Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

θανατικη ποινη


DaF

Recommended Posts

Κοιταξτε να δειτε. Αν εμενα μου βιαζε/σκοτωνε καποιος την κορη θα τον σκοτωνα με τα ιδια μου τα χερια, τι θανατικη ποινη μου λετε δεν πρεπει να μπαινει. Αυτην απαιτω και τπτ λιγοτερο. Οσο για λαθη σιγουρα γινονται. Κατακριτεο αυτο που επαθε το παληκαρι, αλλα οσον προκειτε για παιδια το λιγοτερο ειναι ο θανατος.....

 

Ελπιζω μονο τετοια περιπτωση να ΜΗΝ ξαναυπαρξει.....

 

Καλημέρα!Μπορώ να αντιληφθώ πλήρως τα συναισθήματα εκδίκησης εναντίον του ανθρώπου που διέπραξε το έγκλημα από τους εμπλεκόμενους. Πιθανότατα κι εγώ να είχα ανάλογα συναισθήματα σε ανάλογη περίπτωση.

Γι αυτό όμως η πολιτεία οφείλει να λειτουργεί ως ψ'υχραιμος ρυθμιστής.

 

Η περίπτωση της αυτοδικίας είναι άλλη και δε θα την εξετάσω τώρα. Μιλάμε για την θανατική ποινή μέσα στα πλαίσια του σωφρονιστικού συστήματος μιας συντεταγμένης πολιτείας. Για εμένα αυτή δεν είναι μέθοδος σωφρονισμού αλλά καθαρή εκδίκηση που δεν έχει θέση σε μια πολιτισμένη κοινωνία.

Συμφωνώ απόλυτα!

 

ειμαι κατα της θανατικης ποινης, για δυο λογους..

 

1)παντα υπαρχει η περιπτωση του λαθους, να θανατωθει ενας αθωος..

2)καμια φορα ο θανατος ειναι λυτρωση... δεν θα ηθελα να λυτρωθει ενας βιαστης..

 

 

ασχετο (ισως και οχι..)

εχετε προσεξει οτι οι πιο ενθερμοι οπαδοι της θανατικης ποινης, ειναι και ταυτοχρονα οι πιο εντονα κατα του δικαιωματος των γυναικων στις εκτρωσεις??

 

εχουμε διακαιωμα να θανατωσουμε εναν ανθρωπο, αλλα δεν θα επρεπε να εχουμε το δικαιωμα να διακοψουμε μια κυηση!!!!

Συμφωνώ απόλυτα!

Το τελευταίο δεν το ήξερα φυστικάκι!Ενδιαφέρουσα πληροφορία!

 

Είμαι κατά της θανατικής ποινής, χωρίς εξαιρέσεις. Είμαι επίσης κατά των βασανιστηρίων.

Όπου εφαρμόζονται δεν δρουν αποτρεπτικά για νέα εγκλήματα, παρασύρουν όλες τις ποινές προς τα πάνω και εκτραχύνουν την κοινωνία.

 

Συμφωνώ απόλυτα!

Είναι πολλά αυτά που θα ήθελα να γράψω, αλλά με κάλυψαν οι παραπάνω συμφορουμίτισσες;)

 

Θυμηθείτε και τη δική μας περίπτωση του δράκου...του Παγκρατή...κι αυτός εκτελέστηκε και ο πραγματικός δρακος, γόνος επιφανής οικογένειας όπως λεγόταν ακόμη κυκλοφορεί έξω...

Djccp2.png

67KIp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 75
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • Thaumataki

    Thaumataki 9 δημοσιεύσεις

  • DALIA

    DALIA 6 δημοσιεύσεις

  • DaF

    DaF 6 δημοσιεύσεις

  • culte

    culte 4 δημοσιεύσεις

Στο μόνο γεγονός που αφήνω ένα παραθυράκι ανοιχτό, είναι σε συμβάντα παιδεραστίας. Εκεί είμαι κάθετη!

 

Ω φίλη μου διαφωνώ κάθετα μαζί σου.... τους παιδεραστές ΔΕΝ τους σκοτώνεις , (είπαμε κανείς δεν έχει δικαίωμανα αφαιρεί ζωές). Αντιθέτως!! Τους αφήνεις να ζήσουν μια μακροχρόνια και ΠΟΝΕΜΕΝΗ ζωή!!!

Εγώ είμαι της άποψης ότι για κάτι τετοιους πρέπει να υπάρχει ένας ειδικός χώρος (σαν φυλακή) όπου καθε μέρα τους γδέρνουν τις πετσες τους απο πάνω μέχρι κάτω με λεπιδες και μετά ριχνουν πάνω αλάτι και τους αφήνουν στον ήλιο..... και άλλα πολλά αλλά μη σας φρικάρω πρωί πρωί!!! Σορρυ που βγηκα λίγο εκτός θέματος.


