Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΠΛΥΣΙΜΟ ΡΟΥΧΩΝ - ΠΡΟΙΚΑΣ ΒΡΕΦΟΥΣ


Recommended Posts

Καλησπέρα! Μπαίνω στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και σιγά σιγά αγοράζω τα πράγματα που θα χρειαστεί το μωράκι μου.

Εδω και καιρό η πεθερά μου μου λέει ότι από τα λευκά είδη του μωρού δε θα αγοράσω τίποτα γιατί έχει αρκετά (κάποια είναι από τα παιδιά της, 30 χρόνια πριν, και κάποια από την αδερφή της και φίλες της). Ενώ εγώ επιμένω να αγοράσω καινούρια ούτε εκείνη ούτε ο άντρας μου θέλουν. Μου έχει πει ότι έχει αρχίσει να τα πλένει και χθες πήγαμε να δω και εγώ τι έχει. Τα πράγματα (κυρίως σεντόνια και πάνες) ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση.

 

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

Αρχικά κατά πόσο είναι καλό να έχω στο μωράκι μου τόσο παλιά σεντόνια;

Επίσης δε γνωρίζω με τι απορρυπαντικό τα πλένει και αν τα πλένει χώρια από τα δικά τους ρούχα. Μου έχουν πει ότι τα ρούχα του μωρού πρέπει να πλένονται με ειδικό απορρυπαντικό για μωρά και χώρια από τα δικά μας ρούχα. Πώς να τη ρωτήσω αν το έχει κάνει έτσι χωρίς να παρεξηγηθούμε; Και αν τα εχει πλύνει όλα μαζί με τα δικά τους ρούχα, να της πω να τα ξαναπλύνει με παιδικό απορρυπαντικό ή να τα πάρω εγώ εδώ και να τα πλύνω μόνη μου;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα! Μπαίνω στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και σιγά σιγά αγοράζω τα πράγματα που θα χρειαστεί το μωράκι μου.

Εδω και καιρό η πεθερά μου μου λέει ότι από τα λευκά είδη του μωρού δε θα αγοράσω τίποτα γιατί έχει αρκετά (κάποια είναι από τα παιδιά της, 30 χρόνια πριν, και κάποια από την αδερφή της και φίλες της). Ενώ εγώ επιμένω να αγοράσω καινούρια ούτε εκείνη ούτε ο άντρας μου θέλουν. Μου έχει πει ότι έχει αρχίσει να τα πλένει και χθες πήγαμε να δω και εγώ τι έχει. Τα πράγματα (κυρίως σεντόνια και πάνες) ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση.

 

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

Αρχικά κατά πόσο είναι καλό να έχω στο μωράκι μου τόσο παλιά σεντόνια;

Επίσης δε γνωρίζω με τι απορρυπαντικό τα πλένει και αν τα πλένει χώρια από τα δικά τους ρούχα. Μου έχουν πει ότι τα ρούχα του μωρού πρέπει να πλένονται με ειδικό απορρυπαντικό για μωρά και χώρια από τα δικά μας ρούχα. Πώς να τη ρωτήσω αν το έχει κάνει έτσι χωρίς να παρεξηγηθούμε; Και αν τα εχει πλύνει όλα μαζί με τα δικά τους ρούχα, να της πω να τα ξαναπλύνει με παιδικό απορρυπαντικό ή να τα πάρω εγώ εδώ και να τα πλύνω μόνη μου;

 

Φυσικά και να μην διστάζεις να την ρωτήσεις. Εννοείται πως πρέπει να πλυθούν με βρεφικό απορρυπαντικό. Πες της οτι έτσι γίνεται τώρα Αυτό τουλάχιστον προτείνουν οι παιδίατροι. Το πολύ πολύ παρτα και ξαναπλυνε τα.

