άλλο. Τα παιδιά είναι αγνά και η ψυχούλα τους ειναι άγραφο χαρτί. Απο εμάς παίρνουν εικόνες και παραδείγματα να γεμίσουν αυτό το χαρτί εικόνες και λέξεις...

 

Χαίρομαι που είσαι κοντά μας!

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Τα παιδιά δεν κάνουν διαχωρισμούς ρατσιστικούς, κοινωνικούς ή οτιδήποτε άλλο. Τα παιδιά είναι αγνά και η ψυχούλα τους ειναι άγραφο χαρτί. Απο εμάς παίρνουν εικόνες και παραδείγματα να γεμίσουν αυτό το χαρτί εικόνες και λέξεις...

 

 

Άγραφο χαρτί είναι όπως το λες. Τabula rasa. Απλά πολλές φορές σε αυτό το χαρτί πολλοί αντί να ζωγραφίζουν και να γράφουν ποίηση, κάνουν μουντζούρες! Δυστυχώς....

Κι όσον αφορά τους διαχωρισμούς, γι'αυτό το λόγο έγραψα ότι ο ρατσισμός ξεκινάει από το σπίτι. Κανείς δεν γεννήθηκε με ρατσισμό προς τον συνάνθρωπο και τα παιδιά αγαπούν και "αγκαλιάζουν" όλο τον κόσμο! Μέχρι να αρχίσει η μαμά να λέει: "μην κάνεις παρέα με αυτόν γιατί είναι έτσι, μην μιλάς στον άλλο γιατί είναι αλλιώς" και να σου πώς γίνονται και τα παιδιά ρατσιστές μεγαλώνοντας. Κι ο ρατσισμός είναι μόνο μία πτυχή των μουτζούρων.... Τι να πεις;!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

φυσικά και ξεκινάει από το σπίτι! δεν είναι τυχαίο οτι το παιδάκι αυτό κάθεται με το κοριτσάκι της MSM2. Η φίλη δεν συμμετείχε στο μάζεμα υπογραφών για να φύγει το παιδί από το σχολείο (άκουσον άκουσον! λες και είμαστε στη δεκαετία του 50 και μαζεύουν υπογραφές να φύγει η ξεστρατισμενη από την γκαρσονιέρα του ισογείου...). Το παιδί της όμως, δεν μπορεί να σηκώσει αυτό το βάρος... Εκεί είναι το θέμα.... Πρέπει να γίνει κάτι κι αυτό δεν ειναι σιγουρα το μάζεμα υπογραφών...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αν διαβάσεις στο "Διάγνωση και θεραπεία" το τόπικ για τα παιδιά με αυτισμό (υπομονή είναι πολλές σελίδες :) ) θα βρεις πολλά πράγματα που θα σε βοηθήσουν και θα μπορέσεις να καταλάβεις και την "άλλη πλευρά" αλλά και το πως θα πρέπει να μιλήσεις στην κόρη σου για τον τρόπο που θα το αντιμετωπίσει η ίδια.

Από την άλλη το "πρόβλημα" δεν θα έπρεπε να είναι της κόρης σου, αλλά ούτε και κανενός άλλου παιδιού. Αν στο σχολείο δεν ξέρουν πώς να το χειριστούν, θα πρέπει να συμβουλευτούν τους σχολικούς συμβούλους ή όποιον είναι ειδικός τέλος πάντων γι' αυτά τα θέματα και να υπάρχει ειδική αντιμετώπιση που δεν θα "παρεμποδίζει" την υπόλοιπη τάξη.

Link to comment
Share on other sites

H άποψή μου είναι ότι η παραμονη του παιδιού με τις ιδιαιτερες μαθησιακες ανάγκες στο σχολείο ειναι άσχετο με το πρόβλημα που δημιουργηθηκε. Το αν το παιδί στο πλαίσιο της ενσωμάτωσης θεωρειται οτι πρεπει να παραμεινει στο κανονικο σχολειο καλως κανει και παραμενει. Αν ειναι για το ειδικο σχολειο φανταζομαι οτι ο συμβουλος ειδικης αγωγης και το ΚΔΑΥ θα ειχαν ξεκαθαρισει οτι το παιδι πρεπει να παει σε ειδικο σχολειο. Παρόλα αυτα ακομη και στο κανονικο σχολειο επρεπε να υπαρχει ειδικος δασκαλος για να το στηριξει μαθησιακα και ψυχοκοινωνικα.

