Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΜΕ 0,9 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ !!!


BOB

Recommended Posts

Ουτε καν μοναδα για να μπεις στην Ανωτατη εκπαιδευση της χωρας μας...

αραγε ειναι περηφανοι οι κυβερνωντες μας για αυτη την απαξιωση της παιδειας μας?

καποτε καμαρωνανε οι γονεις για τα παιδια αν καταφερναν να σπουδασουν, τωρα, ετσι οπως καταντησανε τα πανεπιστημια, στερουν και αυτη τη χαρα.

πρεπει να καταλαβουμε οτι κανεις δεν κερδιζει απο αυτη την κατασταση, ουτε καν τα παιδια που μπαινουν... θα μπορουσαν να κανουν κατι αλλο απο το να καθονται με το ζορι 4 (τουλαχιστον) χρονια να κανουν κατι που προφανως δεν θελουν..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Δεν καταλαβα. Και που το ξερεις οτι ΔΕΝ θελουν να μπουν? Επειδη δεν θα βγαλουν τα ματια τους πανω απο 200 βιβλια και δεν θα χρειαστει να πανε σε ψυχιατρο απο το διαβασμα για να περασουν στο πανεπιστημιο? Δεν καταλαβαινω γιατι μια ποιοτηκη εκπαιδευση πρεπει στην μαγκικη Ελλαδιτσα να ειναι τοσο δυσκολο να την αποκτησεις. Και γιατι να ΜΗΝ πεσουν οι βασεις. Και ετσι να δωθει μεγαλυτερη ευκαιρια σε περισσοτερους να δοκιμασουν την τυχη τους? Ετσι και αλλιως αν μπουν χωρις να θελουν ητε θα μεινουν αιωνιοι φοιτητες ήτε πολυ απλα δεν θα αποφοιτησουν. Θες να μας πεις δλδ οτι οταν οι βασεις ηταν στον Θεο οσοι μπαιναν μεσα ηταν αξια παληκαρια, ηξεραν τι ηθελαν και κανενας απο αυτους δεν πιεστικε απο τους γονεις του να το κανει οταν πολλοι απο αυτους εμειναν ΟΝΤΩΣ αιωνιοι φοιτητες και κοροιδευαν τον κοσμο? (και ΟΧΙ δεν αναφερομαι σε σενα-υπαρχει η ταση να προσωποποιουμε οτι μας λενε)....για εξετασε το λιγο καλυτερα. Νομιζω πως κανεις μεγαλο λαθος. Η ανωτατη παιδεια πρεπει να ειναι προσιτη σε ολους. Και απο εκει και περα? Στα θρανια του πανεπιστημιου θα φανει ΠΟΙΟΣ μπορει και ποιος οχι...............εγω προσωπικα προτιμω ετσι να γινει και ακομα καλυτερα αν μπρουν! Να δωθει η ευκαιρια στο παιδι μου (ΑΝ θελει) να παει πανεπιστημιο χωρις να χρειαστει να υποφερει για να μπει. Και αν μπει ΕΚΕΙ να αποδειξει ποσο το ηθελε αυτο που εκανε........και αν δεν μπορεσει να μαζεψει την ουρα της και να φυγει.......

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

...Στα θρανια του πανεπιστημιου θα φανει ΠΟΙΟΣ μπορει και ποιος οχι...............

Λυπάμαι, αλλά ούτε εκεί θα φανεί. Πέφτει γενικά το επίπεδο, μειώνεται η προσπάθεια και στους τυφλούς θα βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

Όπως είναι το σύστημα βουλιάζει η παιδεία γιατί βολεύονται όλοι. Με το ΤΕΙ στην Κολοπετεινίτσα που έχει 400 εικονικούς φοιτητές, κινείται η οικονομία της, το ΤΕΙ παίρνει επιδότηση, ο βουλευτής της περιοχής είναι περήφανος, κάποιοι παίρνουν αναβολή στράτευσης, δεν φαίνεται η ανεργία και είναι όλοι ευχαριστημένοι. Αν οι απόφοιτοι δεν μπορούν να συντάξουν ούτε μία παράγραφο είναι αδιάφορο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα. Και που το ξερεις οτι ΔΕΝ θελουν να μπουν? Επειδη δεν θα βγαλουν τα ματια τους πανω απο 200 βιβλια και δεν θα χρειαστει να πανε σε ψυχιατρο απο το διαβασμα για να περασουν στο πανεπιστημιο? Δεν καταλαβαινω γιατι μια ποιοτηκη εκπαιδευση πρεπει στην μαγκικη Ελλαδιτσα να ειναι τοσο δυσκολο να την αποκτησεις. Και γιατι να ΜΗΝ πεσουν οι βασεις. Και ετσι να δωθει μεγαλυτερη ευκαιρια σε περισσοτερους να δοκιμασουν την τυχη τους? Ετσι και αλλιως αν μπουν χωρις να θελουν ητε θα μεινουν αιωνιοι φοιτητες ήτε πολυ απλα δεν θα αποφοιτησουν. Θες να μας πεις δλδ οτι οταν οι βασεις ηταν στον Θεο οσοι μπαιναν μεσα ηταν αξια παληκαρια, ηξεραν τι ηθελαν και κανενας απο αυτους δεν πιεστικε απο τους γονεις του να το κανει οταν πολλοι απο αυτους εμειναν ΟΝΤΩΣ αιωνιοι φοιτητες και κοροιδευαν τον κοσμο? (και ΟΧΙ δεν αναφερομαι σε σενα-υπαρχει η ταση να προσωποποιουμε οτι μας λενε)....για εξετασε το λιγο καλυτερα. Νομιζω πως κανεις μεγαλο λαθος. Η ανωτατη παιδεια πρεπει να ειναι προσιτη σε ολους. Και απο εκει και περα? Στα θρανια του πανεπιστημιου θα φανει ΠΟΙΟΣ μπορει και ποιος οχι...............εγω προσωπικα προτιμω ετσι να γινει και ακομα καλυτερα αν μπρουν! Να δωθει η ευκαιρια στο παιδι μου (ΑΝ θελει) να παει πανεπιστημιο χωρις να χρειαστει να υποφερει για να μπει. Και αν μπει ΕΚΕΙ να αποδειξει ποσο το ηθελε αυτο που εκανε........και αν δεν μπορεσει να μαζεψει την ουρα της και να φυγει.......

