Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Λογοθεραπεία - Μαθησιακές δυσκολίες


Recommended Posts

Καλημέρα κοριτσάκια μου.

Θα ήθελα να σας πώ πως είμαι λογοθεραπεύτρια και αν κάποια απο εσάς έχει κάποιες απορίες που την βασανίζουν σχετικά με την γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού της, ή με κάποιες δυσκολίες που παρουσιάζει το παιδάκι σχετικά με μαθησιακές δυσκολίες, υπερκινητικότητα, διασπαση προσοχής και οτιδήποτε άλλο μπορώ να σας βοηθήσω συμβυλευτικά

http://lb2f.lilypie.com/41map3.png?wzu3DM8P

 

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλησπερα ,,

 

δεν θα τολμούσα να ζητήσω βοηθεια-θεραπεια μέσα από το foroum αλλά θα ήθελα μία γνώμη για το αν οι δυσκολίες της κόρης μου είναι συμπτώματα δυσλεξίας ή κάποιας άλλης διαταραχής ή είναι περιστατικά συνηθισμένα που δεν σημαινουν κατι. Επίσης θα ήθελα πολύ να ήξερα πως μπορω να τη βοηθησω .

 

η Χρυσούλα έιναι 7.5 χρονων και παει β δημοτικου .

 

γενικά είναι έξυπνο και κοινωνικό παιδί. απο το νηπιαγωγείο άρχισε να κάνει προσπαθειες να διαβασει και σχεδον τα καταφερε μέχρι να παέι δημοτικο να γραφει και να διαβαζει . ανορθογραφα μεν αλλα αυτο που ηθελε το εγραφε.

 

Στο δημοτικο εδειχνε την εικόνα παιδιού "δουλεμένου" οπως ελεγε η δασκάλα αλλά δυσκολευόταν να συγκρατεί απλούς κανόνες ορθογραφιας , έκανε λάθη στην αντιγραφή από τον πίνακα & καθυστερουσε υπερβολικα , επισης εμφανιζε συμπτωματα "καθρεπτισμου" .

 

Η δασκάλα μας καθυσηχασε ότι είναι απίθανο το συγκεκριμένο παιδί να έχει δυσλεξία και οτι απλα δεν είναι συγκεντρωμένη .

Οτι αποσπάται έυκολα η προσοχη της ή επειδη της ειναι γνωστα αυτά που άκουγε στο μάθημα ή επειδη καποια παιδιά αντιλαμβανονται όλα τα ερεθισματα που συμβαινουν γυρω τους και δεν συγκεντρωνωνται.

 

Φέτος ομως στη β' και με νεο δασκαλο-σχολείο , παρουσίασε τα εξης.

 

Εξακολουθει να έιναι τραγικη στην ορθογραφια , δεν βαζει ποτέ τόνους , δεν ξεκιναει ποτε με κεφαλαιο γράμμα κ.λ.π αλλά και πρωτη φορα εγραψε 2-3 φορες το "οι" ιο , και σε μια ασκηση στα μαθηματικα διαβαζε το 31 σαν 13 , το 26 σαν 62 . Αυτό δεν το είχε ξανακάνει και με θορυβησε . Διάβασα ότι τα δυσλεκτικα παιδια εχουν προβλημα και στην ανάγνωση (ενω η μικρή μου δεν εχει) . Αυτα ομως τα σημαδια δεν μπορω να τα παρακαμψω. Θέλω να τη βοηθησω γιατι καθυστερει πάρα πολυ στη μελέτη - κουραζεται -κλαιει και στεναχωριέται ...

 

Συγνωμη αν ειπα πολλα , προσπαθησα να δωσω πληρη εικόνα . Τι μπορω να κάνω ? απο κάπου να αρχισω

 

 

ευχαριστω ...

Προσέχω το περιβάλλον που τους ανήκει !!!!!

ΧΡΥΣΟΥΛΑ 1/3/2002 * ΓΙΩΡΓΟΣ 8/11/2003

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ,,

 

δεν θα τολμούσα να ζητήσω βοηθεια-θεραπεια μέσα από το foroum αλλά θα ήθελα μία γνώμη για το αν οι δυσκολίες της κόρης μου είναι συμπτώματα δυσλεξίας ή κάποιας άλλης διαταραχής ή είναι περιστατικά συνηθισμένα που δεν σημαινουν κατι. Επίσης θα ήθελα πολύ να ήξερα πως μπορω να τη βοηθησω .

 

η Χρυσούλα έιναι 7.5 χρονων και παει β δημοτικου .

 

γενικά είναι έξυπνο και κοινωνικό παιδί. απο το νηπιαγωγείο άρχισε να κάνει προσπαθειες να διαβασει και σχεδον τα καταφερε μέχρι να παέι δημοτικο να γραφει και να διαβαζει . ανορθογραφα μεν αλλα αυτο που ηθελε το εγραφε.

