Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

''Ζωηρή'' γ δημοτικού!


Recommended Posts

Το παιδί μου πάει τρίτη δημοτικού και ακόμα τώρα η τάξη της είναι πολύ ζωηρή. Πάντα είχαμε ένα θέμα με τις δασκάλες μας αλλά φέτος νομίζω πως είναι πιο τραγική η κατάσταση από ποτέ και δε ξέρω αν ευθύνεται και η δασκάλα που δε μπορεί να επιβάλει τη τάξη.

 

Καταρχήν να σας πω ότι κάθε χρόνο έχουμε αναπληρώτρια και κανένας μόνιμος δε θέλει να μας πάρει:( Πέρισυ τύχαμε σε μια καταπληκτική δασκάλα που δε ξέρω πώς τα κατάφερε αλλά προχώρησε πολύ τα παιδιά μαθησιακά και δεν έδειχνε να έχει τόσο πρόβλημα με τη συμπεριφορά τους.

Οταν δηλαδή την ρωτούσαμε μας ελεγε ότι είναι ζωηρά αλλά δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα, έχει δει και αλλα ζωηρά τμήματα και είμαστε μέσα στα ''λογικά'' πλαίσια.

Προσωπικά σαν μητέρα έβλεπα ότι την αγαπούσε πολύ η κόρη μου και παράλληλα όταν ερχόταν από το σχολείο ήταν έτοιμη μαθησιακά, δε της εξηγούσα κανένα γραμματικό φαινόμενο απλά έκανε τις ασκήσεις της. Γινότανε δηλαδή ουσιαστική δουλειά στη τάξη.

 

Φετος δεν εχω λόγια... ευτυχώς η τρίτη δεν έχει τόση γραμματική όπως πέρισυ γιατί θα είχαμε σοβαρό πρόβλημα. Απλά δε προχωράει τίποτα, στην ιστορία ας πούμε δε θέλετε να σας πω που είμαστε γιατί όσες έχετε τριτάκια θα γελασετε. Κάνανε έκτακτο μάθημα προχτες και προχωρήσανε μια παράγραφο!!! Ολόκληρη όμως εε;;;χιχιχι

 

Χτες που πήρα τη μικρή η δασκάλα ήταν εκτός ευατου. Δε την αφήνουν να κάνει μάθημα, όλες οι δασκάλες από δίπλα πηγαίνουν να κάνουν παρατήρηση για ησυχία, η διευθύντρια ανεβαίνει κάθε τρεις και λίγο και προκοπή δε βλέπουμε.

Συγκεκριμένα η γυναίκα μου είπε: ευτυχώς που η συνάδελφος πέρισυ έκανε καλή δουλειά και μαθησιακά είναι σε πολύ καλό επίπεδο!Δηλαδη σαν να μου λεει ότι φέτος δεν...

Δε φτάνει όμως αυτό έτσι δεν είναι; Και πώς τα κατάφερνε πέρισυ η συνάδελφος και φέτος δεν γίνεται αυτό;

Ξέρω ότι το τμήμα μας -το οποίο έχει 16 αγόρια και 8 κορίτσια- είναι ζωηρό, ξέρω ότι πετάγονται και μιλάνε μέσα στη τάξη, ότι κάνουν σαίτες, και τα ξέω γιατί μου τα λεέι η κόρη μου. Δεν υπερβάλει δηλαδή η δασκάλα μας, και η κόρη μου έχει κουραστεί με όλο αυτό αλλά το θέμα μου είναι τι θα γίνει;;;;

 

Μέχρι ποια ηλικία δικαιολογείται ένα παιδί να πετάγεται μέσα στο μάθημα, να μη μπορεί να κάτσει στη θέση του και όλα αυτά τα ωραία που γίνονται στη τάξη μας;;;

Ειλικρινά δε ξέρω αν φταίει η δασκάλα, τα παιδιά ή εμείς οι γονείς; Τι να κάνω; Να την αλλάξω σχολείο; Δε γίνονται αυτά τα πράγματα...ειμαι απελπισμένη!

συγνώμη για το μεγάλο ποστ, σας κούρασα, ελπίζω να καταφέρει κάποια να το διαβάσει και να με βοηθήσει:D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Το παιδί μου πάει τρίτη δημοτικού και ακόμα τώρα η τάξη της είναι πολύ ζωηρή. Πάντα είχαμε ένα θέμα με τις δασκάλες μας αλλά φέτος νομίζω πως είναι πιο τραγική η κατάσταση από ποτέ και δε ξέρω αν ευθύνεται και η δασκάλα που δε μπορεί να επιβάλει τη τάξη.

 

Καταρχήν να σας πω ότι κάθε χρόνο έχουμε αναπληρώτρια και κανένας μόνιμος δε θέλει να μας πάρει:( Πέρισυ τύχαμε σε μια καταπληκτική δασκάλα που δε ξέρω πώς τα κατάφερε αλλά προχώρησε πολύ τα παιδιά μαθησιακά και δεν έδειχνε να έχει τόσο πρόβλημα με τη συμπεριφορά τους.

Οταν δηλαδή την ρωτούσαμε μας ελεγε ότι είναι ζωηρά αλλά δεν είναι τόσο έντονο το πρόβλημα, έχει δει και αλλα ζωηρά τμήματα και είμαστε μέσα στα ''λογικά'' πλαίσια.

Προσωπικά σαν μητέρα έβλεπα ότι την αγαπούσε πολύ η κόρη μου και παράλληλα όταν ερχόταν από το σχολείο ήταν έτοιμη μαθησιακά, δε της εξηγούσα κανένα γραμματικό φαινόμενο απλά έκανε τις ασκήσεις της. Γινότανε δηλαδή ουσιαστική δουλειά στη τάξη.

 

Φετος δεν εχω λόγια... ευτυχώς η τρίτη δεν έχει τόση γραμματική όπως πέρισυ γιατί θα είχαμε σοβαρό πρόβλημα. Απλά δε προχωράει τίποτα, στην ιστορία ας πούμε δε θέλετε να σας πω που είμαστε γιατί όσες έχετε τριτάκια θα γελασετε. Κάνανε έκτακτο μάθημα προχτες και προχωρήσανε μια παράγραφο!!! Ολόκληρη όμως εε;;;χιχιχι

 

Χτες που πήρα τη μικρή η δασκάλα ήταν εκτός ευατου. Δε την αφήνουν να κάνει μάθημα, όλες οι δασκάλες από δίπλα πηγαίνουν να κάνουν παρατήρηση για ησυχία, η διευθύντρια ανεβαίνει κάθε τρεις και λίγο και προκοπή δε βλέπουμε.

Συγκεκριμένα η γυναίκα μου είπε: ευτυχώς που η συνάδελφος πέρισυ έκανε καλή δουλειά και μαθησιακά είναι σε πολύ καλό επίπεδο!Δηλαδη σαν να μου λεει ότι φέτος δεν...

Δε φτάνει όμως αυτό έτσι δεν είναι; Και πώς τα κατάφερνε πέρισυ η συνάδελφος και φέτος δεν γίνεται αυτό;

Ξέρω ότι το τμήμα μας -το οποίο έχει 16 αγόρια και 8 κορίτσια- είναι ζωηρό, ξέρω ότι πετάγονται και μιλάνε μέσα στη τάξη, ότι κάνουν σαίτες, και τα ξέω γιατί μου τα λεέι η κόρη μου. Δεν υπερβάλει δηλαδή η δασκάλα μας, και η κόρη μου έχει κουραστεί με όλο αυτό αλλά το θέμα μου είναι τι θα γίνει;;;;

 

Μέχρι ποια ηλικία δικαιολογείται ένα παιδί να πετάγεται μέσα στο μάθημα, να μη μπορεί να κάτσει στη θέση του και όλα αυτά τα ωραία που γίνονται στη τάξη μας;;;

Ειλικρινά δε ξέρω αν φταίει η δασκάλα, τα παιδιά ή εμείς οι γονείς; Τι να κάνω; Να την αλλάξω σχολείο; Δε γίνονται αυτά τα πράγματα...ειμαι απελπισμένη!

