Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Πως κοιμίζετε τα μωράκια σας;


xanthi&nepheli

Recommended Posts

Καλημέρα σας!

 

Είμαι νέα στο forum και μόλις 3,5 μήνες μαμά.

 

Έχω ήδη βάλει τη μικρή μου σε ένα πρόγραμμα δηλαδή να τρώει, να παίζει και να κοιμάται και μπορώ να πω πως τα καταφέρνουμε καλά.

Το μόνο πρόβλημα είναι κάθε φορά που την βάζω στο κρεβάτι της να κοιμηθεί, κατά τη διάρκεια της μέρας αλλά και το βράδυ, δίνουμε μια μικρή μάχη. Κλαίει συνέχεια και πολλές φορές δεν σταματάει καθόλου και αναγκαστικά την παίρνω αγκαλιά. Καταλαβαίνω ότι νυστάζει αλλά δεν μπορεί να χαλαρώσει και να αποκοιμηθεί;

Εσείς πως βάζετε τα μικρά σας για ύπνο σε αυτή την ηλικία;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Σ'αυτή την ηλικία κοιμόταν στην αγκαλιά μου και την έβαζα στο κρεβάτι της. Ωσπου μια μέρα ανέλαβε ο άντρας μου. Της έβαλε μουσικούλα και ένα αρκουδάκι και την έβαλε στο κρεβατάκι της. Αυτό ήταν. Από τότε έτσι. Μόνο που χαλαρώνει αγκαλίτσα εννοείται και μετά με φιλάκι κρεβάτι με αρκουδάκι για νάνι.

Πάντως ακόμη είναι πολύ μωρούλι για να επιμείνεις σε πρόγραμμα.. Στην αγκαλίτσα αποκοιμιέται;

Link to comment
Share on other sites

εμας σε αυτη την ηλικια τον αφηνα στην κουνια του χαζευε λιγο τα παιχνιδακια του και κοιμοτανε μονοςτου, τωρα που ειναι καπως ανησυχος οταν του σινω το γαλα φροντιζω παντα να εχει ηρεμια ο χωρος και του λεω κι ενα τραγουδακι και χαλαρωνει, ετσι οταν τον αφηνω στη κουνια μπορει να στριφογυρισει λιγο αλλα κοιμαται

Link to comment
Share on other sites

PEG PEREGO Δεκαετίας, μιας φίλης, ξαπλώνει τελείως και γίνεται σαν κρεβατάκι, το έχεις μόνιμα στο σπίτι, και όταν τα πιάνει γκρίνια κακιά, το βάζεις μέσα, το κουνάς 2 λεπτά, και αυτό ήταν.. και φυσικά λιλα πιπίλα, κάνει και αυτή καλά την δουλειά της!

Μετά από λίγη ώρα που κοιμάται πλέον βαριά τον μεταφέρω και στο κρεββατάκι.. στην πρώτη μου κόρη το χρησιμοποίησησα μέχρι ενός έτους σχεδόν, στον μικρό τώρα επίσης με έχει σώσει. Σε γενικές γραμμές βέβαια, όταν δεν γκρινάζει, απλά τον βάζω στο κρεβάτι και του ρίχνω ένα σκέπασμα να τρίβει στα χεράκια του, και από εκεί πάρνει μόνος του τον δρόμο… σε λίγο κοιμάται.

 

s-age.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο δικός μου ο μπέμπης (επίσης 3,5 μηνών) κοιμάται μόνο στην αγκαλιά μου όταν θηλάζει και μετά τον μεταφέρουμε στην κούνια του. Εμείς δεν ακολουθούμε κάποιο πρόγραμμα με εξαίρεση το βραδυνό του μπάνιο, σε όλα τα υπόλοιπα ακολουθούμε το ρυθμό του!

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σ'αυτή την ηλικία κοιμόταν στην αγκαλιά μου και την έβαζα στο κρεβάτι της. Ωσπου μια μέρα ανέλαβε ο άντρας μου. Της έβαλε μουσικούλα και ένα αρκουδάκι και την έβαλε στο κρεβατάκι της. Αυτό ήταν. Από τότε έτσι. Μόνο που χαλαρώνει αγκαλίτσα εννοείται και μετά με φιλάκι κρεβάτι με αρκουδάκι για νάνι.