 

η λογικη της ισοπεδωσης , τουλαχιστον στον τομεα της παιδειας εμενα δε με εκφραζει..

θεωρω αδιανοητο να μπαινουν στο ιδιο καζανι τα παιδια που προσπαθουν και αφοσιωνονται σε ενα σκοπο, ασχετα αν θα πετυχουν τελικα ή οχι, με τα παιδια που δεν μπαινουν στον κοπο να μαθουν ουτε τα στοιχειωδη, γιατι πολυ απλα αυτα τα παιδια ειτε δεν μπορουν, ειτε δεν θελουν να συνεχισουν την εκπαιδευση τους... (και εννοειται οτι δεν θελουν ή δεν μπορουν, γιατι αλλιως θα κανανε μια στοιχειωδη προσπαθεια και θα το δειχνανε και δεν θα παραδιδανε γραπτα οπου το μονο που ειναι σωστο ειναι το ονοματεπωνυμο τους)..

σκεφτειτε ολοι ποσο θα πεσει το ηδη πεσμενο επιπεδο της παιδειας μας οταν τα παιδια θα ξερουν οτι με μηδενικη προσπαθεια θα γινονται φοιτητες...

και γιατι αυτο το ξεκαθαρισμα να γινεται στο πανεπιστημιο? για να γινουν και τα πανεπιστημια κεντρο διερχομενων, με οτι αυτο συνεπαγεται?

Παντως δεν ξερω κανεναν που να πηγε στον ψυχιατρο ή να στραβωθηκε για να περασει στο πανεπιστημιο οταν τα κριτηρια ηταν διαφορετικα.. θελει κοπο, ναι, αλλα πως αλλιως θα φανουν αυτοι που πραγματικα αξιζουν να μαθουν περισσοτερα ωστε να προσφερουν και περισσοτερα αργοτερα?

Link to comment
Share on other sites

Χμ, από προσωπική εμπειρία θα σας πω ότι διαφωνώ και με τους 2 εν μέρει. Το σωστοτερο για μένα θα ηταν κάτι ενδιάμεσο:

Ορισμός κριτηρίων - κατώτερης βαθμολογίας από την κάθε σχολή σε συγκεκριμένα μαθήματα που την αφορούν, πχ. Μαθηματικό Αθήνας ελάχιστος βαθμός στα μαθηματικά 18 (+ κάποια ιδίου αντικειμένου μαθήματα), Μαθηματικό Πάτρας 17 και πάει λέγοντας. Κάνεις αίτηση, πληρείς τα κριτήρια, ok εισαγωγή. Εξετάσεις πρώτης χρονιάς. Μένεις σε 1 -2 μαθήματα ok, προχώρα και δώστα του χρόνου μαζί με τα υπόλοιπα. Δεν τα πέρασες? Ξου, ο επόμενος. Ή, έμεινες σε περισσότερα των 2? Ξου, ο επόμενος πάλι.

Αυτό ισχύει τουλάχιστον στην Αγγλία και είναι πολύ καλυτερα τα πράγματα. Θεωρώ το σύστημα των εισαγωγικών εξετάσεων πολύ ηλίθιο έτσι όπως γίνεται, και επιπλέον υπάρχουν παιδιά που για ψυχολογικούς λόγους δεν αποδίδουν ενώ είναι πολύ καλοί.

Ξαναλέω ότι έχω προσωπικό παράδειγμα ανθρώπου που ενώ ήταν καλός και οι καθηγητές ήταν σίγουροι για την επιτυχία του, έδωσε 2 φορές και δεν κατάφερε να μπει.

Πήρε των οματιών του και πήγε Αγγλία. Πέρασε όλες τις χρονιές με υποτροφία και στο τέλος πήρε και υποτροφία για master από το Imperial για όσους γνωρίζουν!!!!!

Αυτά τα ολίγα....

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ... ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ , ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕ ΒΑΘΜΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ (ΤΟ 0,9 ΔΕΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΚΑΝ). ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ΓΙΑΤΡΟ ΚΛΠ. ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ, ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΟΥ ΤΕΙ) ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΔΥΜΑΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΑΠΛΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ -ΑΡΚΕΤΑ- ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΝ ΝΑ ΜΠΩ!!!). ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΥΧΑΙΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ? (ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΩΡΟΜΙΣΘΙΑ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ΓΥΡΩ ΣΤΑ 27, ΑΓΝΟΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΡΙΑ ΛΕΕΙ " ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ?¨ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΧΑΡΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΕΛΙΚΑ? ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ??

