Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ο θηλασμός "ρίχνει" το ανοσοποιητικό?


Recommended Posts

Ειλικρινά είμαι να τρελαθώ!Δεν μου έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό που περνάω!!Θηλάζω εδώ και 10 μήνες το μωρό μου και έχω σκοπό να θηλάσω "όσο πάει".Αλλά...με αυτά που περνάω δεν ξέρω αν θα συνεχίσω!!!Λοιπόν πρίν ένα μήνα ακριβώς αρρώστησε το μωρό μου με βρογχιολίτιδα ξεκίνησε με βήχα συνάχι και χειροτέρεψε μετά.Την ίδια περίοδο αρρώστησα και εγώ!Πιθανόν να με κόλλησε το μωρό!Είχα υψηλό πυρετό(39) που έπεφτε δύσκολα και μου κράτησε 5 μέρες με βήχα και συνάχι.Το ξεπέρασα μόνο με παυσίπονα.Μετά απο μια βδομάδα ακριβώς αρρωσταίνω ξανά!Πάλι υψηλός πυρετός και πόνος στο λαιμό.Πάω νοσοκομείο γιατί φοβήθηκα μην έίχα τίποτα σοβαρό κάνω όλες τις εξετάσεις και τελικά είχα φαρυγγίτιδα!Παίρνω και αντιβίωση συμβατή με το θηλασμό μια βδομάδα!Όλα καλά μέχρι εδώ.Τώρα δυο εβδομάδες μετά αρρωσταίνω πάλι με υψηλό πυρετό,βήχα και συνάχι!!Έλεος δεν γίνεται αυτό!Φοβάμαι πολύ...δεν ξέρω τι να κάνω...Μέσα σε ένα μήνα αρρώστησα 3 φορές με πυρετό!Γιατί μου συμβαίνει αυτό??Μήπως επειδή θηλάζω δεν έχω καλό ανοσοποιητικό και είμαι πιο ευάλωτη στις λοιμώξεις??Ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο.Υπάρχει αυτή η περίπτωση??

 

Υ.Γ. Το πονστάν είναι συμβατό με το θηλασμό?

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


το εχω σκεφτει κι εγω αυτο....γιατι πριν τα Χριστουγεννα αρωστησα με ιωση γερή.....και εχω να αρρωστησω εστω και με συναχακι τουλαχιστον 4 χρονια!!Λες??

Link to comment
Share on other sites

το εχω σκεφτει κι εγω αυτο....γιατι πριν τα Χριστουγεννα αρωστησα με ιωση γερή.....και εχω να αρρωστησω εστω και με συναχακι τουλαχιστον 4 χρονια!!Λες??

 

Τι να πω πραγματικά!Είναι το μόνο που σκέφτηκα...δεν γίνεται να αρρωσταίνω συνέχεια..φοβάμαι μην πάθω και καμιά επιπλοκή στο τέλος,καμιά πνευμονία και τρέχω και δεν φτάνω..Συνέχεια πυρετό εδώ και ένα μήνα έλεος πια!!

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

Τρεφεσε σωστα και υγειηνα?Εγω ειμαι ενα ατομο που αρρωσταινει με το τιποτα και στην εγκυμοσυνη πηρα 7 φορες αντιβιωση γιατι αρρωσταινα βαρια.Απο οταν γενησα θηλαζω 6 μηνες τωρα και βγαινω και συναστρεφομαι με ατομα αρρωστα-κατι που στο παρελθον ηταν απαγορευτικο-και δεν εχω αρρωστησει ουτε εγω ουτε ο μικρος.Αλλα,παρ οτι τρωω λιγο-γιατι με τρεχει ο μικρος-τρεφομαι πολυ υγειηνα σε σημειο που ακομα κι ο καφες ειναι 1 φορα στις 15.καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος αλλα δεδομενου της καταστασης μου πριν το θηλασμο,τωρα ειμαι υγειης και δεν αρρωσταινω με ΤΙΠΟΤΑ και το χαιρομαι.Ισως ταλαιπωρηθηκες και αποδυναμωθηκες πολυ αλλα δε πιστευω οτι ο θηλασμος σε καταβαλει...θα το ειχες καταλαβει απο τις πρωτες 40 μερες που εισαι στη πιο ευαισθητη κατασταση που υπαρχει.

