Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Δευτεράκια '12-'13


Recommended Posts

Συνάντηση θα κάνουμε την επόμενη βδομάδα.

Σήμερα ήτανε στην πόρτα του σχολείου ευγενική και χαμογελαστή. Με ρώτησε αν είναι καλά η μικρή τώρα γιατί ήταν ψιλοκρυωμένη.

 

Βγαίνοντας έπεσα πάνω στη μαμά που έχει το μεγάααααααλο πρόβλημα μαζί της και σε μια άλλη μαμά που συζητάγανε.

Την ρώτησα πως πάει το παιδί και μου είπε ότι κάθε μέρα του γράφει παρατηρήσεις στα τετράδιά του.

Η άλλη μαμά ήταν πολύ ευχαριστημένη και το παιδί επίσης (όπως είπε).

Συγκεκριμένα είπε, δεν ξέρω τι κάνει μέσα στην τάξη, έξω όμως είναι ευγενική και πρόσχαρη. Εμένα όμως δεν με νοιάζει τι κάνει έξω από την τάξη.

Προτιμώ έξω να είναι κέρβερος και μέσα άγγελος.

 

Τεςπα, περιμένω..............καλά μιλάμε μου δίνω συγχαρητήρια:D:D:D έχω κάνει πααααααααρα πολύ υπομονή δεδομένου του χαρακτήρα μου.

 

Η δικιά μου ίδια, έχει φτάσει στη σημείο να μου λέει "Ωχ μωρέ μαμά τι με ρωτά και με ξαναρωτάς, κάθε μέρα φωνάζει η δασκάλα":shock:

 

Epang κι εμάς η συνάντηση θα γίνει γύρω στις 12.30, στη λήξη του ωραρίου της τάξης της, οπότε παρηγορήσου.

Το μόνο που είπα , είναι να μην μας το λένε μια μέρα νωρίτερα γιατί δεν είναι δυνατόν να ζητήσω άδεια την προηγούμενη χωρίς να δημιουργήσω μεγάλο θέμα στην δουλειά (οκ εγώ έχω θέματα με τις άδειες λόγω της θέσης μου, γιατί κανείς άλλος δεν κάνει την δουλειά μου).

 

Και σας ξανακουράζω............είμαι προκατειλημμένη???????? και ακόμα χειρότερο, είμαι τρελλή???????:-P:-P

 

καμιά δασκάλα δεν μπαίνει στο θέμα μας ρε παιδιά??

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 124
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Χάρλοου, οπωσδήποτε δεν είναι παιδαγωγικό το σκίσιμο του τετραδίου ούτε οι φωνές. Θα σου συνιστούσα ψυχραιμία και ηρεμία -έστω και με βαλεριάνα!

Και στο δικό μας σχολείο υπάρχει μια δασκάλα που δημιουργεί παρόμοια προβλήματα με τη δική σας, πέρισυ είχε το άλλο τμήμα της πρώτης και φέτος ξαναπήρε πρώτη. Μια μαμά που γνωρίζω και είχε θέμα το παιδί της πέρισυ άλλαξε σχολείο φέτος για να την αποφύγει και στη δευτέρα. Αυτό που της είχε πει ο σύλλογος είναι ότι μόνο αν πάνε πολλοί γονείς στην πρωτοβάθμια και διαμαρτυρηθούν, μπορεί να κινηθεί μια διαδικασία, διαφορετικά ένας κούκος δε φέρνει την άνοιξη.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Και σ΄ότι αφορά τα μαθήματα, ο δικός μου δεν κάνει την επανάσταση που έκανε πέρισυ για να κάτσει να μελετήσει. Ευτυχώς, είναι πιο συνειδητοποιημένος φέτος, μεγαλώνουν και τα βλέπουν αλλιώς! Κάναμε συνάντηση, στην οποία η δασκάλα μας είπε ότι θα επιμείνει πολύ στη γραπτή έκφραση. Κάθε Παρασκευή θα γράφουν έκθεση στο σχολείο΄την 1η ώρα θα συζητούν το θέμα και θα γράφουν τις ιδέες στον πίνακα και τη 2η θα γράφουν την έκθεση με αφορμή όσα συζήτησαν. Στο τετράδιο της γραμματικής, όπου κολλάμε τις σχετικές φωτοτυπίες που μας δίνει, τους γράφει τις οικογένειες των λέξεων, πχ. έλαιον-λάδι-ελαιόλαδο-καλαμποκέλαιο κ.α.και κάνουν προτάσεις. Στη 2η σελίδα έχει μια εικόνα που ζητάει περιγραφή. Θα κάνουν επίσης πολλά κείμενα από το ανθολόγιο και μας πήγαμε και το λεξικό στο σχολείο. Αντιγραφή τους βάζει μια παράγραφο μεγαλούτσικη θα έλεγα. Επίσης, μας είπε ότι τα μαθηματικά φέτος θα είναι πιο δύσκολα και απαιτητικά από πέρισυ και το βιβλίο δεν είναι κι ότι καλύτερο.

