Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ADORAMA: Ανυπαρκτο Cust. Care, ΑΓΕΝΕΙΑ...τα νεύρα μου!!!!!


Recommended Posts

Καλημέρα συνφορουμίτες,

 

αγοράσαμε απο το adorama στις 2/8/2008 μία compact ψηφ. μηχανή Sony, η οποία μετά απο 3 εβδομάδες χρήσης, εμφάνισε πρόβλημα με το κλείστρο της (δεν άνοιγε). :?

Επικοινωνήσαμε με το adorama (τέλη αυγούστου - 23 αν θυμάμαι καλά)και καθότι ήταν τόσο πρόσφατη η αγορά, μας είπαν να τους την φέρουμε πίσω να δουν τι έχει και να την επισκευάσουν ή να την αλλάξουν αναλόγως. Αυτό και πράξαμε.

 

Μέχρι σήμερα (9 Οκτωβρίου 2008) δεν έχουμε κάμερα στα χέρια μας, αλλά και δεν ξέρουμε που βρίσκεται η κάμερά μας. :evil::evil::evil:

Σε επανηλημένες επικοινωνίες με το adorama, μας έχουν κλείσει σχεδόν το τηλέφωνο στη μούρη :shock: - χωρίς να μας αφήνουν να τους δώσουμε τα πλήρη στοιχεία μας - με την πρόφαση ότι "η sony μας έχει καθυστερήσει και ξαναπάρτε την Πέμπτη/Δευτέρα....." .

Η στιχομυθία είναι πάντα η ίδια ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΒΙΑΣΤΙΚΗ...

Προσπαθούμε κάθε εβδομάδα απο αρχές σεπτεμβρίου...Στην ερώτηση "αφού καθυστερεί η sony, δώστε μου ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με το εργαστήριο, να μιλήσω εκεί με κάποιον..." η απάντηση ήταν " όχι δεν σου δίνω τίποτα...να πάρεις ξανά εμένα την Πεμπτη-Παρασκευή να σου πω...." και κλείσιμό στη μούρη... :evil::evil::evil::evil:

ούτε ένα λυπάμαι ούτε ένα συγνώμη ούτε μία διαβεβαίωση, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ...

 

ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦ. ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!! ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΑΝΤΆΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΚΥΛΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!....γιατι μιλαμε για ένα ολοκαινουριο προιον με 3 εβδομαδες χρησης που αγοράστηκε 1 αυγουστου και απο τα τελη αυγουστου ειναι στα χερια του adorama και ούτε μας έχουν ενημερωσει που ειναι , τι έχει, αν θα επιδιορθωθεί, αν θα αλλαχθεί....μόνο μας κλεινουν πάντα το τηλέφωνο στα μουτρα.... :evil::evil::evil::shock:

 

Λυπάμαι πολυ, αλλά μας αναγκάζουν να κινηθούμε απο διαφορέτικές οδούς, γιατί πρόκειται για την αξιοπρέπειά μας και μετά για τα χρήματά μας...και έτσι ως πρώτο βήμα θα γίνει σίγουρα μία καταγγελία απευθείας στην Sony Europe , μετα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, και εν τέλη αν δε βρούμε άκρη θα απευθυνθούμε στη δικαιοσύνη.

 

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΆ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ CUSTOMER CARE ΤΟΥ ADORAMA - TO ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΝ ΟΧΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ! ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΥΤΟ.....

 

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!

 

(το ίδιο περίπου post εχω βαλει και στο forum του site του ADORAMA)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πολυ κακως την γυρισες!!!!!!

 

να πας εκει κ να απαιτησεις να σου δωσουν καινουργια μηχανη

ουτε ενα μηνα δεν την ειχες!!!!!

 

ειναι σοβαροι???????????

 

ιουλιο αγορασα ψηφιακη μηχανη, μετα απο 15 μερες ξαφνικα μου πεταγε ενα λαθος κ δεν με αφηνε να κανω τιποτα

την παω κ μου λενε να την πανε πισω στην εταιρια να δουνε τι εχει

σκεφτηκα: σιγα μη δωσω την κατακαινουργια πανακριβη μηχανη να μου την ανοιξουν :evil:

 

πηγα εκει κ απαιτησα να μου φερουν καινουργια

 

κ ετσι εγινε

 

του κουτιου ηταν , μονη μου εβγαλα την ταινια

α την πρωτη δεν την ειχα δωσει μεχρι να φερουνε τη καινουργια

 

λοιπον πηγαινε απειλησε τους καντα λιμπα κ απιτησε να σου φερουν καινουρια

xWWzp2.png

675093qccdm00t72.pngEΓΧΡΩΜΗ TV----->ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ...