 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι κατα της θανατικής ποινής αλλά επιτέλους να εφαρμόζεται ο νόμος της πραγματικής ισόβιας κάθειρξης!Οταν λέμε ισόβια να εννοούμε ισόβια! Εδώ λέμε ισόβια και μετά από 10-15 χρόνια βγαίνουν ρε παιδιά! που έχει ακουστεί αυτό; τι λενε ισόβια τότε;

Link to comment
Share on other sites

Ω φίλη μου διαφωνώ κάθετα μαζί σου.... τους παιδεραστές ΔΕΝ τους σκοτώνεις , (είπαμε κανείς δεν έχει δικαίωμανα αφαιρεί ζωές). Αντιθέτως!! Τους αφήνεις να ζήσουν μια μακροχρόνια και ΠΟΝΕΜΕΝΗ ζωή!!!

Εγώ είμαι της άποψης ότι για κάτι τετοιους πρέπει να υπάρχει ένας ειδικός χώρος (σαν φυλακή) όπου καθε μέρα τους γδέρνουν τις πετσες τους απο πάνω μέχρι κάτω με λεπιδες και μετά ριχνουν πάνω αλάτι και τους αφήνουν στον ήλιο..... και άλλα πολλά αλλά μη σας φρικάρω πρωί πρωί!!! Σορρυ που βγηκα λίγο εκτός θέματος.

Πολύ σωστό αυτό....αλλά αντιβαίνει διεθνείς συνθήκες για την προστασία ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπου τα βασανιστήρια παντός τύπου απαγορεύονται.

Υπό άλλες συνθήκες συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τί να απαντήσω. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που έχω σκεφτεί οτι μόνο ο θάνατος τους αξίζει. Απο την άλλη μεριά το να αφαιρείς μια ανθρώπινη ζωή μέσα σε ένα θεσμοθετημένο νομικό πλαίσιο και να το ονομάζεις θανατική ποινή,.... τι είναι;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εγω παλι ειμαι κατα της θανατικης ποινης ακομα και για παιδεραστες!!

 

Γιατι για τετοιου ειδους εγκληματα θελω να μακροχρονιο πονο!!!!

 

ΔΗλαδη να τους βασανιζουν , λιγο πριν πεθανουν, να ερχεται μια καλη ομαδα γιατρων και να τους επαναφερει και μολις γινουν καλα ....παμε παλι απο την αρχη!!!

Οι παππουδες μας προσφυγες, οι γονεις μας μεταναστες και εμεις......ρατσιστες!!!

 

Link to comment
Share on other sites

Είμαι κατά της θανατικής ποινής ως μέσο σωφρονισμού της κοινωνίας. Έχοντας όμως στο μυαλό μου κάποιες συγκεκριμένες περιπτώσεις, έχω τσακώσει τον εαυτό μου σε ανατριχιαστικά εγκλήματα, να φοβάμαι τι θα γίνει όταν αυτοί που τα διέπραξαν βγουν από τη φυλακή, είτε μετά τη λήξη της ποινής τους είτε με άδεια...

 

μια από τα ίδια...

εγώ πάλι δεν θα με ενδιέφερε αν καταδικάζονταν σε θάνατο π.χ ο δουρής ή ο σεχίδης ή οποιοσδήποτε αποδεδειγμένα έχει διαπράξει ειδεχθή εγκλήματα...

τώρα για τις πιθανότητες λάθους...σίγουρα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε το '22 με το 2010..μπορεί η θανατική ποινή να περιμένει κάποια χρόννια...υπάρχουν και εγκλήματα στα οποία υπάρχουν ομολογίες των ίδιων δραστών....

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω...

Καμιά φορά η απειλή της θανατικής ποινής μπορεί να δράσει σαν ισχυρός ανασταλτικός παράγοντας. Αλλά όταν υπάρχει θέμα διαταραγμένης προσωπικότητας, τι να πω, εκεί τίποτα δεν σταματά τον δράστη.

Εγώ προσωπικά θα ήθελα οι ένοχοι για ειδεχθή εγκλήματα να απομακρύνονται δια παντός από την κοινωνία. Ισόβια χωρίς αναστολή, χωρίς δυνατότητα να βγουν ποτέ από τη φυλακή. Και για να επανορθώσουν έστω στο ελάχιστο, απασχόλησή τους σε διάφορα έργα. Πχ αγροτικές φυλακές, παραγωγή κλπ.

Γιατί σε πολλές περιπτώσεις πχ παιδεραστίας, υπήρχε παρελθόν σύλληψης....

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites

λυπάμαι πολύ που βλέπω τόσα ποστ υπέρ της θανατικής καταδίκης....