Πάντως ακόμη είναι πολύ μωρούλι για να επιμείνεις σε πρόγραμμα.. Στην αγκαλίτσα αποκοιμιέται;

 

Μετά από αρκετή ώρα αγκαλίτσα σίγουρα θα κοιμηθεί αλλά γενικά θέλω να αποφεύγω τις πολλές αγκαλιές και το κούνημα για να κοιμηθεί γιατί θα μάθει έτσι

και μετά θα πρέπει συνέχεια κάποιος να την κουνάει για να κοιμηθεί.

Link to comment
Share on other sites

k emena stin arxi i8ele kounima gia na koimi8ei...ligo prin kleisoume ton 3o mina opote nustaze k ton eixa agakalia gkriniaze k etsi dokimasa na ton afisw stin kounia tou...

apo tote otan nustaxei ton afinw stin kounia tou k koimatai monos tou!!!

makari na sunexisei etsi omws apo toi diavazw k sto forum allazoun sunexeia xougia se auti tin ilikia!!

Link to comment
Share on other sites

Eιναι μικρουλι ακομη!Αν εχει αναγκη απο αγκαλια για να κοιμηθει παρτην αγκαλιτσα!Θα κανεις ανα διαστηματα αποπειρες να την αφηνεις πριν αποκοιμηθει τελειως μεχρι να ειναι κι εκεινη ετοιμη να αποχωρηστει την αγκαλια σου!Μπορει να κλαιει επειδη θελει αγκαλια και αν την αφηνεις να κλαει να την πιανει νευρικοτητα και μετα ειναι χειροτερα!

Με λιγα λογια δωστης αυτο που θελει και σταδιακα φερτην εκει που θελεις εσυ!

Ενα σταθερο προγραμμα ειδικα το βραδυ μπανακι -γαλα-μουσικουλα και νανι παντα βοηθαει

Link to comment
Share on other sites

Eιναι μικρουλι ακομη!Αν εχει αναγκη απο αγκαλια για να κοιμηθει παρτην αγκαλιτσα!Θα κανεις ανα διαστηματα αποπειρες να την αφηνεις πριν αποκοιμηθει τελειως μεχρι να ειναι κι εκεινη ετοιμη να αποχωρηστει την αγκαλια σου!Μπορει να κλαιει επειδη θελει αγκαλια και αν την αφηνεις να κλαει να την πιανει νευρικοτητα και μετα ειναι χειροτερα!

Με λιγα λογια δωστης αυτο που θελει και σταδιακα φερτην εκει που θελεις εσυ!

Ενα σταθερο προγραμμα ειδικα το βραδυ μπανακι -γαλα-μουσικουλα και νανι παντα βοηθαει

 

έχουμε αυτό το πρόγραμμα κάθε βράδυ αλλά τόσο δυνατά που κλαίει ούτε την μουσικούλα δεν μπορεί να ακούσει και να χαλαρώσει...!Από χθές την βάζω στην κούνια της fisherprize και λίγο πριν κοιμηθεί εντελώς την μεταφέρω στο κρεβάτι της. Αυτό όμως δεν πετυχαίνει πάντα γιατί δεν χαλαρώνει πάντα στην κούνια και κλαίει πολύ έντονα ακόμη και εκεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει τις περισσότερες διαφωνίες μεταξύ μαμάδων, μαζί με το θέμα "να κοιμάται στην κρεβατοκάμαρα τους πρώτους μήνες ή κατευθείαν στο παιδικό;".

Είναι λοιπόν η σχολή του "ας το να κλάψει, γιατί θα καλομάθει στην αγκαλιά" και η σχολή "την αγκαλιά πρέπει να τη δίνουμε απλόχερα".

 

Τίποτα δεν θεωρείται πανάκεια, γιατί κανένα παιδί δεν είναι ίδιο. Ούτε ο συναισθηματικός κόσμος των γονιών είναι ίδιος, από τον οποίο πολλά εξαρτώνται..

