Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΧΩ ΦΡΙΚΑΡΕΙ!!!!!!!!


Recommended Posts

τα Χριστουγεννα πηραν οι παππουδες στο γιο μου ενα παιχνιδι λαπτοπ με την αλφαβητο που ηδη την ηξερε με κεφαλαια και διαφορα αλλα ....... αρχισε μανιωδως να γραφει τις λεξεις οπως τις εβλεπε απο κατω...........εμαθε να γραφει πολυ καλα ....... μερα νυχτα μ εκεινο το παιχνιδι τελικα το διελυσε πριν ενα μηνα....σημερα θελησε να κανει μια ζωγραφια για τη δασκαλα του και να γραψει το ονομα του με το μαρκαδορο....και ξαφνικα μου κανει το Σ αναποδο και το Ε να κοιταει απο πανω προς τα κατω σαν τριαινα....δεν του εχει δειξει κανεις να γραφει, τα αλλα γραμματα τα εκανε μια χαρα.......

σε τρεις μηνες θα γινει 4 χρονω, και εχω τρελλαθει, εχουμε κινδυνο δυσλεξιας???

ξερω οτι μπορει να γελασετε η να με θεωρησετε ηλιθια αλλα εχω θορυβηθει πολυ......ξερω οτι αυτα τα γραμματα μπερδευουν τα δυσλεκτικα παιδακια μπορω να κανω κατι, να το τσεκαρω καπως, ξερει κανεις απο ποια ηλικια και μετα ανησυχουμε??????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


τα Χριστουγεννα πηραν οι παππουδες στο γιο μου ενα παιχνιδι λαπτοπ με την αλφαβητο που ηδη την ηξερε με κεφαλαια και διαφορα αλλα ....... αρχισε μανιωδως να γραφει τις λεξεις οπως τις εβλεπε απο κατω...........εμαθε να γραφει πολυ καλα ....... μερα νυχτα μ εκεινο το παιχνιδι τελικα το διελυσε πριν ενα μηνα....σημερα θελησε να κανει μια ζωγραφια για τη δασκαλα του και να γραψει το ονομα του με το μαρκαδορο....και ξαφνικα μου κανει το Σ αναποδο και το Ε να κοιταει απο πανω προς τα κατω σαν τριαινα....δεν του εχει δειξει κανεις να γραφει, τα αλλα γραμματα τα εκανε μια χαρα.......

σε τρεις μηνες θα γινει 4 χρονω, και εχω τρελλαθει, εχουμε κινδυνο δυσλεξιας???

ξερω οτι μπορει να γελασετε η να με θεωρησετε ηλιθια αλλα εχω θορυβηθει πολυ......ξερω οτι αυτα τα γραμματα μπερδευουν τα δυσλεκτικα παιδακια μπορω να κανω κατι, να το τσεκαρω καπως, ξερει κανεις απο ποια ηλικια και μετα ανησυχουμε??????

 

μην τρελαινεσαι! ακομα και εμεις μερικες φορες κατα λαθος όταν μπερδευουμε τις λεξεις!! καθηστε μαζι να γραψετε κατι με αυτα τα γραμματα κια να δεις αν τα μπερδευει ή οχι. ρωτησε τον μηπως το ειδε καπου και το γραφει και εκεινος ετσι και μετα ρωτησε και τη παιδιατρο

Link to comment
Share on other sites

Το να κάνει λάθος σε μερικά γράμματα πού και πού δεν είναι από μόνο του ένδειξη δυσλεξίας. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μόνο απ' αυτό λοιπόν.