 

η ζωή είναι θείο δώρο (είτε αφορά ενηλίκους είτε έμβρυα αγαπητο φιστίκι) κανείς δεν έχει δικαίωμα να την αφεραίσει

 

διαφωνώ κάθετα με τη θανατική ποινή γιατί

 

 

  • και ο χειρότερος άνθρωπος μπορεί να αλάξει, με τη θανάτωση του του στερούμε αυτήν την πιθανότητα, ένα σωφρονιστικό σύστημα που δε σκοπεύει στον σοφρώνισμό αλλά στην παραδειγματική τιμωρία δεν πετυχαίνει το σκοπό του
  • γίνονται λάθη, πάντα μπορεί να θανατωθεί ένας αθώος
  • υπάρχουν μουσουλμανικά κράτη όπου θανατώνωνται άνθρωποι με το ''έγλημα'' της μοιχείας (ακόμα και για μικρά κορίτσια που έχουν βιαστεί)
  • εποχές όπου εφαρμοζόταν κατά κόρον η θανατική καταδίκη η εγκληματικότητα ήταν στα ύψη

όπως είπε και ο χριστός: Ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΛΙΘΟ ΒΑΛΕΤΟ

 

αλήθεια όλοι εσείς που είστε υπέρ της θανατικής ποινής θα ήσασταν ακόμα υπέρ αν το παιδί σας είχε διαπράξει έγλημα άξιο θανατικής ποινής ή ακόμα χειρότερα αν είχε καταδικαστεί εις θάνατο για κάποιο έγλημα που ποτέ δεν διέπρξε

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω...

Καμιά φορά η απειλή της θανατικής ποινής μπορεί να δράσει σαν ισχυρός ανασταλτικός παράγοντας. Αλλά όταν υπάρχει θέμα διαταραγμένης προσωπικότητας, τι να πω, εκεί τίποτα δεν σταματά τον δράστη.

Εγώ προσωπικά θα ήθελα οι ένοχοι για ειδεχθή εγκλήματα να απομακρύνονται δια παντός από την κοινωνία. Ισόβια χωρίς αναστολή, χωρίς δυνατότητα να βγουν ποτέ από τη φυλακή. Και για να επανορθώσουν έστω στο ελάχιστο, απασχόλησή τους σε διάφορα έργα. Πχ αγροτικές φυλακές, παραγωγή κλπ.

Γιατί σε πολλές περιπτώσεις πχ παιδεραστίας, υπήρχε παρελθόν σύλληψης....

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν ξέρω...

Καμιά φορά η απειλή της θανατικής ποινής μπορεί να δράσει σαν ισχυρός ανασταλτικός παράγοντας.

 

και εγώ το ίδιο πιστεύω...

υπάρχουν περιπτώσεις που δεν με χαλάει καθόλου η θανατική ποινή..μα καθόλου...και αυτές που έχω στο μυαλό μου δεν υπάρχει αμφιβολία για λάθος...

και ΜΑΡΙΕΛ και το παιδί μου να ήταν μια απο αυτές τις περιπτώσεις δεν θα άλλαζα γνώμη όσο αναφορά την ποινή...άσχετα με τον αβάσταχτο πόνο που θα προκαλούσε σε εμένα κάτι τέτοιο...

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Είμαι κατά της θανατικής ποινής γενικά...

Παρόλα αυτά όταν διαβάζω ειδήσεις όπως βιασμούς ανηλίκων, βασανισμούς ανθρώπων, μεθυσμένους να ξεκληρίζουν οικογένειες κτλ μου έρχεται αυθόρμητα στο μυαλό η θανατική ποινή...

Δεν ξέρω γιατί, μάλλον το αίσθημα περί δικαίου...

Link to comment
Share on other sites

1) Η θανατική ποινή παραβιάζει το δικαίωμα στη ζωή

Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αναγνωρίζει σε κάθε άνθρωπο το δικαίωμα στη ζωή. Το Άρθρο 4 του Αφρικανικού Χάρτη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και των Λαών διακηρύσσει ότι «η ανθρώπινη ύπαρξη είναι απαραβίαστη. Ο σεβασμός της ζωής, της σωματικής και της ψυχικής ακεραιότητας είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπινης ύπαρξης.» Η άποψη αυτή ενισχύεται από την ύπαρξη διεθνών και περιφερειακών συνθηκών οι οποίες προβλέπουν την κατάργηση της θανατικής ποινής, με σημαντικότερο το Δεύτερο Προαιρετικό Πρωτόκολλο του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 1989.

2) Η θανατική ποινή είναι ένας βίαιος και απάνθρωπος θάνατος

Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του ανθρώπου ορίζει κατηγορηματικά πως «κανείς δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινή ή μεταχείριση σκληρή, απάνθρωπη ή ταπεινωτική». Κάθε μορφή εκτέλεσης είναι απάνθρωπη. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να εγγυηθεί έναν αξιοπρεπή και ανώδυνο θάνατο σε φυλακισμένους που έχουν καταδικαστεί εις θάνατο, οι οποίοι επίσης υφίστανται ψυχική οδύνη μέχρι την εκτέλεση της ποινής τους.

