Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

laptop και internet

Olg@

Recommended Posts

Επειδή είμαι λίγο άσχετη με την τεχνολογία και γνωρίζω μόνο τα βασικά :oops: μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε πάνω στο θέμα;;;

Θέλω λοιπόν να έχω πρόσβαση στο ιντερνετ μέσω του λαπτοπ εκτος σπιτιού. Γίνεται αυτό με κάποια σύνδεση ή με κάποια κάρτα; Πόσο κοστίζει; Έχει κανείς κάτι αντίστοιχο;

1aLup3.png

BtUIp3.png

Διαφημίσεις

που εκτός σπιτιού παιδάκι μου;;; πιο πάτω στον πλάτανο ...που θα έχει δροσούλα το καλοκαιρι ;;; :lol::lol::lol:

εγώ να δείς ασχετοσύνη... :lol::lol::lol::lol:565864ttcrg1v6f3.gif

Λοιπόν θα μιλήσεις με την Gavrias ....και θα σου λύσει ολα σου τα προβλήματα .... εμένα μου έβαλε ένα "πραγματάκι" δεξιά στο λαπτόπ... και το έκανε ασύρματο... το πάω όπου θέλω !!! .... πετάει σου λέω.... :D:D:D 10612xl0qtwegpn.gif

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

που εκτός σπιτιού παιδάκι μου;;; πιο πάτω στον πλάτανο ...που θα έχει δροσούλα το καλοκαιρι ;;; :lol::lol::lol:

εγώ να δείς ασχετοσύνη... :lol::lol::lol::lol:565864ttcrg1v6f3.gif

Λοιπόν θα μιλήσεις με την Gavrias ....και θα σου λύσει ολα σου τα προβλήματα .... εμένα μου έβαλε ένα "πραγματάκι" δεξιά στο λαπτόπ... και το έκανε ασύρματο... το πάω όπου θέλω !!! .... πετάει σου λέω.... :D:D:D 10612xl0qtwegpn.gif

Και βέβαια μπορείς να μπαίνεις πίνοντας καφέ στην αυλή τρελό μου.Με τέτοιες μέρες μέσα??? :lol::lol::lol: Olg@,γίνεται αυτό που θέλεις :):)

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Αυτό το πραγματάκι το έχω και εγώ, είναι το ασύρματο δίκτυο που έχουμε στο σπίτι ... μέχρι εδώ καλά τα πάω 8) ... εγώ λέω για όταν παώ εκτός σπιτιού πχ διακόπες και θέλω να έχω πρόσβαση στο ιντερνετ τι πρέπει να κάνω ... και να μη μου κοστίζει ο κούκος αηδόνι εννοείται :lol::lol::lol: !!!

Gavrias τα φώτα σου καλή μου!!!