Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Μπράβο στην softies, μηδέν στον μαγαζάτορα


Recommended Posts

Θέλω να ευχαριστήσω την εταιρεία Softies που ανταποκρίθηκε στο αίτημα μου για επισκευή ελαττωματικού υποδήματος και παράλληλα να σκυλοβρίσω τον καταστηματάρχη του μαγαζιού Stratzali στην Πανεπιστημίου που νομίζει ότι κόσμος πρέπει να αγοράζει ελαττωματικά υποδήματα.

 

Κάπου κοντά στα Χριστούγεννα βρήκα λίγο χρόνο για ψώνια και πήγα να αγοράσω 2 παπουτσάκια από το συγκεκριμένο μαγαζί. Είχα αγοράσει από εκεί πριν 2 χρόνια και είχαν βγει εξαιρετικά, ειδικά τα μποτάκια της Softies. Μαλακά άνετα τέλεια, όμως από την πολύ χρήση έλιωσαν τα καημένα οπότε ήθελα πλέον άλλο ζευγάρι.

 

Αγοράζω λοιπόν 2 υποδήματα. Έκανα περίπου ένα μήνα να φορέσω το ζευγάρι που μου παρουσίασε το πρόβλημα. Ήταν ένα μποτάκι της Softies που προς έκπληξη μου κατέβαινε το φερμουάρ, αρχικά στο ένα μποτάκι και μετά στο άλλο. Σταμάτησα να το φοράω και μετά από καιρό κανένα 2 μηνο βρήκα χρόνο και το πήγα στο μαγαζί. Όλα καλά το δέχθηκαν μου είπαν ότι θα το στείλουν στην Softies για επισκευή. Υποτίθεται ότι το επισκεύασαν και τελικά μετά από κάποιο διάστημα πάλι πήγα στο μαγαζί και το πήρα πίσω. Προς μεγάλη μου έκπληξη τα φερμουάρ κατέβαιναν πάλι και στα 2 μποτάκια εντελώς ενώ ξηλώθηκε και η μια σόλα. Αν μου το έλεγε κάποιος αυτό δεν θα το πίστευαν. Τέλος πάντων πήγα ξανά τα μποτάκια στο μαγαζί. Το συγκεκριμένο ζευγάρι έκανε 95 ευρώ και προς μεγάλη μου απογοήτευση ο καταστηματάρχης του μαγαζιού μου την είπε κανονικότατα. Για να μην τα πολύλογο μου είπε πως αυτός θα ντρεπόταν να φέρει ένα τόσο φορεμένο παπούτσι για αλλαγή εάν ήταν στην θέση μου. Περιττό να πω ότι είμαι απόλυτα σίγουρη ότι δεν φόρεσα το παπούτσι πάνω από 15 φορές (και μάλλον λέω πολλές) έγινα έξαλλη και το μόνο που απάντησα ήταν ότι εγώ δεν ντρέπομαι να το φέρω και παρακαλώ να δοθεί στην Softies για επισκευή. Περιττό να πω ότι πριν πάω την δεύτερη φορά…μίλησα απευθείας πλέον με την softies γιατί δεν μπορούσα να καταλάβω πως είχε πάλι πρόβλημα το παπούτσι αφού είχε αλλαχθεί το φερμουάρ. Τέλος πάντων ευχαριστώ την softies που ανταποκρίθηκε πρόθυμα στο έτοιμα μου για την επιδιόρθωση του υποδήματος ενώ μου έκανε και τον κόπο να το στείλει σε άλλο μαγαζί κοντά στην περιοχή που διαμένω.