3) Η θανατική ποινή δεν έχει καμία αποτρεπτική επίδραση

Καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι η θανατική ποινή έχει μεγαλύτερη αποτρεπτική επίδραση όσον αφορά την εγκληματικότητα σε σχέση με τις άλλες τιμωρίες. Η πιο πρόσφατη έρευνα με θέμα τον συσχετισμό αιτίας και αποτελέσματος μεταξύ της θανατικής ποινής και τα ποσοστά φόνων, η έρευνα που διενεργήθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη το 1988 και αναθεωρήθηκε το 2002, κατέληξε στο εξής συμπέρασμα: «… δεν είναι ορθό να αποδεχθούμε την υπόθεση ότι η θανατική ποινή μειώνει τους φόνους σε οριακά μεγαλύτερο βαθμό από ότι η απειλή και η εφαρμογή της υποθετικά ελαφρύτερης ποινής της ισόβιας κάθειρξης».

4) Η θανατική ποινή είναι φόνος εκ προμελέτης, εξευτελίζει το κράτος και κάνει την κοινωνία πιο βίαιη

Με την εκτέλεση ενός ανθρώπου, το κράτος διαπράττει φόνο και επιδεικνύει την ίδια ετοιμότητα να χρησιμοποιήσει σωματική βία έναντι του θύματός του όπως και ο εγκληματίας. Επιπροσθέτως, μελέτες έχουν δείξει ότι τα ποσοστά των δολοφονιών αυξάνονται αμέσως μετά τις εκτελέσεις. Ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι η αύξηση είναι όμοια με αυτή που παρατηρείται μετά από άλλα βίαια δημόσια γεγονότα, όπως ομαδικές σφαγές και δολοφονίες.

 

5) Η εφαρμογή της θανατικής ποινής εισάγει διακρίσεις

Σε όλο τον κόσμο, η θανατική ποινή επιβάλλεται δυσανάλογα εναντίον των μελών των περιθωριοποιημένων ομάδων ανθρώπων. Ορισμένοι θανατοποινίτες προερχόμενοι από τις πιο πενόμενες κοινωνικές τάξεις δεν θα είχαν καταδικαστεί εις θάνατο αν προέρχονταν από πιο ευκατάστατα κοινωνικά στρώματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είτε οι κατηγορούμενοι δεν είναι σε θέση να βρουν τον δρόμο τους μέσα από το λαβύρινθο του δικαστικού συστήματος (λόγω έλλειψης γνώσεων, εμπιστοσύνης ή οικονομικών μέσων), είτε το σύστημα αντικατοπτρίζει την γενικά αρνητική στάση της κοινωνίας και των ισχυρών απέναντί τους. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι ορισμένοι εγκληματίες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να καταδικαστούν εις θάνατο αν τα θύματά τους προέρχονταν από τις ανώτερες κοινωνικές τάξεις.

6) Η θανατική ποινή αμφισβητεί την ικανότητα των ανθρώπων να βελτιώσουν τον εαυτό τους

Οι υπέρμαχοι της θανατικής ποινής υποστηρίζουν ότι όποιος καταδικάζεται σε θάνατο αδυνατεί να βελτιωθεί σαν άνθρωπος και μπορεί να διαπράξει αδίκημα οποιαδήποτε στιγμή εφόσον απελευθερωθεί. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανθρώπων οι οποίοι επανεντάχθηκαν και δεν διέπραξαν άλλο αδίκημα. Αντί να αυξάνεται ο αριθμός των εκτελέσεων, η Διεθνής Αμνηστία υποστηρίζει ότι ο καταλληλότερος τρόπος για να προληφθεί η διάπραξη αδικημάτων είναι η αναθεώρηση των διαδικασιών για την αποφυλάκιση υπό όρους και η ψυχολογική παρακολούθηση των κρατουμένων κατά την κράτηση. Επιπλέον, η θανατική ποινή αφαιρεί από κάθε καταδικασμένο άτομο τη δυνατότητα μεταμέλειας.

7) Η θανατική ποινή δεν παρέχει κοινωνική σταθερότητα ούτε φέρνει ειρήνη στα θύματα

Μία εκτέλεση δεν φέρνει πίσω το θύμα ούτε απαλύνει τον πόνο της οικογένειάς του. Αντί να μειώσει τον πόνο, η διάρκεια της δίκης και της διαδικασίας έφεσης συχνά παρατείνουν τον πόνο της οικογένειας.