συγνώμη για το μεγάλο ποστ, σας κούρασα, ελπίζω να καταφέρει κάποια να το διαβάσει και να με βοηθήσει:D

 

Το πρόβλημα το έχει η δασκάλα. Αν τα αφήσει, οι συμπεριφορές αυτές θα τραβηξουν οποτε βρουν ευκαιρία. Δηλαδή εσείς δεν είχατε και σε Γυμνάσιο και Λύκειο καθηγητές που το μάθημά τους ήταν η ώρα του παιδιου ;)

Το θέμα είναι ότι αν βλέπεις ότι το σχολείο δεν έχει διάθεση ή δυνατότητα να αναθέσει την τάξη σε μία έμπειρη δασκάλα, έχει "στιγματιστεί" το τμήμα ως δύσκολο και το πασάρουν πάντα στην αναπληρώτρια ή στην καινούρια, μπορεί να πάει έτσι μέχρι τέλος. Εχω δει παράδειγμα τέτοιο, υπήρχαν και δυο παιδιά με ειδικές ανάγκες που το δυσκόλευαν κι άλλο, και έβγαλαν τέσσερα χρόνια με αναπληρώτριες και τα δυο τελευταία με τη νεοδιορισμένη που τράβαγε τα μαλλιά της από το σοκ.

 

Εχω δει τα ίδια παιδιά σε τάξη του γιου μου (τότε τρίτη δημοτικου) να κάθονται ακούνητα με τη δασκάλα τους, και την ώρα συγκεκριμένης ειδικότητας να είναι πάνω στα θρανία και να κάνουν τις μαϊμούδες. Αν η δασκάλα δεν ξέρει να επιβληθεί, και δεν ξέρει και η διευθύντρια πώς να την οδηγήσει, βράσ'τα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα το έχει η δασκάλα. Αν τα αφήσει, οι συμπεριφορές αυτές θα τραβηξουν οποτε βρουν ευκαιρία. Δηλαδή εσείς δεν είχατε και σε Γυμνάσιο και Λύκειο καθηγητές που το μάθημά τους ήταν η ώρα του παιδιου ;)

Το θέμα είναι ότι αν βλέπεις ότι το σχολείο δεν έχει διάθεση ή δυνατότητα να αναθέσει την τάξη σε μία έμπειρη δασκάλα, έχει "στιγματιστεί" το τμήμα ως δύσκολο και το πασάρουν πάντα στην αναπληρώτρια ή στην καινούρια, μπορεί να πάει έτσι μέχρι τέλος. Εχω δει παράδειγμα τέτοιο, υπήρχαν και δυο παιδιά με ειδικές ανάγκες που το δυσκόλευαν κι άλλο, και έβγαλαν τέσσερα χρόνια με αναπληρώτριες και τα δυο τελευταία με τη νεοδιορισμένη που τράβαγε τα μαλλιά της από το σοκ.

 

Εχω δει τα ίδια παιδιά σε τάξη του γιου μου (τότε τρίτη δημοτικου) να κάθονται ακούνητα με τη δασκάλα τους, και την ώρα συγκεκριμένης ειδικότητας να είναι πάνω στα θρανία και να κάνουν τις μαϊμούδες. Αν η δασκάλα δεν ξέρει να επιβληθεί, και δεν ξέρει και η διευθύντρια πώς να την οδηγήσει, βράσ'τα.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

Και τι μπορώ να κάνω εγώ; Να πω την αληθεια δεν έχω πρόβλημα να έχουν αναπληρώτρια κάθε χρόνο-ειδικά αν είναι σαν την περσινή μας που ήταν άψογη σε όλα- αρκεί να γίνεται δουλειά.

 

Τη αλλη βδομάδα θέλει να μας μιλήσει και μάλιστα θέλει να μας μιλήσουν κι οι δασκάλες ειδικότητας-φαντάσου πόσο καλά παιδιά είναι!

 

Η ίδια μας λεει ότι τα παιδιά δε ξέρουν να φερθούν, δε σέβονται, δεν εκτιμούν και δε θέλει να τα βάζει όλο τιμωρία γιατί είναι μικρά παιδιά. Και ξερεις κατι; Την καταλαβαίνω, το τμήμα είναι ζωηρό. Πρέπει και οι γονείς να τα ''χώσουμε'' λίγο παραπάνω στα παιδιά μας. Ακόμα και εγώ που το παιδί μου είναι από τα ήσυχα κάθε μέρα της λεω: και ήσυχα σήμερα, δε μιλάμε στη τάξη ναι;; Και μου απαντάει το κακόμοιρο: γιατί βρε μαμά πότε έκανα εγώ φασαρία στη τάξη;

παρόλα αυτά συνεχίζω και της το λέω για να δώσω το παράδειγμα...αναρωτιέμαι όμως οι άλλες μαμάδες που έχουν τα ζωηρά παιδιά τί τους λένε;; Τους λένε αλήθεια;;

Link to comment
Share on other sites

Αλλα και που θα παει αυτή η κατάσταση;;Είναι τρίτη δημοτικού, δεν είναι νήπιο....δηλαδή είναι 8 (στη χειρότερη) και 9 (στη καλύτερη) ετών, δε πρέπει να ωριμάσουν κάποια στιγμή;

 

Δηλαδή δε ξέρω αν πρέπει να τα βάλω με τη δασκάλα ή με τους ''ταλιμπάν'' μας - τους γονείς τους βασικά μάλλον. Συγνώμη αλλά είμαι πολύ νευριασμένη:evil:

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

Και τι μπορώ να κάνω εγώ; Να πω την αληθεια δεν έχω πρόβλημα να έχουν αναπληρώτρια κάθε χρόνο-ειδικά αν είναι σαν την περσινή μας που ήταν άψογη σε όλα- αρκεί να γίνεται δουλειά.

 

Τη αλλη βδομάδα θέλει να μας μιλήσει και μάλιστα θέλει να μας μιλήσουν κι οι δασκάλες ειδικότητας-φαντάσου πόσο καλά παιδιά είναι!

