Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

PIERCE. Απόφοιτος κανείς????


Recommended Posts

Γεια σας,

υπάρχει κάποιος πρόσφατος σχετικά απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Pierce) που θα μπορούσε να μας πει την άποψή του για το σχολείο? Σε παλαιότερο αντίστοιχο μήνυμα είχα βρει ενα δυο, αλλά ήταν ήδη κοντά στα 40. Μήπως υπάρχει καμία ή κανείς νεότερος που να μπορεί να με διαφωτίσει λίγο??? Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 94
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Γεια σας,

υπάρχει κάποιος πρόσφατος σχετικά απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (Pierce) που θα μπορούσε να μας πει την άποψή του για το σχολείο? Σε παλαιότερο αντίστοιχο μήνυμα είχα βρει ενα δυο, αλλά ήταν ήδη κοντά στα 40. Μήπως υπάρχει καμία ή κανείς νεότερος που να μπορεί να με διαφωτίσει λίγο??? Χίλια ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

 

Θα σου πω για το Γυμνάσιο - Λύκειο. Το θεωρώ από τα πολύ καλά ιδιωτικά. Το παιδί μαθαίνει (και αν έχει όρεξη θα μάθει ακόμα περισσότερα αφού θα το προωθήσουν όπως συμβαίνει σε όλα τα καλά ιδιωτικά).

 

Δεν θα χρειαστεί να του κάνεις κάποιο έξτρα φροντιστήριο για ξένες γλώσσες (κάνουν εντατικά Αγγλικά και διαλέγει το παιδί μια δεύτερη γλώσσα ακόμα). Έχουν μια τάση αγάπης για την Αμερικάνικη κουλτούρα (αναμενόμενο βέβαιο).

 

Υπάρχουν αρκετές δραστηριότητες (όμιλοι κ.λπ.) οπότε θα βρει σίγουρα κάτι να του αρέσει.

 

Δίδακτρα δεν γνωρίζω αλλά δε θεωρείται φθηνό.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω για το Γυμνάσιο - Λύκειο. Το θεωρώ από τα πολύ καλά ιδιωτικά. Το παιδί μαθαίνει (και αν έχει όρεξη θα μάθει ακόμα περισσότερα αφού θα το προωθήσουν όπως συμβαίνει σε όλα τα καλά ιδιωτικά).

 

Δεν θα χρειαστεί να του κάνεις κάποιο έξτρα φροντιστήριο για ξένες γλώσσες (κάνουν εντατικά Αγγλικά και διαλέγει το παιδί μια δεύτερη γλώσσα ακόμα). Έχουν μια τάση αγάπης για την Αμερικάνικη κουλτούρα (αναμενόμενο βέβαιο).

 

Υπάρχουν αρκετές δραστηριότητες (όμιλοι κ.λπ.) οπότε θα βρει σίγουρα κάτι να του αρέσει.

 

Δίδακτρα δεν γνωρίζω αλλά δε θεωρείται φθηνό.

 

Eυχαριστώ για την απάντηση. Είσαι απόφοιτη / ος ?? Αν ναι, θα ήθελα κάποιες λεπτομέρειες παραπάνω για τον τρόπο εκπαίδευσης. Ξέρω ότι είναι πολύ πιεστικό και αυτή η "ώθηση" που αναφέρεις είναι αρκετά πιεστική για το παιδί. Φυσικά για ένα παιδί που θέλει να μην έχει κενά και να βγάζει βαθμό (για το καλό του, όχι για τον ανταγωνισμό).

Ενα παιδί λοιπόν που έχει υποστεί τέτοια "ώθηση" στο γυμνάσιο, πώς θα πάει στο λύκειο "καμμένο" από την κούραση??? Με τι δυνάμεις θα τα δώσει όλα για παν/νιες?? Εκτός αν προορίζεται για έξω. Αλλά απ'ότι έχω δει οι περισσότεροι δίνουν εδώ και μετά φεύγουν ή πάνε Deree αν δεν τους αρέσει η σχολή που πέρασαν. Φυσικά θέλει και φροντιστήρια στο λύκειο! Η δεύτερη γλώσσα δεν γίνεται καθόλου καλά και εκεί θέλει επίσης φροντιστήριο από την πρώτη στιγμή. Δεν θα μείνει κανείς με μία ξένη γλώσσα τη σημερινή εποχή.... Δεν το λέω για τα χρήματα (μόνο). Το λέω σαν χρόνος που θα λείπει από το παιδί γενικά. Τελικά ωθούν κάποιους καλούς και οι άλλοι είναι αφημένοι στην τύχη τους??? Οπότε ποια η διαφορά με ένα άλλο καλό ιδιωτικό?

Link to comment
Share on other sites

Eυχαριστώ για την απάντηση. Είσαι απόφοιτη / ος ?? Αν ναι, θα ήθελα κάποιες λεπτομέρειες παραπάνω για τον τρόπο εκπαίδευσης. Ξέρω ότι είναι πολύ πιεστικό και αυτή η "ώθηση" που αναφέρεις είναι αρκετά πιεστική για το παιδί. Φυσικά για ένα παιδί που θέλει να μην έχει κενά και να βγάζει βαθμό (για το καλό του, όχι για τον ανταγωνισμό).

Ενα παιδί λοιπόν που έχει υποστεί τέτοια "ώθηση" στο γυμνάσιο, πώς θα πάει στο λύκειο "καμμένο" από την κούραση??? Με τι δυνάμεις θα τα δώσει όλα για παν/νιες?? Εκτός αν προορίζεται για έξω. Αλλά απ'ότι έχω δει οι περισσότεροι δίνουν εδώ και μετά φεύγουν ή πάνε Deree αν δεν τους αρέσει η σχολή που πέρασαν. Φυσικά θέλει και φροντιστήρια στο λύκειο! Η δεύτερη γλώσσα δεν γίνεται καθόλου καλά και εκεί θέλει επίσης φροντιστήριο από την πρώτη στιγμή. Δεν θα μείνει κανείς με μία ξένη γλώσσα τη σημερινή εποχή.... Δεν το λέω για τα χρήματα (μόνο). Το λέω σαν χρόνος που θα λείπει από το παιδί γενικά. Τελικά ωθούν κάποιους καλούς και οι άλλοι είναι αφημένοι στην τύχη τους??? Οπότε ποια η διαφορά με ένα άλλο καλό ιδιωτικό?

 

Χαλάρωσε :-) Δεν υπάρχει κάποιος περίεργος τρόπος εκπαίδευσης :-) Δεν είναι όλα τα παιδιά αριστούχα. Υπάρχουν και μέτριοι και καλοί και άριστοι όπως σε όλα τα σχολεία. Απλά λέω ότι γενικά φροντίζουν τα παιδιά να μάθουν. Δηλαδή το μάθημα γίνεται σωστά, οι ασκήσεις είναι σωστής διαβάθμισης και παρέχεται αρκετό βοηθητικό υλικό, δεν προχωράνε στην ύλη αν το μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης δεν έχει εμπεδώσει κάτι κ.λπ.

Τώρα αν ένα παιδί έχει κλίση σε κάποιο τομέα το προωθούν και το ενθαρρύνουν. Όλα τα πολύ καλά ιδιωτικά το κάνουν.

 

Όσο για το ωράριο κάπου γύρω στις 16:00 τελειώνουν.

 

Προσωπικά το θεωρώ πολύ καλό σχολείο και πρόσεξε ότι στα ιδιωτικά ότι πληρώνεις παίρνεις.

Link to comment
Share on other sites

Χαλάρωσε :-) Δεν υπάρχει κάποιος περίεργος τρόπος εκπαίδευσης :-) Δεν είναι όλα τα παιδιά αριστούχα. Υπάρχουν και μέτριοι και καλοί και άριστοι όπως σε όλα τα σχολεία. Απλά λέω ότι γενικά φροντίζουν τα παιδιά να μάθουν. Δηλαδή το μάθημα γίνεται σωστά, οι ασκήσεις είναι σωστής διαβάθμισης και παρέχεται αρκετό βοηθητικό υλικό, δεν προχωράνε στην ύλη αν το μεγαλύτερο ποσοστό της τάξης δεν έχει εμπεδώσει κάτι κ.λπ.

Τώρα αν ένα παιδί έχει κλίση σε κάποιο τομέα το προωθούν και το ενθαρρύνουν. Όλα τα πολύ καλά ιδιωτικά το κάνουν.

 

Όσο για το ωράριο κάπου γύρω στις 16:00 τελειώνουν.

 

Προσωπικά το θεωρώ πολύ καλό σχολείο και πρόσεξε ότι στα ιδιωτικά ότι πληρώνεις παίρνεις.

