Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Δημόσια νηπιαγωγεία, πρωτόκολλα και παρεξηγήσεις


Recommended Posts

γιατί δεν έρχονται τόσο απλά..από έλλειψη χρόνου, αδιαφορία, άλλους λόγους..τόσα χρόνια που τρέχω το βλέπω και είναι μια πραγματικότητα..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κάπου αναφέρθηκε η συνοδεία στις εκδρομές.

Δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο γι' αυτό πέραν του να υποβάλλουν οι γονείς στο νηπιαγωγείο υπεύθυνη δήλωση ότι συναινούν για τη συμμετοχή του παιδιού τους (με το αντίστοιχο οικονομικό κόστος να αναγράφεται) και ότι για να πραγματοποιηθεί η εκδρομή πρέπει να συναινούν τα 2/3 του σχολείου.

 

Κάποια νηπιαγωγεία παίρνουν τους γονείς μαζί, κάποια άλλα όχι, κάποια ζητούν από μερικούς γονείς να συνοδεύσουν. Κενό νόμου και πραγματικά αν με ρωτήσετε δεν ξέρω τι είναι καλύτερο. Να έρθουν ή να μην έρθουν.

 

Καταλήγω μάλλον στο δεύτερο, συνήθως περισσότερα προβλήματα δημιουργούν παρά βοηθάνε. Έχει τύχει να χάσουμε μαμά σε θέατρο ας πούμε.

 

Γιαυτό το λόγο και εξ αιτίας της κρίσης σε όσα νηπιαγωγεία βρέθηκα τελευταία επιδιώξαμε να έρχονται παραστάσεις και να μη φεύγουμε από το σχολείο.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

πάντως εγώ που έκανα αυτή τη δουλειά από την άλλη πλευρά -μουσειακή εκπαίδευση για νηπιαγωγεία- όταν έρχονταν μαμάδες ήταν χειρότερα.. χανόταν η έννοια της ομάδας, πολλές ήταν πάνω από τα παιδιά τους και τα αποπροσανατόλιζαν..δλδ για μας ήταν καλύτερα -απείρως- η ομάδα με την εκπαιδευτικό.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ετσι σκορπια να γραψω και εγω ξεκινωντας απο το οτι τα παιδια οσο πιο μικρα τοσο πιο πολυ κουραζονται. Εδω ειπαμε οτι κανονικα σχολανε στις 3μισι. Ο μικρος πολλες φορες κοιμαται το μεσημερι οταν γυριζει με την γιαγια.

 

Εγω τους εχω γραψει και τους 2 στην φυλλαξη γιατι μπορει η γιαγια να μην μπορει να παει μια μερα (να ειναι αρρωστη ή να χιονιζει πχ, ή να ειναι το ενα απο τα 2 αρρωστο στο σπιτι). Η ιδεα ηταν να τους περνουμε εναλλαξ. Ομως ο μεγαλος εχει μελετη, τελειωνει 4μιση και μετα θελει να παιξει οποτε αποφασισαμε να μενει μεχρι τις 5μιση. Εδω εχω την αισθηση οτι το νηπιο το απασχολουν με καποιο τροπο στην φυλλαξη (αναλογα με το ατομο)πχ μα θα ζωγραφισουν, θα τους διαβασουν, θα παιξουν μουσικη... Τα μεγαλα (απο Α μεχρι ΣΤ) ειναι χυμα στην αυλη εκτως αν βρεχει οποτε εκτωνονονται μεν κουραζονται δε...

 

Για το θεμα με τις τουαλλετες εχουμε ξαναμιλησει. Μαλλον ειναι κενο της νομοθεσιας αν καταλαβα γιατι εμας που επιτρεπεται να μπει ανιδεικευτο προσωπικο εχει και καθαριστηριες και μαγειρισες. Βεβαια και εμας στον κατω οροφο (80 μωρα και νηπια) 3 λεκανες εχει και μπορει να τυχει να ειναι καποια βρωμικη, σπανια ομως στα 5 χρονια που πηγαινουμε συνολικα συχενεσαι να μπεις. Αυτο τεθηκε σαν θεμα στο ΤΕΓ αλλα λειτουργουσε εκτως ωραριου σχολειου οποτε δεν υπηρχε καθαριστρια.