 

Η ίδια μας λεει ότι τα παιδιά δε ξέρουν να φερθούν, δε σέβονται, δεν εκτιμούν και δε θέλει να τα βάζει όλο τιμωρία γιατί είναι μικρά παιδιά. Και ξερεις κατι; Την καταλαβαίνω, το τμήμα είναι ζωηρό. Πρέπει και οι γονείς να τα ''χώσουμε'' λίγο παραπάνω στα παιδιά μας. Ακόμα και εγώ που το παιδί μου είναι από τα ήσυχα κάθε μέρα της λεω: και ήσυχα σήμερα, δε μιλάμε στη τάξη ναι;; Και μου απαντάει το κακόμοιρο: γιατί βρε μαμά πότε έκανα εγώ φασαρία στη τάξη;

παρόλα αυτά συνεχίζω και της το λέω για να δώσω το παράδειγμα...αναρωτιέμαι όμως οι άλλες μαμάδες που έχουν τα ζωηρά παιδιά τί τους λένε;; Τους λένε αλήθεια;;

 

Καλημέρα, είναι προφανές ότι τα παιδιά δεν είναι οριοθετημένα από το σπίτι, η δασκάλα δεν θα κάνει και πολλά.. μιλάμε για τρίτη δημοτικού δεν μιλάμε για πρωτάκια.. το να επιβληθεί ένας δάσκαλος την σήμερον ημέρα δεν είναι και πολύ εύκολο εάν δεν υπάρχει συνεργασία δασκάλου - γονιών δεν γίνεται τίποτε... συνάντηση δασκάλας - γονέων έχετε κάνει; εγώ εκεί θα έθετα το θέμα ενώπιον όλων.. δηλ. των γονιών κυρίως που προφανώς δεν "μαζεύουν" τα παιδιά τους και στη συνέχεια και στην δασκάλα που θα πρέπει να βρει τον τρόπο να "επιβλοηθεί" στα παιδιά... αν και από ότι καταλαβαίνω μόνη σου παλεύεις... όλοι οι άλλοι πρέπει να κάνουν τον κινέζο.. και αναφέρομαι στους γονείς...

Ζήτω η παιδική χαρά!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

Και τι μπορώ να κάνω εγώ; Να πω την αληθεια δεν έχω πρόβλημα να έχουν αναπληρώτρια κάθε χρόνο-ειδικά αν είναι σαν την περσινή μας που ήταν άψογη σε όλα- αρκεί να γίνεται δουλειά.

 

Τη αλλη βδομάδα θέλει να μας μιλήσει και μάλιστα θέλει να μας μιλήσουν κι οι δασκάλες ειδικότητας-φαντάσου πόσο καλά παιδιά είναι!

 

Η ίδια μας λεει ότι τα παιδιά δε ξέρουν να φερθούν, δε σέβονται, δεν εκτιμούν και δε θέλει να τα βάζει όλο τιμωρία γιατί είναι μικρά παιδιά. Και ξερεις κατι; Την καταλαβαίνω, το τμήμα είναι ζωηρό. Πρέπει και οι γονείς να τα ''χώσουμε'' λίγο παραπάνω στα παιδιά μας. Ακόμα και εγώ που το παιδί μου είναι από τα ήσυχα κάθε μέρα της λεω: και ήσυχα σήμερα, δε μιλάμε στη τάξη ναι;; Και μου απαντάει το κακόμοιρο: γιατί βρε μαμά πότε έκανα εγώ φασαρία στη τάξη;

παρόλα αυτά συνεχίζω και της το λέω για να δώσω το παράδειγμα...αναρωτιέμαι όμως οι άλλες μαμάδες που έχουν τα ζωηρά παιδιά τί τους λένε;; Τους λένε αλήθεια;;

 

 

Nα σου πω την αλήθεια, νομίζω ότι η δασκάλα σας λεει απλά δικαιολογίες. Δηλαδή, ναι σε κάθε τμημα υπάρχουν ταραξίες. Να είναι 2,3,4 ; Στο σπίτι μπορεί να είναι τα καλυτερα παιδιά, και λοιπόν; Δεν είσαι μαζί τους και δεν μπορείς να τα πειθαρχήσεις στο σχολείο.

Για να σου πω παραδείγματα από την εμπειρία μου:

Τάξη 25 παιδιών, και 4 αγορια (ένα ο γιόκας μου) γνωρίζονταν από προνήπιπ και λειτουργόυσαν υποκινωντας ο ένας τον άλλον. Η τάξη ήταν μεγάλη και είχε και 2 παιδιά με ειδικές ανάγκες, του τύπου που διαταράσσουν το μάθημα. Θυμάμαι ότι μισο-αστεία μισο-σοβαρά μου έλεγε δασκάλα "όποιος έβαλε αυτά τα παιδιά όλα μαζί, είναι για κρέμασμα".

Υπήρξαν και τιμωρίες και νεύρα, αλλά μέχρι τα Χριστούγεννα της πρώτης, έβλεπες μία τάξη άψογη. Οκ, τα παιδιά που είχαν ιατρικό πρόβλημα συνέχισαν να σηκώνονται και να μιλάνε, αλλά η τάξη βρήκε το ρυθμό της. Ούτε φασαρίες, ούτε συνέχεια τιμωρημένα, ούτε τίποτα.

 

Αλλο παράδειγμα: ο άλλος μου γιος, είναι ένα παιδί που καταλαβαίνω ότι σε περιβάλλον τάξης, κάνει φασαρία. Περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρξει ιατρική διάγνωση ή οχι, υποπτευόμαστε κάποιο θέμα υπερκινητικότητας. Ομως το παιδί στο σπίτι είναι ήσυχο. Ξέρει τους κανόνες, είναι τακτικός, δεν ενοχλεί. Αλλά όταν στο σχολείο τελειώσει ο,τι είχε να κάνει (είναι καλός μαθητής και τελειώνει φυλλάδια κλπ πρώτος), μετά τον πιάνει μία ανησυχία. Δεν είναι θέμα να του μιλήσω στο σπίτι, ξέρει τι κάνει λάθος. Το ίδιο πιθανότατα συμβαινει και για άλλα παιδιά. Αλλά πόσα παιδιά να έχει με τέτοια θέματα μία τάξη πια; Άλλο το "ζωηρός" που έπρεπε να μπορεί να το αντιμετωπίσει μία δασκάλα, και άλλο το να έχει 10 παιδιά υπερκινητικα. Ποια η πιθανότητα;

 

Καταλαβαίνω να υπάρχουν στα 20 παιδιά και 1,2 με κάποια θέματα, θες υγειας, θες ανωριμότητας, θες και από το σπίτι. Αλλά δεν μπορεί να είναι μισή τάξη έτσι. Αν η δασκάλα ρίχνει την ευθύνη στα παιδιά και τους γονείς, κάτι δεν πάει καλά με το σχολείο και την προσέγγιση στο θέμα. Δε ζητάτε μία συνάντηση και με τη διευθύντρια; Μία παρέμβαση από το σχολικό σύμβουλο να δώσει κάποιες κατευθύνσεις;

Link to comment
Share on other sites

ΜΥ ΜΟΤΤΟ

 

…ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΕΙΜΜΑΤΙΚΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ….

ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ-ΔΑΣΚΑΛΟΣ

2/ΕΤΕΣ MASTER K.C.LONDON

COMPUTER, ΔΥΣΛΕΞΙΑ, ΑΥΤΙΣΜΟΣ,

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

DOTTORE IN PEDAGOGIA

SPECIALE TRIESTE ΙTALIA

ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΑΠΘ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΣΤ ΑΘΗΝΑ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ. ΤΗΛ. 6998743718

sokratishlias@outlook.com.gr

Link to comment
Share on other sites

κορίτσια πραγματικά με βοηθάτε να ξεμπλοκάρω!

 

Συνάντηση με τη δασκάλα έχουμε κάνει μία φορά και μας είπε από την αρχή οτί είναι ζωηρό τμήμα. Τώρα έχουμε πάλι την άλλη βδομάδα και θέλουν να μας μιλήσουν και 2 δάσκαλοι από τις ειδικότητες (οπότε δεν εχει μονο η δασκαλα μας πρόβλημα).