 

To ξέρω πολυ καλά ότι ό,τι πληρώσεις παίρνεις, το έχω νιώσει στο πετσί μου πολλά χρόνια τώρα.... Δεν βαρυγκομώ, ξέρω ότι η σωστή εκπαίδευση είναι επένδυση για το παιδί και μάλιστα ιδιαιτέρως προσοδοφόρα. Ο,τι σπείρεις θα θερίσεις..... Απλά επειδη το συγκεκριμένο σχολείο το έχω "ψάξει" μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο.... έχω κάποιες ενστάσεις σε διάφορους τομείς. Π.χ. αυτό που ανέφερα πριν για τη 2η ξένη γλώσσα. Ή επίσης για το ότι τα παιδιά κάνουν πολλά και ωραία και χρήσιμα πράγματα στο γυμνάσιο, είναι ευτυχισμένα και ανοίγει το πνεύμα τους και μαθαίνουν να στέκονται και να κινούνται μπροστά σε κοινό κλπ. αλλά...... όλα αυτά για το λύκειο γίνονται λίγο κουραστικά και επιβαρυντικά. Λαμβανομένου υπόψη και του μεγάλου ωραρίου (σχολάνε 3.30) και μέχρι να πάνε σπίτι πάει 4.00+++. Μετά θα έχουν φροντιστήρια (στο λύκειο) και γενικά μία μεγαλύτερη πίεση από άλλα ιδιωτικά (δεν αναφέρομαι σε δημόσια που λειτουργούν μόνο με τα φροντιστήρια και στο πρωινό πρόγραμμα είναι τουρίστες...). Επίσης υπάρχει ώθηση προς το εξωτερικό. Δίνουν παν/νιες αλλά οι επιτυχίες δεν κάνουν και μεγάλη αίσθηση.... θα έπρεπε να είναι καλύτερες αναφορικά με τη δουλειά που γίνεται.

Δεν είμαι αντίθετη, αλλά προσπαθώ να ψάξω καλά κάποιες παραμέτρους που δεν φαίνονται με τη μία.... αλλα΄πρέπει να κοιτάξεις σε βάθος 6ετίας για να δεις κάποια πράγματα και να μιλήσεις και με παιδιά κυρίως.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

To ξέρω πολυ καλά ότι ό,τι πληρώσεις παίρνεις, το έχω νιώσει στο πετσί μου πολλά χρόνια τώρα.... Δεν βαρυγκομώ, ξέρω ότι η σωστή εκπαίδευση είναι επένδυση για το παιδί και μάλιστα ιδιαιτέρως προσοδοφόρα. Ο,τι σπείρεις θα θερίσεις..... Απλά επειδη το συγκεκριμένο σχολείο το έχω "ψάξει" μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο.... έχω κάποιες ενστάσεις σε διάφορους τομείς. Π.χ. αυτό που ανέφερα πριν για τη 2η ξένη γλώσσα. Ή επίσης για το ότι τα παιδιά κάνουν πολλά και ωραία και χρήσιμα πράγματα στο γυμνάσιο, είναι ευτυχισμένα και ανοίγει το πνεύμα τους και μαθαίνουν να στέκονται και να κινούνται μπροστά σε κοινό κλπ. αλλά...... όλα αυτά για το λύκειο γίνονται λίγο κουραστικά και επιβαρυντικά. Λαμβανομένου υπόψη και του μεγάλου ωραρίου (σχολάνε 3.30) και μέχρι να πάνε σπίτι πάει 4.00+++.

 

Πρόσεξε ότι *όλα* τα πολύ καλά ιδιωτικά το κάνουν αυτό.

 

Μετά θα έχουν φροντιστήρια (στο λύκειο) και γενικά μία μεγαλύτερη πίεση από άλλα ιδιωτικά (δεν αναφέρομαι σε δημόσια που λειτουργούν μόνο με τα φροντιστήρια και στο πρωινό πρόγραμμα είναι τουρίστες...).

Παντού γίνεται αυτό.

 

Επίσης υπάρχει ώθηση προς το εξωτερικό.

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.

 

Δίνουν παν/νιες αλλά οι επιτυχίες δεν κάνουν και μεγάλη αίσθηση.... θα έπρεπε να είναι καλύτερες αναφορικά με τη δουλειά που γίνεται.

Δεν είμαι αντίθετη, αλλά προσπαθώ να ψάξω καλά κάποιες παραμέτρους που δεν φαίνονται με τη μία.... αλλα΄πρέπει να κοιτάξεις σε βάθος 6ετίας για να δεις κάποια πράγματα και να μιλήσεις και με παιδιά κυρίως.

 

Κοίτα δεν είμαι μέτοχος (!) του Pierce απλά αναγνωρίζω ότι είναι πολύ καλό σχολείο. Και το Κολλέγιο π.χ. είναι εξαιρετικό. Μπορεί να έχεις π.χ. καλύτερες εγκαταστάσεις στο Κολλέγιο "φρου-φρου" και "αρώματα" κ.λπ. αλλά η ύλη του σχολείου είναι η ίδια :-) και ερεθίσματα θα του δοθούν και στο ένα σχολείο και στο άλλο.

 

Λέγοντας αυτά δεν "θεοποιώ" ουτε κατακρίνω κάποιο, απλά αναφέρω την πραγματικότητα και ότι εμπειρίες έχω από την επαφή μου με παιδιά από διάφορα σχολεία. (δημόσια και ιδιωτικά)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και το χρόνο σου. Είναι αλήθεια ότι έχουμε πολύ προβληματιστεί από το σχολείο αυτό σε σχέση με το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα και -κοιτώντας σε βάθος 6ετίας- με την κατεύθυνση τελικά που σου δίνει.

Είναι μεγάλη απόφαση το γυμνάσιο - λύκειο, δεν είναι δημοτικό..... Εκεί κοιτάς και τις επιτυχίες και την προοπτική του παιδιού, πράγματα που έχουν να κάνουν με την επαγγελματική πορεία της ζωής του. Γιαυτό έχουμε προβληματιστεί. Για να γίνω λίγο πιο σαφής.... το παιδί αυτή τη στιγμή έχει μία γερμανόφωνη κατεύθυνση. Οχι ότι θα φύγει στα 18 για Γερμανία, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε τη γλώσσα. Στο Pierce θα πρέπει να κουραστεί πολύ για να κρατήσει επαφή. Στην Γ΄λυκείου υπάρχει περίπτωση να οδηγηθεί σε Αγλλία κλπ. , αντί να καταφέρει να περάσει εδώ. Αυτό εμείς δεν το θέλουμε για το παιδί. Αν υποθέσουμε ότι θα πάει έξω από τα 18 γιατί ίσως γίνει μια στραβή στις παν/νιες, θα πάει μόνο Γερμανία, όχι Αγγλία. Δεν ξέρω λοιπόν την ανταποδοτικότητα του σχολείου... και τις δυνατότητες που θα δοθούν ή όχι για να περάσει εδώ.

Εσύ είπες πριν ότι κάνεις φροντιστήρια σε παιδιά λυκείου. Οταν γυρίζει το παιδί στις 4.00++ σπίτι με τι δυνάμεις να κάνει ένα σωρό φροντιστήρια?? Δεν γίνεται έτσι πιο ανταγωνιστικό ένα άλλο σχολείο που σχολάει νωρίτερα??

Και αν το δούμε και αλλιώς..... ένα παιδί που βγάζει το Pierce και τελικά περάσει Ελλάδα και τελειώσει κανονικά εδώ, τι όφελος θα έχει από το σχολείο που πήγαινε??? Κανείς δεν δίνει σημασία στο σχολείο πια όταν έχεις πτυχίο ΑΕΙ. Οπότε??? Μήπως αφορά μόνο αυτούς που θέλουν να φύγουν έξω και "χτίζουν" βιογραφικό??

Link to comment
Share on other sites

bobonela καλησπέρα

Δεν έχω άμεση απάντηση στο ερώτημα σου γιατί προσωπικά αν και το Pierce είναι ένα από τα σχολεία που σκεφτόμαστε για Γυμνάσιο Λύκειο δεν έχω ακόμα ασχοληθεί τόσο σοβαρά μαζί του. Από συναδέλφους και από ένα ευρύτερο κύκλο ξέρω ότι είναι καλό πιεστικό όμως και σίγουρα με κατεύθυνση εξωτερικού.

Θα ήθελα αν μου επιτρέπεις όμως να παρέμβω σε σχέση με την δική σας περίπτωση.

Αν το δικό μου παιδί είχε γερμανόφωνη κατεύθυνση και επιπλέον ήθελα μόνο μεταγενέστρα Ελληνική ή εστω γερμανική προτυχιακή και μεταπτυχιακή μόρφωση δεν θα επέλεγα με τιποτα το συγκεκριμένο σχολείο.

Νομίζω ότι είναι γνωστ΄ότι το συγκεκριμένο προωθεί σχεδόν αποκλειστικά την Αγγλία, Αμερική και Deree. Φυσικά θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις παιδιών που απότ ο pierce πέρασαν στις πανελλαδικές πχ. αλλά ειλικρινά δεν νομίζω οτι είναι ο κανόνας.

