Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Δημόσια νηπιαγωγεία, πρωτόκολλα και παρεξηγήσεις


Recommended Posts

Δευτερον, οταν λες "εμεις" ελπιζω να μην εννοεις οι εκπαιδευτικοι!!!!! :shock::shock: Γιατι ναι, οι δημοσιοι υπαλληλοι εχουν 25 ημερες + αναρρωτικες αλλα εσεις εχετε 10 ημερες, αναρρωτικες, ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (=3 μηνες), ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ, και απειρες ημερες με αγιους εθνικα η τοπικα, εθνικες εορτες, μισες μερες λογω "σχολικων εορτων"....Για ζησε με 25 μερες αδεια, να δεις ΠΟΣΟ δυσκολο ειναι.....3 μηνες καλοκαιρι, ουτε στα πιο τρελλα μου ονειρα.....

 

Για τα νήπια συγκεκριμένα δε, η βάρδια είναι 8-12 και 12-4.......τετραωράκι είναι εξακριβωμένο.....ΔΛΔ αν αρχίσουν να παραπονιούνται (προσοχή για τις μέρες που κάθονται μιλάω και μόνο) τα έχουμε ακούσει όλα πια....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μην εστιάζεις σε λάθος σημείο. Κανείς δεν παραπονιέται γιαυτό. Λέμε ότι δεν μπορείς να λείψεις αν το χρειαστείς, χωρίς να αναστατωθεί το σχολείο. Δεν μπορείς να αρρωστήσεις, δεν μπορεί να πεθάνει κάποιος δικός σου, δεν μπορείς να συνοδεύσεις κάποιον δικό σου στο νοσοκομείο ή για θεραπείες, δεν μπορείς απλά. Και αυτά που αναφέρω είναι αυτά που έχουν συμβεί σ' εμένα.

 

Και ξαναλέω νομικά έχει προβλεφθεί αυτό με το θεσμό των αναπληρωτών, αλλά ο θεσμός δε λειτουργεί και χρεώνεται η νηπιαγωγός αυτό το ζήτημα.

 

Τετράωρο στην τάξη με τα παιδιά. Εκπαιδευτικός είσαι και ξέρεις ότι δεν τελειώνει εκεί η δουλειά.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Μην εστιάζεις σε λάθος σημείο. Κανείς δεν παραπονιέται γιαυτό. Λέμε ότι δεν μπορείς να λείψεις αν το χρειαστείς, χωρίς να αναστατωθεί το σχολείο. Δεν μπορείς να αρρωστήσεις, δεν μπορεί να πεθάνει κάποιος δικός σου, δεν μπορείς να συνοδεύσεις κάποιον δικό σου στο νοσοκομείο ή για θεραπείες, δεν μπορείς απλά. Και αυτά που αναφέρω είναι αυτά που έχουν συμβεί σ' εμένα.

 

Και ξαναλέω νομικά έχει προβλεφθεί αυτό με το θεσμό των αναπληρωτών, αλλά ο θεσμός δε λειτουργεί και χρεώνεται η νηπιαγωγός αυτό το ζήτημα.

 

Τετράωρο στην τάξη με τα παιδιά. Εκπαιδευτικός είσαι και ξέρεις ότι δεν τελειώνει εκεί η δουλειά.

 

Μιρικι μου είναι πάρα πολλά τα επαγγέλματα που αν λείψει ένα άτομο προκαλείται χάος.......είναι δύσκολο το ξέρω, και μάλιστα είχα δηλώσει στις νηπιαγωγούς αν έχουν το παραμικρό πρόβλημα (σε εμάς απλά αν ήταν μόνο μία εκεί επέστρεφαν σπίτι κάποια παιδιά, όχι όλα) να στείλουν το δικό μου παιδί πρώτο σπίτι να διευκολυνθούν γιατί δεν εργάζομαι......

Link to comment
Share on other sites

Τετράωρο στην τάξη με τα παιδιά. Εκπαιδευτικός είσαι και ξέρεις ότι δεν τελειώνει εκεί η δουλειά.

 

Και βέβαια δεν τελειώνει. Οι νηπιαγωγοί βέβαια δε θα διορθώσουν και ένα σκασμό εκθέσεις πχ, αλλά ΟΚ δεν τελειώνει, να το δεχτώ. Και πολλών άλλων δεν τελειώνει....και με πλήρες ωράριο. Δε θα μπω σ αυτό το διάλογο όμως, γιατί θα αδικήσω ένα λατρεμένο επάγγελμα, επειδή απλά είναι του δημοσίου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπερδεύουμε είναι η ανάγκη μας να αφήσουμε κάπου τα παιδιά μας γιατί δουλεύουμε με το τι γίνεται στο νηπιαγωγείο και το πόσο απαράδεκτα δομημένο από όλες τις απόψεις είναι το εκπαιδευτικό σύστημα.

