Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

κουραστηκα


Recommended Posts

Καλησπερα

Δεν ξερω τι νσ πρωτοπω η σε τι να ρστιασω για ναπαρετε μια ιδεα του προβληματος μου.

Ειμαι απλα πολυ στεναχωρεμενη και νιωθω συνεχεια ολο κ περισσοτερο απογοητευμενη.

Ο μικρος μου σημερα ειχε γεννεθλια οποτε επισημως ειμαστε 4!!!Μοναχοπαιδι.

Το θεμα γενικως ειναι οτι πιστευω ειναικακομαθημενος και γκρινιαζει συνεχεια για ολα....δενυποφερετε ωρες ωρες....δεν του αρεσει σχεδον τιποτα και οταν του αρεσει κατι πολλες φορες το κρυβει γιατι εχει νευρα απο πριν,Ευκολα ομως μπορω να τον "κοροιδεψω" και να του αποσπασω την προσοχη με κατι αλλο.Το θεμα ειναι οτι δενθελω πολλες φορες να το κανω αυτο γιατι η συμπεριφορα του ειναι απλα απαισια.Ποιος ειναι ο σωστος τροπος?ο τροπος 1 ) με σοβαροτητα και χωρις πολλα πολλα.τιμωρια 4 λεπτα κτλ η 2) με ηρεμο τροπο σιγα σιγα να εξηγω κτλ...γιατι δοκιμασα και τα 2 και τιποιτα δενπιανει

 

παραδειγματα τι κανει

 

Θελει αυγο τηγανιτο ματι.Οχι σφιχτο.Του φτιαχνω ,βλεπει το αυγο και δεντο θελει γιατι λεει ειναι μικρο!του λεω αυτο ειναιδενεχωαλλα αυγα.Πισμωνει δενθελει να το φαει.καθετε στο τραπεζι και γκρινιαζει οτι θελει αλλο αυγο πιο μεγαλο κτλ κτλ κτλ...του λεω πηγαινε μεσα αν δεν θελεις να φας , μην γκρινιαζεις εδω στο τραπεζι που τρωμε.Δενφευγει .Κατεβαζει μουτρα και σταυρωνει χερια και μου λεει "εχω νευρα μαζι σου τωρα."μετα απο λιγο γαργαλεμα απο τον μπαμπα ξεχναει και τρωει το αυγο και ολα καλα...μου εχει σπασει ομως τα νευρα εμενα.

 

 

Παιζει στο κομπιουτερ ενα παιχνιδι που δενμπορει να περασει πιστα και το ξερω απο πριν τι προκειτε να συμβει.Μου λεει να το περασω εγω.Εγω ομως δεν τα καταφερνω του λεωδενμπορω να στο περασω.Τσαντιζετε ,μουτρα γκρινια νευρα δενμου μιλαει παλι.

 

Σημερα ειχε γεννεθλια.Του πηρα ενα συμβολικο δωρακι κατι που ειχε δει κιολας στην τηλεοραση και ΝΟΜΙΖΑ θα χαιροταν εειδη οταν το ειδε ειπε οτι το ηθελε.Ομως οταΝ το ειδε νευριασε.Κατεβασε μουτρα και τα σχετικα και μου ειπε δεντο θελει δεντου αρεσει αλλο δωρο ηθελε κτλ.Ολα αυτα με ασχημο υφος και φωνη κακομαθημενου.του εξηγω οτι δεν ειναι σωστο κτλ κτλ και τελικα ξεγελαστηκε με κατι καραμελιτσες που ειχα αλλα ολη μερα δενηταν πολυ χαρουμενος γιατι δενπηρε ωραιαο δωρο.....Τελικα το παιχνιδακι ενω δεντου αρεσε μετα που ηρθε ο μπαμπας του ειπε Κοιτα τι πηρε η μαμα μου δωρο , με χαρα και υστερα παλι στην ακρη και μουτρακια.Με το παιχνιδι ξεχνιοταν και ηταν αξιολατρευτος.

 

εαν δεν μπορει να κανει κατι σωστα , εαν δενγινει κατι ακριβως2 με την σιερα που θελει αυτος , εαν δενεχει αυτο που θελει εκεινος ...ουουουουου..μαυρο φιδι που με εφαγε.Αφου πιανω τον εαυτο μου πολλες φορες να του μιλαω πολυ πολυ ομορφα και χαζοχαρουμενα (οχι ομως επειδη μυο ερχετε απο φυικο) μονο και μονο γιατι θελω να διατηρησω τα πραγματα ΗΣΥΧΑ και ΓΑΛΗΝΙΑ για να μην ξεσπασει πουθενα αυτος.

 

Σε αλλους ειναι αγγελουδι.Δενμε πιστευουν οτι γινετε αλλος ανθρωπος κοντα μου.Μοναχα την ωρα του υπνου με αγαεπι πραγματικα και τοβλεπω οπως με χαιδευει και με φιλαει.

 

Σημερα ειδικα που εκανα τοσα πραγματακια για εκεινον μπαλονια το δωρακι την τουρτα(σημειωση θα του κανω και παρτυ το σαββστο)κουρατηκα πολυ 2 μερες τωρα και οταν τον ρωτησα αν περασε καλα μου ειπε οχι.Ολη η κουραση μου πηγε χαμενη. ολα πηγαν χαμενα ολη η χαρα μου επισης..ολα για το τιποτα.Νιωθω οτι αποτυγχανω παταγωδως, οτι χανω την μπαλα και οτι βαδιζω σε εναν δρομο χωρις γυρισμο.θελω να κανω κατι να φτιαξω τα πραγματα συντομα.αλλα τι?

 

τον βαζω παλι τιμωριες ( το ειχα κοψει για λιγο καιρο ελπιζωντας πως με την κουβεντα θα με ακουγε αλλα ματαια)

 

δεν μπορει καθε φορα που του λεω να μαζεψει να μην το κανει και να γκρινιαζει και να πρεπει να τον απειλιεσω με κατι και παλι ομως να μην το κανει.Εχω δοκιμασει να πεταξω,κρυψω , χαρισω πραγματα...δενπιανει .Μοναχα να τον ξεγελαω πχ οποιος μαζεψει περισσοτερα αυτοκινητα κερδιζει.Ετσι θα μαζεψει αλλα αμεσως μετα το μαζεμα αρχιζει γκρινια και παει λεγωντας..κουραστηκα...βοηθεια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


να σημειωσω οτι το παιδι μου εχει καποιο θεμα με την ομιλι του χρειαζετε λογοθεραπεια αλλα λογω οικονομικων προβληματων αδυνταον αν πληρωσω και δενεχω και καμια ασφαλιση ικα τκλ.Πλλες φορες μου λεει κατι δεν τον καταλαβαινω και οτι του λεω παραδειγμα

τι ειπες ?ειπες φορτηγο?

