Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Γειά σας κορίτσια !!!

 

Διαβάζω εδώ και αρκετό καιρό τις συζητήσεις σας και μόλις πριν λίγες μέρες πήρα την απόφαση να μπώ κι εγώ στην παρέα σας.

 

Είμαι 7.5 μηνών και ήδη έχω αρχίσει να περιμένω εναγωνίως πότε θα κρατήσω στην αγκαλιά μου τη μπέμπα μου. Προσ το παρόν προσπαθώ να ξεγελάσω την ανυπομονησία μου με ψώνια, σαλιάρες, φορμάκια και άλλα τέτοια ωραία.

Κι εδώ κολλάει η ερώτησή μου: Όσον αφορά στο θήλαστρο, μπορείτε να μου προτείνετε μια συγκεκριμένη μάρκα που ξέρετε ότι έχει καλά θήλαστρα, δηλ. σας έχει βολέψει εσάς από την εμπειρία σας;

Επίσης, χειροκίνητο ή ηλεκτρικό θήλαστρο;

kTB4p3.png

N9Mep2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Καλώς ήρθες mami!

Λοιπόν,εγώ επειδή δεν μπόρεσα να θηλάσω,παρά μόνο 2 εδομάδες(και αυτό με συμπλήρωμα),είπα να πάρω θήλαστρω μήπως και την ξεγελάσω και το πίνει.Πήρα χειροκίνητο(της Chicco),αλλά τελικά ήταν πεταμένα λεφτά.Και πάλι δεν το έπινε.

Αν θέλεις σώνει και καλά να πάρεις,θα σου συνιστούσα να νοικιάσεις ένα ηλεκτρικό από κάποιο φαρμακείο(το κάνουν σχεδόν όλα τα φαρμακεία) για να δοκιμάσεις και αν σε βολέψει να πάρεις ένα.΄Ασε που με το ηλεκτρικό είναι πολύ εύκολα τα πράγματα.Εγώ πάλευα 30-45 λεπτά κάθε φορά με το χειροκίνητο! :shock: Βέβαια το χειροκίνητο έχει και τα καλά του!Γυμνάζει δικέφαλους,τρικέφαλους κτλ!Χαχαχα! :wink::wink::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου mama!!!

 

Τι χαρά να λάβω απάντηση έτσι γρήγορα !!!!

Είναι ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι κάποιος μπορεί να λύσει τις απορίες σου έτσι γρήγορα και εύκολα.

 

ΟΚ, θα περιμένω απάντηση από την Αγλαία.

Αγλαία, παρεπιπτόντως όταν μου απαντήσεις για το θήλαστρο μπορείς να μου λύσεις και μια ακόμα απορία;

Διάβασα κάπου ότι καλό είναι αφού γεννήσεις και όσο είσαι στο μαιευτήριο να μην αφήσεις να δώσουν στο μωρό ξένο γάλα (ή ότι άλλο του δίνουν) και να ζητήσεις να σου φέρνουν το μωρό να το θηλάζεις.

Τι γνώμη έχεις γι' αυτό;

Και αν σκεφτούμε ότι θα είσαι "ολίγον" κουρασμένη, θα μπορείς να θηλάζεις το μωρό κάθε 2-3 ώρες;

kTB4p3.png

N9Mep2.png

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα κάπου ότι καλό είναι αφού γεννήσεις και όσο είσαι στο μαιευτήριο να μην αφήσεις να δώσουν στο μωρό ξένο γάλα (ή ότι άλλο του δίνουν) και να ζητήσεις να σου φέρνουν το μωρό να το θηλάζεις.

Τι γνώμη έχεις γι' αυτό;

Και αν σκεφτούμε ότι θα είσαι "ολίγον" κουρασμένη, θα μπορείς να θηλάζεις το μωρό κάθε 2-3 ώρες;

 

Εγώ πάντως που ζήτησα να μου την δώσουν αμέσως να θηλάσω,αφού το μωρό ήταν μια χαρά και δεν υπήρχε κανένας λόγος να μπει σε θερμοκοιτίδα κτλ.,δεν μου την έδωσαν γιατί έπρεπε να με ράψουν,αφού είχα επιπλέον σκισίματα και στον τράχηλο...Μου την έφεραν όμως αμέσως μετά στο δωμάτιο όπου και παρέμεινε μαζί μου.

