Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

'Η εγώ τρελλάθηκα ή η δασκάλα


valia21

Recommended Posts

Ο γιος μου πάει στην Γ' Δημοτικού και στην Β Junior στα Αγγλικά στο φροντιστήριο. Την A' junior την κάναμε μαζί στο σπίτι. Το πρόβλημά μου είναι το εξής. Δεδομένου ότι εγώ ανησυχούσα για το αν έκανα καλή δουλειά επισήμανα στην δασκάλα κατά την εγγραφή αλλά και πολλές φορές αργότερα να προσέξει αν έχει το παιδί κάποιες αδυναμίες σχετικά με τα άλλα παιδιά για να τον βοηθήσουμε να τις καλύψει. Όλο αυτόν τον καιρό μου έλεγε ότι είναι πολύ έξυπνος και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Εγώ πρώτον δεν μπορούσα να ασχοληθώ πολύ μαζί του για να βγάλω και δικά μου συμπεράσματα γιατί του έβαζαν πολλά στο σπίτι και ίσα ίσα προλάβαινε να πάει διαβασμένος και δεύτερον δεν ήθελα να ανακατευτώ πολύ.

Πριν λίγες μέρες κάτι τον ρώτησα που υποτίθεται ότι έπρεπε να το ξέρει και δεν το ήξερε.Άρχισα τότε να ρωτάω διάφορα, είδα πολλά κενά, μην σας πω πάρα πολλά και τρελλάθηκα.

Χθες πέρναμε βαθμούς και η δασκάλα σε ερώτηση μου, είπε πως είναι άριστος.

Τώρα μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει?

Με δουλεύει ή εγώ είμαι υπερβολική?

Πραγματικά δεν ξέρω

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Απαντήσεις 54
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Δεν μπορώ να σου πω τι συμβαίνει, στη θέση σου όμως θα εμπιστευόμουν το ένστικτό μου. Αν ερχόσουν σε επαφή με μητέρες συμμαθητών του; Έτσι για να συγκρίνετε λίγο το επίπεδό τους...

ldnHp3.png?vud3HaCz

Mother of 4

:)

Χρήστος - 22/3/2008

Μιχάλης - 30/11/2009

Δημήτρης - 3/4/2012

Link to comment
Share on other sites

Ο γιος μου πάει στην Γ' Δημοτικού και στην Β Junior στα Αγγλικά στο φροντιστήριο. Την A' junior την κάναμε μαζί στο σπίτι. Το πρόβλημά μου είναι το εξής. Δεδομένου ότι εγώ ανησυχούσα για το αν έκανα καλή δουλειά επισήμανα στην δασκάλα κατά την εγγραφή αλλά και πολλές φορές αργότερα να προσέξει αν έχει το παιδί κάποιες αδυναμίες σχετικά με τα άλλα παιδιά για να τον βοηθήσουμε να τις καλύψει. Όλο αυτόν τον καιρό μου έλεγε ότι είναι πολύ έξυπνος και ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα. Εγώ πρώτον δεν μπορούσα να ασχοληθώ πολύ μαζί του για να βγάλω και δικά μου συμπεράσματα γιατί του έβαζαν πολλά στο σπίτι και ίσα ίσα προλάβαινε να πάει διαβασμένος και δεύτερον δεν ήθελα να ανακατευτώ πολύ.

Πριν λίγες μέρες κάτι τον ρώτησα που υποτίθεται ότι έπρεπε να το ξέρει και δεν το ήξερε.Άρχισα τότε να ρωτάω διάφορα, είδα πολλά κενά, μην σας πω πάρα πολλά και τρελλάθηκα.

Χθες πέρναμε βαθμούς και η δασκάλα σε ερώτηση μου, είπε πως είναι άριστος.

Τώρα μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει?

Με δουλεύει ή εγώ είμαι υπερβολική?

Πραγματικά δεν ξέρω

 

μην αγχώνεσαι τα παιδιά σε εμάς βαριούνται να απαντήσουν ή το κάνουν λογω έλλειψης εμπιστοσύνης στον εαυτό τους...το είδα με τον ανηψιο μας που ειναι στ δημοτικού κάποιες φορες τον βοηθάμε εγω και άντρας μου με τα μαθήματα ειδικα μαθηματικά.... διότι η μαμα του δεν τα καταφέρνει....και ένω τα ήξερε έλεγε αλλα αντι άλλων....και γενικά επειδή μερικές φορές παιζει ρόλο και ο μεγάλος φόρτος εργασίας....