 

Ενδείξεις ορατές από την προσχολική ηλικία:

 

καθυστερημένη έναρξη ομιλίας

περιορισμένη αυτοσυγκέντρωση (ακόμα και στο παιχνίδι)

σύγχυση κατεύθυνσης

πρόβλημα συγχρονισμού/ρυθμού & αλληλοδιαδοχικών κινήσεων (πχ σε κινήσεις καθημερινής ρουτίνας όπως πλύσιμο, ντύσιμο κλπ)

αργότερα πρόβλημα στην αποστήθιση (παιδικά τραγουδάκια, ποιηματάκια κλπ)

 

Αργότερα στο σχολείο:

 

ανάγνωση

ανάγνωση αργή και με λάθη

δυσκολία στην ανάγνωση χειρόγραφων κειμένων

αντικατάσταση λέξεων με άλλες που μοιάζουν

κόμπιασμα

επανάληψη λέξεων

παράλλειψη γραμμών

αλλαγή καταλήξεων

μη χρήση σημείων στιξης

 

ορθογραφία

παράλλειψη σημείων στίξης

διαφορετική γραφή της ίδιας λέξης μέσα σ΄ένα κείμενο

επιμονή σε αντιστροφές/αναστροφές (ακόμα και σε αριθμητικά σύμβολα)

δυσανάγνωστη γραφή

 

 

 

Δεν θα πρέπει να θορυβηθείτε αν το παιδί παρουσιάζει ΚΑΠΟΙΑ μόνο από τα παραπάνω. Όμως αν έχετε παρατηρήσει αρκετά από αυτά, καλό θα ήταν να το ψάξετε λίγο παραπάνω, καινα επισκεφτείτε κάποιον ειδικό.

 

Γενικά πιθανές ενδείξεις που θα πρέπει να προσέξουμε είναι:

 

δυσκολία σε γραφή κι ανάγνωση

δυσκολία μεταφοράς της σκέψης στο γραπτό

προβληματικός γραπτός λόγος (με πολλά λάθη)

διάσπαση προσοχής, παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα

πρόβλημα διαχείρισης χρόνου, συγχρονισμού, συντονισμού και αποστήθισης

σπανιότερα προβλήματα στην αριθμητική αλλά όχι στη μαθηματική σκέψη

Link to comment
Share on other sites

τα Χριστουγεννα πηραν οι παππουδες στο γιο μου ενα παιχνιδι λαπτοπ με την αλφαβητο που ηδη την ηξερε με κεφαλαια και διαφορα αλλα ....... αρχισε μανιωδως να γραφει τις λεξεις οπως τις εβλεπε απο κατω...........εμαθε να γραφει πολυ καλα ....... μερα νυχτα μ εκεινο το παιχνιδι τελικα το διελυσε πριν ενα μηνα....σημερα θελησε να κανει μια ζωγραφια για τη δασκαλα του και να γραψει το ονομα του με το μαρκαδορο....και ξαφνικα μου κανει το Σ αναποδο και το Ε να κοιταει απο πανω προς τα κατω σαν τριαινα....δεν του εχει δειξει κανεις να γραφει, τα αλλα γραμματα τα εκανε μια χαρα.......

σε τρεις μηνες θα γινει 4 χρονω, και εχω τρελλαθει, εχουμε κινδυνο δυσλεξιας???

ξερω οτι μπορει να γελασετε η να με θεωρησετε ηλιθια αλλα εχω θορυβηθει πολυ......ξερω οτι αυτα τα γραμματα μπερδευουν τα δυσλεκτικα παιδακια μπορω να κανω κατι, να το τσεκαρω καπως, ξερει κανεις απο ποια ηλικια και μετα ανησυχουμε??????

 

 

Η αντιστροφή γραμμάτων θεωρείται φυσιολογική στα παιδιά ρποσχολικής ηλικίας (μέχρι τα 5μιση περίπου).

Όπως θεωρείται και η γραφή αριστερά προς δεξιά και μετά από κάτω δεξιά προς αριστερά (βουστρπφηδόν) (σαν Ζ φανταστείτε το).

Το ότι αντέγραφε σωστά τα γράμματα, δεν σημαίνει ότι είχε κατακτήσει και τον τρόπο γραφής. Απλά αντέγραφε μια εικόνα. Οπότε, μόλις έχασε την εικόνα, άρχισε να γράφει όπως θυμόταν περίπου ότι είναι τα γράμματα.