 

Το να πάω στην διευθύντρια δε το είχα σκεφτεί...αλλά και πάλι πώς να το προσεγγίσω το θέμα; Δε θέλω να αμφισβητήσω τη δασκάλα μας οπότε τί να της πω και πώς;

 

Και στο δικό μας τμήμα τα μισά παιδιά και παραπάνω είναι από το νήπιο μαζί (4 μάλιστα από το προνήνιο)....στην πρώτη είπαμε και εμείς ότι πρόκειται για μια μικρή ''συμμορία'' και η δασκάλα πρέπει να τη σπάσει χαριτολογόντας. Αλλά τώρα μιλάμε για τρίτη δημοτικού, κάποτε πρέπει να αλλαξει αυτό.

 

Δε ξέρω αν έχουμε θέματα με υπερκινητικά παιδιά, δε μπορώ να ξέρω τι θέματα έχει το κάθε παιδί. Η κόρη μου λεει ότι απο τα 16 αγόρια μόνο 4-5 είναι ήσυχα,( δε ξέρω αν υπερβάλει) και τα κορίτσια μόνο 1 παρασύρεται απο τα αγόρια.

 

Η γνώμη μου είναι ότι ναι έχουμε ζωηρότατο τμήμα αλλά και η δασκάλα δεν εχει βρει το κουμπί τους. Ισως η χημεια αναμεσα τους δεν ειναι η σωστή χωρίς να σημαίνει ότι η παιδαγωγός μας δεν είναι καλή.

Link to comment
Share on other sites

N

 

Καταλαβαίνω να υπάρχουν στα 20 παιδιά και 1,2 με κάποια θέματα, θες υγειας, θες ανωριμότητας, θες και από το σπίτι. Αλλά δεν μπορεί να είναι μισή τάξη έτσι. Αν η δασκάλα ρίχνει την ευθύνη στα παιδιά και τους γονείς, κάτι δεν πάει καλά με το σχολείο και την προσέγγιση στο θέμα. Δε ζητάτε μία συνάντηση και με τη διευθύντρια; Μία παρέμβαση από το σχολικό σύμβουλο να δώσει κάποιες κατευθύνσεις;

 

Ξερεις τι γίνεται; επειδή είμαι μαμά ήσυχου παιδιού δε ξέρω πώς να το προσεγγίσω το θέμα χωρίς να θίξω κάποιον. Αν είμουν μαμά ζωηρού παιδιού που δημιουργούσε προβληματα θα μου ήταν πιο εύκολο γιατί θα έψαχνα λύση για το παιδί μου.

Ετσι το σκεφτομαι εγώ λάθος; σωστό; δε ξέρω

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις τι γίνεται; επειδή είμαι μαμά ήσυχου παιδιού δε ξέρω πώς να το προσεγγίσω το θέμα χωρίς να θίξω κάποιον. Αν είμουν μαμά ζωηρού παιδιού που δημιουργούσε προβληματα θα μου ήταν πιο εύκολο γιατί θα έψαχνα λύση για το παιδί μου.

Ετσι το σκεφτομαι εγώ λάθος; σωστό; δε ξέρω

 

Ως μαμά ενός πολύ ήσυχου παιδιού, και δύο παιδιών που έχουν χαρακτηριστεί ως "ταραξίες" θα σου πω ότι είναι εντελώς διαφορετικα τα προβλήματα που έχει να λύσει ο γονιός για κάθε παιδί.

Δηλαδή, με τον ένα μου γιο, υποπτευόμαστε καποιο θέμα και το ψάχνουμε, δυστυχώς με τους τραγικά αργούς ρυθμούς του συστήματος. Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η διάγνωση που περιμένουμε θα φέρει λύση. Αντίθετα, για να σου πω την κουβέντα που μου είχε πει η ίδια η διευθύντρια : το σχολείο θέλει παιδιά ίδια και ομοιόμορφα, όποιος βγαίνει από το καλούπι, ενοχλεί. Το αν και πώς πρέπει ή γίνεται να μπει πίσω στο καλούπι, είναι μεγάλη κουβέντα.

 

Από εκεί και πέρα, το "ήσυχο" παιδί μου, εμένα με έχει στεναχωρέσει πολύ περισσότερα από τα άλλα μου παιδιά. Γιατί το ήσυχο παιδί, στο σύστημα επίσης χάνεται, δε διεκδικεί, δεν υπερασπίζεται τον εαυτό του, δεν είναι δημοφιλές και αυτά είναι προσόντα που τελικά μπορεί να έχουν σε βάθος χρόνου πιο μεγάλο ρόλο για την "επιτυχία" από τον καλό λόγο μίας δασκάλας.

 

Εν πάσει περιπτώση, ξαναλέω, το εύκολο για μία κακή δασκάλα είναι να σπείρει διχόνοια σε παιδιά και γονείς. "Δεν κάνω μάθημα γιατί ο Γιαννάκης φωνάζει", "δεν προχωράω γιατί μερικά παιδιά δεν μπορούν να ακολουθήσουν", "αν όλα τα παιδάκια ήταν σαν το δικό σας, θα πηγαίναμε τόσο πιο καλά, αλλά όλο με τη Μαρία πρέπει να ασχολούμαι δυστυχώς". Η δασκάλα που στοχοποιεί παιδια, για μένα έχει αποδείξει ότι δεν έπρεπε να είναι εκπαιδευτικός. Ο εκπαιδευτικός ούτε πολεμο ανοίγει με τους μαθητές του, ούτε βάζει τους γονείς να τρώγονται, ούτε περιμένει να έρθει η μαμά στο σχολείο να τιμωρήσει και να πειθαρχήσει το παιδί. Αν ήταν να υπάρχουν τάξεις με 10 παιδιά σύνολο, όλα ήσυχα, έξυπνα, υγιέστατα, επιμελή, με γονείς που βοηθάνε στη μελέτη, τότε ο μέσος απόφοιτος Λυκείου θα μπορούσε να μπει και να διδάξει. Εχει και ένα παιδαγωγικό ρόλο ο δάσκαλος, δεν είναι μόνο ότι ξέρει να κάνει πρόσθεση και να κλίνει ουσιαστικά!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αγγεκ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Ο ρόλος του δασκάλου ειναι πολυδιάστατος και φυσικά πρέπει να κάνει όλα όσα λες και ακόμα παραπάνω.

 

Δε θέλω όμως να είμαι άδικη με τη δασκάλα μας, ποτέ δε μου στοχοποίησε κάποιο παιδί, ποτέ δε μου το ονομάτισε, ίσα ίσα προχτές που ήταν πολύ αναστατωμένη μου είπε ότι όλη η τάξη δε προσέχει χωρίς να βγάλει πχ το παιδί μου απ'έξω. Ηταν πολύ ταραγμένη βασικά, ίσως επειδή έχουμε τη περσινή δασκάλα μας για να συγκρίνουμε και φοβάται αυτη τη σύγκιση. Δε ξέρω, πάντως μου το εχει πει 2-3 φορές από μόνη της ποση καλή δασκάλα ήταν η περσινή και πόσο δουλειά έκανε.

Μήπως της το έχει πει κάποια μαμά; Να έχει κάνει τη σύγκριση εννοώ και να έχει αγχωθεί; Δε ξέρω...

Πιστεύω πάντως ότι φταίει και η δασκάλα και το τμήμα, όπως προείπα δεν υπάρχει χημεία μάλλον.