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το μυαλό μου πάει στο ότι η δασκάλα του δεν δίνει και πολύ σημασία στη πρόοδο των μαθητών της.Επίσης τα φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις,προσπαθούν να βγάζουν προς τα έξω ότι έχουν υψηλό επίπεδο για να μην δυσφημίζονται.

Μήπως κι εσύ τον ρώτησες κάτι πολύ προχωρημένο συγκριτικά με την τάξη που φοιτά;

Ρώτα το παιδάκι σου πώς το φαίνεται η δασκάλα του,την καταλαβαίνει στη παράδοση ή δείχνει να βαριέται;;Τα παιδάκια τα "πιάνουν"κάτι τέτοια...

Βρες αυτόν που θα σου δείξει τα χρώματα την στιγμή που ο ουρανός για σένα θα φαίνεται γκρίζος...

Link to comment
Share on other sites

ά....πρωτα πρωτα έπρεπε να το πεις στη δασκάλα.....γιατι εκεινη βλέπει μεσα στην τάξη πωε λειτουργει....και αν έχεις τόσες πολλές αμφιβολίες ζήτα την βοήθεια της.....

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν μπορώ να σου πω τι συμβαίνει, στη θέση σου όμως θα εμπιστευόμουν το ένστικτό μου. Αν ερχόσουν σε επαφή με μητέρες συμμαθητών του; Έτσι για να συγκρίνετε λίγο το επίπεδό τους...

 

Δυστηχώς δεν ξέρω καμία μαμά και κανένα παιδί από την τάξη του. Φυσικά θα με βοηθούσε να ξέρω και το επίπεδο των άλλων παιδιών, αλλά στην τελική δεν θεωρείται δεδομένο ότι, ότι έχουμε κάνει στα προηγούμενα μαθήματα το ξέρουμε?

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το μυαλό μου πάει στο ότι η δασκάλα του δεν δίνει και πολύ σημασία στη πρόοδο των μαθητών της.Επίσης τα φροντιστήρια είναι επιχειρήσεις,προσπαθούν να βγάζουν προς τα έξω ότι έχουν υψηλό επίπεδο για να μην δυσφημίζονται.

Μήπως κι εσύ τον ρώτησες κάτι πολύ προχωρημένο συγκριτικά με την τάξη που φοιτά;

Ρώτα το παιδάκι σου πώς το φαίνεται η δασκάλα του,την καταλαβαίνει στη παράδοση ή δείχνει να βαριέται;;Τα παιδάκια τα "πιάνουν"κάτι τέτοια...

 

Δυστηχώς αυτό φοβάμαι και εγώ. Τον ρώτησα και μου είπε ότι τα καταλαβαίνει όταν τα λέει η δασκάλα αλλά μετά δεν ξέρει γιατί αλλά τα ξεχνάει.

Και όχι φυσικά δεν τον ρώτησα τίποτα προχωρημένο. Πράγματα που τα έκαναν στο βιβλίο

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

ά....πρωτα πρωτα έπρεπε να το πεις στη δασκάλα.....γιατι εκεινη βλέπει μεσα στην τάξη πωε λειτουργει....και αν έχεις τόσες πολλές αμφιβολίες ζήτα την βοήθεια της.....

 

Το σκέφτηκα και εγώ αυτό αλλά όταν μια δασκάλα σου λέει ότι είναι πολύ καλός μπορείς εσύ να της πεις κατάμουτρα ότι εσύ πιστεύεις το αντίθετο?

Είναι σαν να επεμβαίνεις στη δουλειά της και να της λες ότι δεν ξέρει τι της γίνεται

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Eγω θα το συζητουσα ανοιχτα και "φιλικα" μαζι της παιζοντας της το αγχωμενη μανουλα. Δλδ του στυλ..."μπορει να ειμαι εγω πολυ αγχωμενη και δεν θυμαμαι αν σε αυτη την ταξη εγω τα ηξερα αυτα" κλπ

Τεστακια δεν κανουνε? Τι παιρνει εκει το παιδι?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα το συζητουσα ανοιχτα και "φιλικα" μαζι της παιζοντας της το αγχωμενη μανουλα. Δλδ του στυλ..."μπορει να ειμαι εγω πολυ αγχωμενη και δεν θυμαμαι αν σε αυτη την ταξη εγω τα ηξερα αυτα" κλπ

Τεστακια δεν κανουνε? Τι παιρνει εκει το παιδι?

