Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

μηνυση για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ


paros

Recommended Posts

Ο κ. Δημήτρης Αντωνίου, 56 ετών, χειρούργος-ογκολόγος κάτοικος Χαλκίδας, κατέθεσε τον Μάιο μήνυση κατά των βουλευτών που υπέγραψαν το μνημόνιο, υπουργών, του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και κατά των μελών της "Τρόικας" (ονομαστικά και με τις διευθύνσεις τους!) με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Όσον αφορά την ίδια τη μήνυση, το κείμενο της οποίας καθώς και πλήθος στοιχείων μπορεί να δει κανείς στο blog του κ. Αντωνίου http://zoidosia.blogspot.com, γίνεται ονομαστικά κατά των ανωτέρω υπευθύνων και με τρόπο που η διαδικασία δεν περνάει από τη Βουλή. Συγκεκριμένα, παρά την ασυλία που προσφέρεται από το Σύνταγμα σε βουλευτές και υπουργούς, η έσχατη προδοσία αποτελεί αυτόφωρο έγκλημα, για το οποίο ο εισαγγελέας μπορεί να διατάξει την άμεση δίωξη χωρίς την άδεια της Βουλής. Επίσης, παρόλο που το έγκλημα αυτό διαπράχτηκε στις 6 Μαΐου, επειδη είναι διαρκές η δίωξη μπορεί να γίνει ακόμη και σήμερα - όπως και γίνεται.

 

η συνεχεια εδω

http://www.nellypsarrou.com/index.php?option=com_content&task=view&id=272&Itemid=80

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


χαχα!!!

το διάβασα και εγώ σήμερα το πρωί!

φοβερός ο κος Αντωνίου στον οποίο και υποβάλλω τα σέβη μου!!!

τί νομίζετε; και ο διάβολος φοβέρα θέλει!!! ουστ!!!

945076uyzon4w470.gif

"Τί ωφελείται ο άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του;"

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

http://www.otyposnews.gr/archives/32342

 

Ο Αρειος Πάγος αποδέχτηκε και έκρινε βάσιμη την μήνυση πολίτη - Απίστευτη (για την Ελλάδα) εξέλιξη είχε το ζήτημα της μήνυσης του Ιατρού από την Χαλκίδα κ.Αντωνίου.

 

"Πριν από ένα μήνα είχε γραφτεί ότι η υπόθεση της μήνυσης του ιατρού κ. Αντωνίου, δεν είναι μια «χαμένη υπόθεση» όπως έσπευσαν αρκετοί να προεξοφλήσουν! Είναι αλήθεια ότι, μιλώντας με πολλούς παράγοντες όταν κατατέθηκε η μήνυση για «ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» κατά του συνόλου των βουλευτών που ψήφισαν το μνημόνιο, «βομβάρδιζαν» με πληροφορίες του τύπου ότι δεν έχει καμία απολύτως τύχη. Και μέχρι σε ένα βαθμό δεν είχε μιας και στα δικαστήρια είχε απορριφθεί. Η επιμονή όμως του γιατρού, τον ώθησε να προωθήσει την μηνυτήρια αναφορά ακόμα και στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας στον Άρειο Πάγο. Εκεί φαίνεται ότι οι όροι αντεστράφησαν! Η μήνυση όχι απλά δεν κατέπεσε, όχι απλά δεν θεωρήθηκε αβάσιμη αλλά αντίθετα: Κρίθηκε ως βάσιμη με δεδομένα που στοιχειοθετούν κατηγορητήριο. Κι έτσι, ο αρμόδιος εισαγγελέας του Αρείου Πάγου που την εξέτασε, Αθανάσιος Κατσηρώδης, την παρέπεμψε στη Βουλή, διότι κάποιοι από τους «κατηγορούμενους» είχαν διατελέσει και υπουργοί. Θεώρησε δηλαδή, ότι πρέπει να δικαστούν με το νόμο περί ευθύνης υπουργών ο οποίος «συμπαρασύρει» και τους λοιπούς βουλευτές που δεν είχαν διατελέσει υπουργοί! Έτσι, εδώ και μερικές εβδομάδες, στη βουλή, έχει φτάσει το πόρισμα στην ουσία του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας, το οποίο έκρινε ότι υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις για «εσχάτη προδοσία» εκ μέρους των βουλευτών! Το γεγονός αυτό ίσως δεν έχει προηγούμενο στη σύγχρονη ιστορία του Ελληνικού Κράτους και είναι εξόχως σοβαρό. Ανεξάρτητα της έκβασης που θα έχει η υπόθεση και ανεξάρτητα πόσο συντεχνιακά θα λειτουργήσουν οι βουλευτές, τώρα, πρέπει να βρεθεί ένας αριθμός εν ενεργεία βουλευτών, που δεν τους «αγγίζει» το κατηγορητήριο, και να συγκροτήσουν επιτροπή που θα διερευνήσει το όλο ζήτημα! Θα διερευνήσει δηλαδή κατά πόσο οι «κατηγορούμενοι» διέπραξαν το υπέρτατο αδίκημα της εσχάτης προδοσίας! Κι εδώ προκύπτουν μια σειρά από σοβαρότατα ερωτήματα. Ερωτήματα που αφορούν στο σύνολο της κοινωνίας μας και ειδικότερα προς τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης!