 

Όταν δημιουργήθηκε το ολοήμερο πήγε να καλύψει αυτήν την τρύπα του κοινωνικού κράτους, αλλά έγινε χωρίς σχεδιασμό και στρατηγική. Το αποτέλεσμα είναι βρώμικα νηπιαγωγεία στα οποία τα παιδιά ξεκουράζονται σε βρώμικες μοκέτες, η νηπιαγωγός να έχει φούρνο μέσα στην τάξη της, στην αυλή, σε άλλη αίθουσα, σε άλλο κτιριο, τα παιδιά να τρώνε και να παίζουν πλαστελίνη στο ίδιο τραπέζι, χωρίς καλοριφέρ και όταν δεν υπάρχει η δυνατότητα να βρίσκεται εκεί η νηπιαγωγός (γιατί το κράτος δε φρόντισε να την αντικαταστήσει ή να την προσλάβει ) ο εργαζόμενος γονιός να μένει ξεκρέμαστος.

 

Η νηπιαγωγός σάκος του μποξ και κλείσαμε.

Λα λατίνα πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς πόση δουλειά χρειάζεται για να λειτουργήσει το νηπιαγωγείο, κι ας μη διορθώνουμε γραπτά.

 

Για όλα εκείνα όμως που φταίει η νηπιαγωγός (κλειδώνει τα παιδιά και πάει στη λαΐκή, προσβάλλει, είναι άσχετη, κλείνει οτ σχολείο κατά βούληση, δε δουλεύει με΄σα στην τάξη) πρέπει να είστε ενήμεροι για να δράσετε. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γνωρίζετε πότε συμβαίνει αυ΄το.

 

Επομένως αν θέλετε να δούμε κάτι άλλο που σας απασχολεί να βρούμε τι σημαίνει στην πραγματικότητα και πώς και εάν λύνεται.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στο δικό μας νηπιαγωγείο ποτέ δεν έλλειψε νηπιαγωγός.....κάποιες μέρες που ήταν μόνο η μία, δε λειτούργησε το προνήπιο και κάποιες μαμάδες που είχαμε αυτοπροταθεί σε περίπτωση ανάγκης να ειδοποιηθούμε, πήραμε πίσω τα παιδιά μας.

 

Δεν υποβαθμίζω τη δουλειά κανενός, να είμαι σαφής, απλά τα παράπονα περί αδειών στο ελληνικό δημόσιο μου φαντάζουν τραγελαφικά. Κατά τα άλλα, εμείς πχ στο δικό μας νήπιο φέτος θα πληρώσουμε οι γονείς για τραπεζοκόμο γιατί δεν θέλουμε τα παιδιά μας να τρώνε φαγητό ζεσταμένο σε καλοριφέρ, και έχουμε πολλές δραστηριότητες βοηθητικές, δεν περιμένουμε με σταυρωμένα τα χέρια.

 

Όσο για τη δουλειά που χρειάζεται από το σπίτι, όχι μόνο ξέρω, αλλά βοηθάω και αφιλοκερδώς...;););)

Link to comment
Share on other sites

Υλικό νηπιαγωγείου. Προσεχώς τζιζ θέμα.

Το κονδύλι που παίρνουν τα νηπιαγωγεία προέρχεται από τον προϋπολογισμό του κράτους, αλλά κατανέμεται από τους δήμους.

 

Σπανίως φτάνει για τις βασικές λειτουργίες ( καθαρίστρια και υλικό καθαριότητας, δεη, οτε, νερό, θέρμανση, απολύμανση), ακόμη σπανιότερα φτάνει για αναλώσιμα. Δεν καταβάλλεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και τα νηπιαγωγεία είναι χρεωμένα πάνω από οτ λαιμό.

Κάποιο υλικό (π.χ. παιδαγωγικά παιχνίδια, τραπέζια, καρέκλες, φωτοτυπικό μηχάνημα, cd, η/υ) ) παρέχεται από το κράτος. Όποτε έχει το κράτος όμως και όποτε θεωρεί ότι μπορεί να τα διαθέσει.

 

Άρα χαρτί Α4, μαρκαδόρους, πλαστελίνες, χρώματα, πινέλα, χαρτόνια κλπ δεν μπορούν να αγοραστούν από το σχολείο, γιατί΄δεν έχει λεφτά. Αξιοποιούμε ότι υπάρχει από προηγούμενες χρονιές, αλλά δε φτάνει.

 

Απαγορεύεται να ζητήσουμε λεφτά και να τα διαχειριστούμε και τελευταία πάει να απαγορευτεί και η λίστα του Σίντλερ που άτυπα δίναμε (σε σχολείο σε άλλη περιοχή έγινε ΕΔΕ για τη λίστα).