:cool: Η θανατική ποινή αρνείται την πιθανότητα οι θεσμοί που στελεχώνονται από ανθρώπους να κάνουν λάθος

Ο κίνδυνος εκτέλεσης αθώων ανθρώπων παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένος με τη θανατική ποινή. Στις ΗΠΑ, από το 1973, 116 άτομα που είχαν καταδικαστεί σε θάνατο απελευθερώθηκαν αφού αποδείχθηκε η αθωότητά τους. Μερικοί από αυτούς μόλις που γλίτωσαν την εκτέλεση ύστερα από πολύχρονη αναμονή. Αυτά τα αλλεπάλληλα δικαστικά σφάλματα οφείλονται κυρίως στις παρατυπίες που διεπράχθησαν από τις διωκτικές ή αστυνομικές αρχές, στη χρήση αμφιλεγόμενων στοιχείων, ουσιωδών πληροφοριών ή ομολογιών στις δίκες, ή στην ανικανότητα των δικηγόρων υπεράσπισης. Άλλοι φυλακισμένοι οδηγήθηκαν στο θάνατο ενώ υπήρχαν βάσιμες αμφιβολίες για την ενοχή τους.

9) Η θανατική ποινή είναι μία συλλογική τιμωρία

Αυτή η τιμωρία επηρεάζει όλη την οικογένεια, τους φίλους και όσους αισθάνονται συμπάθεια για τον καταδικασμένο. Οι στενοί συγγενείς ενός ανθρώπου που εκτελέστηκε, που γενικά δεν έχουν σχέση με το έγκλημα, μπορούν να νιώσουν, ως αποτέλεσμα της θανατικής ποινής, το ίδιο τρομερό αίσθημα απώλειας που είχαν νιώσει οι γονείς του θύματος λόγω του θανάτου του αγαπημένου τους προσώπου.

10) Η θανατική ποινή αντιτίθεται σε θρησκευτικές και ανθρωπιστικές αξίες που είναι κοινές σε όλο τον κόσμο

Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι παγκόσμια, αδιαίρετα και αλληλένδετα. Βασίζονται σε πολλές παραδόσεις που μπορούν να ανιχνευθούν σε όλους τους πολιτισμούς. Όλες οι θρησκείες συνηγορούν υπέρ της επιείκειας, της συμπόνιας και της συγχώρεσης και σε αυτές ακριβώς τις αξίες στηρίζει η Διεθνής Αμνηστία την αντίθεσή της στη θανατική ποινή.

 

Το τρίτο κοντό μου ανθρωπάκι τσουυυυυπ βγήκε στις 8/12/2011!!!

Link to comment
Share on other sites

1) Η θανατική ποινή παραβιάζει το δικαίωμα στη ζωή

Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου αναγνωρίζει σε κάθε άνθρωπο το δικαίωμα στη ζωή. Το Άρθρο 4 του Αφρικανικού Χάρτη για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και των Λαών διακηρύσσει ότι «η ανθρώπινη ύπαρξη είναι απαραβίαστη. Ο σεβασμός της ζωής, της σωματικής και της ψυχικής ακεραιότητας είναι δικαίωμα κάθε ανθρώπινης ύπαρξης.» Η άποψη αυτή ενισχύεται από την ύπαρξη διεθνών και περιφερειακών συνθηκών οι οποίες προβλέπουν την κατάργηση της θανατικής ποινής, με σημαντικότερο το Δεύτερο Προαιρετικό Πρωτόκολλο του Διεθνούς Συμφώνου για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών το 1989.

2) Η θανατική ποινή είναι ένας βίαιος και απάνθρωπος θάνατος

Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του ανθρώπου ορίζει κατηγορηματικά πως «κανείς δεν επιτρέπεται να υποβάλλεται σε βασανιστήρια ούτε σε ποινή ή μεταχείριση σκληρή, απάνθρωπη ή ταπεινωτική». Κάθε μορφή εκτέλεσης είναι απάνθρωπη. Καμία κυβέρνηση δεν μπορεί να εγγυηθεί έναν αξιοπρεπή και ανώδυνο θάνατο σε φυλακισμένους που έχουν καταδικαστεί εις θάνατο, οι οποίοι επίσης υφίστανται ψυχική οδύνη μέχρι την εκτέλεση της ποινής τους.

3) Η θανατική ποινή δεν έχει καμία αποτρεπτική επίδραση

Καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι η θανατική ποινή έχει μεγαλύτερη αποτρεπτική επίδραση όσον αφορά την εγκληματικότητα σε σχέση με τις άλλες τιμωρίες. Η πιο πρόσφατη έρευνα με θέμα τον συσχετισμό αιτίας και αποτελέσματος μεταξύ της θανατικής ποινής και τα ποσοστά φόνων, η έρευνα που διενεργήθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη το 1988 και αναθεωρήθηκε το 2002, κατέληξε στο εξής συμπέρασμα: «… δεν είναι ορθό να αποδεχθούμε την υπόθεση ότι η θανατική ποινή μειώνει τους φόνους σε οριακά μεγαλύτερο βαθμό από ότι η απειλή και η εφαρμογή της υποθετικά ελαφρύτερης ποινής της ισόβιας κάθειρξης».