Link to comment
Share on other sites

χρησιμοποιησα και εγω αρκετα δικα μου! σεντονακια και κουβερτουλες,αλλα ειναι σαν καινουργια!!!οποτε, πριν παρεις οτιδηποτε, κανε μια επισκεψη απο την πεθερα σου να αξιολογησεις την φθορα των λευκων ειδων που εχει...αν σε ικανοποιει, τοτε τα παιρνεις σπιτι σου και τα πλενεις με παιδικο απορυπαντικο και τα τακτοποιεις...αν η ποιοτητα τους εχει φθαρει πολυ με τον χρονο,τοτε αγοραζεις καποια σετακια καινουργια...η επιλογη για το τι θα επιλεξεις για το μωρο σου, ειναι αποκλειστικα δικη σου και οχι της πεθερας σου...

με το καλο να ερθει το μωρο σου

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ημουν από τις ιδιοτροπες μαμαδες που στο παιδι μου ηθελα να τα αγορασω όλα καινουρια...προφανως ειχα και την οικονομικη ανεση και μπορουσα να το κανω.Δεν ρωτησα κανεναν...πηγα και πηρα ότι ηθελα.Κι εμενα η πεθερα μου κατά καιρους μου ελεγε εχω από την ταδε η ερχοταν και μου εφερνε τσαντες με ρουχα εξω από την πορτα μου.Της ελεγα παντα ότι δε τα θελω...και ότι μπορει να τα στελνει σες ένα ιδρυμα που πηγαινει κατά καιρους ρουχα που μαζευει.Βασικα το παιδακι του οποιου τα ρουχα μου εφερνε ειχε γεννηθεί καλοκαιρι ενώ ο δικος μου χειμωνα...αρα τα δικα του καλοκαιρινα στο μωρο μου εκαναν χειμωνα και αντιστροφα.Το εξηγησα...δεν ειδα να το κατανει οποτε ειπα απλα δεν τα θελω.καποια σεντονακια πηρα από τη συνηφαδα μου στο δευτερο γιο μου.Εντελως ειλικρινα θα σου πω ότι ειδικα στο πρωτο μου παιδι από την πεθερα μου δεν ηθελα τπτ απολυτως γιατι ειχε παθει μια τρελλη μανια με το μωρο και μου δημιουργουσε πολλα προβλήματα.Σε θεματα που αφορουν το παιδι σου κι εσενα θα πρεπει να μαθεις λιγο να διαταζεις.Ορθα κοφτα ξεκάθαρα λοιπον...αν και εφόσον θελει να σε βοηθησει της αναθέτεις δουλειες.Μη μπαινεις και σε πολλες συζητήσεις μαζι της γιατι θα αρχισουν στανταρ οι συμβουλες του τι γινοταν πριν τοσα χρονια...και τοτε αυτή το υταιζε ετσι...και τοτε αυτή το κοιμιζε ετσι...και γιατι εσυ δεν τα κανεις όπως αυτή και παει λεγοντας το θεμα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πάρτα για να μην παρεξηγηθείς κ ξαναπλύντα.

Πες της όμως ό,τι δεν έχει πλύνει, να σου το δώσει να το πλύνεις εσύ.

Δυστυχώς δημιουργούνται αλληλοεξαρτήσεις κ εγώ προσωπικά θα προτιμούσα να κουραστώ περισσότερο από το να έχω "υποχρέωση".

Την προίκα κ τα ρουχαλάκια θα τα πλύνεις με ειδικό απορρυπαντικό για μωρά κ θα τα σιδερώσεις ΚΑΙ από τις δύο πλευρές, ακόμα κ τα σεντονάκια εάν μπορείς. Μιλάμε για τοσοδούλικα υφασματάκια και δεν είναι τόοοοση ταλαιπωρία, ειδικά εάν έχεις ήδη ξεκινήσει την άδεια τοκετού (εάν εργάζεσαι).

Link to comment
Share on other sites

Θα σου έλεγα να τα πάρεις και να τα πλύνεις, και ας μην τα χρησιμοποιήσεις. Δεν χρειάζεται να χαλάς την καρδιά σου για τέτοια πράγματα.

Και εμένα η μαμά μου, μου φόρτωσε τα δικά μου σεντόνια και πανάκια. Κάποια τα χρησιμοποίησα, κάποια άλλα (κυρίως αυτά με τις δαντέλες) τα έβαλα στο πατάρι και με τον καιρό θα τα διώξω.