 

Ναι γράφουνε και είναι σωστός αλλά το πρόβλημα είναι ότι ξεχνάει αυτά που έκανε πριν 1 μήνα ή και στο προηγούμενο μάθημα.Και αν κατάλαβα καλά τα μαθαίνει μηχανικά.Απ' έξω.

Πρέπει να μιλήσω μαζί της αλλά δεν ξέρεις πως κολλάω.

Δεν μου αρέσει να επεμβαίνω στην δουλεία τους.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι γράφουνε και είναι σωστός αλλά το πρόβλημα είναι ότι ξεχνάει αυτά που έκανε πριν 1 μήνα ή και στο προηγούμενο μάθημα.Και αν κατάλαβα καλά τα μαθαίνει μηχανικά.Απ' έξω.

Πρέπει να μιλήσω μαζί της αλλά δεν ξέρεις πως κολλάω.

Δεν μου αρέσει να επεμβαίνω στην δουλεία τους.

 

πρώτα απο όλα ειναι λογικό να μηνθυμάται τι έκανε τον περασμένο μήνα....αν δεν κάνουν επαναλήψεις ειναι λογικο να θυμαται τα πιο προσφατα.....μην σε αγχωνει αυτό...επίσης δεν επεμβαίνεις στη δουλεια της απλά εκφράζεις την ανησυχία σου γιατι ενεδιαφέρεσαι.....δεν θα την κατηγορίσεις...θα την ρωτήσεις και αυτη θα σε συμβουλεψει κατάλληλα ή θα επιστησει την προσοχή της αν θέλεις....δεν είναι κακό να συνεργαζόμαστε με τους δασκάλους....αυτα είναι λογικά να συμβαίνουν

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτησω κατι, τα διδαγμενα απο το φροντιστηριο , τα διαβαζει ξανα το παιδι μαζι σας στο σπιτι ή η δουλεια περιοριζεται στο τι κανει η καθηγητρια μεσα στην αιθουσα? συχνα τα παιδια λογω κουρασης ή και λογω της γνωριμης και φυσιολογικης εξοικειωσης με τον γονεα, δεν απαντουν σε τετοιου ειδους ερωτησεις. Στην καθηγητρια ομως, θα το κανουν. Και θα θυμηθουν, και θα σκεφτουν , και θα απαντησουν, και αυτο γιατι εκεινη στα παιδικα μυαλουδακια ειναι εντυπωμενη σαν δασκαλα με την αυτουσια σημασια της λεξης, ενω εσεις και ο οποιοσδηποτε γονιος, ειναι ο μπαμπας , ειναι η μαμα, που ακομα και αν δεν απαντησουμε η ακομα και αν πουμε κατι λαθος δεν θα μας πει τιποτα, δεν θα μας βαλει τιμωρια, δεν θα φωναξει ισως για να μας επιπληξει.

 

θα σας καθυσηχαζα, γιατι ειναι μερος της δουλειας μου αυτο που σας ανεφερα. Ωστοσο, δεν παραβλεπουμε την περιπτωση ουσιαστικης αδυναμιας και ελλειψης μεταδοτικοτητας του διδασκοντος! μια συζητηση με το παιδι σας αρχικα θα σας λυσει αρκετα μελανα σημεια. ρωτηστε το να σας περιγραψει τον τροπο που κανουν το μαθημα στο φροντιστηριο, να σας κρινει τις επιδοσεις των συμμαθητων του,πχ τα αλλα παιδια το γνωριζουν αυτο?απαντησαν σωστα σ αυτο?

πρεπει να εξακριβωσετε το επιπεδο του τμηματος!! γιατι οντως μπορει το παιδι να ειναι αριστο , αλλα αυτο μπορει να ισχυει στα πλαισια ενος μετριας αποδοσης τμηματος!!παιζουν πολλα ρολο!! ηρεμια και συζητηση με το παιδι θα σας συνεστηνα για αρχη!!:)

Link to comment
Share on other sites

εισαι καθηγητρια αγγλικων? στο λεω, γιατι πολλες φορες οι γονεις δεν ξερουν ακριβως την υλη που διδασκεται στα φροντιστρια και εχουν αλλες προσδοκιες...