Στα μαθήματα ανώδυνου και θηλασμου που έκανα(στο ίδιο νοσοκομείο που γέννησα) μου είπαν να το απαιτήσουμε γιατί είναι το καλύτερο,αλλά όταν γέννησα μου είπαν άλλα αν και το απαίτησα...Τί να πεί κανείς?Την επόμενη φορά θα γεννήσω σε κλινική.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλώς ήρθες mami!

Λοιπόν,εγώ επειδή δεν μπόρεσα να θηλάσω,παρά μόνο 2 εδομάδες(και αυτό με συμπλήρωμα),είπα να πάρω θήλαστρω μήπως και την ξεγελάσω και το πίνει.Πήρα χειροκίνητο(της Chicco),αλλά τελικά ήταν πεταμένα λεφτά.Και πάλι δεν το έπινε.

Αν θέλεις σώνει και καλά να πάρεις,θα σου συνιστούσα να νοικιάσεις ένα ηλεκτρικό από κάποιο φαρμακείο(το κάνουν σχεδόν όλα τα φαρμακεία) για να δοκιμάσεις και αν σε βολέψει να πάρεις ένα.΄Ασε που με το ηλεκτρικό είναι πολύ εύκολα τα πράγματα.Εγώ πάλευα 30-45 λεπτά κάθε φορά με το χειροκίνητο! :shock: Βέβαια το χειροκίνητο έχει και τα καλά του!Γυμνάζει δικέφαλους,τρικέφαλους κτλ!Χαχαχα! :wink::wink::lol::lol:

 

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα καραμελίτσα :lol:

Βασικά θέλω πάρα πολύ να θηλάσω (ελπίζω να τα καταφέρω) και σκέφτομαι ότι το θήλαστρο θα μου χρειαστεί ούτως ή άλλως είτε για να μπορώ να πάω καμμία βόλτα και να μην τρέχω να γυρίσω πίσω για να ταίσω το μωρό και φυσικά αργότερα (σε κανένα τρίμηνο δηλαδή) που θα πάω για δουλειά.

 

Αν μου λες όμως ότι χρειάζεται γυμναστική για το χειροκίνητο, δεν το συζητώ: ηλεκτρικό και πάλι ηλεκτρικό !!!!

kTB4p3.png

N9Mep2.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα αρχικά στο πρώτο ηλεκτρικό και ήταν όντως καλό. Μετά αποφάσισα να το δώσω αφού απ'ότι φαινόταν άλλο παιδι δεν θα έκανα. Και έτσι αγόρασα και χειροκίνητο της Avent. Δεν μπορώ να πω πως με δυσκόλεψε, έμεινα ευχαριστημένη, το χρησιμοποιήσα αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση το θήλαστρο της AVENT ISIS IQ UNO είναι πολύ καλό και από φίλες μας που το έχουν χρησιμοποιήσει είναι πολύ ευχαριστημένες. Ξεκινάς με χειροκίνητη λειτουργία μέχρι να βρείς τον ρυθμό που σε βολεύει και εσύ αισθάνεσαι άνετα και μετά απλά πατάς ένα κουμπί και συνεχίζει με τον ίδιο ρυθμό που εσύ επέλεξες.

 

Υ.Γ. Η Γυναίκα μου δεν το έχει δοκιμάσει ακόμα ....... και εννοείτε ούτε εγώ πρόκειτε :lol:

Φιλικά

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Το χειροκίνητο προοριζεται για περιστασιάκη χρηση. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα, αλλά πολύ πιο ξεκούραστα. Εγώ αγόρασα ενα που λέγεται medela swing (στοιχιζε περίπου 140 ευρω) και το χρησιμοποιώ 4-5 φορές/εβδομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αν σκοπεύεις να κάνεις πιο συχνες αντλήσεις θα χρειαστεις ενα νοσοκομειακό το οποίο το νοικιάζεις (περίπου 50 ευρώ/μήνα).

Εγω είχα πάρει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο από το κατάστημα με τα θήλαστρα, οπότε μόλις γέννησα και θήλασα το μωράκι μου και είδα ότι μου αρέσει ο θηλασμός έστειλα τον άντρα μου στο κατάστημα και μου το πήρε.

Ως προς τις εταιρειες θηλαστρα θα βρεις-medela (νομιζω οτι ειναι από τα καλύτερα), ameda( την διαφημιζαν στην κλινική που γεννησα), avent, chicco (εχουν μόνο χειροκίνητο), nuk.