 

Link to comment
Share on other sites

να πας εκει κ να απαιτησεις να σου δωσουν καινουργια μηχανη

ουτε ενα μηνα δεν την ειχες!!!!!

 

Συμφωνώ, και εμείς έτσι κάνουμε.

 

Ορισμένοι θέλουν μεγάλο κράξιμο.

Link to comment
Share on other sites

έχετε δικιο.....το λάθος έγινε στην αρχή, έπρεπε να φανούμε πιο πιεστικοί...

 

Μπερδευτήκαμε όμως γιατί το πρόβλημα που εμφάνισε η μηχανή είναι πολύ απλό (το έχουμε ξαναπάθει με άλλη μηχανή παλιότερα - κόκκος σκόνης μπλοκαρει το κλείστρο, καθάρισμα θέλει) και δεν απαιτήσαμε εξαρχής καινούρια.

 

Άλλο λάθος, το οποίο το καταλογίζω στον άντρα μου....αφού η εγγυηση είναι του κατασκευαστή, γιατί να την δώσω πίσω στο adorama????Γιατί δεν απευθύνθηκα κατευθείαν στη Sony????Αυτοί βέβαια επέμειναν ότι οι ίδιοι έπρεπε να την πάρουν...

 

Τα λάθη έγιναν, αλλά σίγουρα δεν δικαιολογούν την αντιμετώπιση που λαμβάνουμε...απο εδώ και πέρα τι κάνουμε?

 

Δουλεύουμε και οι δύο αρκετές ώρες (σίγουρα 9 και βάλε) έχουμε ένα μωρό, μένουμε μακριά απο το κέντρο....και έτσι δεν τους έχουμε πιέσει αποτελεσματικά μέχρι ώρας...δεν θα πρεπε να χρειάζεται όμως!!!! Γι' αυτό και τους δυσφημώ εδώ!!!

ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ!!!!

Link to comment
Share on other sites

εσυ δεν την αγορασες απο τον κατασκευστη!!!!!!!!!

 

με το μαγαζι που την αγορασες πρεπει να ανακατευτεις

 

τωρα τι κανουν αυτοι με την εταιρεια δικο τους προβλημα

 

εγω π.χ με τον κωτσοβολο ειχα να κανω οχι με την cannon

xWWzp2.png

675093qccdm00t72.pngEΓΧΡΩΜΗ TV----->ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ...

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αποδειξούλα εχεις?????

ημερομηνια γράφει??????

 

μηχανη όμως δεν εχεις!!!!!!

 

ελπιζω να χεις καναν αντρα παλαβο

πηγαιντε απο κει κ απαιτειστε τη μηχανη

κ απειλειστε τους κ με αλλα μεσα.......(ετσι μπας κ φοβηθουν)

 

στην ελλαδα ζουμε......

παντως καλη μου εγω δεν θα το αφηνα ετσι

απλα κινησου όσο πιο γρηγορα κ όσο πιο απειλητικα μπορεις

xWWzp2.png

675093qccdm00t72.pngEΓΧΡΩΜΗ TV----->ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΖΩΗ...

 

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έπρεπε εξαρχης να απευθυνθεις στην εταιρεια...και μάλιστα με ευγενικό αλλά κομψο τρόπο...που να "κρύβει" και μια απειλή δυσφήμισης.Μιλάω εκ πείρας...γιατί εγώ είχα πρόβλημα με φορητό υπολογιστή. Τρεις μήνες μετά την αγορά του...μαύρισε η μισή οθόνη. Απευθύνθηκα στο κατάστημα αγοράς...αυτοί με παρέπεμψαν στην εταιρεία...η οποία όντως παρέλαβε τον υπολογιστή για επιδιόρθωση ή για να προβεί σε αντικατάστασή του..εφόσον το πρόβλημα δεν διορθωνόταν. Δύο μήνες με πήγαιναν από εβδομάδα σε εβδομάδα...ενώ η γραμμή εξυπηρετησης πελατών τους...έβγαζε στην Ιταλία...όπου μιλούσα με μια κοπέλλα που δεν καταλάβαινε τι της έλεγα. Τελικά βγήκε στην γραμμή ένας Έλληνας (παντού υπάρχει ένας Έλληνας!!) ο οποίος με καθησύχασε και εγγυήθηκε προσωπικά δίνοντας και το νουμερό του για να επικοινωνώ απευθείας μαζι του στην εταιρεία. Πέρασε και η επόμενη εβδομάδα και ο υπολογιστής άφαντος...