 

Ο παλιός μου προϊστάμενος έλεγε: "Τι σου έδωσε παιδί μου ο ΟΣΚ και ο δήμος; Κασετόφωνο; Τραγούδια όλη τη μέρα. Τι σου έδωσε τουβλάκια; Τουβλάκια όλη την ημέρα. Αν δεν δουν οι γονείς τι γίνεται δε θα κινητοποιηθούν. Επομένως δε θα βγάζεις εσύ το φίδι από την τρύπα να ζητάς λεφτά και υλικά και να κινδυνεύεις να βρεθείς εκτεθειμμένη"

 

Το κάνεις ομως; Δεν το κάνεις. Δεν μπορείς να τα αφήνεις τα παιδιά να μαραζώνουν. Και ο ίδιος γονιός που θα σου κάνει καταγγελία, την επόμενη χρονιά θα αγοράζει τα πιο ακριβά τετράδια και στυλό και γόμες και κασετίνες για το πρωτάκι του.... Αλλά είπαμε δεν το κάνεις αυτό που έλεγε ο προϊστάμενος.

 

Η γνώμη μου είναι να επιδιώκετε να ιδρύετε συλλόγους γονέων στα νηπιαγωγεία, να συγκεντρώνουν εκείνοι χρήματα (και από δωρεές κλπ) τα οποία θα διαχειρίζονται ανάλογα με τις ανάγκες του σχολείου και να πιέζουν και στους δήμους, να μην εξαθλιώνονται τα νηπιαγωγεία και να μην εκτίθενται και οι νηπιαγωγοί. Εκεί πραγματικά μπορείτε να σταθείτε αρωγοί.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα όμως είναι να μη χρειάζεται οι γονείς να μπαίνουν σε τέτοιες διαδικασίες λα λατίνα (γράφαμε παράλληλα). Ούτε και οι εκπαιδευιτκοί. Πρέπει να υπάρχει ένα λειτουργικό σύστημα.

 

Τι εννοείς δε λειτουργούσε το προνήπιο; Τα είχαν χωρισμένα νήπια προνήπια; Είναι παράνομο....

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Η γνώμη μου είναι να επιδιώκετε να ιδρύετε συλλόγους γονέων στα νηπιαγωγεία, να συγκεντρώνουν εκείνοι χρήματα (και από δωρεές κλπ) τα οποία θα διαχειρίζονται ανάλογα με τις ανάγκες του σχολείου και να πιέζουν και στους δήμους, να μην εξαθλιώνονται τα νηπιαγωγεία και να μην εκτίθενται και οι νηπιαγωγοί. Εκεί πραγματικά μπορείτε να σταθείτε αρωγοί.

 

Και βέβαια έχουμε σύλλογο, και βέβαια μαζεύουμε χρήματα και αγοράζουμε ένα σωρό υλικά για τα νηπιάκια μας, ήρθε και η τραπεζοκόμος πέρυσι με χρήματα των γονιών, ο δήμος έχει φροντίσει για τα καύσιμα και το κτίριο είναι καταπληκτικό, και τη λίστα παρακαλάμε να την πάρουμε.......φέρνουμε και το κατιτίς παραπάνω.......

Βοηθήσαν γονείς και στο βάψιμο, αν χαλάσει κάτι το φτιάχνουν οι μπαμπάδες που είναι στο εκάστοτε επάγγελμα, κάνουν μάλιστα και ημερίδες δλδ ο ζαχαροπλάστης ήρθε και έδειξε στα παιδιά τη δουλειά του, ο γιατρός επίσης κτλ

Βοηθάμε με κάθε τρόπο, σιγά μην περιμένουμε το κράτος, ειδικά μετά τον Καλλικράτη......

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα όμως είναι να μη χρειάζεται οι γονείς να μπαίνουν σε τέτοιες διαδικασίες λα λατίνα (γράφαμε παράλληλα). Ούτε και οι εκπαιδευιτκοί. Πρέπει να υπάρχει ένα λειτουργικό σύστημα.

 

Τι εννοείς δε λειτουργούσε το προνήπιο; Τα είχαν χωρισμένα νήπια προνήπια; Είναι παράνομο....

 

Μας είχαν πει απ την πρώτη συνάντηση πως όταν λείπει μια νηπιαγωγός απροειδοποίητα, παρακαλούμαστε για να μην έχει η άλλη πολλά παιδιά να μη στείλουμε τα προνήπια, και όσες αυτοπροταθήκαμε ότι είμαστε σπίτι, κρατήσαμε και τα νήπια, μια φορά έγινε.........εξυπηρέτηση ήταν...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Α, οκ. Πού μένεις καλέ να έρθω;;; Θέλω κι εγώ τέτοιους γονείς... Να κάνουν και δουλειές κιόλας στο σχολείο; Πσσσσ!