Η μικρή μου καραμέλα μεγαλώνει κάθε μέρα!!

Link to comment
Share on other sites

με 0.9 περνας σε ΑΕΙ?:shock: δηλαδη εγω που εχω απολυτηριο πριν 10 χρονια με 14 κ κατι ....θα μπορουσα με τα σημερινα δεδομενα να περασω...ιατρικη?:P γιατι σε ΤΕΙ ειχα περασει:shock: ΑΔΙΚΙΑ:twisted:

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα. Και που το ξερεις οτι ΔΕΝ θελουν να μπουν? Επειδη δεν θα βγαλουν τα ματια τους πανω απο 200 βιβλια και δεν θα χρειαστει να πανε σε ψυχιατρο απο το διαβασμα για να περασουν στο πανεπιστημιο? Δεν καταλαβαινω γιατι μια ποιοτηκη εκπαιδευση πρεπει στην μαγκικη Ελλαδιτσα να ειναι τοσο δυσκολο να την αποκτησεις. Και γιατι να ΜΗΝ πεσουν οι βασεις. Και ετσι να δωθει μεγαλυτερη ευκαιρια σε περισσοτερους να δοκιμασουν την τυχη τους? Ετσι και αλλιως αν μπουν χωρις να θελουν ητε θα μεινουν αιωνιοι φοιτητες ήτε πολυ απλα δεν θα αποφοιτησουν. Θες να μας πεις δλδ οτι οταν οι βασεις ηταν στον Θεο οσοι μπαιναν μεσα ηταν αξια παληκαρια, ηξεραν τι ηθελαν και κανενας απο αυτους δεν πιεστικε απο τους γονεις του να το κανει οταν πολλοι απο αυτους εμειναν ΟΝΤΩΣ αιωνιοι φοιτητες και κοροιδευαν τον κοσμο? (και ΟΧΙ δεν αναφερομαι σε σενα-υπαρχει η ταση να προσωποποιουμε οτι μας λενε)....για εξετασε το λιγο καλυτερα. Νομιζω πως κανεις μεγαλο λαθος. Η ανωτατη παιδεια πρεπει να ειναι προσιτη σε ολους. Και απο εκει και περα? Στα θρανια του πανεπιστημιου θα φανει ΠΟΙΟΣ μπορει και ποιος οχι...............εγω προσωπικα προτιμω ετσι να γινει και ακομα καλυτερα αν μπρουν! Να δωθει η ευκαιρια στο παιδι μου (ΑΝ θελει) να παει πανεπιστημιο χωρις να χρειαστει να υποφερει για να μπει. Και αν μπει ΕΚΕΙ να αποδειξει ποσο το ηθελε αυτο που εκανε........και αν δεν μπορεσει να μαζεψει την ουρα της και να φυγει.......

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Εντάξει είναι κάπως ακραίο, αλλά προτιμώ να έχουν τα παιδιά την ευκαιρία να πάνε σε ένα δημόσιο ίδρυμα και όχι να χρειαστεί να πάνε σε ένα ιδιωτικό, πληρώνοντας απίστευτα ποσά με μηδέν αναγνώριση.

Μπορεί στα 18 να μην έχουν το επίπεδο που πρέπει, προσωπικά δεν μου κάνει καμία εντύπωση, προέρχομαι από τον χώρο της εκπαίδευσης και αυτό που αντικρύζω στα ελληνικά σχολεία είναι ο ορισμός της απόλυτης ξεφτίλας. Τα σημερινά σχολεία δεν σπρώχνουν τα παιδιά στην μάθηση, αλλά στην απαξίωση των πάντων.

Μη με ρωτήσετε από που το ξέρω, με αυτά ασχολούμαι χρόνια τώρα....τα σκέφτομαι και συγχίζομαι.

Προτιμώ να δίνονται ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά και αυτά στη συνέχεια να έχουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν αυτήν την ευκαιρία, παρά να αποκλείονται, επειδή δεν είχαν 500-1000 εύρω για προετοιμασία πανελληνίων.

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρειτε αλλα αυτοι που μπαινουν με μοναδα δεν ειναι γιατι δεν ειχαν να δωσουν 1000 ευρω για φροντιστηριο αλλα προφανως δεν ξερουν να γραψουν ουτε το ονομα τους σωστα.Η ανηψια μου αριστευσε και περναει Ιατρικη Αθηνων και ουτε στον ψυχιατρο πηγε απο το διαβασμα ουτε τα φροντιστηρια της εμαθαν γραμματικη και συντακτικο.Υπηρξε συνεπης και μελετηρη σε ολη την σχολικη της σταδιοδρομια και αυτο λογω και της εξυπναδας της απεδωσε.Θα μου αρεσε η ελευθερη προσβαση στο Πανεπιστημιο αν στην συνεχεια υπηρχε η καταλληλη αξιολογηση οπως στην Ευρωπη οπου μονο το 15% κατα μεσο ορο παιρνει πτυχιο.Εδω?Ολοι θα το παρουν.Κι αυτοι που μπηκαν αραχτοι απο την καφετερεια,αραχτοι θα βγουν,να ειναι καλα οι αποχες,οι καταληψεις και η πολιτικη.Περασαμε κι εμεις απο τα Ελληνικα Πανεπιστημια και ειδαμε!

