Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τρομαξα!!!!Δεν ησυχάζω....


Recommended Posts

Τρόμαξα όσο ποτέ. Η κόρη μου (4.5) έπαιζε στο δωμάτιο της και εγώ ήμουν στο διπλανό δωμάτιο, πάω να της πω κάτι και τι βλέπω: Προσπαθεί να βγάλει μια σακουλίτσα (μικρή αλλά σκληρή) την οποία είχε κυριολεκτικά σφηνώσει γύρω από το πρόσωπο της!!! Πριν προλάβω να πάω κοντά της τα είχε καταφέρει ευτυχώς να την βγάλει - ήταν ολοκόκκινη.

Τι να σας πω, έβαλα τα κλαματα την πηρα αγκαλιά και της εξήγησα πόσο επικύνδυνο είναι και ότι αν αργούσε θα σταματούσε να αναπνέει και μπορούσε να πεθάνει. Εδειξε ότι κατάλαβε, αλλά κατάλαβε???????????????

Ήθελε λέει να την βάλει για καπέλο.....

Δεν ειναι φοβιτσιάρα και δεν ξέρω αν πιασαν τόπο αυτά που είπα.

Μάζεψα όσες σακούλες είχα δεξιά αριστερά και τις έβαλα ψηλά αλλά αυτό δεν είναι λύση, πρέπει να το μάθει. Είχα αρχίσει να μην ανησυχώ όταν παίζαν μόνα ή μαζί στο δωμάτιο τους, αλλά τώρα μέσα σε δευτερόλεπτα και εγώ να είμαι στο διπλανό δωμάτιο μπορούσε να γίνει το μοιραίο!!!!

Δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Δεν ξέρω τι να της πω....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Τρόμαξα όσο ποτέ. Η κόρη μου (4.5) έπαιζε στο δωμάτιο της και εγώ ήμουν στο διπλανό δωμάτιο, πάω να της πω κάτι και τι βλέπω: Προσπαθεί να βγάλει μια σακουλίτσα (μικρή αλλά σκληρή) την οποία είχε κυριολεκτικά σφηνώσει γύρω από το πρόσωπο της!!! Πριν προλάβω να πάω κοντά της τα είχε καταφέρει ευτυχώς να την βγάλει - ήταν ολοκόκκινη.

Τι να σας πω, έβαλα τα κλαματα την πηρα αγκαλιά και της εξήγησα πόσο επικύνδυνο είναι και ότι αν αργούσε θα σταματούσε να αναπνέει και μπορούσε να πεθάνει. Εδειξε ότι κατάλαβε, αλλά κατάλαβε???????????????

Ήθελε λέει να την βάλει για καπέλο.....

Δεν ειναι φοβιτσιάρα και δεν ξέρω αν πιασαν τόπο αυτά που είπα.

Μάζεψα όσες σακούλες είχα δεξιά αριστερά και τις έβαλα ψηλά αλλά αυτό δεν είναι λύση, πρέπει να το μάθει. Είχα αρχίσει να μην ανησυχώ όταν παίζαν μόνα ή μαζί στο δωμάτιο τους, αλλά τώρα μέσα σε δευτερόλεπτα και εγώ να είμαι στο διπλανό δωμάτιο μπορούσε να γίνει το μοιραίο!!!!

Δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Δεν ξέρω τι να της πω....

 

Νομίζω ότι η εμπειρία ήταν εξισου τρομακτική και για τη μικρή σου και το παθημα είναι πάντα το καλύτερο μαθημα! Ευτυχώς που όλα έληξαν καλα.

Η μικρή μου καραμέλα μεγαλώνει κάθε μέρα!!

Link to comment
Share on other sites

παλι καλα που το ειδες κ προλαβε να το βγαλει κ η μικρουλα. η αληθεια ειναι οτι τα φοβαμαικ εγω πολυ αυτα τα πραγματα, ειναι κ η ηλικια που απο την μια λες τι να κανει πια δεν μπορει να χτυπησει, κ απο την αλλη ειναι η περιεργεια τους...νομιζω πως δεν θα το ξανα κανει γιατι ειναι αυτο που λεει κ η καραμελενια....το παθημα θα της γινει μαθημα κ ειναι ο καλυτερος δασκαλος...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μου αρέσει που εγώ περιμένω να μεγαλώσει λίγο για να μην είμαι συνέχεια απο πάνω του.... Μάλλον τσάμπα περιμένω...