 

Αν πρέπει να κατηγοριοποιηθούμε λοιπόν, εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία. Η κόρη μου είναι σήμερα 4 χρονών, και έχει μάθει από μωρό να μπαίνει στο κρεβάτι ξύπνια και να αποκοιμάται μόνη της. Με κάτι να χαζεύει και την κατάλληλη μουσική υπόκρουση. Στην αρχή φυσικά και έχει κλάψει. Άλλες φορές πιο έντονα και άλλες λιγότερο. Υπάρχει πάντα και η αγωνία μίας νέας μαμάς "κλαίει γιατί θέλει αγκαλιά ή επειδή πχ πονάει;". Ήμουν πολύ τυχερή σε αυτό το θέμα, γιατί δούλεψε πολύ το μητρικό ένστικτο.. τα πάντα τα έκανα, και συνεχίζω να τα κάνω διαισθητικά.

 

Φυσικά δεν υπάρχει συνταγή κοινή, για όλα τα παιδάκια.

Η κάθε μία μας, μετράει τα πράγματα διαφορετικά, και παίζουν ρόλο και οι αντοχές μας. Όταν λέμε "δεν σταματάει να κλαίει", μιλάμε μετά από πόσο; 2, 10 ή 20 λεπτά; Το κάνει κάθε φορά ή μόνο στον βραδινό ύπνο;

 

Νομίζω πως τέτοια στοιχεία προσδίδουν και την αντιμετώπισή μας, που μπορεί να γέρνει προς την μία ή άλλη κατεύθυνση. Και αν είμαστε πιο "αδύναμοι" ως χαρακτήρες και δεν αντέχουμε να ακούμε το τσιροκόπημα του παιδιού (το τοποθετώ έτσι γιατί εγώ είμαι και λίγο σκυλί μαύρο..), τότε ας το πάρουμε αγκαλιά, και ας δούμε πως μπορούμε να προσαρμόσουμε την τρυφερότητα και την ασφάλεια που λογικά ζητάει το παιδί, και που φυσικά πρέπει να του δώσουμε, χωρίς να το κάνουμε πλήρως εξαρτημένο από αυτήν.

 

Αλλά ίσως και σε αυτό το θέμα λειτουργεί το "είναι λαχείο".. όπως οι άντρες ένα πράγμα! :lol:

 

Κάποια μωρά γενιούνται τελείως απροβλημάτιστα στο θέμα ύπνου, κάποια άλλα πάλι σου βγάζουν τον αδόξαστο... Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζάνι, οπότε το ίδιο θα πω και τον τρόπο αντιμετώπισης. Είναι και σε ποια περίπτωση θα πέσεις..

 

Να σου ζήσει το μικρούλι και καλή επιτυχία. :-D

Link to comment
Share on other sites

Αλλά ίσως και σε αυτό το θέμα λειτουργεί το "είναι λαχείο".. όπως οι άντρες ένα πράγμα! :lol:

 

Κάποια μωρά γενιούνται τελείως απροβλημάτιστα στο θέμα ύπνου, κάποια άλλα πάλι σου βγάζουν τον αδόξαστο... Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζάνι, οπότε το ίδιο θα πω και τον τρόπο αντιμετώπισης. Είναι και σε ποια περίπτωση θα πέσεις..

 

Ειπες τι σωστες λεξεις... πραγματικα ειναι λαχειο να εχεις μωρακι που κοιμαται ευκολα.

 

Εμενα και τα δυο μου, ο μικρος ακομη φυσικα, αποκοιμοταν στην αγκαλια και επειτα μεταφεροταν - μεταφερεται στο κρεβατακι του.

Δυσκολα παιδια στο θεμα υπνος, δοκιμασαμε τα παντα και τελικα αυτη ηταν η πιο ανωδυνη λυση για εμας. Ειδικα που ο μικρος εγχειριστηκε 38 ημερων και δεν επρεπε να τον αφηνουμε απαρηγορητο με κλαμματα, ηταν μονοδρομος για το τι θα επρεπε να ακολουθησουμε.

Πραγματικα, σε αυτες τις ηλικιες, εμεις θα πρεπει να καθοδηγουμαστε απο τις ιδιαιτερες αναγκες των παιδιων μας.