 

Εδώ πρότεινα να κάνουμε μπουφέ στο τέλος της χρονιάς (είχαμε ετοιμάσει και υπερπαραγωγή με τα παιδιά. ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ όχι εγώ να γκαρίζω) και μου την είπαν γιατί δεν έστησα τα φαγητά να σερβιριστούν.... Γενικά ο κόσμος είναι αρπαγμένος. Κι επειδή δεν ξέρουν τι επιτρέπεται και τι όχι, τι είναι νόμιμο και τι όχι, ποιος ευθύνεται κλπ την πληρώνει αυτός που βλέπουν μπροστά τους.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Οι μπουφέδες μας πιάνουν όλη την αυλή κοπέλα μου!

Ο καθένας ότι μπορεί........50 μαμάδες είμαστε!!!!!!!!

Όσο για τα υλικά που λες.........δυο - τρεις είναι που ακούν "λίστα" και ξυνίζονται......και μιλάμε για δυο πακέτα τσιγάρα λεφτά, έτσι?

Και μιλάμε για τα παιδιά μας........

Link to comment
Share on other sites

Μας είχαν πει απ την πρώτη συνάντηση πως όταν λείπει μια νηπιαγωγός απροειδοποίητα, παρακαλούμαστε για να μην έχει η άλλη πολλά παιδιά να μη στείλουμε τα προνήπια, και όσες αυτοπροταθήκαμε ότι είμαστε σπίτι, κρατήσαμε και τα νήπια, μια φορά έγινε.........εξυπηρέτηση ήταν...

 

Επίσης παράνομο το να κρατάει μία νη[ιαγωγός τα παιδιά της άλλης που απουσιάζει.

 

Και είναι παράνομο για τον εξής λόγο....ποιός φέρει την ευθύνη αν συμβεί κάτι; Πόσο συχνό είναι να συμβαίνει; Μπορεί πολύ συχνό, μπορεί σπανιότατο, αλλά δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε!

 

Πολλοί συνάδελφοι το κάνουν για να διευκολύνουν τους γονείς βάζοντας το κεφάλι τους στο τορβά

Link to comment
Share on other sites

Μην εστιάζεις σε λάθος σημείο. Κανείς δεν παραπονιέται γιαυτό. Λέμε ότι δεν μπορείς να λείψεις αν το χρειαστείς, χωρίς να αναστατωθεί το σχολείο. Δεν μπορείς να αρρωστήσεις, δεν μπορεί να πεθάνει κάποιος δικός σου, δεν μπορείς να συνοδεύσεις κάποιον δικό σου στο νοσοκομείο ή για θεραπείες, δεν μπορείς απλά. Και αυτά που αναφέρω είναι αυτά που έχουν συμβεί σ' εμένα.

 

 

Ακριλως αυτό λέω και εγώ.

Δεν λέω ότι δεν είναι αρκετές οι μέρες των διακοπών, απλά αν χρειαστεί κάτι στη μέση της χρονιάς δεν μπορούμε να λείψουμε.

 

(εμένα έκανε εγχείρηση καρδιάς πολύ δικός μου άνθρωπος και δεν μου έδωσαν άδεια να πάω γιατί δεν θεωρήθηκε "σοβαρός οικογενειακός λόγος".....ήμουν στο σχολέιο αλλά δεν είχα μυαλό για δουλειά. Ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν μπορούσα να δουλέψω όπως ήθελα και όπως έπρεπε, γιατί το μυαλό μου ήταν σε κάποιο νοσκομείο....).

 

Επίσης, εμείς δεν μπορούμε ούτε αναρρωτική να πάρουμε τόσο εύκολα. Έπρεπε να κάνω μια εγχείρηση (ήταν χρονική στιγμή που κάποιες αιματολογικ΄ς τιμές ήταν όπως έπρεπε και δεν θα κρατούσαν για πολύ) και νεπειδή δεν ήταν επείγουσα περίπτωση (μόνο οι τιμές δεν δικαιολογούσαν το επείγον) δεν την κάλυπτε ο ΟΠΑΔ για το λόγο ότι ανήκω στο υπουργείο παιδείας και μόνο σε σχολικές αργίες καλύπτονται παρόμοιες επεμβάσεις...... Παράλογο;;;; Και όμως......

Link to comment
Share on other sites

Επίσης παράνομο το να κρατάει μία νη[ιαγωγός τα παιδιά της άλλης που απουσιάζει.

 

Και είναι παράνομο για τον εξής λόγο....ποιός φέρει την ευθύνη αν συμβεί κάτι; Πόσο συχνό είναι να συμβαίνει; Μπορεί πολύ συχνό, μπορεί σπανιότατο, αλλά δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε!

 

Πολλοί συνάδελφοι το κάνουν για να διευκολύνουν τους γονείς βάζοντας το κεφάλι τους στο τορβά

 

Γιατι ειναι παρανομο? Οκ ο ριθμος των παιδιων θα ειναι πολυ μεγαλος.