 

Τέλος νομίζω ότι κάποιοι μαγαζάτορες δεν έχουν ακόμα καταλάβει ότι τα ευρώ δεν είναι πετσετάκια και ότι δεν μπορούμε να τα πετάμε από το παράθυρο επειδή αυτοί δεν θέλουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιοσ μαγαζάτορασ που 8α σου άλλαζε παπούτσι φορεμένο και αγορασμένο 3 μήνες πρίν!απορώ πάντως βρε παιδί μου πως το σκέφτηκες οτι μπορεί να στα άλλαζε!χεστ@κε αυτός αν το έβαλες ποτέ.εγώ είχα πάρει μία μπαρέτα τα χριστούγεννα και μετα απο 3 μέρεσ μου έφεραν την ίδια δώρο απο το ίδιο μαγαζί,έμπλεξα με τις γιορτές και πήγα το παπούτσι για αλλαγή μετά απο 20 μέρες!η ιδιοκτήτρια δεν μου τα άλλαξε παρόλο που ήταν αφόρετα στο κουτί τους και παρόλο που φόραγα τις ίδιες εκεινη την μέρα!κι ούτε φταίει αυτός αν είναι ελλατωματικό κι αν εχεισ δώσει 100 ευρώ.τα πας στα φτιάχνει αλλά δεν απαιτείς να στα αλλάξει.και μετά απο 10 φορές που τα έχεις φορέσει και 3 μήνες μετά!νομίζω οτι δεν είναι λογικό.ίσως να είμαι και λά8οσ τι να πω!

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιοσ μαγαζάτορασ που 8α σου άλλαζε παπούτσι φορεμένο και αγορασμένο 3 μήνες πρίν!απορώ πάντως βρε παιδί μου πως το σκέφτηκες οτι μπορεί να στα άλλαζε!χεστ@κε αυτός αν το έβαλες ποτέ.εγώ είχα πάρει μία μπαρέτα τα χριστούγεννα και μετα απο 3 μέρεσ μου έφεραν την ίδια δώρο απο το ίδιο μαγαζί,έμπλεξα με τις γιορτές και πήγα το παπούτσι για αλλαγή μετά απο 20 μέρες!η ιδιοκτήτρια δεν μου τα άλλαξε παρόλο που ήταν αφόρετα στο κουτί τους και παρόλο που φόραγα τις ίδιες εκεινη την μέρα!κι ούτε φταίει αυτός αν είναι ελλατωματικό κι αν εχεισ δώσει 100 ευρώ.τα πας στα φτιάχνει αλλά δεν απαιτείς να στα αλλάξει.και μετά απο 10 φορές που τα έχεις φορέσει και 3 μήνες μετά!νομίζω οτι δεν είναι λογικό.ίσως να είμαι και λά8οσ τι να πω!

 

Κούκλα μου σε πιάνω αδιάβαστη τελείως, έχεις περιθώριο 6 μήνες να αλλάξεις γνώμη και να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου...

 

Δεν θέλω να ακούω τέτοια.

 

Κορίτσια υπάρχει και η ένωση προστασίας καταναλωτών, Please...!!

Link to comment
Share on other sites

Πριν 2 μήνες αγόρασα ένα παιδικό παντελόνι timberland από το κατάστημα lapin στο mediterrenean cosmos. Επειδή ήταν σε λευκό χρώμα και ανοιξιάτικο μόλις την προηγούμενη βδομάδα το φόρεσε το παιδί πρώτη φορά. αν και το έπλυνα σύμφωνα με τις οδηγίες ξέβαψε η μπλε ετικέτα στο πίσω μέρος του παντελονιού. Το πήγα στο κατάστημα, επικοινώνησαν με την εταιρεία και μου είπαν να διαλέξω κάτι άλλο από το κατάστημα. Επειδή το προϊόν που διάλεξα ήταν πιο φτηνό μου επέστρεψαν τη χρηματική διαφορά. Είχα μείνει έκπληκτη και αδυνατούσα να πιστέψω ότι υπάρχουν πλέον τέτοιοι επαγγελματίες που αντιμετωπίζουν τόσο σοβαρά τον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

έχεις περιθώριο 6 μήνες να αλλάξεις γνώμη και να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου...

Για πες, για πες γιαυτο γιατι δεν το γνωριζω:shock::oops: και επειδη χρειαστηκε τα Χριστουγεννα να αλλαξω ενα ζευγαρι πυτζαμες που μου εκανε δωρο γιορτης, ο αδερφος μου, η ιδιοκτητρια μου μετρουσε τις μερες και μου τονισε οτι "προλαβα στο τσακ, τελευταια μερα" ηταν η ημερα που πηγα. Εγω φορτωσα και με καταλαβε:evil: (βαζουν μεσα κ επισημες αργιες-τα Θεοφανεια, την πρωτοχρονια κλπ?-ετσι σκεφτηκα) και αφου μου τις αλλαξε, δεν της κακοπεσε γιατι ψωνισαμε με την πεθερα μου πραγματα αξιας 7 φορες επανω την αξια της πυτζαμας που πηγα ν'αλλαξω!!!