Η κόρη μου πάει στο Αρσάκειο οπότε αντίστοιχα γνωρίζοντας το δικό μυο σχολείο ξέρω ότι η κύρια κατεύθυνση του είναι οι πανελλαδικές , δεν λέω ότι δεν πάνε παιδιά να σπουδάσουν στην Γερμανία από το Αρσάκειο αλλά σίγουρα δεν είναι σε εμάς ο κανόνας.

Αν έχεις αυτά τα δεδομένα δεν νομίζω ειλικρινά οτι το Pierce είναι σωστή επιλογή .

Αυτό που λες με τα φροντηρήρια από την αλλή δεν νομίζω ότι είναι θέμα. Όλα πια τα ιδιωτικά μαζι και με την μετακίνηση σχολάνε και πολύ αργότερα από τις 4. Είναι πια δεδομένο ότι το παιδί τις δυο τελευταίες τάξεις θα πιεστεί πολύ. Από την άλλη εγώ θυμάμαι ότι στις πανελλαδικές από δημόσιο σχολείο τελείωνα το σχολείοσ τις 2 και στις 4 έπρεπε να είμαι στην Κάννιγος για 4ωρο φροντηστήριο δέσμης....δεν είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα και τώρα...δυστυχώς.

Ελπίζω ειλικρινά να σε βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και το χρόνο σου. Είναι αλήθεια ότι έχουμε πολύ προβληματιστεί από το σχολείο αυτό σε σχέση με το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα και -κοιτώντας σε βάθος 6ετίας- με την κατεύθυνση τελικά που σου δίνει.

Είναι μεγάλη απόφαση το γυμνάσιο - λύκειο, δεν είναι δημοτικό..... Εκεί κοιτάς και τις επιτυχίες και την προοπτική του παιδιού, πράγματα που έχουν να κάνουν με την επαγγελματική πορεία της ζωής του. Γιαυτό έχουμε προβληματιστεί. Για να γίνω λίγο πιο σαφής.... το παιδί αυτή τη στιγμή έχει μία γερμανόφωνη κατεύθυνση. Οχι ότι θα φύγει στα 18 για Γερμανία, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να εγκαταλείψουμε τη γλώσσα. Στο Pierce θα πρέπει να κουραστεί πολύ για να κρατήσει επαφή. Στην Γ΄λυκείου υπάρχει περίπτωση να οδηγηθεί σε Αγλλία κλπ. , αντί να καταφέρει να περάσει εδώ. Αυτό εμείς δεν το θέλουμε για το παιδί. Αν υποθέσουμε ότι θα πάει έξω από τα 18 γιατί ίσως γίνει μια στραβή στις παν/νιες, θα πάει μόνο Γερμανία, όχι Αγγλία. Δεν ξέρω λοιπόν την ανταποδοτικότητα του σχολείου... και τις δυνατότητες που θα δοθούν ή όχι για να περάσει εδώ.

Σωστοί όλοι οι προβληματισμοί σου αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό :-(

Ότι έχει μια αμερικάνικη κατεύθυνση … ναι έχει.. (το ξέρεις άλλωστε).

 

Εσύ είπες πριν ότι κάνεις φροντιστήρια σε παιδιά λυκείου. Οταν γυρίζει το παιδί στις 4.00++ σπίτι με τι δυνάμεις να κάνει ένα σωρό φροντιστήρια?? Δεν γίνεται έτσι πιο ανταγωνιστικό ένα άλλο σχολείο που σχολάει νωρίτερα??

 

Τα μοναδικά σχολεία που τελειώνουν νωρίτερα είναι τα δημόσια. Κανένα ιδιωτικό δεν τελειώνει πιο νωρίς γιατί συνήθως έχουν κάποιες δραστηριότητες ή απλά τα παιδιά δαπανούν περισσότερο χρόνο στο σχολικό.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή Bobonela, συγνώμη για την παρέμβαση, δεν είμαι απόφοιτη του Pierce. Είναι βέβαια η κουνιάδα μου, αλλά δεν έχει σημασία αυτό, γιατί είναι τώρα 45 ετών, τελείωσε δηλαδή το θηλέων. Εκείνη δεν επέλεξε να στείλει τα παιδιά της εκεί, χωρίς βέβαια να είναι δυσαρεστημένη από το σχολείο, αλλά για καθαρά προσωπικό της κώλυμα (έχει αγόρια και έχει στο νου της ότι είναι ένα κοριτσίστικο σχολείο, δεν έχει δίκιο όμως).

 

Αυτό που έχω καταλάβει από τις κεντρικές Αρχές του σχολείου είναι :

1. Άριστα αγγλικά, όταν λέμε άριστα, δεν εννοούμε φροντιστηρίου ούτε proficiency, εννοούμε άριστα, σαν δεύτερη γλώσσα δηλαδή.

2. Εξαιρετική ποιότητα εκπαιδευτικών. Μόνιμοι συνεργάτες, οι οποίοι έχουν περάσει δοκιμασία κάποιων ετών και είναι δοκιμασμένοι. Οι περισσότεροι καθηγητές του Pierce έχει βιογραφικό που ανταγωνίζεται διδακτικού προσωπικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμα διδάσκουν καθηγητές της κουνιάδας μου εκεί.

3. Αμερικανική εκπαίδευση: ελευθερία, ελευθερία, ελευθερία σε όλα τα επίπεδα, και μέσα από την ελευθερία ανάπτυξη της προσωπικότητας, ίσως και με τρόπο που δεν θέλουν οι γονείς. Κριτήριο δεν είναι τι θέλουν οι γονείς, αλλά τι θέλει πραγματικά το παιδί ακόμα και σε περιπτώσεις που το παιδί το κρύβει βαθιά μέσα του γιατί το έχουν καπελώσει οι γονείς.

 

Τώρα θα σου πω τη γνώμη μου: Το σχολείο είναι για γονείς, που ΑΥΤΑ τους είναι σημαντικά, οπότε κάνουν σκόντο σε άλλα θέματα. Αν για σένα είναι σημαντικό να ξέρει το παιδί άπταιστα ΚΑΙ γερμανικά (και καλά κάνεις, αφού το παιδί έχει ήδη ασχοληθεί) αυτό θα πρέπει να το επιδιώξεις ιδιωτικά.

Κάνει καλή προετοιμασία για τις πανελλήνιες, αλλά δεν σταματάει τα πάντα για τις Πανελλήνιες, δίνει δε και στα παιδιά μία άλλη προοπτική. Και αυτό γίνεται φυσικά. Δηλαδή αν εσύ στα 17 ήσουν καλός και σοβαρός μαθητής και ήθελες να σπουδάσεις φιλοσοφία και ήξερες ότι θα μπορούσες με πολύ μεγαλύτερη ευκολία από αυτήν που χρειάζεται να μπεις στην Φιλοσοφική Αθηνών, να πας στην Οξφόρδη, αισθανόσουν άνετα με τη γλώσσα, οι μισοί σου φίλοι έδιναν για αγγλικά πανεπιστήμια, και ήξερες και την κατάσταση των ελληνικών πανεπιστημίων, δεν θα πίεζες τους γονείς σου να σε στείλουν στην οξφόρδη?

 

Αν εσύ θέλεις να μην ξεσηκωθεί το παιδί αλλά να συγκεντρωθεί στα ελληνικά πανεπιστήμια, και σε καταλαβαίνω, τότε δεν κάνει αυτό το σχολείο για σένα.

Γενικά αν θέλεις να ακολουθήσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα ένα πιο συντηρητικό σχολείο, θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή. Τα αμερικανικά σχολεία είναι πολύ διασπαστικά. Δίνουν βέβαια μία εξαιρετική μόρφωση αλλά βασίζονται πάρα πολύ στην πολυπραγμοσύνη, με την οποία δεν είμαστε εξοικειωμένοι οι Έλληνες. Πάντως την εποχή της κουνιάδας μου, οι περισσότερες συμμαθήτριές, που ήταν καλές μαθήτριες, πέρασαν μία χαρά στις πανελλήνιες.

Δεν ξέρω αν βοήθησα, θα σου έλεγα να τη ρωτήσω κάτι αλλά δεν θα έχει νόημα, καμία λεπτομέρεια δεν θα ισχύει.

 

ΥΓ. Διαβάζοντας τώρα την παρέμβαση της nancy 14 νομίζω ότι μία καλή επιλογή για γονείς που θέλουν να πάρει το παιδί μία πολύ καλή μόρφωση και επίσης να συγκεντρωθεί στις Πανελλήνιες, είναι το Αρσάκειο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Και αν το δούμε και αλλιώς..... ένα παιδί που βγάζει το Pierce και τελικά περάσει Ελλάδα και τελειώσει κανονικά εδώ, τι όφελος θα έχει από το σχολείο που πήγαινε??? Κανείς δεν δίνει σημασία στο σχολείο πια όταν έχεις πτυχίο ΑΕΙ. Οπότε??? Μήπως αφορά μόνο αυτούς που θέλουν να φύγουν έξω και "χτίζουν" βιογραφικό??