 

μηπως το παιδακι ξερει επαρκως την υλη που πρεπει να ξερει μεχρι αυτη τη στιγμη, και οχι (ακομα) καποια αλλα πραγματα?

 

αν επιτρεπεται, τι τον ρωτησες?

Link to comment
Share on other sites

Τον ρώτησα και μου είπε ότι τα καταλαβαίνει όταν τα λέει η δασκάλα αλλά μετά δεν ξέρει γιατί αλλά τα ξεχνάει.

 

 

ακου..

αν στην b' junior, καταλαβαινει τι του λεει η δασκαλα, και αποδιδει μεσα στην ταξη, ειναι ολα οκ...

 

ολα αυτα που μαθαινει τωρα, θα τα ξανακανει και του χρονου, και του παραχρονου... μην αγχωνεσαι!!! ας λειτουργει το αυτακι τα πρωτα χρονια, και θα λειτουργησει και η γλωσσιτσα μετα....

Link to comment
Share on other sites

Valia μου νομίζω πως η δασκάλα σε ''δουλεύει''. Το φροντιστήριο είναι μια επιχείρηση κι εσύ είσαι πελάττισσα. Δε τους νοιάζει τί κάνει το παιδί σου, τους νοιάζει εάν θα τους πληρώσεις.

Της έχεις πει πως δεν ασχολείσαι με το παιδί, λόγω φόρτου και την έχεις επαναπάψει ίσως πως δεν πολυασχολείσαι κιόλας μαζί του;

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εισαι καθηγητρια αγγλικων? στο λεω, γιατι πολλες φορες οι γονεις δεν ξερουν ακριβως την υλη που διδασκεται στα φροντιστρια και εχουν αλλες προσδοκιες...

 

μηπως το παιδακι ξερει επαρκως την υλη που πρεπει να ξερει μεχρι αυτη τη στιγμη, και οχι (ακομα) καποια αλλα πραγματα?

 

αν επιτρεπεται, τι τον ρωτησες?

 

Όχι δεν είμαι καθηγήτρια αγγλικών αλλά ξέρω καλά Αγγλικά. Να σας το αναλύσω καλύτερα. Δεν θυμάται πολλές λέξεις του λεξιλογίου με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται στις ασκήσεις γραμματικής για παράδειγμα,γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να μεταφράσει ή να βρει το ρήμα για να εφαρμόσει πχ Simple Present. Και άντε αυτό, συμβαίνει σε όλους.

Ενώ υποτίθεται είχαν μάθει την ώρα, την είχαν μάθει σε στυλ λεξιλογίου. Σαν έκφραση.Δηλαδή το "και τέταρτο" ειναι quarter past. Ε, δεν είναι λογικό μετά να τα ξεχάσει?

Έκατσα του τα εξήγησα και τα κατάλαβε.Έτσι ελπίζω δηλαδή.

Τι σημαίνει half, quarter, past, to. Ζωγραφίσαμε ρολόι και του εξήγησα.

Στα αγγλικά πρώτα λέμε τα λεπτά και μετά την ώρα.

Μου απαντούσε μετά όχι μόνο στα τέταρτα ή στο μισή αλλά σε κάθε ώρα.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Valia μου νομίζω πως η δασκάλα σε ''δουλεύει''. Το φροντιστήριο είναι μια επιχείρηση κι εσύ είσαι πελάττισσα. Δε τους νοιάζει τί κάνει το παιδί σου, τους νοιάζει εάν θα τους πληρώσεις.

Της έχεις πει πως δεν ασχολείσαι με το παιδί, λόγω φόρτου και την έχεις επαναπάψει ίσως πως δεν πολυασχολείσαι κιόλας μαζί του;

 

Αν συμβαίνει αυτό θα αρχίσω να φρικάρω.

Ασχολούμε πολύ με τα μαθήματα του παιδιού, με πολύ εξτρα δουλειά από μέρους μου και γενικά προσπαθώ να μην μένω στα βασικά αλλά να του προσφέρω ότι παραπάνω μπορώ.

