Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΟΥ


Recommended Posts

Φέτος ο μεγάλος μου γιός πάει στο νήπιο. Εκεί λοιπόν από τα Χριστούγεννα και μετά, έχει αρχίσει η δασκάλα και τους δίνει εργασίες για το σπίτι κάθε Παρασκευή. Οι εργασίες πρέπει να παραδίδονται συμπληρωμένες την Δευτέρα το πρωί και είναι του στυλ γράφουμε το Α, το α και το 1, χρωματίζουμε τα τετράγωνα που έχουν μέσα ένα, τα ζωάκια που αρχίζουν απο α, κ.ο.κ. Η δασκάλα του μου λέει ότι στο σχολείο είναι ο καλύτερός της μέσα στην τάξη, πολύ επιμελής και υπεύθυνος, βγάζει σε πέρας ότι του ανατεθεί κλπ. Στο σπίτι όμως εγώ μάλλον παίρνω άλλο παιδί!! Δεν θέλει να κάνει τις εργασίες του. Φωνάζει, τσακωνόμαστε, τον καλοπιάνω, τον απειλώ... Σήμερα έκανε 4 ώρες για να κάνει το γ και το 3!! :x Πού μπορεί να οφείλεται αυτό? Και τι μπορώ να κάνω?? :?:

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


να σε ρωτησω κάτι - αυτά τα παραδείγματα που λες, είναι όλα μαζί κάθε φορά ή ένα ένα?

γατί αν τα άρχισαν όλα μαζί, δηλαδή ξαφνικά, μια παρασκευή έπρεπε όλα αυτά μαζί να γίνουν, είναι πολύ απότομο.

 

πάντως δεν θα τον πιέζεις συναισθηματικά, απλώς θα είναι κάτι που πρέπει να γίνει, όπως το μπάνιο κάθε τόσο που πρέπει να κάνουμε για να είμαστε καθαροί, όπως και εσύ πάς στην δουλειά (ή ο μπαμπάς) και πρέπει να πάει για να κάνει τις δουλίτσες του.

 

Απο αυτά που λένε οι γονείς και οι ειδικοί, βοηθάει το να έχεις μια σταθερή ρουτίνα σε αυτό.

πιστεύω ότι είναι πολύ δύσκολο όμως, να γίνουν αυτά τα πράγματα το ΣΚ όταν το παιδί έχει ξαφνικά μαζί την οικογένειά του, δηλαδή είναι μαζί μαμά και μπαμπάς και εκείνο (αν είναι έτσι)

ή έχει όλη την ημέρα την μαμά το ΣΚ εκεί που δεν την έχει όλη μέρα.

 

λογικά αυτό το κάνει να είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένο και φυσικά να μην μπορεί να συγκεντρωθεί σε κάτι που δεν είναι επιλογή του.

 

Πρέπει λοιπόν να συμφωνήσετε σε μια ώρα που θα γίνεται αυτό ΚΑΘΕ παρασκευή πχ, μετά το φαί και μετά απο λίγη σωματική άσκηση για εκτόνωση (χοροπηδητό στο κρεβάτι σας πχ). μπορείς μετά να επιβραβεύσεις με κάτι που του αρέσει πολύ - πχ κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι, (με παιδιά άλλα, με τον μπαμπά, επίσκεψη στο σπίτι κάποιου φίλου, έξοδο σε παιδότοπο κτλ)

 

αυτό είναι σημαντικό να το λές απο πρίν, για να είναι κίνητρο να τελειώσετε τσακ μπαμ, τσακα τσάκα.. (τους αρέσουν αυτές οι εκφράσεις).

 

δεν θα λές "αν δεν τελειώσεις δεν θα πάμε"

θα λές,

"αν τελειώσεις γρήγορα, τσάκα τσάκα, - θα σε βοηθήσω και εγώ - θα πάμε μετά και /θα κάνουμε μετά και αυτό! Άντε να το τελειώσουμε και μετά να πάμε ....! "

 

μπορείς να βάλεις και ένα χρονόμετρο που να σας δείχνει ότι έχετε ακόμα 30 λεπτά για να τελειώσετε πχ.

 

απο την αρχή όμως θα το λές αυτό.