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν συνδέεται με τον θηλασμό όλο αυτό (ή τουλάχιστον σε αποκλειστικότητα) ή με το γεγονός ότι ο οργανισμός "αναρρώνει" ακόμα από την εγκυμοσύνη και τον τοκετό ακόμα και 1 χρόνο μετά. Επίσης η κούραση που συνεπάγεται το μεγάλωμα ενός παιδιού, ειδικά τον 1ο χρόνο, ίσως να παίζει καταλυτικότερο ρόλο στο αδύναμο ανοσοποιητικό... Δεν ξέρω με σιγουριά κοριτσάκια μου, υποθέσεις κάνω. Κι εγώ θήλασα την μικρή μου μέχρι και 8 μηνών και η αλήθεια είναι ότι αρρώστησα πολύ όταν ήταν 4 μηνών (πυρετό 39 κλπ) ενώ η μικρή δεν έπαθε τίποτα κι ο άντρας μου (που με κόλλησε) είχε απλά λίγο συνάχι... Βέβαια και φέτος που με κόλλησε η μικρή μου, είδα κι έπαθα να συνέλθω και δεν θηλάζω...! Τι να πω, περαστικά σε σας και τα μωρούλια σας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

δεν νομιζω εχω περασει 2-3 ιωσεις που μου εχει κολησει το μωρο μου αλλα η πιο εκνευριστικη κρατησε 5 μερες με συναχι και τιποτα αλλο

η διατροφη ισως παιζει σημαντικο ρολο στην υγεια σου πριν αρρωστησεις

αλλα οσες ιωσεις εχω περασει απο την στιγμη του θηλασμου κρατησαν πολυ λιγες μερες χωρις πυρετο και σχετικα ανωδυνα

Η οικογενοια μου ειναι ολη μου η ζωη

 

328e.jpg328ep3.png

Link to comment
Share on other sites

Τρεφεσε σωστα και υγειηνα?Εγω ειμαι ενα ατομο που αρρωσταινει με το τιποτα και στην εγκυμοσυνη πηρα 7 φορες αντιβιωση γιατι αρρωσταινα βαρια.Απο οταν γενησα θηλαζω 6 μηνες τωρα και βγαινω και συναστρεφομαι με ατομα αρρωστα-κατι που στο παρελθον ηταν απαγορευτικο-και δεν εχω αρρωστησει ουτε εγω ουτε ο μικρος.Αλλα,παρ οτι τρωω λιγο-γιατι με τρεχει ο μικρος-τρεφομαι πολυ υγειηνα σε σημειο που ακομα κι ο καφες ειναι 1 φορα στις 15.καθε ανθρωπος ειναι διαφορετικος αλλα δεδομενου της καταστασης μου πριν το θηλασμο,τωρα ειμαι υγειης και δεν αρρωσταινω με ΤΙΠΟΤΑ και το χαιρομαι.Ισως ταλαιπωρηθηκες και αποδυναμωθηκες πολυ αλλα δε πιστευω οτι ο θηλασμος σε καταβαλει...θα το ειχες καταλαβει απο τις πρωτες 40 μερες που εισαι στη πιο ευαισθητη κατασταση που υπαρχει.

 

 

Η αλήθεια είναι οτι δεν προσέχω την διατροφή μου τώρα που θηλάζω ενώ κανονικά θα έπρεπε αλλά έτσι τρέφομαι απο πάντα.Ποτέ όμως δεν είχα αρρωστήσει απανωτά 3 φορές σε ένα μήνα!Απλά σκέφτηκα οτι αφού το μητρικό γάλα έχει αντισώματα,βιταμίνες και ιχνοστοιχεία άρα στην ουσία η μητέρα έχει έλλειψη απο αυτά γιατί τα "παίρνει" το παιδί της με τον θηλασμό.Επομένως δεν έχει τόσο δυνατό ανοσοποιητικό.Είναι δικιά μου σκέψη αυτή δεν ξέρω αν ισχύει για αυτό άνοιξα και το θέμα.

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν συνδέεται με τον θηλασμό όλο αυτό (ή τουλάχιστον σε αποκλειστικότητα) ή με το γεγονός ότι ο οργανισμός "αναρρώνει" ακόμα από την εγκυμοσύνη και τον τοκετό ακόμα και 1 χρόνο μετά. Επίσης η κούραση που συνεπάγεται το μεγάλωμα ενός παιδιού, ειδικά τον 1ο χρόνο, ίσως να παίζει καταλυτικότερο ρόλο στο αδύναμο ανοσοποιητικό... Δεν ξέρω με σιγουριά κοριτσάκια μου, υποθέσεις κάνω. Κι εγώ θήλασα την μικρή μου μέχρι και 8 μηνών και η αλήθεια είναι ότι αρρώστησα πολύ όταν ήταν 4 μηνών (πυρετό 39 κλπ) ενώ η μικρή δεν έπαθε τίποτα κι ο άντρας μου (που με κόλλησε) είχε απλά λίγο συνάχι... Βέβαια και φέτος που με κόλλησε η μικρή μου, είδα κι έπαθα να συνέλθω και δεν θηλάζω...! Τι να πω, περαστικά σε σας και τα μωρούλια σας!