4) Η θανατική ποινή είναι φόνος εκ προμελέτης, εξευτελίζει το κράτος και κάνει την κοινωνία πιο βίαιη

Με την εκτέλεση ενός ανθρώπου, το κράτος διαπράττει φόνο και επιδεικνύει την ίδια ετοιμότητα να χρησιμοποιήσει σωματική βία έναντι του θύματός του όπως και ο εγκληματίας. Επιπροσθέτως, μελέτες έχουν δείξει ότι τα ποσοστά των δολοφονιών αυξάνονται αμέσως μετά τις εκτελέσεις. Ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι η αύξηση είναι όμοια με αυτή που παρατηρείται μετά από άλλα βίαια δημόσια γεγονότα, όπως ομαδικές σφαγές και δολοφονίες.

 

5) Η εφαρμογή της θανατικής ποινής εισάγει διακρίσεις

Σε όλο τον κόσμο, η θανατική ποινή επιβάλλεται δυσανάλογα εναντίον των μελών των περιθωριοποιημένων ομάδων ανθρώπων. Ορισμένοι θανατοποινίτες προερχόμενοι από τις πιο πενόμενες κοινωνικές τάξεις δεν θα είχαν καταδικαστεί εις θάνατο αν προέρχονταν από πιο ευκατάστατα κοινωνικά στρώματα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είτε οι κατηγορούμενοι δεν είναι σε θέση να βρουν τον δρόμο τους μέσα από το λαβύρινθο του δικαστικού συστήματος (λόγω έλλειψης γνώσεων, εμπιστοσύνης ή οικονομικών μέσων), είτε το σύστημα αντικατοπτρίζει την γενικά αρνητική στάση της κοινωνίας και των ισχυρών απέναντί τους. Έχει επίσης αποδειχθεί ότι ορισμένοι εγκληματίες διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να καταδικαστούν εις θάνατο αν τα θύματά τους προέρχονταν από τις ανώτερες κοινωνικές τάξεις.

6) Η θανατική ποινή αμφισβητεί την ικανότητα των ανθρώπων να βελτιώσουν τον εαυτό τους

Οι υπέρμαχοι της θανατικής ποινής υποστηρίζουν ότι όποιος καταδικάζεται σε θάνατο αδυνατεί να βελτιωθεί σαν άνθρωπος και μπορεί να διαπράξει αδίκημα οποιαδήποτε στιγμή εφόσον απελευθερωθεί. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά παραδείγματα ανθρώπων οι οποίοι επανεντάχθηκαν και δεν διέπραξαν άλλο αδίκημα. Αντί να αυξάνεται ο αριθμός των εκτελέσεων, η Διεθνής Αμνηστία υποστηρίζει ότι ο καταλληλότερος τρόπος για να προληφθεί η διάπραξη αδικημάτων είναι η αναθεώρηση των διαδικασιών για την αποφυλάκιση υπό όρους και η ψυχολογική παρακολούθηση των κρατουμένων κατά την κράτηση. Επιπλέον, η θανατική ποινή αφαιρεί από κάθε καταδικασμένο άτομο τη δυνατότητα μεταμέλειας.

7) Η θανατική ποινή δεν παρέχει κοινωνική σταθερότητα ούτε φέρνει ειρήνη στα θύματα

Μία εκτέλεση δεν φέρνει πίσω το θύμα ούτε απαλύνει τον πόνο της οικογένειάς του. Αντί να μειώσει τον πόνο, η διάρκεια της δίκης και της διαδικασίας έφεσης συχνά παρατείνουν τον πόνο της οικογένειας.

:cool: Η θανατική ποινή αρνείται την πιθανότητα οι θεσμοί που στελεχώνονται από ανθρώπους να κάνουν λάθος

Ο κίνδυνος εκτέλεσης αθώων ανθρώπων παραμένει άρρηκτα συνδεδεμένος με τη θανατική ποινή. Στις ΗΠΑ, από το 1973, 116 άτομα που είχαν καταδικαστεί σε θάνατο απελευθερώθηκαν αφού αποδείχθηκε η αθωότητά τους. Μερικοί από αυτούς μόλις που γλίτωσαν την εκτέλεση ύστερα από πολύχρονη αναμονή. Αυτά τα αλλεπάλληλα δικαστικά σφάλματα οφείλονται κυρίως στις παρατυπίες που διεπράχθησαν από τις διωκτικές ή αστυνομικές αρχές, στη χρήση αμφιλεγόμενων στοιχείων, ουσιωδών πληροφοριών ή ομολογιών στις δίκες, ή στην ανικανότητα των δικηγόρων υπεράσπισης. Άλλοι φυλακισμένοι οδηγήθηκαν στο θάνατο ενώ υπήρχαν βάσιμες αμφιβολίες για την ενοχή τους.