Το προβλημα που δημιουργηθηκε με το κοριτσακι που καλως κανει και διαμαρτυρεται ειναι μια κακως εννοουμενη διαχειριση της "αλληλοδιδακτικής" μεθοδου. Υπαρχει η τάση απο καποιους δασκαλους να θεωρουν οτι αντικρουομενες και διαφορετικες προσωπικοτητες μπορουν να κανουν καλο η μια στην αλλη και βαζουν τα παιδακια να καθισουν μαζι .π.χ. το ηρεμο με το ζωηρο για να μην εχει καποιον να τον ξεσηκωνει, τον καλο μαθητη με τον αδυναμο για να τον βοηθαει κ.λ.π.

Αυτο εχει αποτελεσμα μονο οταν και τα δυο παιδια ωφελουνται απο αυτο και οχι οταν ωφελειται μονο το ενα.

Η δασκαλα μπορει να θεωρησε το παλαιοτερο δεσιμο των δυο παιδιων ως ενδειξη φιλιας και να πιστεψε οτι κανει καλο και στα δυο παιδια. Από τη αλλη ομως το κοριτσακι που εχει απολυτο δικιο να θεωρει την προσκολληση προς το προσωπο της αρνητικη (μη ξεχναμε οτι μεγαλωνει και την ιδιαιτεροτητα του αλλου παιδιου που εύρισκε φυσιολογική τώρα τη θεωρει αφυσικη και ενοχλητικη) πρεπει να γινει σεβαστη η επιθυμια της για αλλαγη θεσης απο τη δασκαλα της.

Θεωρω λοιπον οτι πρεπει :

α) η δασκάλα να λαμβανει υποψη της τις αναγκες ολων των παιδιών και να κανει το καλυτερο για καθε παιδι ξεχωριστα και για ολα μαζι

β) να ζητησει βοηθεια (συμβουλευτικη και τμημα ενταξης) για το μαθητη της

γ)να κανει μια συζητηση ευαισθητοποιησης με γονεις και παιδια για τα ατομα με ειδικες αναγκες και για το ποσο απαραιτητη ειναι η κοινωνικη ενσωματωσή τους

δ) να συνεργαζεται με τους γονεις ξεχωριστα και ομαδικα για να καλυπτονται οι αναγκες ολων των παιδιων.

ε) να θεωρει το καθε παιδι (με ιδαιτεροτητες ή μη) ως ατομικη προσωπικοτητα και ως ετσι να λειτουργει με γνωμονα τη μαθησιακη προοδο και τη ψυχοκοινωνικη υγεια ολων των παιδιων.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους,

δεν μπόρεσα να μπώ έχθες διάβασα όλες της απαντήσεις προσεκτικά

daskala μου συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις για αυτούς τους λόγους είχα ενδοιασμούς πως θα το αντιμετωπίσω. δεν είναι ένα παιδί που μπορείς να το αντιμετωπισεις επι ίσοις όροις ,δενείναι άπλα ένα κακομαθημένο ή ένα παιδί χωρίς όρια.Δεν ήθελα να μιλήσω στους γονείς να τους πω τι; το ξέρουν, αυτοί οι άνθρωποι περνάνε το δικό τους γολγοθά και μπορει να ήμουν έγω ή έσεις στην θέση τους.

Μίλησα με την δασκάλα το πρωι και μου είπε το ξέρω έχετε απόλυτο δικιο και το παιδι έχει δίκιο αλλά δεν μπορώ να το χειριστώ :shock:

έχει εμμονή με την κόρη σας αν δεν κάτσει δίπλα της μπορεί να γκρεμίσει την τάξη χτυπάει όποιο παιδί κάθετε μάζι της και αν τον παρώ φτύνει και χτυπάει και έμενα.

Αυτά τα νέα αποτέλεσμα 0 και η αλήθεια είναι ότι έχει αρχίσει να με φοβίζει και λίγο όλο αυτό .δεν την αφήνει να πάει ούτε τουαλέτα πέρσι τον κρατάγανε 2 δάσκαλοι κάθε φορά προκειμένου να πάει στο μπάνιο.

Το είχα διαβάσει το τοπικ για τον αυτισμό άλλα αν δεν μπορει μία εκπαιδευτικός να χειριστει την κατάσταση τι συμβουλές να δώσω σε ένα κοριτσάκι 9 έτων ;

Το μόνο παρήγορο είναι ότι δεν είναι όλες τις ώρες μέσα στην τάξη τον έχει ειδικός δάσκαλος αλλά για 2 ώρες νομίζω.

