Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

'Η εγώ τρελλάθηκα ή η δασκάλα


valia21

Recommended Posts

Αλλά ξέρεις τι με ενοχλεί? Το γεγονός ότι κάθε μάνα οφείλει να διαθέτει χρόνο στο παιδί της στο σπίτι για τα μαθήματα του δημοτικού είναι κατανοητό. Αλλά και του φροντιστηρίου?

 

Εγώ πάλι το φροντιστήριο ξένων γλωσσών είναι ότι ακριβώς και το σχολείο ή και μάλλον συνέχεια του.

Αν τα Αγγλικά διδάσκονταν ικανοποιητικά στο δημοτικό και τα παιδιά πήγαιναν στο φροντιστήριο τότε θα μιλούσαμε για βοήθεια του μαθήματος του σχολείου.

Τώρα στην ουσία μιλάμε για επιπλέον μάθημα.

Στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία δεν διαβάζουν σπίτι τα παιδιά?

 

 

Οάντρας μου έχει δικό του φροντιστήριο.

Κωνσταντίνος 30-03-2004

Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Εγώ πάλι το φροντιστήριο ξένων γλωσσών είναι ότι ακριβώς και το σχολείο ή και μάλλον συνέχεια του.

Αν τα Αγγλικά διδάσκονταν ικανοποιητικά στο δημοτικό και τα παιδιά πήγαιναν στο φροντιστήριο τότε θα μιλούσαμε για βοήθεια του μαθήματος του σχολείου.

Τώρα στην ουσία μιλάμε για επιπλέον μάθημα.

Στα ιδιωτικά δημοτικά σχολεία δεν διαβάζουν σπίτι τα παιδιά?

 

 

Οάντρας μου έχει δικό του φροντιστήριο.

 

Ναι μάλλον έχεις δίκιο.Το λάθος ήταν δικό μου που δεν ασχολήθηκα με επανάληψη το ΣΚ. Γιατί κατά την διάρκεια της εβδομάδας είναι αδύνατο. Δεν υπάρχει χρόνος, όχι από μέρους μου αλλά από το παιδί.Ίσα ίσα τα προλαβαίνουμε όλα.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

valia, να τον δουλευεις χωρις να φαινεται, να μην εχει να αντιμετωπισει αλλο ενα μαθημα. Να κανεις συζητηση, παιχνιδι. Για τα προφορικα δεν χρειαζονται κανονες, επισημαινεις το λαθος και μαθαινει να το χρησιμοποιει με εξασκηση- οταν μαθαμε τη μητρικη μας γλωσσα οι γονεις μας δεν μας μαθαιναν και τη γραμματικη παραλληλα!Μπραβο που ασχολεισαι με το παιδι σου, μην μετατρεψεις το ενδιαφερον σε μαθημα ομως.

Αφου αυτα που σου γραφω τα εχει εμπεδωσει τι παραπανω θα ηθελες να θυμαται; Junior B παει το παιδακι, τι ξεχασε;Μην αγχωνεσαι, λοιπον. Για τα φετινα θα βοηθησεις κι εσυ, και μια κουβεντα με τη δασκαλα δεν θα εβλαπτε, και ολα θα πανε καλα!!

Οσο για το οτι χρειζεται εξασκηση και για το φροντιστηριο, ναι ειναι αλλο ενα μαθημα. Και ειναι ξενη γλωσσα, αφου δεν την ακουει γυρω του καποια πραγματα τα ξεχναει, λογικο ειναι. Give him some credit!!

Link to comment
Share on other sites

Κάπως έτσι (με κάρτες, χειροτεχνίες κα) δουλεύουμε στα Ελληνικά. Το δωμάτιο του είναι γεμάτο καραβάκια λουλουδάκια κ.α. που έκανα σε χρωματιστά κανσόν και πάνω έχουν με χαρούμενα χρώματα γραμμένους κανόνες γραμματικής.Ανα καιρό αυτά αντικαθιστούνται με καινούρια.

Γενικά προσπαθώ να είμαι επινοητική. Αυτό το σύστημα αποδίδει και στο σχολείο είναι πραγματικά άριστος.

Νομίζω ότι θα αρχίσω να εφαρμόζω το ίδιο σύστημα και στα Αγγλικά αν καταφέρουμε και ξεκλέψουμε λίγο χρόνο γιατί το παιδί είναι πραγματικά πιεσμένο.

Παρόλο που ο άντρας μου διαφωνεί να είμαι τόσο δίπλα του και να μην τον αφήνω να διαβάζει μόνος του.