 

Για τις συναντησεις τωρα προσπαθω να πηγαινω γενικα αναλογα με την ωρα που γινονται. Πχ εδω στο Βελγιο δεν υπαρχει αδεια για τους γονεις για να παρακολουθησουν την προοδο των παιδιων. Στην Ελλαδα νομιζω πως ναι. Ισχυει και για το νηπιαγωγιο?? Παραλληλα φροντιζω να μιλαω με τις δασκαλες καθε φορα που πηγαινω τα παιδια εγω (συνηθως μια φορα την βδομαδα) και οσες φορες εχει προκυψει θεμα παω και εκτακτως. Παρολ αυτα τασακωθηκα με την νηπιαγωγο την Ελληνιδα οταν την ρωτησα αν εχει νοημα να παω στην συναντηση τη στιγμη που ξερω πως λειτουργει το ΤΕΓ. Τελικα πειρα αδεια και πηγα για να ακουσω στις 18 Ιουνιου οτι οντως δεν τους εκανε τιποτα (οπως της ειχα ειδη επισυμανει - οτι το μεγαλυτερο παιδι ειχε κανει πιο πολλα πραγματα) γιατι δεν ειχε υλικο! Εμεις οι γονεις φταιγαμε που μας το ειπε στις 18 Ιουνιου ή αυτη που βαριοταν????

 

Τωρα για τους γονεις στις εκδομες. Εγω στην Ελλαδα πηγαινα συνοδευομενη απο την θεια μου. Εδω δεν θα μπορουσα να συνοδευσω γιατι δουλευω - και ουτε και η γιαγια παει (αρα αν ηταν ορος δε θα πηγαιναν). Φροντιζουν ομως να περνουν καποιους ενηλικες μαζι (πχ εχουν παει με την νηπαιγωγο και την μαγειρησα στην βιβλιοθηκη). Εφοσον το σχολειο θεωρει οτι οι εκδρομες ειναι υπχρεωτικες οφηλει να βρει τροπο να παει τα παιδια με ασφαλεια (οσο γινεται καθε φορα). Και εμενα τα παιδια μου ειναι απο αυτα που αλλιως φερονται στο σχολειο (πολυ καλυτερα) και αλλιως μαζι μου,,,

(Αχ.. τωρα ειναι ξανα η τριημερη εκδρομη και αυτη την φορα πρεπει να πανε και οι 2 μαζι,...)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλημέρα miriki .Ζητώ συγνώμη αν έχει ερωτηθεί κάτι παρόμοιο σε προηγούμενο μήνυμα. Λοιπόν η μικρή μου θα παει φέτος νηπιαγωγείο και την εχω γράψει στο τμήμα του ολοήμερου. θέλω όμως να ζητήσω πρόωρη αποχώρηση (στις 14.00) διότι ξεκινάω δουλειά εκείνες τις ώρες και δεν μπορεί κάποιος να παίρνει το παιδί αργότερα. Γίνεται ή πρέπει να συντρέχουν μόνο ιατρικοί λόγοι;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλημέρα miriki .Ζητώ συγνώμη αν έχει ερωτηθεί κάτι παρόμοιο σε προηγούμενο μήνυμα. Λοιπόν η μικρή μου θα παει φέτος νηπιαγωγείο και την εχω γράψει στο τμήμα του ολοήμερου. θέλω όμως να ζητήσω πρόωρη αποχώρηση (στις 14.00) διότι ξεκινάω δουλειά εκείνες τις ώρες και δεν μπορεί κάποιος να παίρνει το παιδί αργότερα. Γίνεται ή πρέπει να συντρέχουν μόνο ιατρικοί λόγοι;

 

Μόνο με απόφαση του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μετά από σοβαρούς λόγους (τεκμηριωμένους)

Link to comment
Share on other sites

Μόνο με απόφαση του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης μετά από σοβαρούς λόγους (τεκμηριωμένους)

 

τι εννοούμε σοβαρούς λόγους; εγώ κάνω μαθήματα και ξεκινάω δουλειά το μεσημέρι.Δεν υπάρχει κάποιος να πάρει το παιδί. Αυτό θεωρείται σοβαρός λόγος; Και πως τεκμηρίωνεται;