 

Στο δημοτικο εδειχνε την εικόνα παιδιού "δουλεμένου" οπως ελεγε η δασκάλα αλλά δυσκολευόταν να συγκρατεί απλούς κανόνες ορθογραφιας , έκανε λάθη στην αντιγραφή από τον πίνακα & καθυστερουσε υπερβολικα , επισης εμφανιζε συμπτωματα "καθρεπτισμου" .

 

Η δασκάλα μας καθυσηχασε ότι είναι απίθανο το συγκεκριμένο παιδί να έχει δυσλεξία και οτι απλα δεν είναι συγκεντρωμένη .

Οτι αποσπάται έυκολα η προσοχη της ή επειδη της ειναι γνωστα αυτά που άκουγε στο μάθημα ή επειδη καποια παιδιά αντιλαμβανονται όλα τα ερεθισματα που συμβαινουν γυρω τους και δεν συγκεντρωνωνται.

 

Φέτος ομως στη β' και με νεο δασκαλο-σχολείο , παρουσίασε τα εξης.

 

Εξακολουθει να έιναι τραγικη στην ορθογραφια , δεν βαζει ποτέ τόνους , δεν ξεκιναει ποτε με κεφαλαιο γράμμα κ.λ.π αλλά και πρωτη φορα εγραψε 2-3 φορες το "οι" ιο , και σε μια ασκηση στα μαθηματικα διαβαζε το 31 σαν 13 , το 26 σαν 62 . Αυτό δεν το είχε ξανακάνει και με θορυβησε . Διάβασα ότι τα δυσλεκτικα παιδια εχουν προβλημα και στην ανάγνωση (ενω η μικρή μου δεν εχει) . Αυτα ομως τα σημαδια δεν μπορω να τα παρακαμψω. Θέλω να τη βοηθησω γιατι καθυστερει πάρα πολυ στη μελέτη - κουραζεται -κλαιει και στεναχωριέται ...

 

Συγνωμη αν ειπα πολλα , προσπαθησα να δωσω πληρη εικόνα . Τι μπορω να κάνω ? απο κάπου να αρχισω

 

 

ευχαριστω ...

 

Καλημέρα κοριτσάκι μου. Μέσα απο το φόρουμ σίγορα θεραπεία δεν μπορεί να γίνει, μόνο συμβουλευτική. Καλό θα ήταν το παιδάκι να πάει να κάνει ένα τεστάκι που δείχνει αν υπάρχουν μαθησιακές δυσκολίες, ΄ποιες ειναι οι δυσκολίες και σε πιο βαθμό είναι. Καλό θα ήταν να πάει σύντομα, γιατί όσο πιο μικρό είναι το παιδί, τόσο καλύτερο θα έιναι το αποτέλεσμα της θεραπείας. Εσύ απο πλευράς σου δεν πρέπει να της δείχνεις ότι ανησυχεί και καλό θα ήταν να την επιβραβεύεις για να αρχίσει να νιώθει αυτοεκτίμηση που ίσως στο σχολείο να μην την νιώθει. Να της λές μπράβο που προσπαθείς κλπ.

Ελπίζω εν μέρη να σε βοήθησα, αν χρειαστείς κάτι αλλο θα είμαι εδώ

http://lb2f.lilypie.com/41map3.png?wzu3DM8P

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ , ειδικα αυτο με την επιβράβευση έιναι μεγάλη αλήθεια. Το βλέπω στην πραξη κάθε μέρα .Μέχρι να μπούμε στη λίστα του ΚΕΔΥ για αξιολόγηση θα δω τι άλλο μπορούμε να κάνουμε . ευχαριστω και πάλι

Προσέχω το περιβάλλον που τους ανήκει !!!!!

ΧΡΥΣΟΥΛΑ 1/3/2002 * ΓΙΩΡΓΟΣ 8/11/2003

Link to comment
Share on other sites

Kαλη μου ΖΑΝΙ ως ειδικος παιδαγωγος μαθησιακων δυσκολιων θα ηθελα να σου πω οτι κατω απο την ομπρελα ειδικες μαθησιακες δυσκολιες/δυσλεξια παρουσιαζεται μια μεγαλη ομαδα χαρακτηριστικων που δεν εμφανιζεται ουτε με την ιδια μορφη ουτε με την ιδια βαρυτητα σε ολα τα παιδια. Για να καταλαβεις ισχυει οτι σε ολα τα παιδια του κοσμου κανενα παιδι με δυσλεξια δεν ειναι ομοιο με καποιο αλλο. Αυτα λοιπον που ο κοσμος παρουσιαζει ως χαρακτηριστικα δυσλεξιας δεν ειναι απαραιτητο οτι θα επιβεβαιωσουν τη δυσλεξια στο παιδι σου αλλα δεν ειναι και σιγουρο οτι δεν εχει γιατι οντως τα χαρακτηριστικα που αναφερεις ειναι υποδηλωτικα. Σιγουρα ενας ειδικος θα αξιολογησει το παιδι και θα επιβεβαιωσει ή οχι τις υποψιες σου. Το προβλημα βεβαια ειναι οτι αν απευθυνθεις στα κεδδυ (απ'οτι βλεπω μενεις Νικαια) Πειραια ο χρονος ειναι 10-12 μηνες οποτε θα χασεις πολυτιμο καιρο αλλα αν απευθυνθεις σε ιδιωτικο κεντρο μπορει να πεσεις και σε εμπορους που θα σε αφαιμαξουν χωρις λογο (υπαρχουν και καποιοι ελαχιστοι τετοιοι) οποτε καλυτερα ειναι να ενημερωθεις αν υπαρχει καποια γνωστη σου οικογενεια που να εχει αξιολογηθει το παιδι της και να εχει παρακολουθησει προγραμμα αποκαταστασης σε κεντρο και να εχει δει αποτελεσματα. Δυστυχως η καλη δουλεια φαινεται μονο απο τα αποτελεσματα. Καλη δυναμη