9) Η θανατική ποινή είναι μία συλλογική τιμωρία

Αυτή η τιμωρία επηρεάζει όλη την οικογένεια, τους φίλους και όσους αισθάνονται συμπάθεια για τον καταδικασμένο. Οι στενοί συγγενείς ενός ανθρώπου που εκτελέστηκε, που γενικά δεν έχουν σχέση με το έγκλημα, μπορούν να νιώσουν, ως αποτέλεσμα της θανατικής ποινής, το ίδιο τρομερό αίσθημα απώλειας που είχαν νιώσει οι γονείς του θύματος λόγω του θανάτου του αγαπημένου τους προσώπου.

10) Η θανατική ποινή αντιτίθεται σε θρησκευτικές και ανθρωπιστικές αξίες που είναι κοινές σε όλο τον κόσμο

Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι παγκόσμια, αδιαίρετα και αλληλένδετα. Βασίζονται σε πολλές παραδόσεις που μπορούν να ανιχνευθούν σε όλους τους πολιτισμούς. Όλες οι θρησκείες συνηγορούν υπέρ της επιείκειας, της συμπόνιας και της συγχώρεσης και σε αυτές ακριβώς τις αξίες στηρίζει η Διεθνής Αμνηστία την αντίθεσή της στη θανατική ποινή.

 

Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτήν την παράθεση!

Djccp2.png

67KIp2.png

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι ειμαι κατα της θανατικης ποινης ακομα και για παιδεραστες!!

 

Γιατι για τετοιου ειδους εγκληματα θελω να μακροχρονιο πονο!!!!

 

ΔΗλαδη να τους βασανιζουν , λιγο πριν πεθανουν, να ερχεται μια καλη ομαδα γιατρων και να τους επαναφερει και μολις γινουν καλα ....παμε παλι απο την αρχη!!!

 

Λες και το έγραψα εγώ... προς στιγμήν μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι είχα ήδη απαντήσει... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Το καλύτερο θα ήταν να σε παρακαλάει ο άλλος να τον σκοτώσεις και εσύ να του λες "όχι"...

Α, και δεν είναι και κατά του "ου φονεύσεις" αυτό...

ZS95p3.png  hcT0p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η αλήθεια είναι πως σε κάποιες περιπτώσεις σκέφτηκα την θανατική ποινή για κάποια ομολογημένα εγκλήματα εις βάρος μικρών αθώων παιδιών κυρίως.

Σκέφτηκα τη μάνα που τα κλαίει και τι θα έκανα εγώ στη θέση της.

 

Από την άλλη όμως σκέφτηκα και τη μάνα αυτού που άδικα καταδικάζεται σε θάνατο γιατί όπως ξέρουμε η δικαιοσύνη είναι τυφλή.

 

Και όπως λέει και η παροιμία "κοντά στα ξερά καίγονται και τα χλωρά"

 

Όχι λοιπόν δεν είμαι υπέρ της θανατικής ποινής από την στιγμή που αυτοί που θα την αποφασίζουν είναι άνθρωποι σαν εμάς με λάθη και πάθη..δεν εμπιστεύομαι τη δικαιοσύνη όταν πρόκειται για το δικαίωμα στη ζωή.

Δώσ' μου τα χέρια σου να κρατήσω τη ζωή μου.Τάσος Λειβαδίτης.

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ τη θανατική ποινή ένα μέσο προληπτικού σωφρονισμού για τους άλλους, τους ακόμα αθώους.

Σωφρονισμός για τον θύτη δεν υπάρχει σ’ αυτήν την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ακριβώς ως αποπροπή,.. δηλαδή εκφοβισμός…

Το θέμα όμως είναι να ‘τιμωρήσουμε’ ή στην ιδεατή περίπτωση να προσπαθήσουμε να ‘συνετίσουμε’ τον ‘ένοχο’, οπότε το συγκεκριμένο μέτρο είναι άσχετο με τον λόγο που επιβάλλεται καθώς και στον άνθρωπο που απευθύνεται.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα πως το βλέπω εγώ...

αυτός που έσφαξε καμιά 10αριά μέλης της οικογένειας του ή η άλλη που έσφαξε την έγκυο 8μηνών σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να συναιτιστούν.

άρα ας φοβηθούν κάποιοι που ίσως τους περνάει από το μυαλό να κάνουν κάτι παρόμοιο...