 

Σωστοί όλοι οι προβληματισμοί σου αλλά δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό :-(

Ότι έχει μια αμερικάνικη κατεύθυνση … ναι έχει.. (το ξέρεις άλλωστε).

.

 

Everville, μήπως έχεις άποψη και για το ερώτημα που είχα θέσει σε προηγούμενο post σχετικά με την αναγνωρισιμότητα του σχολείου μελλοντικά, εφόσον προηγηθεί ελληνικό παν/μιο?? Θα έχεις δει παιδιά που περνούν εδώ έχοντας τελειώσει τέτοιο σχολείο, αν τελικά είχε νόημα.... (δουλεύοντας μελλοντικά στην Ελλάδα).

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητή Bobonela, συγνώμη για την παρέμβαση, δεν είμαι απόφοιτη του Pierce. Είναι βέβαια η κουνιάδα μου, αλλά δεν έχει σημασία αυτό, γιατί είναι τώρα 45 ετών, τελείωσε δηλαδή το θηλέων. Εκείνη δεν επέλεξε να στείλει τα παιδιά της εκεί, χωρίς βέβαια να είναι δυσαρεστημένη από το σχολείο, αλλά για καθαρά προσωπικό της κώλυμα (έχει αγόρια και έχει στο νου της ότι είναι ένα κοριτσίστικο σχολείο, δεν έχει δίκιο όμως).

 

Αυτό που έχω καταλάβει από τις κεντρικές Αρχές του σχολείου είναι :

1. Άριστα αγγλικά, όταν λέμε άριστα, δεν εννοούμε φροντιστηρίου ούτε proficiency, εννοούμε άριστα, σαν δεύτερη γλώσσα δηλαδή.

2. Εξαιρετική ποιότητα εκπαιδευτικών. Μόνιμοι συνεργάτες, οι οποίοι έχουν περάσει δοκιμασία κάποιων ετών και είναι δοκιμασμένοι. Οι περισσότεροι καθηγητές του Pierce έχει βιογραφικό που ανταγωνίζεται διδακτικού προσωπικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμα διδάσκουν καθηγητές της κουνιάδας μου εκεί.

3. Αμερικανική εκπαίδευση: ελευθερία, ελευθερία, ελευθερία σε όλα τα επίπεδα, και μέσα από την ελευθερία ανάπτυξη της προσωπικότητας, ίσως και με τρόπο που δεν θέλουν οι γονείς. Κριτήριο δεν είναι τι θέλουν οι γονείς, αλλά τι θέλει πραγματικά το παιδί ακόμα και σε περιπτώσεις που το παιδί το κρύβει βαθιά μέσα του γιατί το έχουν καπελώσει οι γονείς.

 

Τώρα θα σου πω τη γνώμη μου: Το σχολείο είναι για γονείς, που ΑΥΤΑ τους είναι σημαντικά, οπότε κάνουν σκόντο σε άλλα θέματα. Αν για σένα είναι σημαντικό να ξέρει το παιδί άπταιστα ΚΑΙ γερμανικά (και καλά κάνεις, αφού το παιδί έχει ήδη ασχοληθεί) αυτό θα πρέπει να το επιδιώξεις ιδιωτικά.

Κάνει καλή προετοιμασία για τις πανελλήνιες, αλλά δεν σταματάει τα πάντα για τις Πανελλήνιες, δίνει δε και στα παιδιά μία άλλη προοπτική. Και αυτό γίνεται φυσικά. Δηλαδή αν εσύ στα 17 ήσουν καλός και σοβαρός μαθητής και ήθελες να σπουδάσεις φιλοσοφία και ήξερες ότι θα μπορούσες με πολύ μεγαλύτερη ευκολία από αυτήν που χρειάζεται να μπεις στην Φιλοσοφική Αθηνών, να πας στην Οξφόρδη, αισθανόσουν άνετα με τη γλώσσα, οι μισοί σου φίλοι έδιναν για αγγλικά πανεπιστήμια, και ήξερες και την κατάσταση των ελληνικών πανεπιστημίων, δεν θα πίεζες τους γονείς σου να σε στείλουν στην οξφόρδη?

 

Αν εσύ θέλεις να μην ξεσηκωθεί το παιδί αλλά να συγκεντρωθεί στα ελληνικά πανεπιστήμια, και σε καταλαβαίνω, τότε δεν κάνει αυτό το σχολείο για σένα.

Γενικά αν θέλεις να ακολουθήσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα ένα πιο συντηρητικό σχολείο, θα ήταν πολύ καλύτερη επιλογή. Τα αμερικανικά σχολεία είναι πολύ διασπαστικά. Δίνουν βέβαια μία εξαιρετική μόρφωση αλλά βασίζονται πάρα πολύ στην πολυπραγμοσύνη, με την οποία δεν είμαστε εξοικειωμένοι οι Έλληνες. Πάντως την εποχή της κουνιάδας μου, οι περισσότερες συμμαθήτριές, που ήταν καλές μαθήτριες, πέρασαν μία χαρά στις πανελλήνιες.

Δεν ξέρω αν βοήθησα, θα σου έλεγα να τη ρωτήσω κάτι αλλά δεν θα έχει νόημα, καμία λεπτομέρεια δεν θα ισχύει.

 

Φίλη μου,

ήσουν πολύ διαφωτιστική! Ολα αυτά βέβαια μας τα έχουν πει αποσπασματικά πολλά παιδιά και γονείς με τους οποίους έχουμε μιλήσει. Εχουμε λοιπόν καταλάβει ότι σταθερά τα παιδιά "ξεσηκώνονται" για Αγγλία/Αμερική! Αυτό δεν το θέλουμε στα 18 με τίποτα. Αν θέλει μεταπτυχιακά να πάει, δεν υπάρχει πρόβλημα για την Αγγλία τότε. Δεν πιέζω για Γερμανία στα μεταπτυχιακά. Ομως όχι στα 17 να πει ότι δεν δίνει παν/νιες και προετοιμάζεται για έξω..... όπως οι περισσότεροι. Γονιός και μάλιστα της "υψηλής κοινωνίας" μου είπε ότι τους αρέσει ή όχι ο γιος τους κάνει πλέον τη ζωή του και οι γονείς τη δική τους.:confused: Και μιλάμε για παιδί Γ΄γυμνασίου. Εμείς, του είπα, θα είμασταν στη διπλανή γωνία από το μπαράκι, καμουφλαρισμένοι και θα παρακαλουθούσαμε...:-P και μου απάντησε... τότε να μην πάτε! Οπωσδήποτε δεν είναι όλοι έτσι, γιατί γνώρισα και μαμά που τα είχε τα παιδιά σούζα. Ανοίγει το μυαλό τους με αυτά που κάνουν, παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, projects κλπ. αλλά τελικά φοβάμαι μήπως γυρίσει μπούμερανγκ.

Ευχαριστώ πολύ που μου θύμισες ξανά συγκεντρωμένα όλα αυτά που κατά διαστήματα μου έχουν πει.

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ. Διαβάζοντας τώρα την παρέμβαση της nancy 14 νομίζω ότι μία καλή επιλογή για γονείς που θέλουν να πάρει το παιδί μία πολύ καλή μόρφωση και επίσης να συγκεντρωθεί στις Πανελλήνιες, είναι το Αρσάκειο.

 

Εχει ανοιχθεί και ένα άλλο σχετικό θέμα από μία κοπέλα για το ΑΡσάκειο και αν δεις έχει κι αυτό ....θεματάκια. Το έχουμε κοιτάξει επισταμένα! Εχουμε πάει ραντεβού με γυμνασιάρχη / λυκειάρχη και είδαμε από κοντά πολλά. Σημειωτέον ότι είμαι απόφοιτη Αρσακείου Ψυχικού. Αλλά αυτό δε λέει τίποτα. Τώρα πια έχει αλλάξει λίγο η κατάσταση δυστυχώς. Το έχω σαν επιλογή στο μυαλό μου για το μοναδικό λόγο ότι έχει απίστευτες επιτυχίες στις παν/νιες. Το κατηγορούν όμως πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Αν το δικό μου παιδί είχε γερμανόφωνη κατεύθυνση και επιπλέον ήθελα μόνο μεταγενέστρα Ελληνική ή εστω γερμανική προτυχιακή και μεταπτυχιακή μόρφωση δεν θα επέλεγα με τιποτα το συγκεκριμένο σχολείο.