 

Η κόρη μου δεν εχει προβλήματα κοινωνικοποίησης, με όλα τα παιδιά κάνει παρέα από τη τάξη της, είναι πολύ καλή φίλη και με τους ''ταραξίες'' και τον ευατό της υπερασπίζεται αν χρειαστεί. Απλα είμαστε τυχεροί και της αρέσει να τηρεί τους κανόνες γενικά, από τη παιδική χαρά (θα περιμένει υπομονετικά τη σειρά της και αν της ζητήσει καποιος τη θέση της θα τη δωσει και ας περιμενει αλλη μιση ωρα) μεχρι το σχολειο. Δεν είχαμε ποτέ θέματα προσαρμογής και τήρησης κανόνων και ίσως για αυτό να μην είμαι τόσο αντικειμενική με τα αλλα παιδιά.Κ

Και ειλικρινά απλά δε το καταλαβαίνω πώς ένα 8χρονο δε μπορεί απλά να είναι όπως πρέπει στη τάξη του.

Link to comment
Share on other sites

 

Και ειλικρινά απλά δε το καταλαβαίνω πώς ένα 8χρονο δε μπορεί απλά να είναι

όπως πρέπει στη τάξη του.

 

Του φαίνονται πολύ απλοϊκά αυτά που κάνουν, τελειώνει στα 5' τις ασκήσεις και βαριέται

Του φαίνονται πολύ μπερδεμένα αυτά που λέει η δασκάλα και δεν μπορεί να παρακολουθήσει

Είναι υπερκινητικό

Εχει διάσπαση προσοχής

Η δασκάλα τα αφήνει να κάνουν ο,τι θέλουν για να μην τα στεναχωρέσει, οπότε προτιμά να παίζει, να βγάλει τις καινούριες τάπες pokemon στο θρανίο και να ανταλλάξει αυτοκόλλητα

Η δασκάλα είναι υπερβολικά αυστηρή, δείχνει μονίμως δυσαρεστημένη κι έχει χάσει το ενδιαφέρον του να την ευχαριστήσει γιατί το θεωρεί μάταιο

Είναι εξαιρετικά κακομαθημένο από το σπίτι ή έχει άλλα οικογενειακά προβλήματα

Είναι άυπνο, έχει άλλες 100 δραστηριότητες και έχει εξαντληθεί

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα κάνεις έτσι?

 

Όχι δε κάνω καθόλου πλάκα...ενα παιδί σχεδόν 9 ετών όπως είναι τα περισσοτερα παιδιά της τρίτης θα έπρεπε κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχει μάθει πλέον ότι δε πεταγόμαστε στο μάθημα αλλά σηκώνουμε χέρι, δεν σηκωνόμαστε και κάνουμε βόλτες μες το μάθημα όταν η δασκάλα κάνει μάθημα, δε μιλάμε συνέχεια με τους διπλανούς μας, δεν κάνουμε σαίτες και κοροιδεύουμε τους συμμαθητές μας.

Ολα αυτά θα έπρεπε να τα είχαν μάθει από τη πρώτη και αφού δεν τα έχουν μάθει θα έπρεπε να τους τα λενε συνέχεια οι γονείς τους αφού τη δασκάλα την έχουν κυριολεκτικά για φτύσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δε κάνω καθόλου πλάκα...ενα παιδί σχεδόν 9 ετών όπως είναι τα περισσοτερα παιδιά της τρίτης θα έπρεπε κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχει μάθει πλέον ότι δε πεταγόμαστε στο μάθημα αλλά σηκώνουμε χέρι, δεν σηκωνόμαστε και κάνουμε βόλτες μες το μάθημα όταν η δασκάλα κάνει μάθημα, δε μιλάμε συνέχεια με τους διπλανούς μας, δεν κάνουμε σαίτες και κοροιδεύουμε τους συμμαθητές μας.

Ολα αυτά θα έπρεπε να τα είχαν μάθει από τη πρώτη και αφού δεν τα έχουν μάθει θα έπρεπε να τους τα λενε συνέχεια οι γονείς τους αφού τη δασκάλα την έχουν κυριολεκτικά για φτύσιμο.

 

Aν υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές, και όχι μεμονωμένα περιστατικά, αλλά συνεχίζονται στα μέσα Νοεμβρίου μαζικά, η δασκάλα μπορεί να πάρει το πτυχίο της και να το σκίσει. Αν είναι δυνατό να επικρατεί τέτοια κατάσταση! Δηλαδή αν είχε έκτη π.χ. που οι μισοί μαθητές είναι πιο ψηλοί από τη δασκάλα, τη θα είχε γίνει, θα την είχαν δείρει;;; Διευθύντρια δεν έχει αυτό το σχολείο να παρέμβει, να αναφέρει στο σχολικό σύμβουλο ότι η δασκάλα αδυνατεί να διδάξει και να δουν πώς μπορούν να βοηθήσουν; Ο σύλλογος γονέων γνωρίζει την κατάσταση; Δεν έχει γίνει συζήτηση με τη διευθύντρια;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συγνωμη που επεμβαινω στη συζητηση..δεν εχω παιδι σε αυτη την ηλικια απλα θελω να σας πω κατι σε σχεση οικογενειας και σειρας..οριοθετησης και πως δρουν στο σχολειο..απο δικη μου εμπειρια!

Εγω με τον αδερφο μου εχω 4 χρονια διαφορα.(ειναι μεγαλυτερος)

Η μαμα μου ΠΑΝΤΑ μας μιλουσε για καλους τροπους που πρεπει να εχουμε παντου,πως φερομαστε στο σχολειο,στην εκκλησια κτλ..(μεγαλωσε στην Γερμανια και παιζει μεγαααλο ρολο αυτο..εκει υπηρχε απιστευτη πειθαρχια) και ολα αυτα προσπαθουσε να μας τα μεταφερει με ομορφο παντα τροπο οχι επιβλητικα!

Εεε εγω ημουν ενα υποδειγματικο παιδι μεσα στην ταξη(εξω ημουν αγορι στην αυλη χαχαχα) αλλα ο αδερφος μου με τις ιδιες αρχες ηταν ενας απο τους μεγαλυτερους "ταραξιες"!Ξεκινουσε πολλες φορες αυτος προβλημα στην ταξη!

Ειναι ΠΑΝΕΞΥΠΝΟΣ ποτε δεν ειχε μαθησιακη δυσκολια ή αλλο προβλημα..ολοι οι δασκαλοι ειχαν να μιλανε για το μεγαλο "μυαλο" που ηταν και το μεγαλο "προβλημα" συναμα της ταξης!

Ποτε δεν συμμορφωθηκε..απλα μεγαλωντας δεν δημιουργουσε προβληματα στο μαθημα τοσο εντονα..αλλα ολοι οι καθηγητες λεγανε πως ειναι η ψυχη της ταξης που θα πεταξει ατακα και θα κανουν ευχαριστο διαλειμμα εποικοδομητικο σε σχεση με το μαθημα!

Θελω να πω με αυτο πως η μαμα μου μας μιλουσε καθημερινα ελεγε τα ιδια λογια και στους 2..ο ενας τα εφαρμοζε κι αλλος στον κοσμο του!

Δεν ειναι να ριχνουμε ουτε το μπαλακι απολυτα στους γονεις ουτε στους δασκαλους!Καπου υπαρχει προβλημα σιγουρα ειναι στη μεση αλλα για εμενα γερνει η ζυγαρια στο δασκαλο...διοτι πρεπει να σε σεβονται και να σε ακουνε οι μαθητες..αν δεν μπορεις να τους κανεις καλα σε θεμα συμπεριφορας..σιγουρα για μενα ουτε να παρουν κατι απο το μαθημα σου γιατι απλα δεν σε ακουνε!Δεν το εχει καταλαβει??Αποκλειεται!Απλα δεν εχει κι αυτη τον τροπο νομιζω...Απλα συμπερασματα λεω φιλικα γραμμενα..