 

απέφυγε να το κάνεις κατευθείαν μετά το φαγητό ή το σχολείο γιατί δεν θα έχει προλάβει να εκτονωθεί λίγο, και να μπορέσει μετά να συγκεντρωθεί σε αυτό που θα κάνετε. βέβαια κάθε παιδί είναι διαφορετικό, θα το δείς στην πορεία τι του αρέσει περισσότερο.

 

μπορείς και να του το θέσεις σαν επιλογή -

θέλεις να το κάνουμε τώρα πρίν πας για μπάσκετ πχ έξω (στην μπασκετούλα αν έχετε) ? βλέποντας και κάνοντας.

 

αν βλέπεις ότι χρονοτριβεί,

τότε, θα λες

αχ περνάει η ώρα και δεν ξέρω αν θα προλάβουμε να πάμε ..... δεν θα έχουμε τελειώσει την δουλίτσα... χμ... άντε πάμε να τελειώσουμε. μετράω μέχρι το δέκα μέχρι να μαζέψεις και τα λέγκο (πχ αν έχει πάει λίγο στα παιχνίδια)

ή και αύριο δεν θα προλάβουμε να πάμε / κκάνουμε αυτό αφού δεν θα έχουμε τελειώσει την δουλίτσα..

 

γενικά αυτή η αρχή με τις δουλίτσες είναι μια αρκετά σημαντική αρχή, για αυτό μην πιεστείτε πάρα πολύ.

αν δεν πετύχετε,

δεν βλάπτει και να πάτε την δευτέρα και να δεί τι θα γίνει αν δεν πάει τις εργασίες του. Είναι πολύ σημαντικό να μάθει απο την πράξη-αποτέλεσμα - και τι θα του πεί η δασκάλα.

 

(θα συνεννοούμουν μια φορά με την δασκάλα για αυτό, για να ξέρω τι θα του πεί)

 

έτσι την επόμενη φορά, θα του πείς -

θυμάσαι που στεναχωρήθηκε η δασκάλα σου που δεν της πήγες τις εργασίες?! και σου είπε..... αυτό και αυτό?

ας τα κάνουμε αυτή τη φορά, για να τελειώνουμε και να χαρεί και η δασκάλα σου, και να μάθεις και εσύ αυτά που σας δείχνει.

 

επίσης μπορείς και να κάνεις το παιχνίδι - " θα προλάβεις να το χρωματίσεις μέχρι να μετρήσω ως το δέκα? μπά,- εγώ νομίζω ότι δεν θα προλάβεις χμ".

(αυτό όμως δεν θα το πείς με κοροιδευτικό τόνο καθόλου, θα είναι απλώς μια "εκτίμηση" σου) αν το πείς με το σωστό τόνο, θα λειτουργήσει ώς πρόκληση για εκείνον, και θα θέλει να δείξει ότι μπορεί να το κάνει γρήγορα.

όταν το κάνει του λές "καλά είσαι φοβερός! μπορείς τόσο γρήγορα να το χρωματίζεις - εγώ δε μπορώ τόσο γρήγορα! μπράβο!!"

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

να σε ρωτησω κάτι - αυτά τα παραδείγματα που λες, είναι όλα μαζί κάθε φορά ή ένα ένα?

γατί αν τα άρχισαν όλα μαζί, δηλαδή ξαφνικά, μια παρασκευή έπρεπε όλα αυτά μαζί να γίνουν, είναι πολύ απότομο.

 

Όχι δεν άρχισαν απότομα. Ήδη από πέρσι κάνανε εργασίες στο βιβλίο την αλφάβητο και τους αριθμούς μέχρι το 5 αλλά όλα στην τάξη. Οπότε δεν του είναι κάτι ξένο σαν κατάσταση. Αυτό που του είναι "δύσκολο" είναι να κάτσει στο σπίτι και να κάνει τις εργασίες του, με την έννοια ότι είναι ο αδερφός του μέσα και παίζει ή βλέπει κάτι στο dvd οπότε κι αυτό.. τι να κάνει παιδάκι είναι και ξεμυαλίζεται.

Πάντως από αυτήν την Παρασκευή θα εφαρμόσω τις οδηγίες σου (πάνω κάτω τα ίδια μας είχε πει και η δασκάλα αλλά με λιγότερες διευκρινήσεις από σένα) και θα γράψω πώς θα πάει.

Σε ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σου! (Εγώ να δω πότε θα κάνω την εργασία μου για το ΕΑΠ!!)

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η μεγάλη μου είναι νήπεια και η μικρή τρών ετών.