Link to comment
Share on other sites

Το χειροκίνητο προοριζεται για περιστασιάκη χρηση. Τα ηλεκτρικά είναι ακριβότερα, αλλά πολύ πιο ξεκούραστα. Εγώ αγόρασα ενα που λέγεται medela swing (στοιχιζε περίπου 140 ευρω) και το χρησιμοποιώ 4-5 φορές/εβδομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Αν σκοπεύεις να κάνεις πιο συχνες αντλήσεις θα χρειαστεις ενα νοσοκομειακό το οποίο το νοικιάζεις (περίπου 50 ευρώ/μήνα).

Εγω είχα πάρει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο από το κατάστημα με τα θήλαστρα, οπότε μόλις γέννησα και θήλασα το μωράκι μου και είδα ότι μου αρέσει ο θηλασμός έστειλα τον άντρα μου στο κατάστημα και μου το πήρε.

Ως προς τις εταιρειες θηλαστρα θα βρεις-medela (νομιζω οτι ειναι από τα καλύτερα), ameda( την διαφημιζαν στην κλινική που γεννησα), avent, chicco (εχουν μόνο χειροκίνητο), nuk.

 

Και τα φαρμακεία τα Μedela νοικιάζουν και σε πολυ καλή τιμή.Νομίζω για 1 τρίμηνο ή εξάμηνο ή όσο θέλεις εσυ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Mου πήραν δώρο το ηλεκτρικό της Medela και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Tο κόστος του ήταν γύρω στα 90 ευρώ από το μαγαζάκι μέσα στο IAΣΩ.

Eπειδή το κόστος του δεν είναι και λίγο, ίσως καλύτερα πάρτο μετά τη γέννα. Λογικά δεν θα το χρειαστείς αμέσως. Γι'αυτό ίσως καλύτερα δοκίμασε πρώτα κάποιο μέσα στο μαιευτήριο, να δεις πως το αισθάνεσαι, αν σε βολεύει κλπ. Mπορείς και να νοικιάσεις απ΄το μαιευτήριο αλλά αν θυμάμαι καλά το κόστος ήταν ακόμα περισσότερο (100 ευρώ τον 1ο μήνα και 80 ευρώ για κάθε μήνα μετά, κάτι τέτοιο). Bέβαια, καμία σχέση εκείνα τα μηχανήματα με τα αγοραστά.

Με τα παιδιά μου, ξαναγεννιέμαι...

bUwEp2.png

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μπείς στην ταλαίπωρη διαδικασία του θήλαστρου,προτού να δοκιμάσεις να θηλάσεις το μωρό σου απευθείας?

 

Γέννησα με καισαρική και τις 2 φορές, στην πρώτη ήμουνα σαφώς πιο εξαντλημένη, ενω στην 2η πιο ενημερωμένη και κατάφερα να θηλάσω απευθείας τα μωρα στο μαιευτήριο, αν οχι τις πρώτες 2 ώρες, στις επόμενες 4 ώρες αφού μου τα φέρανε, ζήτησα απο κάποιον δικό μου, να μου δώσει το μωρό μου αγκαλιά και το έβαλα στο στήθος.

 

Φυσικά παλεψα το θέμα, κυρίως στην δεύτερη κόρη μου, μιας που ήτανε πιο αδυναμη, ήθελε νακοιμαται συνέχεια, αλλά εγω επέμενα με το στήθος.

 

Να συνοψίσω, θα είχα θηλάσει και την πρώτη μου κόρη με το στήθος μόνο, αν είχα υποστήριξη και αυτοπεποιθηση, για αυτο κατέφυγα στο θήλαστρο, να μην της στερήσω το μητρικό γαλα, εστω για 7 μήνες που άντεξα, την κουραστική διαδικασία του θήλαστρου(ειχα το νοσοκομειακό), τις αποστειρώσεις και τα ξενύχτια :?

 

ΣΤην δεύτερη μου κόρη, ειχα αποφασίσει να μην καταφύγω αμέσως στο θήλαστρο και με επιμονή,υπομονή κατάφερα μέχρι στιγμής και την θηλάζω.