Τέλος καλό, όλα καλά αλλά φαντάζομαι την τρομάρα σου!

Ουφ μόλις διάβασα το μήνυμά σου ίδρωσα...:(

Link to comment
Share on other sites

Παναγια μου απο εκει που δεν το φανταζεσαι....γιατι σε αυτη την ηλικια δεν θα μπορουσα να το φανταστω!!!! πρεπει συνεχεια να ειμαστε σε εκρηγορση!!!!! ποτε δεν ησυχαζουμε....καλα να ειναι τα παιδακια ολου του κοσμου!

έχω δύο δωράκια

UDcLp3.png euQwp3.png

Link to comment
Share on other sites

κατι τετοιες βλακειες παει να κανει κι ο δικος μου. οπως επισης και κορδονια γυρω απο το λαιμο του. αυτο που του τονιζω συνεχεια ειναι να μην αφηνει ποτε κανενα αλλο παιδι να του βαζει στο κεφαλι και στο λαιμο πραγματα γιατι θα πνιγει! δεν ξερω κατα ποσο το βαζει στο μυαλο του.

Link to comment
Share on other sites

Τρόμαξα όσο ποτέ. Η κόρη μου (4.5) έπαιζε στο δωμάτιο της και εγώ ήμουν στο διπλανό δωμάτιο, πάω να της πω κάτι και τι βλέπω: Προσπαθεί να βγάλει μια σακουλίτσα (μικρή αλλά σκληρή) την οποία είχε κυριολεκτικά σφηνώσει γύρω από το πρόσωπο της!!! Πριν προλάβω να πάω κοντά της τα είχε καταφέρει ευτυχώς να την βγάλει - ήταν ολοκόκκινη.

Τι να σας πω, έβαλα τα κλαματα την πηρα αγκαλιά και της εξήγησα πόσο επικύνδυνο είναι και ότι αν αργούσε θα σταματούσε να αναπνέει και μπορούσε να πεθάνει. Εδειξε ότι κατάλαβε, αλλά κατάλαβε???????????????

Ήθελε λέει να την βάλει για καπέλο.....

Δεν ειναι φοβιτσιάρα και δεν ξέρω αν πιασαν τόπο αυτά που είπα.

Μάζεψα όσες σακούλες είχα δεξιά αριστερά και τις έβαλα ψηλά αλλά αυτό δεν είναι λύση, πρέπει να το μάθει. Είχα αρχίσει να μην ανησυχώ όταν παίζαν μόνα ή μαζί στο δωμάτιο τους, αλλά τώρα μέσα σε δευτερόλεπτα και εγώ να είμαι στο διπλανό δωμάτιο μπορούσε να γίνει το μοιραίο!!!!

Δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Δεν ξέρω τι να της πω....

Χριστός και Παναγία! Λαχτάρα που θα πέρασες... Μα πότε θα ησυχάσουμε επιτέλους;! Ξέρω... ποτέ!

ldnHp3.png?vud3HaCz

Mother of 4

:)

Χρήστος - 22/3/2008

Μιχάλης - 30/11/2009

Δημήτρης - 3/4/2012

Link to comment
Share on other sites

Ωχ , Παναγιά μου και εγώ τον αφήνω μόνο του και είμαι στην κουζίνα. Πίστευα ότι έχει μεγαλώσει πια και δεν χρειάζεται να είμαι συνέχεια από κοντά. Φαντάζομαι το σοκ που θα πέρασες!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και εγώ είχα αρχίσει να χαίρομαι που πηγαίναν και λίγο στο δωμάτιο μόνα να παίξουν και δεν έπρεπε να τα παρακολουθώ κάθε δευτερόλεπτο. Μέγαλωσαν έλεγα....

Πως μπορώ να ξέρω αν κατάλαβε.

Αντε και κατάλαβε, να δούμε τι άλλη βλακεία μπορεί να σκεφτεί....

Κατευθείαν για ψυχολόγο είμαι....