Link to comment
Share on other sites

τι εννοούμε σοβαρούς λόγους; εγώ κάνω μαθήματα και ξεκινάω δουλειά το μεσημέρι.Δεν υπάρχει κάποιος να πάρει το παιδί. Αυτό θεωρείται σοβαρός λόγος; Και πως τεκμηρίωνεται;

 

Την περσυνη εγκύκλιο μπορείς να τη βρεις http://dipe-peiraia.att.sch.gr/images/files/dimosieuseis/ekppepeir/201401/%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%93%CE%99%CE%91_%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%9D_%CE%9D_%CE%93_27-9-13.pdf

 

Για φέτος δεν έχει βγει ακόμα

Link to comment
Share on other sites

τι εννοούμε σοβαρούς λόγους; εγώ κάνω μαθήματα και ξεκινάω δουλειά το μεσημέρι.Δεν υπάρχει κάποιος να πάρει το παιδί. Αυτό θεωρείται σοβαρός λόγος; Και πως τεκμηρίωνεται;

 

Συγνώμη για την παρέμβαση.......αλλά γνωρίζω κάποια πράγματα και μπορεί να βοηθήσω. Οι πιο πολλές μαμάδες θέλουν να πάρουν τα παιδιά στις 2. Κάποιες γιατί 2 σχολάνε και τα μεγάλα τους, κάποιες γιατί δεν έχουν ποιος να τα πάρει μετά, και διάφορους τέτοιους λόγους. Συνήθως κάτι τέτοιο δεν γίνεται αποδεκτό. Πρέπει να συντρέχουν σοβαροί λόγοι, όπως λόγοι υγείας. Θα συμπληρώσεις ωστόσο μια δήλωση Ν105 όπου θα ζητάς πρόωρη αποχώρηση, και αν εγκριθεί από τον Προιστάμενο είσαι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα κι απο μενα!!! αυτο ειναι το πρωτο μου μηνυμα ! ειμαι πολυ χαρουμενη που μπηκα στην παρεα σας και πραγματικα το συγκεκριμενο θεμα με κρατησε απο την αρχη ως το τελος. πραγματικα ενδιαφερουσα η συζητηση για το νηπιαγωγειο. εχω βεβαια ακομα ενα χρονο να σκεφτω κι εγω τι θα κανω με το δικο μου παιδι, μιας και τωρα θα παει προνηπια. πολυ χαρηκα ομως που ακουσα κι απο αλλες μανουλες σκεψεις και ερωτηματικα που τα εχω και εγω στο μυαλο μου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για μένα (και μην πέσετε να με φάτε) είναι πολύ λογικό να μην δίνονται άδειες πρόωρης αποχώρησης.

Το ωράριο είναι συγκεκριμένο. Η δουλειά είναι εκπαιδευτική και όχι φύλαξης.

 

Είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν θα σκεφτεί καν να διαπραγματευτεί (όχι να απαιτήσει) την πρόωρη αποχώρηση από το δημοτικό. Γιατί, λοιπόν, από το νηπιαγωγείο;

 

(και φυσικά δεν μιλάω για πρόωση αποχώρηση μια μέρα για κάποιο λόγο, αλλά για την καθημερινή κατάσταση)

Link to comment
Share on other sites

Για μένα (και μην πέσετε να με φάτε) είναι πολύ λογικό να μην δίνονται άδειες πρόωρης αποχώρησης.

Το ωράριο είναι συγκεκριμένο. Η δουλειά είναι εκπαιδευτική και όχι φύλαξης.