Συν οτι γεννήθηκε μικρούλα,σε σχεση με την μεγαλη μου κόρη και ολοι μου λέγανε και λένε, δ''ωστης μπουκάλι με ξένο, να την παχύνεις''.

 

Οσο περισσότερο θα την βάζεις στο στήθος, τοσο πιο γρήγορα θα σου έρθει το γάλα, μην περιμένεις τις πρωτες μέρες στο μαιευτήριο, να πλημμυρίσεις κιολας, αλλά το πρωτόγαλα που θα έχεις, να ξέρεις οτι θα είναι το καλύτερο για το παιδί σου.

Σκέψου, καλά, προτού καταφύγεις στο θήλαστρο αμέσως. Είναι απίστευτη κούραση, να παλεύεις ολημερις να έχεις γεύματα για το μωρό σου.

 

Εκτος και αν το θες για περιστασιακή χρήση, αλλά αυτό θα σου χρησιμέυσει αργότερα και οχι τον πρώτο καιρό..

Link to comment
Share on other sites

Εμείς το πήραμε με το εξής σκεπτικό.

1ον) Να μπορώ να ταίσω και εγώ μερικές φορές τον μικρό τα βράδια και έτσι να ξεκουράζεται και λίγο η γυναίκα μου

και 2ον) να μπορεί να μου αφήσει γάλα να ταίσω τον μικρό και να βγεί με τις φίλες της να ξεσκάσει και εκείνη κάποιο απόγευμα για έναν καφέ και μία βόλτα.

Φιλικά

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το swing της medela έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένη, είναι εύχρηστο και δεν πονάει καθόλου. Βέβαια το χρησιμοποιώ περιστασιακά, για να αποθηκεύω κάποιε ποσότητες για όταν λείψω.

Συμφωνώ ότι πρώτα και κύρια θα πρέπει να θηλάζεις αλλά καλό είναι να έχεις και ένα θήλαστρο. Πχ εγώ το χρειάστηκα από τη πρώτη μέρα γιατί είχα τόσο πολύ γάλα που το μωρό δεν μπορούσε να αδειάσει το στήθος και πονούσα τρελά, μέχρι να στρώσει η παραγωγή.

Πάλι από προσωπική εμπειρία, λέω όχι στο χειροκίνητο, δεν με βόλεψε καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς το πήραμε με το εξής σκεπτικό.

1ον) Να μπορώ να ταίσω και εγώ μερικές φορές τον μικρό τα βράδια και έτσι να ξεκουράζεται και λίγο η γυναίκα μου

και 2ον) να μπορεί να μου αφήσει γάλα να ταίσω τον μικρό και να βγεί με τις φίλες της να ξεσκάσει και εκείνη κάποιο απόγευμα για έναν καφέ και μία βόλτα.

 

Μπράβο σου και μόνο που σκέφτεσαι ότι θα θέλει και λίγο να ξεσκάσει και η γυναίκα σου!Είσαι παράδειγμα προς μίμηση! :D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είμαι σίγουρη ότι η Αγλαΐα θα με διορθώσει αν κάνω λάθος, αλλά σε όσους περιμένετε μωράκι (και εύχομαι με το καλό), προσέξτε λίγο το εξής:

 

1ον: τον πρώτο καιρό (τις πρώτες 40 μέρες), προσπαθείτε να εδραιώσετε τη γαλουχία. Τίποτα δεν είναι καλύτερο απ' το μωρό, τόσο για την παραγωγή στο στήθος, όσο και για να μάθει το μωρό να θηλάζει καλά.

 

2ον: γι' αυτό το πρώτο διάστημα, χρειάζεται διπλό θήλαστρο και μάλιστα "νοσοκομειακό", που μόνο νοικιάζεις (δεν μπορείς να αγοράσεις) (η medela έχει δύο πολύ καλά, το symphony και το lactina, το οποίο χρησιμοποίησα κι εγώ για μήνες και βρήκα πολύ καλό). Τα υπόλοιπα (είτε ηλεκτρικά, είτε χειροκίνητα), είναι καλά για αργότερα, ανάλογα με τη χρήση, αλλά όχι για τις πρώτες 40 μέρες που προσπαθείς να "χτίσεις" παραγωγή. (Μερικές φορές το λάθος θήλαστρο είναι μια απ' τις αιτίες που "το γάλα μας δεν του φτάνει και πρέπει να του δίνουμε συμπλήρωμα"...)