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά στη συνάντηση γονέων (αυτή που έγινε στις 12,30 στο τέλος του ωραρίου της δασκάλας) ήρθαν μόνο οι μισοί γονείς, μερικοί από τους οποίους πράγματι πήραν 2ωρη άδεια στη μέση της δουλειάς τους. Της το είπαμε, και μας απάντησε ότι με 25 γονείς δεν θα ήταν δυνατόν να βρει ποιά ώρα θα βόλευε τους περισσότερους. OK... τι να πεις... πάλι καλά που μπορέσαμε τουλάχιστον να πάμε μερικοί για να ενημερώσουμε και τους υπόλοιπους γιατί αλλιώς θα έκανε ενημέρωση μόνο σε γιαγιάδες και παππούδες που δεν ακούν ή δεν καταλαβαίνουν ούτε τα μισά...

Μας κράτησε 45 λεπτά, μας είπε ότι τα βιβλία των μαθηματικών είναι χάλια και γιαυτό θα κάνουν πολλά στον πίνακα και πολλές φωτοτυπίες και μόνο στα γρήγορα από το βιβλίο και όχι όλα. Και οι γονείς είπε να μην τους κάνουμε τίποτα από τα βιβλία των μαθηματικών, αν θέλουμε να κάνουμε επανάληψη μόνο από τις φωτοτυπίες. Λέει ότι στόχος για φέτος είναι να μάθουν προπαίδεια !!!! (πως???? υπάρχει κανένα μαγικό??)

Πολύ σημαντικό μας είπε ότι είναι να μάθουν καλή ανάγνωση φέτος γιατί του χρόνου αρχίζουν Ιστορία και Θρησκευτικά, οπότε θα έχουν πρόβλημα αν δεν έχουν μάθει να διαβάζουν γρήγορα και να καταλαβαίνουν τι διαβάζουν από φέτος.

Μας είπε ότι είναι μικρά ακόμα .... όλο μιλάνε και όλο θέλουν να παίζουν στην τάξη (είναι και 25, μόλις σταματάει το ένα, αρχίσει το άλλο...), αλλά θα πρέπει να αρχίσουμε σιγά-σιγά να έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από εκείνα για να πιάνουν τόπο αυτά που μαθαίνουν. Αλλά μόνο με το καλό... όχι πίεση ... όχι με νεύρα ... όχι με κλάματα... Μόλις τα δούμε να ζορίζονται και να κλαίνε, να τα αφήνουμε λίγο να ηρεμούν και μετά με το καλό να τα βάζουμε να συνεχίσουν. Είπε ότι μέχρι τα Χριστούγεννα, ουσιαστικά θα κάνουν επαναλήψεις σε ότι ήδη έχουν κάνει, αλλά με περισσότερη ανάλυση και εξάσκηση ώστε να τα μάθουν καλά, και μετά θα είναι πιο εύκολο να μάθουν καινούργια πράγματα. Άντε.. και καλό κουράγιο...