Δεν τους βάζουν εργασίες για το σπίτι αλλά όταν θέλουμε να κάνουμε κάτι σχετικό σε βιβλία που έχουμε πάρει για αυτή την ηλικία λέμε τώρα θα κάνουμε εργασίες.

Παίρνει η μεγάλη το βιβλίο της.. .η μικρή το μπλοκ η το αντίστοιχο βιβλίο με ζωγραφιές, εγώ ένα βιβλίο και καθόμαστε και κάνουμε όσο θέλουν.

 

Γενικά εμείς δεν το κάνουμε τακτικά ούτε καταπιεστικά. Σκέφτομαι ότι φέτος είναι η τελευταία χρονιά που δε θα έχει καμία υποχρέωση (μιας και από το σχολείο δεν τους βάζουν κάτι για το σπίτι) οπότε την αφήνω να παίξει όσο θέλει.

Τα βιβλία και τα εκπαιδευτικά παιχνίδια τα κάνουμε όταν την ευχαριστεί αλλά μπορεί αυτό να γίνει μια φορά την εβδομάδα μπορεί και μια στις 15. Οπότε δεν έχει ακόμα καταλάβει το δεσμευτικό της υπόθεσης.. πχ διαβάζω κάθε μέρα.

 

Είναι λογικό εάν στο σπίτι το ένα παιδί βλέπει DVD ή παίζει να ζορίζεται το άλλο να κάνει εργασία.

Γιατί δε λες και στον αδερφό να κάνει εκείνη την ώρα κάτι αντίστοιχο πχ ζωγραφική.

 

Γενικά υπάρχουν ώρες για όλα και θα πρέπει να συμβαδίζει λίγο όλη η οικογένεια.

Όπως πχ όταν τα βάζεις για ύπνο δεν προσαρμόζεις λίγο στο σπίτι τις συνθήκες, φωτισμός, χαμηλά ή καθόλου την τηλεόραση ησυχία κλπ?

 

Κάπως έτσι θα πρέπει να γίνεται και για το διάβασμα πόσο μάλλον αργότερα που θα πάνε δημοτικό.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι, δεν καταλαβαινω τη σκοπιμοτητα της εργασιας στο σπιτι σ'αυτη την ηλικια (και πιστευω οτι και στις πρωτες ταξεις του δημοτικου θα μπορουσε να λειπει, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια....)!

 

Οταν περσι ο μεγαλος μου πηγαινε νηπιο - και τωρα που ο μικρός είναι στο προνήπιο - η δασκαλα απλα μας εστελνε μια φορα την εβδομαδα μια σελιδα όπου περιεγραφε συνοπτικα το "θεμα" της εβδομαδας και εδινε ιδεες για μικρες εργασιες στο σπιτι (συζητηση σχετικη με το θεμα, ξεφυλισμα ενος βιβλιου, κατασκευες) αλλα ποτε με υποχρεωτικό χαρακτηρα. Περισσότερο απευθυνοταν στους γονεις που αναζητουσαν τροπους να απασχολησουν δημιουργικα το παιδι στο σπιτι.

Όλη η υπολοιπη δουλεια γινοταν στο σχολειο - και ο γιος μου εφτασε στην Α δημοτικου ξεροντας να διαβαζει...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 3 weeks later...

Νεώτερα από το "μέτωπο": ήρθαμε την Παρασκευή από το σχολείο, και του λέω: αγαπούλα μου πότε θα κάνεις τις εργασίες που σου έδωσε η κυρία Νίκη?? Με κοιτάει με ύφος "πώς θα της ξεφύγω τώρα που θα αρχίσει να με πρήζει". Συνεχίζω και του λέω: Οποτε και να μου πεις οτι θα τις κάνεις, εγώ δεν θα σου πώ τίποτα, και στο πάρτυ θα πάμε και στη γιαγιά θα πάμε, θέλω μόνο να μου πείς θα τις κάνω ΤΟΤΕ και να γίνει χωρίς άλλη συζήτηση. Μου λέει θα τις κάνω την Κυριακή το απόγευμα.

Την Κυριακή το απόγευμα λοιπόν, γυρίσαμε από την γιαγιά, έκατσε ΜΟΝΟΣ του και άρχισε τις εργασίες. Μη φανταστείτε νωρίς. Γύρω στις 8. Με ένα διάλειμμα για φαγητό τελείωσε 9.15. Ούτε γκρίνιες, ούτε "κουράστηκα να το κάνω μετά..." ούτε τίποτα!

