Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Είναι ασφαλής διατροφή η gaps diet;

yotasam

Recommended Posts

Για να μην θεωρηθεί ότι δεν θέλουμε να συζητήσουμε το θέμα λόγω στενομυαλιάς ή απλώς άγνοιας, ανοίγω εδώ αυτό το θέμα για να συζητήσουμε γενικότερα για την gaps διατροφή.

Παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει ας συννενοηθεί με τους διαχειριστές να μεταφερθούν τα αντίστοιχα σχόλια από το άλλο θέμα εδώ.

0A53p3.png

oC8dp2.png

Διαφημίσεις

• Replies 306
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Να απαντήσω για το αν η Κάμπελ θεωρεί ότι θεράπευσε τον αυτισμό του παιδιού της.

Στο οπισθόφυλλο του βιβλίου της γράφει:

"As a parent of a child fully recovered from a severe learning disability..."

Από αυτό υποθετώ ότι θεωρεί πως τον θεράπευσε.

Αν αυτό ισχύει ή όχι δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω γιατί δεν είμαι γιατρός. Αν ήθελα όμως να το μάθω θα έψαχνα στη βιβλιογραφία.

Αυτό που εμένα με αφορά είναι η γενικότερη σύνδεση της διατροφής με ψυχιατρικές νευρολογικές και γαστροεντερικές δυσλειτουργίες, με έμφαση στο τελευταίο.

0A53p3.png

oC8dp2.png

Από ότι βλέπω στο οπισθόφυλλο ο Stephen M. Edelson, Centre for the study of autism, Oregon, USA

την ευχαριστεί για τις πληροφορίες που προσφέρει μέσα από το βιβλίο της. Αλλά μπορεί να είναι και ο κολλητός της.

Πάντως από το λίγο ψάξιμο που έκανα παλιότερα πουθένα δεν είδα κάτι αρνητικό να γράφεται για τη διατροφή αυτή. Αντίθετα ο συσχετισμός της διατροφής γενικότερα με τις προαναφερθείσες παθήσεις και παθολογικές καταστάσεις αναφέρεται συχνά και όχι μόνο από την Καμπελ. Οπότε κάποια αποτελεσματικότητα σίγουρα έχει.

0A53p3.png

oC8dp2.png

Διαφημίσεις