Με τα Αγγλικά δεν ασχολήθηκα εσκεμμένα λόγω του ότι είχαμε κάνει την Α Junior μαζί και ήθελα να μην επεμβένω και μπερδέψω το παιδί.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Αν συμβαίνει αυτό θα αρχίσω να φρικάρω.

Ασχολούμε πολύ με τα μαθήματα του παιδιού, με πολύ εξτρα δουλειά από μέρους μου και γενικά προσπαθώ να μην μένω στα βασικά αλλά να του προσφέρω ότι παραπάνω μπορώ.

Με τα Αγγλικά δεν ασχολήθηκα εσκεμμένα λόγω του ότι είχαμε κάνει την Α Junior μαζί και ήθελα να μην επεμβένω και μπερδέψω το παιδί.

Στη θέση σου θα συζητούσα με τη δασκάλα. Θα της έλεγα πως ανακάλυψα κενά που εκείνη δε τα 'χει ανακαλύψει....

Στο κάτω-κάτω πληρώνεις, δε πας τζάμπα και λογικό είναι να θες τα χρήματά σου να έχουν αντίκρυσμα...

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Στη θέση σου θα συζητούσα με τη δασκάλα. Θα της έλεγα πως ανακάλυψα κενά που εκείνη δε τα 'χει ανακαλύψει....

Στο κάτω-κάτω πληρώνεις, δε πας τζάμπα και λογικό είναι να θες τα χρήματά σου να έχουν αντίκρυσμα...

 

Έχεις δίκιο στις μέρες μας δεν είναι να δίνουμε τζάμπα λεφτά. Αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι μην μείνουν στο παιδί κενά που θα είναι δύσκολο να αναπληρωθούν. Το ΣΚ θα κάνουμε μαζί επανάληψη, θα δώ πως θα κυλήσει και μετά θα μιλήσω με την δασκάλα αν δεν μπορώ να το αποφύγω μιας και δεν θέλω καθόλου.

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο στις μέρες μας δεν είναι να δίνουμε τζάμπα λεφτά. Αλλά αυτό που με ανησυχεί είναι μην μείνουν στο παιδί κενά που θα είναι δύσκολο να αναπληρωθούν. Το ΣΚ θα κάνουμε μαζί επανάληψη, θα δώ πως θα κυλήσει και μετά θα μιλήσω με την δασκάλα αν δεν μπορώ να το αποφύγω μιας και δεν θέλω καθόλου.

Όχι βρε και κενά!!! Μη τρελαίνεσαι...Β' προκαταρκτική πάει το πιτσιρικάκι.

Απλά καλό είναι να μη σε θεωρούν κορόϊδο και πως δεν ανοίγεις τα βιβλία του παιδιού....

Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές....;)

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Bάλια 21 καταρχήν να πω πως η επόμενη τάξη η Α regular είναι μια καλή επανάληψη της α και b junior.

Ο άντρας μου είχε δύο παιδάκια στο φροντιστήριο που δεν τραβάγανε με τίποτα και οι γονείς δεν τα πρόσεχαν καθόλου(αδέρφια).Τους το έλεγε άλλωστε και οι επιδόσεις το έλεγαν.

Φέτος για να τους πάρει ένα άλλο φροντιστήριο τους υποσχέθηκαν ότι όλα θα τα κάνουν στο φροντιστήριο και δεν θα χρειάζεται να κάνουν δουλειά στο σπίτι!

Μερικόί συμμαθητές τους από το σχολείο ήρθαν και είπαν στον άντρα μου ότι τα τάδε παιδιά στο άλλο φροντιστήριο είναι άριστοι μαθητές.Τα πιτσιρίκια φυσικά δεν ήρθαν να το πουν απο ενδιαφέρον για τους συμμαθητές τους αλλά για να το πουν και να σκάσουν στα γέλια!

 

Αυτά φυσικά δεν τα λέω και δεν έχουν καμία σχέση με το δικό σου παιδί! Προς Θεού.

 

Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι αυτό που είπε και μια άλλη συμφορουμίτισσα.Ότι δηλαδή φαίνεται να υπάρχουν φροντιστήρια που αντί να κάνουν "δουλειά" το κύριο μέλημα τους είναι να στρεβλώνουν την αλήθεια για να δηλώνουν με αυτό τον τρόπο υψηλό επίπεδο!

 

Δεν σημαίνει και πάλι ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο στο δικό σας φροντιστήριο,αλλά έχεις κάθε δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να λύσεις κάθε σου απορία με συζήτηση με την δασκάλα.Δεν είναι κακό.