Νομίζω ότι είναι γνωστ΄ότι το συγκεκριμένο προωθεί σχεδόν αποκλειστικά την Αγγλία, Αμερική και Deree. Φυσικά θα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις παιδιών που απότ ο pierce πέρασαν στις πανελλαδικές πχ. αλλά ειλικρινά δεν νομίζω οτι είναι ο κανόνας.

Η κόρη μου πάει στο Αρσάκειο οπότε αντίστοιχα γνωρίζοντας το δικό μυο σχολείο ξέρω ότι η κύρια κατεύθυνση του είναι οι πανελλαδικές , δεν λέω ότι δεν πάνε παιδιά να σπουδάσουν στην Γερμανία από το Αρσάκειο αλλά σίγουρα δεν είναι σε εμάς ο κανόνας.

Αν έχεις αυτά τα δεδομένα δεν νομίζω ειλικρινά οτι το Pierce είναι σωστή επιλογή .

Ελπίζω ειλικρινά να σε βοήθησα.

 

Αυτά όλα που αναφέρεις είναι που με προβληματίζουν κι εμένα. Είναι το αυτονόητο. Απλά οι δραστηριότητες που κάνει το σχολείο αυτό είναι μακράν οι καλύτερες από κάθε άλλο. Τα παιδιά μαθαίνουν καταρχήν αγγλικά άπταιστα και δεν ασχολείσαι με φροντιστήρια και δεύτερον μαθαίνουν να παρουσιάζουν πράγματα/εργασίες κλπ. Μαθαίνουν στους ρητορικούς ομίλους να μιλούν με επιχειρήματα και αυτό βοηθάει στην έκθεση αλλά και στο προφορικό κομμάτι στη ζωή τους. Μαθαίνουν δηλ. να χρησιμοποιούν τη γλώσσα και όχι να μιλάνε σαν αγροίκοι... Ομως, έχει και ελαττώματα δυστυχώς. Και αυτά είναι που μας απασχολουν πολύ. Να μην θαμπωθούμε δηλ. από τα προταιρήματα και να ξεχάσουμε τα ελαττώματα...

Πάντως ΝΑΙ, με βοήθησες πολύ!:-P

Link to comment
Share on other sites

...Απλά οι δραστηριότητες που κάνει το σχολείο αυτό είναι μακράν οι καλύτερες από κάθε άλλο. Τα παιδιά μαθαίνουν καταρχήν αγγλικά άπταιστα και δεν ασχολείσαι με φροντιστήρια και δεύτερον μαθαίνουν να παρουσιάζουν πράγματα/εργασίες κλπ. Μαθαίνουν στους ρητορικούς ομίλους να μιλούν με επιχειρήματα και αυτό βοηθάει στην έκθεση αλλά και στο προφορικό κομμάτι στη ζωή τους. Μαθαίνουν δηλ. να χρησιμοποιούν τη γλώσσα και όχι να μιλάνε σαν αγροίκοι... Ομως, έχει και ελαττώματα δυστυχώς. Και αυτά είναι που μας απασχολουν πολύ. Να μην θαμπωθούμε δηλ. από τα προταιρήματα και να ξεχάσουμε τα ελαττώματα...

Πάντως ΝΑΙ, με βοήθησες πολύ!:-P

 

Μα όλα αυτά που σου αρέσουν ..... βοηθούν στο .... ξεσήκωμα. Μη σου πω αυτά δημιουργούν το ξεσήκωμα. Δεν μπορεί να έχει τόσα ερεθίσματα στο παιδί να το έχεις κάνει ανταγωνιστικό στο εξωτερικό, να το έχεις εξοπλήσει με τέτοιες ικανότητες (δεν λέμε να κάνει ένα πέρασμα από το σχολείο, λέμε να είναι καλό) και μετά να του πεις, όχι θα δώσεις πανελλήνιες με κίνδυνο να βρεθεί και έξω από το στόχο σου για έναν βαθμό! Θα είναι και άδικο για το ίδιο το παιδί.

Το Αρσάκειο μπορεί να έχει ελαττώματα, αλλά όλα τα σχολεία έχουν ελαττώματα. Σημασία έχει να συμφωνούν οι γονείς με τις γενικές αρχές του σχολείου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μα όλα αυτά που σου αρέσουν ..... βοηθούν στο .... ξεσήκωμα. Μη σου πω αυτά δημιουργούν το ξεσήκωμα. Δεν μπορεί να έχει τόσα ερεθίσματα στο παιδί να το έχεις κάνει ανταγωνιστικό στο εξωτερικό, να το έχεις εξοπλήσει με τέτοιες ικανότητες (δεν λέμε να κάνει ένα πέρασμα από το σχολείο, λέμε να είναι καλό) και μετά να του πεις, όχι θα δώσεις πανελλήνιες με κίνδυνο να βρεθεί και έξω από το στόχο σου για έναν βαθμό! Θα είναι και άδικο για το ίδιο το παιδί.

Το Αρσάκειο μπορεί να έχει ελαττώματα, αλλά όλα τα σχολεία έχουν ελαττώματα. Σημασία έχει να συμφωνούν οι γονείς με τις γενικές αρχές του σχολείου.

 

Aυτό είναι το θέμα... ότι το παιδί γενικά "τραβάει" πολύ. Είναι πολύ καλός στο σχολείο και σε ό,τι κάνει, το βιώνει καθετί. Αυτό σημαίνει ότι θα ενσωματωθεί με το σχολείο που θα πάει, κυρίως στο γυμνάσιο που η εφηβεία είναι καθοριστική.

Γιατί όμως λένε όλοι που έχω ακούσει και έχω διαβάσει και εδώ, μακριά από το Αρσάκειο. Ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν μπορώ να κάνω σύγκριση με τα δικά μου τα χρόνια γιατί τότε ήταν θηλέων και άλλη φάση... Τώρα μιλάνε για μπούλινγκ, για χαμηλό επίπεδο παιδιών σε μεγάλο ποσοστό, για προβληματικά παιδιά που χαλάνε την τάξη και δεν τα πειράζει κανείς, για καθ/τές που είναι σε κόντρα με τη διοίκηση και αυτό τους βγαίνει στο μάθημα, για ατελείωτα φροντιστήρια... Εχω μπερδευτεί πολύ με το θέμα του Αρσακείου. Πολύ αντιφατικές απόψεις. Και το μόνο που με κρατάει και το ψάχνω ακόμη είναι οι επιτυχίες που βλέπω στις παν/νιες. Και γιαυτές πάλι λένε ότι έχουν να κάνουν καθαρά με τα φροντιστήρια. Το σχολείο δηλ. τι ρόλο παίζει???

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θελω να κάνω τον ειδήμονα, μήπως θα ήταν σκόπιμο να δούμε το κάθε σχολείο ανεξάρτητα από τις πανελλήνιες;

 

Οι πανελλήνιες είναι μία "κατάληξη", την οποία στο κάτω κάτω μπορεί να μην επιλέξει ποτέ το παιδί μας. Μπορεί για παράδειγμα να αποφασίσει να γίνει ηθοποιός, ή κομμώτρια ή να πάει στο Θιβέτ και να γίνει μοναχός, ή άσχετα με το τι θα του πούμε εμείς, να είναι το σούπερ μυαλό και να του αξίζει να πάει στο ΜΙΤ και όχι στο Μετσόβειο.

 

Δεν ξέρω, πιστεύω ότι πρέπει να κοιτάμε το σχολείο αυτόνομα. ΟΚ. Το δέχομαι το θέμα του προσανατολισμού των ξένων γλωσσών. Εάν όμως κατά τα άλλα το σχολείο μας καλύπτει κατά το μεγαλύτερο ποσοστό και μπορούμε να το καλύψουμε οικονομικά (που είναι σημαντικό θέμα), γιατί να μην το στείλουμε. Πάντα και σε όλα τα σχολεία θα υπάρχει ο κίνδυνος να "ξεμυαλιστεί" προς κάποια κατεύθυνση. Εάν ό,τι πάθει μεγαλώνοντας θα είναι το να θέλει να πάει στην Αγγλία και όχι στη Γερμανία, εγώ προσωπικά θα είμαι ευχαριστημένη.:-D:grin::-D

 

Παρεπιπτόντως, γνωρίζω παιδί (27 χρονών πια) που τελείωσε το συγκεκριμένο σχολείο. Προσπάθησε για υποτροφία στην Αμερική, δεν τα κατάφερε. Με Πανελλήνιες την ίδια χρονιά μπήκε στο Καποδιστριακό και τώρα κάνει διδακτορικό στην Γερμανία. Έχει να πει τα καλύτερα για το σχολείο του. Έκανε καλές παρέες, πέρασε καλά, έμαθε άψογα Αγγλικά. Δεν προβληματίστηκε που δεν τα κατάφερε για Αμερική. Το ήξερε ότι οι γονείς του δεν μπορούσαν να το καλύψουν χωρίς υποτροφία.