ενω εχει πει κατι αλλο τσαντιζετε ,μυξοκλαιει και μου λεει δενθελει να μου μιλησει και εχει νευρα μαζι μου....εγω τις περισσοτερες κανω οτι δεν ακουσα γιατι εχει δυνατα την μουσικα η δεν ακουω επειδη εχω ανοιχτα τα παραθυρα προσπαθωντας να μην τονισω το προβλημα.Το αναφερω γιατι ισως και αυτο εχει να κανει με καποια πραγματα ///?δενξερω.τις προαλλες του εδωσα ενα γιαουρτι να φαει μεσα στο σαλονι ερχεται μεσα κουζιναα , ανοιγει συρταρι με μαχαιροπιρουνα και του λεω "τι θελεις αγορακι μου θελει μεγαλο κουταλι?" και εκιενος βαραει το συρταρι και μου ελει " τιποτα δενθελω ααε με τωρα..." και φευγει με νευρα.......?????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

κοιταξε δεν ειναι απλο να σου πει καποιος κανε ετσι η αλλιως! το παιδι παντως δειχνει οτι κατι το ενοχλει και προσπαθει να τραβηξει την προσοχη σου. Αυτα τα συνεχομενα ξεσπασματα σου φωναζουν πραγματικα και σου τονιζουν οτι καποιο θεματακι υπαρχει....το παιδι εχει γινει χειριστικο!

η σχεση με τον αντρα σου?

εισαι αγχωμενη γενικα?

το παιδι εχει εκρηξεις θυμου που θελουν προσοχη στην προσεγγιση..

δεν προσπαθεις να ερθεις σε επαφη με καμια ψυχολογο σε δημοσιο νοσοκομειο που δεν θα εχεις να πληρωσεις κατι? η στα νοσοκομεια παιδων?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα κι απο μενα.Η πληροφορία που δινεις στο δεύτερο μηνυμα σου είναι πολυ σημαντική. Εχει γίνει διάγνωση για κάποιο πρόβλημα ομιλιίας απο κάποιον λογοθεραπευτή και εχουν προταθεί λογοθεραπείες? σε ρωταω γιατι λογω της δουλειάς μου γνωρίζω κέντρα δημόσια που θα μπορούσες να απευθυνθείς για θεραπείες δωρεάν. Επίσςη δεν διευκρινίζεις εαν ο μικρός σου παέι σχολείο.Υποθέτω απο τα μηνύματα σου πως όχι. Συνεπώς είστε όλη την μημέρα μαζί και ως εκ τούτου εσυ γίνεσαι αποδέκτης αυτής της συμπεριφοράς που περιγράφεις.Είναι πολύ συχνό πάντως τα παιδιά τα οποία έχουν δυσκολίες με την ομιλία να γίνονται επιθετικά και να θυμώνουν (κυρίως στρέφονται προς το πρόσωπο που περνούν το περισσότερο χρόνο, εν προκειμένω εσύ εφόσον δεν πηγαίνει σχολείο. Προσπαθούν να επικοινωνήσουν , καταλαβαίνουν οτι έχουν κάποια δυσκολία και δεν τα καταφέρνουν να γίνονται κατανητά από τα πιο οικεία τους πρόσωπα. Έχεις δοκιμάσει απλώς να "αδιαφορήσεις" για την συμπεριφορά του η να είσαι πιο ψύχραιμη?

σε αυτη την ηλικία, ανεξαρτήτως αν υπάρχει πρόβλημα ομιλίας ή όχι τα παιδιά έχουν την τάση να δοκιμάζουν τα όρια μας, έτσι για να δούν μέχρι πού τους παίρνει ή απλά για να έχουν την συνεχή προσοχή μας. Ακόμα και ψύχραιμη να προσπαθείς να φανείς, αν είσια πολυ θυμωμένη η πραγματικά σε βγάζει απο τα ρούχα σου, αυτο σίγουρα γίνεται αντιληπτό απο το παιδί.Είναι σε μια ηλικία που μπορεί και αντιλαμβάνεται απο τις εκφράσεις μας, ακόμα και από την στάση σώματος μας αν είμαστε θυμωμένοι η όχι.Βάζεις όρια?είσαι συνεπής στην τήρησή τους χωρίς να θυμώνεις?έχετε κοινή πολιτική με τον σύζυγό σου?πχ αν θελήσει κατι ο μικρός απο εσενα και το απαγορεύσεις πηγαίνει στον μπαμπα και ικανοποιεί την επιθυμία του?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα απανταω βιαστικα γιατι πρεπει να τον παρω απο το σχολικο σε 5 λεπτα/

Ο μικρος παει σε παιδικο ειναι η 2η χρονια του φετος και του αρεσει(δουλευει η μητερα μου εκει οποτε δεν εχασα την ευκαιρια να τον στειλω.Ο παιδιατρος μου ειχε πει θα του κανει καλο στην ομιλια και πραγματι) τις περισσοτερες φορες.Εχει τους φιλους του και εινα ιμια χαρα εκει.(ειναι αγγλοφωνο σχολειο)Πολυ υπακουο και καλο παιδι στο σχολειο.Μονο 2 φορες ημαλλον 3 μου ειχαν πει οτι τσακωθηκε και την μια χτυπησε και την αλλη δαγκωσε αλλα και παλι ηταν κατι που δεντου ταιριαζει σαν εικονα και δενξερω τι προηγηθηκε και φερθκηε ετσι.Τλπ αυτο περασε

απο το σχολειο του μια λογοθεραπευτρια μου εδωσε χαρτι οτι θεωρει οτι χρεαιζετε καποια βοηθεια.Εχωτο χαρτι να γραψω μετα τι ειπε η κοπελα.το καταλαβαινω κ εγω ομως.Λεει τις λεξεις λαθος.Παραλειπει τις πρωτες συλλαβες και λεει την καταληξη.μονο τωρα λεει ΚΑΡΑΜΕΛΑ μεχρι προσφατα ηταν μεμελες.αυτο ειναι το ελαχιστο.εχει θεμα βλεπω.

 

δενεχω ικα τιποτα.δυστχως.