Αλλωστε καθε παιδι ειναι μοναδικο.

 

Καλη επιτυχια κ υπομονη, ολα θα πανε καλα.

Link to comment
Share on other sites

Και εμείς είμαστε τώρα 3,5 μηνών και γενικά στο θέμα ύπνος τα πάμε καλά ως τώρα. (χτύπα ξύλο... ;))

 

Στην αρχή δεν κοιμόταν πολύ εύκολα, τον έπαιρνε ο ύπνος στο στήθος και όταν τον έβαζα να ρευτεί ξύπναγε και μετά το μάτι... γαρίδα.

Κάποια στιγμή και εγώ είχα αγχωθεί με το θέμα αγκαλιά και έκανα τη βλακεία να ακούσω άλλους που μου έλεγαν "άστο να κλάψει γιατί αλλιώς θα μάθει αγκαλιά και μετά θα ταλαιπωρηθείς" και προσπάθησα να τον αφήνω να κλαίει και να κοιμάται μόνος του. Μία μέρα άντεξα και το αποτέλεσμα ήταν το μωράκι να γίνει νευρικό και να τσιρίζει ενώ πριν απλώς έκλαιγε. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω αυτό που νιώθω και να σεβαστώ το ότι το μωράκι κλαίει για κάποιο λόγο και όχι από καπρίτσιο. Τον έπαιρνα αγκαλιά κάθε φορά που έκλαιγε και δεν τον άφηνα. Το αποτέλεσμα; Έγινε ένα πολύ ήρεμο μωράκι (προς το παρόν), κοιμάται πολύ εύκολα είτε στο στήθος είτε στην κούνια και μπήκε σε "πρόγραμμα" μόνος του. Δηλαδή κατά τις 9 αρχίζει να νυστάζει οπότε προσπαθώ λίγο πριν να του κάνω το μπανάκι του, μετά φαγάκι με ηρεμία (χαμηλό φωτισμό, λίγα λογάκια γλυκά κτλ) και μετά τον βάζω στην κούνια. Κάποιες φορές τον παίρνει ο ύπνος αμέσως, κάποιες άλλες γκρινιάζει λίγο και κοιμάται μετά, κάποιες άλλες πάλι (λίγες όμως) κοιμάται μετά από 2 ώρες αλλά ποτέ δεν τον αφήνω να κλάψει. Έτσι κοιμάται ήρεμα και για 8-10 ώρες!!!

 

Νομίζω ότι όταν καταφέρεις να κάνεις το παιδί να νιώσει ασφάλεια και να ξέρει ότι αν σε χρειαστεί είσαι εκεί τότε κοιμάται πιο ήρεμα. Προσπαθώ να καταλαβαίνω και σέβομαι τις επιθυμίες του όσο αυτό είναι εφικτό σε ένα μωρό 3 μηνών.

 

Έτσι το βλέπω εγώ, αγάπη και ηρεμία και όλα θα πάνε καλά.:wink:

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει τις περισσότερες διαφωνίες μεταξύ μαμάδων, μαζί με το θέμα "να κοιμάται στην κρεβατοκάμαρα τους πρώτους μήνες ή κατευθείαν στο παιδικό;".

Είναι λοιπόν η σχολή του "ας το να κλάψει, γιατί θα καλομάθει στην αγκαλιά" και η σχολή "την αγκαλιά πρέπει να τη δίνουμε απλόχερα".

 

Τίποτα δεν θεωρείται πανάκεια, γιατί κανένα παιδί δεν είναι ίδιο. Ούτε ο συναισθηματικός κόσμος των γονιών είναι ίδιος, από τον οποίο πολλά εξαρτώνται..