Τελικά είναι να βρείς το κουμπί τους...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο maryp! Καλή η εξέλιξη σας! Πάντως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βαζουν από τώρα εργασίες στα παιδιά! Ο γιος μου που πάει νήπια, κάνουν όλες τις εργασίες σχολείο. Ότι κάνουμε από γράμματα ή αριθμούς, το κάνουμε από μόνοι μας, σαν παιχνίδι. Μερικές δασκάλες είναι πολύ βιαστικές. Κι εμένα η δασκάλα μου είπε να του κάνω κάποια πράγματα στο σπίτι, αλλά στο χαλαρό. Ετσι για να έχει μια ιδέα του χρόνου. Και έτσι ότι μαθαίνει το μαθαίνει με όρεξη. Πάντως μπράβο για την εξέλιξη σας! :D:D:D:D

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θέλω τη γνώμη σας για τον όγκο των εργασιών που τους βάζει η δασκάλα κάθε σ/κ.

Λοιπόν αυτό το σ/κ είχε το παιδί να γράψει 2 σελίδες Ι και ι, δύο σελίδες Κ και κ, μία σελίδα τον αριθμό 8, να χρωματίσει Ι, ι, Κ και κ να γράψει κάποια ι και κ σε λέξεις που αρχίζουν από αυτό το γράμμα, να χρωματίσει ότι αρχίζει απο ι και κ σε δύο σελίδες με διάφορα αντικείμενα, να βάλει σε κύκλο το σωστό αριθμό σε μία σελίδα εικόνες (μετρήματα), να αντιστοιχίσει αριθμούς και ποσότητες αντικειμένων (3 σελ. αυτό).

ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ??? Δεν είναι πάρα πολλά όλα αυτά?? Φυσικά το παιδί δεν τα τελείωσε όλα, του μείνανε 3 σελίδες αλλά κι εγώ δεν το πίεσα, δεν του είπα τίποτα.

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Μα, πολλά δεν είναι για τετοια ηλικία?

 

Εχω μια απορία: Οι δάσκαλοι που βαζουν τόσες εργασίες, ξερουν πόσο χρόνο χρειάζεται ένα πιτσιρίκι για να τις κανει???

Link to comment
Share on other sites

Χμμμ τρελή????? :?:? Δε θα τό λεγα... :shock::shock::shock: Εμείς που πάμε Α'δημοτικού πάντως ,Τόσες εργασίες δεν έχουμε!!!!! Στο σχολέιο κάνουνε εργασίες τα παιδιά ?? Γιατί τόση δουλειά στο σπίτι??Η δασκάλα του τι λέει???

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάνουν και στο σχολείο εργασίες! Σήμερα της είπα ότι δεν τελείωσε τις εργασίες του, ήταν πολλές. Απάντηση: "ε όχι και πολλές! όλα τις κάνανε!" :?:?

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα maryp!

Πρώτον ήθελα να σου πω μπράβο που τα κατάφερες και κάνει ο γιος σου τις εργασίες χωρίς...αιματοχυσίες!

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ακόμα παρόμοιες εμπειρίες, γιατί στο προνήπιο του γιου μου δεν τους βάζουν τίποτα για το σπίτι.

 

Φαντάζομαι όμως ότι θέλει τρομερή προσπάθεια και υπομονή από μέρους σου για να πείσεις ένα πεντάχρονο να κάνει εργασίες για το σχολείο!

 

Επειδή όμως έχω αναλάβει κατά καιρούς 5 χρονα για μάθημα προσπαθούσα να τους βάζω ελάχιστα ή τίποτα για το σπίτι.

 

Ειδική δεν είμαι αλλά και πολλά μου φαίνονται αυτά που τους βάζει και η απάντηση της δασκάλας δεν μου άρεσε καθόλου...

Δεν ήταν απαξιωτική για ένα παιδάκι?? Το βασικό δεν είναι να του δίνει κίνητρο και να το επιβραβεύει?

Μήπως να το συζητούσες λίγο με τη δασκάλα όταν πας να πάρεις το γιο σου?

Δυο γλυκά χαμόγελα...η ζωή μου όλη...