Πως να το χειριστώ από έδω και πέρα ;

Link to comment
Share on other sites

Πρόπερσι είχε έρθει ειδικός σύμβουλος και παρκολούθησε το παιδί και την τάξη, δενξέρω το πόρισμα της έκθεσης αλλά σας είπα ότι η δ/ντρια μας είπε ότι οι γονείς αρνήθηκαν το ειδικό σχολείο που τους πρότειναν και δεν μπορουν να κάνουν τίποτα.

Εγινέ όμως το άλλο που βοήθησε πάρα πολύ όλη την τάξη και το παιδάκι ,έστειλά από το υπουργείο ειδικό δάσκαλο που ήταν δίπλα του καθ΄όλη την διάρκεια των μαθημάτων μέσα στην τάξη.αυτό τον κρατούσε ήρεμο και τα υπολοιπά παιδιά έκαναν σωστά το μάθημα.

Φέτος το υπουργείο δεν εγκρίνει το κονδύλιο ( μην πέσουν έξω )άλλωστε για πιο λόγο τον ρόλο του ειδικού δασκάλου φέτος τον πήρε η κορη μου ας της κόψουν κιόλας ένα μισθό, τι άλλο να πω πια :roll:

Link to comment
Share on other sites

Καλα ε, τα'χω παρει τωρα!

 

Ακου δεν μπορω να κανω κατι! Και τι σπουδαζες μωρη τοσα χρονια? Πως να εισαι αχρηστη και αναποτελεσματικη?

 

Ασχετο καπως, αλλα ειναι νεα δασκαλα ή εχει χρονια εμπειριας? Γιατι αυτο που εχω προσεξει και δεν γουσταρω πλεον τις νεες δασκαλιτσες, ειναι οτι δεν εχουν τις αρχες και τις γνωσεις που ειχαν οι παλιες δασκαλες! Κανουν ολο μ@λ@κιες!

 

Στην πολη μου μια τετοια δασκαλιτσα, ειχει κλειδωσει τα παιδια στην αιθουσα για 2 ωρες σαν τιμωρια γιατι εκαναν φασαρια και τα παιδια εβγαιναν απο τον φεγγιτη, απο παραθυρα δηλαδη που ηταν 2 μετρα πανω απο το εδαφος και πηδαγαν πανω σε ανωμαλο εδαφος στην πισω μερια της αιθουσας! Οταν μαζευτηκαν οι γονεις να διαμαρτυρηθουν στον Δ/ντη αυτή ειχε το θρασσος να πει "αφου δεν μπορειτε να τα μαζεψετε εσεις οι μαναδες τι θελετε να κανω για να τα τιμωρησω"?????????? :evil::evil:

Την πλακωνεις στα χαστουκια ή οχι?

 

Αυτα γιατι τα πηρα χειροτερα τωρα! Αν καποτε και το δικο μου παιδι παει σχολειο και εχει τετοια δασκαλα (ελπίζω οχι) θα με γραψουν οι εφημεριδες! :evil:

dev016pb___.png

.png

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ δεν ξέρω, δεν είμαι και ειδική αλλά το παιδάκι χρέιάζεται ειδική μεταχείρηση 4 χρόνια έχουν άλλαξει 4 δασκάλους και όλοι ζορίζονται για αυτον τον λόγο άφηνουν και την τάξη την επόμενη χρονιά,και για αυτον τον λόγο κανένας δεν θέλει να πάρει την τάξη.Η δασκάλα έχει εμπειρία δεν ειναι νέα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω, ότι το πρόβλημα θα πρέπει να το αντιμετωπίσεις, εσύ μόνη σου.... Δυστυχώς!!! Από τα λεγόμενα σου κατάλαβα ότι η δασκάλα σας αδυνατεί να προσφέρει επίλυση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί πιθανόν λόγω ελλιπούς εξειδίκευσης. Το κράτος αδυνατεί να παρέχει ειδικούς παιδαγωγούς, διότι δεν μπορεί να τους πληρώσει. Οι γονείς του παιδιού που προκαλεί εντάσεις μέσα στην τάξη αδυνατούν να συνειδητοποιήσουν ότι το καλύτερο για το παιδί τους θα ήταν να αλλάξει σχολικό περιβάλλον και να βρεθεί σε κάποιο που θα του είναι πολύ πιο φιλικό. Και να ρωτήσω εγώ κάτι? Το δικό σου το παιδί που τέσσερα χρόνια τώρα σέρνει αυτό το φορτίο στην πλάτη του, που δεν ξέρεις εάν και πως έχει σημαδευτεί η ψυχούλα του, που καταπιέζεται ή ίσως "εκβιάζεται" για να αποτελεί τη μοναδική παρέα ενός άλλου παιδιού (ανεξαρτήτως εάν αυτό έχει κάποιες ειδικές ανάγκες) ποιος εκπαιδευτικός ή ειδικός θα το βοηθήσει????