 

Αν πρέπει να κατηγοριοποιηθούμε λοιπόν, εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία. Η κόρη μου είναι σήμερα 4 χρονών, και έχει μάθει από μωρό να μπαίνει στο κρεβάτι ξύπνια και να αποκοιμάται μόνη της. Με κάτι να χαζεύει και την κατάλληλη μουσική υπόκρουση. Στην αρχή φυσικά και έχει κλάψει. Άλλες φορές πιο έντονα και άλλες λιγότερο. Υπάρχει πάντα και η αγωνία μίας νέας μαμάς "κλαίει γιατί θέλει αγκαλιά ή επειδή πχ πονάει;". Ήμουν πολύ τυχερή σε αυτό το θέμα, γιατί δούλεψε πολύ το μητρικό ένστικτο.. τα πάντα τα έκανα, και συνεχίζω να τα κάνω διαισθητικά.

 

Φυσικά δεν υπάρχει συνταγή κοινή, για όλα τα παιδάκια.

Η κάθε μία μας, μετράει τα πράγματα διαφορετικά, και παίζουν ρόλο και οι αντοχές μας. Όταν λέμε "δεν σταματάει να κλαίει", μιλάμε μετά από πόσο; 2, 10 ή 20 λεπτά; Το κάνει κάθε φορά ή μόνο στον βραδινό ύπνο;

 

Νομίζω πως τέτοια στοιχεία προσδίδουν και την αντιμετώπισή μας, που μπορεί να γέρνει προς την μία ή άλλη κατεύθυνση. Και αν είμαστε πιο "αδύναμοι" ως χαρακτήρες και δεν αντέχουμε να ακούμε το τσιροκόπημα του παιδιού (το τοποθετώ έτσι γιατί εγώ είμαι και λίγο σκυλί μαύρο..), τότε ας το πάρουμε αγκαλιά, και ας δούμε πως μπορούμε να προσαρμόσουμε την τρυφερότητα και την ασφάλεια που λογικά ζητάει το παιδί, και που φυσικά πρέπει να του δώσουμε, χωρίς να το κάνουμε πλήρως εξαρτημένο από αυτήν.

 

Αλλά ίσως και σε αυτό το θέμα λειτουργεί το "είναι λαχείο".. όπως οι άντρες ένα πράγμα! :lol:

 

Κάποια μωρά γενιούνται τελείως απροβλημάτιστα στο θέμα ύπνου, κάποια άλλα πάλι σου βγάζουν τον αδόξαστο... Δεν μπαίνουν όλα σε ένα καζάνι, οπότε το ίδιο θα πω και τον τρόπο αντιμετώπισης. Είναι και σε ποια περίπτωση θα πέσεις..

 

Να σου ζήσει το μικρούλι και καλή επιτυχία. :-D

 

Μπορώ να πω πως και εγώ είμαι αρκετά σκληρή... μαζί της. Δεν την παίρνω αγκαλιά με το πρώτο κλάμα και μάλιστα την άφηνα να κλάψει κανένα 10' και μετά κοιμόταν χωρίς όμως να την πάρω αγκαλιά. Δηλαδή πριν περίπου 2 εβδομάδες την έβαζα στο κρεβάτι της γκρίνιαζε, έκλαιγε το πολύ για 15' και μετά κοιμόταν.

Τώρα όμως με τίποτα δεν θέλει να κάτσει στο κρεβάτι της, ούτε στην κούνια αλλά και στην αγκαλιά χαλαρώνει μετά από 45' περίπου αφού κλαίει και εκεί. Και γίνεται το ίδιο όλες τις ώρες της ημέρας που την βάζω για ύπνο (πρωί κατά τις 11, μεσημέρι κατά τις 2, βράδυ κατά τις 21:30).

 

Φοβάμαι μήπως συνδύασε το κρεβάτι και την κούνια με ένα μέρος όπου την παρατάω μόνη της να κλαίει και δεν κάνω τίποτα. Και μετά η καημένη απελπισμένη πια κοιμόταν αφού είχε κουραστεί να κλαίει.