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν 6χρονο (χάνει χρόνο). Παρ' όλα αυτά... θεωρώ ότι είναι πολλά όλα αυτά! Και συμφωνώ μαζί σου! Αλλά τι να της πώ?? Απο τη στιγμή που ξέρω ότι τα κάνουν τα υπόλοιπα παιδάκια...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν 6χρονο (χάνει χρόνο). Παρ' όλα αυτά... θεωρώ ότι είναι πολλά όλα αυτά! Και συμφωνώ μαζί σου! Αλλά τι να της πώ?? Απο τη στιγμή που ξέρω ότι τα κάνουν τα υπόλοιπα παιδάκια...

 

Σόρι, δεν είχα προσέξει την ηλικία, μόνο ότι πάει νήπιο... :D

Επιμένω όμως στο ότι η αντιμετώπιση ήταν ...ελεεινή!

Ο όγκος των εργασιών σίγουρα διαφοροποιείται ανάλογα με την ηλικία.

Η συμπεριφορά όμως?.....

Τι να πω! Ελπίζω ο γιος σου να μην το πήρε κατάκαρδα! :D

Δυο γλυκά χαμόγελα...η ζωή μου όλη...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κατ'αρχήν 6χρονο (χάνει χρόνο). Παρ' όλα αυτά... θεωρώ ότι είναι πολλά όλα αυτά! Και συμφωνώ μαζί σου! Αλλά τι να της πώ?? Απο τη στιγμή που ξέρω ότι τα κάνουν τα υπόλοιπα παιδάκια...

 

Μμμμ το τι να της πεις θέλει λίγο διπλωματία... Δεν είμαι καλή στη διπλωματία! Καθόλου! :cry:

Πάντως, το γεγονός ότι τα παιδάκια τα έφεραν έτοιμα, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα έκαναν μόνα τους!

Σίγουρα πολλές μαμάδες δούλεψαν το ΣΚ :wink: !

Οπότε μην νομίζεις ότι όλοι τα έκαναν και ο γιος σου όχι!! :roll::)

Δυο γλυκά χαμόγελα...η ζωή μου όλη...

Link to comment
Share on other sites

Λες? Να δούλεψαν οι μαμάδες το "χρωματίζω όπου έχει Ι"?? ... :?:?

ΜΑΜΑΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ??? Όσο για τη διπλωματία... ούτε κι εγώ... δεν το κατέχω το άθλημα! :cry:

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

http://www.nip-olohmero.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=81&cnode=34

 

Σκοπός του Νηπιαγωγείου είναι η αρμονική ανάπτυξη και εξέλιξη των ψυχικών δεξιοτήτων του παιδιού, η διατήρηση της υγείας του σώματος και η ανάπτυξη σε μια ευτυχισμένηκαι προσαρμοσμένη προσωπικότητα, ικανή να ανταποκριθεί

στις απαιτήσεις της ζωής.

 

Οι στόχοι του Νηπιαγωγείου πρέπει να αποβλέπουν στη συμπλήρωση του έργου

της οικογένειας για τη γενικότερη διαπαιδαγώγηση του νηπίου σε πλαίσια

προσαρμοσμένα στην ηλικία και στις ανάγκες του παιδιού.

 

Ειδικότερα το νηπιαγωγείο πρέπει:

1. Να βοηθήσει το νήπιο να απαιτήσει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και τις ικανότητες του.

2. Να προωθήσει την κοινωνικότητα, την αυτονομία του και τις αυξημένες ικανότητες της συναισθηματικής προσαρμογής του παιδιού.

3. Να διευρύνει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του για το περιβάλλον.

4. Να παρέχει στο νήπιο αισθητικές εμπειρίες.

5. Να αναπτύξει τις διανοητικές ικανότητες του παιδιού, παρέχοντας δυνατότητες έρευνας, παρατήρησης, ανάλυσης, σύνθεσης και δημιουργίας.

 

 

 

 

 

ΗΜΕΡΗΣΙΟ

ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΩΡΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

08.15

Προσέλευση της Νηπιαγωγού.

 

08.30

Προσέλευση των νηπίων - Προσευχή.

 

08.30-09.30

Αυθόρμητες δραστηριότητες στις γωνίες του

νηπιαγωγείου (κουκλόσπιτο,μπακάλικο, βιβλιοθήκη,

κουκλοθέατρο,γωνία παιδαγωγικού υλικού,

γωνία ζωγραφικής, γωνία χειροτεχνίας κλπ.)