Link to comment
Share on other sites

ε δεν...:( καθε μερα γρινια....μολις σχολαμε αρχιναμε..μεχρι να κανουμε τα μαθηματ...οχι δεν μπορω.οχι δεν ξερω .οχι οχι..

της πρωτες 2 βδομαδεσ...ηταν αστα να πανε..ειπα οκ..αρχη ειναι..την προηγουμενη βδομαδα ολα καλα...τα εκανε μονη της..

σημερα παλι..την αφησα να παιξει..ειπε μετα...θα τα κανει..παω τωρα μεσα...δεν εκανε. τπτ...ξερετε τι εκανα;;;εβγαλα ολα τα βιβλια της αδιασα την τσαντα της..

και την ειπα δεν χρεαζετε αγαπη μ να κανεις τπτ..δεν ξαναπας σχολειο...:rolleyes:θα παω εγω αυρο τα βιβλια πισω...

δεν μπορω αλλο...καθε μερα να χω αυτο...ειναι ψιχοφθορο....:(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ε δεν...:( καθε μερα γρινια....μολις σχολαμε αρχιναμε..μεχρι να κανουμε τα μαθηματ...οχι δεν μπορω.οχι δεν ξερω .οχι οχι..

της πρωτες 2 βδομαδεσ...ηταν αστα να πανε..ειπα οκ..αρχη ειναι..την προηγουμενη βδομαδα ολα καλα...τα εκανε μονη της..

σημερα παλι..την αφησα να παιξει..ειπε μετα...θα τα κανει..παω τωρα μεσα...δεν εκανε. τπτ...ξερετε τι εκανα;;;εβγαλα ολα τα βιβλια της αδιασα την τσαντα της..

και την ειπα δεν χρεαζετε αγαπη μ να κανεις τπτ..δεν ξαναπας σχολειο...:rolleyes:θα παω εγω αυρο τα βιβλια πισω...

δεν μπορω αλλο...καθε μερα να χω αυτο...ειναι ψιχοφθορο....:(

 

Καλησπέρα απελπισμένη μου!

 

Δεν ξέρω αν έχετε άλλες δραστηριότητες πλην του σχολείου, βοηθάει όμως πολύ αν την ενημερώσεις ότι για να πάει οπουδήποτε θα πρέπει να έχει κάνει τα μαθήματά της. Εγώ εφήρμοσα και με τα 2 μου παιδιά το τρίπτυχο μεσημεριανό φαγητό-διάβασμα-δραστηριότητες ή ξεκούραση ή DVD από την 1η Δημοτικού και λειτουργεί μέχρι και σήμερα (2α Γυμνασίου και Ε' Δημοτικού). Δοκίμασέ το, συνήθως πιάνει! Να είσαι όμως έτοιμη να της αρνηθείς το ¨καλό¨μέρος του προγράμματος αν δεν έχει τελειώσει με τα διαβάσματά της. Καλή επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα απελπισμένη μου!

 

Δεν ξέρω αν έχετε άλλες δραστηριότητες πλην του σχολείου, βοηθάει όμως πολύ αν την ενημερώσεις ότι για να πάει οπουδήποτε θα πρέπει να έχει κάνει τα μαθήματά της. Εγώ εφήρμοσα και με τα 2 μου παιδιά το τρίπτυχο μεσημεριανό φαγητό-διάβασμα-δραστηριότητες ή ξεκούραση ή DVD από την 1η Δημοτικού και λειτουργεί μέχρι και σήμερα (2α Γυμνασίου και Ε' Δημοτικού). Δοκίμασέ το, συνήθως πιάνει! Να είσαι όμως έτοιμη να της αρνηθείς το ¨καλό¨μέρος του προγράμματος αν δεν έχει τελειώσει με τα διαβάσματά της. Καλή επιτυχία!