 

Είμαι σίγουρη ότι κανείς δεν θα σκεφτεί καν να διαπραγματευτεί (όχι να απαιτήσει) την πρόωρη αποχώρηση από το δημοτικό. Γιατί, λοιπόν, από το νηπιαγωγείο;

 

(και φυσικά δεν μιλάω για πρόωση αποχώρηση μια μέρα για κάποιο λόγο, αλλά για την καθημερινή κατάσταση)

 

 

εκπαιευτικη η δουλεια του νηπιαγωγειου μπορει να ειναι, αλλα σιγουρα οχι μεχρι τις 4!!! απο καποια ωρα και μετα, προσφερει φυλαξη για τους γονεις που εργαζονται...και αν γινεται καποια εκπαιδευτικη δουλεια, αυτο νομιζω οτι ειναι στην διαθεση-συνειδηση του καθε νηπιαγωγου, αλλα και των παιδιων που εχει στην διαθεση του...οταν εχεις απεναντι σου ενα πενταχρονο απο τις 7 το πρωι, δεν ξερω ποσο μπορεις να το "εκπαιδευεις" για τοσες πολλες ωρες ημερισιως...εννοειτε οτι δεν υποτιμω την δουλεια των νηπιαγωγων, αλλα δεν θεωρω οτι αν ενα νηπιο αποχωρει στις 2 απο το σχολειο του, οτι στερητε το υπολοιπο εκπαιδευτικο προγραμμα της ημερας...δεν εχω αποψη για τους κανονισμους των ολοημερων, αλλα η διαμονη των παιδιων μεχρι τις 4 το απογευμα,ειτε προκειτε για νηπια ειτε για παιδια δημοτικου, δεν νομιζω τιθετε θεμα εκπαιδευσης απο καποια ωρα και υστερα...διευκολυνση για τους γονεις μονον...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

εκπαιευτικη η δουλεια του νηπιαγωγειου μπορει να ειναι, αλλα σιγουρα οχι μεχρι τις 4!!! απο καποια ωρα και μετα, προσφερει φυλαξη για τους γονεις που εργαζονται...και αν γινεται καποια εκπαιδευτικη δουλεια, αυτο νομιζω οτι ειναι στην διαθεση-συνειδηση του καθε νηπιαγωγου, αλλα και των παιδιων που εχει στην διαθεση του...οταν εχεις απεναντι σου ενα πενταχρονο απο τις 7 το πρωι, δεν ξερω ποσο μπορεις να το "εκπαιδευεις" για τοσες πολλες ωρες ημερισιως...εννοειτε οτι δεν υποτιμω την δουλεια των νηπιαγωγων, αλλα δεν θεωρω οτι αν ενα νηπιο αποχωρει στις 2 απο το σχολειο του, οτι στερητε το υπολοιπο εκπαιδευτικο προγραμμα της ημερας...δεν εχω αποψη για τους κανονισμους των ολοημερων, αλλα η διαμονη των παιδιων μεχρι τις 4 το απογευμα,ειτε προκειτε για νηπια ειτε για παιδια δημοτικου, δεν νομιζω τιθετε θεμα εκπαιδευσης απο καποια ωρα και υστερα...διευκολυνση για τους γονεις μονον...

 

 

Κάνεις λάθος!

 

Το έχω αναλύσει πολλές φορές.

Η δουλειά του ολοήμερου είναι εκπαιδευτική.

 

Τα παιδιά τρώνε και ξεκουράζονται και μετά συνεχίζονται οι δραστηριότητες.

Επίσης, στο επογευματινό πρόγραμμα ολοκληρώνονται κάποιες δραστηριότητες ή ενότητες που ξεκίνησαν το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Γιατί το κλασικό νηπιαγωγείο τελειώνει τόσο νωρίς και όχι στις 2 το μεσημέρι (κι ας είναι το ολοήμερο μέχρι τις 4);

Αφού όλες οι δραστηριότητες είναι εκπαιδευτικου χαρακτήρα, πως γίνεται το 1 παιδί να τελειώνει στις 12:30 και το άλλο στις 16:00 και να έχουν και τα δύο "κερδίσει" το ίδιο απο την υποχρεωτική φοίτηση στο νηπιαγωγείο;

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Γιατί το κλασικό νηπιαγωγείο τελειώνει τόσο νωρίς και όχι στις 2 το μεσημέρι (κι ας είναι το ολοήμερο μέχρι τις 4);

Αφού όλες οι δραστηριότητες είναι εκπαιδευτικου χαρακτήρα, πως γίνεται το 1 παιδί να τελειώνει στις 12:30 και το άλλο στις 16:00 και να έχουν και τα δύο "κερδίσει" το ίδιο απο την υποχρεωτική φοίτηση στο νηπιαγωγείο;