 

Για ένα τόσο σοβαρό θέμα, είδατε εσείς πουθενά έστω ένα σχόλιο στα λεγόμενα "επίσημα" ή παραδοσιακά ΜΜΕ; Ένα μονόστηλο σε εφημερίδα ή ένα ρεπορτάζ 30 δευτερολέπτων σε κάποιον από αυτά τα ΜΜΕ; Ολοι έχουν μείνει στο μεγάλο ντόρο της υπόθεσης, ότι κατέπεσε ως κατηγορία στο εφετείο και τελείωσε!! Η βουλή, δεν έκανε τον κόπο να εκδώσει ούτε καν ένα δελτίο τύπου. Την στιγμή που όταν ο πρόεδρος συναντά το Σωματείο προσκόπων της Αυστραλίας, εκδίδεται δελτίο τύπου συνοδευόμενο από φωτογραφίες! Για την σοβαρότατη αυτή υπόθεση. τίποτα! Ακρα του τάφου σιγή!

 

ΣΕ ένα βίντεο, από μια τετράωρη σύσκεψη της βουλής, στην οποία ήλθε το ζήτημα και η βουλή έπρεπε να ενημερώσει τους βουλευτές (Διότι δεν γινόταν αλλιώς!) η διαδικασία ενημέρωσης κράτησε. 28 δευτερόλεπτα!!! Μάλιστα!

Τόσο χρειάστηκε το προεδρείο της Βουλής για να ενημερώσει το Σώμα ότι σχεδόν οι μισοί βουλευτές κατηγορούνται για εσχάτη προδοσία!

 

Στο βίντεο ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο ενημερώνεται η βουλή και συνεπώς οι παριστάμενοι δημοσιογράφοι, είναι συντεχνιακός και καλυμμένος, μιας και η αναφορά γίνεται με έναν τρόπο που σε κάνει να πιστεύεις ότι το θέμα αφορά σε παράβαση του ΚΟΚ !!!