 

Έχω και εγώ ένα γιο Γ' δημοτικού και τον αφήνω να μαθαίνει μόνο μέσω της χρήσης της γλώσσας και της έκθεσής του σε αυτή. Πέρισυ είχε πολλά κενά στην ορθογραφία αλλά φέτος έχει βελτιωθεί σημαντικά όχι μέσω γραμματικής αλλά επειδή έχει ωριμάσει το μυαλό του και έχει δει τις λέξεις πολλές φορές. Στο λέω γιατί την ίδια μέθοδο χρησιμοποιώ στην κόρη μου που της κάνω μόνη μου Αγγλικά και έχει φτάσει στο επίπεδο του Lower. Ένας λόγος που δεν την έστειλα φροντιστήριο είναι γιατί κάνουν πολλή γραμματική και πολλή αποστήθιση λέξεων που τα θεωρώ χάσιμο χρόνου και κόπου για να φτάσεις στο ίδιο αποτέλεσμα. Προτίμησα την συνεχή έκθεση στη γλώσσα π.χ. κάναμε δύο βιβλία το χρόνο αντί για ένα. Έχει πολύ καλό επίπεδο και σε λεξιλόγιο και σε γραμματική χωρίς να χρειαστεί να κάνει προετοιμασία ή να απομνημονεύσει κάτι πριν το μάθημά μας μέχρι και πέρισυ που μπήκαμε σε πιο απαιτητικά νερά και κάνει τις ασκήσεις του workbook και το writing από πριν.

 

Αν νιώθεις ότι το παιδί είναι πιεσμένο μην επιμένεις τόσο σε γραμματική και απομνημόνευση. Εγώ τα θεωρώ πολύ στείρα και κουραστικά. Η επανάληψη είναι καλύτερη μέθοδος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ευχαριστώ πολύ κορίτσια.:P

Μου άρεσαν πολύ οι προτάσεις σας μιας και είμαι υπέρμαχος της εναλλακτικής μάθησης.

Θα προσπαθήσω να τα εφαρμόσω άμεσα.

Ώρα να βάλω την φαντασία μου να δουλέψει πάλι.;)

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι αγγλικού. Απλώς λειτουργώ με τη διαίσθησή μου. Τα Αγγλικά τα βλέπω σαν πολύ εμπειρική γλώσσα που δεν έχει τόση γραμματική όπως τα ελληνικά. Ευτυχώς τώρα με το ίντερνετ τα παιδιά αφού αποκτήσουν ένα μέσο επίπεδο μπορούν να εκτεθούν στη γλώσσα ποικιλοτρόπως. Η κόρη μου της αρέσει να βλέπει βιντεάκια στο youtube με οδηγίες μακιγιάζ από διάφορες έφηβες γκουρού του είδους και το αυτί της είναι πολύ εξασκημένο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι έγινα αγγλικού, γιατί τη γλώσσα αυτή την έμαθα με αυτό τον εναλλακτικό τρόπο (και σε εποχή που δεν ήταν καν της μόδας τα εναλλακτικά) χάρη στην επιμονή του πατέρα μου που το έβλεπε όπως κι εσὐ, morchelina, χωρίς να είναι εκπαιδευτικός επίσης. Το αποτέλεσμα ήταν να αγαπήσω τόσο τη γλώσσα, που θέλησα να την σπουδάσω κιόλας. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Να συμφωνήσω με τους εναλλακτικούς τρόπους.

Όταν ήμουν μικρή έμαθα πολλά πράγματα μέσω ειδικών βιβλίων(με κασσέττα) με παραμύθια και τραγουδάκια και η γλώσσα μου λύθυκε πολύ πιο εύκολα στα αγγλικά όταν ήρθε η ώρα. Σήμερα υπάρχει το internet και αν πας σε καποιο βιβλιοπωλείο (Φλωράς) υπάρχουν τέτοια βιβλία για κάθε επίπεδο με cd.

Πιστέυω ότι αξίζει τον κόπο και τα έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Τα σημερινά παιδιά πολύ περισσότερο από μας έχουν πολλά ακούσματα από την Αγγλική μέσω των ταινιών, των τραγουδιών που ακούνε και της μεγάλης εισβολής της Αγγλικής στην Ελληνική γλώσσα.

Το νόημα εγώ πιστεύω είναι όπως είπε και η vasfa παραπάνω να έρχονται σε επαφή με τη γλώσσα χωρίς να το καταλαβαίνουν.

Πραγματικά πιστεύω πως αν δώσω extra βιβλίο στο γιο μου να διαβάσει σε αυτή τη φάση που έχει τόσα πολλά μαθήματα θα με κοιτάξει σαν εξωγήινο. :D

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Απο οσα εχω δει θα ελεγα οτι τα αγγλικα σε μικρες ηλικιες ειναι μαλλον χαμενος χρονος για τα παιδια,καλυτερα να παιξουν λιγο παραπανω με τους γονεις τους.

 

Ιδανικη ηλικια για να ξεκινησουν πιστευω ειναι περιπου τα 10 οπου πλεον εχει μπει για τα καλα στην διαδικασια της μαθησης και γνωριζει ικανοποιητικα την μητρικη του γλωσσα,αλλα σε καθε περιπτωση πρεπει να τα παροτρυνουμε και να τους δινουμε ερεθισματα γιατι πρεπει το παιδι να εχει κινητρα και ευκαιρίες για εξάσκηση αυτων που μαθαινει,σαφως με τους υπολογιστες κτλ ειναι πολυ πιο ευκολο σημερα.