 

!!!!!!!!!!!λυστε μου κι εμενα την απορια!!!!:-D:-D:-D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να ρωτήσω κάτι; Γιατί το κλασικό νηπιαγωγείο τελειώνει τόσο νωρίς και όχι στις 2 το μεσημέρι (κι ας είναι το ολοήμερο μέχρι τις 4);

Αφού όλες οι δραστηριότητες είναι εκπαιδευτικου χαρακτήρα, πως γίνεται το 1 παιδί να τελειώνει στις 12:30 και το άλλο στις 16:00 και να έχουν και τα δύο "κερδίσει" το ίδιο απο την υποχρεωτική φοίτηση στο νηπιαγωγείο;

 

Για μένα δεν κερδίζουν το ίδιο.

 

Είναι νήπια δύο ταχυτήτων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα του κλασσικού δεν θα τα βγάλουν πέρα.

 

Μόνο τη διαδικασία του φαγητού να δεις είναι μια πολύ σημαντική εκπαιδυετική δραστηριότητα, που τα παιδιά του κλασικού τη χάνουν

Link to comment
Share on other sites

Είναι νήπια δύο ταχυτήτων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα του κλασσικού δεν θα τα βγάλουν πέρα.

 

 

Πολύ μεγάλη κουβέντα......δε θέλω να επεκταθώ, θα πω μόνο ότι η διδακτέα ύλη είναι ακριβώς ίδια και στα δύο τμήματα, τίποτε παραπάνω δεν κάνει κανείς. Τώρα, αν είναι για να μάθουν και τις κατασκηνωτικές δραστηριότητες, μπορούμε να τα αφήσουμε και τη νύχτα εκεί!!! ( μη γελάτε, το κάνει παιδικός στην περιοχή μου, κάνουν κάθε λίγο Pyjama party οι δασκάλες και περίπου 130 παιδιά.......εμπειριών συλλέκτες!)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μεγάλη κουβέντα......δε θέλω να επεκταθώ, θα πω μόνο ότι η διδακτέα ύλη είναι ακριβώς ίδια και στα δύο τμήματα, τίποτε παραπάνω δεν κάνει κανείς. Τώρα, αν είναι για να μάθουν και τις κατασκηνωτικές δραστηριότητες, μπορούμε να τα αφήσουμε και τη νύχτα εκεί!!! ( μη γελάτε, το κάνει παιδικός στην περιοχή μου, κάνουν κάθε λίγο Pyjama party οι δασκάλες και περίπου 130 παιδιά.......εμπειριών συλλέκτες!)

 

 

Πάμε πάλι!

 

Δεν υπάρχει διδακτέα ύλη στο νηπιαγωγείο.

Υπάρχουν ενότητες που πρέπει να δουλευτούν. Και δεξιότητες που πρέπει να κατακτηθούν. Η κάθε νηπιαγωγός με βάση την πείρα της κρίνει τι θα πρέπει να ξέρει το παιδί. Μπορεί π.χ. στο νηπιαγωγείο Α να επιμένουν πολύ στη γραφή γιατί θεωρεί η νηπιαγωγός ότι τα παιδιά πηγαίνοντας στο δημοτικό πρέπει να γράφουν και άρα να κάνουν πάρα πολλές δραστηριότητες γραφή αφήνοντας τους άλλους τομείς λίγο στην άκρη, και στο νηπιαγωγείο Β να θεωρεί η νηπιαγωγός ότι μεγαλύτερη σημασία έχει η ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού και έτσι να επιλέγει εξίσου δραστηριότητες από όλους τους τομείς και να μην επιμένει κάπου συγκεκριμένα.

 

Καμία δεν κάνει "λάθος" δουλειά!

 

Όσο για το αν κερδίζουν περισσότερα τα παιδιά του ολοημέρου, αν κάνεις κάτι περισσίοτερες από μια φορές με περισσότερους τρόπους (βλ. δραστηριότητες) εκ των πραγμάτων το μαθαίνεις καλύτερα.