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Kαλη μου ΖΑΝΙ ως ειδικος παιδαγωγος μαθησιακων δυσκολιων θα ηθελα να σου πω οτι κατω απο την ομπρελα ειδικες μαθησιακες δυσκολιες/δυσλεξια παρουσιαζεται μια μεγαλη ομαδα χαρακτηριστικων που δεν εμφανιζεται ουτε με την ιδια μορφη ουτε με την ιδια βαρυτητα σε ολα τα παιδια. Για να καταλαβεις ισχυει οτι σε ολα τα παιδια του κοσμου κανενα παιδι με δυσλεξια δεν ειναι ομοιο με καποιο αλλο. Αυτα λοιπον που ο κοσμος παρουσιαζει ως χαρακτηριστικα δυσλεξιας δεν ειναι απαραιτητο οτι θα επιβεβαιωσουν τη δυσλεξια στο παιδι σου αλλα δεν ειναι και σιγουρο οτι δεν εχει γιατι οντως τα χαρακτηριστικα που αναφερεις ειναι υποδηλωτικα. Σιγουρα ενας ειδικος θα αξιολογησει το παιδι και θα επιβεβαιωσει ή οχι τις υποψιες σου. Το προβλημα βεβαια ειναι οτι αν απευθυνθεις στα κεδδυ (απ'οτι βλεπω μενεις Νικαια) Πειραια ο χρονος ειναι 10-12 μηνες οποτε θα χασεις πολυτιμο καιρο αλλα αν απευθυνθεις σε ιδιωτικο κεντρο μπορει να πεσεις και σε εμπορους που θα σε αφαιμαξουν χωρις λογο (υπαρχουν και καποιοι ελαχιστοι τετοιοι) οποτε καλυτερα ειναι να ενημερωθεις αν υπαρχει καποια γνωστη σου οικογενεια που να εχει αξιολογηθει το παιδι της και να εχει παρακολουθησει προγραμμα αποκαταστασης σε κεντρο και να εχει δει αποτελεσματα. Δυστυχως η καλη δουλεια φαινεται μονο απο τα αποτελεσματα. Καλη δυναμη

 

Συμφωνώ μαζί σου

http://lb2f.lilypie.com/41map3.png?wzu3DM8P

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

kel , σε ευχαριστω παρα πολύ. Το χρόνο αναμονής για την αξιολογηση τον έμαθα και σκεφτηκα να στραφω ιδιωτικα . Από φόβο για αυτό ακριβώς που είπες ρώτησα την παιδίατρο μας και μου σύστησε κάποιο κέντρο. Επειδή όμως οικονομικά δεν ξέρω αν θα καταφέρω να ανταποκριθώ τελικά έκλεισα ραντεβού στο ΠΑΙΔΩΝ ΠΕΝΤΕΛΗΣ -τμημα ψυχολογιας που μου ειπε μια γνωστη ότι είναι πολύ αξιοπιστο από προσωπική εμπειρία.

 

Προς το παρον , τη βοηθάω όσο μπορώ , σκαρφίζομαι τους απίστευτους τρόπους να της κρατάω το ενδιαφέρον (αυτό βοηθάει παρα πολύ) και βλέπω πως σιγά σιγά συνηθίζει. Αργεί λίγο βεβαια το ραντεβού αλλά πιστευω ότι θα είναι πιο σωστη η στιγμη για αξιολόγηση γιατί θα εχει περάσει και η περίοδος προσαρμογής . Ηδη παει καλυτερα.

 

 

μια τελευταια αναφορά σε πρόσφατο περιστατικό σχετικά με την αφηρημάδα.

 

γενικά είναι πολυ δημιουργική (χειροτεχνιες , πλαστελινη , πολυ ζωγραφικη κ.λ.π.)

πριν λίγες μέρες είχε πάρει υλικά κατασκευών διάφορα που χρησιμοποιούμε για παιχνιδι .

Ζωγραφισε ένα υπεροχο σάντουιτς , απο τη μια μεριά έβαλε χαρτόνι , από πάνω διάφορα κομματάκια σαν σουσάμι , και από σιρμα πίπας χρωματιστα μικρά κομμάτια εφτιαξε τη γέμιση . πραγματικά έγινε πολύ ωραιο .