Για δυσλεξία μιλάμε σπό τα μέσα της Β δημοτικού. Ποτέ πιο νωρίς!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θεωρώ ότι είναι μικρό το παιδί για να διαγνωστεί κάτι τέτοιο... Άλλα καλά καλά δεν μιλάνε σε τέτοια ηλικία. Μην έχεις απαιτήσεις να ξέρει και να γράφει τα γράμματα σωστά.

 

Δες και εδώ http://www.dyslexia-correction.gr/el/diagnosis.asp

 

http://www.infokids.gr/2010/12/%CE%B4%CF%85%CF%83%CE%BB%CE%B5%CE%BE%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%BF%CF%85/

Προσχολική ηλικία:

Είναι πολύ δύσκολο να γίνει διάγνωση της δυσλεξίας στην νηπιακή ηλικία ,ωστόσο ορισμένα στοιχεία κρίνονται ανησυχητικά:

*οι ικανότητες του παιδιού αναπτύσσονται άνισα: μπορεί να είναι καλό π.χ. στις κατασκευές αλλά όχι στην ζωγραφική

*η ανάπτυξη του λόγου καθυστερεί – όσο αφορά την άρθρωση αλλά και την σύνταξη και το λεξιλόγιο

* δυσκολίες στην λεπτή κινητικότητα (ζωγραφική μέσα στο πλαίσιο, χειρισμός του ψαλιδιού, λαβή του μολυβιού) αλλά και στην κινητικότητα του σώματος (δυσκολία στην ισορροπία, στον συντονισμό κινήσεων)

*δυσκολίες να θυμηθούν με την σειρά απλές οδηγίες που τους δόθηκαν

*δυσκολία στην αντίληψη του χρόνου (έννοιες όπως το «τώρα» και το «χθες» πρέπει να είναι κατανοητές για ένα παιδί 3, 4 χρονών)

*δυσκολία στην αυτοεξυπηρέτηση

*δυσκολία στην συγκέντρωση της προσοχής

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites

και εγω θεωρώ πως είσαι υπερβολική....απλά τα παιδιά όταν βλέπουν κάτι το μιμουνται ευκολα και εφόσον το ειχε μπροστά του ήταν πιο ευκολο να το αντιγράψει ως τυφλοσουρτι παρά να σκεφτει.....

ίσως να θέλει βοήθεια σε αυτό το κομμάτι....ρωτα και την δασκάλα....πως μπορείς να τον βοηθήσεις να σκεφτεται και όχι απλά να παπαγαλιζει....:-D

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Ενδείξεις ορατές από την προσχολική ηλικία:

 

καθυστερημένη έναρξη ομιλίας

περιοσρισμένη αυτοσυγκέντρωση (ακόμα και στο παιχνίδι)

σύγχυση κατεύθυνσης

πρόβλημα συγχρονισμού/ρυθμού & αλληλοδιαδοχικών κινήσεων (πχ σε κινήσεις καθημερινής ρουτίνας όπως πλύσιμο, ντύσιμο κλπ)

αργότερα πρόβλημα στην αποστήθιση (παιδικά τραγουδάκια, ποιηματάκια κλπ)

 

 

μιλησαμε καθαρα εναμιση χρονω

συγκεντρωνεται μια χαρα

το τριτο δε συνεβη ποτε

ουτε το τεταρτο αντιθετως τα τηρει ευλαβικα

αποστηθιζει αμετρητα τραγουδια απο εναμιση χρονω

 

ουφ ησυχασα καπως!

Link to comment
Share on other sites

o παιδιατρος ειπε θα με πυροβολησει τρεισιμιση χρονω μωρο που το βαζω να γραφει κι εχω και απαιτησεις!

 

χα,χα,χα!!! Καλά σου είπε!!!:rolleyes::rolleyes::lol::lol::lol:

 εχω δυο μπουμπουκακια

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

o παιδιατρος ειπε θα με πυροβολησει τρεισιμιση χρονω μωρο που το βαζω να γραφει κι εχω και απαιτησεις!