Link to comment
Share on other sites

με 0.9 περνας σε ΑΕΙ?:shock: δηλαδη εγω που εχω απολυτηριο πριν 10 χρονια με 14 κ κατι ....θα μπορουσα με τα σημερινα δεδομενα να περασω...ιατρικη?:P γιατι σε ΤΕΙ ειχα περασει:shock: ΑΔΙΚΙΑ:twisted:

Εγω παλι.....διοτι και πολυ μεγαλύτερη σου με βαθμο πανελληνιων 18 ιστορια,11 εκθεση,10 μαθηματικα και 11 κοινωνιολογια.... και απολυτηριο 17 με τα δεδομένα του 1990 δεν μπήκα ούτε σε τει......και είχε γινει ο απαυτός μου μαυρος απο το διαβασμα....και οι σχολες ήταν πολύ λιγότερες και τα αντικείμενα σπουδων...μετρημενα......

Λάθος επόχη πηγαμε σχολείο......

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγω παλι.....διοτι και πολυ μεγαλύτερη σου με βαθμο πανελληνιων 18 ιστορια,11 εκθεση,10 μαθηματικα και 11 κοινωνιολογια.... και απολυτηριο 17 με τα δεδομένα του 1990 δεν μπήκα ούτε σε τει......και είχε γινει ο απαυτός μου μαυρος απο το διαβασμα....και οι σχολες ήταν πολύ λιγότερες και τα αντικείμενα σπουδων...μετρημενα......

Λάθος επόχη πηγαμε σχολείο......

 

α ρεεεε γεννηθηκαμε σε λαθος εποχη οντως!αν ημασταν τωρα 18 θα αριστευαμε:rolleyes: κ μετα σου λεει εχουν αγχος!εμεις ειχαμε αγχος που επρεπε να στρωσουμε τον κ@λο μας κατω να διαβασουμε.τωρα που περνανε με 0 σε πανεπιστημια ποιος ο λογος να διαβασουν?:cool: γιαυτο γινονται ιμο?απο το πολυ αγχος ρε παιδι μου:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια, δε διαβασα ολες τις απαντησεις. Γιατι να σας πω οτι τα ξερω απο μεσα τα πραγματα και ειναι κριμα. Κριμα γιατι οταν πριν απο μερικα χρονια εμπαιναν οι φοιτητες με βαθμο κατω του 10 σε σχολες που δεν ειναι ευκολες γιατι απαιτουν γνωσεις βασικες και αυτο σημαινει να εχεις βασεις (πιστεψτε με, σημερα ενα παιδι που βγαζει κατω απο 10 απλα δεν εχει γνωσεις και τελειωνει χωρις την προαπαιτουμενη ζυμη, εχω δει γραπτα στις εξετασεις ως επιτηρητρια) τα παιδια αυτα ο τ α ν φοιτουν σε τεχνολογικες σχολες

- ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακομη φοιτουν

-δεν ξερουν ουτε τα στοιχειωδη -αληθεια- μαθηματικα για να περασουν ενα βασικο εστω μαθημα

-δεν ξερουν ουτε λιγο φυσικη-χημεια και δεν μπορουν σε συνδυασμο με τα μαθηματικα να γραψουν σε ενα μαθημα κατι.

-δεν παρακολουθουν θεωρητικα μαθηματα εστω και αν αυτα γινονται απο ταλαντουχους καθηγητες που οταν ηταν στα πανεπιστημια και εκαναν το διδακτορικο τους μαζευαν εκατονταδες φοιτητες και με το ιδιο μερακι διδασκουν... γιατι εχουν μαθει να μην προσπαθουνε...γιατι την ταξη με τη βοηθεια των καθηγητων την περνουσανε...

Απο 100 φοιτητες 2-3 φοιτητες να παρακολουθουν σε ολη τη χρονια, σε ολους τους καθηγητες ανεξαιρετως.Απο 5 παιδια θεωρειται παραδοξο.Υπαρχουν καθηγητες που ερχονται και φευγουν απρακτοι.

 

-Χωρις γνωσεις να προυπαρχουνε και χωρις παρακολουθηση θεωριας(οπου ξαναγινοταν επαναληψη μαθηματικων, φυσικης, χημειας) ηταν αδυνατον να περασουνε το μαθημα.

 

-δεν ξερουν να γραφουν μια προταση το δε ονομα τους μερικοι δεν ξερουν καν να το γραφουν σωστα.

-Πριν καιρο, γραπτα που οταν τα διαβαζα, τα ξαναδιαβαζα, περιπου τοσες φορες ωσπου δεν αντεχα γιατι δεν μπορουσαν να γραψουν σωστα μια προταση και εγω προσπαθουσα να καταλαβω τι γραφουν.

-απο τους 100 φοιτητες που εδιναν μαθημα ζητημα αν περνουσαν οι 5.

-Παρα πολλοι φοιτητες παραδεχονταν στο διδασκοντα (στην υποχρεωτικη διδασκαλια και αυτο ειναι πλεον στα εργαστηρια) οτι

 

δεν εχουν ιδεα απο αυτες τις επιστημες, ηθελαν φιλολογικα, φιλοσοφικα κ.α. και δηλωναν αδυνατον να κατανοησουν τα μαθηματα της σχολης γιατι δεν ειχαν μυαλο γι' αυτες τις επιστημες (ουτε εγω εχω, βιοκινητικη εδωσα 5 φορες για να περασω αλλα εμας μετρημενα ηταν τα μαθηματα με μαθηματικα και φυσικη ή χημεια οποτε δε με πειραζε και ειχα και βασεις) και η σχολη αυτη β α σ ι ζ ε τ α ι σε αυτες τις επιστημες.