 

όλο χαρά το καμάρωνε και εγραψε επάνω με μεγάλα γράμματα ΧΡΙΣΟΥΛΑ

 

της είπα πολλά μπράβο (και τίποτα άλλο ) και αμέσως το στόλισα .

αλλά αναρωτιέμαι: πόση αφηρημάδα? το όνομα της το γραφει από τα 5.

 

ε αυτά ! εχει την αφηρημάδα του τρελοκαλλιτέχνη !!! πρεπει να το παρω απόφαση .

Προσέχω το περιβάλλον που τους ανήκει !!!!!

ΧΡΥΣΟΥΛΑ 1/3/2002 * ΓΙΩΡΓΟΣ 8/11/2003

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι η Στεφανι, καινουργια στην παρεα και χρειαζομαι βοηθεια!

 

Ο γιος μου είναι 7 χρονων και εχει ελλειματικη προσοχη.Μετα από συμβουλη αναπτυξιολογου επαναλαβαμε τα νηπια ετσι φετος πηγαινει πρωτη ταξη.Για τα μαθησιακα προβληματα και τα προβληματα συμπεριφορας θα σας μιλησω αργοτερα.

Θα ηθελα παρακαλω τις αποψεις σας για το εξης

Παιδι 7 χρονων δεν εχει μασησει ποτε του τιποτα.Τρωει αλεσμενη παπαρα ( ψωμι,γαλα,μελι) πρωι, μεσημερι βραδυ.Δεν εχει γλειψει ποτε του παγωτο,σοκολατα κλπ…αρνειται να δοκιμασει άλλη τροφη εστω και αλεσμενη.Εχουμε αποκλεισει οτιδηποτε παθολογικο….ειναι ψυχολογικο μου ειπαν.Φοβαται ότι αν φαει κατι στερεο θα κανει εμετο.Αποτελεσμα μετα τους παιδοψυχολογους και παιδοψυχιατρους κανενα.

 

Σας παρακαλω αν καποιος μπορει να βοηθησει!

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι η Στεφανι, καινουργια στην παρεα και χρειαζομαι βοηθεια!

 

Ο γιος μου είναι 7 χρονων και εχει ελλειματικη προσοχη.Μετα από συμβουλη αναπτυξιολογου επαναλαβαμε τα νηπια ετσι φετος πηγαινει πρωτη ταξη.Για τα μαθησιακα προβληματα και τα προβληματα συμπεριφορας θα σας μιλησω αργοτερα.

Θα ηθελα παρακαλω τις αποψεις σας για το εξης

Παιδι 7 χρονων δεν εχει μασησει ποτε του τιποτα.Τρωει αλεσμενη παπαρα ( ψωμι,γαλα,μελι) πρωι, μεσημερι βραδυ.Δεν εχει γλειψει ποτε του παγωτο,σοκολατα κλπ…αρνειται να δοκιμασει άλλη τροφη εστω και αλεσμενη.Εχουμε αποκλεισει οτιδηποτε παθολογικο….ειναι ψυχολογικο μου ειπαν.Φοβαται ότι αν φαει κατι στερεο θα κανει εμετο.Αποτελεσμα μετα τους παιδοψυχολογους και παιδοψυχιατρους κανενα.

 

Σας παρακαλω αν καποιος μπορει να βοηθησει!

 

 

Στεφανι καλησπερα!

 

Θα σου απαντουσα απο εργοθεραπευτικης αποψιν, οτι ενδεχομενως το παιδι να παρουσιαζει καποια δυσκολια στο αισθητηριακο κομματι. Μπορει να υπαρχει καποια απτικη αμυντικοτητα στην περιοχη του στοματος κ σε συνδυασμο με καποιον φοβο να εχετε μια τετοια αντιδραση.

 

Υποθετω οτι με την διαγνωση της ελλειματικης προσοχης, παρακαολουθειτε καποιο εργοθεραπευτικο προγραμμα, οποτε ισως η εργοθεραπευτρια μπορει να ενταξει κ προγραμμα αισθητηριακης ολοκληρωσης.

 

Αν εχεις καποια απορια ή θες κατι να με ρωτησεις, ειμαι στην διαθεση σου!!

 

Φιλικα,

Μαρια

Ποτέ δεν μας δίνεται κάτι που δεν μπορούμε να αντέξουμε...

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση!

Απο 3,5 χρονων κανει λογοθεραπειες ( η μη μασηση βλεπεις δεν τον βοηθαει ) και εδω και 1,5 χρονο που διαγνωστηκε η ελλειματικη προσοχη παρακολουθειται απο ειδικο παιδαγωγο.Τον εχει δει παιδονευρολογος,παιδοΩΡΛ, οδοντιατρος,παιδιατροι....