 

Και καλά σου είπε!!!!!!! χαχαχαχαχα

 

Για να μην αγχώνεσαι, χοντρικά (μόνο χοντρικά, γιατί κάθε παιδί είναι εντελώς διαφορετικό από το διπλανό του και έχει άλλους ρυθμούς), γύρω στα Χριστούγεννα της χρονιάς που το παιδί είναι προνήπιο, θέλω (εγώ ως νηπιαγωγός στην τάξη μου) το παιδί να μπορεί να γράψει με κεφαλαία το όνομα του βλέποντας το από την καρτέλα του. Λίγο πριν κλείσει το σχολείο να μπορεί να το γράψει χωρίς καρτέλα, πάλι μεκεφαλαία.

Την επόμενη χρονιά (νηπιαγωγείο) θέλω μέχρι τα Χριστούγεννα, να γράφει το όνομα του χωρίς καρτέλα και (σε αρκετά παιδιά) το όνομα του/της φίλου/ης του με καρτέλα. Επίσης, θέλω να μπορεί να αντιγράφει λεξούλες με κεφαλαία. Μετά το Πάσχα, θέλω να μπορεί να γράει και το όνομα του με μικρά.

Ξαναλέω, ότι αυτά είναι ενδεικτικά και δεν έχω σε καμία περίπτωση την απαίτηση όλα τα παιδιά να ακολουθούν αυτούς τους ρυθμούς. Άλλα πάνε πιο αργά και άλλα πιο γρήγορα. Αλλά ένας γενικός μπούσουλας είναι αυτός.

Link to comment
Share on other sites

o παιδιατρος ειπε θα με πυροβολησει τρεισιμιση χρονω μωρο που το βαζω να γραφει κι εχω και απαιτησεις!

 

Αν το παιδι ανταποκρινεται στο γραψιμο χωρις να πιεζεται, τοτε καλα κανεις, απλα δεν θα πρεπει να ειμαστε απαιτητικοι. Η κορη μου εκλεισε τα 2 κ επειδη μιλαει πολυ καθαρα απο 1,5, τραγουδαει κ μετραει μεχρι το 20 μονη της,ξερει τα χρωματα κ.α., η γιατρος που ειπε να αγορασω αυτο το λαπτοπακι με την αλφαβητο για να αποκτησει μια επαφη με τα γραμματα, χωρις καμια πιεση απο μερους μου φυσικα. Μην φρικαρεις ομως, το παιδακι σου ειναι πανεξυπνο, απλα ειναι μικρουλι ακομα μωρε...

"Ν'αγαπας την ευθυνη. Να λες, εγω μοναχος μου θα σωσω τον κοσμο. Αν χαθει, εγω θα φταιω." Ν.Καζαντζακης

Link to comment
Share on other sites

Και καλά σου είπε!!!!!!! χαχαχαχαχα

 

Για να μην αγχώνεσαι, χοντρικά (μόνο χοντρικά, γιατί κάθε παιδί είναι εντελώς διαφορετικό από το διπλανό του και έχει άλλους ρυθμούς), γύρω στα Χριστούγεννα της χρονιάς που το παιδί είναι προνήπιο, θέλω (εγώ ως νηπιαγωγός στην τάξη μου) το παιδί να μπορεί να γράψει με κεφαλαία το όνομα του βλέποντας το από την καρτέλα του. Λίγο πριν κλείσει το σχολείο να μπορεί να το γράψει χωρίς καρτέλα, πάλι μεκεφαλαία.

Την επόμενη χρονιά (νηπιαγωγείο) θέλω μέχρι τα Χριστούγεννα, να γράφει το όνομα του χωρίς καρτέλα και (σε αρκετά παιδιά) το όνομα του/της φίλου/ης του με καρτέλα. Επίσης, θέλω να μπορεί να αντιγράφει λεξούλες με κεφαλαία. Μετά το Πάσχα, θέλω να μπορεί να γράει και το όνομα του με μικρά.