θα ξαναμπω αργοτερα να πω ακομα κατι που θελω ευχαριστω ποολυ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ειδικός δεν ειμαι, ειμαι απλά μια μαμα, κι εγώ μαθαίνω ακόμα και ψάχνομαι, αλλά αυτα που λες μου φαινονται φυσιολογικά. Ειναι σα να περιγραφεις το δικό μου παιδί! :)

Ο γιος μου εκλεισε τα 4 πριν λίγες μερες. Ειναι καλό παιδάκι, ήσυχο σε γενικές γραμμές, του αρεσουν οι εξερευνήσεις όπως σ' όλα τα αγοράκια. Ειναι ομως και γκρινιάρης και ανικανοποίητος. πχ μου ζηταει να του φερω τσίχλες γυριζοντας από τη δουλεια. του παιρνω ενα πακετακι, αν ειναι μικρό θα γκρινιάζει ότι ήθελε μεγάλο, αν ειναι μεγάλο θα γκρινιάζει ότι ήθελε μικρό, αν οι τσιχλες καινε θα γκρινιάζει, αν δεν καινε θα γκρινιάζει ότι ηθελε απο αυτες που καινε... δλδ ό,τι του δινω, ζηταει το αντιθετο. Τελευταια δε ζητάει, απαιτεί, του στυλ "σου ειπα να κανεις αυτό" ή απειλή "κάνε αυτό, αλλιώς αλλοίμονό σου" στην αρχή δε δινω σημασία, αν δω οτι συνεχίζει τον πλησιάζω και του εξηγω ότι δεν ειναι σωστό να μιλαμε ετσι, η μαμά δε μιλάει ποτέ ετσι ασχημα και αποτομα (και ειναι αληθεια αυτό), πρεπει να ειμαστε ευγενικοί και να σεβομαστε τους άλλους, συνηθως θυμωνει, παει στο δωματιο του και μετα απο λιγα λεπτα ξαναρχεται, όλο γλυκες και μου λεει "σε παρακαλώ καλή μου μανούλα, θα μου δώσεις αυτό/θα μου κανεις τη χάρη?".

Πρεπει να κανεις υπομονή, να συζητάς μαζί του και να του αφιερώνεις χρόνο, να του δειχνεις την αγάπη σου. Εγώ τιμωρίες δεν τον βαζω, μόνο αν κανει κατι πραγματικά σοβαρό. Αστον να παιρνει πρωτοβουλίες, μεγαλώνει, δεν εχει παντα την αναγκη σου πχ λες ανοιξε το συρταρι με τα μαχαιροπηρουνα, οκ προφανώς κάτι ήθελε, παρακολουθα διακριτικά, αστον να παρει μόνος του το κουτάλι και μετα επιβραβευσέ τον "μπραβο το αγορακι μου, παιρνει μόνο του ό,τι χρειάζεται, μεγαλωσε πια" ετσι κανω εγω, σωστό ή λαθος δεν ξερω, αλλά τον βλεπω που λάμπει το πρόσωπό του όταν του λεω ετσι, οποτε και το συνεχίζω. Επίσης να ρωτάς τη γνωμη του για θεματα που τον αφορούν πχ το δωρο γενεθλίων, αστον να διαλεξει εκεινος, μπορεί να ηθελε κατι αλλο απ αυτό που υπεθεσες εσύ ότι θα του άρεσε.

Για το θεμα της ομιλίας, ίσως θα πρεπει να κανεις κατι, θα τη βρεις τη λύση.

 

Έχουμε πολλά να μαθουμε ακόμα, μανούλα. :wink:

EXXQp3.pngAIzKp2.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Δεν ξερω τι νσ πρωτοπω η σε τι να ρστιασω για ναπαρετε μια ιδεα του προβληματος μου.

Ειμαι απλα πολυ στεναχωρεμενη και νιωθω συνεχεια ολο κ περισσοτερο απογοητευμενη.

Ο μικρος μου σημερα ειχε γεννεθλια οποτε επισημως ειμαστε 4!!!Μοναχοπαιδι.

Το θεμα γενικως ειναι οτι πιστευω ειναικακομαθημενος και γκρινιαζει συνεχεια για ολα....δενυποφερετε ωρες ωρες....δεν του αρεσει σχεδον τιποτα και οταν του αρεσει κατι πολλες φορες το κρυβει γιατι εχει νευρα απο πριν,Ευκολα ομως μπορω να τον "κοροιδεψω" και να του αποσπασω την προσοχη με κατι αλλο.Το θεμα ειναι οτι δενθελω πολλες φορες να το κανω αυτο γιατι η συμπεριφορα του ειναι απλα απαισια.Ποιος ειναι ο σωστος τροπος?ο τροπος 1 ) με σοβαροτητα και χωρις πολλα πολλα.τιμωρια 4 λεπτα κτλ η 2) με ηρεμο τροπο σιγα σιγα να εξηγω κτλ...γιατι δοκιμασα και τα 2 και τιποιτα δενπιανει

 

παραδειγματα τι κανει

 

Θελει αυγο τηγανιτο ματι.Οχι σφιχτο.Του φτιαχνω ,βλεπει το αυγο και δεντο θελει γιατι λεει ειναι μικρο!του λεω αυτο ειναιδενεχωαλλα αυγα.Πισμωνει δενθελει να το φαει.καθετε στο τραπεζι και γκρινιαζει οτι θελει αλλο αυγο πιο μεγαλο κτλ κτλ κτλ...του λεω πηγαινε μεσα αν δεν θελεις να φας , μην γκρινιαζεις εδω στο τραπεζι που τρωμε.Δενφευγει .Κατεβαζει μουτρα και σταυρωνει χερια και μου λεει "εχω νευρα μαζι σου τωρα."μετα απο λιγο γαργαλεμα απο τον μπαμπα ξεχναει και τρωει το αυγο και ολα καλα...μου εχει σπασει ομως τα νευρα εμενα.

 

 

Παιζει στο κομπιουτερ ενα παιχνιδι που δενμπορει να περασει πιστα και το ξερω απο πριν τι προκειτε να συμβει.Μου λεει να το περασω εγω.Εγω ομως δεν τα καταφερνω του λεωδενμπορω να στο περασω.Τσαντιζετε ,μουτρα γκρινια νευρα δενμου μιλαει παλι.