Link to comment
Share on other sites

Eισαι πολυ σκληρη με τοσο μικρο μωρο!Απλα ειναι κριμα!Τα μωρακια μεχρι 6 μηνων δεν μπορουν καν να αντιληφθουν οτι ειναι ξεχωριστα απο μας!Μην φοβασαι οτι θα παθει τπτ αν το παρεις αγκαλια....κανεις δεν παθαινει κακο απο την αγκαλια και την στοργη!Γνωμη μου ειναι πολυ τραβηγμενο να αφηνεις τοσο μικρο πλασμα να κλαιει τοση ωρα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

καλησπερα και απο μενα!!!!εχω ενα κουκλο μπεμπη(χαζο μαμα) 4.5 μηνων....θηλαζουμε αποκλειστικα και ετσι δεν ειναι ευκολο να υπαρξει προγραμμα...το πρωτο 40 ημερο δεν υπαρχει για μενα..ηταν πολυ ταλαιπωρια ξυπναγαμε ανα 2 ωρο μερα νυχτα για φαι....εγω θα μιλησω για μετα το σαραντησμα...λιγο πριν το 2 μηνο αρχισαμε να κοιμομαστε 5 ωρες το βραδυ..ποτε μονο του αλλα αγκαλια μου αφου τελειωνε με τον θηλασμο τον αφηνα στην κουνια κ ολα καλα...δυστηχως αρρωστησαμε 2 μηνων(βηχα κ μυξουλες,οχι πυρετο ευτυχως)κ το μωρο μου ηταν χαλια..ετσι αρχισανε οι αγκαλιες για παριγορια και το βραδυ ελαφρυ κουνιματακι ...αφου γιναμε καλα δεν αλλαξανε πολυ τα πραγματα..νυσταζουμε σταθερα απο 22.00 εως 22.30 και αρχιζουμε φαι...κοιμαται πανω μου του βαζω πιπιλα γιατι θελει το στηθος μου για πιπιλα ...τον αφηνω κανα 5 λεπτο πανω μου και σιγα σιγα τον παω στην κουνια..μολις τον αφηνω κατω..μετα απο 20 λεπτα ειναι ξυπνιος με κλαμματα...τον ξανασηκωνω μηπως θελει κι αλλο ,,τρωει κανα 3λεπτο και ξανα τα ιδια μεχρι της 00.30..αφου δεν εχει κουραγια να κλαψει απο την νυστα...μηπως δεν χορταινει ???σκεφτομαο μηπως απο την πολυ νυστα του δεν εχει κουραγιο να φαει γιαυτο δεν μου το κανει καθε βραδυ..να ξυπνησει μια φορα το καταλαβαινω ..αλλα 5 φορες ειναι πολυ....η πλακα ειναι οτι δεν γινετε καθε βραδυ αυτο ...π.χ σημερα το βραδυ μου ξυπνησε μια φορα του εδωσα για 5 λεπτα στηθος και μετα ξεραθηκε απο της 23.15 εως της 8.00....ευτυχως την ημερα κοιμομαστε ευκολα,,τον κουναω στο ριλαξ και αυτο ηταν...εχω αρχισει να ανχωνομαι γιατι μολις κλεισω το 6μηνο λεω να κοψω τον θηλασμο ...πως θα κοιμαται,αφου εχει μαθει στο στηθος ???οποια δεν θηλαζει πως γινετε η δουλεια το βραδυ???