Συγνωμη για το μεγαλο κειμενο!

Link to comment
Share on other sites

Όχι δε κάνω καθόλου πλάκα...ενα παιδί σχεδόν 9 ετών όπως είναι τα περισσοτερα παιδιά της τρίτης θα έπρεπε κατά την ταπεινή μου γνώμη να έχει μάθει πλέον ότι δε πεταγόμαστε στο μάθημα αλλά σηκώνουμε χέρι, δεν σηκωνόμαστε και κάνουμε βόλτες μες το μάθημα όταν η δασκάλα κάνει μάθημα, δε μιλάμε συνέχεια με τους διπλανούς μας, δεν κάνουμε σαίτες και κοροιδεύουμε τους συμμαθητές μας.

Ολα αυτά θα έπρεπε να τα είχαν μάθει από τη πρώτη και αφού δεν τα έχουν μάθει θα έπρεπε να τους τα λενε συνέχεια οι γονείς τους αφού τη δασκάλα την έχουν κυριολεκτικά για φτύσιμο.

 

Συμφωνώ ότι στην τρίτη δημοτικού θα πρέπει να έχουν λυθεί αυτά τα θέματα. Αν έχουν αρχίσει να δουλεύονται όμως. Και πρέπει αυτό να γίνει από τις δασκάλες των μικρών τάξεων, όχι από τους γονείς. Εγώ μπορώ να λέω στο παιδί μου ό,τι πρέπει, και να είναι άψογο στο σπίτι ή με μικρές ομάδες παιδιών, αλλά στην τάξη να ενσωματώνεται με την αδούλευτη ομάδα και να κάνει ό,τι κάνει η ομάδα. Αν τα δύο τρία ζωηρά παιδάκια δεν έχουν την προσέγγιση που χρειάζεται, αν δεν ασχοληθεί κάποιος το διάλειμμα να βάλει τα παιδιά να παίξουν όλα μαζί, να γίνουν φίλοι κλπ. αυτό θα μεταφερθεί στην τάξη και θα γίνεται για πάντα μπάχαλο. Δεν σημαίνει ότι ένα ένα τα παιδάκια αυτά είναι προβληματικά. Η ομάδα απλά δεν λειτουργεί. Η αδερφή μου, που είναι δασκάλα και τώρα τελευταία αναλαμβάνει 'μεγάλες ταξεις', μας λέει ότι η 'αδούλευτη' τάξη φαίνεται από την πρώτη μέρα, και πολλές φορές καλείται στην ε' δημοτικού να μάθει στα παιδιά πράγματα που θα έπρεπε να τα είχαν μάθει στην α' ή στη β΄δημοτικού.

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δεν συμμορφωθηκε..απλα μεγαλωντας δεν δημιουργουσε προβληματα στο μαθημα τοσο εντονα..αλλα ολοι οι καθηγητες λεγανε πως ειναι η ψυχη της ταξης που θα πεταξει ατακα και θα κανουν ευχαριστο διαλειμμα εποικοδομητικο σε σχεση με το μαθημα!

 

Ε μία χαρά το βρίσκω αυτό. Τα παιδιά πρέπει να έχουν όρια, όχι να είναι ολόιδια Βέβαια οι περισσότεροι δάσκαλοι (και γονείς) θέλουν παιδιά 'πετραδακια' που να τους κοιτάνε στα μάτια. Όμως τα πιο έξυπνα παιδιά είναι αυτά που θα κάνουν τη διαφορά. Εδώ όμως δεν μιλάμε για αταξία. Ακόμα και το πιο ζωηρό παιδί πρέπει να μπορεί να βρει το ρόλο του σε μία ομάδα ακόμα και με τον δικο του τρόπο, και αυτός ο τροπος να γίνει σεβαστός.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι στην τρίτη δημοτικού θα πρέπει να έχουν λυθεί αυτά τα θέματα. Αν έχουν αρχίσει να δουλεύονται όμως. Και πρέπει αυτό να γίνει από τις δασκάλες των μικρών τάξεων, όχι από τους γονείς. Εγώ μπορώ να λέω στο παιδί μου ό,τι πρέπει, και να είναι άψογο στο σπίτι ή με μικρές ομάδες παιδιών, αλλά στην τάξη να ενσωματώνεται με την αδούλευτη ομάδα και να κάνει ό,τι κάνει η ομάδα. Αν τα δύο τρία ζωηρά παιδάκια δεν έχουν την προσέγγιση που χρειάζεται, αν δεν ασχοληθεί κάποιος το διάλειμμα να βάλει τα παιδιά να παίξουν όλα μαζί, να γίνουν φίλοι κλπ. αυτό θα μεταφερθεί στην τάξη και θα γίνεται για πάντα μπάχαλο. Δεν σημαίνει ότι ένα ένα τα παιδάκια αυτά είναι προβληματικά. Η ομάδα απλά δεν λειτουργεί. Η αδερφή μου, που είναι δασκάλα και τώρα τελευταία αναλαμβάνει 'μεγάλες ταξεις', μας λέει ότι η 'αδούλευτη' τάξη φαίνεται από την πρώτη μέρα, και πολλές φορές καλείται στην ε' δημοτικού να μάθει στα παιδιά πράγματα που θα έπρεπε να τα είχαν μάθει στην α' ή στη β΄δημοτικού.

 

Συμφωνώ μαζί σου αν και για μενα να νομίζω η λύση είναι η συνεργασία γονιών δασκάλας. Δε μπορεί και οι 3 δασκάλες που ειχαμε μέχρι σήμερα να ήταν χάλια, ίσως φέτος να μην έχει την πείρα η δασκάλα και τα παιδιά να ''πατάνε'' εκεί.

Δε λέω ότι φταίνε οι γονείς, αν δεις το αρχικό μου μηνυμα θα δεις οτι αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω:φταίει η δασκάλα, φταίμε εμείς οι γονείς, φταίει ο συνδυασμός κατι φταίει πάντως και η κατάσταση έχει κουράσει πολύ.

Και ναι εγώ που είμαι η μαμά ενός ''ήσυχου'' παιδιού δε μπορώ να ερχεται κάθε μέρα στο σπίτι μου και να μου λεει οτι δε καναμε ιστορία γιατι τα παιδιά δεν άκουγαν τη δασκάλα ή ότι είμασταν πάλι τιμωρία και χάσαμε τη γυμναστική.

 

Αυτό που λες για το διάλειμμα...εμείς έχουμε το αντίθετο πρόβλημα, μου εχουν πει μαθητριες απο αλλα τμημαμτα πως στο διαλειμμα βλεπει τη δασκάλα από το τμήμα μας να παίζει με τα παιδιά της, να είναι αγκαλιά και άλλα όμορφα στιγμιότυπα. Επίσης η τάξη μας δεν έχει πρόβλημα με 1-2 παιδιά τα οποία να μη τα κάνουν παρέα τα αλλα....είναι σχεδόν όλα φίλοι μεταξύ τους, στο διάλειμμα βλέπεις ένα τσούρμο 15 παιδιών να παίζουν παρέα (μερικές φορές βλέπεις και να βρέχονται χειμωνά καιρό αλλά οκ όλα στο πρόγραμμα είναι).

 

Ποτέ δεν είπα τα παιδά προβληματικά αλλά η κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα μας ναι ειναι προβληματική και χρειάζεται άμεσα λύση. Αλλά φως δε βλέπω

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου αν και για μενα να νομίζω η λύση είναι η συνεργασία γονιών δασκάλας. Δε μπορεί και οι 3 δασκάλες που ειχαμε μέχρι σήμερα να ήταν χάλια, ίσως φέτος να μην έχει την πείρα η δασκάλα και τα παιδιά να ''πατάνε'' εκεί.