Κωνσταντίνος 30-03-2004

Χριστίνα-Λαμπρινή 7-11-2008

 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ δεν θεωρώ ότι οι ανησυχίες σου είναι ανυπόστατες. Καλό είναι όταν παιδιά σε αυτή την ηλικία ξεκινούν κάτι καινούριο να τα παρακολουθούμε, να δούμε πως προσαρμόζονται, πως αποδίδουν, κλπ. Νομίζω θα χρειαστεί να τον παρακολουθήσεις πως αποδίδει στο μάθημα της ημέρας και αν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της τάξης. Αν έχει σοβαρά κενά δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί γιατί το ένα μάθημα είναι συνέχεια του άλλου. Τώρα αν δεν μπορεί να θυμηθεί κάτι που έκανε πριν καιρό, όπως η ώρα, δεν είναι τόσο θέμα παρά μόνο αν εμποδίζει την πρόοδό του τώρα. Πάντως μου κάνει εντύπωση να έχει τόσα κενά που λες γιατί αυτές οι τάξεις είναι σχετικά εύκολες εκτός αν δεν τα προσέχει επαρκώς η καθηγήτριά τους.

Link to comment
Share on other sites

Valia, εγω ειμαι καθηγητρια Αγγλικων και θα σου απαντησω με βαση την εμπειρια μου. Υπαρχουν πολλοι λογοι γιατι να γινεται αυτο, σχετικοι και ασχετοι με το παιδι. Κατ'αρχην καποια βασικα πραγματα θα επρεπε να τα εχει εμπεδωσει απο την Junior A, δηλ. απο Γραμματικη το "be", "have got", a, an, plurals. Φυσικα κανουμε και χρονους αλλα απλα παιρνουν μια μυρωδια τα παιδια, αν δεν τα θυμουνται OK, τα ξανακανουν στη B, παλι χωρις αγχος γιατι η τελικη χωνεψη, γινεται στην Junior A. Μετα καλο ειναι να ξερει το :"can", και "must". Απο λεξιλογιο να ξερει να συνεννοειται βασικα, "what's your name, how old are you?, this, that και να ονομαζει τα αντικειμενα που βρισκονται γυρω του, σχολειο, σπιτι, δωματιο, σε εξαιρετικες περιπτωσεις επαγγελαματα, μελη οικογενειας κ.α.Αν δεν τα εχει εμπεδωσει, παιζει ρολο ο δασκαλος- ξερεις καλα Αγγλικα, εισαι ομως καθηγητρια;ξερεις απο μεθοδολογια, διδακτικη, παιδικη ψυχολογια και ολα τα συναφη;(οχι οτι ολοι οσοι διαδασκουν ξερουν)-χρειαζεται απειρη εξασκηση, να χρησιμοποιεις οτι βρισκεται γυρω σου για ερεθισμα να μιλαει και να χρησιμοποιει τη γλωσσα το παιδι. Δε φτανει μονο να λυνει ασκησεις, τα προφορικα ειναι εντελως διαφορετικη διεργασια. Ναι υπαρχουν παιδια που λυνουν ασκησεις, γιατι ειναι ευκολες και τυφλοσουρτης αλλα δεν χρησιμοποιουν τη γλωσσα.Φταιει και το βιβλιο καμμια φορα, μπορει να ειναι απλοικο, αλλα ενας δασκαλος καλυπτει τις αδυναμιες του βιβλιου με πολλη extra δουλεια και επινοητικοτητα.

Τωρα, οσον αφορα τη φετινη χρονια, μπορει να ισχυουν ακριβως τα ιδια. Επιπλεον στο φροντιστηριο- σε συναρτηση με τον αριθμο των παιδιων- η δασκαλα δεν εχει χρονο να ανακαλυψει τις αδυναμιες του καθενος. Αν κανει ασκησεις ειναι καλο το παιδι!

Αφου λοιπον εχεις ορεξη να ασχοληθεις με το παιδι σου, κανε του προφορικα, ερωτησεις να απανταει. What's this/ that?, Are you...?, Have you got...?Αργοτερα με αλλο λεξιλογιο και γραμματικη, λεγε του λεξεις να σου κανει προτασεις. Υπαρχουν απειροι τροποι.