 

Σημερα ειχε γεννεθλια.Του πηρα ενα συμβολικο δωρακι κατι που ειχε δει κιολας στην τηλεοραση και ΝΟΜΙΖΑ θα χαιροταν εειδη οταν το ειδε ειπε οτι το ηθελε.Ομως οταΝ το ειδε νευριασε.Κατεβασε μουτρα και τα σχετικα και μου ειπε δεντο θελει δεντου αρεσει αλλο δωρο ηθελε κτλ.Ολα αυτα με ασχημο υφος και φωνη κακομαθημενου.του εξηγω οτι δεν ειναι σωστο κτλ κτλ και τελικα ξεγελαστηκε με κατι καραμελιτσες που ειχα αλλα ολη μερα δενηταν πολυ χαρουμενος γιατι δενπηρε ωραιαο δωρο.....Τελικα το παιχνιδακι ενω δεντου αρεσε μετα που ηρθε ο μπαμπας του ειπε Κοιτα τι πηρε η μαμα μου δωρο , με χαρα και υστερα παλι στην ακρη και μουτρακια.Με το παιχνιδι ξεχνιοταν και ηταν αξιολατρευτος.

 

εαν δεν μπορει να κανει κατι σωστα , εαν δενγινει κατι ακριβως2 με την σιερα που θελει αυτος , εαν δενεχει αυτο που θελει εκεινος ...ουουουουου..μαυρο φιδι που με εφαγε.Αφου πιανω τον εαυτο μου πολλες φορες να του μιλαω πολυ πολυ ομορφα και χαζοχαρουμενα (οχι ομως επειδη μυο ερχετε απο φυικο) μονο και μονο γιατι θελω να διατηρησω τα πραγματα ΗΣΥΧΑ και ΓΑΛΗΝΙΑ για να μην ξεσπασει πουθενα αυτος.

 

Σε αλλους ειναι αγγελουδι.Δενμε πιστευουν οτι γινετε αλλος ανθρωπος κοντα μου.Μοναχα την ωρα του υπνου με αγαεπι πραγματικα και τοβλεπω οπως με χαιδευει και με φιλαει.

 

Σημερα ειδικα που εκανα τοσα πραγματακια για εκεινον μπαλονια το δωρακι την τουρτα(σημειωση θα του κανω και παρτυ το σαββστο)κουρατηκα πολυ 2 μερες τωρα και οταν τον ρωτησα αν περασε καλα μου ειπε οχι.Ολη η κουραση μου πηγε χαμενη. ολα πηγαν χαμενα ολη η χαρα μου επισης..ολα για το τιποτα.Νιωθω οτι αποτυγχανω παταγωδως, οτι χανω την μπαλα και οτι βαδιζω σε εναν δρομο χωρις γυρισμο.θελω να κανω κατι να φτιαξω τα πραγματα συντομα.αλλα τι?

 

τον βαζω παλι τιμωριες ( το ειχα κοψει για λιγο καιρο ελπιζωντας πως με την κουβεντα θα με ακουγε αλλα ματαια)

 

δεν μπορει καθε φορα που του λεω να μαζεψει να μην το κανει και να γκρινιαζει και να πρεπει να τον απειλιεσω με κατι και παλι ομως να μην το κανει.Εχω δοκιμασει να πεταξω,κρυψω , χαρισω πραγματα...δενπιανει .Μοναχα να τον ξεγελαω πχ οποιος μαζεψει περισσοτερα αυτοκινητα κερδιζει.Ετσι θα μαζεψει αλλα αμεσως μετα το μαζεμα αρχιζει γκρινια και παει λεγωντας..κουραστηκα...βοηθεια

 

 

Διαβαζω αυτα που γραφεις και βλεπω τον γιο μου που ειναι που θα γινει 4 και αυτος τον αλλο μηνα! Ακριβως copy paste!!! Εγω και ο μπαμπας του αισθανομαστε ακριβως οπως και εσυ! Εγω δοκιμασει τα παντα οπως και εσυ! Ομως ειμαι σιγουρη οτι αυτος δεν ειναι ο χαρακτηρας του. Απλα παταει σ αυτο που ξερει οτι θα του κανουμε ή δεν θα του κάνουμε. Εχω εφαρμοσει την τιμωρια που και με αυτην δεν τα παει καλα :D αλλα ομως παντα καταλαβαινει το λαθος του γιατι μετα τον βαζω να μου πει αν καταλαβε το λαθος που τον βαλαμε τιμωρια. Πολλες φορες απο μονος του θα κατσει να μας πει οτι πχ δεν μπορουμε να αγοραζουμε συνεχεια παιχνιδια γιατι δεν εχουμε λεφτα και προηγείται το φαγακι για να ειμαστε καλα. β) πχ οταν δεν χτυπαει την αδελφη του την χαιδευει και της λεει οτι αυτος θα την προστατευει στον σταθμο για να μην την πειραζει κανεις και οτι την αγαπαει πολυ την αδελφουλα του γ) οταν αποφασιζει να μαζεψει τα πραγματα του που επιτειδες εχει πεταξει ζηταει συγνωμη και λεει μαμα βοηθησε με να τα μαζεψουμε παρεα να ειναι το δωματιο καθαρο και πολλα αλλα παραδειγματα. Τα παιδια διαμορφωνουν χαρακτηρα σιγα σιγα συμφωνα με τις αναγκες και τις καταστασεις που τους επιδυκνουμε εμεις. Εγω δεν θα σε συμβουλεψω με τι τροπο θα τον κανεις καλα ......... η καθε μανουλα ξερει τι θα κανει για το παιδι της και να ξερεις οτι το παιδακι σου δεν ειναι κακομαθημενο ειναι ενα παιδακι σαν πολλα τις ηλικιας του που θελει τον χρονο του και τον τροπο του.

Μια συμπασχουσα μανουλα :wink:

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω πως καταλαβαίνει ότι στενοχωριέσαι ή δεν αντέχεις να σου είναι θυμωμένος και για αυτό σου βγάζει αυτή τη συμπεριφορά. όταν σου ξαναθυμώσει για κάτι δοκίμασε να τον ρωτήσεις μεν γιατί θύμωσε αλλά να μη δώσεις σημασία. στο παραδειγμα με το αυγό που αναφέρεις εκεί που ο μικρός λέει "θέλω πιο μεγάλο αυγό" δοκίμασε μια απάντηση του τύπου"καταλαβαίνω ότι θύμωσες γιατί το αυγό σου είναι μικρό" και δωσ'του χρόνο να ηρεμήσει μόνος του, χωρίς να του αποσπάσεις την προσοχή κάπου αλλού. κάτι τέτοιες συμβουλές είναι στο βιβλίο "πως να μιλα΄τε στα παιδιά ώστε να ακούν και πως να ακούτε ώστε να μιλούν" (ή κάπως έτσι). ψάξτο λίγο ίσως σε βοηθήσει

vyLxp3.pngG7Azp3.png

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι ολα τα παιδια περνανε τις φασεις τους! βεβαια οταν τοσο πολυ πια το παιδι γινεται αντιδραστικο τοτε προφανως εκφραζει με αυτο τον τροπο κατι που το ενοχλει...αλλαξε λιγο τον τροπο συμπεριφορας απεναντι του και προσπαθησε να μη δειχνεις τον εκνευρισμο σου...δυσκολο εως ακατορθωτο δε λεω αλλα προσπαθησε να δεις αν αποδιδει! σε εμενα οταν συγκρατουσα τα νευρα μου παντα επιανε!