 

Πάντως θα δεις ότι τον πρώτο καιρό χρειάζονται πολλά πανιά, και μπορεί να σου φανούν χρήσιμα. Εμένα πχ που ήταν λαίμαργος και έβγαζε γουλιές έστρωνα παντού πανάκια (στο καρότσι, στον καναπέ, στο καθισματάκι του αυτοκινήτου) και δεν προλάβαινα να πλένω.

 

Επίσης όταν κάποιος ήθελε να τον πάρει αγκαλία (που το απεύφευγα αλλά τέλος πάντων) του έδινα ένα πανάκι (πάνα αγκαλιάς) για να μην ακουμπάει με τα ρούχα. Οπότε λίγο πολύ τα χρησιμοποίησα, ακόμα και αν δεν τα έστρωσα στο κρεββατάκι (εκεί είχα βάλει τα δικά μου που τα είχα διαλέξει καινούργια, απαλά και του γούστου μου).

 

Με το καλό το μωράκι σου!

Link to comment
Share on other sites

Οι γονείς και τα πεθερικά μας έχουν ζήσει άλλη ζωή. Δε χρειάζεται να τους κάνουμε να αισθάνονται άσχημα για ΟΛΑ. Σου δίνει πράγματα; Πάρτα, πες "ευχαριστώ", πλύντα με απορρυπαντικό για βρέφη και αποθήκευσέ τα. Αν τα χρησιμοποιήσεις, έχει καλώς. Ούτε αν τα έπλυνες, ούτε πως τα έπλυνες, ούτε θέλω καινούργια. Ευχαριστώ και κάνε ότι νομίζεις στο σπίτι σου.

pJO3p2.pngB6Ndp2.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Μπαίνω στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και σιγά σιγά αγοράζω τα πράγματα που θα χρειαστεί το μωράκι μου.

Εδω και καιρό η πεθερά μου μου λέει ότι από τα λευκά είδη του μωρού δε θα αγοράσω τίποτα γιατί έχει αρκετά (κάποια είναι από τα παιδιά της, 30 χρόνια πριν, και κάποια από την αδερφή της και φίλες της). Ενώ εγώ επιμένω να αγοράσω καινούρια ούτε εκείνη ούτε ο άντρας μου θέλουν. Μου έχει πει ότι έχει αρχίσει να τα πλένει και χθες πήγαμε να δω και εγώ τι έχει. Τα πράγματα (κυρίως σεντόνια και πάνες) ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση.

 

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

Αρχικά κατά πόσο είναι καλό να έχω στο μωράκι μου τόσο παλιά σεντόνια;

Επίσης δε γνωρίζω με τι απορρυπαντικό τα πλένει και αν τα πλένει χώρια από τα δικά τους ρούχα. Μου έχουν πει ότι τα ρούχα του μωρού πρέπει να πλένονται με ειδικό απορρυπαντικό για μωρά και χώρια από τα δικά μας ρούχα. Πώς να τη ρωτήσω αν το έχει κάνει έτσι χωρίς να παρεξηγηθούμε; Και αν τα εχει πλύνει όλα μαζί με τα δικά τους ρούχα, να της πω να τα ξαναπλύνει με παιδικό απορρυπαντικό ή να τα πάρω εγώ εδώ και να τα πλύνω μόνη μου;

 

καθολου οικειοτητα ε?ωχ..δυσκολο..Εγω θα εκανα το παρακατω φιλη μου..

απλα ρωτα την.....ή αν παλι δεν θες παρε ενα πλυμενο φορμακι κ παιξε το παρακατω θεατρο...