 

3ον: μπράβο σου JDP για την καλή διάθεση να "ξεκουράζεις" τη μαμά, ωστόσο έχω την εντύπωση ότι τουλάχιστον για τις πρώτες 40 μέρες, αυτό θα έχει άσχημα αποτελέσματα (μείωση παραγωγής). Το στήθος παίρνει "μήνυμα" να φτιάξει όσο γάλα χρειάζεται ανάλογα με το πότε και πόσο αδειάζει. Έτσι αν για δυο-τρεις νύχτες συνεχόμενα το μωρό δε θηλάσει (απ' τη μαμά κατευθείαν), το στήθος θα "θεωρήσει" ότι το γάλα δεν είναι απαραίτητο τη νύχτα και θ' αρχίσει να το μειώνει. (Ακόμα κι αν η μαμά αντλεί με το θήλαστρο άλλη ώρα, π.χ. τη μέρα, αυτό θα σημαίνει αυξημένη παραγωγή τη μέρα, αλλά τη νύχτα θα πέσει!) (Διόρθωσέ με Αγλαΐα αν το λέω λάθος!)

 

4ον: Γέννησα με φυσικό τοκετό (υπέροχα η αλήθεια είναι, χωρίς επισκληρίδιο και χωρίς καμία επέμβαση, όρθια) και θήλασα το μωρό μου ΑΜΕΣΩΣ μόλις γεννήθηκε (τον κράτησα τουλάχιστον δύο ώρες πριν καν τον πάρουν για πλύσιμο/εξετάσεις κλπ.). Η δική μου προσωπική εμπειρία λέει ότι αποκλείεται να νιώθεις τόσο κουρασμένη απ' τη γέννα που να μη θες το παιδί σου όσο γίνεται περισσότερο κοντά σου. Ειδικά ο θηλασμός ήταν μάλλον κάτι χαλαρωτικό!

 

Καλή τύχη σε όλους όσοι περιμένουμε μωράκια (κι εγώ μαζί!) και ετοιμαζόμαστε!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να μπείς στην ταλαίπωρη διαδικασία του θήλαστρου,προτού να δοκιμάσεις να θηλάσεις το μωρό σου απευθείας?

 

Συμφωνώ απόλυτα!

Tο καλύτερο είναι να βάλεις απ'την αρχή το παιδί στο στήθος και μόνο. Mόνο στην περίπτωση που θα έχεις επιπλέον γάλα, τότε ίσως να χρησιμοποιήσεις το θήλαστρο κι'αυτό κατόπιν συννενόησης με τη μαία, μη τυχόν και χαλάσεις τον ρυθμό των θηλασμών.

Δεν υπάρχει καλύτερη "αντλία" από το στόμα του μωρού!

Με τα παιδιά μου, ξαναγεννιέμαι...

bUwEp2.png

Link to comment
Share on other sites

Oooops !!! Αυτά δεν τα ξέραμε. Θα ρωτήσει αν είναι την Μαία της για το πότε μπορεί να το χρησιμοποιεί. Αλλά δεν νομίζω ότι αν ένα απόγευμα αντί να το ταίσει μου αφήσει γάλα από πρίν θα δημιουργήσει τόσο πρόβλημα.

Δεν θα είναι καθημερινά αυτό. Άνθρωπος είναι και εκείνη και θα θέλει να ξεσκάσει λίγο με τις φίλες της.

Φιλικά

Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/viewtopic.php?p=32130#32130

 

Έχω ανοίξει εδώ ένα τόπικ όπου παρουσιάζω τα αξιόπιστα θήλαστρα της αγοράς (ως αξιόπιστα θεωρούνται αυτά για τα οποία υπάρχουν δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά, οι υπόλοιπες εταιρείες που κυκλοφορούν τέτοιες συσκευές δεν ενδιαφέρθηκαν ποτέ για ανάλογη αξιολόγηση...).

 

Όπως θα δείτε υπάρχουν κατάλληλα θήλαστρα για κάθε ανάγκη. Είναι δύσκολο ένα θήλαστρο κατασκευασμένο για περιορισμένη χρήση να καλύψει μεγαλύτερες ανάγκες...