 

Κατανοω οτι υπαρχει ενα ειδος ανταγωνισμου,πχ ενα γειτονάκι μας αρχισε ιδιαιτερα αγγλικων στα 3,αλλα 3 χρονια μετα ζητημα αν μπορει να πει μια λεξη,δεν ειναι χαζο παιδι (τουναντιον) απλα ουτε ηξερε να μαθαινει,ουτε υπηρχε και τροπος εξάσκησης αφου στο σπιτι δεν μιλαει κανενας αγγλικα.

 

Ναι σαφως εχει νοημα να λεμε οτι καλο ειναι να τα ακουει απο μικρο κτλ,αλλα θεωρω οτι ο χρονος (και το χρημα) που καταναλωνεται ειναι δυσαναλογα μεγαλος σε σχεση με το αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Απο οσα εχω δει θα ελεγα οτι τα αγγλικα σε μικρες ηλικιες ειναι μαλλον χαμενος χρονος για τα παιδια,καλυτερα να παιξουν λιγο παραπανω με τους γονεις τους.

 

Ιδανικη ηλικια για να ξεκινησουν πιστευω ειναι περιπου τα 10 οπου πλεον εχει μπει για τα καλα στην διαδικασια της μαθησης και γνωριζει ικανοποιητικα την μητρικη του γλωσσα,αλλα σε καθε περιπτωση πρεπει να τα παροτρυνουμε και να τους δινουμε ερεθισματα γιατι πρεπει το παιδι να εχει κινητρα και ευκαιρίες για εξάσκηση αυτων που μαθαινει,σαφως με τους υπολογιστες κτλ ειναι πολυ πιο ευκολο σημερα.

 

Κατανοω οτι υπαρχει ενα ειδος ανταγωνισμου,πχ ενα γειτονάκι μας αρχισε ιδιαιτερα αγγλικων στα 3,αλλα 3 χρονια μετα ζητημα αν μπορει να πει μια λεξη,δεν ειναι χαζο παιδι (τουναντιον) απλα ουτε ηξερε να μαθαινει,ουτε υπηρχε και τροπος εξάσκησης αφου στο σπιτι δεν μιλαει κανενας αγγλικα.

 

Ναι σαφως εχει νοημα να λεμε οτι καλο ειναι να τα ακουει απο μικρο κτλ,αλλα θεωρω οτι ο χρονος (και το χρημα) που καταναλωνεται ειναι δυσαναλογα μεγαλος σε σχεση με το αποτελεσμα.

 

διαφωνώ μαζί σου...σε όλη μου τη ζωή άκουγα ξενη μουσική ελληνική μουσική άκουγα περιστασιακά και γενικά άρχισα να ακουω στο λυκειο....γενικά επειδη η μουσική μου αρεσει...άκουγα και στην εγκυμοινη μου και αφου γέννησα και ήταν και ένας τροπος η νεογέννητη κόρη μου να ηρεμει έβλεπα ότι της άρεσε.....απο μωρο ακουει και βλεπει mtv....απο 1,5 χρονων που λυθηκε πολυ η γλώσσα της προσπαθουσε να πει λέξεις που άκουγε....ακόμη της αρεσει και τα αγαπημενα της τραγουδια κάθεται καθηλωμενη τα ακουει και μεταστο ρεφρεν πεταει μια δυο λεξουλες.....επίσης όταν βλέπει ντορα που έχει και πολλά στα αγγλικά επειδη πάντα αναπαριστά οτι βλέπει την ακουω πολλές φορες να επαναλαμβανει στα κουκλιά της στα αγγλικά αλλά και ελληνικά.....ότι είδε στο dvd γιατι το ειδε και το θυμαάται...τα παιδιά απο μικρη ηλικία σαν σφουγγάρια....μεσα απο το παιχνιδι μαθαινουν τώρα ειναι 2 χρονων και 7 μηνων περιπου ποτέ δεν την πιέσαμε να μάθει τιποτα αλλά όσο περισσότερα ερεθισματα έχει τοσο καλυτερα....και συμφωνω με τις δασκάλες που προειπαν πως αν μεσα απο την διασκέδαση μπορουν να αφομιώσουν πραγματα ακομα καλυτερα....τα μαθαινουν χωρις να το καταλαβουν.......

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Δεν βλεπω σε τι ακριβως διφωνησες μαζι μου.

Απο παιχνιδια και τραγουδι θα μαθει πολυ πιο ευκολα και ευχαριστα, ειναι πολυ καλο,ουδεποτε ειπα το αντιθετο.

Εκει αποκτά κινητρο και "τριβή" με το αντικειμενο,φυσικα μπορει απλως να παπαγαλιζει κατι που δεν καταλαβαινει αλλα ειναι το πρωτο σταδιο μαθησης.