4usdp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ούτε εγώ ήξερα ότι μπορείς να το αλλάξεις 6 μήνες μετά. Άλλωστε όταν τα καταστήματα λένε "αλλαγές εντός 10 ημερών" αυτό πρέπει να τηρηθεί, σωστά; Και πώς επιβάλλουν κάτι που συγκρούεται με τις οδηγίες για την προστασία των καταναλωτών;

 

Πάντως για να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου, ο καταστηματάρχης δεν μπορεί να ξέρει τι χρήση έχεις κάνει στο παπούτσι και παρουσίασε πρόβλημα τόσο γρήγορα. Θα μπορούσες να είχες παίξει και ποδόσφαιρο με παπούτσια περιπάτου (δεν σου λέω ότι το έκανες απλά έχουν δει κι αυτών πολλά τα μάτια τους). Αν το πήγαινες εντός 10 ημερών και πάτημα θα είχες ότι το φόρεσες ελάχιστα και αυτό θα γινόταν πιστευτό από την από την όψη του παπουτσιού και μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια είναι σε τι άνθρωπο θα τύχεις... οι περισσότεροι μαγαζάτορες ειναι απαράδεκτοι πάντως.. εγώ συνήθως τις αλλαγές που κάνω είναι σε δώρα ... το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα πουλήσουν κάτι όχι πως θα εξυπηρετήσουν τον πελάτη αν θέλει να αλλάξει κάτι... τόσο μικρόμυαλοι είναι.. δεν καταλαβαίνουν πως ένας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να δυσφημεί παντού το μαγαζί τους ενώ ένας ευχαριστημένος το συστήνει και φέρνει και άλλο κόσμο..

Link to comment
Share on other sites

Κούκλα μου σε πιάνω αδιάβαστη τελείως, έχεις περιθώριο 6 μήνες να αλλάξεις γνώμη και να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου...

 

Δεν θέλω να ακούω τέτοια.

 

Κορίτσια υπάρχει και η ένωση προστασίας καταναλωτών, Please...!!

 

Αυτο δεν ισχυει και απο το ποσο εχει χρησιμοποιηθει το προιον??

Δεν ξερω για την δικη σου περιπτωση,αλλα αν αγορασεις κατι που δεν χρειαζεται εγγυηση οπως πχ κατι ηλεκτρονικο, και το χρησιμοποιεις 5 μηνες σερι,μετα μπορεις να το αλλαξεις???

Δεν το εχω ξανακουσει αυτο,περιεργο μου φαινεται.

"Τα μεγάλα πνεύματα έχουν να κάνουν πάντα με τη βίαιη αντίδραση του μέσου όρου. Οι τελευταίοι δεν μπορούν να καταλάβουν όταν ένας άνθρωπος δε συμμορφώνεται χωρίς σκέψη με τις κληρονομικές προκαταλήψεις και χρησιμοποιεί θαρραλέα τη νοημοσύνη του."

 

Αλβερτος Αινσταιν

Link to comment
Share on other sites

Κούκλα μου σε πιάνω αδιάβαστη τελείως, έχεις περιθώριο 6 μήνες να αλλάξεις γνώμη και να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου...

 

Δεν θέλω να ακούω τέτοια.

 

Κορίτσια υπάρχει και η ένωση προστασίας καταναλωτών, Please...!!

 

Μπορείς να βάλεις κάποιο λινκ με το νόμο, ή κάτι τέτοιο τεςπα να το τυπώσω να το έχω μαζί μου?

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Το προιόν ήταν ελαττωματικό. Τελεία και παύλα. Ήταν απαράδεκτο σε τόσο σύντομο διάστημα να χαλάσει το φερμουάρ και η σόλα.