Link to comment
Share on other sites

Μολονότι είμαι και εγώ (πολύ) κοντά στα 40, είμαι απόφοιτη του Pierce και θα σου πω τι γνώμη μου με βάση τη δική μου εμπειρία και αυτά που κατά καιρούς ρωτάω και μαθαίνω από γονείς που έχουν τώρα τα παιδιά τους στο σχολείο, γιατί για εμένα, εκτός απροόπτου πάντοτε, θα είναι η πρώτη μου επιλογή μόλις το παιδί μου φτάσει στο γυμνάσιο.

 

Το Pierce είναι ένα πάρα πολύ καλό σχολείο που δίνει στα παιδιά πολλές δυνατότητες και πάνω απ' όλα αρχές. Στα θετικά του σχολείου, πέρα από τα προφανή (βλπ. εγκαταστάσεις) είναι ότι είναι ένα "οικογενειακό" σχολείο (δηλαδή οι καθηγητές σε γνωρίζουν), με πολύ καλούς καθηγητές (οι περισσότεροι είναι εκεί χρόνια - εγώ πρόλαβα καθηγητές της μητέρας μου και τώρα υπάρχουν πολύ από αυτούς που είχα εγώ καθηγητές πριν από 20 χρόνια!!), στηρίζουν τους μαθητές και τους βοηθούν να αναπτύξουν τις κλίσεις που έχουν. Υπάρχουν πάρα πολλές μαθητικές δραστηριότητες (περιοδικό, θέατρο, debates κλπ), που βοηθούν στην καλλιέργεια της προσωπικότητας των μαθητών. Η διδασκαλία προωθεί την έρευνα χωρίς να μένει στα κλασσικά στεγανά.

 

Η διδασκαλία των αγγλικών είναι καθημερινή (στα δικά μου τα χρόνια ήταν για τις τάξεις του γυμνασίου 8-10 ώρες την εβδομάδα) και δεν γίνεται στο επίπεδο της τάξης, αλλά οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα ανάλογα με το επίπεδο γνώσης της γλώσσας. Τελειώνοντας όλοι γνωρίζουν την γλώσσα πολύ καλά. Το αν θα δώσεις για κάποια διπλώματα είναι δική σου απόφαση (τουλάχιστον τότε). Εγώ για παράδειγμα τα έδωσα όλα πριν φύγω για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και αυτό γιατί το ζητούσε το πανεπιστήμιο. Από φίλες μου που είμασταν μαζί στο μεταπτυχιακό και οι οποίες όλες βέβαια γνώριζαν αγγλικά, λέγανε ότι φαινόταν η διαφορά επιπέδου στη γλώσσα (σημειωτέον ότι δεν ήμουν στο υψηλότερο επίπεδο αγγλικών στο σχολείο).

 

Για τη δεύτερη γλώσσα, δεν γνωρίζω τι ισχύει τώρα, αλλά στα δικά μου τα χρόνια η διδασκαλία ήταν εκτός ωραρίου, στα απογευματινά μαθήματα και δεν μπορώ να πω ότι ήταν και πολύ αποτελεσματική.

 

Ναι το ωράριο είναι δύσκολο (αλλά αν δεν κάνω λάθος έτσι είναι στα περισσότερα ιδιωτικά) για αυτό το λόγο στο λύκειο, για τα μαθήματα δέσμης δεν έκανα φροντιστήριο αλλά ιδιαίτερα. Στο γυμνάσιο δεν χρειαζόταν φροντιστήρια παρά μόνο αν είχες σοβαρές ελλείψεις.

 

Στα δικά μου τα χρόνια οι πανελλήνιες ήταν η προτεραιότητα που δινόταν από το σχολείο, ενώ αντιθέτως αυτοί που πήγαιναν κατ' ευθείαν Deree ήταν αυτοί που δεν είχαν ελπίδες στις πανελλήνιες. Από τη δικιά μου τη φουρνιά (και του αδερφού αργότερα) όσοι διάβασαν και ήταν συνεπείς, όλοι πέρασαν στις πανελλήνιες στις σχολές της προτίμησης τους.

 

Δεν νομίζω ότι καλιεργούν ιδιαίτερα κάποια αμερικανική/αγγλική νοοτροπία. Λαμπρό παράδειγμα εγώ, που τρέφω φουλ αντιαμερικανικά αισθήματα.

 

Όσον αφορά το όφελος που έχεις τελειώνοντας ένα τέτοιο σχολείο (και μένοντας Ελλάδα) πίστεψε με ότι υπάρχει. Σε επίπεδο εργασίας, ναι μετράει το σχολείο αυτό στο βιογραφικό σου, όπως επίσης υπάρχει και διαφορά επιπέδου γενικότερα (όχι πως δεν υπάρχουν και εξαιρέσεις) στις επαγγελματικές σχέσεις.

 

Για τα δίδακτρα απ' όσο γνωρίζω είναι από τα οικονομικά του είδους του.

 

Από ανθρώπους τώρα που έχει τύχει να ρωτήσω και οι οποίοι στέλνουν τα παιδιά τους τώρα στο σχολείο, ακούω τα καλύτερα και μάλιστα κάνουν σύγκριση με τα σχολεία (ιδιωτικά) που είχαν στείλει τα παιδιά τους δημοτικό.

 

Για το αν θα "πάρουν τα μυαλά τους αέρα", η άποψη μου είναι ότι αυτό είναι πρωτίστως θέμα οικογένειας. Άλλωστε σε σχέση με άλλα ιδιωτικά είχε λιγότερα τέτοια "φαινόμενα".

 

Κλείνοντας ένα άλλο θετικό είναι ότι υπήρχε διαστρωμάτωση σε επίπεδο οικογενειακής κατάστασης μαθητών. Δηλαδή δεν υπήρχαν μόνο οι "πλούσιοι". Έτσι και τα παιδιά που δεν είχαν μεγάλη οικονομική δυνατότητα δεν ήταν καθόλου περιθωριοποιημένα.

 

Ελπίζω να βοήθησα αν και έχουν περάσει τα χρόνια από τότε που τελείωσα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι όταν ψάχνουμε για σχολείο ένα καλό κριτήριο είναι το εξής: Πόσοι απόφοιτοι ξανα στέλνουν τα παιδιά τους εκεί ή θα τα έστελναν εάν είχαν την οικονομική δυνατότητα?

Το ότι κάποια παιδιά περνάνε στις Πανελλήνιες και πάνε καλά στη ζωή τους, δεν είναι κριτήριο, γιατί αυτό μπορεί να οφείλεται στα ιδιαίτερα ή στην οικογένεια.

Όμως το ότι ένας απόφοιτος ενός σχολείου στέλνει τα παιδιά του στο σχολείο του δεν σημαίνει μόνο ότι πέρασε καλά αλλά ότι είχε συνολικά μία θετική σχολική εμπειρία. Στα 35-40 με μία εμπειρία ζωής, βλέπεις εκτός από αυτά που θέλεις να ζήσει το παιδί σου και αυτά που ΔΕΝ θέλεις να ζήσει. Υπολογίζεις την αξία του σχολείου (value for money) και την υπεραξία (πόσο σε βοήθησε στη ζωή σου, επαγγελματική ή όχι).

 

Αγαπητή Bobonela, από όσον κατάλαβα το έχεις ψάξει το θέμα με το Pierce. Οπότε θα έχεις μία εικόνα σχετικά με αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι όταν ψάχνουμε για σχολείο ένα καλό κριτήριο είναι το εξής: Πόσοι απόφοιτοι ξανα στέλνουν τα παιδιά τους εκεί ή θα τα έστελναν εάν είχαν την οικονομική δυνατότητα?

Το ότι κάποια παιδιά περνάνε στις Πανελλήνιες και πάνε καλά στη ζωή τους, δεν είναι κριτήριο, γιατί αυτό μπορεί να οφείλεται στα ιδιαίτερα ή στην οικογένεια.

Όμως το ότι ένας απόφοιτος ενός σχολείου στέλνει τα παιδιά του στο σχολείο του δεν σημαίνει μόνο ότι πέρασε καλά αλλά ότι είχε συνολικά μία θετική σχολική εμπειρία. Στα 35-40 με μία εμπειρία ζωής, βλέπεις εκτός από αυτά που θέλεις να ζήσει το παιδί σου και αυτά που ΔΕΝ θέλεις να ζήσει. Υπολογίζεις την αξία του σχολείου (value for money) και την υπεραξία (πόσο σε βοήθησε στη ζωή σου, επαγγελματική ή όχι).

 

Αγαπητή Bobonela, από όσον κατάλαβα το έχεις ψάξει το θέμα με το Pierce. Οπότε θα έχεις μία εικόνα σχετικά με αυτό.

 

Καλημέρα!