 

09.30-10.15

Αναδυόμενες δραστηριότητες από την αυθόρμητη

απασχόληση των νηπίων,ή Προγραμματισμένες

δραστηριότητες απ’ όλους του τομείς ανάπτυξης

για την υλοποίηση των στόχων του Αναλυτικού

Προγράμματος του Νηπιαγωγείου.

 

10.15-11.30

Φαγητό - διάλειμμα - Αυθόρμητες αναδυόμενες

ή προγραμματισμένες δραστηριότητες στην αυλή.

 

11.30-12.10

Προγραμματισμένες δραστηριότητες.

 

12.10

Αναχώρηση των νηπίων.

 

12.30

Αναχώρηση της Νηπιαγωγού.

 

 

http://www.pedia.gr/edu/1g/nipg.html

 

 

 

Μπες κι εδώ να ρίξεις μιά ματιά.Είναι το΄site του υπουργείου παιδέιας για τα νηπιαγωγεία :D:D:D:D:D:D:D ¨εχει και το πρόγραμμα.Μπορείς να το δείξεις και στη δασκάλα και να της θυμήσεις τι έτος έχουμε :lol::lol::lol:

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites

ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ??? Δεν είναι πάρα πολλά όλα αυτά?? Φυσικά το παιδί δεν τα τελείωσε όλα, του μείνανε 3 σελίδες αλλά κι εγώ δεν το πίεσα, δεν του είπα τίποτα.

 

Καλησπέρα Maryp!

Η ταπεινή μου γνώμη που θέλω να τη φωνάξω δυνατά είναι ΝΑΙ! ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ!!!

 

Δεν πάμε καλά. Να ρωτήσω, αν δεν είμαι αδιάκριτη, σε ιδιωτικό πάει? Υπάρχει κάποιος λόγος που βάζουν τόσα πολλά (π.χ. να μπορεί το σχολείο να καυχιέται ότι είναι ανταγωνιστικό στην εκπαιδευτική αγορά?).

 

Δες το link που έβαλε η gavrias και πραγματικά, μη διστάσεις να το πας στη δασκάλα... δεν είναι τυχαία αυτά που γράφονται.

 

Η γνώμη μου είναι, να μη το ζορίσεις το παιδί (όχι ότι το ζορίζεις, απ' ό,τι περιγράφεις το ενθαρρύνεις). Θέλει να κάνει τις εργασίες? Πολύ ωραία! Θέλει να κάνει τις μισές? Πολύ καλά. Δεν θέλει να τις κάνει καθόλου? Δεν πειράζει.

 

Εχετε χρόνο μπροστά σας για εργασίες στο σπίτι.

 

Στο νήπιο (ιδιωτικό) που πήγαινε ο γιος μου, υπήρξε πολύ καλή προετοιμασία (όπως αποδείκτηκε στην Α' Δημοτικού) και η μόνη εργασία που του δινόταν στο νήπιο ήταν προς το τέλος του σχολικού έτους που ενθάρρυναν τους γονείς να βοηθήσουν τα παιδιά να γράψουν ιστορίες. Το παιδί υπαγόρευε και ο γονιός τις έγραφε ή έδινε κάποιες ασκήσεις που απαιτούσαν τη συμμετοχή του γονίού (χειρονακτικές που εξιστορούσαν κάτι από τη ζωή του παιδιού). Οι υπόλοιπες εργασίες (γράμματα, αριθμοί και χρώματα, μήνες, μέρες της εβδομάδας, εποχές) γίνονταν στην τάξη ομαδικά.

Μετά από 6 μήνες στην Α' δημοτικού, ο γιος μου διαβάζει τα πάντα και γράφει αρκετά σωστά (ορθογραφικά). Δεν καταλαβαίνω τη βιασύνη. Δε νομίζω ότι πειράζει που ο γιος σου είναι 6 ετών. Αν κρίνω από το δικό μου που είναι σχεδόν 7. Πειράζει που έμαθε να γράφει και να διαβάζει κοντά στα 7 του?

Link to comment
Share on other sites

ενταξει ειπαμε αλλα οχι και εργασιες στο σπιτι στο νηπιαγωγειο!!!!μπορει να γινει δουλεια στο σχολειο χωρις να επιβαρυνεται το παιδι στο σπιτι.Εμεις ειμαστε στο αλλο ακρο,παιχνιδι και χαρα ολη την ωρα!!ουτε λογος για γραμματα και αριθμους.Εγω της πηρα ενα βιβλιο με δραστηριοτητες για το σπιτι και το κανουμε χαλαρα και σαν παιχνιδι στο σπιτι.