Ξαναλέω, ότι αυτά είναι ενδεικτικά και δεν έχω σε καμία περίπτωση την απαίτηση όλα τα παιδιά να ακολουθούν αυτούς τους ρυθμούς. Άλλα πάνε πιο αργά και άλλα πιο γρήγορα. Αλλά ένας γενικός μπούσουλας είναι αυτός.

 

αν ήσουν Πολίχνη ώρες ώρες νομίζω ότι γράφει η δασκάλα του γιου μου:-P

rQGhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το "από ποια ηλικία και μετά πρέπει να ανησυχούμε"... όσο πιο νωρίς γίνει η διάγνωση της δυσλεξίας, τόσο πιο εύκολα αντιμετωπίζεται. Η δυσλεξία δεν έχει ηλικία, δεν είναι επίκτητη. Επίσης δεν είναι όλες οι μορφές δυσλεξίας ίδιου βαθμού. Όμως δεν είναι κι η συντέλεια του κόσμου. Πολλά παιδιά είναι δυσλεκτικά κι όμως τα καταφερνουν μια χαρά στο σχολείο. Σημαντικό είναι να μη βιώσει το παιδί το αίσθημα της αποτυχίας και της απόρριψης στο σχολείο, έτσι ώστε να συνεχίσει να μαθαίνει απλά στο δικό του ρυθμό. Γι αυτό και είναι σημαντικό να γίνει νωρίς η διάγνωση, έτσι ώστε και ο δάσκαλος να γνωρίζει, αλλά και οι γονείς να ενημερωθούν πώς μπορούν να βοηθήσουν το παιδί στο σπίτι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αν το παιδι ανταποκρινεται στο γραψιμο χωρις να πιεζεται, τοτε καλα κανεις, απλα δεν θα πρεπει να ειμαστε απαιτητικοι. Η κορη μου εκλεισε τα 2 κ επειδη μιλαει πολυ καθαρα απο 1,5, τραγουδαει κ μετραει μεχρι το 20 μονη της,ξερει τα χρωματα κ.α., η γιατρος που ειπε να αγορασω αυτο το λαπτοπακι με την αλφαβητο για να αποκτησει μια επαφη με τα γραμματα, χωρις καμια πιεση απο μερους μου φυσικα. Μην φρικαρεις ομως, το παιδακι σου ειναι πανεξυπνο, απλα ειναι μικρουλι ακομα μωρε...

 

Προσοχή, όμως σε αυτά τα λαπτοπάκια.

δεν είναι όλα καλά.

Αρχικά, τα γράμματα δεν είναι "άλφα", "βήτα" κλπ, ούτε είναι "βου", "γου", είναι ο ήχος που κάνουν 'β', 'γ'...

Αν τα μάθουν αλλιώς υπ΄ρχει περίπτωση να μπερδευτούν, γιατί αν π.χ. το 'τ' είναι 'του' , μεζί με το 'α', δεν θα κάνουν 'τα' αλλά 'τουα'!

Για μένα καλύτερα να αποφύγεις αυτά τα παιχνίδια. Καλύτερα να κάθεστε μαζί και να γράφετε (ό,τι μπορεί να είναι αυτό, από λίστες για ψώνια, μέχτι τη φορολογική δήλωση), και να δει το παιδί ότι και η μαμά γράφει, άρα η γραφή είναι κάτι καλό!

Έχει πολλά χρόνια για να ασχοληθεί με λαπτοπ και να ακολυθεί τις εντολές που δίνονται εκεί!

Link to comment
Share on other sites

Έχει πολλά χρόνια για να ασχοληθεί με λαπτοπ και να ακολυθεί τις εντολές που δίνονται εκεί!