Ευχαριστώ που ασχολείστε ακόμη με το θέμα μου.... Ο προβληματισμός είναι πράγματι μεγάλος και το ψάξιμο που έχουμε κάνει σε κάποια συγκεκριμένα σχολεία που επιλέξαμε, ήταν πράγματι λεπτομερέστατο (διδακτορικό θα πάρω στο ψάξιμο σχολείων:twisted:)

Εμείς έχουμε όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ το θέμα με τα γερμανικά. Ενα παιδί που έχει παρει τόσο δυνατές βάσεις και έχει 2 διπλώματα γερμανικών Α1 και Α2 από τα 11,5 χρόνια του (όταν άλλα παιδιά το παίρνουν στα 13+) δεν μπορείς να το κόψεις από μία πορεία τόσο καλή, πολύ περισσότερο όταν δεν ξέρεις τι και που θα σπουδάσει.

Στόχος είναι η Αθήνα στις παν/νιες. Αν κάτι πάει στραβά, επόμενο βήμα η Γερμανία. Για μεταπτυχιακά όμως είναι ελεύθερος να πάει όπου θέλει. Αν θέλει LSE ας πάει. Το θέμα είναι μέχρι τα 22 περίπου το παιδί να κάνει σωστά βήματα.

Το Pierce μας τρομάζει λίγο από την άποψη (όπως ανέφερες κι εσύ πιο πάνω) ότι υπάρχει μεγάλη ελευθερία στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και αυτό μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ.... Από τη μία θέλουμε να κάνει πράγματα που θα τον βοηθήσουν να γνωρίσει πολλά περισσότερα σε επίπεδο εκπαιδευτικό/πολιτιστικό ή να πάρει μέρος στα debates/forensics που βοηθούν τόσο πολύ στην καλλιέργεια του λόγου προφορικού και γραπτού, αλλά.... από την άλλη θα συμβεί με μαθηματική ακρίβεια αυτό που λες κι εσύ, θα "ξεσηκωθεί" και μετά ποιος τον ψάχνει στην Αμερική/Αγγλία και δε συμμαζεύεται.... Εντωμεταξύ δεν είναι και υποβοηθητικό πολύ για τις παν/νιες το Pierce στο λύκειο, ως γνωστόν, οπότε γιαυτό δεν έχει και φοβερά αποτελέσματα. Ισως παλαιότερα να είχε καλύτερα, τότε που ήταν θηλέων και δεν υπήρχε αυτό το κύμα φυγής προς τα έξω. Δεν έφευγε εύκολα ένα κορίτσι πριν 25 χρόνια για την Αμερική! Γιαυτό περνούσαν τότε εδώ. Τώρα όμως η ζωή των παιδιών είναι και θα είναι (δυστυχώς ή ευτυχώς) μεταξύ Ελλάδας και εξωτερικού. Οπότε γιαυτό θέλουμε να μάθει καλά 2 γλώσσες (και θα κάνει και 3η μελλοντικά) ώστε να του δοθούν αρκετές προοπτικές σε Ελλάδα και εξωτερικό μελλοντικά.

Οι απόφοιτοι στέλνουν μεν τα παιδιά τους εκεί, αλλά αν τους ρωτήσεις (που τους έχω ρωτήσει) δεν τους απασχολεί να πάνε Αμερική ή Αγγλία! Εμένα όμως με απασχολεί.

Οσον αφορά στο Αρσάκειο.... εκεί έχουμε άλλη κατάσταση. Focus σε παν/νιες, δραστηριότητες ο.κ. έχουνε, μπουλινγκ επίσης έχουνε.... και δεν έχουνε γερμανικά. Πρέπει να κάνεις πολύ περισσότερο μάθημα γερμανικών κατ'οίκον και να κουράζεσαι για να κρατήσεις ένα επίπεδο που οπωσδήποτε δεν θα είναι το επίπεδο που προσφέρεται σε ένα ελληνογερμανικό σχολείο.

Αυτό βέβαια ισχύει και για το Pierce.

Η Γερμανική Σχολή μας .....τελείωσε. Μετά την αλλαγή της σε γερμανόφωνη κατεξοχήν, κανείς δεν ενδιαφέρεται.

Το θέμα είναι τελικά.... μια που πληρώνει κανείς ένα καλό ιδιωτικό σχολείο (εννοώ ακριβό), τουλάχιστον να έχει ανταποδοτικότητα ως προς το απολυτήριο λυκείου. Δηλ. να γράφει π.χ. Ελληνοαμερικάνικο Κολλέγιο ή Ελληνογερμανική Σχολή κ.λ.π. Σίγουρα κάτι παραπάνω προσφέρει σε μελλοντικές σπουδές. Από όλα τα σχολεία πας στο εξωτερικό, δεν το συζητάμε, αλλά αυτοί εκεί έξω γνωρίζουν τα σχολεία με τα οποία συνεργάζονται στην Ελλάδα και το επίπεδο που έχει ένα παιδί που έχει τελειώσει το εκάστοτε σχολείο. Το θέμα είναι σε ποια χώρα θα επιλέξεις να σπουδάσεις, ώστε να έχει αντίκρυσμα τελικά.

Αυτά (υπάρχουν κι άλλα βέβαια:-P) περί σχολείων. Ο προβληματισμός παραμένει.... Μάλλον θα μείνει στο ελληνογερμανικό, που ξέρουμε ότι θα μάθει άψογα γερμανικά, τα οποία δεν μαθαίνονται εύκολα έξω σε φροντιστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Everville, μήπως έχεις άποψη και για το ερώτημα που είχα θέσει σε προηγούμενο post σχετικά με την αναγνωρισιμότητα του σχολείου μελλοντικά, εφόσον προηγηθεί ελληνικό παν/μιο?? Θα έχεις δει παιδιά που περνούν εδώ έχοντας τελειώσει τέτοιο σχολείο, αν τελικά είχε νόημα.... (δουλεύοντας μελλοντικά στην Ελλάδα).

 

Έχοντας δεί κατά καιρούς διάφορα βιογραφικά, η αλήθεια είναι ότι όποιος / όποια έχει τελειώσει ένα πολύ καλό σχολείο (π.χ. Κολλέγιο, Pierce, κάποιο Πειραματικό όπως Βαρβάκειο, Ανάβρυτα, Ευαγγελική Σχολή Ν. Σμύρνης κ.λπ.) *ναι* το αναφέρει στο βιογραφικό του πάντα όμως σε συνδυασμό με τις σπουδές του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

 

Το αν πείθει τον υποψήφιο εργοδότη του, αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Για όλες τις άλλες απόψεις που αναφέρθηκαν γενικά συμφωνώ (όπως βλέπεις δεν υπάρχουν αντιφατικές απόψεις !).

 

Και κάτι τελευταίο… Μην βασίζεσαι και τόσο στα αποτελέσματα / στατιστικά των Πανελληνίων. Το κάθε σχολείο μπορεί να τα παρουσιάσει όπως θέλει. Π.χ. αν ένα σχολείο έχει 20 παιδιά από τα 25 που περάσανε σε μια σχολή χωρίς κανένα αντίκρισμα (και υπάρχουν πολλές στην Ελλάδα δυστυχώς, πίστεψε το) θα παρουσιάσει ένα "τρομερό ποσοστό επιτυχίας". Από την άλλη, ένα άλλο που θα έχει π.χ. 5 παιδιά από τα 25 σε σχολές με καλή απορροφητικότητα θα το παρουσιάσει σαν "μεγάλη θρίαμβο στις καλύτερες σχολές".

Ένα άλλο που δεν έχει μεγάλα ποσοστά επιτυχίας αλλά όμως έχει π.χ. 5 παιδιά που διακρίθηκαν σε πολύ απαιτητικούς διαγωνισμούς (μαθηματικούς, φυσικής κ.λπ.) θα το διαφημίσει όσο δεν πάει άλλο.

Ξέρεις τα απόλυτα νούμερα ποτέ δεν φανερώνουν την πραγματικότητα :D

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι τελευταίο… Μην βασίζεσαι και τόσο στα αποτελέσματα / στατιστικά των Πανελληνίων. Το κάθε σχολείο μπορεί να τα παρουσιάσει όπως θέλει. Π.χ. αν ένα σχολείο έχει 20 παιδιά από τα 25 που περάσανε σε μια σχολή χωρίς κανένα αντίκρισμα (και υπάρχουν πολλές στην Ελλάδα δυστυχώς, πίστεψε το) θα παρουσιάσει ένα "τρομερό ποσοστό επιτυχίας". Από την άλλη, ένα άλλο που θα έχει π.χ. 5 παιδιά από τα 25 σε σχολές με καλή απορροφητικότητα θα το παρουσιάσει σαν "μεγάλη θρίαμβο στις καλύτερες σχολές".

Ένα άλλο που δεν έχει μεγάλα ποσοστά επιτυχίας αλλά όμως έχει π.χ. 5 παιδιά που διακρίθηκαν σε πολύ απαιτητικούς διαγωνισμούς (μαθηματικούς, φυσικής κ.λπ.) θα το διαφημίσει όσο δεν πάει άλλο.