Εργοθεραπειες δεν καναμε, μεθαυριο εχω ραντεβου με καποιον.Δεν το συνεστησε κανενας, ο αναπτυξιολογος ειπε ειδικη διαπαιδαγωγηση και μουρουνελαιο και οσο για το φαγητο θα ερθει μονο του οταν ωριμασει.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Stephanie οσοναφορα το κομματι της ΔΕΠΥ καλως κανεις και στηριζεις το παιδι με ειδικο παιδαγωγο που θα το βοηθησει στα μαθησιακα αλλα και με παιδοψυχολογο για να βελτιωσει το αυτοσυναισθημα αρα να βελτιωθει και η συμπεριφορα. Ομως στο κομματι της υπερβολικης ευαισθησιας στην τροφης και εγω συμφωνω με τη mariadi δηλ. δες το ζητημα της αισθητητηριακης ολοκληρωσης. Κανει απιστευτα καλη δουλεια σε αυτες τις περιπτωσεις .

Δηλαδη γινεται διαγνωση του αισθητηριακου προφιλ του παιδιου:

Γινεται αξιολόγηση της σχέσης ανάμεσα στην διαδικασία της αισθητηριακής επεξεργασίας του παιδιού και τον τρόπο που αυτή επηρεάζει την απόδοση του σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ

1. Αισθητηριακή επεξεργασία

2. Αισθητηριακή ρύθμιση

3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΟΜΕΩΝ

1. Αισθητηριακή επεξεργασία:α)ακουστικού συστήματοςβ)οπτικού συστήματοςγ)αιθουσαίου συστήματοςδ) ιδιοδεκτικού συστήματοςε) απτικού συστήματοςστ)στοματοαισθητικού συστήματος

2. Αισθητηριακή ρύθμιση:α)αισθητηριακή λειτουργία σχετιζό-μενη με αντοχή / πόνοβ)ρύθμιση σχετιζόμενη με τη θέση του σώματος και την κίνησηγ)ρύθμιση της κίνησης για να επιτύχει επίπεδο δράσηςδ)ρύθμιση αισθητηριακού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση ε) ρύθμιση οπτικού ερεθίσματος για να επιτύχει συναισθηματική αντίδραση και επίπεδο δράσης

3. Συμπεριφορικές και συναισθηματικές αντιδράσεις:α) Συναισθηματικές / κοινωνικές αντιδράσειςβ) Συναισθηματικές εκροές της αισθητηριακής διαδικασίαςγ) Θέματα σχετιζόμενα με αφετηρία για αντίδραση

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΝΤΑΙ

- συλλογή πληροφοριών σχετικές με την αισθητηριακή επεξεργασία του παιδιού

- συσχέτιση αισθητηριακής επεξεργασίας και απόδοσης σε δραστηριότητες καθημερινής διαβίωσης- εντοπισμός ποιου/ποιων αισθητηριακών συστημάτων δυσλειτουργούν -κατάρτιση «αισθητηριακής δίαιτας»

 

 

Η αισθητηριακη διαιτα δεν εχει να κανει με τη διατροφη. Ειναι το αισθητηριακο προγραμμα του παιδιου που θα το βοηθησει αρκετα να βελτιωσει το τροπο που επεξεργαζεται το παιδι τα ερεθισματα και θα δεις μεγαλη βελτιωση και στη διασπαση προσοχης. Αυτο σε συνδυασμο με τον ειδικο παιδαγωγο που θα τον βοηθησει μαθησιακα και το ψυχολογο πυ θα στηρικει το παιδι και η γνωμη μου ειναι οτι θα δεις μεγαλη βελτιωση

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια, θα ήθελα την γνώμη σας στο εξής:

Η κόρη μου ξεκίνησε να μιλάει τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν (λίγο μετά τα 2 1/2) και τότε κατατρόμαξα! Δεν είχε πει καμία λέξη ολοκληρωμένη, μόνο συλλαβές, όλα λάθος, άσχημη άρθρωση! Έκλεισα ραντεβού με αναπτυξιολόγο στο Παίδων Αγλαία Κυριακού η οποία στάθηκε στην "χειριστική" της συμπεριφορά και ενόψει του μωρού που θα ερχόταν μας σύστησε παιδοψυχολόγο. Η παιδοψυχολόγος μας βοήθησε αρκετά και στον λόγο αλλά και στην συμπεριφορά της. Στην επανεξέταση που έγινε τέλος Σεπτέμβρη από την αναπτυξιολόγο μας είπε ότι η μικρή είναι άλλο παιδί και να σταματήσουμε την παιδοψυχολόγο. Η μικρή μετά το καλοκαίρι έχει πλέον πάρει φόρα και λέει πολλά πράγματα όμως η άρθρωσή της εξακολουθεί να μην είναι καλή. Όταν την ρώτησα η αναπτυξιολόγος μου είπε πως η γνώμη της είναι να την αφήσω μέχρι να πάει σχεδόν 4 (τέλη Μαίου) και αν συνεχίσει έτσι τότε να δούμε λογοπεδικό. Εγώ πάλι ενώ είναι φορές που θεωρώ ότι εξελίσσεται ραγδιαία, υπάρχουν φορές (τώρα για παράδειγμα) που φοβάμαι ότι κακώς καθυστερώ τις λογοθεραπείες και ότι δεν θα είναι έτοιμη του χρόνου τον Σεπτέμβριο για το προνήπιο. Δεν την πήγα φέτος στον παιδικό σταθμό λόγω του μωρού και προσπαθώ να ασχολούμαι εγώ αρκετά μαζί της (έχουμε καθιερώσει κάθε πρωί ένα δίωρο για τις δυο μας). Εξακολουθεί και μιλάει για τον εαυτό της στο τρίτο πρόσωπο (τώρα τελευταία βάζει και το εγώ μαζί με το Μυρτώ), χρησιμοποεί ρήματα στον σωστό χρόνο πλέον αλλά δεν χρησιμοποιεί καθόλου συνδετικά. Ποια είναι η γνώμη σας? Να την αφήσω μέχρι τον Μάρτιο για παράδειγμα ή να την πάω τώρα για λογοθεραπεία? Υπάρχουν κάποια tips που θα μπορούσατε να μου δώσετε έτσι ώστε να την βοηθήσω τώρα που είμαι σπίτι και βρίσκω χρόνο μαζί της?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!