 

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

Τα θυματα της υποθεσης. Νομιζουν οτι τα παιδια σπουδαζουν αλλα τα παιδια δεν υπαρχει περιπτωση να τελειωσουν συντομα εως καθολου τη σχολη οποτε τα εξοδα να τρεχουν και οι γονεις να ζουνε τον υπνο του δικαιου...και ζοριζονται φυσικα ψυχολογικα και οικονομικα...

 

-Η επικληση της αγωνιας των γονιων απο τους φοιτητες στους καθηγητες για να περασουν το μαθημα, ουδενα αποτελεσμα φερνει γιατι στην επανεξεταση φαινεται οτι ο φοιτητης δεν εχει γραψει τιποτε σχεδον και περιμενει να περασει. Ελλειψη αυτογνωσιας.

 

Τελος. Αυτην την εικονα σας δινω εκ των εσω...Αντικειμενικα! Φυσικα δεν ειναι ολοι οι φοιτητες ετσι αλλα ειναι παρα πολλοι και το θεμα ειναι οτι επιδεινωνεται με την εισαγωγη κατω απο δεκα.

Υπηρχε μια ανακαμψη της επιδοσης των φοιτητων αλλα τωρα, παλι τα ιδια θα δουμε και θα απογοητευτουμε...Απο εδω και περα οτι και να αντιπαραθεσετε, θα εχετε δικαιο αλλα θα ειναι υποκειμενικο. Αυτα ειναι τα αντικειμενικα στοιχεια που βιωσα διπλα σε συγγενη που δουλευει ως ωρομισθιος σε περιφεριακο πανεπιστημιο.

 

Καποιοι λογοι υπαρξης των πανεπιστημιων αυτων ειναι εικονικα και πρακτικα, οικονομικα. Να γεμιζουν οι πολεις εκεινες κοσμο που θα φερει λεφτα που δεν ειναι αππαραιτητα κακο και να μη φαινονται και αλλοι ανεργοι ως ποσοστο, για ενα διαστημα.

 

Επισης στα ιδια πανεπιστημια μπορει να γινει καλη δουλεια αλλα μονο αν ενας φοιτητης ειναι αποφασισμενος να δουλεψει σκληρα και να πετυχει. Και αν δεν εχει βασεις να προσπαθησει να αποκτησει αλλα οπως σας ειπα αυτο λιγες φορες γινεται.

Το χειροτερο ομως ειναι οτι αυτο το πτυχιο πολλες φορες δεν εχει αντικρυσμα στην αγορα και αυτο ειναι που πληγωνει τα νεα παιδια και δεν ενδιαφερονται να προχωρησουν. Και να σκεφτειτε οτι οι διδασκοντες δεν ειναι αδιαφοροι γιατι απο αυτα τα πανεπιστημια ζουνε και κανουν οτι καλυτερο μπορουνε. Συγνωμη που γραφω τοσο απολυτα, ελπιζω να μην προκαλω...

Πριν γράψεις, σκέψου!

Πριν κατακρίνεις, περίμενε!

Πριν προσευχηθείς, συγχώρα!

Πριν παραιτηθείς, προσπάθησε!

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα τα λες.αλλα δυστηχως αυτο ειναι το αποτελεσμα.με τετοια αξιοκρατια!10 χρονια φοιτητες κ τζαμπα να σπαταλανε χρημματα οι γονεις.καλυτερα να παει να μαθει μια τεχνη το παιδι παρα να πεερασει σε πανεπηστημιο με 5 κ να σπουδαζει 10 χρονια!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι απο εμένα. Είμαι καθηγήτρια βιολογίας σε λύκεια και θα ηθελα να απαντήσω ως προς την ποιοτική εκπαίδευση του σήμερα. Το λύκειο στο υπάρχον σύστημα είναι τρία χρόνια που τα παιδιά ουσιαστικά αντί να αποκτούν πραγματικές κι ολοκληρωμένες γνώσεις όπως θα έπρεπε διότι είναι πλέον πνευματικά ώριμα, μαθαίνουν πως να μπουν στο πανεπιστήμιο. Και θα σας απαντήσω ότι ο τρόπος είναι η αποστήθιση, οι ατελείωτες ασκήσεις σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα και στο τέλος 'καλύτερος' είναι όποιος έχει μάθει το ποίημα καλύτερα και όποιος έκανε περισσότερες ασκήσεις. Η ποιότητα των γνώσεων που αποκτούν...μόνο ακόνισμα στο μυαλό με ασκησούλες μαθηματικών φυσικής και χημείας και κατα τα άλλα απομνημόνευση. και μιλάμε για απομνημόνευση πληθώρας λεπτομερειών... Είναι λογικό λοιπόν στο τέλος κανείς να μην έχει ιδέα για το πόλεμο στη Σερβία όπως προαναφέρθηκε...

gth0p3.png
Link to comment
Share on other sites

ΚΟΡΙΤΣΟΜΑΝΑ....ποσο καλα τα λες......θα συμφωνισω μαζί σου....

