Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Για φουρνάκι ρομποτάκι τι προτείνετε??????


νινάκια2

Recommended Posts

Για φουρνάκι ρομποτάκι τι προτείνετε??????Γίνονται γρήγορα τα φαγητά??Χρόνος περίπου??

Από μάρκα τι προτείνετε??Τι θα με συμβουλεύατε γενικά γιατί είμαι άσχετη.Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

Ο θηλασμός είναι μια ΥΠΕΡΟΧΗ σχέση(δεν είναι γάλα σε κονσέρβα)Η κατσικούλα θηλάζει το κατσικάκι, η γαιδουρίτσα το γαιδουράκι,η γατούλα το γατάκι, γιατί οχι και ο άνθρωπος το ανθρωπάκι...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγω χρησιμοποιώ το ρομποτάκι απο τότε που παντρευτήκαμε (2004)

κάθε μέρα

αλλά κυρίως για να ζεσταίνω τα φαγητά

που τα έχω έτοιμα απο την προηγούμενη ημέρα (επειδή εργάζομαι)

 

Σε αντίθεση με τους φούρνους μικροκυμάτων (που τους απεχθάνομαι)

το ρομποτάκι έχει τον πιό υγιεινό τρόπο ζεστάματος,

γιατί ζεσταίνει μόνο με θερμό αέρα μέσα σε 10 λεπτά...

 

και σε πληροφορώ οτι το φαγητό ανανεώνεται (λόγω του αέρα)

και είναι λες και μόλις το μαγείρεψες!

 

Εαν πχ βάλεις ένα ψωμί μπαγιάτικο 2-3 ημερών για 10 λεπτά στους 200 c

στο βγάζει ζεστό και ελαφρώς τραγανό λες και μόλις βγήκε απο τον φούρνο!

Ενώ ο μικροκυμάτων θα στο βγάλει ζεστό μεν, αλλα "λαστιχένιο" δε...

 

Φυσικά μπορείς και να ψήσεις εαν θέλεις

αφού τοποθετήσεις μέσα ένα στρογγυλό ταψάκι.

Εγώ έχω ψήσει μπριζόλες, κοτόπουλο...

στον ίδιο όμως χρόνο με έναν κανονικό φούρνο (προσοχή σε αυτό)

(Δεν ψήνει ιδιαίτερα γρήγορα! κανονικά θα έλεγα!

εαν σε ενδιαφέρει μόνο το πολύ γρήγορο ψήσιμο μόνο οι φούρνοι μικροκυμάτων το κάνουν)

 

Το μόνο που πρέπει να θυμάσαι είναι

οτι πρέπει να τοποθετήσεις το ταψάκι πάνω στην δική του σχάρα

για να μην ακουμπαει απευθείας στον πάτο

(γιατί αλλιώς δεν θα σου ψηθεί απο κάτω)

Πρέπει να κυκλοφορεί ο αέρας παντού και ομοιόμορφα.

(Όταν το δεις θα καταλάβεις τι εννοώ)

 

Ο μηχανισμός είναι στο καπάκι του