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα!!!!εχω ενα κουκλο μπεμπη(χαζο μαμα) 4.5 μηνων....θηλαζουμε αποκλειστικα και ετσι δεν ειναι ευκολο να υπαρξει προγραμμα...το πρωτο 40 ημερο δεν υπαρχει για μενα..ηταν πολυ ταλαιπωρια ξυπναγαμε ανα 2 ωρο μερα νυχτα για φαι....εγω θα μιλησω για μετα το σαραντησμα...λιγο πριν το 2 μηνο αρχισαμε να κοιμομαστε 5 ωρες το βραδυ..ποτε μονο του αλλα αγκαλια μου αφου τελειωνε με τον θηλασμο τον αφηνα στην κουνια κ ολα καλα...δυστηχως αρρωστησαμε 2 μηνων(βηχα κ μυξουλες,οχι πυρετο ευτυχως)κ το μωρο μου ηταν χαλια..ετσι αρχισανε οι αγκαλιες για παριγορια και το βραδυ ελαφρυ κουνιματακι ...αφου γιναμε καλα δεν αλλαξανε πολυ τα πραγματα..νυσταζουμε σταθερα απο 22.00 εως 22.30 και αρχιζουμε φαι...κοιμαται πανω μου του βαζω πιπιλα γιατι θελει το στηθος μου για πιπιλα ...τον αφηνω κανα 5 λεπτο πανω μου και σιγα σιγα τον παω στην κουνια..μολις τον αφηνω κατω..μετα απο 20 λεπτα ειναι ξυπνιος με κλαμματα...τον ξανασηκωνω μηπως θελει κι αλλο ,,τρωει κανα 3λεπτο και ξανα τα ιδια μεχρι της 00.30..αφου δεν εχει κουραγια να κλαψει απο την νυστα...μηπως δεν χορταινει ???σκεφτομαο μηπως απο την πολυ νυστα του δεν εχει κουραγιο να φαει γιαυτο δεν μου το κανει καθε βραδυ..να ξυπνησει μια φορα το καταλαβαινω ..αλλα 5 φορες ειναι πολυ....η πλακα ειναι οτι δεν γινετε καθε βραδυ αυτο ...π.χ σημερα το βραδυ μου ξυπνησε μια φορα του εδωσα για 5 λεπτα στηθος και μετα ξεραθηκε απο της 23.15 εως της 8.00....ευτυχως την ημερα κοιμομαστε ευκολα,,τον κουναω στο ριλαξ και αυτο ηταν...εχω αρχισει να ανχωνομαι γιατι μολις κλεισω το 6μηνο λεω να κοψω τον θηλασμο ...πως θα κοιμαται,αφου εχει μαθει στο στηθος ???οποια δεν θηλαζει πως γινετε η δουλεια το βραδυ???

 

πόση ώρα τον θηλάζεις κάθε φορά; μήπως όντως δε χορταίνει; και γιατί θέλεις να σταματήσεις το θηλασμό;

η δικιά μου όταν ηταν ακόμα νεογένννητο κοιμόταν 4 ώρες το βράδυ , έτρωγε και μετά άλλες 4 ώρες ύπνο. τώρα είναι το πρόβλημα όχι στον ύπνο αλλά μέχρι να κοιμηθεί.

θα την έχω στην αγκαλιά μου μέχρι να κοιμηθεί και ίσως σιγά σιγά ηρεμήσει και μπορέσει κάποια στιγμή να κοιμηθεί μόνη της στο κρεβάτι της.

Link to comment
Share on other sites

πόση ώρα τον θηλάζεις κάθε φορά; μήπως όντως δε χορταίνει; και γιατί θέλεις να σταματήσεις το θηλασμό;

η δικιά μου όταν ηταν ακόμα νεογένννητο κοιμόταν 4 ώρες το βράδυ , έτρωγε και μετά άλλες 4 ώρες ύπνο. τώρα είναι το πρόβλημα όχι στον ύπνο αλλά μέχρι να κοιμηθεί.

θα την έχω στην αγκαλιά μου μέχρι να κοιμηθεί και ίσως σιγά σιγά ηρεμήσει και μπορέσει κάποια στιγμή να κοιμηθεί μόνη της στο κρεβάτι της.

 

θελω να κλεισω 6 μηνες αποκλειστικου θηλασμου και μετα θα δω...εχω κουραστει αρκετα να σου πω την αληθεια γιατι μπορει να εστρωσα τον βραδινο υπνο αλλα μεχρι πριν μια βδομαδα τρωγαμε ανα 1.30 με 2 ωρες και τωρα που εχει ζεστη μου ζηταει στην μια ωρα να πιπιλισει λιγο γιανα ξεδιψασει...τελος παντων....δεν εχουμε σταθερη ωρα που τρωμε συνηθως 30 λεπτα και απο τα 2 στηθοι...τις πρωτες 15 μερες ζωης κοιμοταν τελεια δεν ηξερα ομως μετα οτι αλλαζουν...:-( γινετε να ξυπναει επειδη νιωθει ανασφαλεια???δεν θελω να τον αφηνω να κλαιει γιατι μετα εκνευριζετε κ ειναι χειροτερα τα πραγματα μετα