Πέρασα και εγώ στη δράση...βάζοντας ένα φίλο μου δικηγόρο να τους γράψει ένα μέιλ...το οποίο έστειλε απευθειας στην εταιρεία...απειλώντας τους αφενώς με μυνήσεις κτλ...αφετέρου για δημοσιεύσεις σε αντίστοιχα περιοδικά και σαιτς που αφορουν υπολογιστές...

Την επόμενη κιόλας εβδομάδα το θέμα είχε λυθεί...με επιστολή της εταιρείας...που μου ζητούσε συγγνώμη για την ταλαιπωρια και την προσφορά άμεσης αντικατάστασης του υπολογιστή μου. Βεβαίως απο τον φόβο για την συγκεκριμένη εταιρεία επέλεξα να πάρω υπολογιστή άλλης εταιρείας...και με την απόδειξη απλά πήγα στο κατάστημα και πήρα άλλον.

Ειλικρινά πιστεύω οτι η παρέμβαση του φίλου δικηγόρου και ο φόβος της δυσφήμησης ήταν αυτά που τους έκαναν να κινητοποιηθούν.

Link to comment
Share on other sites

έχετε δικιο.....το λάθος έγινε στην αρχή, έπρεπε να φανούμε πιο πιεστικοί...

 

 

Άλλο λάθος, το οποίο το καταλογίζω στον άντρα μου....αφού η εγγυηση είναι του κατασκευαστή, γιατί να την δώσω πίσω στο adorama????Γιατί δεν απευθύνθηκα κατευθείαν στη Sony????Αυτοί βέβαια επέμειναν ότι οι ίδιοι έπρεπε να την πάρουν...

 

 

Η εγγύηση είναι του κατασκευαστή αλλά μόνο στην περίπτωση που η εισαγωγή έγινε απο τη sony.Πολλά καταστήματα (πολυεθνικές) κάνουνε παραεισαγωγές και γι'αυτό έχουνε αρκετά πιό χαμηλή τιμή στο ίδιο μοντέλο απο άλλο κατάστημα.Στη περίπτωση αυτή όμως αν πάς στη sony δε θα αναγνωρίσει την εγγύηση.Το κατάστημα λοιπόν έχει κάνει συμφωνία με κάποιον ανεξάρτητο τεχνικό που του κάνει τις επισκευές.Γι'αυτό και επιμένανε να την πάρουνε οι ίδιοι και όχι να πάς στη Sony :wink:

 

Τώρα,εσύ με την απόδειξη της παράδοσης για επισκευή που σου δώσανε,και την απόδειξη αγοράς,πάς και ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου αντικαταστήσουνε την κάμερα με καινούρια.

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ερικά καλά ξεμπερδέματα :?:? Τηλεφώνσε στη γραμμή καταναλωτή του Υπ. Ανάπτυξης, γνωστο και πολυδιαφημισμένο 4ψηφιο οπυ δεν θυμάμαι! Από εμπειρίαπολύ κοντινών μου ανθρώπων είδα άμεση κινητοποίηση και αποτέλεσμα. Ψυχραιμία!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι εκανα πριν χρονια (αρκετα) οταν πηρα ενα κινητο απο γνωστη αλυσιδα καταστημάτων ηλεκτρικων ειδων και βγηκε απο την αρχη ελαττωματικό..

Το επεστρεψα οπως λες και συ για να δουν αν μπορουν να το επισκευασουν.. 2 βδομαδες μετα τιποτα..

Σε αναλογο τηλεφωνημα οπου η υπαλληλος με αγενεια μου εκλεισε το τηλεφωνο εφοσον επεμενα να μου το αντικαταστησουν και οχι να με καθυστερουν ετσι, την ξαναπηρα στο καπακι και της λεω.. "τωρα την εβαψες" και της το κλεινω εγω..

10 λεπτα αργοτερα σκαω μυτη σε εξαλλη κατασταση (κατακοκκινη, μαλλι ορθιο μανικια σηκωμενα κλπ κλπ) στο καταστημα, προχωραω προς το γκισε που καθοταν 2 υπαλληλοι και χτυπωντας με υπερβολικη δυναμη το χερι μου στο γκισε (σε βαθμο να αρχισουν να πεφτουν πραγματα κατω) λεω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ..