LCizp3.pngI0Pwp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

λΙΓΟ ΠΡΙΝ γινουν τα ραντεβού για τα παραξενες δυσκολιες της κόρης μου στο σχολειο (οπως λεω παραπανω ) , εγιναν 2-3 επεισοδια στον υπνο της και μετα απο εισαγωγη στο παιδων η διαγνωση ειναι καλοήθης Ρολανδειος επιληψια . Την παρακολουθει νευρολογος και ο ψυχολογος του παιδων μιλησε για "διασπαση προσοχής - επιλεκτικη " Οτι εχει διασπαση αλλα οταν κατι την ενδιαφερει καταφερνει και συγκεντρώνεται .

 

ηθελα να ρωτησω αν οσες ασχολειστε με μαθησιακες δυσκολιες γνωρισετε αν συνδεεται με την Ρολανδειο επιληψια και αν μπορει να βοηθηθει σε καποιο κεντρο , Και γενικα ότι γνωριζεται γι 'αυτην την περιπτωση θα βοηθησει πολυ , δεν ξερω να εχει γινει αλλα σχετικη καταχωρηση .

 

ευχαριστω

Προσέχω το περιβάλλον που τους ανήκει !!!!!

ΧΡΥΣΟΥΛΑ 1/3/2002 * ΓΙΩΡΓΟΣ 8/11/2003

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και από εμένα.Η αληθεια είναι πως χάρηκα που υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που μπορεί ίσως να μου απαντήσει σε κάποια ερωτήματα. Εχω μια κόρη 5.5 χρονών, δηλαδή από τον Σεπτέμβριο θα πάμε α.δημοτικού. Γενικά καθυστέρησε να μιλήσει κανονικά και καθαρά και τώρα που την ακούω, πολλες λέξεις τις λέει γρήγορα που δεν καταλαβαίνει καποιος τι λέει.Οταν όμως της ζητάω να πει την λέξη αργά και καθαρά, το κάνει,Ρώτησα στο σχολείο της σχετικά με την καθαρότητα του λόγου της, την είδε και παιδοψυχολογος που έχουνε και μου είπανε πως το παιδί είναι μια χαρά και πως δεν χρειάζεται να την κάνω εξάσκηση στο σπίτι. Δηλαδή όταν μιλάει αργα είναι μια χαρα, αλλα συνήθως βιάζεται και δύσκολα την καταλαβαίνεις..Πείτε μου εσείς απο την εμπειρία σας, πιστεύεται πως θα πρέπει να απευφυνθω΄σε λογοθεραπευτή,Βασικά με αγχώνει πως σε λίγους μήνες θα είμαστε δημοτικο, Ευχαρίστώ εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα ήθελα να σας πω κι εγώ για την κόρη μου. Είναι 13,5 μηνών και ακόμα δεν έχει πει μαμά-μπαμπά. Όταν επιμένω και λέω πολλές φορές την λέξη, κινεί τα χείλη της όπως εγώ, αλλά χωρίς να βγάζει ήχο. Γενικότερα συλλαβίζει, αλλες μέρες περισσότερο και άλλες λιγότερο. Τρώει κανονικά όλες τις τροφές (μη αλεσμένα) και πίνει νερό με καλαμάκι ή και κατευθείαν από το ποτήρι. Καταλαβαίνει αρκετές προτάσεις και ξέρει διάφορα αντικείμενα στο σπίτι πως λέγονται. Έχει μικρή περίμετρο κεφαλής (κάτω από 3η εκατοστιαία θέση) και έχω μπει σε μια διαδικασία να παρατηρώ τα πάντα και να σκέφτομαι αν είναι φυσιολογικό ή όχι. Βλέπω ότι είναι πίσω στο λόγο και ανησυχώ για ΔΑΔ. Σας παρακαλώ πείτε μου πως σας φαίνεται η όλη κατάσταση. Ευχαριστώ πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα.Η αληθεια είναι πως χάρηκα που υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που μπορεί ίσως να μου απαντήσει σε κάποια ερωτήματα. Εχω μια κόρη 5.5 χρονών, δηλαδή από τον Σεπτέμβριο θα πάμε α.δημοτικού. Γενικά καθυστέρησε να μιλήσει κανονικά και καθαρά και τώρα που την ακούω, πολλες λέξεις τις λέει γρήγορα που δεν καταλαβαίνει καποιος τι λέει.Οταν όμως της ζητάω να πει την λέξη αργά και καθαρά, το κάνει,Ρώτησα στο σχολείο της σχετικά με την καθαρότητα του λόγου της, την είδε και παιδοψυχολογος που έχουνε και μου είπανε πως το παιδί είναι μια χαρά και πως δεν χρειάζεται να την κάνω εξάσκηση στο σπίτι. Δηλαδή όταν μιλάει αργα είναι μια χαρα, αλλα συνήθως βιάζεται και δύσκολα την καταλαβαίνεις..Πείτε μου εσείς απο την εμπειρία σας, πιστεύεται πως θα πρέπει να απευφυνθω΄σε λογοθεραπευτή,Βασικά με αγχώνει πως σε λίγους μήνες θα είμαστε δημοτικο, Ευχαρίστώ εκ των προτερων