Ολα γίνονται για τους σκοπους που ανεφερες παραπάνω με μοναδικά θύματα τους γονεις....που μερικες φορες αυτοί ειναι που προοθούν περισσοτερο αυτή την κατασταση....να σπουδάσει το παιδί τους οποσδήποτε και δεν τους ενδιαφέρει το αντικείμενο....και μετα απο μερικά χρονια αφου εχουν ξοδεψει μαι περιουσια εχουν την απαιτηση να μπουντα παιδια τους και στο δημόσιο....και μαλιστα καλιεργουν και στα παιδια τους αυτη την αποψη με απότελεσμα μην συμβιβάζοναι με καμια αλλη δουλεια...παρα μονο να λενε εγω εχω πτυχιο και πρεπει να διοριστω......και οχι να γινω εργάτης.....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πριν από 3-4 μέρες έβλεπα το πρωί την ενημερετική εκπομπή στο Μεγκα όπου καλεσμένη ήταν μια από της μαθήτριες που έγραψαν από τους υψηλότερους βαθμούς φέτος στις πανελλήνιες και η υπουργος παιδείας κ. Διαμαντοπούλου. Ρώτησε ο παρουσιαστής τη μαθήτρια ποιοι είναι πλέον οι στόχοι της στη ζωή και εκεί που περίπενα να ακούσω μία απαντήσει να αφιερωθώ στην έρευνα, μία ακαδημαϊκή καριέρα κλπ κλπ ακούω ..να βολευτώ κάπου στο δημόσιο, οπότε τρώω την πρώτη κεραμίδα, γιατί πάντα πίστευα οτι η νεολαία έχει ανώτερους στόχους, θέλει να φτιάξει τον κόσμο και οχι να βολεύεται. Στη συνέχεια το λόγο πήρε η υπουργός όπου αναφέρθηκε για το τμήμα ιχθυοκαλλιέργειας και είπε ότι εκεί δεν χρειάζονται μεγάλα μυαλά, λες και δεν είναι σημαντικό ο απλός λαός να τρώει φτηνό ψάρι (η ίδια μάλλον προτιμά τσιπούρες αλανιάρες, οπότε δεν τη νοιάζουν τα ιχθυοτροφεία), που απαξιώνει έναν ολόκληρο κλάδο, που νομίζει οτι αυτός που παίρνει το φακελάκι πρέπει να έχει περισσότερο μυαλό. Οταν η υπουργός είναι αγράμματη, όταν οι πρώτοι των πρώτων δεν έχουν όπνειρα να αλλάξουν τον κόσμο το 0,9 θα με πειράξει. Εξάλλου όλοι καταλαβαίνουμε οτι οι βάσεις έπεσαν, για να μην αυξηθεί η ανεργία.

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτείτε πόσα σπίτια θα νοικιαστούν, τα έπιπλα, τα ηλεκτρικά, είδη οικιακής χρήσης... Μήπως αυτή η απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος βολεύει αυτούς που κυβερνούν; Μήπως θα πέσουν τα ποσοστά ανεργίας, αφού οι νέοι θα "σπουδάζουν";

Στην Ελλάδα ζούμε σε ένα σουρεαλιστικό τοπίο για την εξέλιξη του οποίου είμαστε ανυποψίαστοι...

Για να γίνεις πλοίαρχος είδατε τη βάση;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν, μπήκαν στην Ανώτερη και όχι στην Ανώτατη. Τουλάχιστον έτσι αναφέρονται ακόμα τα ΤΕΙ.

Μπήκαν αυτά τα παιδιά σε μία σχολή, που είναι στα αζήτητα. Γιατί η ζήτηση ανεβάζει τις βάσεις.

Και προφανώς για να είναι στα αζήτητα σημαίνει ότι και οι διπλωματούχοι του είναι στα αζήτητα, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Θα συμφωνήσω σε κάποια θέματα με τη Κοριτσομάνα.

Πάντως, θεωρώ ότι η κίνηση αυτή του ΥΠ είχε ως στόχο να αξιολογηθούν κάποιες σχολές, ώστε να κλείσουν ή να συγχωνευτούν μέσω του «Καλλικράτης» για την παιδεία.

Αυτό όμως, ούτως ή άλλως μπορούσε να γίνει και χωρίς την «άρση του 10». Αλλά μάλλον το ΥΠ, προτίμησε αυτήν την οδό για να έχει λιγότερες προστριβές με τους εμπλεκόμενους.

Link to comment
Share on other sites

....., μαθαίνουν πως να μπουν στο πανεπιστήμιο. Και θα σας απαντήσω ότι ο τρόπος είναι η αποστήθιση, οι ατελείωτες ασκήσεις σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα και στο τέλος 'καλύτερος' είναι όποιος έχει μάθει το ποίημα καλύτερα και όποιος έκανε περισσότερες ασκήσεις. Η ποιότητα των γνώσεων που αποκτούν...μόνο ακόνισμα στο μυαλό με ασκησούλες μαθηματικών φυσικής και χημείας και κατα τα άλλα απομνημόνευση. και μιλάμε για απομνημόνευση πληθώρας λεπτομερειών... Είναι λογικό λοιπόν στο τέλος κανείς να μην έχει ιδέα για το πόλεμο στη Σερβία όπως προαναφέρθηκε...