Αγαπητή δασκάλα, όλα όσα λες είναι απολύτως σωστά. Η μόνη διαφορά μας είναι ότι δεν εφαρμόζονται σε όλα τα σχολεία και από όλους τους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς υπάρχουν συνάδελφοι σου που πιστέυουν ή ότι δεν είναι δική τους δουλειά να βοηθούν παιδάκια που εκδηλώνουν ειδικές συμπεριφορές ή θεωρούν τον εαυτό τους ανεπαρκή και "βολευονται" με προσωρινές λύσεις. Αντιμετωπίζω κι εγώ στο νηπιαγωγείο, παρόμοιο πρόβλημα για 2η χρονιά. Βέβαια η κατάσταση σε εμάς δεν έχει ξεφύγει τόσο πολύ όσο στην περίπτωση της MSM2, αλλά εκνευρίζομαι φοβερά όταν ακούω από το στόμα εκπαιδευτικών ότι πρέπει να βοηθήσουν όλα τα παιδάκια της τάξης ένα συγκεκριμένο αγοράκι για να μπορέσει να ενταχθεί εύκολα μέσα σε αυτήν.(τάξη). Να υπομένουν δηλαδή την επιθετική συμπεριφορά, τη διάσπαση της προσοχής τους συνεχώς, τα φτυσίματα, την καταστροφή των χειροτεχνιών τους και άλλα πολλά. Δηλαδή ζητούν από τα παιδιά μιας τάξης να εκτελέσουν χρέη ειδικού παιδοψυχολόγου και να γίνουν το δεκανίκι τους? Κι όταν κάποιο παιδί αρνείται την συναναστροφή με το αναφερόμενο παιδάκι,(γιατί έχει φάει μέχρι και ξύλο και η απόρριψη είναι καθαρά δική του επιλογή και όχι υπόδειξη κάποιου γονέα) να το ενοχοποιούν ότι το απορρίπτει!!!! Πολύ μεγάλο το θέμα και δυστυχώς δασκάλα δεν έχουν όλοι οι συνάδελφοι σου τη δική σου ευαισθησία.

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή stam για να είμαι απολύτως δίκαιη δεν κάνουν παρέα πχ στο διαλειμμά γιατί στο διαλειμμα τον κρατάνε μέσα δεν τον αφήνου. το μεγάλο πρόβλημα είναι στην ώρα του μαθήματος .

έχω φρικάρει παίδια δεν ξέρω τι να κάνω

Link to comment
Share on other sites

Καλα ε, τα'χω παρει τωρα!

 

Ακου δεν μπορω να κανω κατι! Και τι σπουδαζες μωρη τοσα χρονια? Πως να εισαι αχρηστη και αναποτελεσματικη?

 

Ασχετο καπως, αλλα ειναι νεα δασκαλα ή εχει χρονια εμπειριας? Γιατι αυτο που εχω προσεξει και δεν γουσταρω πλεον τις νεες δασκαλιτσες, ειναι οτι δεν εχουν τις αρχες και τις γνωσεις που ειχαν οι παλιες δασκαλες! Κανουν ολο μ@λ@κιες!

 

Στην πολη μου μια τετοια δασκαλιτσα, ειχει κλειδωσει τα παιδια στην αιθουσα για 2 ωρες σαν τιμωρια γιατι εκαναν φασαρια και τα παιδια εβγαιναν απο τον φεγγιτη, απο παραθυρα δηλαδη που ηταν 2 μετρα πανω απο το εδαφος και πηδαγαν πανω σε ανωμαλο εδαφος στην πισω μερια της αιθουσας! Οταν μαζευτηκαν οι γονεις να διαμαρτυρηθουν στον Δ/ντη αυτή ειχε το θρασσος να πει "αφου δεν μπορειτε να τα μαζεψετε εσεις οι μαναδες τι θελετε να κανω για να τα τιμωρησω"?????????? :evil::evil:

Την πλακωνεις στα χαστουκια ή οχι?