 

 

Συμφωνώ! Ας μαθουν πρώτα να γραφουν και μετά να πληκτρολογούν. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το "από ποια ηλικία και μετά πρέπει να ανησυχούμε"... όσο πιο νωρίς γίνει η διάγνωση της δυσλεξίας, τόσο πιο εύκολα αντιμετωπίζεται. Η δυσλεξία δεν έχει ηλικία, δεν είναι επίκτητη. Επίσης δεν είναι όλες οι μορφές δυσλεξίας ίδιου βαθμού. Όμως δεν είναι κι η συντέλεια του κόσμου. Πολλά παιδιά είναι δυσλεκτικά κι όμως τα καταφερνουν μια χαρά στο σχολείο. Σημαντικό είναι να μη βιώσει το παιδί το αίσθημα της αποτυχίας και της απόρριψης στο σχολείο, έτσι ώστε να συνεχίσει να μαθαίνει απλά στο δικό του ρυθμό. Γι αυτό και είναι σημαντικό να γίνει νωρίς η διάγνωση, έτσι ώστε και ο δάσκαλος να γνωρίζει, αλλά και οι γονείς να ενημερωθούν πώς μπορούν να βοηθήσουν το παιδί στο σπίτι.

 

ΠΟΤΕ δεν κάνουμε διάγνωση για δυσλεξία πριν από τα μέσα της Β δημοτικού! Δίνουμε στο παιδί την ευκαιρία να κατακτήσει το μηχανισμό της ανάγνωσης και γραφής, να ωριμάσει, και μετά βλέπουμε αν έχει προβλήματα, μήπως τα προβήμτα αυτά είναι δυσλεξία.

Πιο μπροστά (από τα νήπια) μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες (γενικά) και κάνουμε παρέμβαση πάνω σε αυτές (όχι την ίδια παρέμβαση που κάνουμε στη δυσλεξία)

Link to comment
Share on other sites

Και καλά σου είπε!!!!!!! χαχαχαχαχα

 

Για να μην αγχώνεσαι, χοντρικά (μόνο χοντρικά, γιατί κάθε παιδί είναι εντελώς διαφορετικό από το διπλανό του και έχει άλλους ρυθμούς), γύρω στα Χριστούγεννα της χρονιάς που το παιδί είναι προνήπιο, θέλω (εγώ ως νηπιαγωγός στην τάξη μου) το παιδί να μπορεί να γράψει με κεφαλαία το όνομα του βλέποντας το από την καρτέλα του. Λίγο πριν κλείσει το σχολείο να μπορεί να το γράψει χωρίς καρτέλα, πάλι μεκεφαλαία.

 

εμεις προνηπια θα παμε του χρονου οποτε μαλλον αδικα τρελλαθηκα!

Link to comment
Share on other sites

Προσοχή, όμως σε αυτά τα λαπτοπάκια.

δεν είναι όλα καλά.

Αρχικά, τα γράμματα δεν είναι "άλφα", "βήτα" κλπ, ούτε είναι "βου", "γου", είναι ο ήχος που κάνουν 'β', 'γ'...

Αν τα μάθουν αλλιώς υπ΄ρχει περίπτωση να μπερδευτούν, γιατί αν π.χ. το 'τ' είναι 'του' , μεζί με το 'α', δεν θα κάνουν 'τα' αλλά 'τουα'!

Για μένα καλύτερα να αποφύγεις αυτά τα παιχνίδια. Καλύτερα να κάθεστε μαζί και να γράφετε (ό,τι μπορεί να είναι αυτό, από λίστες για ψώνια, μέχτι τη φορολογική δήλωση), και να δει το παιδί ότι και η μαμά γράφει, άρα η γραφή είναι κάτι καλό!

Έχει πολλά χρόνια για να ασχοληθεί με λαπτοπ και να ακολυθεί τις εντολές που δίνονται εκεί!

 

Σ' ευχαριστω πολυ!! Νομιζω οτι αυτο που μου προτεινε κανει αυτο ακριβως που μου λες κ εσυ. Παντως σιγουρα η γραφη ειναι ο καλυτερος τροπος. Θα το εφαρμοσω!