αχ τι ωραια που μυριζει,με τι απορρυπαντικο το πλυνατε?????:-D:-D:p:p:)

Παντως πρεπει να πλενονται με ειδικο απορρυπαντικο-μαλακτικο,χωρια απο τα δικα μας,και μετα πολυ καλο σιδερωμα μεσα-εξω{απο οτι μου χουν πει κ εμενα}

Link to comment
Share on other sites

Οι γονείς και τα πεθερικά μας έχουν ζήσει άλλη ζωή. Δε χρειάζεται να τους κάνουμε να αισθάνονται άσχημα για ΟΛΑ. Σου δίνει πράγματα; Πάρτα, πες "ευχαριστώ", πλύντα με απορρυπαντικό για βρέφη και αποθήκευσέ τα. Αν τα χρησιμοποιήσεις, έχει καλώς. Ούτε αν τα έπλυνες, ούτε πως τα έπλυνες, ούτε θέλω καινούργια. Ευχαριστώ και κάνε ότι νομίζεις στο σπίτι σου.

 

Δεν είναι τόσο απλό... άλλο το να σου προσφέρει κάποιος πράγματα και άλλο να σου επιβάλλει να τα πάρεις με το έτσι θέλω... Μετά θα σου επιβάλλει να τα χρησιμοποιήσεις. Μετά θα σου επιβάλλει και άλλα και πάει λέγοντας...

 

Αν κάτι δεν το χρειάζομαι, αρνούμαι ευγενικά. Δεν θα κάνω στοκ επειδή ο άλλος είναι επίμονος. Ο άλλος οφείλει να το δεχτεί. Άντε για λόγους ευγενείας, να πάρω 1-2 πράγματα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Άλλο αυτό και άλλο να μου λέει μην αγοράσεις τίποτα γιατί έχω τα μωρουδιακά του γιού μου... Έλεος κιόλας... Αλλά αφού και ο γιος δέχεται...:rolleyes:

 

Κοιτάχτε μελλοντικές πεθερές, μην επιβάλλετε στις μελλοντικές νύφες σας (30 χρόνια μετά) να χρησιμοποιήσουν τα πράγματα που χρησιμοποιείτε τώρα στα μωρά σας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν είναι τόσο απλό... άλλο το να σου προσφέρει κάποιος πράγματα και άλλο να σου επιβάλλει να τα πάρεις με το έτσι θέλω... Μετά θα σου επιβάλλει να τα χρησιμοποιήσεις. Μετά θα σου επιβάλλει και άλλα και πάει λέγοντας...

 

Αν κάτι δεν το χρειάζομαι, αρνούμαι ευγενικά. Δεν θα κάνω στοκ επειδή ο άλλος είναι επίμονος. Ο άλλος οφείλει να το δεχτεί. Άντε για λόγους ευγενείας, να πάρω 1-2 πράγματα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Άλλο αυτό και άλλο να μου λέει μην αγοράσεις τίποτα γιατί έχω τα μωρουδιακά του γιού μου... Έλεος κιόλας... Αλλά αφού και ο γιος δέχεται...:rolleyes:

 

Κοιτάχτε μελλοντικές πεθερές, μην επιβάλλετε στις μελλοντικές νύφες σας (30 χρόνια μετά) να χρησιμοποιήσουν τα πράγματα που χρησιμοποιείτε τώρα στα μωρά σας.

πολυ καλο.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλό... άλλο το να σου προσφέρει κάποιος πράγματα και άλλο να σου επιβάλλει να τα πάρεις με το έτσι θέλω... Μετά θα σου επιβάλλει να τα χρησιμοποιήσεις. Μετά θα σου επιβάλλει και άλλα και πάει λέγοντας...

 

Αν κάτι δεν το χρειάζομαι, αρνούμαι ευγενικά. Δεν θα κάνω στοκ επειδή ο άλλος είναι επίμονος. Ο άλλος οφείλει να το δεχτεί. Άντε για λόγους ευγενείας, να πάρω 1-2 πράγματα που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. Άλλο αυτό και άλλο να μου λέει μην αγοράσεις τίποτα γιατί έχω τα μωρουδιακά του γιού μου... Έλεος κιόλας... Αλλά αφού και ο γιος δέχεται...:rolleyes:

 

Κοιτάχτε μελλοντικές πεθερές, μην επιβάλλετε στις μελλοντικές νύφες σας (30 χρόνια μετά) να χρησιμοποιήσουν τα πράγματα που χρησιμοποιείτε τώρα στα μωρά σας.