 

Αυτα γιατι τα πηρα χειροτερα τωρα! Αν καποτε και το δικο μου παιδι παει σχολειο και εχει τετοια δασκαλα (ελπίζω οχι) θα με γραψουν οι εφημεριδες! :evil:

 

Λυπάμαι πολύ με την απάντηση σου. Το ότι χαρακτήρισες "άχρηστη" και "αναποτελεσματική" μια γυναίκα που αντιμετωπίζει καταστάσεις που δεν γνωρίζεις είναι αν μη τι άλλο άστοχο. Ακόμα πιο θλιβερή είναι η άποψή σου για τις νέες δασκάλες. Τις "δασκαλίτσες"!!!! όπως έγραψες χαρακτηριστικά. Μια τέτοια νέα δασκάλα είμαι κι εγώ και προσωπικά θίγομαι με αυτά που έγραψες. Το γεγονός ότι είσαι απόλυτη και δεν κάνεις κανέναν διαχωρισμό αλλά θεωρείς ότι όλες οι νέες δασκάλες δεν έχουν αρχές και γνώσεις δείχνει ότι σίγουρα δε σκεφτόσουν καθαρά την ώρα που έγραφες. Η ηλικία δεν έχει καμία σχέση με τις αξίες του κάθε ανθρώπου. Κι εσύ από αυτό που γράφεις "αν κάποτε πάει το παιδί μου σχολείο" συμπεραίνω ότι δεν είσαι μεγάλη σε ηλικία. Μπορεί λοιπόν κάποιος να θεωρήσει ότι δεν έχεις αρχές επειδή είσαι νεαρή σε ηλικία; Και όσον αφορά τις γνώσεις και τις δεξιότητες σε πληροφορώ ότι οι νέες δασκάλες που τελειώνουν το Πανεπιστήμιο καλωσορίζονται στα σχολεία με μεγάλη χαρά από τις παλαιότερες συναδέλφους γιατί όπως χαρακτηριστικά μας δηλώνουν έχουν πολλά καινούργια πράγματα να μάθουν από εμάς που δεν τα μάθαιναν στην Ακαδημία. Έχουμε όρεξη και νέες ιδέες. Καλοδεχόμαστε κάθε συμβουλή τους και προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για τα παιδιά. Αν κάποια δασκάλα κάνει λάθη ή δεν συμπεριφέρεται σωστά αυτό δεν οφείλεται στην ηλικία της. Και μεγαλύτερες δασκάλες μπορεί να συμπεριφερθούν άσχημα, δεν νομίζεις; Έγραψε λοιπόν η φίλη μας, ότι της είπε η δασκάλα πως δεν μπορεί να κάνει κάτι για να αντιμετωπίσει την κατάσταση και αυτό φαντάζομαι σε εξόργισε. Ναι λοιπόν. Πολλές φορές μας δένονται τα χέρια. Δεν έχουμε καμιά βοήθεια και υποστήριξη από το κράτος και τους αρμόδιους. Πολλές φορές δεν έχουμε βοήθεια κι από τους ίδιους τους γονείς ή έχουμε να αντιμετωπίσουμε την κριτική θερμόαιμων ανθρώπων σαν κι εσένα(έτσι τουλάχιστον δείχνεις με το μήνυμά σου). Δεν είμαστε υπεράνθρωποι. Και σε εσάς τους γονείς δεν έχει τύχει ποτέ να μην ξέρετε πώς να χειριστείτε το παιδί σας ή κάποιες καταστάσεις που αφορούν στο παιδί σας; Σπουδάσαμε δασκάλες. Αλλά στο σχολείο είμαστε και δασκάλες και ψυχολόγοι και επιτηρήτριες και ζωγράφοι και μουσικοί και θεατρικοί παραγωγοί και καθαρίστριες και νοσηλεύτριες και μανάδες και και και...... Προσπαθούμε να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Η συγκεκριμένη δασκάλα δεν έχει σπουδάσει ειδική παιδαγωγός και σίγουρα δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις γύρω από τον αυτισμό και κανείς δεν μπορεί να την κατηγορήσει για αυτό! Από τη στιγμή που οι γονείς του συγκεκριμένου παιδιού δεν δέχονται το ειδικό σχολείο και που η πολιτεία δεν στέλνει δάσκαλο για εξατομικευμένη διδασκαλία πραγματικά όλοι οι δάσκαλοι του κόσμου θα δυσκολευόντουσαν να βρουν λύση.

Και αντί να τα βάζεις με τη δασκάλα δεν αναρωτιέσαι καλύτερα τι ευθύνες έχει το υπουργείο που σε τέτοιες περιπτώσεις, που είναι και πολλές, κλείνει τα μάτια και πετάει το μπαλάκι από δω κι από κει; Τι να πω; Πραγματικά έχω χάσει τον ειρμό μου με τις σκέψεις που με κατακλύζουν από όταν διάβασα το μήνυμά σου. Κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...