 

Είναι πλέον προφανές, ότι το Κοινοβούλιό μας, λειτουργεί συντεχνιακά! Δεν γνωρίζω αν τα κόμματα και οι βουλευτές που ΔΕΝ κατηγορούνται γνωρίζουν το θέμα αυτό. Σίγουρα κάποιοι έχουν ενημερωθεί από τον μηνυτή! Το ζητούμενο είναι ότι η πληροφόρηση στο λαό για ένα τέτοιο ζήτημα δεν ήταν καν η στοιχειώδης. Τέτοιοι αποκλεισμοί δεν συμβαίνουν σε καμία χώρα του πλανήτη παρά μόνο σε στυγνά δικτατορικά καθεστώτα! Είναι γεγονός πάντως, ότι η επιμονή ενός γιατρού από την Χαλκίδα ήταν ικανή, να ξεμπροστιάσει το σάπιο πολιτικό-οικονομικό σύστημα της χώρας μας που καταρρέει."

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Εδώ να δούμε τι θα κάνουν τα κόμματα της Αριστεράς?? Θα πάρουν την ευκαιρία να κάνουν τη διαφορά ή θα το παίξουν και πάλι δημόσιοι υπάλληλοι ?? Πολύ ενδιαφέρον!!

Link to comment
Share on other sites

http://www.otyposnews.gr/archives/32342

 

Ο Αρειος Πάγος αποδέχτηκε και έκρινε βάσιμη την μήνυση πολίτη - Απίστευτη (για την Ελλάδα) εξέλιξη είχε το ζήτημα της μήνυσης του Ιατρού από την Χαλκίδα κ.Αντωνίου.

 

"Πριν από ένα μήνα είχε γραφτεί ότι η υπόθεση της μήνυσης του ιατρού κ. Αντωνίου, δεν είναι μια «χαμένη υπόθεση» όπως έσπευσαν αρκετοί να προεξοφλήσουν! Είναι αλήθεια ότι, μιλώντας με πολλούς παράγοντες όταν κατατέθηκε η μήνυση για «ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» κατά του συνόλου των βουλευτών που ψήφισαν το μνημόνιο, «βομβάρδιζαν» με πληροφορίες του τύπου ότι δεν έχει καμία απολύτως τύχη. Και μέχρι σε ένα βαθμό δεν είχε μιας και στα δικαστήρια είχε απορριφθεί. Η επιμονή όμως του γιατρού, τον ώθησε να προωθήσει την μηνυτήρια αναφορά ακόμα και στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας στον Άρειο Πάγο. Εκεί φαίνεται ότι οι όροι αντεστράφησαν! Η μήνυση όχι απλά δεν κατέπεσε, όχι απλά δεν θεωρήθηκε αβάσιμη αλλά αντίθετα: Κρίθηκε ως βάσιμη με δεδομένα που στοιχειοθετούν κατηγορητήριο. Κι έτσι, ο αρμόδιος εισαγγελέας του Αρείου Πάγου που την εξέτασε, Αθανάσιος Κατσηρώδης, την παρέπεμψε στη Βουλή, διότι κάποιοι από τους «κατηγορούμενους» είχαν διατελέσει και υπουργοί. Θεώρησε δηλαδή, ότι πρέπει να δικαστούν με το νόμο περί ευθύνης υπουργών ο οποίος «συμπαρασύρει» και τους λοιπούς βουλευτές που δεν είχαν διατελέσει υπουργοί! Έτσι, εδώ και μερικές εβδομάδες, στη βουλή, έχει φτάσει το πόρισμα στην ουσία του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας, το οποίο έκρινε ότι υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις για «εσχάτη προδοσία» εκ μέρους των βουλευτών! Το γεγονός αυτό ίσως δεν έχει προηγούμενο στη σύγχρονη ιστορία του Ελληνικού Κράτους και είναι εξόχως σοβαρό. Ανεξάρτητα της έκβασης που θα έχει η υπόθεση και ανεξάρτητα πόσο συντεχνιακά θα λειτουργήσουν οι βουλευτές, τώρα, πρέπει να βρεθεί ένας αριθμός εν ενεργεία βουλευτών, που δεν τους «αγγίζει» το κατηγορητήριο, και να συγκροτήσουν επιτροπή που θα διερευνήσει το όλο ζήτημα! Θα διερευνήσει δηλαδή κατά πόσο οι «κατηγορούμενοι» διέπραξαν το υπέρτατο αδίκημα της εσχάτης προδοσίας! Κι εδώ προκύπτουν μια σειρά από σοβαρότατα ερωτήματα. Ερωτήματα που αφορούν στο σύνολο της κοινωνίας μας και ειδικότερα προς τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης!