3ο σεναριο: πες στη δασκαλα, οτι καταλαβαινεις γιατι λεει οτι το παιδι ειναι αριστο, επειδη ειναι επιμελες και διαβαστερο, αλλα εχεις ανακαλυψει κενα και θα ηθελες να τον τεσταρει περισσοτερο, να μην τον αφηνει να επαναπαυεται και να ξεχναει!!Δυστυχως τα φροντιστηρια τα εχουν αυτα, αν το παιδακι απο μονο του δεν εχει σκοπο να συγκρατησει τη γλωσσα και να καλυπτει τα κενα του, τοτε καποιος αλλος θα το κανει, γονιος η δασκαλος. Ουαι κι αλοιμονο αν δεν ξερει ο γονιος και ο δασκαλος δεν ειναι και πολυ...γατα!Επισης το ιδιαιτερο με τετοιο παιδι εχει λιγο καλυτερα αποτελεσματα, αλλα το παιδι πρεπει να δουλευτει πολυ. Εγω μ'ενα πιτσιρικι στη Junior A, κανω τον απλο Ενεστωτα με καρτες ποδοσφαιρου για να μαθει να κανει ερωτησεις. Τις γραφει, δεν τις θυμαται στα προφορικα να τις σχηματισει σωστα. Ειπα κιε γω να παρω τις καρτες, γιατι τον ενδιαφερει το ποδοσφαιρο, και μαλιστα αν κανει σωστα τις ερωτησεις κερδιζει τις καρτες, μετα απο 4 μαθηματα τις χωνεψε? Στο διαγωνισμα αψογος, ομως, αριστα!

Ελπιζω να μην σε απελπισα, δε χρειαζεται αλλωστε να απελπιζεσαι, κανε υπομονη και με ενδιαφερον ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ολα θα πανε καλα!!Στα επομενα χρονια θα εκτεθει κι αλλο στη γλωσσα και αφου εχει και τοσο ενδιαφερον θα τα καταφερει.

Link to comment
Share on other sites

Valia, εγω ειμαι καθηγητρια Αγγλικων και θα σου απαντησω με βαση την εμπειρια μου. Υπαρχουν πολλοι λογοι γιατι να γινεται αυτο, σχετικοι και ασχετοι με το παιδι. Κατ'αρχην καποια βασικα πραγματα θα επρεπε να τα εχει εμπεδωσει απο την Junior A, δηλ. απο Γραμματικη το "be", "have got", a, an, plurals. Φυσικα κανουμε και χρονους αλλα απλα παιρνουν μια μυρωδια τα παιδια, αν δεν τα θυμουνται OK, τα ξανακανουν στη B, παλι χωρις αγχος γιατι η τελικη χωνεψη, γινεται στην Junior A. Μετα καλο ειναι να ξερει το :"can", και "must". Απο λεξιλογιο να ξερει να συνεννοειται βασικα, "what's your name, how old are you?, this, that και να ονομαζει τα αντικειμενα που βρισκονται γυρω του, σχολειο, σπιτι, δωματιο, σε εξαιρετικες περιπτωσεις επαγγελαματα, μελη οικογενειας κ.α.Αν δεν τα εχει εμπεδωσει, παιζει ρολο ο δασκαλος- ξερεις καλα Αγγλικα, εισαι ομως καθηγητρια;ξερεις απο μεθοδολογια, διδακτικη, παιδικη ψυχολογια και ολα τα συναφη;(οχι οτι ολοι οσοι διαδασκουν ξερουν)-χρειαζεται απειρη εξασκηση, να χρησιμοποιεις οτι βρισκεται γυρω σου για ερεθισμα να μιλαει και να χρησιμοποιει τη γλωσσα το παιδι. Δε φτανει μονο να λυνει ασκησεις, τα προφορικα ειναι εντελως διαφορετικη διεργασια. Ναι υπαρχουν παιδια που λυνουν ασκησεις, γιατι ειναι ευκολες και τυφλοσουρτης αλλα δεν χρησιμοποιουν τη γλωσσα.Φταιει και το βιβλιο καμμια φορα, μπορει να ειναι απλοικο, αλλα ενας δασκαλος καλυπτει τις αδυναμιες του βιβλιου με πολλη extra δουλεια και επινοητικοτητα.