 

Θα με πείραζε η κατάργηση για τη βάση του "10" αν το εκπαιδευτικό σύστημα δεν ήταν τίποτα παραπάνω απ' αυτό που έγραψε το μέλος παραπάνω. Αποστήθιση και απομνημόνευση.

Δεν γράφουν καλά οι έξυπνοι αλλά αυτοί που έχουν καλή μνήμη.

Θεωρώ ότι η δημιουργικότητα των παιδιών πεθαίνει πάνω στα θρανία του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος. Επιβραβεύεται ότι πιο "στείρο" υπάρχει. Θυμάμαι συμμαθήτριες να απομνημονεύουν ακόμα και το κόμμα ή την τελεία.

 

..να βολευτώ κάπου στο δημόσιο, οπότε τρώω την πρώτη κεραμίδα, γιατί πάντα πίστευα οτι η νεολαία έχει ανώτερους στόχους, θέλει να φτιάξει τον κόσμο και οχι να βολεύεται. Στη συνέχεια το λόγο πήρε η υπουργός όπου αναφέρθηκε για το τμήμα ιχθυοκαλλιέργειας και είπε ότι εκεί δεν χρειάζονται μεγάλα μυαλά, λες και δεν είναι σημαντικό ο απλός λαός να τρώει φτηνό ψάρι (η ίδια μάλλον προτιμά τσιπούρες αλανιάρες, οπότε δεν τη νοιάζουν τα ιχθυοτροφεία), που απαξιώνει έναν ολόκληρο κλάδο, που νομίζει οτι αυτός που παίρνει το φακελάκι πρέπει να έχει περισσότερο μυαλό. Οταν η υπουργός είναι αγράμματη, όταν οι πρώτοι των πρώτων δεν έχουν όπνειρα να αλλάξουν τον κόσμο το 0,9 θα με πειράξει. Εξάλλου όλοι καταλαβαίνουμε οτι οι βάσεις έπεσαν, για να μην αυξηθεί η ανεργία.

Το τμήμα ιχθυοκαλλιέργειας θυμάμαι από παλιά ότι είχε τις πιο χαμηλές βάσεις. Δεν θεωρώ όμως ότι για να καλλιεργήσεις ψάρια πρέπει να ξέρεις καλή ορθογραφία ή να γράφεις καλές εκθέσεις. Η καλλιέργεια γενικά είτε είναι ψάρια, είτε είναι αμπέλι θέλει μεράκι όχι εξισώσεις.

 

Όσον αφορά τα πολιτικά παιχνίδια για να γεμίσουν οι σχολές ή για να μειωθεί η ανεργία δεν ξέρω. Μπορεί όντως να είναι και έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, θεωρώ ότι η κίνηση αυτή του ΥΠ είχε ως στόχο να αξιολογηθούν κάποιες σχολές, ώστε να κλείσουν ή να συγχωνευτούν μέσω του «Καλλικράτης» για την παιδεία.

Αυτό όμως, ούτως ή άλλως μπορούσε να γίνει και χωρίς την «άρση του 10». Αλλά μάλλον το ΥΠ, προτίμησε αυτήν την οδό για να έχει λιγότερες προστριβές με τους εμπλεκόμενους.

 

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Είναι αφελής όποιος πιστεύει ότι θα πάει στον παράδεισο μιας θρησκείας και δεν θα διακινδυνεύσει να καταλήξει στην κόλαση μιας άλλης.

 

 

 

TbSdp2.png

Link to comment
Share on other sites

Μικρή διόρθωση... Η μικρότερη βαθμολογία για εισαγωγή σε ΤΕΙ είναι 0.6 !! (ΤΕΙ Λογιστικής αν δεν κάνω λάθος).

 

Επίσης...

Παιδιά που γράφουν σε Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ΜΕΣΟ ΟΡΟ .... κοντά στη μονάδα... σημαίνει πως είναι Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Ι..

ΔΕΝ τους νοιάζει... ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ!!

Πάνε στις Πανελλήνιες γιατί απλά πρέπει να περάσουν από εκεί. Βγάζουν απολυτήριο με το ζόρι και με πολύ "σπρώξιμο".

 

Δεν είναι καν μια "ατυχία"... ή κάποια "κακή στιγμή". Είναι συνολικό χάλια επίπεδο.

Μια "ατυχία"... σημαίνει δεν έγραψα καλά σε 1 άντε σε 2 μαθήματα. Και πάλι μπορεί να είναι κάτω από τη βάση αλλά όχι κάτω από 5-6. Βαθμοί κάτω του 5-6 σημαίνει πως ο μαθητής ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΦΗ με το αντικείμενο καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς.

 

Αν λοιπόν ο μαθητής έχει ΜΕΣΟ ΟΡΟ βαθμολογίας ... 01 αυτό σημαίνει πως μπορεί να έγραψε ένα 03 σε κάποιο μάθημα... και τα άλλα .... στα τάρταρα!! :shock: Δηλαδή δεν έχει επαφή ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ αντικείμενο. Δε φαντάζομαι να πιστεύετε πως στα ΜΗ πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα το επίπεδό του είναι καλύτερο..... :roll: (εξαιρείται η γυμναστική -εκεί μπορεί να είναι ο ... Καρεμπέ!:P)

 

 

Η επιλογή για να πέσει η βάση είναι καθαρά πολιτικό παιχνίδι.

Πρέπει να "συντηρηθούν" ανοιχτές οι σχολές (ΑΕΙ, ΤΕΙ) για να έχουν δουλειά οι αντίστοιχοι πανεπιστημιακοί και ...... και ............ και .................................