για σκεφτείται να υπήρχε θανατική ποινή σε όποιου το pc έβρισκαν παιδική πορνογραφία....σίγουρα θα το σκέφτονταν καλύτερα....

δυστυχώς ο φόβος φυλάει τα έρμα

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

υ.γ. μιλάτε για ανθρώπινα δικαιώματα...σεβαστό...υπάρχουν και κάποιοι όμως που δεν έχουν το δικαίωμα να λέγονται άνθρωποι αλλά κτήνη..( όχι ζώα γιατί και αυτά έχουν δικαιώματα ) τα κτήνη όμως όχι

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

κοίτα πως το βλέπω εγώ...

αυτός που έσφαξε καμιά 10αριά μέλης της οικογένειας του ή η άλλη που έσφαξε την έγκυο 8μηνών σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να συναιτιστούν.

άρα ας φοβηθούν κάποιοι που ίσως τους περνάει από το μυαλό να κάνουν κάτι παρόμοιο...

για σκεφτείται να υπήρχε θανατική ποινή σε όποιου το pc έβρισκαν παιδική πορνογραφία....σίγουρα θα το σκέφτονταν καλύτερα....

δυστυχώς ο φόβος φυλάει τα έρμα

 

Έχει αποδειχθεί παγκοσμίως πάντως Dalia μου ότι η θανατική ποινή δεν έχει λειτουργήσει αποτρεπτικά.Δεν μειώθηκαν τα εγκλήματα.Το αντίθετο.

Όταν η πολιτεία νομιμότατα μπορεί να αφαιρεί τη ζωή κάποιου για οποιοδήποτε λόγο, γιατί όχι κι εγώ?Αυτή η σκέψη επικρατεί.

Djccp2.png

67KIp2.png

Link to comment
Share on other sites

Η θανατική ποινή, παρʼ όλο που δεν αποτελεί λύση, δημιουργεί την εντύπωση ότι προλαμβάνει το έγκλημα. Έτσι φαίνεται πως η κοινωνία είναι μεστή, ενώ στην πραγματικότητα κοινωνίες στις οποίες έχει επιβληθεί αυτός ο θεσμός είναι πιο πενιχρές από οποιεσδήποτε άλλες.

Αυτό γιατί αποπροσανατολίζει απʼ το να ληφθούν μέτρα για να παταχθεί το έγκλημα και όχι απλώς για να τιμωρηθεί ο δράστης.

Προφανώς, στην κοινωνία πρέπει να διαμορφωθούν οι συνθήκες που θα μας αποτρέψουν να φτάσουμε στο ναδίρ της αξιοπρέπειας μας.

 και αποθηλασε επιτελους!

Link to comment
Share on other sites

Θα δικαιολογούσα τον κάθε άμεσα σχετιζόμενο με θύματα αν έπερνε ένα μπαλτά ή ένα 45αρι και σκότωνε τον θύτη.

Σαν κοινωνικό σύνολο όμως η εφαρμογή της θανατικής ποινής είναι κατάλοιπο (κατ εμε) παλαιώτερον δομών και στοιχείο βαρβαρότητας και όχι πολιτισμού! Το να σκοτώνεις κάποιον που έχει σκοτώσει δεν είναι απόδοση δικαιοσύνης αλλά καθαρή και ωμή βαρβαρότητα που πρέπει να εκλείψει εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να περιορίσεις στο έπακρο την δράση του θύτη ενώ ας μην ξεχνάμε ότι πολλές φορές καταδικάζονται αθώοι και οδηγούνται σε απαγχονισμούς, ηλεκτρικές καρέκλες, θαλάμους αερίων κλπ για να μην αναφέρω και σκοπιμότητες και δολοπλοκίες εις βάρος ανθρώπων που απλά είναι αντίθετοι σε κάτι η κάποιον.

 

Τώρα θα μου πεις και όλοι αυτοί που χάσαν δικούς τους ανθρώπους.. Που καταστράφηκαν οι ζωές τους.. Πως θα βρουν γαλήνη και δικαιοσύνη.

Σίγουρα όχι σκοτώνοντας τον θύτη! Ούτε τα αγαπημένα τους πρόσωπα θα αναστηθούν, ούτε η χαμένη τους ζωη!

Το μίσος που μπορεί να νοιώθεις για κάποιον είναι καθαρά θέμα εσωτερικής αναζήτησης και εργασίας δεδομένου ότι είναι συναίσθημα κακό και καταστροφικό για σένα και το σύνολο...

Απο κει και πέρα αν δεν μπορείς να το σιγάσεις όπως προείπα θα δικαιολογούσα οποιαδήποτε υποκειμενική αντίδραση (χωρίς να την επικροτούσα) αλλά όχι κοινωνική.

 και αποθηλασε επιτελους!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...