 

παει μονο τενισ και ενωειτε δεν πηγε τωρα(3 η ωρα ειχε..)εστηλα μονο τον μικρο...και ετσιτο εκανε περισι...φαγητο.μαθηματα και μετα οτι θελει..!φετος δεν ξερω..τι την επιασε...ενω χερεται να παει...μετα κατι την πιανει..και αρχινα η γρινια...:mad:

Link to comment
Share on other sites

ε δεν...:( καθε μερα γρινια....μολις σχολαμε αρχιναμε..μεχρι να κανουμε τα μαθηματ...οχι δεν μπορω.οχι δεν ξερω .οχι οχι..

της πρωτες 2 βδομαδεσ...ηταν αστα να πανε..ειπα οκ..αρχη ειναι..την προηγουμενη βδομαδα ολα καλα...τα εκανε μονη της..

σημερα παλι..την αφησα να παιξει..ειπε μετα...θα τα κανει..παω τωρα μεσα...δεν εκανε. τπτ...ξερετε τι εκανα;;;εβγαλα ολα τα βιβλια της αδιασα την τσαντα της..

και την ειπα δεν χρεαζετε αγαπη μ να κανεις τπτ..δεν ξαναπας σχολειο...:rolleyes:θα παω εγω αυρο τα βιβλια πισω...

δεν μπορω αλλο...καθε μερα να χω αυτο...ειναι ψιχοφθορο....:(

 

Ναι, είναι απίστευτα ψυχοφθόρο. Το πέρασα και γω πέρισυ στην πρώτη στο μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς.

 

Εγώ θα το έριχνα λιγο στο φιλότιμό της (σ' αλλα παιδιά πιάνει, σ' άλλα όχι). Του στυλ: α, οκ, δε θέλεις να μελετήσεις; πολύ ωραία! Το σχολείο είναι δική σου δουλειά, όπως δική μου είναι η εργασία μου, το σπίτι κλπ κλπ. Μην γράψεις/διαβάσεις κι αύριο θα σου πει η δασκάλα σου ό,τι χρειάζεται. Και θα την άφηνα να πάει έτσι, θα ενημέρωνα το πρωί τη δασκάλα και θα το άφηνα να το χειριστεί και να της μιλήσει εκείνη.

(Πέρισυ στο γιο μου ήταν το μόνο που έπιανε, δεν ήθελε με τίποτα να τον ντροπιάσει μπροστά στους άλλους ή να την απογοητεύσει, γι' αυτό στο γράφω).

 

Πάντως τα παιδιά μας περνάνε διάφορες φάσεις με το διάβασμα. Συμμαθητής του γιου μου, πέρισυ ήταν το πιο καλόβολο παιδί με το διάβασμα, δεν χρειαζόταν ούτε να του πει η μαμά μια κουβέντα κι έτρεχε να διαβάσει μετά το φαγητό, φέτος... ούτε στρώνεται, ούτε παίρνει από κουβέντες, έχει σηκώσει επανάσταση. Σα να είναι άλλο παιδί!

 

 

Αγόρια μου είστε οι λατρείες μας!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, είναι απίστευτα ψυχοφθόρο. Το πέρασα και γω πέρισυ στην πρώτη στο μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς.

 

Εγώ θα το έριχνα λιγο στο φιλότιμό της (σ' αλλα παιδιά πιάνει, σ' άλλα όχι). Του στυλ: α, οκ, δε θέλεις να μελετήσεις; πολύ ωραία! Το σχολείο είναι δική σου δουλειά, όπως δική μου είναι η εργασία μου, το σπίτι κλπ κλπ. Μην γράψεις/διαβάσεις κι αύριο θα σου πει η δασκάλα σου ό,τι χρειάζεται. Και θα την άφηνα να πάει έτσι, θα ενημέρωνα το πρωί τη δασκάλα και θα το άφηνα να το χειριστεί και να της μιλήσει εκείνη.

(Πέρισυ στο γιο μου ήταν το μόνο που έπιανε, δεν ήθελε με τίποτα να τον ντροπιάσει μπροστά στους άλλους ή να την απογοητεύσει, γι' αυτό στο γράφω).