 

Αν πάλι νομίζεις ότι η διαδικασία του φαγητού και της ξεκούρασης είναι "κατασκηνωτικές"....απλά πάω πάσο

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι emmaki οτι δεν υστερησαμε σε τιποτε εμεις που δεν μεναμε για φαγητο στο νηπιαγωγειο γιατι τοτε δεν υπηρχε θεσμος ολοημερου νηπιαγωγειου, αλλα ουτε και σημερα οποια παιδακια πανε σπιτι τους νωρις, υστερουν σε κατι απο τα υπολοιπα που εξ αναγκης γυρνανε στο σπιτι τους κατακοπα στις 4 το απογευμα...μην τα ισωπεδονουμε και ολα...δεν θυμαμαι αν εισαι εκπαιδευτικος και οπως ειπα, δεν υποτιμω το εργο των εκπαιδευτικων ανεξαρτητου βαθμιδας, αλλα μην προσπαθουμε και να πεισουμε τους εαυτους μας, οτι αν ενα παιδι ξημερωνεται στο νηπιαγωγειο η στον παιδικο σταθμο, οφελειτε και υπερτερει εναντι ενος αλλου που εχει την επιλογη να λειτουργει με πιο νορμαλ ωραρια...και το δευτερο χανει κομματι εκπαιδευτικης δραστηριοτητας επειδη σχολαει μια κανονικη ωρα για την ηλικια του, ξεκουραζεται στο σπιτι του και εχει μετα τον πολυτιμο για αυτο χρονο, να παιξει η να διαβασει αν προκειτε για παιδι δημοτικου,με την ησυχια του...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

πιστευω απλα οτι στις μερες μας τα παιδια απ τον παιδικο τα εχουν ηδη μαθει αυτα πριν τα 5 τους...αν εσυ πιστευεις πως τα παιδια του ολοημερου ειναι πιο κερδισμενα σε γνωση, λυπαμαι αλλα παω κι εγω πασο....

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι emmaki οτι δεν υστερησαμε σε τιποτε εμεις που δεν μεναμε για φαγητο στο νηπιαγωγειο γιατι τοτε δεν υπηρχε θεσμος ολοημερου νηπιαγωγειου, αλλα ουτε και σημερα οποια παιδακια πανε σπιτι τους νωρις, υστερουν σε κατι απο τα υπολοιπα που εξ αναγκης γυρνανε στο σπιτι τους κατακοπα στις 4 το απογευμα...μην τα ισωπεδονουμε και ολα...δεν θυμαμαι αν εισαι εκπαιδευτικος και οπως ειπα, δεν υποτιμω το εργο των εκπαιδευτικων ανεξαρτητου βαθμιδας, αλλα μην προσπαθουμε και να πεισουμε τους εαυτους μας, οτι αν ενα παιδι ξημερωνεται στο νηπιαγωγειο η στον παιδικο σταθμο, οφελειτε και υπερτερει εναντι ενος αλλου που εχει την επιλογη να λειτουργει με πιο νορμαλ ωραρια...και το δευτερο χανει κομματι εκπαιδευτικης δραστηριοτητας επειδη σχολαει μια κανονικη ωρα για την ηλικια του, ξεκουραζεται στο σπιτι του και εχει μετα τον πολυτιμο για αυτο χρονο, να παιξει η να διαβασει αν προκειτε για παιδι δημοτικου,με την ησυχια του...

 

συμφωνω σε ολα...

Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι emmaki οτι δεν υστερησαμε σε τιποτε εμεις που δεν μεναμε για φαγητο στο νηπιαγωγειο γιατι τοτε δεν υπηρχε θεσμος ολοημερου νηπιαγωγειου, αλλα ουτε και σημερα οποια παιδακια πανε σπιτι τους νωρις, υστερουν σε κατι απο τα υπολοιπα που εξ αναγκης γυρνανε στο σπιτι τους κατακοπα στις 4 το απογευμα...μην τα ισωπεδονουμε και ολα...δεν θυμαμαι αν εισαι εκπαιδευτικος και οπως ειπα, δεν υποτιμω το εργο των εκπαιδευτικων ανεξαρτητου βαθμιδας, αλλα μην προσπαθουμε και να πεισουμε τους εαυτους μας, οτι αν ενα παιδι ξημερωνεται στο νηπιαγωγειο η στον παιδικο σταθμο, οφελειτε και υπερτερει εναντι ενος αλλου που εχει την επιλογη να λειτουργει με πιο νορμαλ ωραρια...και το δευτερο χανει κομματι εκπαιδευτικης δραστηριοτητας επειδη σχολαει μια κανονικη ωρα για την ηλικια του, ξεκουραζεται στο σπιτι του και εχει μετα τον πολυτιμο για αυτο χρονο, να παιξει η να διαβασει αν προκειτε για παιδι δημοτικου,με την ησυχια του...