 

Εκει που διαφωνησα ειναι στα μαθηματα που ξεκινανε απο πολυ νωρις,δεν θεωρω οτι αποδιδουν τοσο ωστε να δικαιολογηθει το κοστος σε χρονο και χρημα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι τα παιδιά ζορίζονται από μικρά με φροντιστήρια ενω στην πραγματικότητα δεν θα 'πρεπε αλλά για να μπορούσες να το αποφύγεις αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ένα καλύτερο σύστημα παιδείας.

Σκέψου ότι από το δημοτικό ακόμα τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δύο γλώσσες χωρίς στην ουσία να μπορούν να τις μάθουν μέσα από αυτό.

Ακόμα και αν κάποια δασκάλα δουλέψει σωστά και με διάθεση δεν ξέρεις αν η επόμενη θα το κάνει άρα στην ουσία σπάει η αλυσίδα και δεν μπορείς να βασιστείς εκεί.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ότι τα παιδιά ζορίζονται από μικρά με φροντιστήρια ενω στην πραγματικότητα δεν θα 'πρεπε αλλά για να μπορούσες να το αποφύγεις αυτό θα έπρεπε να υπάρχει ένα καλύτερο σύστημα παιδείας.

Σκέψου ότι από το δημοτικό ακόμα τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δύο γλώσσες χωρίς στην ουσία να μπορούν να τις μάθουν μέσα από αυτό.

Ακόμα και αν κάποια δασκάλα δουλέψει σωστά και με διάθεση δεν ξέρεις αν η επόμενη θα το κάνει άρα στην ουσία σπάει η αλυσίδα και δεν μπορείς να βασιστείς εκεί.

 

Είναι και επιλογή μας όμως τι θα κάνουμε με τα παιδιά μας. Εγώ ξέρω 3 ξένες γλώσσες αλλά ουσιαστικά μου χρειάστηκαν μόνο τα Αγγλικά. Θεωρώ υπερβολή την 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό οπότε αρκούμαι σε ότι μαθαίνουν στο σχολείο. Τον μικρό μου που είναι Γ' δημοτικού δεν τον στέλνω φροντιστήριο Αγγλικών γιατί κάνει 4 ώρες στο σχολείο Αγγλικά και έχω σκοπό να του τελειώσω το βιβλίο το καλοκαίρι. Αντ' αυτού πάει ποδόσφαιρο, ζωγραφική και ΚΔΑΠ που του αρέσουν. Επίσης στα μαθήματα θέλει την ώρα του οπότε δεν βλέπω που θα χωρούσαν τα Αγγλικά, θα έπρεπε να κόψουμε κάτι άλλο. Έχω δει άτομα να κάνουν διδακτορικό στην Αγγλία με γνώσεις Αγγλικών κάτω του Lower και σε ένα χρόνο τα κατείχαν άπταιστα οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο πανικός με τις ξένες γλώσσες. Όταν τις χρειαστούν πραγματικά θα τις μάθουν. Ακόμη και για πρόσληψη στο δημόσιο έχουν κατεβάσει μία βαθμίδα το επίπεδο Αγγλικών που ζητούσαν γιατί το επίπεδο Lower είναι αρκετό για να εργαστείς και να σπουδάσεις στην Αγγλία πόσο μάλλον στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Είναι και επιλογή μας όμως τι θα κάνουμε με τα παιδιά μας. Εγώ ξέρω 3 ξένες γλώσσες αλλά ουσιαστικά μου χρειάστηκαν μόνο τα Αγγλικά. Θεωρώ υπερβολή την 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό οπότε αρκούμαι σε ότι μαθαίνουν στο σχολείο. Τον μικρό μου που είναι Γ' δημοτικού δεν τον στέλνω φροντιστήριο Αγγλικών γιατί κάνει 4 ώρες στο σχολείο Αγγλικά και έχω σκοπό να του τελειώσω το βιβλίο το καλοκαίρι. Αντ' αυτού πάει ποδόσφαιρο, ζωγραφική και ΚΔΑΠ που του αρέσουν. Επίσης στα μαθήματα θέλει την ώρα του οπότε δεν βλέπω που θα χωρούσαν τα Αγγλικά, θα έπρεπε να κόψουμε κάτι άλλο. Έχω δει άτομα να κάνουν διδακτορικό στην Αγγλία με γνώσεις Αγγλικών κάτω του Lower και σε ένα χρόνο τα κατείχαν άπταιστα οπότε δεν καταλαβαίνω προς τι ο πανικός με τις ξένες γλώσσες. Όταν τις χρειαστούν πραγματικά θα τις μάθουν. Ακόμη και για πρόσληψη στο δημόσιο έχουν κατεβάσει μία βαθμίδα το επίπεδο Αγγλικών που ζητούσαν γιατί το επίπεδο Lower είναι αρκετό για να εργαστείς και να σπουδάσεις στην Αγγλία πόσο μάλλον στην Ελλάδα.

 

Συμφωνώ μαζί σου. Κι εγώ στην αρχή σκεφτόμουν να τον στείλω δεύτερη γλώσσα στο δημοτικό αλλά βλέποντας την πίεση τους, άλλαξα γνώμη.Εγώ ξεκίνησα δεύτερη γλώσσα στην Γ Γυμνασίου κατ' επιλογήν.