 

Αυτό ακριβως...βεβαια εξαρτάται κι από το χαρακτηρα της εκάστοτε πεθερας.Εμενα η δικισ μου ηταν λιγο...δωσε χωρο στο χωριατη.Και λεω ηταν γιατι πλεον της εχουν κοπει αυτά...τα κοψαμε με τον κακο τροπο βεβαια.

 

Κι εγω την πρωτη τσαντα που μου αφησε εξω από την πορτα την πηρα και δεν ειπα τπτ.Οταν όμως εφτασα κάθε τοσο να βρισκω εξω από την πορτα μου τσαντες με αχρηστα ρουχα ειπα δεν τα θελω.

 

Η δικια μου θεωρουσε και πολύ καλη ιδεα τα παιδια μας να φορεσουν τα βαφτιστικα που φοραγαν οι γιοι της πριν 50 χρονια...χαχαχα.Ευτυχως ειχε φαει την πικρα από τη συνειφαδα μου σε αυτό και σε μενα δεν τολμησε καν να το ζητησει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Μπαίνω στον 8ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και σιγά σιγά αγοράζω τα πράγματα που θα χρειαστεί το μωράκι μου.

Εδω και καιρό η πεθερά μου μου λέει ότι από τα λευκά είδη του μωρού δε θα αγοράσω τίποτα γιατί έχει αρκετά (κάποια είναι από τα παιδιά της, 30 χρόνια πριν, και κάποια από την αδερφή της και φίλες της). Ενώ εγώ επιμένω να αγοράσω καινούρια ούτε εκείνη ούτε ο άντρας μου θέλουν. Μου έχει πει ότι έχει αρχίσει να τα πλένει και χθες πήγαμε να δω και εγώ τι έχει. Τα πράγματα (κυρίως σεντόνια και πάνες) ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση.

 

Οι απορίες μου είναι οι εξής:

Αρχικά κατά πόσο είναι καλό να έχω στο μωράκι μου τόσο παλιά σεντόνια;

Επίσης δε γνωρίζω με τι απορρυπαντικό τα πλένει και αν τα πλένει χώρια από τα δικά τους ρούχα. Μου έχουν πει ότι τα ρούχα του μωρού πρέπει να πλένονται με ειδικό απορρυπαντικό για μωρά και χώρια από τα δικά μας ρούχα. Πώς να τη ρωτήσω αν το έχει κάνει έτσι χωρίς να παρεξηγηθούμε; Και αν τα εχει πλύνει όλα μαζί με τα δικά τους ρούχα, να της πω να τα ξαναπλύνει με παιδικό απορρυπαντικό ή να τα πάρω εγώ εδώ και να τα πλύνω μόνη μου;

 

Το νου σου. Μόνο αυτό σου λέω. Μίλα με τον άντρα σου και άκου τι σου λέει, γενικώς επικοινωνήστε, αλλά λύσε τώρα τους γόρδιους δεσμούς. Με το καλό το μωράκι.

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα!

και εμένα η πεθερά μου χρησιμοποιεί πράγματα του άντρα μου για τη μπέμπα μου....το βρίσκω πολυ΄γλυκό που τα έχει κρατήσει όλα!!! βέβαια, δεν μου επέβαλε να τα κρατήσω εγώ...μου φαίνεται απολύτως φυσιολογικό να θέλεις να ψωνίσεις για το μπεμπάκι σου καινούρια πράγματα. μπορείς - για να μην έρθεις σε σύγγρουση με το σύζηγο - να ζητήσεις λευκά είδη για δώρο από τους κοντινούς σου.

πάντως όπως και να 'χει, θα πρέπει να τα πλύνετε ξεχωριστά με βρεφικό απορρυπαντικό. λογικά θα το ξέρει και η πεθερά σου....αλλά μπορείς ευθέως να τη ρωτήσεις τί χρησιμοποίησε.

iyr2p3.png

 

tIESp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...