Εδω (στο Βελγιο) που οπως εχω ξαναπει το νηπιαγωγιο εχει 7 τμηματα απο την αρχη της χρονιας κανονιζει το σχολειο που θα πηγαινουν τα παιδια (ανα 5 σε καθε ταξη) σε περιπτωση που λοιπει η δασκαλα τους.

Εγω προσωπικα αυτη την στιγμη εχω την δυνατοτητα να τους καρτησω στο σπιτι γιατι μενει και η μητερα μου μαζι μας και αν μας ειδοποιησουν (συνηθως μεσω facebook πριν τις 7 το πρωι) δεν τους ξυπναω/πηγαινω. Αλλα δεν εχει συμβει και να φτασουμε στο σχολειο και να μας διωξουν.

Και μια απορροια αν και δεν νομιζω οτι λυνεται στο φορουμ. Οι Βρυξελλες με τους γυρω δημους εχουν πληθισμο περιπου οσο η Αθηνα. Γιατι εδω εχει μεγαλες σχολικες μοναδες και στην Αθηνα πχ οχι?

 

 

Για το φαγητο νομιζω οτι το εχω ξαναπει - στο σχολειο μας δεν ζεστενουν το φαγητο που τα παιδια περνουν μαζι τους απο το σπιτι. Το σχολειο σερβιρει ζεστο φαγητο (δεν θεωρειται εκπαιδευτικη διαδικασια περα απο το οτι πρεπει να φερεονται κοσμια) αλλα δεν ζεστενει το φαγητο που φερνουν τα παιδια μαζι τους.

(Πληρωνουμε εξτρα 16ευρω ανα μηνα ανα παιδι για το γεγονος οτι τρωνε στο σχολειο και εξτρα αν αγορασουμε το φαγητο του σχολειου).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γιατί ο νόμος ορίζει να έχεις 25 παιδιά ανά τμήμα (+10% από πρόπερσι). Όταν σας λέω ότι δουλεύουμε σε παράλογες συνθήκες αυτό εννοώ.

 

Εμμακι αυτό που λες για το χειρουργείο σου πρώτη φορά το ακούω. Έχω μείνει άφωνη. Εμένα ό,τι μου έχει συμβεί ήταν στα πλαίσια του κατεπείγοντος (κάταγμα και περιαμυγδαλικό απόστημα) οπότε θέμα με τις άδειες δεν είχα.

 

Μέχρι πολύ πρόσφατα στην Ελλάδα τα νηπιαγωγεία μπορούσαν δια νόμου να είναι μονοθέσια και διθέσια. (25 και 50 παιδιά). Τώρα που άλλαξαν οι συνθήκες, αναγκαστικά άλλαξε και ο νόμος, αλλά όχι οι εγκαταστάσεις οπότε βλέπεις τμήματα σε αποθήκες, σε αίθουσες ΚΑΠΗ, σε κοντέινερ και άλλα ωραία. Για όσο καιρό δεν απαιτούμε στρατηγικ΄οσχεδιασμό για την παιδεία (και την υγεία κλπ) θα τρώμε τα μουστάκια μας αναμετάξυ μας. Το νομικό πλαίσιο φάσκει και αντιφάσκει, ενίοτε είναι παρωχημένο ή παντελώς αντιπαιδαγωγικό.

 

Ορίζει ας πούμε τον αριθμό των τετραγωνικών ανά παιδί (1,5 μέσα στην αίθουσα και 3 έξω όταν κανονικά με έρευνες πρέπει να αντιστοιχούν 3,5 μέσα και 5-6 τουλάχιστον έξω). Αλλά δε μετράει στην Ελλάδα τα έπιπλα, μόνο την άδεια αίθουσα.... λαλαλαλαλαλα

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως θα συμπληρωσω, πως ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ η αντιμετωπιση στα ιδιωτικα νηπιαγωγεια ειναι διαφορετικη απο την σντιμετωπιση στα δημοσια...προφανως η νηπιαγωγος στο ιδιωτικο φοβαται μην τυχον τη διωξουν επειδη δεν αρεσει στους γονεις μ εαποτελεσμα να παρουσιαζει τον καλυτερο της εαυτο..οκ το δεχομαι πως το κινητρο της ειναι αντιδεοντολογικο , ομως το αποτελεσμα ειναι να ειναι πιο σωστη απεναντι στα παιδια απο οτι θα ηταν αν εργαζοταν σε δημοσιο νηπιαγωγειο. Δενεχει να κανει με τις ικανοτητες των νηπιαγωγων αλλα με το ποσο προσπαθουν να ειναι σωστες. Μια καλη νηπιαγωγος θα ειναι καλη και στο δημοσιο αλλα και στο ιδιωτικο, μια ομως που ψιλοβαριεται στο δημοσιο εχει το "περιθωριο" να εκφρασει τη βρεμαρα της στο ιδιωτικο δεν την εχει...διοτι θα πεσουν ολες οι μαμαδες στο διευθυντη, θα παραπονεθουν και την αλλη χρονια μη την ειδατε τη νηπιαγωγο (και τη δασκαλα και την καθηγητρια!) Στο ιδιωτικο η νηπιαγωγος θα ζεστανει το φαγητο χωρις να βγαλει κιχ...στο δημοσιο μπορει και να πει πως δεν ειναι δουλεια της να ζεσταινει φαγητα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω αυτά που γράφετε κ μου έρχεται στο μυαλό μια κουβέντα που άκουσα τυχαία σε ενα εμπορικό μαγαζί και ήταν η εξής: ευτυχώς διορίστηκα σε δημόσιο σχολείο να ξεκουραστώ, γιατί τόσα χρόνια στα ιδιωτικά κουραστικα.:?::?::idea:

MD1op3.png
Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται λοιπόν ότι διαφορετικές σχολικές μονάδες αντιμετωπίζουν τις ίδιες οδηγίες με διαφορετικό τρόπο. Ποιες είναι οι σχετικές οδηγίες; Σύμφωνα με τις φετινές οδηγίες:

 

32. Εφαρμογή ωραρίου σε περιπτώσεις απουσίας εκπαιδευτικού

Σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού, εφαρμόζεται το άρθρο 36, παρ. 25 της Φ.353.1./324/105657/Δ1/8-10-02, (ΦΕΚ 1340 τ. Β΄)Υ.Α., το άρθρο 29, παρ. 8 της ιδίας Υ.Α., καθώς και το άρθρο 13, παρ. 8, του Νόμου 1566/85.

 

Μάλιστα... Παρακάτω οι αυτά που ισχύουν:

ΦΕΚ 1340/2002 : ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ-ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

 

Άρθρο 36 -Καθήκοντα και αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών διδασκόντων

24. Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης απουσίας τους από το σχολείο ενημερώνουν έγκαιρα το Διευθυντή του σχολείου για την αναπροσαρμογή του προγράμματος.

Άρθρο 29 -Καθήκοντα και αρμοδιότητες των Διευθυντών σε σχέση με το Σύλλογο των Διδασκόντων

8. Φροντίζει να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικών, τροποποιώντας το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας ή αναθέτοντας την κάλυψη του κενού σε διαθέσιμο εκπαιδευτικό.

 

 

 

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ν.1566/85 - ΦΕΚ 167/1985

Άρθρο 13

Εκπαιδευτικό προσωπικό δημοτικών σχολείων

8. Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.

Επομένως όλη η ιστορία είναι πώς ορίζονται οι διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί. Για τα νηπιαγωγεία δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο του άρθρου 13. Σε άλλα σχολεία η νηπιαγωγός που καλείται (εάν και εφόσον κληθεί από τη διευθύντρια) δηλώνει διαθέσιμη, σε άλλες όχι... Παρόλα αυτά οι εκπαιδευτικοί στα δημοτικά τουλάχιστον δεν θεωρούνται ότι η απασχόλησή τους τελειώνει μόνο στις ώρες που έχουν στην τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Αθηνα οπως το καταλαβα εγω απο το forum τα νηπιαγωγια ειναι ανεξαρτητα/απομονωμενα με 1-2 τμηματα μονο αρα και με 1-2 νηπιαγωγους.

Εδω στο Βελγιο οταν πχ το τμημα ξεκιναει με γυμναστικη (που διδασκει γυμναστης) η νηπιαγωγος αν και δεν συμμετεχει στην γυμναστικη ειναι ηδη στο σχολειο οποτε θα μπορουσε να καλυψει μια απουσια. Επισεις επειδη ειναι πολλες συνενουνται και μεταξυ τους. Πχ παει η μια τα παιδια της αλλης στην πισινα οταν εχουν περιοδο ή τα περνει ενα αλλο τμημα στην εκδρομη.

Ισως εδω να μην ειναι ετσι η νομοθεσια για θεματα ευθυνης. Ισως να αλλαζει την κατασταση το γεγονος οτι τα σχολεια ειναι ασφαλισμενα (σαν τα αυτοκινητα). Ισως να ειναι και η αλλη κουλτουρα...

 

Το θεμα καθε στιγμη ειναι πως αντιμετωπιζεται το εκτακτο γιατι οπως και να το κανουμε ανθρωποι ειμαστε κατι μπορει να συμβει. Και στην δασκαλα που παει το πρωι να ανοιξει το σχολειο αλλα και στην μαμα που θα παει το μεσημερι να παρει το παιδι (και δεν βλεπω να υπαρχει ευελιξια στα Ελληνικα σχολεια σε αυτο το θεμα)

Link to comment
Share on other sites

Στα νηπιαγωγεία δεν υπαρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί γιατί δεν υπάρχει κενή ώρα, ούτε διάλειμμα για τη νηπιαγωγό. Δεν υπα΄ρχει γυμναστής, καλλιτεχνικών, αγγλικών κλπ ΓΙαυτό και θα έπρεπε να υπα΄ρχουν αναπληρώτριες στα γραφεία ώστε να καλύπτονται τα έκτατα.