Ότι χρειαστεί θα τον βοηθάω εγώ για το σχολείο.

Σκέψου όμως ότι υπάρχουν και γονείς που δεν ξέρουν καμία ξένη γλώσσα και που πίστεψε με δεν ξέρουν ούτε να λύσουν ασκήσεις μαθηματικών από Ε δημοτικού και πάνω.

Αυτοί τι κάνουν?

Παίρνουν έναν δάσκαλο και βοηθάει το παιδί τους σε ότι ελλείψεις έχει.

Δεν αρκεί να θέλεις δηλαδή πρέπει και να μπορείς.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

εγω απλά είπα πως αν τα παιδιά μεσα απο την διασκέδαση μπορουν να μάθουν έχει καλός....δεν χρειάζεται να τα πιέζουμε άλλωστε υπάρχουν και παιδιά που δεν τους ταιριάζει η ξένη γλώσσα....απλά διαφώνησα στην ηλικία των 10....προσωπική άποψη

σίγουρα είναι θέμα επιλογής απλά εγω προσωπικά τουλάχιστον θα προτιμουσα να έχω προετοιμάσει το παιδί μου τουλάχιστον στα αγγλικά και σε υψηλό επίπεδο.....λόγω της προσωπικής μου εμπειρίας....στη δουλειά...ο project manager στη δουλειά μου είναι Αγγλος και δεν ξέρει γρι....Ελληνικά πέρα απο το proficiency που ειχα πάρει στην 1τη Λυκειου και την ορολογία που έκανα στον τομέα μου ομολογώ πως στην αρχή δυσκολευτηκα στην καθημερινή προσωπική επαφη μαζί του όλα τα έγγραφα των υπουργειων τις μελέτες πρεπει να τα μεταφράζουμε άπταιστα....υπάρχουν στιγμές λόγω πίεσης που δεν χρησιμοποιώ τις σωστές λέξεις.....οπότε.....θα΄κάνω ότι μπορώ στο μέλλον....

συμφωνώ πως δευτερη γλώσσα ένα παιδι αν βλέπει πως χρειάζεται στις σπουδες του θα μπορεί να το κάνει και στο πανεπιστημιο....

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Σκέψου όμως ότι υπάρχουν και γονείς που δεν ξέρουν καμία ξένη γλώσσα και που πίστεψε με δεν ξέρουν ούτε να λύσουν ασκήσεις μαθηματικών από Ε δημοτικού και πάνω.

Αυτοί τι κάνουν?

Παίρνουν έναν δάσκαλο και βοηθάει το παιδί τους σε ότι ελλείψεις έχει.

Δεν αρκεί να θέλεις δηλαδή πρέπει και να μπορείς.

 

Eιδικά στις ξένες γλώσσες και περισσότερο στη 2η ξένη γλώσσα στο σχολείο δεν υπάρχει και τόση πίεση ούτε συγκρίνεται σε δυσκολία με τα μαθηματικά και μπορεί το παιδί να προχωρήσει και μόνο του αν φυσικά διαβάζει. Π.χ. αγγλικά θα κάνει 10 χρόνια, δεν μπορεί θα φτάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο αν παρακολουθεί και 8 χρόνια 2η γλώσσα πάλι κάτι θα του μείνει. Αλλά είναι και λίγο λάθος η νοοοτροπία μας γιατί όταν μπήκε η 2η ξένη γλώσσα στο δημοτικό το είδα σαν ευκαιρία να έρθει το παιδί σε επαφή με μία ακόμη γλώσσα ενώ οι πιο πολλοί γονείς κατευθείαν είπαν "ωχ ακόμη ένα φροντιστήριο".

Link to comment
Share on other sites

...απλά διαφώνησα στην ηλικία των 10....προσωπική άποψη

 