Link to comment
Share on other sites

Oooops !!! Αυτά δεν τα ξέραμε. Θα ρωτήσει αν είναι την Μαία της για το πότε μπορεί να το χρησιμοποιεί. Αλλά δεν νομίζω ότι αν ένα απόγευμα αντί να το ταίσει μου αφήσει γάλα από πρίν θα δημιουργήσει τόσο πρόβλημα.

Δεν θα είναι καθημερινά αυτό. Άνθρωπος είναι και εκείνη και θα θέλει να ξεσκάσει λίγο με τις φίλες της.

 

Τις πρώτες 6 εβδομάδες, την περίοδο που εδραιώνεται η γαλουχία, συστήνεται να μην χρησιμοποιούνται καθόλου τεχνητές θηλές (πιπίλες μπιμπερό) στο βρέφος που θηλάζει.

 

Για μερικά μωρά (ευτυχώς λίγα) μπορεί ακόμη κι ένα μπουκάλι γάλα την περίοδο αυτή, να σημαίνει την αρχή του τέλους για το θηλασμό.

 

Μετά την εδραίωση της γαλουχίας και της σχέσης του θηλασμού ο κίνδυνος αυτός μειώνεται σημαντικά.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα το σκεπτικό μου αυτό είναι....

 

Δηλ. ΝΑΙ στο θηλασμό.... αλλά αν θες κάποια φορά να αποφύγεις ένα τάισμα (π.χ. για να πας μια βόλτα) τότε αναγκαστικά μαζεύεις το γάλα για να ταίσει το μωρό κάποιος άλλος.

Αγλαία, thanks για τις πληροφορίες.

Πραγματικά είναι τόσο επικίνδυνο κατά τη διάρκεια των πρώτων 6 εβδομάδων, ένα τάισμα με θήλαστρο και μπιμπερό μία στο τόσο να καταστρέψει το θηλασμό ???

 

Επίσης, τα θήλαστρα Medela που τα βρίσκει κανείς;

Σε οποιοδήποτε κατάστημα π.χ. ΛΗΤΩ, MOTHERCARE etc

kTB4p3.png

N9Mep2.png

Link to comment
Share on other sites

Tα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο νομίζετε!

Σκεφτείτε ότι στις αρχές και περίπου για 40 μέρες με 2 μήνες (ανάλογα το μωρό) το μωρό τρώει περίπου ανά 3 ώρες, όλο το 24ωρο (κάποια μωρά σταματούν γρήγορα το βραδινό γεύμα ενώ άλλα όχι). Tο στήθος λοιπόν μαθαίνει στο ρυθμό του μωρού και γεμίζει (ή και ξεχυλίζει ακόμα!) όταν είναι η ώρα φαγητού πάλι.

Για να μπορέσεις λοιπόν να μαζέψεις με το θήλαστρο ένα γεύμα, πρέπει να το κάνεις περίπου κοντά στην ώρα φαγητού. Δεν είναι εύκολο να βγάλεις γάλα όταν μόλις έχεις θηλάσει ή καμιά ώρα μετά. Eκτός αν έχεις τόσο μεγάλη παραγωγή γάλακτος που πάντα περισσεύει.

Aυτό το γάλα που περισσεύει μετά το θηλασμό, μπορείς να το βγάλεις και να το βάλεις στο ψυγείο. Aν θυμάμαι καλά διατηρείται μόνο για 24 ώρες.

Προσωπικά αυτό έκανα, αλλά δε μου έφτανε μια φόρα για ένα κανονικό γεύμα, χρειαζόμουν 2, 3 ή και 4 φορές μέχρι να συμπηρώσω ένα ολόκληρο γεύμα του μωρού. Φυσικά αν εκεί, παρασυρθείς και του δώσεις ξένο, γιατί θες ντε και καλά να βγεις έξω (μπορεί βέβαια να υπάρχει και σοβαρός λόγος), τότε είναι πολύ εύκολο να χαλάσει ο ρυθμός παραγωγής, με αποτέλεσμα να μειωθεί σταδιακά.

 

Mέλλουσες μανούλες, κάντε λίγη υπομονή! Ένας καφές ή μια βόλτα μπορεί να περιμένει για χάρη του μωρού σας. Δεν υπάρχει καλύτερο απ'το μητρικό γάλα. Oι πρώτοι 2-3 μήνες είναι οι βασικοί. Mετά, καντε ό,τι θέλετε!