Δε λέω ότι φταίνε οι γονείς, αν δεις το αρχικό μου μηνυμα θα δεις οτι αυτο προσπαθώ να ξεκαθαρίσω:φταίει η δασκάλα, φταίμε εμείς οι γονείς, φταίει ο συνδυασμός κατι φταίει πάντως και η κατάσταση έχει κουράσει πολύ.

Και ναι εγώ που είμαι η μαμά ενός ''ήσυχου'' παιδιού δε μπορώ να ερχεται κάθε μέρα στο σπίτι μου και να μου λεει οτι δε καναμε ιστορία γιατι τα παιδιά δεν άκουγαν τη δασκάλα ή ότι είμασταν πάλι τιμωρία και χάσαμε τη γυμναστική.

 

Αυτό που λες για το διάλειμμα...εμείς έχουμε το αντίθετο πρόβλημα, μου εχουν πει μαθητριες απο αλλα τμημαμτα πως στο διαλειμμα βλεπει τη δασκάλα από το τμήμα μας να παίζει με τα παιδιά της, να είναι αγκαλιά και άλλα όμορφα στιγμιότυπα. Επίσης η τάξη μας δεν έχει πρόβλημα με 1-2 παιδιά τα οποία να μη τα κάνουν παρέα τα αλλα....είναι σχεδόν όλα φίλοι μεταξύ τους, στο διάλειμμα βλέπεις ένα τσούρμο 15 παιδιών να παίζουν παρέα (μερικές φορές βλέπεις και να βρέχονται χειμωνά καιρό αλλά οκ όλα στο πρόγραμμα είναι).

 

Ποτέ δεν είπα τα παιδά προβληματικά αλλά η κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα μας ναι ειναι προβληματική και χρειάζεται άμεσα λύση. Αλλά φως δε βλέπω

 

 

Καταρχήν από όσο καταλαβαίνω, πέρσυ μάθημα γίνοταν, και η πρώτη δημοτικού, σε μεγαλούτσικο τμήμα και με αναπληρώτρια ακούγεται πονεμένη ιστορία, οπότε αν υποθέσουμε ότι υπάρχει πρόβλημα, ουσιαστικά το έχετε φέτος από όσο φαίνεται. Μία στις τρεις δασκάλες να μην μπορεί να κάνει την δουλειά της, δυστυχώς δεν είναι περίεργο.

Το να μπουν τα παιδιά τιμωρία σε ένα μάθημα, και συνηθως στη γυμναστική, δεν είναι σπάνιο. Και το ότι μπαίνουν όλα μαζί τιμωρία, εμένα θα με έβαζε σε υποψίες για το κάτα πόσο υπάρχουν όντως μεμονωμένοι ταραξίες, ή είναι όλα απείθαρχα ως ομάδα. Αν το θέμα το προκαλούν π.χ. 3-4, θα ήταν αυτοί τιμωρημένοι. Αλλά και πάλι, δεν είναι κάτι σπάνιο η τιμωρία, ειδικά στη γυμναστική, γιατί τα παιδιά από τη μία το βλέπουν σαν ευκαιρία για "σαχλαμάρες" και από την άλλη η γυμνάστρια πρέπει να διδάξει κάποια πράγματα και κανόνες, συν ότι τίθεται και θέμα ασφάλειας πολλές φορές. Και ήσυχες τάξεις τιμωρούνται συχνά στη γυμναστική.

Τώρα, το "δεν κάναμε ιστορία γιατί γινόταν χαμος", δεν το έχω ξανακουσει. Καταλαβαίνω να κάνουν 2-3 το χαμό και να τιμωρηθούν, να τουσ στείλει στη διευθύντρια, να καλέσει τους γονείς τους. Καταλαβαίνω να είναι ένα βαρετό κεφάλαιο και να πρέπει η δασκάλα να κάνει ένα έξτρα κόπο να κρατήσει το ενδιαφέρον τους. Αλλά να μην μπορει να διδάξει; Επειδή λες και ότι η δασκάλα κάνει παρέα με τα παιδιά στο διάλειμμα, μήπως έχουν χαθεί τα όρια; Μήπως έχετε μία δασκάλα που περιμένει ότι 20τόσα ζωηρά 9χρονα θα τα φέρει στο φιλότιμο, χωρίς καμία συνέπεια; Γιατί σίγουρα άλλο δάσκαλος και άλλο φίλος, οπότε αυτό που φαίνεται σαν ομορφο στιγμιότυπο σε έναν εξωτερικό παρατηρητη, μπορεί να είναι μία δασκάλα που παρά τις καλές τις προθέσεις, έχει χάσει πλήρως το σεβασμό της τάξης.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά και εμένα αυτή είναι η απορία μου...ξέραμε ότι το τμήμα είναι ζωηρό, αλλά πέρισυ γινόταν μάθημα και μάλιστα πολύ καλό. Το παιδί ερχόταν σπίτι και ούτε μια φορά δεν της εξήγησα κάτι, τα είχε όλα καταλάβει από την παράδοση και σπίτι έκανες τις εργασίες της.

Και η δευτέρα είναι μια απαιτητική τάξη, μαθαίνουν πολλά καινούρια πράγματα.

Στα μαθηματικά ήταν μπροστά το τμήμα και τέλειωσε το βιβλίο πολύ νωρίτερα όπου μετά τους έβαζε επαναλήψεις. Φέτος στην πρώτη συνάντηση με τη δασκάλα μας είπε ότι τμήμα είναι πολύ καλά δουλεμένο από τη περσινή συνάδελφο αλλά στα μαθηματικά είναι λίγο πίσω (και κοιταζόμασταν σαν χαζά γιατί άλλα μας έλεγαν οι προηγούμενες)

 

Πώς τα κατάφερνε όλα αυτά πέρισυ η δασκάλα (η οποία τους έβαζε και αυτή καποιες τιμωρίες, κάποιες φορές όλη τη τάξη κάποιες φορές 2-3 άτομα).

 

Τιμωρία δε τους βάζει ο γυμναστής....αλλά η δασκάλα τους, τους λεει δηλαδή δε θα κάνετε σήμερα γυμναστική για αυτό και για αυτό.

 

Ειλικρινά δε ξέρω...τα παιδιά την αγαπάνε αλλά και τι θα γίνει;

 

Ευχαριστώ πολύ που ενδιαφέρεστε για το θέμα μου και μου γράφετε!

Είμαι αρκετά μπλοκαρισμένη και δε ξέρω ποιος και τι φταίει. Εχω και κάποιες μαμάδες που λένε ότι θα πάρουν βοηθήματα για να κάνουν αυτές πράγματα στα παιδιά στο σπίτι τους και τρελαίνομαι!:evil::evil::evil::mad:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά και εμένα αυτή είναι η απορία μου...ξέραμε ότι το τμήμα είναι ζωηρό, αλλά πέρισυ γινόταν μάθημα και μάλιστα πολύ καλό. Το παιδί ερχόταν σπίτι και ούτε μια φορά δεν της εξήγησα κάτι, τα είχε όλα καταλάβει από την παράδοση και σπίτι έκανες τις εργασίες της.

Και η δευτέρα είναι μια απαιτητική τάξη, μαθαίνουν πολλά καινούρια πράγματα.