 

Ορθότατα η κοπέλα έπραξε.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επίσης στο Multirama έχω επιστρέψει προιόν που ήταν σε άριστη κατάσταση (Laptop) το άνοιξα και πήγα να το χρησιμοποιήσω, πολύ απλά γιατί μου είχαν πει ότι δήθεν είχε δωρεάν Internet για 2 χρόνια, κάτι που δεν ίσχυε.

 

Βασικά από όσο ξέρω έχεις δικαίωμα να επιστρέψεις ένα προιόν εντός 8 ημερών (μόνο και μόνο γιατί άλλαξες γνώμη), πάντα βέβαια με απόδειξη, ενώ μπορείς να υπαναχωρήσεις της αγοράς σου μέσα σε ένα εξάμηνο.

 

Νομίζω ότι στην περίπτωση των παπουτσιών πολύ απλά η softies επέδειξε επαγγελματισμό, ενώ ο μαγαζάτορας έδιωξε πελάτη. Κανονικά ακόμα και 20 ευρώ να τα είχα πάρει δεν θα δικαιολογούσε να χαλάσει το φερμουάρ και η σόλα με 10 φορές που το φόρεσα.

Link to comment
Share on other sites

 

Μπορείς να βάλεις το λινκ που λέει για το εξάμηνο να μην ψάχνω please?

Χρησιμότατο και δεν το ήξερα, να το χρησιμοποιήσω κι εγώ κάπου.

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλεις το λινκ που λέει για το εξάμηνο να μην ψάχνω please?

Χρησιμότατο και δεν το ήξερα, να το χρησιμοποιήσω κι εγώ κάπου.

 

 

 

Κρίμα δεν θυμάμαι που.....

Link to comment
Share on other sites

Έψαξα στο site του inka και βρήκα αυτό:

Μπορείτε να απορρίψετε τα αγαθά, επιστρέφοντας τα στο κατάστημα και ζητώντας την επιστροφή των χρημάτων σας. Αν για οποιαδήποτε αιτία δεν μπορείτε να επιστρέψετε αμέσως τα αγαθά στο κατάστημα, τηλεφωνήστε και ειδοποιείστε ότι απορρίπτετε το αγορασθέν εμπόρευμα. Εφόσον όμως έχετε αποδεχθεί τα αγαθά, δηλαδή τα κρατήσατε για ορισμένο χρόνο ή προσπαθήσατε να τα επισκευάσετε μόνοι σας, έχετε χάσει κάθε δικαίωμα απόρριψης.

Μπορείτε όμως να διεκδικήσετε κάθε έξοδο επισκευής που είναι απαραίτητη ή, αν τα αγαθά δεν μπορούν να επιδιορθωθούν, μπορείτε να διεκδικήσετε τη διαφορά της αξίας των αγαθών μεταξύ της κατάστασης που θα έπρεπε να είναι κι αυτής που βρίσκονται τώρα.

Στην πραγματικότητα, πολλοί αγοραστές συμφωνούν με τις προτάσεις του καταστήματος για μια δωρεάν επισκευή ή για ένα πιστωτικό σημείωμα. Δεν είστε υποχρεωμένοι να το αποδεχτείτε. Τα καταστήματα συνήθως προτιμούν αυτού του είδους τις προσφορές από την πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας ή την αποζημίωση. Κατά πόσο είσαστε διατεθειμένοι να διαφυλάξετε τα νόμιμα δικαιώματα σας εξαρτάται φυσικά από την προσωπική ιδιαίτερή σας περίπτωση. Ίσως προτιμάτε να δεχθείτε μιαν δωρεάν επισκευή ή μια ανταλλαγή, αν σας γίνει τέτοια πρόταση - ιδιαίτερα αν είναι δύσκολο για σας να αποδείξετε ότι τα αγαθά ήταν ελαττωματικά όταν τα αγοράσατε ή αν παρουσιάσουν το ελάττωμα τους μετά από βραχύχρονη λειτουργία ή χρήση

 

Δυστυχώς ο τρόπος που έχει αναπτυχθεί τo site δεν επιτρέπει να αντιγράψω κάποιο λινκ για να το δει κάποιος το κείμενο αυτό απευθείας. Βρίσκεται όμως μέσα στην επιλογή "Συμβουλές"

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...