"Ν'αγαπας την ευθυνη. Να λες, εγω μοναχος μου θα σωσω τον κοσμο. Αν χαθει, εγω θα φταιω." Ν.Καζαντζακης

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ! Ας μαθουν πρώτα να γραφουν και μετά να πληκτρολογούν. :lol:

 

γι αυτο και δεν του πηρα εγω,αλλα του το εφεραν δωρο και επειδη εχω μια γνωστη νηπιαγωγο και μου ειχε πει αυτα τα β, γ και οχι βητα γαμα κλπ και ειδε οτι ειχε σωστα τους ηχους το παιχνιδι του το εδωσα και δεν ξεκολλησε! βρε παιδι μου ελα να παιξουμε πλαστελινες, οχι εγω θελω να γραφω........το εδειξα και στο γιατρο και ειπε ειναι τελεια μεθοδος αυτη..........την πληκτρολογηση δε μπορουμε να την αποφυγουμε γιατι ο μπαμπας μας ειναι τεχνικος Η/Υ καιο μικρος θελει να του μοιασει!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΠΟΤΕ δεν κάνουμε διάγνωση για δυσλεξία πριν από τα μέσα της Β δημοτικού! Δίνουμε στο παιδί την ευκαιρία να κατακτήσει το μηχανισμό της ανάγνωσης και γραφής, να ωριμάσει, και μετά βλέπουμε αν έχει προβλήματα, μήπως τα προβήμτα αυτά είναι δυσλεξία.

Πιο μπροστά (από τα νήπια) μιλάμε για μαθησιακές δυσκολίες (γενικά) και κάνουμε παρέμβαση πάνω σε αυτές (όχι την ίδια παρέμβαση που κάνουμε στη δυσλεξία)

 

 

Σαφώς. Δεν είπα το αντίθετο. Εφόσον μιλάμε για ανάγνωση και γραφή, πρέπει να δωθεί ένα χρονικό περιθώριο προσαρμογής. Αλλά να μην αφήσουμε το παιδί να φτάσει τετάρτη τάξη πριν το πάμε στον ειδικό.

Link to comment
Share on other sites

την ΑΒ την ξερει απο δυομιση

αρχισε να πληκτρολογει στο λαπτοπακι τρεισιμιση- ολα σωστα ΚΕΦΑΛΑΙΑ ειχε μονο το παιχνιδι

διαβαζει αριθμους ως το 30 απ τα δυο και μετα τις δεκαδες

μετραει απ το 1-10 στα ισπανικα

ξερει 20 ζωακια στα ισπανικα και 3-4 διαλογους απ εξω

ολα τα τραγουδια του Ρουβα και μερικα του Οικονομοπουλου απ εξω

προχτες αρχισε να γρατσουναει και την κιθαρα μας

μεχρι το 10 στα αγγλικα

τα γραμματα τα διαβαζει σωστα αλλα δεν ειχε πιασει μαρκαδορο να γραψει το λαπτοπακι ειχε πληκτρα

τρια χρονων πηγαμε σε ενα ζωολογικο και διαβαζε τις ταμπελες των ζωων δλδ Εψιλον, Λαμδα, Αλφα, Φι, Γιωτα, και μια δασκαλα που βρεθηκε εκει μας εδωσε συγχαρητηρια........

δε συζηταμε για χειρισμο PC...απο τα δυομιση ανοιγουμε υπολογιστη, επιφανεια εργασις, κλικαρουμε, μπαινουμε Kidipedia, μαθαινουμε ενα σωρο καλουδια, κλεινουμε Χ , αν κατι παει στραβα escape, κλεινουμε υπολογιστη κανονικοτατα και κλεινει και το ηχειο!

απλα επειδη εχω ακουσει οτι καποια σημαδια φαινονται νωρις ειπα αν ειναι κατι που μπορω να το προλαβω να το δω εγκαιρως.....ανησυχω καταλαβαινετε....αλλα στη βιβλιογραφια γραφει αυτο που λετε...ποτε πριν τα 8!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

διαβαζει αριθμους ως το 30 απ τα δυο και μετα τις δεκαδες

μετραει απ το 1-10 στα ισπανικα

ξερει 20 ζωακια στα ισπανικα και 3-4 διαλογους απ εξω

μεχρι το 10 στα αγγλικα

 

 

Ισπανικά; Αυτά από πού τα έμαθε; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...