 

Πάντως τα παιδιά μας περνάνε διάφορες φάσεις με το διάβασμα. Συμμαθητής του γιου μου, πέρισυ ήταν το πιο καλόβολο παιδί με το διάβασμα, δεν χρειαζόταν ούτε να του πει η μαμά μια κουβέντα κι έτρεχε να διαβάσει μετά το φαγητό, φέτος... ούτε στρώνεται, ούτε παίρνει από κουβέντες, έχει σηκώσει επανάσταση. Σα να είναι άλλο παιδί!

 

 

και ετσι κανω.την ειπαοκ δεν θα κανεις τπτ βαλτα στην ταντα τα βιβλια...

5 η ωρα πηγε και δεν ειπενα τα κανει...!ενωειτε οτι δεν την αφηνω να δει παιδικα και δεν θα παμε βολτα εξω,,,σημερα ας την βγαλει εσα στο δωματιο της:mad:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μετά από κουβεντούλα που είχα με την δασκάλα έχω να πω ότι δεν μου έδωσε καμία αφορμή να την κουτουπώσω:lol::lol::lol:, σημαντικό, πολύ σημαντικό αυτό για μένα:lol::lol:δεδομένου και του χαρακτήρα μου, που σε ότι έχει σχέση με το παιδί μου (και γενικότερα τα παιδιά) πρώτα βαράω και μετά μιλάω:lol:

 

Της είπα ευθέως τι με ενοχλεί για να ακούσω και την δική της άποψη.

Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι προσπαθεί να επιβάλει την τάξη (στην τάξη:-P) με κάποιο ίσως λαθεμένα αυστηρό τρόπο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι αυτή η τρελλή που κακοποιεί τα παιδιά μας.

 

Τες πα της είπα κι άλλα πολλά και μου είπε κι εκείνη.

Θέλω να πιστεύω ότι με την "αναταραχή" που δημιουργήθηκε , εμείς καταλάβαμε ότι δεν θα μας κακοποιήσει τα παιδιά μας κι αυτή κατάλαβε ότι ο τρόπος της ίσως πρέπει να είναι πιο light και ότι κάποιοι γονείς την "ελέγχουν" και δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει.

 

Δεν έχω διαμορφώσει τελική εικόνα ακόμα, είμαι στο περίμενε, τουλάχιστον σταμάτησα να φουντώνω με τις λαλακίες που ακούω δεξιά και αριστερά.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Στέλνω πρώτη φορά μήνυμα εδώ δε ξέρω αν το κάνω σωστά , θα δείξει αφού το ποστάρω...

 

Harlow φυσικά και είναι απαράδεκτο να σκίζεις σελίδα απο ένα τετράδιο μαθητή. Είμαι δασκάλα , έχω δει μαθηματικά γραμμένα στην ορθογραφία, ορθογραφία στο τετράδιο μαθηματικών αλλά ποτέ δεν έχω σκίσει σελίδα. Την πρώτη φορά εξηγείς στο παιδί προφορικά που γράφουμε τι, τη δεύτερη φορά το σημειώνεις σαν παρατήρηση αφου το έχεις διορθώσει κανονικά την άσκηση. Φέτος που έχω Στ ζήτησα σε ένα μαθητή να γράψει ξανά την έκθεση όποτε έχει χρόνο γιατί την είχε γράψει στα μαθηματικά και εγώ θέλω τις εργασίες πάνω στο γραπτό λόγο μαζεμένες. Αλλά με ήρεμο τρόπο και όποτε μπορεί το παιδί ( το έκανε την ίδια μέρα)

Τα δευτεράκια για αρκετό καιρό στην αρχή της χρονιάς είναι σαν πρωτάκια, πελαγωμένα και δε θυμούνται και πολλά απο όσα έκαναν στην πρώτη.Σιγά σιγά όμως όλα επανέρχονται....

Link to comment
Share on other sites

Πως πάνε τα δευτεράκια σας?? Πως τα βλέπετε τα πράγματα τώρα που μπήκαν σε ρυθμό??