 

Για ένα τόσο σοβαρό θέμα, είδατε εσείς πουθενά έστω ένα σχόλιο στα λεγόμενα "επίσημα" ή παραδοσιακά ΜΜΕ; Ένα μονόστηλο σε εφημερίδα ή ένα ρεπορτάζ 30 δευτερολέπτων σε κάποιον από αυτά τα ΜΜΕ; Ολοι έχουν μείνει στο μεγάλο ντόρο της υπόθεσης, ότι κατέπεσε ως κατηγορία στο εφετείο και τελείωσε!! Η βουλή, δεν έκανε τον κόπο να εκδώσει ούτε καν ένα δελτίο τύπου. Την στιγμή που όταν ο πρόεδρος συναντά το Σωματείο προσκόπων της Αυστραλίας, εκδίδεται δελτίο τύπου συνοδευόμενο από φωτογραφίες! Για την σοβαρότατη αυτή υπόθεση. τίποτα! Ακρα του τάφου σιγή!

 

ΣΕ ένα βίντεο, από μια τετράωρη σύσκεψη της βουλής, στην οποία ήλθε το ζήτημα και η βουλή έπρεπε να ενημερώσει τους βουλευτές (Διότι δεν γινόταν αλλιώς!) η διαδικασία ενημέρωσης κράτησε. 28 δευτερόλεπτα!!! Μάλιστα!

Τόσο χρειάστηκε το προεδρείο της Βουλής για να ενημερώσει το Σώμα ότι σχεδόν οι μισοί βουλευτές κατηγορούνται για εσχάτη προδοσία!

 

Στο βίντεο ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο ενημερώνεται η βουλή και συνεπώς οι παριστάμενοι δημοσιογράφοι, είναι συντεχνιακός και καλυμμένος, μιας και η αναφορά γίνεται με έναν τρόπο που σε κάνει να πιστεύεις ότι το θέμα αφορά σε παράβαση του ΚΟΚ !!!

 

Είναι πλέον προφανές, ότι το Κοινοβούλιό μας, λειτουργεί συντεχνιακά! Δεν γνωρίζω αν τα κόμματα και οι βουλευτές που ΔΕΝ κατηγορούνται γνωρίζουν το θέμα αυτό. Σίγουρα κάποιοι έχουν ενημερωθεί από τον μηνυτή! Το ζητούμενο είναι ότι η πληροφόρηση στο λαό για ένα τέτοιο ζήτημα δεν ήταν καν η στοιχειώδης. Τέτοιοι αποκλεισμοί δεν συμβαίνουν σε καμία χώρα του πλανήτη παρά μόνο σε στυγνά δικτατορικά καθεστώτα! Είναι γεγονός πάντως, ότι η επιμονή ενός γιατρού από την Χαλκίδα ήταν ικανή, να ξεμπροστιάσει το σάπιο πολιτικό-οικονομικό σύστημα της χώρας μας που καταρρέει."

δυστυχως δεν λειτουργει η βουλη μονον συντεχνιακα αλλα ολοι,,ευχομαι να γινει πραγματικα αυτο που πρεπει, καποιοι να λογοδοτησουν καποιοι να μπουν βαθεια φυλακη και να πεταξουν το κλειδι,,,

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλά, έχω ανατριχιάσει!!! Βρέθηκαν δικαστές που έβγαλαν τέτοια απόφαση?...Τότε ίσως υπάρχει ελπίδα γι'αυτήν τη χώρα...