"Ποια ΚΑΡΓ@#$Α μου εκλεισε ΕΜΕΝΑ το τηλεφωνο στα μουτρα" (μεσα στο καταμεστο καταστημα :twisted: )

Μεσα σε ενα νανοδεπτερολεπτο ειχε εμφανιστει ο διευθυντης του καταστήματος και μετα απο μια πολύ συντομη διενεξη μαζί του οπου εκείνος αρχικα ειπε "γιατι βριζετε κυρια " και καλα σε εντονο υφος το οποίο φυσικα μετετραπει σε κανονικο γλυψιμο μετα το "Ρε παπαρα το ξερουν τα αφεντικα σου οτι οι υπαλληλοι που εχεις υπο την επιβλεψη σου μιλανε ασχημα και κλεινουν τα τηλεφωνα στους πελάτες ?" "Θα φροντισω να κλεισει το μαγαζακι σας και να μην παταει κανεις εδω τετοιοι απατεωνες που ειστε" κλπ κλπ δηλωσεις αυτου του τυπου και εφοσον διαφοροι πελατες εχουν αρχισει να αποχωρουν με ελαφρα βηματα από το καταστημα (υ ψυχολογια του οχλου που λεγαμε) καταφερα και πήρα επι τοπου καινουργια συσκευή την οποία συνόδεψα φευγοντας με το "ελπιζω για το καλο ολων σαν να δουλευει (αφηνοντας τους να προσευχονται για την καλη λειτουργια του κινητου μου μπας και γλιτωσουν απο την τρελη :lol::lol::lol:

Ετσι κανεις δουλεια στην Ελλαδα... τι νομιζεις?

 

ΥΓ. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

 

Παραδιδονται δωρεάν μαθήματα τοπικης διαλεκτου λιμανεργατών (και κατ επέκταση φορτηγατζιδων, νταλικεριδων και νταβατζιδων) σε οσα μελη επιθυμούν να διεκπεραιώσουν ανοιχτες υποθέσεις με δημόσιες υπηρεσίες, καταστηματα , υγειονομικα ιδρύματα κλπ και δεν διατέθουν τα κατάλληλα εφόδια. Πληροφορίες μεσω πμ. :lol::lol:

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πω τι εκανα πριν χρονια (αρκετα) οταν πηρα ενα κινητο απο γνωστη αλυσιδα καταστημάτων ηλεκτρικων ειδων και βγηκε απο την αρχη ελαττωματικό..

Το επεστρεψα οπως λες και συ για να δουν αν μπορουν να το επισκευασουν.. 2 βδομαδες μετα τιποτα..

Σε αναλογο τηλεφωνημα οπου η υπαλληλος με αγενεια μου εκλεισε το τηλεφωνο εφοσον επεμενα να μου το αντικαταστησουν και οχι να με καθυστερουν ετσι, την ξαναπηρα στο καπακι και της λεω.. "τωρα την εβαψες" και της το κλεινω εγω..

10 λεπτα αργοτερα σκαω μυτη σε εξαλλη κατασταση (κατακοκκινη, μαλλι ορθιο μανικια σηκωμενα κλπ κλπ) στο καταστημα, προχωραω προς το γκισε που καθοταν 2 υπαλληλοι και χτυπωντας με υπερβολικη δυναμη το χερι μου στο γκισε (σε βαθμο να αρχισουν να πεφτουν πραγματα κατω) λεω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ..

"Ποια ΚΑΡΓ@#$Α μου εκλεισε ΕΜΕΝΑ το τηλεφωνο στα μουτρα" (μεσα στο καταμεστο καταστημα :twisted: )

Μεσα σε ενα νανοδεπτερολεπτο ειχε εμφανιστει ο διευθυντης του καταστήματος και μετα απο μια πολύ συντομη διενεξη μαζί του οπου εκείνος αρχικα ειπε "γιατι βριζετε κυρια " και καλα σε εντονο υφος το οποίο φυσικα μετετραπει σε κανονικο γλυψιμο μετα το "Ρε παπαρα το ξερουν τα αφεντικα σου οτι οι υπαλληλοι που εχεις υπο την επιβλεψη σου μιλανε ασχημα και κλεινουν τα τηλεφωνα στους πελάτες ?" "Θα φροντισω να κλεισει το μαγαζακι σας και να μην παταει κανεις εδω τετοιοι απατεωνες που ειστε" κλπ κλπ δηλωσεις αυτου του τυπου και εφοσον διαφοροι πελατες εχουν αρχισει να αποχωρουν με ελαφρα βηματα από το καταστημα (υ ψυχολογια του οχλου που λεγαμε) καταφερα και πήρα επι τοπου καινουργια συσκευή την οποία συνόδεψα φευγοντας με το "ελπιζω για το καλο ολων σαν να δουλευει (αφηνοντας τους να προσευχονται για την καλη λειτουργια του κινητου μου μπας και γλιτωσουν απο την τρελη :lol::lol::lol:

Ετσι κανεις δουλεια στην Ελλαδα... τι νομιζεις?