Ο δικός μου καταλαβαίνει καλύτερα τις ασκήσεις και τις κάνει περισσότερο μόνος του, συνήθως σε 1,3-2 ώρες.

Εχουμε αρχίσει και την προπαίδεια, κάνανε το 1 & το 2 αλλά μου έκανε εντύπωση ότι το επί τους το γράφει με τελεία . αντί για Χ, συμβαίνει σε όλους ή είναι

ιδιαιτερότητα της δικής μας δασκάλας??

Link to comment
Share on other sites

Έχετε αρχίσει προπαίδεια???????????????:confused::confused::confused:

ΠΟλύ γρήγορα σας πάει.

 

Εμάς μας είπε ότι η προπαίδεια είναι κυρίως για την τρίτη τάξη (για να την καταλάβει καλά το παιδί) αλλά αρχίζει από την δευτέρα.

Θα κάνουν μεν κάποια πράγματα αλλά θα την αρχίσουν συστηματικά από Φεβρουάριο.!!!!!!!

 

Ίσως εξαρτάται και από το σύνολο των μαθητών της τάξης, το πόσο στροφάρουν. Τι να πω!!!!

 

Αυτό με την τελεία με ενδιαφέρει και μένα.

Θα ρωτήσω και την δικιά μας δασκάλα να δω (μόλις ευκαιρήσω).

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Πως πάνε τα δευτεράκια σας?? Πως τα βλέπετε τα πράγματα τώρα που μπήκαν σε ρυθμό??

Ο δικός μου καταλαβαίνει καλύτερα τις ασκήσεις και τις κάνει περισσότερο μόνος του, συνήθως σε 1,3-2 ώρες.

Εχουμε αρχίσει και την προπαίδεια, κάνανε το 1 & το 2 αλλά μου έκανε εντύπωση ότι το επί τους το γράφει με τελεία . αντί για Χ, συμβαίνει σε όλους ή είναι

ιδιαιτερότητα της δικής μας δασκάλας??

 

 

 

Έχετε αρχίσει προπαίδεια???????????????:confused::confused::confused:

ΠΟλύ γρήγορα σας πάει.

 

Εμάς μας είπε ότι η προπαίδεια είναι κυρίως για την τρίτη τάξη (για να την καταλάβει καλά το παιδί) αλλά αρχίζει από την δευτέρα.

Θα κάνουν μεν κάποια πράγματα αλλά θα την αρχίσουν συστηματικά από Φεβρουάριο.!!!!!!!

 

Ίσως εξαρτάται και από το σύνολο των μαθητών της τάξης, το πόσο στροφάρουν. Τι να πω!!!!

 

Εμείς που την κάναμε πέρυσι μέχρι το 5 ήταν με Χ.

Φέτος μας είπε ότι θα μάθουμε άπταιστα μέχρι το 12.

Harlow αυτό για την τρίτη πρώτη φορά του ακούω.Στην τρίτη πρέπει να είναι πανέτοιμα και να την ξέρουν πολύ καλά.

Είναι κάτι που δεν το λέει η δική μας δασκάλα αλλά συζητάμε με πολλούς γονείς. Τα περισσότερα παιδάκια που πάει στην μπάλα είναι γ' δημοτικού και σε διαφορετικά σχολεία.

Όλα ξέρουν την προπαίδεια.Στην γ κάνουν πολλαπλασιασμό με 3ψηφιο πάνω.

Σήμερα πήγα βρήκα τη δασκάλα διότι έχω φρικάρει...Κάθε μέρα στην ορθογραφία πρόσεχε, πρόσεχε συν το ότι το απόγευμα ( εκτός των ημερών που έχουμε μπάλα ) μου βγάζει την πίστη.

Η δασκάλα μου είπε ότι είναι παρα πολύ καλός απλά είναι στον κόσμο του.