Link to comment
Share on other sites

πιστευω οτι ολα τα παιδια περνανε τις φασεις τους! βεβαια οταν τοσο πολυ πια το παιδι γινεται αντιδραστικο τοτε προφανως εκφραζει με αυτο τον τροπο κατι που το ενοχλει...αλλαξε λιγο τον τροπο συμπεριφορας απεναντι του και προσπαθησε να μη δειχνεις τον εκνευρισμο σου...δυσκολο εως ακατορθωτο δε λεω αλλα προσπαθησε να δεις αν αποδιδει! σε εμενα οταν συγκρατουσα τα νευρα μου παντα επιανε!

 

 

Αυτό θα σου έλεγα και εγώ. Για παράδειγμα - ο γιος μου ειναι πολυ ευκόλο παιδί, αλλα πέρασε μια περίοδο που ηταν πολυ δύσκολος. Μου μιλουσε άσχημα, μου ελεγε συνέχεια οτι δεν με θέλει, αντιδρούσε με τα πάντα.

 

Η αντίδραση μου ηταν η αναμενόμενη, όπως φαντάζομαι και η δική σου - έδειχνα οτι στεναχωριέμαι, αντιδρούσα εντονα σε αυτα που ελεγε και στο τελος, επειδη ηταν επαναλαμβανόμενη η συμπεριφορά, δεν είχα κουράγιο και έχανα την ψυχραιμία μου συχνά.

 

Οταν αποφάσησα να μην αντιδρω σε αυτά που έλεγε ή οταν εδειχνα οτι, ο'τι και να μου λεει, εγω τον αγαπάω, άλλαξε η συμπεριφορά του σε 2 μέρες. Δηλαδη μου έλεγε "Δεν σ'αγαπάω", του 'έλεγα "Δεν πιστευω οτι το εννοεις αυτο. Αλλα οτι και να λες ή να κάνεις, εγω σε αγαπάω".

 

Επισης, στην άσχημη συμπεριφορά προσπάθησε να αντιδράς με σταθερότητα αλλά και με ψυχραιμία. Δεν χρειάζονται φωνές ή στεναχώριες. Να προσπαθείς να τον πλησιάσεις, να τον ρωτάς γιατι δεν του αρέσει κάτι, να νιώθει οτι εισαι εκει και του δίνεις αξία και οτι δεν ειναι κακο να εχει αποψη.

 

Αφηνε του καποιες ελευθερίες, ωστε να μπορείς να βάζεις τα όρια εκει που πραγματικά πρέπει.

 

Και κατι ακόμα...πολλες φορες νομιζω οτι το κανουν αυτο γιατι καταλαβαίνουν οτι νιωθουμε καπως ( κουρασμενες, εκνευρισμένες, δεν αντέχουμε ) και θέλουν επιβεβαίωση οτι, οτι και να κάνουν εμεις θα τα αγαπάμε. Ειναι πολύ, πολύ σημαντικό να το καταλάβουν αυτο και πρέπει να του το λες.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

θέλουν επιβεβαίωση οτι, οτι και να κάνουν εμεις θα τα αγαπάμε. Ειναι πολύ, πολύ σημαντικό να το καταλάβουν αυτο και πρέπει να του το λες.

 

συμφωνω απολυτα!

EXXQp3.pngAIzKp2.png
Link to comment
Share on other sites

 

Και κατι ακόμα...πολλες φορες νομιζω οτι το κανουν αυτο γιατι καταλαβαίνουν οτι νιωθουμε καπως ( κουρασμενες, εκνευρισμένες, δεν αντέχουμε ) και θέλουν επιβεβαίωση οτι, οτι και να κάνουν εμεις θα τα αγαπάμε. Ειναι πολύ, πολύ σημαντικό να το καταλάβουν αυτο και πρέπει να του το λες.

Συμφωνώ απολύτως! Και μπορούμε να τους λέμε ακόμα και το λόγο που είμαστε κουρασμένες, εκνευρισμένες κτλ, με τρόπο ανάλογο της ηλικίας τους.;)

 

Νομίζω πάντως ότι τα παιδιά δοκιμάζουν ΣΥΝΕΧΩΣ και θα συνεχίσουν και πολύ μετά τα 4 να δοκιμάζουν τα όρια και τους κανόνες των γονιών τους. Θα συνεχίσουν επίσης να δοκιμάζουν και την αγάπη τους.

Και ακριβώς αυτό είναι που πρέπει να παρέχει ένας γονιός: Αγάπη και κανόνες.

9XkKp3.png

HArNp3.png

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως! Και μπορούμε να τους λέμε ακόμα και το λόγο που είμαστε κουρασμένες, εκνευρισμένες κτλ, με τρόπο ανάλογο της ηλικίας τους.;)

 

Νομίζω πάντως ότι τα παιδιά δοκιμάζουν ΣΥΝΕΧΩΣ και θα συνεχίσουν και πολύ μετά τα 4 να δοκιμάζουν τα όρια και τους κανόνες των γονιών τους. Θα συνεχίσουν επίσης να δοκιμάζουν και την αγάπη τους.

Και ακριβώς αυτό είναι που πρέπει να παρέχει ένας γονιός: Αγάπη και κανόνες.