Link to comment
Share on other sites

κατι τετοιες βλακειες παει να κανει κι ο δικος μου. οπως επισης και κορδονια γυρω απο το λαιμο του. αυτο που του τονιζω συνεχεια ειναι να μην αφηνει ποτε κανενα αλλο παιδι να του βαζει στο κεφαλι και στο λαιμο πραγματα γιατι θα πνιγει! δεν ξερω κατα ποσο το βαζει στο μυαλο του.

 

και αυτό το έκανε άλλη φορά και ήθελε να την τραβά ο αδελφός όπως το σκυλάκι!

Link to comment
Share on other sites

και εγώ είχα αρχίσει να χαίρομαι που πηγαίναν και λίγο στο δωμάτιο μόνα να παίξουν και δεν έπρεπε να τα παρακολουθώ κάθε δευτερόλεπτο. Μέγαλωσαν έλεγα....

Πως μπορώ να ξέρω αν κατάλαβε.

Αντε και κατάλαβε, να δούμε τι άλλη βλακεία μπορεί να σκεφτεί....

Κατευθείαν για ψυχολόγο είμαι....

 

 

Καλά τον ψυχολόγο δεν τον γλιτώνουμε. Και όταν μεγαλώσουν, θα έχουμε άλλα να μας ανησυχούν. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση ότι θα ζούμε μέσα στην αγωνία και το άγχος.

Link to comment
Share on other sites

θελει προσοχη με αυτα. απο το πουθενα βρισκουν να παιξουν με κατι επικινδυνο. μονο αν οντως ζοριστηκε και ενιωσε ασχημα θα το παρει ως μαθημα. αλλιως περα βρεχει. εδω εμενα τα δικα μου που ειναι 4-6 χρονων και κανουν κατι και λεμε. οχι ειναι επικινδυνο γιατι αυτο και το αλλο και λενε ναι μαμα και μετα το ξανακανουν.. τι να πεις.. ο θεος να μας φιλαει.

1-2-3MPOMPIRES!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ο μεγάλος μου είναι 9 χρονών και πολλές φορές βάζει ένα κορδόνι γύρω από το λαιμό του μικρού μου 4+ για να τον τραβάει. Τον έχω μαλώσει, τους έχω εξηγήσει ώσπου πήρα το λάστιχο και το έκρυψα. Το Πάσχα πάλι παίζανε κρυφτο με τον μπαμπά τους και πήγανε και κρυφτήκανε μέσα σε ένα ντουλάπι μικρό με κλειστή την πόρτα. Τρελάθηκα, τους φώναξα να μην ξαναγίνει. Σκέφτομαι ο μικρός είναι ακόμα μικρός, ο μεγάλος μου που είναι 9 και τα κάνει:?::?: Κάποια μέρα πάλι στις διακοπές του Πάσχα ο μικρός μου πήγε και κλείστηκε μέσα σε ένα μικρό ντουλαπάκι του σύνθετου, σαν αυτά που βάζουμε τα γυάλινα πιατα και πρέπει να είσαι σαν κουβάρι για να χωρέσεις. Καλά εμείς οι μεγάλοι δεν χωράμε εκεί, τόσο μικρό είναι. Τελικά σε καμιά ηλικία δεν ησυχάζεις. Τα μάτια μας δεκατέσσερα.

s-age.pngs-age.png

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

μονο αν οντως ζοριστηκε και ενιωσε ασχημα θα το παρει ως μαθημα. αλλιως περα βρεχει.

 

ακριβώς αυτό..

επίσης αν είδε τον τρόπο που περιγράφεις σε εσένα και πάλι πιστεύω ότι θα κατάλαβε..

εσύ την είδες ότι ζορίστηκε ?

  

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς αυτό..

επίσης αν είδε τον τρόπο που περιγράφεις σε εσένα και πάλι πιστεύω ότι θα κατάλαβε..

εσύ την είδες ότι ζορίστηκε ?

 

νομίζω δεν πρόλαβα κιολας

όμως δεν πτοήται γενικώς και φοβάμαι μήπως ξαναδοκιμάσει

Link to comment
Share on other sites

ωχ παναγίτσα μου!

και εμάς το σπίτι μας είναι μαιζονέτα με όλες τις κρεβατοκάμαρες στο δεύτερο όροφο,

χαμπάρι δεν θα πέρναμε γιατί δεν ακούς και πολλά στη κουζίνα με τον απορροφητήρα ανοιχτό πχ.