Τωρα, οσον αφορα τη φετινη χρονια, μπορει να ισχυουν ακριβως τα ιδια. Επιπλεον στο φροντιστηριο- σε συναρτηση με τον αριθμο των παιδιων- η δασκαλα δεν εχει χρονο να ανακαλυψει τις αδυναμιες του καθενος. Αν κανει ασκησεις ειναι καλο το παιδι!

Αφου λοιπον εχεις ορεξη να ασχοληθεις με το παιδι σου, κανε του προφορικα, ερωτησεις να απανταει. What's this/ that?, Are you...?, Have you got...?Αργοτερα με αλλο λεξιλογιο και γραμματικη, λεγε του λεξεις να σου κανει προτασεις. Υπαρχουν απειροι τροποι.

3ο σεναριο: πες στη δασκαλα, οτι καταλαβαινεις γιατι λεει οτι το παιδι ειναι αριστο, επειδη ειναι επιμελες και διαβαστερο, αλλα εχεις ανακαλυψει κενα και θα ηθελες να τον τεσταρει περισσοτερο, να μην τον αφηνει να επαναπαυεται και να ξεχναει!!Δυστυχως τα φροντιστηρια τα εχουν αυτα, αν το παιδακι απο μονο του δεν εχει σκοπο να συγκρατησει τη γλωσσα και να καλυπτει τα κενα του, τοτε καποιος αλλος θα το κανει, γονιος η δασκαλος. Ουαι κι αλοιμονο αν δεν ξερει ο γονιος και ο δασκαλος δεν ειναι και πολυ...γατα!Επισης το ιδιαιτερο με τετοιο παιδι εχει λιγο καλυτερα αποτελεσματα, αλλα το παιδι πρεπει να δουλευτει πολυ. Εγω μ'ενα πιτσιρικι στη Junior A, κανω τον απλο Ενεστωτα με καρτες ποδοσφαιρου για να μαθει να κανει ερωτησεις. Τις γραφει, δεν τις θυμαται στα προφορικα να τις σχηματισει σωστα. Ειπα κιε γω να παρω τις καρτες, γιατι τον ενδιαφερει το ποδοσφαιρο, και μαλιστα αν κανει σωστα τις ερωτησεις κερδιζει τις καρτες, μετα απο 4 μαθηματα τις χωνεψε? Στο διαγωνισμα αψογος, ομως, αριστα!

Ελπιζω να μην σε απελπισα, δε χρειαζεται αλλωστε να απελπιζεσαι, κανε υπομονη και με ενδιαφερον ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ολα θα πανε καλα!!Στα επομενα χρονια θα εκτεθει κι αλλο στη γλωσσα και αφου εχει και τοσο ενδιαφερον θα τα καταφερει.

 

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Όσα αναφέρεις παραπάνω τα έχει εμπεδώσει. Δεν είμαι βέβαια καθηγήτρια γι' αυτό και αναρωτιέμαι αν κάνω λάθος. Αν ήμουν παιδαγωγός ενδεχομένως και να ήξερα την απάντηση. Κάπως έτσι (με κάρτες, χειροτεχνίες κα) δουλεύουμε στα Ελληνικά. Το δωμάτιο του είναι γεμάτο καραβάκια λουλουδάκια κ.α. που έκανα σε χρωματιστά κανσόν και πάνω έχουν με χαρούμενα χρώματα γραμμένους κανόνες γραμματικής.Ανα καιρό αυτά αντικαθιστούνται με καινούρια.

Γενικά προσπαθώ να είμαι επινοητική. Αυτό το σύστημα αποδίδει και στο σχολείο είναι πραγματικά άριστος.

Νομίζω ότι θα αρχίσω να εφαρμόζω το ίδιο σύστημα και στα Αγγλικά αν καταφέρουμε και ξεκλέψουμε λίγο χρόνο γιατί το παιδί είναι πραγματικά πιεσμένο.

Παρόλο που ο άντρας μου διαφωνεί να είμαι τόσο δίπλα του και να μην τον αφήνω να διαβάζει μόνος του.

Αλλά ξέρεις τι με ενοχλεί? Το γεγονός ότι κάθε μάνα οφείλει να διαθέτει χρόνο στο παιδί της στο σπίτι για τα μαθήματα του δημοτικού είναι κατανοητό. Αλλά και του φροντιστηρίου?

5160_not-easy-being-a-mother.png
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...