 

ΥΓ. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ

 

Παραδιδονται δωρεάν μαθήματα τοπικης διαλεκτου λιμανεργατών (και κατ επέκταση φορτηγατζιδων, νταλικεριδων και νταβατζιδων) σε οσα μελη επιθυμούν να διεκπεραιώσουν ανοιχτες υποθέσεις με δημόσιες υπηρεσίες, καταστηματα , υγειονομικα ιδρύματα κλπ και δεν διατέθουν τα κατάλληλα εφόδια. Πληροφορίες μεσω πμ. :lol::lol:

χα,χα,χα,φοβερο σκηνικο,θα θελα να το ειχα δει απο κοντα :)
Link to comment
Share on other sites

dora πολύ γέλασα πρωινιάτικα!Είσαι φοβερή (με όλη τη σημασία της λέξης)!!! :D:D:D

 

erica κανένα νέο έχετε?Καλά έκανες και κινήθηκες με καταγγελίες.Ελπίζω να έχει αποτέλεσμα και να μην προχωρήσετε με δικηγόρους κλπ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους!

 

Τελικά μετά την καταγγελία εδώ στο parents και στο δικό τους forum και πολύ ξαφνικά, αλλαξαν εντελώς ύφος στην επικοινωνία μας και μάλιστα πήραν την Παρασκευή και μας είπαν να περάσουμε να παραλάβουμε τη μηχανή μας...είτε την επισκευασμένη είτε καινούρια... :?:D

 

Εύχομαι να μην ξαναπάθει όμως κάτι, γιατί δεν το αντέχω να ξαναπεράσουμε τα ίδια. Οταν θα πάμε να την παραλάβουμε θα ζητήσουμε περισσότερες εξηγήσεις για το τι έγινε...αυτή τη φορά από κοντά!.... :?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Παιδια δεν με εχετε δει να τα παιρνω στο κρανιο.. εγω το εχω πει.. μια μερα θα καταληξω στις φυλακης τα σιδερα πανω στα νευρα μου.. δυστυχως δεν τα ελεγχω καθολου.. :cry:

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Παραδιδονται δωρεάν μαθήματα τοπικης διαλεκτου λιμανεργατών (και κατ επέκταση φορτηγατζιδων, νταλικεριδων και νταβατζιδων) σε οσα μελη επιθυμούν να διεκπεραιώσουν ανοιχτες υποθέσεις με δημόσιες υπηρεσίες, καταστηματα , υγειονομικα ιδρύματα κλπ και δεν διατέθουν τα κατάλληλα εφόδια. Πληροφορίες μεσω πμ. Laughing Laughing

 

αυτό το χρειάζομαι εγώ, μερικές φορές παραείμαι γερμανίδα και απλώς κοκκινίζω απο θυμό αντί να πω κάτι. πρέπει να κανονίσουμε ραντεβού για ιδιαίτερα! !

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Οποτε θέλετε παιδια μου (και μελλοντες μαθητες μου)

θα ειναι χαρα μου να σας διδαξω τα όσα ξερω..

Αν θελετε μπορουμε να κανουμε και πρακτικα μαθημετα (θελουμε ομως και γενναιους εθελοντες στο ρολο του αιμοσταγη .. εεε ασυνηδητου υπαλληλου) μονο που προυποθεση ειναι να μην υπαρχουν ανηλικοι μπροστα.. (δεν μπορω να εγγυηθω τιποτα αν μετα σας καλεσει η δασκαλα και σας πει "κυρια μου ο Γιαννακης περα οτι μου επιασε τον κ...ο , οταν τον εβαλα τιμωρία μου ειπε μαρη .......ιτσα (οχι μαριτσα ,βαλτε οτι θελετε) θα στο κανω καλοκαιρινο εδω μεσα (και δεν εννοουσε T-shirt)) :lol::lol::oops::oops::oops:

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...