 

Ποσες αληθειες ειπες μεσα σε αυτες τις προτασεις........ ετσι ειναι συμφωνω 100%

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιστευω πως το προβλημα της ομιλιας πρεπει να αντιμετωπιστει οπωσδηποτε και αμεσα. Ο παιδιατρος των διδυμων μου, με αφορμη μια συζητηση που ειχαμε, μου τονισε ότι αν το παιδι δεν εχει μιλησει κανονικα μεχρι να κλεισει τα 4 χρονια, σημαινει πως χρειαζεται απαραιτητα υποστηριξη απο ειδικο. Γιατι αλλιως το προβλημα θα επιμεινει και οταν με το καλο θα παει στο σχολειο (δημοτικο), θα πολλαπλασιαστουν τα προβληματα (αδυναμια κατανοησης απο δασκαλα-συνομιληκους, κοροιδια απο τα αλλα παιδια, μπερδεματα στη γραφη-αναγνωση, αντιληψη των δυσκολιων, ψυχολογικη επιβαρυνση κα...). Ισως αν εψαχνες σε δημοσια νοσοκομεια, να εβρισκες καποια ακρη με δωρεαν λογοθεραπεια. Οσο για την επιθετικη συμπεριφορα, πιστευω πως πρεπει να αντιμετωπιζεται με ψυχραιμια. Δεν θελει το αβγο, ας μην το φαει και ας είναι θυμωμενος και νηστικος. Πιστευω πως με υπερβολικη προσοχη, ενθαρρυνεται η κακομαθημενη συμπεριφορα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και ο δικος μου ετσι είναι ολο νευρα και αντιδραση σε όλα!!! Τωρα είναι 4,5 χρονων και ο αλλος μου ειναι κοντα στους 16 μηνες. Σίγουρα στην περιπτωση μου φταιει και η ζηλια για τον μικρο αν και θελει να παιζουν μαζι αλλα με τους ορους του... να μην πειραζει τα αυτοκινητα του και τα δικα του παιχνιδια αλλα εκεινος να παιρνει του μικρου! Η μαυρη μου αληθεια ειναι οτι ΠΡΕΠΕΙ να βρω χρονο να παιζω μαζι του, ΠΡΕΠΕΙ να μην τον μαλωνω συνεχεια οταν κανει αυτα τα ξεσπασματα αλλα να χαλαρωσω και να το αντιμετωπιζω με ψυχραιμια. Εχουμε πολυ δυσκολο εργο σαν γονεις και ολες μπορουμε να το παραδεχτουμε οτι το περισοτερο βαρος της "δουλειας" πεφτει στην μαμα!!!! Κοριτσια υπομονή, ψυχριαμια, πολυ δουλεια με τα παιδακια μας...και εναν κουβα με χαπια!!!:0

5om2p2.png

 

sCPfp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

οπωσδήποτε ψάξτο με τη λογοθεραπεία! θα βρεις την άκρη σίγουρα! Τώρα και η κόρη μου κακομαθημένη μου φαίνεται, αλλά πολλές φορές σκέφτομαι οτι μάλλον έτσι είναι όλα τα παιδιά που δεν μεγαλώνουν με φόβο. Ένα πράγμα μην αμφισβητείς ποτέ, οτι το παιδί σου σε αγαπάει. Πρέπει να παίξεις λίγο περισσότερο το παιχνίδι "αν δεν σου αρέσει μην το φας" γλυκά και όμορφα, ώστε να μην κοντράρεστε γιατί φαίνεται να βρίσκεστε σε μια φάση πολέμου εξουσίας. Σκέψου επίσης οτι αν δεν ήταν το μόνο παιδί στην οικογένεια δεν θα μπορούσε να έχει όλη αυτή την προσοχή... Όπως μου 'λεγε μια φίλη προχθές που έχει τρία παιδιά, το δεύτερο και το τρίτο είναι πολύ πιο χαρούμενα και ικανοποιημένα!

g4BDp3.pngyCdLp3.png
Link to comment
Share on other sites

....................

Παιζει στο κομπιουτερ ενα παιχνιδι που δενμπορει να περασει πιστα και το ξερω απο πριν τι προκειτε να συμβει.Μου λεει να το περασω εγω.Εγω ομως δεν τα καταφερνω του λεωδενμπορω να στο περασω.Τσαντιζετε ,μουτρα γκρινια νευρα δενμου μιλαει παλι.

...............

 

Εν συντομία:

 

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αυξάνουν την επιθετικότητα των παιδιών και καλό είναι να μην αφήνουμε τόσο μικρά παιδιά να παίζουν στα κομπιούτερ. Οποιαδήποτε άλλη απασχόληση (παραμύθια, πλαστελλίνες, ζωφραφική, ψαλιδάκι και χαρτιά, αυτοκινητάκια...) μόνος του ή με τους γονείς είναι καλύτερη από το καλύτερο ηλεκτρονικό παιχνίδι.

Επίσης δεν κάνει καλό η τηλεόραση. Σίγουρα δεν βοηθαει τα προβλήματα ομιλίας.Διαβάστε τι λένε οι ειδικοί:

 

Η τηλεόραση επηρεάζει αρνητικά την σωστή ανάπτυξη της ομιλίας των νηπίων. Αυτό κυρίως συμβαίνει διότι μειώνει τον δημιουργικό χρόνο που περνούν είτε με τους γονείς είτε με συνομηλίκους τους. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει αυτού του είδους η αλληλεπίδραση επιβραδύνει την εξοικείωση τους με την γλώσσα καθώς μπροστά στην τηλεόραση γίνονται παθητικοί δέκτες.

Σύμφωνα με έρευνα που έχει διεξαχθεί με επικεφαλή τον επιστήμονα Δημήτρη Χρηστάκη, η πολύωρη έκθεση στην τηλεόραση έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της ομιλίας αλλά και την διάσπαση προσοχής.

Για την υλοποίηση της παραπάνω έρευνας, οι επιστήμονες εξέτασαν 329 παιδιά, ηλικίας από 2 ετών έως 4 χρονών. Τα παιδιά που συμμετείχαν στην έρευνα συνδέονταν κάποιες μέρες τον μήνα με ψηφιακές συσκευές. Η έρευνα διήρκησε 2 χρόνια και οι συσκευές κατέγραφαν όλα όσα τα παιδιά άκουγαν ή έλεγαν τις συγκεκριμένες ημέρες.

Η έρευνα έδειξε ότι για κάθε ώρα που τα παιδιά παρακολουθούσαν τηλεόραση άκουγαν τουλάχιστον 770 λέξεις λιγότερες συγκριτικά με αυτές που θα άκουγαν από την αλληλεπίδραση με τους γονείς τους.

O Dr. Gross επικεφαλής βρετανικής μελέτης, αποκάλυψε ότι το 22% των αγοριών και το 13% των κοριτσιών αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην ανάπτυξη της ομιλίας τους αλλά και στην κατανόηση. Επιπλέον, σύμφωνα με την έρευνα ποσοστό μεγαλύτερο του 25% των οικογενειών έχει ανοιχτή την τηλεόραση στο σπίτι είτε αρκετές ώρες είτε όλη μέρα.

