Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

επιπεφυκίτιδα,χρήση tobrex-δοσολογία


Recommended Posts

Κορίτσια καλημέρα,σήμερα το πρωί ξύπνησε η μικρή με πρησμένο κόκκινο μάτι και τσιμπλίτσες.:-(Της έβαλα κατευ8είαν φυσιολογικό ορό πήρα την παιδίατρό μας αλλά είναι εκτος α8ηνών και δεν έχει καλό σήμα!Το μόνο που μπόρεσα να καταλάβω απο όσα είπαμε είναι οτι το πι8ανότερο πρόκειται για επιπεφυκίτιδα και να της βάλω tobrex.Αυτό που δεν άκουσα καλά ειναι η δοσολογία.Νομίζω πωσ μου είπε 3,4 αλλά σταγόνες ή 3,4 φορες την ημέρα?:confused:Την παίρνω συνέχεια αλλά δεν έχει σήμα.

Μήπως καμιά απο εσάς έχει ξαναχρησιμοποιήσει?(βρήκα εδω άλλο ένα thread παρόμοιο αλλά δεν μου έλυσε την απορία μου γι αυτό δημιούργησα καινούριο).Ξέρει κανείσ την δοσολογία και πως να το χρησιμοποιήσω???:confused:

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλησπέρα!

Τι έγινε επιδημία έπεσε;;;:confused:

Την τετάρτη ξυπνησε ο μεγάλος μου όπως ακριβώς το περιγράφεις...μάτι κατακόκκινο γεμάτο τσίμπλα και την πέμπτη το πρωί εγώ!:shock:

Ξεκινησαμε tombrex και πλυσιμο μόνο με χαμομηλάκι.

Ναι η δοσολογία είναι 2 σταγόνες σε κάθε ματάκι 4 φορές την ημέρα για 7 ημέρες!!

Είμαστε ήδη πολύ καλύτερα!!

Περαστικούλια σας και προσοχή στους υπολοιπους της οικογένειας κολλάει εύκολα....

¨ το αντράκι μας 07/01/2008 ο μπόμπιρας 29/9/10

..τα αστεράκια μου είναι εκεί ψηλα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!

Τι έγινε επιδημία έπεσε;;;:confused:

Την τετάρτη ξυπνησε ο μεγάλος μου όπως ακριβώς το περιγράφεις...μάτι κατακόκκινο γεμάτο τσίμπλα και την πέμπτη το πρωί εγώ!:shock:

Ξεκινησαμε tobrex και πλυσιμο μόνο με χαμομηλάκι.

Ναι η δοσολογία είναι 2 σταγόνες σε κάθε ματάκι 4 φορές την ημέρα για 7 ημέρες!!

Είμαστε ήδη πολύ καλύτερα!!

Περαστικούλια σας και προσοχή στους υπολοιπους της οικογένειας κολλάει εύκολα....

 

:oops: tobrex

¨ το αντράκι μας 07/01/2008 ο μπόμπιρας 29/9/10

..τα αστεράκια μου είναι εκεί ψηλα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα & από εμένα. θα συμφωνήσω ότι θέλει πολύ προσοχή, κολλάει πάρα πολύ εύκολα, ειδικά αν υπάρχει & άλλο παιδί στο σπίτι, που δεν μπορείς να ξέρεις πότε ήρθαν σε επαφή... εμείς την πατήσαμε! το μόνο που έκανα όμως, ήταν πολλές πλύσεις με χαμομήλι & φυσ. ορό. μας πήρε 2 μέρες παραπάνω, ταλαιπωρηθήκαμε λίγο με τη διαδικασία, αλλά φάρμακο δεν τους έβαλα καθόλου. & τις 2 προηγούμενες φορές την ίδοα τακτική ακολούθησα, πάντα σε συννενόηση με την παιδίατρο τους... μόνο αν δεν βελτιωνόταν μέσα σε 3 μέρες θα χρησιμοποιούσα κολήριο. αυτό έκανα εγώ, έτσι; που πρώτα ρίχνω τον πυρετό με κομπρέσα & μετά καταφεύγω σε αντιπυρετικό, ειδικά αν δεν είναι νύχτα....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολυ.το ξέρω οτι κολλάει εύκολα κι εμείς στον παιδικό έχουμε συχνά τέτοια.ανησυχώ λίγο για τον Μάριο γιατί στην Μελίνα που είναι 4 είναι εύκολο να βάλω φυσ.ορό αλλά στο μωρό πως το ταλαιπωρείς???λοιπόν το πρωί φάρμακο δεν της έβαλα μόνο πλύσεις με ορό.είναι κάπως καλύτερα,η αλή8εια είναι οτι 8έλω να αποφύγω λίγο το φάρμακο γιατί έχουμε 3 μέρες που σταματήσαμε αντιβίωση μετά απο 1 μήνα περίπου και δεν 8έλω να την ρίξω πάλι σε φάρμακο.πανικοβλή8ηκα λίγο το πρωί που την είδα να ταλαιπωρείται και να την ενοχλεί γιαυτό πήρα κατευ8είαν την παιδίατρο.