 

Συμφωνώ! Επίσης άλλο η θεωρία και άλλο τι γίνεται στην πράξη (και στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά). Αυτό που βλέπω να γίνεται στην πράξη είναι να περιμένουν να πάει 4 η ώρα για να σχολάσουν και οι μεν και οι δε.

 

Εγώ θα το άφηνα σε ολοήμερο μόνο αν υπήρχε ανάγκη φύλαξης. Όχι για να μάθει να τρώει μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά.

 

Εδώ και στα δημοτικά βλέπω ότι η "ευέλικτη ζώνη" στην ουσία σημαίνει δεν κάνουμε τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ! Επίσης άλλο η θεωρία και άλλο τι γίνεται στην πράξη (και στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά). Αυτό που βλέπω να γίνεται στην πράξη είναι να περιμένουν να πάει 4 η ώρα για να σχολάσουν και οι μεν και οι δε.

 

Εγώ θα το άφηνα σε ολοήμερο μόνο αν υπήρχε ανάγκη φύλαξης. Όχι για να μάθει να τρώει μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά.

 

Εδώ και στα δημοτικά βλέπω ότι η "ευέλικτη ζώνη" στην ουσία σημαίνει δεν κάνουμε τίποτα.

 

στην πραξη ακριβως ετσι εκαβη

κολλημενες φατσουλες στα παραθυρα με τα μπουφαν φορεμενα μιση ωρα πριν

μονο σε αναγκη οπως ειπες πολυ σωστα

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα πιστευω οτι το νηπιαγωγειο ειναι πολυ περισσοτερο απο τραγουδακια, ζωγραφικη, προγραφικες ασκησεις κλπ. Δεν μπορει να συγκριθει με τον παιδικο σταθμο, ακομα κι αν εκει εμαθαν ηδη τα "κλασικα". Ειναι ενας σταθμος για την αναπτυξη των παιδιων, το πρωτο σκαλι για την ωριμανση τους και την ομαλη μεταβαση τους στο δημοτικο. Δυστυχως η δουλεια που γινεται απο τις νηπιαγωγους συχνα υποτιμαται και ιδιως αν στοχευουν περισσοτερο στη συγκροτηση των προσωπικοτητων και οχι τοσο στη γραφη κλπ. Οι γονεις χαιρονται οταν παιρνουν στα χερια τους στο τελος της χρονιας εναν φουσκωμενο με εργασιες φακελο, αλλα λιγο κοπο κανουν να προσεξουν τις εσωτερικες αλλαγες που υφιστανται τα παιδια τους. Οσον αφορα στο ωραριο, σαφως το 8-4 ειναι βαρυ για τα μικρουλια, ομως εχουν ηδη συνηθισει απο τους παιδικους σταθμους που φοιτουν. Αλλωστε προβλεπεται χρονος και χωρος για ξεκουραση στα ολοημερα. Πιο πολυ με απασχολει το 8-4 στα δημοτικα οπου τα παιδια ειναι πιο πιεσμενα απο την αποψη της υλης και απο την πιεση να καθονται σε ενα θρανιο για πολλη ωρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Σύνδεση/Εγγραφή

    Για να μπορέσετε να απαντήσετε σε ερωτήματα ή να ρωτήσετε τα μέλη κάποιο νέο ερώτημα είναι απαραίτητο να εγγραφείτε! Είναι εύκολο & δωρεάν:

    In order to participate you need to sign up - its easy and free:

  • Popular Contributors

×
×
  • Create New...