Φανταστείτε όμως πού πάει η παιδεία.....

Αν μπουν φοιτητές του 01 στη σχολή..... Τότε στη λογική... "μα τι θα κάνουν... όλους θα μας κόψουν?" οι φοιτητές απλά θα αδιαφορούν. Τη λογική αυτή την έχουν σπουδάσει χρόνια ολόκληρα στο σχολείο και τους αποδίδει άριστα (αφού κατάφεραν να μπουν και στην ανώτατη εκπαίδευση!!)

Οι καθηγητές των σχολών... ΦΥΣΙΚΑ και θα ενδόσουν (ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ δεν είναι τόσο γενναίος για να πάρει μια τόσο τολμηρή -πολιτικά- απόφαση και να γίνει δυσάρεστος για τόσο κόσμο)..... και έτσι ωραιότατα αρχίζει να βουλιάζει ακόμα περισσότερο ΚΑΙ η τριτοβάθμια εκπαίδευση...!! :(

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

 

Το τμήμα ιχθυοκαλλιέργειας θυμάμαι από παλιά ότι είχε τις πιο χαμηλές βάσεις. Δεν θεωρώ όμως ότι για να καλλιεργήσεις ψάρια πρέπει να ξέρεις καλή ορθογραφία ή να γράφεις καλές εκθέσεις. Η καλλιέργεια γενικά είτε είναι ψάρια, είτε είναι αμπέλι θέλει μεράκι όχι εξισώσεις.

 

 

Η καλλιέργεια χρειάζεται μεράκι όταν πρόκειται για, τον κήπο μας άντε για μερικές δεκάδες στρέμματα κάποιου γεωργού στη Θεσσαλία, ο γεωπόνος όμως δεν είναι μεράκι, άλλα επιστήμονας όπως ο γιατρός, ο πολιτικός μηχανικός κλπ, γι΄αυτό και στη γεωπονία και φυσική μαθαίνουν και χημεία και χρησιμοποιούν τις εξισώσεις. Εκτός αν εννοείς οτι σε κάθε δουλειά πρέπει να έχεις μεράκι είτε είσαι γιατρός, είναι καθηγητής, είτε ασχολήσε με ιχθυοκαλλιέργειες

 

Όσον αφορά τις εκθέσεις και την ορθογραφία θεωρώ ότι κάθε απόφοιτος λυκείου πρέπει να ξέρει καλή ορθογραφία και να μπορεί να γράψει μια καλή έκθεση. Είναι γνώσεις γενικής παιδείας που κάθε απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής πρέπει να κατέχει. Δεν είναι ανάγκη να είσαι συγγραφέας, για να μπορείς να συντάξεις το λόγο σου κατανοητά και χωρίς ορθογραφικά λάθη.

Link to comment
Share on other sites

. σημαίνει πως είναι Α Δ Ι Α Φ Ο Ρ Ο Ι..

ΔΕΝ τους νοιάζει... ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ!!

 

Αυτό ακριβώς λέω. Είναι έτσι δομημένο το σχολείο που αφήνει αδιάφορα τα περισσότερα παιδιά. Κατά τα άλλα δεν διαφωνώ με την λογική της alcyon.

Αυτό όμως που θα ήθελα θα ήταν ένα σχολείο πιο ανοιχτόμυαλο, πιο δημιουργικό και όχι ένα σχολείο που για να περάσεις στην ανώτατη εκπαίδευση πρέπει να ξέρεις τα κόμματα και τις τελείες.:?:-(

 

 

Η καλλιέργεια χρειάζεται μεράκι όταν πρόκειται για, τον κήπο μας άντε για μερικές δεκάδες στρέμματα κάποιου γεωργού στη Θεσσαλία, ο γεωπόνος όμως δεν είναι μεράκι, άλλα επιστήμονας όπως ο γιατρός, ο πολιτικός μηχανικός κλπ, γι΄αυτό και στη γεωπονία και φυσική μαθαίνουν και χημεία και χρησιμοποιούν τις εξισώσεις. Εκτός αν εννοείς οτι σε κάθε δουλειά πρέπει να έχεις μεράκι είτε είσαι γιατρός, είναι καθηγητής, είτε ασχολήσε με ιχθυοκαλλιέργειες

 

Όσον αφορά τις εκθέσεις και την ορθογραφία θεωρώ ότι κάθε απόφοιτος λυκείου πρέπει να ξέρει καλή ορθογραφία και να μπορεί να γράψει μια καλή έκθεση. Είναι γνώσεις γενικής παιδείας που κάθε απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής πρέπει να κατέχει. Δεν είναι ανάγκη να είσαι συγγραφέας, για να μπορείς να συντάξεις το λόγο σου κατανοητά και χωρίς ορθογραφικά λάθη.

 

Δεν μίλησα για γεωπόνο ή για γιατρό ή για πολιτικό μηχανικό. Είναι ξεχωριστές επιστήμες και έχουν μεγάλες βάσεις.

Και όχι δεν θεωρώ την ορθογραφία και την έκθεση απαραίτητες για έναν απόφοιτο λυκείου. Γιατί τότε τα παιδιά με δυσλεξία ή με μαθησιακές δυσκολίες δεν θα έπαιρναν ποτέ απολυτήριο Λυκείου. :?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...