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως μς το μπουκαλι δν ειναι σιγουρο οτι θα "φτιαξει"ο υπνος του!Ο μεγαλος μου ξυπναγε μεχρι 18 μην καθε μερ για γαλα.Θηλασε 8 μηνες!Μεχρι και σημερα που εχει κλεισει τα 3 μπορει και να ξυπνησει για γαλα 1-2 φ.τη βδομαδα αλλα ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ θα ξυπνησει για κατι!Ονειρο,τσισα,αγκαλια,για να ρθει στο κρεβατι μου!Υπηρχαν βραδια περσυ που ξυπναγε στις 3 και ηθελε να παιξουμε!Ελα μανουλα να φτιαξουμε παζλ!!!!!:shock:

Ο μικρος θηλαζε μεχρι πριν 1 μηνα (13 μηνω)αλλα απο 10 μηνων την νυχτα που ξυπναγε δεν ηθελε στηθος και με τα πολλα του δωσα μπουκαλι.

Παντως παρολο που πλεον πινει μονο ξενο και τρωει ολη τη μερα αρκετα θα ξυπνησει σιγουρα 1 φορα μπορει και 2 για γαλα!

Link to comment
Share on other sites

θελω να κλεισω 6 μηνες αποκλειστικου θηλασμου και μετα θα δω...εχω κουραστει αρκετα να σου πω την αληθεια γιατι μπορει να εστρωσα τον βραδινο υπνο αλλα μεχρι πριν μια βδομαδα τρωγαμε ανα 1.30 με 2 ωρες και τωρα που εχει ζεστη μου ζηταει στην μια ωρα να πιπιλισει λιγο γιανα ξεδιψασει...τελος παντων....δεν εχουμε σταθερη ωρα που τρωμε συνηθως 30 λεπτα και απο τα 2 στηθοι...τις πρωτες 15 μερες ζωης κοιμοταν τελεια δεν ηξερα ομως μετα οτι αλλαζουν...:-( γινετε να ξυπναει επειδη νιωθει ανασφαλεια???δεν θελω να τον αφηνω να κλαιει γιατι μετα εκνευριζετε κ ειναι χειροτερα τα πραγματα μετα

 

να σου πω εμείς τι κάνουμε μήπως σου φανεί χρήσιμο. και εμείς με αποκλειστικό θηλασμό είμαστε.τα καταφέρνουμε πολύ καλά αν εξαιρέσεις τις ώρες που είναι να κοιμηθεί. Το πρόγραμμα αυτό το εφάρμοσε η κουμπάρα μου με δίδυμα από 2,5 μηνών και αποκλειστικό θηλασμό και την πάλεψε μια χαρά (τα θήλασε 11 μήνες).

 

ξυπνάμε στις 9:30 και τρώμε. παίζουμε μέχρι τις 11 όπου αρχίζει να νυστάζει και λογικά κοιμάται.

Την ξυπνάω στις 12:30, τρώει, παίζουμε, κοιμάται στις 14:00 (δηλαδή μετά από μιαμιση ώρα). Κοιμάται, και το μεσημέρι την αφήνω να κοιμηθεί όσο θέλει (συνήθως κοιμάται 2,5 ώρες).

Όταν ξυπνήσει, τρώει και μετά από 1,5 ώρα ξανακοιμάται.

Τρώει ξανά στις 18:30 και μετά παίζουμε. Αν θέλει ξανακοιμάται και μετά πάμε βόλτα. Γύρω στις 21:15 μπανάκι και μετά τρώμε και ύπνο.

Καλό είναι να κοιμάται 3 φορές μέσα στη μέρα.

 

Γενικά είναι τρώει-παίζει-κοιμάται (μετά από 1,5 ώρα για 1,5 ώρα και έτσι περνάει το 3ωρο).

Μήπως στη 1,5 ώρα νυστάζει γι'αυτό σου γκρινιάζει;

Αν όντως διψάει στο ενδιάμεσο με τη ζέστη εμάς ο παιδίατρος μας είπε να δίνουμε τσαγάκι (άσχετα που η δικιά μου δεν το πίνει καθόλου)

Παρατήρησε το κλάμα. Είναι διαφορετικό όταν πεινάει, όταν νυστάζει, όταν πονάει, όταν απλά είναι γκρίνια γιατί βαριέται.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...