Δεν το παρακολούθησα αυτό με την ηλικία απλώς να πω την εμπειρία μου με την κόρη μου. Eίναι στο επίπεδο του Lower στη Β' Γυμνασίου και βλέπω ότι καμιά φορά δυσκολεύεται με τη θεματολογία του βιβλίου που απευθύνεται σε εφήβους ότι δηλ. είναι πολύ προχωρημένη για την ηλικία της γιατί δεν έχει αντίστοιχη εμπειρία ούτε από το σχολείο της ακόμη ενώ είναι άριστη στα νέα ελληνικά. Δηλ. θέματα όπως η ανεργία, η βία, ο εθελοντισμός, κλπ ακόμη δεν τα έχουν δουλέψει για να έχει άποψη στα ελληνικά πόσο μάλλον στα αγγλικά. Φυσικά υπάρχουν παραδείγματα όπου παιδιά πάιρνουν το Lower στην Α' γυμνασίου. Φυσικά αυτό καμιά φορά γίνεται γιατί όπως διαπίστωσα στο φροντιστήριο προετοιμάζονται πολύ σκληρά π.χ. για την οικονομική κρίση και στις εξετάσεις πέφτει το περιγράψτε το πάρτυ της φίλης σας. Αυτό όμως απαιτεί έξτρα προσπάθεια από μέρους των παιδιών και σίγουρα δεν μπορούν όλα να ανταποκριθούν σε τόση πίεση σε ηλικία 12-13 ετών. Oπότε ίσως μπορούν να ξεκινήσουν την επαφή με τη γλώσσα σε μικρή ηλικία αλλά έχει σημασία σε ποια ηλικία φτάνουν στο επίπεδο του Lower ή του Proficiency.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το παρακολούθησα αυτό με την ηλικία απλώς να πω την εμπειρία μου με την κόρη μου. Eίναι στο επίπεδο του Lower στη Β' Γυμνασίου και βλέπω ότι καμιά φορά δυσκολεύεται με τη θεματολογία του βιβλίου που απευθύνεται σε εφήβους ότι δηλ. είναι πολύ προχωρημένη για την ηλικία της γιατί δεν έχει αντίστοιχη εμπειρία ούτε από το σχολείο της ακόμη ενώ είναι άριστη στα νέα ελληνικά. Δηλ. θέματα όπως η ανεργία, η βία, ο εθελοντισμός, κλπ ακόμη δεν τα έχουν δουλέψει για να έχει άποψη στα ελληνικά πόσο μάλλον στα αγγλικά. Φυσικά υπάρχουν παραδείγματα όπου παιδιά πάιρνουν το Lower στην Α' γυμνασίου. Φυσικά αυτό καμιά φορά γίνεται γιατί όπως διαπίστωσα στο φροντιστήριο προετοιμάζονται πολύ σκληρά π.χ. για την οικονομική κρίση και στις εξετάσεις πέφτει το περιγράψτε το πάρτυ της φίλης σας. Αυτό όμως απαιτεί έξτρα προσπάθεια από μέρους των παιδιών και σίγουρα δεν μπορούν όλα να ανταποκριθούν σε τόση πίεση σε ηλικία 12-13 ετών. Oπότε ίσως μπορούν να ξεκινήσουν την επαφή με τη γλώσσα σε μικρή ηλικία αλλά έχει σημασία σε ποια ηλικία φτάνουν στο επίπεδο του Lower ή του Proficiency.

 

συμφωνώ ότι όσο πιο ψηλά πας σε θέμα επιπέδου....τόσο δυσκολευουν τα πράγματα και η ωριμότητα παιζει ρολο.....και εγω στο proficiency στο τμημα προετοιμασίας ημουν η πιο μικρή...είχα θέμα με τους προτοετής φοιτητες που συναγωνιζόμουν αλλά τελικά εγω το πήρα με την μια γιατι είχα πιο πρακτικό μυαλό....απο τα λεγόμενα της καθηγητριας μου η οποία ΄ήταν σίγουρη ότι θα το πάρω....είχα γενικά άλλη μέθοδο διαβάσματος και μακάρι να την μεταδώσω στην μικρή αν αυτό διδάσκεται....γενικά δεν ήμουν απο τα παιδιά που διάβαζαν πολυ....αλλά σε γενικές γραμμές το να έχουν οι γονείς κάποιες γνώσεις ειναι καλό....

τι να πω δεν ξέρω....με την νυφη μου που είναι δασκάλα δημοτικου συχνά όταν μιλάμε μου λέει ότι το διάβασμα στο σπίτι πρεπει να είναι κανονικά 2-3 ώρες και οι άλλες ώρες παιχνίδι....είναι ανάλογα στο παιδί....άλλα είμαι υπέρ της εξάσκησης....ο μπαμπάς μου όταν είμασταν στο δημοτικό κάθε βράδυ που γύρναγε απο την δουλειά μας έκανε σε πίνακα κανονικά μαθηματικά και γραμματική extra ασκήσεις ε...δεν μας βγήκε και σε κακό.....και τα 3 παιδιά μαθηματικά τουλάχιστον δεν είχαμε θέμα...

παιζουν πολλά ρόλο...

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Η δικη μου γνωμη και αποψη ειναι οτι πρεπει να ακολουθουμε τους ρυθμους του παιδιου μας.

Η κορη μου πηρε το lower το καλοκαιρι λιγο πριν κλεισει τα 11 και τωρα πηγαινει στην ταξη του proficiency.

Το τι ακουσα απο διαφορους οτι δεν θα μπορει να παρακολουθησει κτλ κτλ.

Ειδικα το θεμα με την εκθεση... το παιδι σε ολες τις εκθεσεις δεν πεφτει κατω απο το 19.

Στο lower την εκθεση την περασε με high pass.....

Σιγουρα την εχει βοηθησει το γεγονος οτι δυο χρονια ημασταν στην Αμερικη και πηγε εκει δευτερα και τριτη δημοτικου αλλα γενικα ειναι ενα παιδι που διαβαζει πολλα εξωσχολικα αγγλικα βιβλια.

Παραλληλα πηγαινει Γαλλικα σε φροντιστηριο και το καλοκαιρι πηρε το Α1 ενω στο σχολειο κανει και Γερμανικα και ειναι αριστη.