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν ο γιος μου που δεν καθόταν να του βάλω φάρμακο σήμερα είναι εντελώς καλά τα ματάκια του! Μόνο με χαμομηλάκι!!!

Εγώ που από την πέμπτη δεν χάνω καμία δόση από το κολλήριο...ακόμα τα ματια μου αίμα κοκκινα! Δεν έχω βέβαια τη φαγούρα που είχα αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω την βελτίωση του παιδιού...

Μωρέ μπας και να αφήσω τα φάρμακα και να βάλω και εγώ χαμομήλια ;;;

Βιάζομαι γιατί είμαι σα τη γκαβή μες στο σπίτι , δεν το συζητάω για βάλω τους φακούς μου έχω μέλλον!!!

¨ το αντράκι μας 07/01/2008 ο μπόμπιρας 29/9/10

..τα αστεράκια μου είναι εκεί ψηλα...

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν ο γιος μου που δεν καθόταν να του βάλω φάρμακο σήμερα είναι εντελώς καλά τα ματάκια του! Μόνο με χαμομηλάκι!!!

Εγώ που από την πέμπτη δεν χάνω καμία δόση από το κολλήριο...ακόμα τα ματια μου αίμα κοκκινα! Δεν έχω βέβαια τη φαγούρα που είχα αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω την βελτίωση του παιδιού...

Μωρέ μπας και να αφήσω τα φάρμακα και να βάλω και εγώ χαμομήλια ;;;

Βιάζομαι γιατί είμαι σα τη γκαβή μες στο σπίτι , δεν το συζητάω για βάλω τους φακούς μου έχω μέλλον!!!

 

 

Kαλέ άσε τα φάρμακα χαμομηλάκι του 8εού και ορό.

 

ΑΧ κορίτσια sos.Η μικρή μόλις μου ανέβασε 38 πυρετό,λέτε να έχει σχέση με το ματάκι της?:confused:Με ανησυχεί που λείπει και η παιδίατρός μας!:?

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites

ΑΧ κορίτσια sos.Η μικρή μόλις μου ανέβασε 38 πυρετό,λέτε να έχει σχέση με το ματάκι της?:confused:Με ανησυχεί που λείπει και η παιδίατρός μας!:?

Υπάρχει ιώση η οποία ξεκινάει πρώτα με επιπεφυκίτιδα, μετά πυρετό και εννίοτε βήχα, την έχει περάσει η κόρη μου ήδη τρεις φορές μέχρι τώρα. Στις δύο φορές χρειάστηκε να πάρει αντιβίωση στην τρίτη φορά το προλάβαμε με tobex για τα μάτια και μπόλικο ορό στη μύτη.

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια και οι δικοί μου.

Και οι δύο οι δίδυμοι. Πρώτα τσίμπλες. μετά συνάχι, πυρετό και τέλος όοολα μαζί επί 2....:roll:

Μόνο χαμομηλάκι τους βάζω για να τα καθαρίσω τα ματάκια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πόπο όλες τις ιώσεις τις έχουμε περάσει.Όλη μέρα 8α είναι μιά χαρά,τώρα ανέβασε πάλι 38.και με βρογχίτιδα που την είχα μόνο το βράδυ ανέβαζε.Πφφ 8α σκάσω με αυτες τις ιώσεις!!!!

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites

γιατί εμείς θα την γλυτώναμε;;;:?

Βήχας φουλ , μύξα άφθονη, ε και μέχρι το πρωί προβλέπω κάνα 38αράκι!!!

Οι τσίμπλες πάντως φύγανε και τα ματάκια μας μια χαρά...

¨ το αντράκι μας 07/01/2008 ο μπόμπιρας 29/9/10

..τα αστεράκια μου είναι εκεί ψηλα...