Αν καταφέρνει και προφέρει όλα τα σύμφωνα και τα συμπλέγματα στον αργό λόγο τότε μάλλον δεν χρειάζονται μαθήματα από λογοπεδικούς. Από ότι ξέρω οι λογοπεδικοί αυτό που κάνουν είναι να βοηθούν τα παιδιά να κατακτούν δύσκολα γράμματα της αλφαβήτα. Μήπως να την παροτρύνεις να μάθει να μιλάει λίγο πιο αργά???

Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

Robert Louis Stevenson

Link to comment
Share on other sites

λΙΓΟ ΠΡΙΝ γινουν τα ραντεβού για τα παραξενες δυσκολιες της κόρης μου στο σχολειο (οπως λεω παραπανω ) , εγιναν 2-3 επεισοδια στον υπνο της και μετα απο εισαγωγη στο παιδων η διαγνωση ειναι καλοήθης Ρολανδειος επιληψια . Την παρακολουθει νευρολογος και ο ψυχολογος του παιδων μιλησε για "διασπαση προσοχής - επιλεκτικη " Οτι εχει διασπαση αλλα οταν κατι την ενδιαφερει καταφερνει και συγκεντρώνεται .

 

ηθελα να ρωτησω αν οσες ασχολειστε με μαθησιακες δυσκολιες γνωρισετε αν συνδεεται με την Ρολανδειο επιληψια και αν μπορει να βοηθηθει σε καποιο κεντρο , Και γενικα ότι γνωριζεται γι 'αυτην την περιπτωση θα βοηθησει πολυ , δεν ξερω να εχει γινει αλλα σχετικη καταχωρηση .

 

ευχαριστω

 

 

 

 

 

 

Πολλες ερευνες εχουν γινει στο εξωτερικό για να δουν αν συνδεονται τα καλοήθη επιληπτικα σύνδρομα παιδικής ηλικίας (οπως είναι η Ρολάνδειος επιληψία) με τις μαθησιακες δυσκολίες γενικά αλλα και με τη ΔΕΠΥ.

Τελικα έρευνες εχουν δειξει οτι 10-20% των παιδιων με τετοια επιληπτικα συνδρομα παρουσιαζουν ΔΕΠΥ. Βεβαια πρεπει να σου πω οτι πολλοι απο αυτους που εχουν κανει τις ερευνες παρουσιαζουν και την παραμετρο ενα μερος αυτων των παιδιων να μην ειναι καθαρη βιολογικη ΔΕΠΥ αλλα μια περιβαλλοντικη εικονα ΔΕΠΥ (αποδιοργάνωση και ελλειμματικη προσοχη) λόγω του τροπου ανατροφης και διαπαιδαγωγησης των παιδιων απο το οικογενειακο περιβαλλον εξαιτιας της επιληψιας τους. Δηλαδη υπερπροστασια και συμπεριφορα των γονεων σαν το παιδι τους να ειναι αδυναμο και ανεπαρκες για το οτιδηποτε και μεταφορα απο τους γονεις προς το παιδι ενος αισθηματος ανημποριας.