Το μόνο που θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε πρόβλημα είναι τα γράμματα του...:|

Τεσπα εγώ τα περίμενα πολύ χειρότερα και είχα αγχωθεί.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλημερα κορίτσια! και εμείς πάμε καλά, τους βάζει λίγα η δασκάλα το πολύ 20' διάβασμα και τέλος. Πολύ δουλειά μέσα στην τάξη και ειναι σχεδόν ετοιμη απο το σχολείο. Μόνο αντιγραφή και ορθογραφία έχει και μετά παιχνίδι! Σχετικά με τον πολλαπλασιασμό και η κόρη μου ξέρει νερακι μέχρι το 5 και σαν τραγουδακί και σαν έννοια. Μεχρι στιγμής πάντως ειναι ευκολη τάξη η δευτερα απο αυτά που βλέπω

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα και εμεις ξεκινησαμε καλα θα ελεγα μεγαλη βελτιωση στο γραψιμο και στην αναγνωση απο περυσι αλλα βρε κοριτσια εμενα οταν γραφει την ορθοφραφια του μπερδευεται λιγο οταν καμια λεξουλα εχεις διψηφα συμφωνα π.χ εχθες ειχαμε την λεξη ¨εφτιαχνε" ζοριστηκε πολυ για να μαθει πως να την γραφει εσεις εκει πως τα πατε? και κατι τελευταιο ανγνωση στο κειμενο ποσες φορες κανετε? εμεις την κανουμε 3 το πολυ 4 μχρι να παρει φορα.Περιμενω να μου γραψετε

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα και εμεις ξεκινησαμε καλα θα ελεγα μεγαλη βελτιωση στο γραψιμο και στην αναγνωση απο περυσι αλλα βρε κοριτσια εμενα οταν γραφει την ορθοφραφια του μπερδευεται λιγο οταν καμια λεξουλα εχεις διψηφα συμφωνα π.χ εχθες ειχαμε την λεξη ¨εφτιαχνε" ζοριστηκε πολυ για να μαθει πως να την γραφει εσεις εκει πως τα πατε? και κατι τελευταιο ανγνωση στο κειμενο ποσες φορες κανετε? εμεις την κανουμε 3 το πολυ 4 μχρι να παρει φορα.Περιμενω να μου γραψετε

Link to comment
Share on other sites

Vicky και εμείς την ανάγνωση 2-3 ή και 4 φορές (αν είναι δύσκολη) την κάνουμε μέχρι να τη διαβάζει νεράκι..

Για την ορθογραφία στις λέξεις με πολλά σύμφωνα και πολλά φωνήεντα νομίζω ότι θα βοηθήσει αν κάνετε εξάσκηση στο συλλαβισμό, γιατί μόλις μάθει να τη συλλαβίσει θα καταλάβει τη θέση που πρέπει να έχει κάθε γράμμα μέσα στη λέξη. Μπορείς να ρωτήσεις και τη δασκάλα του αν έχει εντοπίσει αυτό το πρόβλημα και τι ιδέα έχει να σου δώσει εκείνη. Μην αγχώνεσαι, θα συνηθίσει σιγά σιγά με την εξάσκηση.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα και εμεις ξεκινησαμε καλα θα ελεγα μεγαλη βελτιωση στο γραψιμο και στην αναγνωση απο περυσι αλλα βρε κοριτσια εμενα οταν γραφει την ορθοφραφια του μπερδευεται λιγο οταν καμια λεξουλα εχεις διψηφα συμφωνα π.χ εχθες ειχαμε την λεξη ¨εφτιαχνε" ζοριστηκε πολυ για να μαθει πως να την γραφει εσεις εκει πως τα πατε? και κατι τελευταιο ανγνωση στο κειμενο ποσες φορες κανετε? εμεις την κανουμε 3 το πολυ 4 μχρι να παρει φορα.Περιμενω να μου γραψετε

 

 

εμείς κάνουμε ανάγνωση μέχρι να την πει νεράκι ( και φυσικά να μην χρησιμοποιούμε δικιές μας λέξεις στο κείμενο :lol::lol::lol: ).Δηλ. αν στη 2η το πει οκ σταματάμε.