 

Ίσως να έχεις δίκιο.Μπορεί απο όλη την κούραση που τραβάω 10 μήνες με το μωρό γιατί έχουμε και ένα θέμα με τον ύπνο και είμαι συνεχώς άυπνη αφού ξυπνάει πολλές φορές τη νύχτα για να θηλάσει, να έχω εξαντληθεί και για αυτό να αρρωσταίνω πιο εύκολα.Αλλά και πάλι 3 φορές σε ένα μήνα δεν είναι υπερβολικό??Πόσο να αντέξω και εγώ?

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω εχω περασει 2-3 ιωσεις που μου εχει κολησει το μωρο μου αλλα η πιο εκνευριστικη κρατησε 5 μερες με συναχι και τιποτα αλλο

η διατροφη ισως παιζει σημαντικο ρολο στην υγεια σου πριν αρρωστησεις

αλλα οσες ιωσεις εχω περασει απο την στιγμη του θηλασμου κρατησαν πολυ λιγες μερες χωρις πυρετο και σχετικα ανωδυνα

 

Μακάρι να μην έχει σχέση ο θηλασμός με αυτό που περνάω αλλά επειδή δεν έχω αλλάξει κάτι στη διατροφή μου (δεν τρέφομαι υγιεινά τώρα αλλά ούτε και στο παρελθόν) και όμως ποτέ μου δεν έχω περάσει 3 ιώσεις με πυρετό σε ένα μήνα!Και μου συμβαίνει τώρα που θηλάζω!Για αυτό το συσχέτισα!

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσι,μιλαω παντα απο αυτα που ειδα σ εμενα τη μιγιαγκιχτη σε αρρωστιες,οτι ειμαι πιο δυνατη απο ποτε και οτι ετρωγα κατα τηδιαρκεια της εγκυμοσυνης και τωρα που θηλαζω,ο οργανισμος το απορροφα 10 φορες περισσοτερο απο οτι πριν.Ισως ο οργανισμος να μεταβολιζει καλυτερα οτιδηποτε,κατα τη διαρκεια εγκυμοσυνης -θηλασμου.Σιγουρα κατι αλλο φταιει..η πολλα αλλα μαζι...διατροφη,κακη θεραπεια(το εχω παθει...δε με πιανανε τα φαρμακα κ αρρωσταινα αμεσα,ξανα κ ξανα...).Ολα αυτα μαζι...Παρε καμια βιταμινη,στιψε κανενα χυμο,φαε λιγο υγειηνα να τονωθεις...Οτι ειναι θα περασει....Πολλες φορες οι αντιβιωσεις,αν ε τρως σωστα,σε αποδυναμωνουν κ σε κανουν χειροτερα!

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν εχει σχεση ο θηλασμος. εγωπουθηλαζω πανω απο 3,5 χρονια θα επρεπε να ειμαι συνεχεια στο κρεβατι. οπως σου ειπαν ισως οφειλεται σεκουραση ή στην διατροφη

Οι ηλίθιοι είναι αήτητοι

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι οτι δεν προσέχω την διατροφή μου τώρα που θηλάζω ενώ κανονικά θα έπρεπε αλλά έτσι τρέφομαι απο πάντα.Ποτέ όμως δεν είχα αρρωστήσει απανωτά 3 φορές σε ένα μήνα!Απλά σκέφτηκα οτι αφού το μητρικό γάλα έχει αντισώματα,βιταμίνες και ιχνοστοιχεία άρα στην ουσία η μητέρα έχει έλλειψη απο αυτά γιατί τα "παίρνει" το παιδί της με τον θηλασμό.Επομένως δεν έχει τόσο δυνατό ανοσοποιητικό.Είναι δικιά μου σκέψη αυτή δεν ξέρω αν ισχύει για αυτό άνοιξα και το θέμα.

 

Αυτό δεν ισχύει, δηλαδή το παιδί δεν κλέβει από τη μαμά συστατικά. Αντίθετα, πχ για το ασβέστιο: αυξάνεται η αφομοιωσιμότητα εξαιτίας της αύξησης της κινητικότητα και τελικά οι μητέρες που θηλάζουν 12 μήνες έχουν μεγαλύτερη οστική μάζα σε σχέση με αυτή που είχαν πριν την εγκυμοσύνη.

 

Τα αντισώματα που παίρνει το παιδί μέσα από το γάλα, δεν τα κλέβει από τη μαμά. Η μαμά δεν θα είχε γάλα με αντισώματα αν δεν θήλαζε. Θα είχε τα δικά της αντισώματα για τον εαυτό της και δεν θα παράγονταν επιπλέον αντισώματα στο στήθος (έχει φανεί ότι παράγονται και τοπικά).