Link to comment
Share on other sites

Κι εμενα τα ιδια. Τα ματακια το πρωι ειναι γεματα τσιμπλες. Εχει πολυ λιγο βηχαλακι και συναχι. Βγαζει και δοντακι και νομιζα ηταν απο αυτο το συναχακι και ο βηχας. Λετε να ειναι ιωσουλα; Πυρετο δεν ανεβασαμε. Χθες που μου φανηκε λιγο ζεστη, εβαλα θερμομετρο και ειχε μονο 37.2.

Πηρα τον παιδιατρο σημερα και μου ειπε να βαλουμε tobrex, 2 σταγονες, 3-4 φορες την ημερα για 4 μερες. Λεω να συνεχισω αλλες 2 μερες μονο με χαμομηλακι και μετα να της βαλω φαρμακο.

 

Περαστικα σε ολα τα μικρα μας :)

as1cF1_0g410010MjRkfDAxMzRqfGxpdHRsZSBNaW5pIGlz.gif
Link to comment
Share on other sites

Τι πονεμένη ιστορία...

Ε, λοιπόν κάθε άνοιξη κάνει ο γιός μου λόγω γύρης και φυτών γενικότερα...Μου κάνει εντύπωση που έκανε το παιδάκι σου τέτοια εποχή...

Tobrex 2σταγ./3φορές κι εμείς αλλά επειδή δεν τα πάω καλά με φάρμακα του το εφαρμόζω για 3μέρες και σταματάω. Ούτως ή άλλως μετά το 1ο 24ωρο βλέπεις αποτέλεσμα. Μετά συνεχίζω με πλύσεις χαμομηλιού και περνάει...Το κακό είναι ότι αν κάνει μία φορά μετά το παθαίνει συνέχεια..Υπομονή!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τώρα είναι και τα δύο με tobrex και αντιβίωση γιατί έχουμε και ωτίτιδα!εγώ αντί για 2 σταγόνες τους βάζω μία γιατί είναι καλύτερα!κάναμε για 2,3 μέρες κατι 38αρια βγαζουμε και τα πίσω δόντια και ήμαστε μέσα στην τρελλή χαρά όλη μέρα!!!!:rolleyes:

yqVVp2.pngms8nrdk5f.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εμενα παλι επιπεφυκιτιδα παθαινει πολυ ο μεγαλος μου που ειναι 4!!!και δινουμε μαχη για να βαλουμε σταγονες, τσιριζει και οδυρεται καθε φορα!!!σκεφτειται την ιδια διαδικασια και 3 φορες την ημερα????!!!μαρτυριο!!!!περαστικα να ειναι σε ολα τα ζουζουνια!!!

YXIop3.png

OTGTp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
εμενα παλι επιπεφυκιτιδα παθαινει πολυ ο μεγαλος μου που ειναι 4!!!και δινουμε μαχη για να βαλουμε σταγονες, τσιριζει και οδυρεται καθε φορα!!!σκεφτειται την ιδια διαδικασια και 3 φορες την ημερα????!!!μαρτυριο!!!!περαστικα να ειναι σε ολα τα ζουζουνια!!!

 

 

Καλημέρα το ίδιο πρόβλημα έχουμε και εμείς...μήπως βρήκες κάποιο τρόπο να βάζετε το κολλύριο χωρίς να ακούγεστε....δέκα τετράγωνα....λέω να επιστρατεύσω στην ξαδέλφη μου που είναι γιατρός....πριν πάθουν τα νεύρα μου.

Link to comment
Share on other sites

εγω βρηκα την μοναδικη λυση,την ωρα που κοιμαται ανοιγω το ματακι και του βαζω μια χαρα ! και εμενα μου το είπαν και σωθηκα. Εμας λογω μεγαλου προβληματος το tobrex δεν μας εκανε τιποτα και βαζουμε tobratex.Το χαμομηλι πως τις βαζετε με βαμβακι?:confused:(εμενα ο οφθαλμιατρος (σε 3 πηγαμε)μου ειχε πει να μην βαζω γιατι ισως ύπαρχει αλλεργια το χαμομηλι. Επισης πηρα κατι φοβερα μαντηλακια ειδικα για την περιπτωση της blefocare duo νομιζω λεγονται απλα είναι ακριβα 10ε το κουτι απο το φαρμακειο.