Με τα παιδιά μου, ξαναγεννιέμαι...

bUwEp2.png

Link to comment
Share on other sites

 

Δηλ. ΝΑΙ στο θηλασμό.... αλλά αν θες κάποια φορά να αποφύγεις ένα τάισμα (π.χ. για να πας μια βόλτα) τότε αναγκαστικά μαζεύεις το γάλα για να ταίσει το μωρό κάποιος άλλος.

 

Δεν είναι αναγκαστικό να αντλήσεις. Μπορείς απλά να λείψεις και να μην αντλήσεις και να δώσεις ξένο γάλα στο παιδί. Όμως το αγελαδινό γάλα σε σκόνη διαφέρει πολύ από το μητρικό και το παιδί μπορεί να μην το δεχθεί σαν γεύση, μπορεί να μην το δεχθεί το πεπτικό του και να έχεις προβλήματα. Αρκετοί γονείς που δίνουν ξένο γάλα στα παιδιά τους έχουν αλλάξει πολλές εταιρείες και δοκίμασαν διάφορους τύπους μιας εταιρείας μέχρι να καταλήξουν...

 

Αν αντλήσεις γάλα εξασφαλίζεις περισσότερο χώρο στο στήθος για το γάλα που θα αρχίσει να παράγεται, άρα είναι μία διευκόλυνση για να μπορείς να λείψεις περισσότερες ώρες. :wink:

 

 

Πραγματικά είναι τόσο επικίνδυνο κατά τη διάρκεια των πρώτων 6 εβδομάδων, ένα τάισμα με θήλαστρο και μπιμπερό μία στο τόσο να καταστρέψει το θηλασμό ???

 

Δεν είναι συχνό αλλά γενικά υπάρχει αυτή η οδηγία για τις πρώτες 6 εβδομάδες. Γενικά οτιδήποτε συμβεί στο μωρό αυτό το διάστημα είναι πολύ πιο σοβαρό. Αν ας πούμε το μωρό αρρωστήσει τις πρώτες 6 εβδομάδες έχει μεγάλες πιθανότητες να χρειαστεί νοσηλεία, ενώ μετά από αυτό το διάστημα οι πιθανότητες να νοσηλευτεί μειώνονται σημαντικά.

 

Επίσης, τα θήλαστρα Medela που τα βρίσκει κανείς;

Σε οποιοδήποτε κατάστημα π.χ. ΛΗΤΩ, MOTHERCARE etc

 

Στο λινκ που παρέθεσα παραπάνω έχω βάλει τα στοιχεία της εταιρείας.

 

Τα θήλαστρα της medela που αγοράζονται να βρίσκετε σε διάφορα φαρμακεία και στα Λητώ, τα mothercare έχουν τα Avent.

 

Τα ενοικιαζόμενα είναι μόνο αυτά που αναφέρω. Τα υπόλοιπα δεν έχουν προδιαγραφές για ενοικίαση και δεν επιτρέπεται να ενοικιάζονται.

Link to comment
Share on other sites

Aν θυμάμαι καλά διατηρείται μόνο για 24 ώρες.

 

Το γάλα διατηρείται πολύ περισσότερο. Αυτό με το ένα 24ωρο το γράφουν σε διάφορα φυλλάδια (όπως αυτό της νεστλέ ή της κίκκο) που δεν υποστηρίζουν το θηλασμό. Αν το ψυγείο δουλεύει σταθερά στους +1 έως +4 βαθμούς, τότε στο βάθος ενός ραφιού μπορεί να διατηρηθεί έως και 8 ημέρες αν το ψυγείο δεν ανοιγοκλείνει συχνά. Επειδή τα οικιακά ψυγεία ανοίγουν σχετικά συχνά και μπορεί η θερμοκρασία τους να αυξάνεται, το μητρικό γάλα διατηρείται τουλάχιστον όσο και το παστεριωμένο στο ψυγείο σας δηλαδή 3-7 ημέρες.

 

Για να μην διακινδυνεύσουμε να το πετάξουμε, αν ένα γάλα δεν καταναλωθεί το 1ο 24ωρο και ξέρουμε ότι δεν θα καταναλωθεί το επόμενο (γιατί πχ είναι μια μέρα που δεν θα λείψουμε) τότε το καταψύχουμε.

 

Το αποψυγμένο γάλα διατηρείται 1 24ωρο στο ψυγείο μετά την απόψυξη (αν έχει γίνει σωστά).

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...