Ο Διάλογος με τους γονείς διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της ομιλίας των παιδιών και δεν μπορεί να αποκατασταθεί από τα διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Οι γονείς είναι απαραίτητο να ασχολούνται δημιουργικά με τα παιδιά τους και να μην τα αφήνουν να βλέπουν πολλές ώρες τηλεόραση ή να παίζουν με ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Η κρίσιμη ηλικία για την ανάπτυξη της ομιλίας των παιδιών είναι από 1,5 ετών έως 5 ετών. Σε αυτό το διάστημα τα παιδιά πρέπει να δέχονται πληθώρα γλωσσικών ερεθισμάτων.

Από την πρώτη στιγμή που γεννιέται ένα παιδί ο γονιός είναι απαραίτητο να του μιλάει έτσι ώστε να δημιουργηθεί στο παιδί το κίνητρο να μιμηθεί τους γονείς του.

Δεν αφήνουμε ποτέ ένα παιδί πολλές ώρες εκτεθειμένο στην τηλεόραση για να ηρεμήσουμε εμείς... Αντιθέτως, παίζουμε με το παιδί, του διαβάζουμε βιβλία, πάμε βόλτες και συζητάμε μαζί του, το βοηθάμε να αναπτύξει όλες του τις δεξιότητες.

 

Ο χρόνος με το παιδί είναι πολύτιμος… μην τον αφήνετε να πηγαίνει χαμένος…

 

Κολοβέα Κέλλυ

Λογοθεραπεύτρια

 

 

 

Μιλάει για οποιαδήποτε μορφή οθόνης που προβάλει κάτι.

 

 

Επίσης μην αφήνεις τα προβλήματα ομιλίας του παιδιού χωρίς λύση. Όταν θα πάει σχολείο αν δεν τον καταλαβαίνουν οι συμμαθητές του θα κλειστεί στον εαυτο του ή θα βγάλει επιθετικότητα. Μην το αφήνεις είναι θέμα προτεραιότητας....

.pngy3DLp3.png
Link to comment
Share on other sites

casperaki...διαβσασα χθες ενα σχετικο βιβλιο που περιγραφει αυτο ακριβως που λες

θα ψαξω να βρω το αποσπασμα κ θα σου το περιγραψω

οσο για τη λογοθεραπεια...θελει πολλη δουλεια

εγω εχω ικα κ για αυτο τον πηγαινω δυο φορες την εβδομαδα

αν δεν μπορεις....τι να πω...ισως θελει απο σενα να προσπαθησεις

αν θες μπορω να σου περιγραψω τι ασκησεις πρεπει να κανει,ισως να μπορω να σου περασω απο το στικακι που εχω καποια πραγματα που εχω κ κανουμε σπιτι

μακαρι να μπορουσα να σου τυπωσω ολα οσα κανουν,απο το τετραδιο,αλλα δεν μπορω

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

ASSOCIATION OF SCIENTISTS OF SPEECH PATHOLOGY/SPEECH THERAPY OF GREECE

11η Μαΐου: Πανελλαδική Ημέρα Λογοθεραπείας

Καμπάνια ενημέρωσης του κοινού με δράσεις ανά την Ελλάδα

και δωρεάν προσωπικές συναντήσεις με λογοθεραπευτές στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων.

 

Η 11η Μαΐου θεσπίστηκε από τον Σύλλογο Επιστημόνων Λογοπαθολόγων, Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) ως η Πανελλαδική Ημέρα Λογοθεραπείαςκαι εορτάζεται φέτος για πρώτη φορά με ημερίδες ενημέρωσης στην Αθήνα και άλλες πόλεις ανά την Ελλάδα.

 

Στην Αθήνα, θα πραγματοποιηθεί Ημερίδα στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, Κτίριο «Δεξαμενές Καθαρισμού», με ομιλίες ενημέρωσης από τις 18:00 έως τις 20:00 από εξειδικευμένους επιστήμονες. Στον ίδιο χώρο, θα λειτουργήσει Ημερήσιος Συμβουλευτικός Σταθμός για δωρεάν προσωπικές συναντήσεις του κοινού με τους λογοθεραπευτές από τις 10:00 το πρωί έως και τις 20:00 το απόγευμα κατόπιν ραντεβού. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να θέσουν στους λογοθεραπευτές ερωτήματα και προβληματισμούς πάνω σε θέματα λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας των παιδιών και επιπτώσεις στην καθημερινότητά τους (οικογένεια, σχολείο,κοινωνικότητα, αυτοεκτίμηση κλπ), όσο και για θέματα που αφορούν σε προβλήματα λόγου, ομιλίας, επικοινωνίας, φωνής και κατάποσης, σε ενήλικες.

 

Την ίδια ημέρα, ο ΣΕΛΛΕ διοργανώνει δράσεις ενημέρωσης του κοινού και σε άλλες πόλεις ανά την Ελλάδα: Αθήνα, Αχαρναί (Μενίδι), Πάτρα, Ιωάννινα, Ηράκλειο (Κρήτης), Λάρισα, Καβάλα, Κατερίνη, Κέρκυρα, Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Ηγουμενίτσα, Βάρδα (Ηλείας), Λαμία, Σύρο, Ξυλόκαστρο.

 

Στόχος του ΣΕΛΛΕ με αυτή την πρωτοβουλία είναι η ενημέρωση του κοινού για το τι είναι η λογοθεραπεία και πώς η έγκαιρη και σωστή παρέμβαση μπορεί να αποκαταστήσει διαταραχές επικοινωνίας, ομιλίας, φωνής, μάσησης ή/και κατάποσης. Ενδεικτικά αναφέρονται οι διαταραχές άρθρωσης/φωνολογίας,

 

Ημερίδες ανά την Ελλάδα:

Αγρίνιο Αίθουσα Εντευκτηρίου του Τρένου 18/05 18.00

Αθήνα Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων 11/05 18:00

Μενίδι Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Αχαρνών 18/05 18:00

Αλεξανδρούπολη Επιμελητήριο Έβρου 11/05 18:00

Βάρδα Ηλειας ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΒΑΡΔΑΣ 24/04 19:30