Όσο αναφορά την ορθογραφία είναι κάτι που δεν πρέπει να σε αγχώνει, διότι διορθώνεται με την τριβή και την επανάλειψη.

υ.γ. Όσο αναφορά το "εφτιανε" έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο δικός μου ποτέ δεν πρόκειται να το γράψει σωστά:)

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

και μεις αναγνωση την κανουμε2 3 φορες..το βραδι την κανουμε μια τελευτεα επαναληψη..

στα μαθηματικα δεν βγαζω γρι!!οτι νανε ειναι τοβιβλιο:rolleyes:

ειναιτωρα στο μαθημα το μισο του 20 ειναι 10..

αλλα πως μαθενουμε οτι το μισο του70 ειναι το 35:confused:οκ το κανανε στο σχολειο...πρεπει να το κανω καισπιτι;;;δεν μπορω να της το εξηγισω...

Link to comment
Share on other sites

και μεις αναγνωση την κανουμε2 3 φορες..το βραδι την κανουμε μια τελευτεα επαναληψη..

στα μαθηματικα δεν βγαζω γρι!!οτι νανε ειναι τοβιβλιο:rolleyes:

ειναιτωρα στο μαθημα το μισο του 20 ειναι 10..

αλλα πως μαθενουμε οτι το μισο του70 ειναι το 35:confused:οκ το κανανε στο σχολειο...πρεπει να το κανω καισπιτι;;;δεν μπορω να της το εξηγισω...

 

thampelina εμάς στην ενημέρωση μας είπε ότι το βιβλίο των μαθηματικών είναι παντελώς "άκυρο".Έχουν κάνει άπειρες εισηγήσεις αλλά...

Ευτυχώς στο σπίτι δεν χρειάζεται να κάνουμε απολύτρως τίποτα.Έρχεται πανέτοιμος και κάνει μόνος τη φωτοτυπία.Τώρα πως βρίσκει ότι το 35 είναι μισό του 70 δεν ξέρω.Κάνουν διάφορα κόλπα.

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

thampelina εμάς στην ενημέρωση μας είπε ότι το βιβλίο των μαθηματικών είναι παντελώς "άκυρο".Έχουν κάνει άπειρες εισηγήσεις αλλά...

Ευτυχώς στο σπίτι δεν χρειάζεται να κάνουμε απολύτρως τίποτα.Έρχεται πανέτοιμος και κάνει μόνος τη φωτοτυπία.Τώρα πως βρίσκει ότι το 35 είναι μισό του 70 δεν ξέρω.Κάνουν διάφορα κόλπα.

να σε καλαβρε νταλια..ειπακαιγω..μηπωςπρεπει να τα κανω σπιτι...και εμας τα κανουνε στο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites

το μισο του 30 ειναι το 15 και το μαθαινει ως εξης το 30 ειναι το 20 και το 10 , τα μισα τους ειναι τα 10 και το 5 ... ετσι προκυπτει το 15 για το 30. το ιδιο και στο 50, 70 , 90....... εμενα η δικια μου αυτο μου ειπε οτι τους εμαθε.....

γλωσσα που ειστε???

Link to comment
Share on other sites

Γλωσσα μολις αρχισαμε την πεμπτη ενοτητα, φετος η δικια μας βαζει επαναληπτικο καθε φορα που τελειωνει μια ενοτητα,καλο αυτο ευκαιρια για να κανουμε μια επαναληψουλα.

Στα μαθηματικα οπως λεει η Ιζι το σπανε καλο ειναι να κανετε και μια επαναληψη στο σπιτι για να τα εμπεδωνουν καλυτερα νομιζω, εμεις το κανουμε και λιγο στυλ παιχνιδιου την ρωταω εγω μισα και αυτη διπλασια και το αναποδο.

 

Καλα το βιβλιο μαθηματικων ειναι επιεικως απαραδεκτο,ουτε οι πρωτοδεσμιτες δεν το καταλαβαινουν.

z1QBp3.png UKB8p3.png

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...