Αλλα εχω νευριασει!νομιζω πως εισαγωγη σε γραμματα και αριθμους επρεπε να εχει γινει αφου εχει αλλαξει και το προγραμμα του νηπιαγωγειου.Μαλλον θα παρω την πρωτοβαθμια να ενημερωθω.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι γίνεται??? Αυτά ακούω κι εγώ από άλλα σχολεία! Όλο παιχνίδι και χαρά και από γράμματα και αριθμούς τίποτα... Ή του ύψους ή του βάθους...

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people.

Link to comment
Share on other sites

Maryp

 

την προηγούμενη εβδομαδα είχαμε επισκεφθει με την αδελφη μου παιδοψυχολόγο για ένα ζήτημα που αντιμετωπίζει το ανηψακι μου.

Μετα την ειδικη συζητηση απλώθηκε το θεμα και σε άλλα και φτασαμε και στις εργασίες νηπιαγωγείου του μεγαλου μου ανηψιου

 

Η παιδοψυχολογος είπε κατα λέξη:

Οι εργασίες είναι δική του ευθύνη όχι της μαμας

Η μαμα θα κατευθύνει θα δώσει εξηγήσεις σε απορίες όμως ΔΕΝ θα κανει εργασίες ΔΕΝ θα βοηθήσει ΔΕΝ θα πιέσει να γίνουν.

Αν δεν θελει να τις κανει να μην τις κανει και να είναι ο ίδιος υπεύθυνος να δώσει εξηγηση στην δασκαλα του γιατι δεν τις έκανε.

Τοσο σκληρό; ρωτήσαμε

 

Τόσο λέει για να γινει καλη αρχη γιατι μετα όλο το δημοτικο και το μισο γυμνασιο το παιδι θα επαναπαύεται στο ότι τις εργασίες τις κανει η μαμα κλπ

 

Μια καλη μεθοδος λεει είναι να κανουμε εμεις ταυτοχρονα μια άλλη δουλειά

 

Πχ η αδελφη μου να ανοιξει το κομπιούτερ και να κανει την εργασία της και ο γιος της διπλα την δικη του

 

ετσι -λεει- μπαινει σε μια σειρα. τωρα είναι ώρα να κανουμε τις δουλειες μας

η δικη μου είναι αυτη ( εργασια στο κομπιουτερ, κουζινα κλπ παντως καπου κοντά του)

η δικη σου αυτη

 

οταν τις τελειώσουμε θα είμαστε και οι δυό πολύ χαρούμενοι και θα παίξουμε-παμε βολτα κλπ

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Πιστεύω ότι:

1) Η εργασία στο σπίτι είναι απαραίτητη γιατί τα εντάσσει σιγά σιγά στο κλίμα των επόμενων τάξεων που θα θέλουν περισσότερο στρώσιμο γιατί έχουν περισσότερο διάβασμα. Σκεφτείτε μέχρι την Τρίτη δημοτικού να μην είχαν τίποτα να κάνουν στο σπίτι και ξαφνικά στην Τρίτη να πρέπει να μάθουν απ' έξω κείμενα, να κάνουν εργασίες κτλ.;

2) Οι εργασίες στο σπίτι στο νηπιαγωγείο δεν χρειάζεται να είναι πολλές και καθημερινές. Ο γιος μου είχε σχεδόν μέρα παρά μέρα. Πολλές φορές και κάθε τρεις μέρες μόνο μία φωτοτυπία.

3) Είναι απαραίτητο τα παιδιά να ξεκινήσουν να μάθουν τα γράμματα στο νηπιαγωγείο γιατί αλλιώς στην πρώτη δημοτικού άλλα θα ξέρουν γράμματα κι άλλα δεν θα ξέρουν κι έτσι θα υπάρχει πρόβλημα στην τάξη (πράγμα που ήδη συμβαίνει σε πολλά σχολεία)

4) Ο παιδοψυχολόγος που είπε ότι το παιδί πρέπει να αναλάβει τα καθήκοντά του και αν δεν τα αναλάβει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ

Blessed with a child!