Ξέρεις τα απόλυτα νούμερα ποτέ δεν φανερώνουν την πραγματικότητα :D

 

Nαι, αυτό με τα στατιστικά το ξέρω! Ομως..... εγώ έχω κάνει δικά μου στατιστικά!:confused::D Σιγά μην λάβω υπόψη μου το τυχαίο ποσοστό που θα μου πει ένα σχολείο, το οποίο είναι με βάση και τον αριθμό των παιδιών που έχει και αφορά γενικά το πόσα παιδιά πέρασαν, ανεξαρτήτου περιοχής και επιπέδου σχολής. Είμαι πολύ πιο ψαγμένη-τρελλή!:P Εχω αναλυτικά ανά όνομα και σχολή τα παιδιά που πέρασαν στις παν/νιες (από όλα τα σχολεία που με ενδιέφεραν) και έχω συγκεκριμένα νούμερα/ποσοστά με βάση το πόσο δυνατή ή όχι είναι η σχολή που πέρασαν και με βάση την εντοπιότητα!!!

Οχι παίζουμε!:-P:razz: Ευτυχώς που τα σχολεία είχαν αναλυτικούς καταλόγους. Σε περιπτώσεις που δεν είχαν όμως, πήγα εκεί και τα αντέγραψα!!

Γι'αυτό έχω πλήρη εικόνα εισαγωγής στην τριτοβάθμια των σχολείων που με ενδιέφεραν και κανείς δεν μπορούσε να μου πει.... μα είχαμε επιτυχίες.... Ναι, αλλά σε τι σχολές???

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι βέβαιη ότι διαβάζονται έτσι αυτά τα στατιστικά πάντως, αν θέλουμε να είμαστε επιστημονικά συνεπείς. Το ότι ένα σχολείο έχει 98% επιτυχία στις πανελλήνιες, δεν σημαίνει ότι και το δικό μου παιδί θα έχει 98% πιθανότητες να περάσει στη σχολή που θέλει. Δεν είναι τόσο απλό απ' όσον ξέρω. Μία συγκεκριμένα προσπάθεια ενός παιδιού, θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα είτε είναι σε σχολείου του 98%, είτε του 95% είτε του 80% -πιο κάτω δεν έχω δει κανένα σχολείο να δηλώνει;);).

 

Να ρωτήσω όμως κάτι προβοκατόρικο και αγενές, και φυσικά μπορείς να με αποκλείσεις από τη συζήτηση αν θέλεις.

Δεν είναι πάρα πολύ περιοριστικό αυτό που σχεδιάζετε για το παιδί? Του αφήνετε κανένα περιθώριο να πάρει κάποια απόφαση το ίδιο για τη ζωή του και κυρίως στη σωστή την ώρα, όταν θα έχει δει πράγματα, όταν θα έχει αποκτήσει εμπειρίες? Έχετε αποφασίσει πού θα σπουδάσει, πόσες ξένες γλώσσες θα μάθει, αργότερα θα του πείτε και τι να σπουδάσει.. Και τι θα κάνετε στα 22, θα του πείτε, τώρα από εδώ κι εμπρός θα αποφασίζεις μόνος σου?

Συγνώμη βρε κορίτσια, μόνο σε εμένα δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση? :oops:Bobonela μου δεν θέλω να σε θίξω, απλά θέλω να ξέρω, αν το έχεις καταλάβει ή αν βγαίνει ασυνείδητα μέσα από το άγχος της μάνας, που θέλει να τα έχει όλα υπό έλεγχο. Αν το έχεις καταλάβει, πάω πάσο εννοείται. Ο καθένας μεγαλώνει τα παιδιά του όπως θέλει, αλλά ..... μακριά από αμερικανικά εκπαιδευτήρια. Θα υποφέρεις:-D:-D.

 

 

Από την άλλη σε θαυμάζω, γιατί λίγο πολύ αυτό κάνουμε όλοι, κάνουμε συγκεκριμένα σχέδια για τα παιδιά μας απλά δεν τολμάμε να το πούμε.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω όμως κάτι προβοκατόρικο και αγενές, και φυσικά μπορείς να με αποκλείσεις από τη συζήτηση αν θέλεις.

Δεν είναι πάρα πολύ περιοριστικό αυτό που σχεδιάζετε για το παιδί? Του αφήνετε κανένα περιθώριο να πάρει κάποια απόφαση το ίδιο για τη ζωή του και κυρίως στη σωστή την ώρα, όταν θα έχει δει πράγματα, όταν θα έχει αποκτήσει εμπειρίες? Έχετε αποφασίσει πού θα σπουδάσει, πόσες ξένες γλώσσες θα μάθει, αργότερα θα του πείτε και τι να σπουδάσει.. Και τι θα κάνετε στα 22, θα του πείτε, τώρα από εδώ κι εμπρός θα αποφασίζεις μόνος σου?

Συγνώμη βρε κορίτσια, μόνο σε εμένα δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση? :oops:Bobonela μου δεν θέλω να σε θίξω, απλά θέλω να ξέρω, αν το έχεις καταλάβει ή αν βγαίνει ασυνείδητα μέσα από το άγχος της μάνας, που θέλει να τα έχει όλα υπό έλεγχο. Αν το έχεις καταλάβει, πάω πάσο εννοείται. Ο καθένας μεγαλώνει τα παιδιά του όπως θέλει, αλλά ..... μακριά από αμερικανικά εκπαιδευτήρια. Θα υποφέρεις:-D:-D.

 

 

Από την άλλη σε θαυμάζω, γιατί λίγο πολύ αυτό κάνουμε όλοι, κάνουμε συγκεκριμένα σχέδια για τα παιδιά μας απλά δεν τολμάμε να το πούμε.

 

no hard feelings...:-P Το μόνο σίγουρο είναι αυτό που λες... ότι θα "υποφέρω" σε αμερικανικά εκπαιδευτήρια. Γιαυτό δεν επιλέγω κανένα από τα δύο Κολλέγια, ξέρω τι κάνω....:-P

Τώρα.... στο προκείμενο. Στο σχολείο που είναι δεν σημαίνει ότι περιορίζεται το παιδί στις επιλογές του. Με την ίδια λογική θα περιοριζόταν και στο Κολλέγιο προς την αμερικάνικη κατεύθυνση. Δηλ. το ελληνογερμανικό σχολείο δεν σε στέλνει στη Γερμανία. Αυτό το έχει αναλάβει η Γερμανική Σχολή και όπως είπα και πιο πάνω, αυτή έχει τελειώσει!! για τους περισσότερους γονείς στο σχολείο μας, ακριβώς επειδή σε περιορίζει. Ολοι εμείς οι υπόλοιποι λοιπόν (που δεν πάμε σε ένα σχολείο που σε στέλνει απευθείας σχεδόν έξω) έχουμε επιλογές και μάλιστα πολύ καλές, δεδομένου ότι τα παιδιά ξέρουν 2 γλωσσες και έχουν διδαχτεί ελληνικά άριστα με σκοπό να δώσουν κανονικά παν/νιες. Απλά δεν κάνουν focus στις παν/νιες τα σχολεία αυτά (όπως το δικό μας) από την α΄γυμνασίου όπως π.χ. κάνει το Αρσάκειο που είναι ελληνοκεντρικό.

Οσο για την επιλογή στο επάγγελμα, από τώρα του λέμε ότι οι επιλογές του είναι 3 !! Ο πατέρας του έχει ελεύθερο επάγγελμα και μπορεί να το ακολουθήσει για να έχει και γνωριμίες. Μπορεί να κάνει όμως και κατι άλλο αν το θέλει (από τα υπόλοιπα 2 που έμειναν:-P). Το ίδιο λένε και οι άλλες μαμάδες στο τμήμα. Δεν είμαι η μόνη. Τουλάχιστον οι περισσότερες. Το θέμα είναι να κάνουν κάτι που θα είναι σε θέση να ζουν αξιοπρεπώς οι ίδιοι και η οικογένειά τους. Ολα τα υπόλοιπα είναι απλά χόμπυ....

Επομένως, γιαυτό δεν πάω στο Αρσάκειο, για να μην τον περιορίσω μόνο σε τροχιά παν/νίων και να τον αποκλείσω από μία πολύ δύσκολη ξένη γλώσσα, όπως είναι τα γερμανικά, η οποία δύσκολα μαθαίνεται εκτός γερμανόφωνου σχολείου. Αγγλικά δεν έχει θέμα. Οπότε του δίνω επιλογές : Ελλάδα - Γερμανία - Αγγλία και με προσόντα από ένα σχολείο που του έχει δώσει αρχές και μόρφωση υψηλού επιπέδου.

Οπουδήποτε αλλού με βλέπω να με γράφουν οι εφημερίδες....:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...