Ολα αυτα τα εχει επιλεξει μονη της.

Αντιθετα ο αδελφος της γυρνωντας απο την Αμερικη στην ηλικα των 5, μιλουσε αγγλικα καλυτερα απο την μητρικη του γλωσσα, πηγε 2 χρονια σε νηπιακο τμημα αλλα προεκυψαν μαθησιακα προβληματα και σταματησε...

Δεν με απασχολει καθολου που δεν πηγαινει αγγλικα και δεν ειναι στα αμεσα σχεδια μου να παει σε φροντιστηριο.

Ουτε με ενδιαφερει τι θα πει η μια και η αλλη μαμα. (γιατι εχουμε και αυτα, καπου πρεπει να βγαλουμε τα δικα μας απωθημενα).

Ακολουθω λοιπον τους ρυθμους των παιδιων μου και πιστευω οτι ειμαστε σε καλο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Ζωή συμφωνώ γιαυτό και εγώ παρέθεσα την δική μου εμπειρία και δεν θέλω να γενικεύω. Ο κάθε γονιός ας παρακολουθεί το παιδί του και ας βλέπει τις αντοχές του χωρίς να το συγκρίνει με τα άλλα. Το καθένα ωριμάζει σε διαφορετική ηλικία.

 

Καλά η παραμονή σε μία ξένη χώρα είναι ότι καλύτερο για να μάθεις τη γλώσσα ιδίως όταν κατέχεις τα βασικά. Όλα αυτά που προσπαθούν να απομνημονεύσουν στα φροντιστήρια εκεί τα ζεις και τα μαθαίνεις πάρα πολύ φυσικά και γρήγορα. Όταν δεν υπάρχει βέβαια αυτό τα βιβλία και το ίντερνετ είναι μία καλή εναλλακτική. Εγώ παραγγέλνω από το Αμαζον σε πολύ καλές τιμές βιβλία που διαλέγει μόνη της, κυρίως εφηβικά.

Link to comment
Share on other sites

Ζωή συμφωνώ γιαυτό και εγώ παρέθεσα την δική μου εμπειρία και δεν θέλω να γενικεύω. Ο κάθε γονιός ας παρακολουθεί το παιδί του και ας βλέπει τις αντοχές του χωρίς να το συγκρίνει με τα άλλα. Το καθένα ωριμάζει σε διαφορετική ηλικία.

 

Καλά η παραμονή σε μία ξένη χώρα είναι ότι καλύτερο για να μάθεις τη γλώσσα ιδίως όταν κατέχεις τα βασικά. Όλα αυτά που προσπαθούν να απομνημονεύσουν στα φροντιστήρια εκεί τα ζεις και τα μαθαίνεις πάρα πολύ φυσικά και γρήγορα. Όταν δεν υπάρχει βέβαια αυτό τα βιβλία και το ίντερνετ είναι μία καλή εναλλακτική. Εγώ παραγγέλνω από το Αμαζον σε πολύ καλές τιμές βιβλία που διαλέγει μόνη της, κυρίως εφηβικά.

 

To καλο με εμας ειναι οτι πηγαινει σε ενα φροντιστηριο που τα παιδακια ηταν λιγα.

Οταν επιστρεψαμε απο την Αμερικη την περασαν απο τεστ και την εβαλα στην τεταρτη κανονικη (αν και μου ειπαν οτι μπορουσε να ανταποκριθει και στην Πεμπτη κανονικη αλλα λογω ηλικιας , μολις ειχε κλεισει τα 9, προτιμησαν να την κρατησουν πισω). Το τμημα ειχε 3 παιδακια. Το καλοκαιρι ενω ηταν να δωσει για pet, αποφασισαμε οτι μπορει να δωσει το lower και το πηρε.... Φετος ανοιξε αυτη το τμημα του proficiency και ειναι μονη της στο τμημα. Κατι σαν ιδιαιτερο δηλαδη αλλα στο φροντιστηριο. Οποτε οτι δουλευουν, ειδικα στην εκθεση που ολοι ελεγαν οτι θα εχει προβλημα, το δουλευουν σωστα :-) .

Αγγλικα βιβλια ειχα φερει εγω πολλα απο την Αμερικη, και δικα μου, τα οποια τα εχει διαβασει ολα.

Το public να ξερεις οτι εχει πολλα. Τωρα της παρηγγειλαν απο το φροντιστηριο το Ανεμορδαμενα υψη.

Επισης εχω φερει πολλες ταινιες απο Αμερικη, και παιδικες και για ενηλικες, και τις βλεπει συχνα. Επισης οσες ταινιες ξενες βλεπει στην τηλεοραση, δεν διαβαζει ποτε τους υποτιτλους.

Βοηθαει παρα πολυ αυτο!!!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι υπέπ της επαφής με την γλώσσα από μικρή ηλικία και την βιωματική μαθηση. Τις εξετάσεις όλες αυτές δεν καταλαμβαίνω τι χρειάζονται,

Ας δώσει ένα proficiency στο Λύκειο και τέλος.