Αν γνωριζεις αγγλικα σου παραθετω καποιες ερευνες για σχεση Ρολανδειου επιληψιας και Διαταραχη Ελλειμματικης Προσοχης

http://www.medconnect.com.au/tabid/84/s4/Psychiatry/p35/Psychotic-Disorders/ct1/c335079/Learning-Problems-Other-Comorbidities-Common-in-Childhood-Epilepsy/Default.aspx

http://www3.interscience.wiley.com/journal/118867360/abstract?CRETRY=1&SRETRY=0

http://books.google.gr/books?id=Rl1CsTwRrfYC&pg=PA276&lpg=PA276&dq=&source=bl&ots=qRvxKaDs34&sig=AjKl94L29LbOpZxgTL3ElBKxRQU#v=onepage&q=&f=fals

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να σας πω κι εγώ για την κόρη μου. Είναι 13,5 μηνών και ακόμα δεν έχει πει μαμά-μπαμπά. Όταν επιμένω και λέω πολλές φορές την λέξη, κινεί τα χείλη της όπως εγώ, αλλά χωρίς να βγάζει ήχο. Γενικότερα συλλαβίζει, αλλες μέρες περισσότερο και άλλες λιγότερο. Τρώει κανονικά όλες τις τροφές (μη αλεσμένα) και πίνει νερό με καλαμάκι ή και κατευθείαν από το ποτήρι. Καταλαβαίνει αρκετές προτάσεις και ξέρει διάφορα αντικείμενα στο σπίτι πως λέγονται. Έχει μικρή περίμετρο κεφαλής (κάτω από 3η εκατοστιαία θέση) και έχω μπει σε μια διαδικασία να παρατηρώ τα πάντα και να σκέφτομαι αν είναι φυσιολογικό ή όχι. Βλέπω ότι είναι πίσω στο λόγο και ανησυχώ για ΔΑΔ. Σας παρακαλώ πείτε μου πως σας φαίνεται η όλη κατάσταση. Ευχαριστώ πολύ!

 

Η συμβουλη μου θα ηταν να σταματησεις να αγχωνεσαι. Καλυτερα να επισκεφτεις εναν αναπτυξιολογο και να εκθεσεις τα ερωτηματα σου. Τι νοημα εχει να πηγαινουμε τα παιδια μας στον παιδιατρο με ενα βηχαλακι και να μην εκθετουμε τις ανησυχιες μας για την αναπτυξη του παιδιου μας σε ενα αναπτυξιολογο? Αυτο θα σε βγαλει απο το αγχος και απο την ανησυχια και θα σε ηρεμησει. Η καθε περιπτωση ειναι διαφορετικη. Ας μην παιρνουμε ως μετρο συγκρισης το αλλο μας παιδακι ή της αδελφης μας ή της φιλης μας . Το καθε παιδακι ειναι διαφορετικο. Καλυτερα ειναι να μας καθοδηγησουν οι ειδικοι γιατροι σχετικα με το ρυθμο αναπτυξης του παιδιου μας και να δουν αν αποκλινει ή οχι απο το φυσιολογικο.

Link to comment
Share on other sites

Έχει μπει στο πρόγραμμα και η επίσκεψη σε αναπτυξιολόγο. Φοβάμαι πάρα πολύ αυτά που πρόκειται να ακούσω.

 

κ εγω θα ενιωθα ετσι στη θεση σου..το καταλαβαινω..αλλα αμεσως θα σκεφτομουν οτι αφου υπαρχει κατι,ευτυχως που μπορω να προσφερω απο τοσο νωρις το σωστο προγραμμα στο παιδι μου ωστε να εξαλοιφθει το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από συνομιλία με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Λογοθεραπευτών

 

http://www.logopedists.gr

 

αποφασίσαμε σαν Ελληνική Εταιρεία Ενημέρωσης Γονέων ότι δεν θα επιτρέπουμε την συμβουλευτική μέσω του φόρουμ σε θέματα όπως η λογοθεραπεία

καθώς μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένη γνωμάτευση και θεραπεία σε περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να υπάρξει αρχικά μια γενική αξιολόγηση του περιστατικού

- πάντα μεμονωμένα σε κάθε παιδί από έμπειρο ειδικό, από κοντά και όχι μέσω του διαδικτύου.

 

οι γονείς που θα ήθελαν να πάρουν πληροφορίες απο ειδικούς για τέτοια θέματα μπορούν να επικοινωνούν με την γραμμή σύνδεσμος 801 801 1177

ή με τον ίδιο το σύλλογο λογοθεραπευτών στο 2107779901 .

 

παρακαλούνται οι επαγγελματίες λογοθεραπευτές να έρθουν σε επαφή με την εταιρεία στο info(at)parents.gr έτσι ώστε να υπάρξει περεταίρω συνεννόηση

απο τη διαχειρισης της εταιρείας.

 

το θέμα κλειδώνεται.

Απαγορεύεται η χρήση προσβλητικών εκφράσεων, η παράθεση χυδαίου , άσεμνου ή προστατευόμενου απο νόμους πνευματικής ιδιοκτησίας υλικού και οι προσωπικές επιθέσεις.Ο σχολιασμός της συμπεριφοράς των μελών, είναι αποκλειστικά θέμα της διαχείρισης και των συντονιστών του forum της ΕΕΕΓ

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...