YiMXp3.png
Link to comment
Share on other sites

εγω βρηκα την μοναδικη λυση,την ωρα που κοιμαται ανοιγω το ματακι και του βαζω μια χαρα ! και εμενα μου το είπαν και σωθηκα. Εμας λογω μεγαλου προβληματος το tobrex δεν μας εκανε τιποτα και βαζουμε tobratex.Το χαμομηλι πως τις βαζετε με βαμβακι?:confused:(εμενα ο οφθαλμιατρος (σε 3 πηγαμε)μου ειχε πει να μην βαζω γιατι ισως ύπαρχει αλλεργια το χαμομηλι. Επισης πηρα κατι φοβερα μαντηλακια ειδικα για την περιπτωση της blefocare duo νομιζω λεγονται απλα είναι ακριβα 10ε το κουτι απο το φαρμακειο.

 

ο γιος μου που απο μικρος έχει αλλεργίες και άπειρες φορές πρίζονται τα μάτια του, του έβαζα βαμβάκι ποτισμένο με χαμομήλι..... αλλά ήρθε η στιγμή που τον πείραξε και το χαμομηλι και εκτός απο τα πρισμένα μάτια του, έβγαλε καντίλες σ΄ολο το πρόσωπο.

Απο τότε βάζει μόνο κομπρέσες με κρύο νερο ή φλούδες απο αγγουρι...

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο και η κόρη μου.Εχτές το βράδυ μετά το μπάνιο πρηστικε το μάτι της και εκλεισε.Στην αρχη νομιζα οτι δεν την ξέπλυνα καλά γιατί πριν το μπάνιο ήταν μια χαρά.Το βράδυ ποοου ξύπνησε για γάλα είδα τις βλεφαρίδες τις υγρές και μόλις τις ακούμπησα είδα οτι δεν ήταν δάκρυ αλλά πύον γιατί κολλουσε στο χέρι.Ολη νύχτα όταν ξυπνουσε για γάλα της πέρναγα το ματάκι με χαμομήλι σε μια γαζούλα.Παρόλα αυτά το πρωί απο την τσίμπλα δεν μπορούσε να ανοιξει το μάτι.Με τα πολλα αφού της το ανοιξα με ζεστό ζχαμομίλη και έκανα πλύση με ορό,της αρχισα και το τομπρεξ.Ηδη είναι καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

εγω βρηκα την μοναδικη λυση,την ωρα που κοιμαται ανοιγω το ματακι και του βαζω μια χαρα ! και εμενα μου το είπαν και σωθηκα. Εμας λογω μεγαλου προβληματος το tobrex δεν μας εκανε τιποτα και βαζουμε tobratex.Το χαμομηλι πως τις βαζετε με βαμβακι?:confused:(εμενα ο οφθαλμιατρος (σε 3 πηγαμε)μου ειχε πει να μην βαζω γιατι ισως ύπαρχει αλλεργια το χαμομηλι. Επισης πηρα κατι φοβερα μαντηλακια ειδικα για την περιπτωση της blefocare duo νομιζω λεγονται απλα είναι ακριβα 10ε το κουτι απο το φαρμακειο.

 

 

αυτό μου είπε να κάνω και η μητέρα μου αλλά φοβάμαι μην ξυπνήσει την ώρα που της το βάλω και έχουμε θέμα μετά.

Link to comment
Share on other sites

αυτό μου είπε να κάνω και η μητέρα μου αλλά φοβάμαι μην ξυπνήσει την ώρα που της το βάλω και έχουμε θέμα μετά.

 

 

ένα μισάωρο αφού αποκοιμηθεί το παιδί, δεν ξυπνάει με τίποτα! και σου το λέω έγώ που έχουμε μεγάλο θέμα με τον ύπνο, όμως το tobrex το έβαζα ανοίγοντάς του το μάτι κανονικά! είναι λίγο τρομακτικό, γιατί βλέπεις την κόρη του ματιού του να σε κοιτάζει, αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα, είναι σε βαθύ ύπνο εκείνη τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι της το εβαζα στο καθε ματακι και μετα την επαιρνα ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ αγκαλια και της εδινα κατι που ηξερα πως της αρεσει πολυ. Εκεινη για να δει τι ηταν αυτο που της δινω, σταματουσε το κλαμμα και περιεργαζοταν το αντικειμενο, οποτε η υστερια κρατουσε το πολυ μισο λεπτο (οσο εκανα να ριξω 2 σταγονες στο καθε βλεφαρο) :)

Μετρα ποσα χερια ειναι εκει για να σκουπισουν το δακρυ σου και μετα κρινε το ποσο πλουσιος εισαι!

nDtZp2.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...