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι:

1) Η εργασία στο σπίτι είναι απαραίτητη γιατί τα εντάσσει σιγά σιγά στο κλίμα των επόμενων τάξεων που θα θέλουν περισσότερο στρώσιμο γιατί έχουν περισσότερο διάβασμα. Σκεφτείτε μέχρι την Τρίτη δημοτικού να μην είχαν τίποτα να κάνουν στο σπίτι και ξαφνικά στην Τρίτη να πρέπει να μάθουν απ' έξω κείμενα, να κάνουν εργασίες κτλ.;

2) Οι εργασίες στο σπίτι στο νηπιαγωγείο δεν χρειάζεται να είναι πολλές και καθημερινές. Ο γιος μου είχε σχεδόν μέρα παρά μέρα. Πολλές φορές και κάθε τρεις μέρες μόνο μία φωτοτυπία.

3) Είναι απαραίτητο τα παιδιά να ξεκινήσουν να μάθουν τα γράμματα στο νηπιαγωγείο γιατί αλλιώς στην πρώτη δημοτικού άλλα θα ξέρουν γράμματα κι άλλα δεν θα ξέρουν κι έτσι θα υπάρχει πρόβλημα στην τάξη (πράγμα που ήδη συμβαίνει σε πολλά σχολεία)

4) Ο παιδοψυχολόγος που είπε ότι το παιδί πρέπει να αναλάβει τα καθήκοντά του και αν δεν τα αναλάβει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ

 

Αν και διαφωνώ κάθετα με το να φορτώνεις ένα 5-6 ετών παιδί με εργασία 3 σελίδων στο σπίτι, θα συμφωνήσω με το ότι θα πρέπει το παιδί να ετοιμάζεται σιγά-σιγά μόνο και μόνο διότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι έτσι.

Αν εκσυγχρονιζόταν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας με κάποια Ευρωπαϊκή χώρα που πρωτοπορεί στην εκπαίδευση, τα παιδιά μας θα είχαν την ελευθερία να είναι παιδιά και παράλληλα να μαθαίνουν και όχι να περνούν τις "ελεύθερες" ώρες τους κάνοντας αυτά που έπρεπε κανονικά ο δάσκαλος να είχε φροντίσει με ασκήσεις και διαδραστικές ασκήσεις εντός σχολικών ωρών.

Αλλά επειδή δεν προβλέπεται ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης στη χώρα μας για τα επόμενα τουλάχιστον 100 χρόνια (μπορεί και να υπερβάλλω, αλλά δεν νομίζω), θα συμφωνήσω ότι λίγη προετοιμασία (χωρίς να το φορτώνεις από το Νηπιαγωγείο λες και είναι 8 ετών με 3 σελίδες κτλ.) χρειάζεται.

 

Υ.Γ.

Και θα συνιστούσα προσοχή στην αιτία που ένα παιδί δεν κάνει τα μαθήματά του. Μπορεί να μην οφείλεται σε απλή τεμπελιά. Μήπως δεν έχει καταλάβει το μάθημα; Μήπως δεν έχει καταλάβει τις ασκήσεις? Εγώ δεν μπορώ να μην ασχολούμαι με τα μαθήματα του γιου μου (Β' δημοτικού), διότι γυρνάει σπίτι, έχοντας μάθει σχεδόν τίποτα.... ειδικά στα μαθηματικά. Δεν καταλαβαίνει το μάθημα στο σχολείο, γυρνά κάθεται κοιτά την άσκηση, δεν την καταλαβαίνει και κλείνει τα τετράδια. Αν τον αφήσω να το κάνει αυτό κάθε μέρα και δεν τον πιέσω λιγάκι, δεν τον ενθαρρύνω και δεν του εξηγήσω εγώ το μάθημα από την αρχή (αυτό που έπρεπε να μάθει στην τάξη), τότε θα αφήσω το γιο μου να περνάει τις πρώτες τάξεις του δημοτικού χωρίς να έχει δημιουργήσει σωστές βάσεις. Και δεν είναι επειδή είναι χαζός. Προσωπικά, ο τρόπος διδασκαλίας φταίει... δε λέω η δασκάλα... αλλά ο τρόπος που έχουν γραφτεί τα βιβλία, οι οδηγίες που έχουν δοθεί για τη διδασκαλία και... άντε... λίγο και η αδιαφορία της δασκάλας που δεν έχει πάρει χαμπάρι σε μια τάξη 16 μαθητών ότι τα 10 δεν έχουν καταλάβει τι τους λέει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...