Σε πλήρη αντίθεση με αυτό το γεγονός, δείτε ένα βιντεάκι που είδα σήμερα με έναν τύπο που του απαγόρευσαν σε δύο περιπτώσεις να έχει επάνω του την ελληνική σημαία. Για να μην παρεξηγηθώ, καθότι οι καιροί πονηροί, για όποιον διαβάσει αυτό το μήνυμά μου, δεν είμαι ούτε εθνικίστρια, ούτε ρατσίστρια, ούτε συμμετέχω ή συμμετείχα ποτέ σε καμιά ακραία οργάνωση. Είμαι ένας φιλήσυχος κάτοικος αυτής εδώ της χώρας με την ιστορία της και τον πολιτισμό της, η οποία χώρα εδώ και δύο χρόνια δεν ξέρει από που να φυλαχθεί...Από τους έξω ή από τους μέσα...Και αυτά που είδα στο βιντεάκι με παραξένεψαν, δεδομένων και όλων των γεω-πολιτικο-οικονομικών καταστάσεων που ζούμε και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και σε εσωτερικό.

Μία ερώτρηση μόνο:Απαγορεύεται να κρατάς τη σημαία της χώρας σου??? Απαγορεύεται η ελληνική σημαία βρε παιδιά??? Δηλαδή είσαι παραβάτης του νόμου???:confused::confused::confused:

Δείτε λίγο...

Link to comment
Share on other sites

Ο κ. Δημήτρης Αντωνίου, 56 ετών, χειρούργος-ογκολόγος κάτοικος Χαλκίδας, κατέθεσε τον Μάιο μήνυση κατά των βουλευτών που υπέγραψαν το μνημόνιο, υπουργών, του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και κατά των μελών της "Τρόικας" (ονομαστικά και με τις διευθύνσεις τους!) με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας. Όσον αφορά την ίδια τη μήνυση, το κείμενο της οποίας καθώς και πλήθος στοιχείων μπορεί να δει κανείς στο blog του κ. Αντωνίου http://zoidosia.blogspot.com, γίνεται ονομαστικά κατά των ανωτέρω υπευθύνων και με τρόπο που η διαδικασία δεν περνάει από τη Βουλή. Συγκεκριμένα, παρά την ασυλία που προσφέρεται από το Σύνταγμα σε βουλευτές και υπουργούς, η έσχατη προδοσία αποτελεί αυτόφωρο έγκλημα, για το οποίο ο εισαγγελέας μπορεί να διατάξει την άμεση δίωξη χωρίς την άδεια της Βουλής. Επίσης, παρόλο που το έγκλημα αυτό διαπράχτηκε στις 6 Μαΐου, επειδη είναι διαρκές η δίωξη μπορεί να γίνει ακόμη και σήμερα - όπως και γίνεται.

 

η συνεχεια εδω

http://www.nellypsarrou.com/index.php?option=com_content&task=view&id=272&Itemid=80

 

 

Πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!

Αναρωτιέμαι μήπως όντως υπάρχει ακόμα μια χαραμάδα δικαιοσύνης και δημοκρατίας στην πατρίδα μας.

Έχω μείνει με μια πικρή αίσθηση μετά την καταπάτηση της δημοκρατία. Πρώτα ο διορισμός πρωθυπουργού μη εκλεγμένου απο το λαό, έπειτα η "πολύ δημοκρατική" ψηφοφορία μέσα στη Βουλή για το μνημόνιο 2 (ψήφισε ότι θέλεις, αλλά αν ψηφίσεις όχι σε διαγράφουμε, ΝΑΙ και βέβαια μπορείς να πεις τη γνωμη σου αρκει να συμφωνει με τη δική μου). Και τελικά η πολύ δίκαιη απόφαση οτι σαν εκπαιδευτικός με 740 ευρώ το μήνα είμαι πολίτης της ευρωπαικής ένωσης. Και βέβαια φτάνει ο μισθός μου, όχι τόσα χρόνια που είχα καλομάθει με τα 1200 και τα έκανα κότερα και εκδρομές στο Μόντε κάρλο.