 

Γιαυτό και κανένας προϊστάμενος δεν πρόκειται ποτέ να δώσει γραπτή εντολή σε νηπιαγωγό να κρατήσει το τμήμα της αλληνής έστω και μισό. ;)

 

Το διδακτικό ωράριο τελειώνει στις τέσσερεις ώρες και φεύγεις αν δεν έχεις δουλειά στο γραφείο (π.χ. να πρωτοκολλήσεις έγγραφα ή να γράψεις πρακτικά ή κάποια άλλη δουλειά π.χ. να τακτοποιήσεις την τάξη). Τα της προετοιμασίας (π.χ. προετοιμασία παιδαγωγικού υλικού ή χειροτεχνίας ή οργάνωση φακέλων, διάβασμα κλπ τα κάνεις και στο σπίτι δε χρειάζεται να είσαι στο σχολείο). Αν και ακόμη για το νηπιαγωγείο δεν έχει θεσμοθετηθεί επίσημα διδακτικό (είμαι μέσα στην τάξη και διδάσκω) και εργασιακό ωράριο (βρίσκομαι στο σχολείο) όπως για τις άλλες βαθμίδες προκαλώντας διάφορα προβλήματα στις νηπιαγωγούς (δεν είναι τις παρούσης)

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου (και θα με φάνε οι νηπιαγωγοί τώρα) θα έπρεπε όντως η πρώτη αποχώρηση να είναι στις 2 το μεσημέρι και όχι στις 12: 15. Αλλά εγώ ούτως ή άλλως σκέφτομαι εντελώς ανατρεπτικά οπότε που να σας πώ και τα άλλα.

 

Όσο για τα ιδιωτικά, έφτασα να κάνω μόνο πυροτεχνήματα (πράγματα που φαίνονται χωρίς ουσία) και γιαυτό και επιδίωξα πολύυυυυ σκληρά να διοριστώ. Το θέμα είναι ότι στα ιδιωτικά αναλώνεσαι σε βλακείες που όντως σε κουράζουν και είναι άσχετες με τη δουλειά σου (π.χ. δρομολόγια με το σχολικό για να γεμίσει το ωράριο, να φτιάχνεις εσύ ταμπλό για το σχολείο, απίστευτη γραφειοκρατία με φακέλους και παραφακέλους των παιδιών χωρίς ουσιαστικό αντίκρυσμα), οπότε κι εγώ παρότι δουλεύω πολύ πιο σοβαρά στο δημόσιο κουράζομαι λιγότερο. Μάλιστα είχα πει ότι αν δεν διοριζόμουν θα άλλαζα δουλειά.

 

Στα ιδιωτικά γίνοτναι εντελώς αντιπαιδαγωγικά πράγματα (π.χ. κάνουν τις ργασίες των παιδιών οι νηπιαγωγοί ή τα ετοιμάζουν μέχρι την τελευταία λεπτομέρεις) μόνο και μόνο για να μην παραπονιούνται οι γονείς. Γίνονται και στα δημόσια αυτά, αλλά τα τελευταία χρόνια και με την προτροπή των συμβούλων προσχολικής εκπαίδευσης τείνει να αλλάξει αυ΄το.

 

Προτιμώ να έχω γονείς ενήμερους για το τι γίνεται μέσα στην τάξη και τι ισχύει, που θα δυσαρεστηθούν και θα έρθουν να το συζητήσουμε, παρά ψεύτικα χαμόγελα και ουσία μηδέν.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Στα νηπιαγωγεία δεν υπαρχουν διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί γιατί δεν υπάρχει κενή ώρα, ούτε διάλειμμα για τη νηπιαγωγό. Δεν υπα΄ρχει γυμναστής, καλλιτεχνικών, αγγλικών κλπ ΓΙαυτό και θα έπρεπε να υπα΄ρχουν αναπληρώτριες στα γραφεία ώστε να καλύπτονται τα έκτατα.