τι να πω η κακιά στιγμή...που δεν αργεί να έρθει η ριμάδα, και πρέπει να έχεις μάτια και στο π... και διορατικές ικανότητες!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς και η δικιά μου το έχει κάνει (4 χρ.). Πέρυσι την πέτυχα πρώτη φορά, μόλις είχε βάλει μια σακούλα στο κεφάλι της. Αμέσως της την έβγαλα και την εξαφάνισα. Της εξήγησα - όσο μπορούσα πιο ψύχραιμα πως δεν βάζουμε σακούλες στο κεφάλι μας γιατί δεν κάνει (δε θα μπορούμε να πάρουμε ανασα και θα ζαλιστούμε ) αλλά πιστεύω πως ενώ έδειξε πως κατάλαβε και μου υποσχέθηκε πως δε θα το ξανακάνει, δεν συνειδητοποίησε τον κίνδυνο (γιατί προσπάθησε να το ξανακάνει :( ). Και πως να ξέρει το παιδί άλλωστε τι σημαίνει "δεν θα μπορούμε να πάρουμε ανάσα" και πόσο επικίνδυνο μπορεί να αποβεί αυτό;;; Γενικά, επειδή ήξερα πως δεν πρέπει να κυκλοφορούν σακούλες σπίτι τις έχω εξαφανισμένες. Αυτή μου ξέφυγε: είχα κάποια παιχνίδια μέσα για να τα μεταφέρω από τον ένα όροφο στον άλλο, τα πήρε και τα άδειασε και αντί να παίξει με τα παιχνίδια βρήκε πιο ενδιαφέρουσα τη σακούλα....

Γενικά πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως τα πιο απίθανα πράγματα μπορεί να κρύβουν κινδύνους. Αν και οι σακούλες το γραφουν και οι ιδιες πάνω τους.

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites

ακόμα καινα καταλάβουν το κίνδυνο της σακούλας δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι άλλο επικίνδυνο μπορεί να σκεφτούν ως παιχνίδι... με προσευχές βλέπω να τη βγάζουμε..

vyLxp3.pngG7Azp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ο δικος μου γιος ειναι 3 μιση,δεν νομιζω ποτε να ησυχασω να τον αφησω μονο του σε αλλο δωματιο και αυτο γιατι το παιδι ξαχνετε συνεχεια για νεες περιπετειες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς και η δικιά μου το έχει κάνει (4 χρ.). Πέρυσι την πέτυχα πρώτη φορά, μόλις είχε βάλει μια σακούλα στο κεφάλι της. Αμέσως της την έβγαλα και την εξαφάνισα. Της εξήγησα - όσο μπορούσα πιο ψύχραιμα πως δεν βάζουμε σακούλες στο κεφάλι μας γιατί δεν κάνει (δε θα μπορούμε να πάρουμε ανασα και θα ζαλιστούμε ) αλλά πιστεύω πως ενώ έδειξε πως κατάλαβε και μου υποσχέθηκε πως δε θα το ξανακάνει, δεν συνειδητοποίησε τον κίνδυνο (γιατί προσπάθησε να το ξανακάνει :( ). Και πως να ξέρει το παιδί άλλωστε τι σημαίνει "δεν θα μπορούμε να πάρουμε ανάσα" και πόσο επικίνδυνο μπορεί να αποβεί αυτό;;; Γενικά, επειδή ήξερα πως δεν πρέπει να κυκλοφορούν σακούλες σπίτι τις έχω εξαφανισμένες. Αυτή μου ξέφυγε: είχα κάποια παιχνίδια μέσα για να τα μεταφέρω από τον ένα όροφο στον άλλο, τα πήρε και τα άδειασε και αντί να παίξει με τα παιχνίδια βρήκε πιο ενδιαφέρουσα τη σακούλα....

Γενικά πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πως τα πιο απίθανα πράγματα μπορεί να κρύβουν κινδύνους. Αν και οι σακούλες το γραφουν και οι ιδιες πάνω τους.

Σου είπε γιατί το έκανε?

Εμενα ήθελε να βάλει καπέλο δήθεν....

Γιατί όλα τα παιδιά κάνουν αυτή την βλακεία??????????????????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...