 

Η κούραση που φέρνει το μεγάλωμα ενός μωρού, ανεξάρτητα από το αν το μωρό θηλάζει ή όχι, εξαντλεί τη μαμά.

 

Η διατροφή είναι επίσης ένα σημαντικός παράγοντας ειδικά σε μια περίοδο όπως αυτή που διανύουμε: οι μισοί είναι άρρωστοι και όλο και κάτι μεταφέρουμε.

 

Κάτι που επηρεάζει σημαντικά είναι ότι λόγω εποχής και ιώσεων, η μητέρα μένει μέσα, δεν τη βλέπει επαρκώς ο ήλιος και έτσι τα επίπεδα βιταμίνης D είναι πολύ χαμηλά.

Σκέψου να πάρεις ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D.

 

Είναι καλό να ελέγξεις τα επίπεδα και πριν τη λήψη και μετά για να δεις αν αυτό που παιρνεις επαρκεί για τις ανάγκες σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Τι παράξενο..!βρεθηκα σ αυτην την συζητηση απο αναζητηση στο google για την ενισχυση του ανοσοποιητικου μιας θηλαζουσας μητερας.Εδω και 6,5 μηνες που θηλαζω δεν εχω αρρωστησει ουτε για δειγμα(ουτε και το μωρακι μου) ενω ολοι γυρω μου ειναι συνεχεια με ιωσεις! μου εκανε εντυπωση και εψαχνα αν εχουν γινει μελετες γι αυτο το θεμα.

Οπως ειπαν τα κοριτσια προσεχω και γω την διατροφη μου και προσπαθω να παιρνω εναν υπνακο μεσημεριανο αλλα περα απο αυτο, κυκλοφορω με μηχανακι χειμωνα καιρο,απλωνω ρουχα κοντομανικη και γενικα δεν φυλαγομαι απ το κρυο.

 

Δεν ξερω ποια περιπτωση απ τις δυο ειναι τυχαια η δικη σου ή δικη μου?!

 

ευχομαι να γινεις γρηγορα καλα και να σταματησει η ταλαιπωρια σας!

lb0op2.png
Link to comment
Share on other sites

και εγώ ου γενικά είχα ένα θέμα με ιώσεις κάθε χρόνο, φέτος με το μωρό και το θηλάσμό την έχω βγάλει καθαρή. μάλλον ο οργανισμός σου βρήκε αυτό τον τρόπο να σου πει ότι χρειάζεται ξεκούραση...

vyLxp3.pngG7Azp3.png

Link to comment
Share on other sites

Περαστικά!

Σε μένα συμβαίνει προς το παρόν το αντίθετο, δλδ. από τότε που θηλάζω αρρωσταίνω πολύ λιγότερο κι αναρρωτιόμουν αν ο θηλασμός ενισχύει το ανοσοποιητικό της μητέρας!

Φρόντισε να ξεκουράζεσαι όσο μπορείς και περιόρισε τις δουλειές του σπιτιού στο ελάχιστο. Και βέβαια κοίταξε και τη διατροφή σου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κοριτσια και εγω λεω μαλλον την διατροφη πρεπει να προσεξετε λιγακι πιο πολλα φρουτα εποχης πολλα λαχανικα πολλους φυσικους χυμους πολλα υγρα μανταρινια ειναι πολυ καλα σε αυτα τα θεματα τετοια εποχη και βεβαια λιγη ξεκουραση...εγω θηλασα την μικρη μου 2 χρονια και σπανια αρρωστενα και εγω κ αυτη και τωρα θηλαζω το μικρο 14 μηνες και αρρωστησα πριν λιγο για πρωτη φορα και παλι κρατησε πολυ πολυ λιγο και μου εκανε εντυπωση πολυ... που κρατησε τοσο λιγο... κατι αλλο θα ειναι δεν νομιζω οτι φταιει ο θηλασμος..:roll:

Link to comment
Share on other sites

Γεια και από μένα:P.Αποκλείεται να ισχύει κατι τέτοιο.Σίγουρα η καλή διατροφη μπορεί να ενισχύσει τον οργανισμό σου και το πιο πιθανό είναι λόγο κούρασης να έχει πέσει το ανοσοποιητικό σου:o.Eγώ παίρνω κατι βιταμινούλες για θηλάζουσες μανούλες και έχω αρρωστήσει μόνο μια φορα και αυτό όταν ήταν όλοι άρρωστοι στην οικογένεια:cool: ενώ πρίν αρρώσταινα πολύ συχνά:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...