1YKQp3.png

 

Θα 'ρθει το θαυματάκι μου...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν το χωράει ο νούς μου είναι πως μόνο ο κ. Δημήτρης Αντωνίου, 56 ετών, χειρούργος-ογκολόγος κάτοικος Χαλκίδας είχε την εθνική συνείδηση να καταθέσει μήνυση?

Κανένας δικαστικός, δικηγόρος κ.ο.κ. ?

Δεν περίμενα από εμένα ή εσάς ή κάποιον με παρόμοια οικονομική κατάσταση να μπορεί να το κάνει αλλά μόνο ο προαναφερόμενος "κ. Δημήτρης Αντωνίου, 56 ετών, χειρούργος-ογκολόγος κάτοικος Χαλκίδας" το έπραξε? Κανείς μεγαλοδικηγόρος, Αρεοπαγίτης, βουλευτής της αριστεράς, συγγενής έστω βουλευτή αριστεράς?

 

Γι αυτό και μόνο κρατώ το μικρό καλάθι...τόσο μικρό που να χωρά μόνο ένα κλούβιο αυγό να πετάξω, γιατί δεύτερο δεν θέλω να ξοδέψω.

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κρατώ μικρό καλάθι...

Για να δούμε

 

 

Μαζί σου!!!:?:-?:?

natassa + tasos = 15 years together

 

" Να θυμάσαι ότι κάθε άνθρωπος που συναντάς, κάτι φοβάται, κάτι αγαπά και κάτι έχει χάσει"

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλά, έχω ανατριχιάσει!!! Βρέθηκαν δικαστές που έβγαλαν τέτοια απόφαση?...Τότε ίσως υπάρχει ελπίδα γι'αυτήν τη χώρα...

Σε πλήρη αντίθεση με αυτό το γεγονός, δείτε ένα βιντεάκι που είδα σήμερα με έναν τύπο που του απαγόρευσαν σε δύο περιπτώσεις να έχει επάνω του την ελληνική σημαία. Για να μην παρεξηγηθώ, καθότι οι καιροί πονηροί, για όποιον διαβάσει αυτό το μήνυμά μου, δεν είμαι ούτε εθνικίστρια, ούτε ρατσίστρια, ούτε συμμετέχω ή συμμετείχα ποτέ σε καμιά ακραία οργάνωση. Είμαι ένας φιλήσυχος κάτοικος αυτής εδώ της χώρας με την ιστορία της και τον πολιτισμό της, η οποία χώρα εδώ και δύο χρόνια δεν ξέρει από που να φυλαχθεί...Από τους έξω ή από τους μέσα...Και αυτά που είδα στο βιντεάκι με παραξένεψαν, δεδομένων και όλων των γεω-πολιτικο-οικονομικών καταστάσεων που ζούμε και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και σε εσωτερικό.

Μία ερώτρηση μόνο:Απαγορεύεται να κρατάς τη σημαία της χώρας σου??? Απαγορεύεται η ελληνική σημαία βρε παιδιά??? Δηλαδή είσαι παραβάτης του νόμου???:confused::confused::confused:

Δείτε λίγο...

 

 

Αυτο γινεται τουλαχιστον απο το 10.Οποιος βρισκετε σε δημοσιο χωρο και φερει ελληνικο συμβολο απομονωνεται,παραπεμπεται η οτι αλλο....Αυτα δε τα βλεπουμε στη τηλ. φυσικα .Ζουμε τη μεγαλυτερη χουντα ολων των εποχων η καλυτερα κατοχη...στολισμενη με κουστουμια και μνημονια.....Ας απαντησουμε σε αυτες της εκλογες πετοντας τους ολους εξω!:mad:

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ο Αρειος Πάγος αποδέχτηκε και έκρινε βάσιμη την μήνυση πολίτη – Απίστευτη (για την Ελλάδα) εξέλιξη είχε το ζήτημα της μήνυσης του Ιατρού από την Χαλκίδα κ.Αντωνίου.