Στα μαθηματικά ήταν μπροστά το τμήμα και τέλειωσε το βιβλίο πολύ νωρίτερα όπου μετά τους έβαζε επαναλήψεις. Φέτος στην πρώτη συνάντηση με τη δασκάλα μας είπε ότι τμήμα είναι πολύ καλά δουλεμένο από τη περσινή συνάδελφο αλλά στα μαθηματικά είναι λίγο πίσω (και κοιταζόμασταν σαν χαζά γιατί άλλα μας έλεγαν οι προηγούμενες)

 

Πώς τα κατάφερνε όλα αυτά πέρισυ η δασκάλα (η οποία τους έβαζε και αυτή καποιες τιμωρίες, κάποιες φορές όλη τη τάξη κάποιες φορές 2-3 άτομα).

 

Τιμωρία δε τους βάζει ο γυμναστής....αλλά η δασκάλα τους, τους λεει δηλαδή δε θα κάνετε σήμερα γυμναστική για αυτό και για αυτό.

 

Ειλικρινά δε ξέρω...τα παιδιά την αγαπάνε αλλά και τι θα γίνει;

 

Ευχαριστώ πολύ που ενδιαφέρεστε για το θέμα μου και μου γράφετε!

Είμαι αρκετά μπλοκαρισμένη και δε ξέρω ποιος και τι φταίει. Εχω και κάποιες μαμάδες που λένε ότι θα πάρουν βοηθήματα για να κάνουν αυτές πράγματα στα παιδιά στο σπίτι τους και τρελαίνομαι!:evil::evil::evil::mad:

 

Μιλήστε στη διευθύντρια. Εμείς που αντιμετωπίζουμε μία τραγική περίπτωση, μας έχει σώσει. Δεν μπορεί να αλλάξει προφανώς μία κακή δασκάλα, αλλά εχει παρέμβει σε πολλά θέματα, από το να δίνει η ίδια φυλλάδια για κάποιες έννοιες που βλέπει ότι υπάρχει θέμα, ως να οργανώνει με τη δασκάλα δραστηριότητες. Δεν λέω ότι εχει μαγικό ραβδί, αλλά φέρνει μία ισορροπία και ο,τι μπορεί το διορθώνει.

Link to comment
Share on other sites

Εχω και κάποιες μαμάδες που λένε ότι θα πάρουν βοηθήματα για να κάνουν αυτές πράγματα στα παιδιά στο σπίτι τους και τρελαίνομαι!:evil::evil::evil::mad:

 

Να μην τρελαίνεσαι καθόλου. Αν το παιδί μένει πίσω στα μαθήματα, πρέπει κάτι να κάνεις. Δεν ξέρω πώς σου πέρασε από το νου ότι η τρίτη είναι εύκολη τάξη και δεν έχει γραμματική. Δεν ξέρω επίσης τι κάνατε στη δευτέρα αλλά η δική μου εμπειρία είναι ότι η τρίτη έχει πολύ σοβαρή γραμματική και τα μαθηματικά είναι θεμελιώδη. Εγώ θα το θεωρούσα αυτονόητο να ασχολούμαι λίγο παραπάνω με το παιδί το απόγευμα, αφού δεν γίνεται η σωστή δουλειά το πρωί, για διάφορους λόγους.

Link to comment
Share on other sites

Να μην τρελαίνεσαι καθόλου. Αν το παιδί μένει πίσω στα μαθήματα, πρέπει κάτι να κάνεις. Δεν ξέρω πώς σου πέρασε από το νου ότι η τρίτη είναι εύκολη τάξη και δεν έχει γραμματική. Δεν ξέρω επίσης τι κάνατε στη δευτέρα αλλά η δική μου εμπειρία είναι ότι η τρίτη έχει πολύ σοβαρή γραμματική και τα μαθηματικά είναι θεμελιώδη. Εγώ θα το θεωρούσα αυτονόητο να ασχολούμαι λίγο παραπάνω με το παιδί το απόγευμα, αφού δεν γίνεται η σωστή δουλειά το πρωί, για διάφορους λόγους.

 

Φυσικά και ασχολούμαι με το παιδί μου , δε ξερω πώς σου ήρθε ότι την έχω στο αυτόματο και αν έδωσα αυτή την εντύπωση έκανα λάθος.

 

Για τη τρίτη μίλησα με μια φίλη μου που το παιδί της τώρα πάει τετάρτη και της είπα όλα όσα με αγχώνουν και αυτή μου είπε ότι είναι επανάληψη της δευτέρας. Μέχρι στιγμής ό,τι έχουν κάνει τα είχαν κάνει και πέρισυ.

Εχουν ήδη κάνει όλους του χρόνους, κλίνουν ουσιαστικά επίθετα σε όλα τα γένη, έχουμε μαθει μετοχές δε ξέρω τι άλλο θα κάνουν φέτος δηλαδή;

Σε αυτό που βλεπω να γινεται δουλεια είναι στο γραπτό λόγο, κάνουν εκθεσούλες και κειμένακια και χαίρομαι για αυτό.

 

Μαθηματικά ξέρω ότι θα μάθουν τις διαιρέσεις σε μεγάλους αριθμούς αλλά οκ αφού ξέρουν καλά πολ/σμο και διαίρεση δε τους φοβάμαι σε αυτά.

 

Εχω κρατήσει όσα κάνανε πέρισυ και σκέφτομαι να της βάζω λίγα λίγα να τα ξανακάνει.

 

Αν θελετε πειτε μου λιγα περισσοτερα πράγματα για την υλη της τρίτης - κοιτάω στο ιντερνετ αλλά πρεπει να μπω σε καθε ενότητα, αν ξερει καποια να μου τα πει επιγραμματικα θα με βοηθούσε πολύ/

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και ασχολούμαι με το παιδί μου , δε ξερω πώς σου ήρθε ότι την έχω στο αυτόματο και αν έδωσα αυτή την εντύπωση έκανα λάθος.

 

Για τη τρίτη μίλησα με μια φίλη μου που το παιδί της τώρα πάει τετάρτη και της είπα όλα όσα με αγχώνουν και αυτή μου είπε ότι είναι επανάληψη της δευτέρας. Μέχρι στιγμής ό,τι έχουν κάνει τα είχαν κάνει και πέρισυ.

Εχουν ήδη κάνει όλους του χρόνους, κλίνουν ουσιαστικά επίθετα σε όλα τα γένη, έχουμε μαθει μετοχές δε ξέρω τι άλλο θα κάνουν φέτος δηλαδή;

Σε αυτό που βλεπω να γινεται δουλεια είναι στο γραπτό λόγο, κάνουν εκθεσούλες και κειμένακια και χαίρομαι για αυτό.

 

Μαθηματικά ξέρω ότι θα μάθουν τις διαιρέσεις σε μεγάλους αριθμούς αλλά οκ αφού ξέρουν καλά πολ/σμο και διαίρεση δε τους φοβάμαι σε αυτά.

 

Εχω κρατήσει όσα κάνανε πέρισυ και σκέφτομαι να της βάζω λίγα λίγα να τα ξανακάνει.

 

Αν θελετε πειτε μου λιγα περισσοτερα πράγματα για την υλη της τρίτης - κοιτάω στο ιντερνετ αλλά πρεπει να μπω σε καθε ενότητα, αν ξερει καποια να μου τα πει επιγραμματικα θα με βοηθούσε πολύ/

 

Εξάσκηση στο γραπτό λόγο, διαιρέσεις, κλάσματα, και υπάρχει και η ιστορία που είναι κάτι καινούριο.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...