 

Γιαυτό και κανένας προϊστάμενος δεν πρόκειται ποτέ να δώσει γραπτή εντολή σε νηπιαγωγό να κρατήσει το τμήμα της αλληνής έστω και μισό. ;)

 

Το διδακτικό ωράριο τελειώνει στις τέσσερεις ώρες και φεύγεις αν δεν έχεις δουλειά στο γραφείο (π.χ. να πρωτοκολλήσεις έγγραφα ή να γράψεις πρακτικά ή κάποια άλλη δουλειά π.χ. να τακτοποιήσεις την τάξη). Τα της προετοιμασίας (π.χ. προετοιμασία παιδαγωγικού υλικού ή χειροτεχνίας ή οργάνωση φακέλων, διάβασμα κλπ τα κάνεις και στο σπίτι δε χρειάζεται να είσαι στο σχολείο). Αν και ακόμη για το νηπιαγωγείο δεν έχει θεσμοθετηθεί επίσημα διδακτικό (είμαι μέσα στην τάξη και διδάσκω) και εργασιακό ωράριο (βρίσκομαι στο σχολείο) όπως για τις άλλες βαθμίδες προκαλώντας διάφορα προβλήματα στις νηπιαγωγούς (δεν είναι τις παρούσης)

 

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι στα περισσότερα νηπιαγωγεία δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα/γραφείο για τις νηπιαγωγούς, ώστε να μπορούν να ετοιμάσουν τη δουλειά της επόμενης μέρας εκεί, δεν υπάρχουν βιβλιοθήκες με υλικό, σπάνια υπάρχει internet κλπ κλπ κλπ

 

Όσον αφορά το "κράτημα" τάξης. Για μένα είναι πολύ μεγάλο θέμα ευθύνης. Το Χ παιδί είναι στην τάξη της κυρίας Ψ. Η κυρία Ψ λείπει γιατί αρρώστησε και το τμήμα της ενώνεται με της κυρίας Α, η οποία πλέον έχει 44 παιδιά στην τάξη της (22 δικά της και 22 της κυρίας Ψ). Ας πούμε ότι μπορεί να απασχολήσει τα 44 παιδιά (όχι να κάνει σωστή και ποιοτική δουλειά, απλά να τα απασχολήσει), μπορεί να τα βάλει να καθίσουν (αφού κουβαλήσουν τα καρεκλάκια τους και τα τραπέζια τους και δεν μπορεί κανένας ούτε να περπατήσει μέσα τσην αίθουσα). Το Χ παιδί, λοιπόν, που το κρατάει η κυρία Α, βγαίνει στο διάλειμμα, και την ώρα που η κυρία Α πάει να δει ένα παιδί που έπεσε, αποφασίζει να το σκάσει από τα κάγεκλα (χωράει να περάσει ανάμεσα τους με λίγο στρίμωγμα). Ποιός έχει την ευθύνη αυτού του παιδιού; Η κυρία Ψ είχε άδεια, άρα δεν έχει ευθύνη. Η μητέρα του Χ τον άφησε στο σχολείο άρα δεν είχε ευθύνη. Η κυρία Α είναι υπέυθυνη για τα 22 δικά της παιδιά...... Γολγοθάς!!!!!

Link to comment
Share on other sites

[quote name=emmaki;2702147

 

Όσον αφορά το "κράτημα" τάξης. Για μένα είναι πολύ μεγάλο θέμα ευθύνης. Το Χ παιδί είναι στην τάξη της κυρίας Ψ. Η κυρία Ψ λείπει γιατί αρρώστησε και το τμήμα της ενώνεται με της κυρίας Α' date=' η οποία πλέον έχει 44 παιδιά στην τάξη της (22 δικά της και 22 της κυρίας Ψ). Ας πούμε ότι μπορεί να απασχολήσει τα 44 παιδιά (όχι να κάνει σωστή και ποιοτική δουλειά, απλά να τα απασχολήσει), μπορεί να τα βάλει να καθίσουν (αφού κουβαλήσουν τα καρεκλάκια τους και τα τραπέζια τους και δεν μπορεί κανένας ούτε να περπατήσει μέσα τσην αίθουσα). Το Χ παιδί, λοιπόν, που το κρατάει η κυρία Α, βγαίνει στο διάλειμμα, και την ώρα που η κυρία Α πάει να δει ένα παιδί που έπεσε, αποφασίζει να το σκάσει από τα κάγεκλα (χωράει να περάσει ανάμεσα τους με λίγο στρίμωγμα). Ποιός έχει την ευθύνη αυτού του παιδιού; Η κυρία Ψ είχε άδεια, άρα δεν έχει ευθύνη. Η μητέρα του Χ τον άφησε στο σχολείο άρα δεν είχε ευθύνη. Η κυρία Α είναι υπέυθυνη για τα 22 δικά της παιδιά...... Γολγοθάς!!!!![/quote]

 

Αυτο μπορει να γινει και 20 παιδια να ειναι.. Εγω εχω και το αντιθετο με 6 νηπαιγωγους να μην δει καμια το παιδι και αλλα 2 που επεσαν ολα μαζι και χτυπησαν.

 

Εστω ομως οτι εισαι μαμα και νηπιαγωγος. Πασ να αφησεις το παιδι στο νηπιαγωγιο του και σου λενε παρτο και φυγε δεν μπορουμε σημερα. Τι κανεις? Το παιρνεις μαζι σου? Δεν πας στην δουλεια σου? Εστω οτι εισαι χειρουργος. Τι κανεις?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...