 

“Πριν από ένα μήνα είχε γραφτεί ότι η υπόθεση της μήνυσης του ιατρού κ. Αντωνίου, δεν είναι μια «χαμένη υπόθεση» όπως έσπευσαν αρκετοί να προεξοφλήσουν! Είναι αλήθεια ότι, μιλώντας με πολλούς παράγοντες όταν κατατέθηκε η μήνυση για «ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» κατά του συνόλου των βουλευτών που ψήφισαν το μνημόνιο, «βομβάρδιζαν» με πληροφορίες του τύπου ότι δεν έχει καμία απολύτως τύχη. Και μέχρι σε ένα βαθμό δεν είχε μιας και στα δικαστήρια είχε απορριφθεί. Η επιμονή όμως του γιατρού, τον ώθησε να προωθήσει την μηνυτήρια αναφορά ακόμα και στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας στον Άρειο Πάγο. Εκεί φαίνεται ότι οι όροι αντεστράφησαν!

 

Η μήνυση όχι απλά δεν κατέπεσε, όχι απλά δεν θεωρήθηκε αβάσιμη αλλά αντίθετα: Κρίθηκε ως βάσιμη με δεδομένα που στοιχειοθετούν κατηγορητήριο. Κι έτσι, ο αρμόδιος εισαγγελέας του Αρείου Πάγου που την εξέτασε, Αθανάσιος Κατσηρώδης, την παρέπεμψε στη Βουλή, διότι κάποιοι από τους «κατηγορούμενους» είχαν διατελέσει και υπουργοί. Θεώρησε δηλαδή, ότι πρέπει να δικαστούν με το νόμο περί ευθύνης υπουργών ο οποίος «συμπαρασύρει» και τους λοιπούς βουλευτές που δεν είχαν διατελέσει υπουργοί! Έτσι, εδώ και μερικές εβδομάδες, στη βουλή, έχει φτάσει το πόρισμα στην ουσία του ανωτάτου δικαστηρίου της χώρας, το οποίο έκρινε ότι υπάρχουν αποχρώσες ενδείξεις για «εσχάτη προδοσία» εκ μέρους των βουλευτών! Το γεγονός αυτό ίσως δεν έχει προηγούμενο στη σύγχρονη ιστορία του Ελληνικού Κράτους και είναι εξόχως σοβαρό.

 

Ανεξάρτητα της έκβασης που θα έχει η υπόθεση και ανεξάρτητα πόσο συντεχνιακά θα λειτουργήσουν οι βουλευτές, τώρα, πρέπει να βρεθεί ένας αριθμός εν ενεργεία βουλευτών, που δεν τους «αγγίζει» το κατηγορητήριο, και να συγκροτήσουν επιτροπή που θα διερευνήσει το όλο ζήτημα! Θα διερευνήσει δηλαδή κατά πόσο οι «κατηγορούμενοι» διέπραξαν το υπέρτατο αδίκημα της εσχάτης προδοσίας! Κι εδώ προκύπτουν μια σειρά από σοβαρότατα ερωτήματα. Ερωτήματα που αφορούν στο σύνολο της κοινωνίας μας και ειδικότερα προς τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης!

 

Για ένα τόσο σοβαρό θέμα, είδατε εσείς πουθενά έστω ένα σχόλιο στα λεγόμενα “επίσημα” ή παραδοσιακά ΜΜΕ; Ένα μονόστηλο σε εφημερίδα ή ένα ρεπορτάζ 30 δευτερολέπτων σε κάποιον από αυτά τα ΜΜΕ; Ολοι έχουν μείνει στο μεγάλο ντόρο της υπόθεσης, ότι κατέπεσε ως κατηγορία στο εφετείο και τελείωσε!!