Ηράκλειο Ανδρόγαιο/ Αίθουσα Δήμου Ηρακλείου 11/05 17:00

Ιωάννινα Αμφιθέατρο ΑΤΕΙ Ιωαννίνων 15/05 11:00

Καβάλα Στέκι Νέας Πόλης 12/05 11:00

Κέρκυρα Ιατρείο Κέρκυρας- αίθουσα Ιατροχειρουργικής 15/05 19:00

Λευκάδα Πνευματικό κέντρο Λευκάδας 11/05 11:00

Ξάνθη Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης & Παράδοσης 31/05 18.00

Σύρος Πανεπιστήμιο Αιγαίου 11/05 18:00

Πάτρα Αγορά Αργύρη 22/05 19:00

Ξυλόκαστρο Αίθουσα συνεδριάσεων Κέντρου Νεότητας 19/05 11:00

Κάτω Αχαγιά Πολιτιστικό κέντρο Μελίνα Μερκούρη 20/05 18:00

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε:

Γραμματεία ΣΕΛΛΕ: 210 3848362

 

Ο Σύλλογος Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) ιδρύθηκε το 2002 από τους αποφοίτους των ΤΕΙ Λογοθεραπείας. Πρόκειται για έναν επιστημονικό και επαγγελματικό Σύλλογο που κύριο στόχο έχει την προώθηση της επιστήμης της Λογοθεραπείας. Σήμερα αριθμεί περισσότερα από χίλια μέλη. Ο ΣΕΛΛΕ είναι μέλος του International Association of Logopedists and Phoniatrists (IALP).

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ(ΣΕΛΛΕ)

Ακαδημίας 91-93 106 77, Αθήνα Τ.Θ.: 3918 Τ.Κ.: 10210

Tel:+302103848362 Fax:+302102519691 email:info(at)selle.gr web: http://www.selle.gr

 

 

11η Μαΐου: Πανελλαδική Ημέρα Λογοθεραπείας

«Τεχνόπολις» Δήμου Αθηναίων: Κτίριο «Δεξαμενές Καθαρισμού» (Πειραιώς 100, Γκάζι, 210 3475518, 210 3453548

Ωράριο λειτουργίας: 10.00 – 20.00

Είσοδος ελεύθερη

 

Πρόσβαση:

Μετρό: Σταθμός «Κεραμεικός», Τρόλεο: No. 21 (από Ομόνοια), Στάση «Φωταέριο», Λεωφορεία: 049, 815, 838, 914, Β18, Γ18, Στάση «Φωταέριο»

 

Προβολή – Επικοινωνία:

DreamBox - Creative Communications

Ελένη Τεμπονέρα | Ναταλί Τσιριγώτη

Tel: 2106425976 | 2103248434

E: info(at)dreamb.gr, U: www.dreamb.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Δεν θελει το αβγο, ας μην το φαει και ας είναι θυμωμενος και νηστικος. Πιστευω πως με υπερβολικη προσοχη, ενθαρρυνεται η κακομαθημενη συμπεριφορα...

 

Αυτό το πιστεύω πάρα πολύ! Πολλές φορές από την πολύ μας αγάπη, νοιαζόμαστε υπερβολικά και δίνουμε σημασία παραπάνω απ' ότι θα' πρεπε, Έτσι και εμείς "σκάμε" και στεναχωριόμαστε και το παιδί, βρίσκει το κουμπάκι μας και το πατάει!!!

Έχετε πει μέγάλες αλήθειες όλες οι κοπέλες. Αυτά κάνει και ο δικός μου. Λένε πως στην ηλικία αυτή περνούν μια "μικρή εφηβεία", δοκιμάζουν όρια και αντοχές, ίσως γίνονται "αντράκια" και αντιδρούν, θέλουν να γίνεται το δικό τους, να είναι σκληροί...

Τι να πω.. Πάντως κι εμένα φέρεται έτσι και καταφέρνουμε να το σντιμετωπίσουμε, μόνο όταν εγώ περάσω στην φάση της "αφασίας" και της "σκληρότητας" και της "αγάπης" όλα μαζί. Εξηγώ

Όταν κάνει βλακίες και γκρινιάζει για τα πάντα, απλά για να γκρινιάξει, σαφή όρια, απόλυτη φωνή, σταθερή και μετά αδιαφορία. Αν εγώ ασχοληθώ παραπάνω και στεναχωρηθώ και σκάσω, μετά το έχασα το παιχνίδι. Σε άσχετες φάσεις, πολλές αγκαλιές, φιλιά, και επιβράβευση για όταν φέρεται ωραία και ζηταει πράγματα ευγενικά και χωρίς γκρίνια!

Σήμερα πρωι πρωι δεν ήθελε να βάλει πέδιλα, ήθελε κλειστό παπούτσι με κάλτσα!!!! Δυστυχώς ήταν πολύ πρωί και όταν ξυπνάω δεν είμαι στα καλύτερα μου...οπότε όταν αυτός εκλεγε, εκνευρίστηκα...κακώς, του είπα ότι θα βάλει τα πέδιλα, αλλιώς δεν θα πάει πουθενά (σωστό), και ότι έτσι κλαίνε τα κορίστσια, με το παραμικρό (λάθος)!

y9qxp2.pngGgOLp3.png
Link to comment
Share on other sites

Σκέψου επίσης οτι αν δεν ήταν το μόνο παιδί στην οικογένεια δεν θα μπορούσε να έχει όλη αυτή την προσοχή... Όπως μου 'λεγε μια φίλη προχθές που έχει τρία παιδιά, το δεύτερο και το τρίτο είναι πολύ πιο χαρούμενα και ικανοποιημένα!

 

Δεν το πιστεύω αυτό που λες...Είδες τι λες για την φίλη σου, το δεύτερο και το τρίτο παιδί είναι χαρούμενα και ικανοποιημένα..και το πρώτο? είναι ανικανοποίητο γιατί έχασε τα πρωτεία και πάντα απαιτητικό για να τα αποκτήσει πάλι. Κι εγώ έχω δύο παιδάκια και το πρώτο βγάζει αυτήν την συμπεριφορά, του ανικανοποίητου, του απαιτητικού, του γκρινιάρικου! Τελικά τα δεύτερα είναι πιο ισορροπημένα παιδιά. Τα πρώτα, ναι μεν δεν έχουν τον χρόνο που θα ήθελαν και δεν μπορούν να έχουν την προσοχή που θα ήθελαν, αλλά ακριβώς επειδή ΚΑΠΟΤΕ την είχαν, την επιζητούν και την απαιτούν και εκεί είναι το πρόβλημα!!

y9qxp2.pngGgOLp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...