Ένα πρόβλημα με το να δίνεις κάποιες εξετάσεις νωρίς είναι ότι το παιδί των 12, 13 χρονών δεν έχει την ωριμότητα να κατανοήσει το περιέχομενο των κειμένων καμοιά φορά και τα θέματα των εξετάσεων δεν είμαι σίγουρη ότι απευθύνονται σε παιδιά.

Δεν ξέρω ακριβώς τι γίνεται με τα αγγλικά για να είμαι ειλικρινής,

αλλά έκανα Γαλλικά πριν μερικά χρόνια ως ενήλικας σε τάξη που είχε απο μαθητές Λυκείου και πάνω. Στα Γαλλικά στο C1 (κάτι σαν το lower μάλλον το C2 είναι αντίστοιχο του Proficiency) τα θέματα απαιτούσαν πολλές γνώσεις, κοινωνικές, πολιτικές, οικονομικές κλπ. Έπρεπε να μπορείς να κάνεις καλά δομημένη ομιλία με ένα θέμα που σου εδίναν και να κάνεις "σύνθεση" κειμένων. Σε αυτά τα 2 είδα τα παιδιά Λυκείου / Πανεπιστημίου να δυσκολεύονται πολύ (παρόλο που ηταν καλοί / αριστοι μαθητές). Ενώ δεν είχαν πρόβλημα με την γλώσσα δυσκολευόντουσαν πολύ για τα θέματα των εξετάσεων. Και εδώ είναι το παράδοξο, εγώ θα μπορούσα να τα πάω καλύτερα στις εξετάσεις (ενώ στην γλώσσα είμουν πιο πίσω από τους "συμμαθητές" μου) επειδή είχα εμπειρία και γνώσεις άσχετες με την γλώσσα.

Ειλικρινά δεν ξέρω αν συμβαίνει το ίδιο στα αγγλικά αλλά δυσκολεύομαι να φανταστώ ένα 12 χρονο να γράφει δοκίμιο /ομιλίες ή να να συνθέτει κείμενα και να επιχειριματολογεί για θέματα όπως δίκαιο εμπόριο, ΑΠΕ, κλπ. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν 12 χρονα που μπορούν να το κάνουν, αλλά γιατί να τα πιέσουμε να το κάνουν. Και πως κάτι τέτοιο βοηθά στο να μάθουν την γλώσσα?

Link to comment
Share on other sites

Koιτα να δεις στην δικη μου περιπτωση τα αγγλικα ειναι μια λογικη συνεχεια...

Δεν το κανει η κορη μου με πιεση. Ειναι κατι που της αρεσει.

Επισης σαν παιδι ειχε και εχει παρα πολλα ερεθισματα.

Εχει ταξιδεψει αρκετα, εχει παει σε μουσεια, εχει δει πραγματα που μπορει να μην τα εχει δει ουτε ενας ενηλικας.

Ειναι ενα παιδι που αγαπαει την λογοτεχνια και γενικα δεν δυσκολευται σε πραγματα.

Φετος στο lower η εκθεση ειχε σχεση με το σχολειο και τα παιδια που αλλαζαν σχολικο περιβαλλον. Βιωματικα λοιπον εγραψε μια πολυ καλη εκθεση.Επισης μην ξεχναμε οτι τα εξωσχολικα βιβλια βοηθανε παρα πολυ στην εκφραση ενος παιδιου.

Οταν ημουν στην Αμερικη πηγαινα σε κολλεγιο για την γλωσσα. Αντικειμενικα υπηρχαν 24χρονα απο Γερμανια που χειριζονταν καλυτερα τα Αγγλικα απο εμενα. Ομως στις εκθεσεις ημουν μακραν η καλυτερη διοτι στις εκθεσεις μου υπηρχαν επιχειρηματα. Με ειχε βοηθησει παρα πολυ το διαβασμα γενικοτερα.

 

Στην τεταρτη κανονικη εδωσε και για το ΚΕΤ. Εγω δεν πιστευω ολα αυτα τα παλιοχαρτα, ομως την εστειλα να δωσει για να δει πως ειναι οι εξετασεις και να της φυγει το οποιονδηποτε αγχος.

Οπως ειπα, ακολουθουμε τις δυνατοτητες του παιδου μας.

Για εμενα, ειναι καλυτερο να παρει το παιδι μου το proficiency σε 1.5 χρονο (τοτε υπολογιζουμε να δωσει αν ολα πανε καλα) και να ξεμπερδευει πριν παει στο Λυκειο.

Επισης θα μπορει να κανει ιδιαιτερα σε μικρα παιδακια και να βγαζει το χαρτζηλικι της αν φυσικα το θελει και η ιδια.

Τον γιο μου δεν τον βαζω στην διαδικασια των αγγλικων γιατι προεχει να ξεπερασει τις μαθησιακες του δυσκολιες. Οταν θα μπορεσει και χωρις να πιεστει θα ξεκινησει και αυτος να κανει αυτα που θελει.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...