 

Η βουλή, δεν έκανε τον κόπο να εκδώσει ούτε καν ένα δελτίο τύπου. Την στιγμή που όταν ο πρόεδρος συναντά το Σωματείο προσκόπων της Αυστραλίας, εκδίδεται δελτίο τύπου συνοδευόμενο από φωτογραφίες! Για την σοβαρότατη αυτή υπόθεση τίποτα! Ακρα του τάφου σιγή!

 

ΣΕ ένα βίντεο, από μια τετράωρη σύσκεψη της βουλής, στην οποία ήλθε το ζήτημα και η βουλή έπρεπε να ενημερώσει τους βουλευτές (διότι δεν γινόταν αλλιώς!) η διαδικασία ενημέρωσης κράτησε 28 δευτερόλεπτα!!! Μάλιστα!

 

Τόσο χρειάστηκε το προεδρείο της Βουλής για να ενημερώσει το Σώμα ότι σχεδόν οι μισοί βουλευτές κατηγορούνται για εσχάτη προδοσία!

 

Στο βίντεο ακόμη και ο τρόπος με τον οποίο ενημερώνεται η βουλή και συνεπώς οι παριστάμενοι δημοσιογράφοι, είναι συντεχνιακός και καλυμμένος, μιας και η αναφορά γίνεται με έναν τρόπο που σε κάνει να πιστεύεις ότι το θέμα αφορά σε παράβαση του ΚΟΚ !!!

 

Είναι πλέον προφανές, ότι το Κοινοβούλιό μας, λειτουργεί συντεχνιακά! Δεν γνωρίζω αν τα κόμματα και οι βουλευτές που ΔΕΝ κατηγορούνται γνωρίζουν το θέμα αυτό. Σίγουρα κάποιοι έχουν ενημερωθεί από τον μηνυτή!

 

Το ζητούμενο είναι ότι η πληροφόρηση στο λαό για ένα τέτοιο ζήτημα δεν ήταν καν η στοιχειώδης. Τέτοιοι αποκλεισμοί δεν συμβαίνουν σε καμία χώρα του πλανήτη παρά μόνο σε στυγνά δικτατορικά καθεστώτα!

 

Είναι γεγονός πάντως, ότι η επιμονή ενός γιατρού από την Χαλκίδα ήταν ικανή, να ξεμπροστιάσει το σάπιο πολιτικό-οικονομικό σύστημα της χώρας μας που καταρρέει.”

 

http://www.eleysis-ellinwn.gr/el/articles/epikairotita/oikonomia/o_areios_pagos_dextike_tin_minusi_gia_esxati_prodosia.html#.Up3MnuJrBeE

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Η ηττοπάθεια είναι μεγάλο θέμα, έχει δίκιο. Μακάρι μέσα από την ψυχή μου να κερδίσει τη δίκη, αν και προσωπικά το θεωρώ αβέβαιο. Πώς μπορείς με νόμιμους τρόπους να καταδικάσεις τα πιο παράνομα άτομα της χώρας, όταν έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν τους νόμους προς όφελός τους; Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι τέτοιες κινήσεις, κάνουν τον Έλληνα να ξυπνάει για λίγο από το λήθαργό του.

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας ένα review είδα ότι έχω ξαναβάλει στο πόστ νο.3 το ίδιο ρεπορτάζ με άλλο λινκ

http://www.otyposnews.gr/archives/32342

 

Λέει τα ίδια ακριβώς πράγματα.

http://parents.org.gr/forum/showpost.php?p=2329545&postcount=3

 

Άραγε τι να έχει γίνει από τότε και γιατί το παρουσιάζουν σαν καινούργιο????

[B][SIZE="3"]Τα δικαιώματά μας συκοφαντήθηκαν ως προνόμια [/SIZE][/B](κλεμμένο το'χω, δεν είναι δική μου σοφία)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...