Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΤΟ ΤΣΑΤ ΑΡΓΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ


Recommended Posts

Όποτε προσπαθώ να μπώ στο τσατ κάνει πολύ ώρα να κατέβει.ΠΟλλές φορές κολλάει και δεν ανοίγει. Τις περισσότερες φορές όμως είναι ότι κατεβαίνει σε κανένα 10 λεπτο. Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα. Το φόρουμ πάντως δεν κολλάει καθόλου.

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πρίν λίγο που πήγα να μπώ, με έβαλε στο δωμάτιο, αλλά ήταν κενό. Δεν φαινόταν τίποτα. Ούτε φυσικά μπορούσα να γράψω.

n3kPp3.png

zewgp3.png

Link to comment
Share on other sites

τον τελευταίο καιρό έτσι είναι. Εμένα πολλές φορές με πετάει έξω. Ξέρω ότι υπάρχουν και μέλη που δεν μπορούν να μπουν καθόλου

 

dev277pr___.png

Link to comment
Share on other sites

Εκτός απο ένα μέλος συγκεκριμένα του οποίου μάλλον ο υπολογιστής κάνει κάποιο πρόβλημα, δεν μας έχει γίνει κάποιο άλλο παράπονο.

Θα γίνει ένα reset εκ νέου σήμερα κάποια στιγμή, μήπως και διορθωθεί το πρόβλημά σας.

Κάποιες φορές τα username με διπλό όνομα (πχ Γιαννης Παπαδόπουλος) παρουσιάζουν δυσκολία, αλλά κάτι άλλο δεν μας έχει γνωστοποιηθεί.

 

παρακαλείστε να ειδοποιείτε με πμ τους administrators, για οποιοδήποτε πρόβλημα,

 

ευχαριστούμε

απο την διαχείριση

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν και ο δικος μου υπολογιστης στη δουλεια εχει προβλημα αλλα στο τσατ εδω και καμμια δεκαρια μερες δεν μπορω να μπω βγαζει μια σελιδα που λεει ERROR.

Οι θησαυροί μου:

Δημήτρης 5,5 χρονών, Ματθαίος 22 μηνών

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

οταν συμβαίνει αυτό να κοπιάρετε στο μύνημα που εμφανίζεται και να το στέλνετε τους διαχειριστές με πμ.

΄

έτσι μόνο θα ενημερώνονται αν υπάρχει πρόβλημα η όχι.

αν σου το βγάζει ακόμα, στέιλε ακριβώς το μύνημα που σου βγάζει τους αντμινς.

 

δοκίμασες να σβήσεις λινκ και cookies? ax σε κάποιο τόπικ κάποιος είχε γράψει ακριβώς πως τα σβήνεις και εγώ συνεχώς το ξεχνάω!

(λογικά αυτό θα έιναι το πρόβλημα :) )

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

οταν συμβαίνει αυτό να κοπιάρετε στο μύνημα που εμφανίζεται και να το στέλνετε τους διαχειριστές με πμ.

΄

έτσι μόνο θα ενημερώνονται αν υπάρχει πρόβλημα η όχι.

αν σου το βγάζει ακόμα, στέιλε ακριβώς το μύνημα που σου βγάζει τους αντμινς.

 

δοκίμασες να σβήσεις λινκ και cookies? ax σε κάποιο τόπικ κάποιος είχε γράψει ακριβώς πως τα σβήνεις και εγώ συνεχώς το ξεχνάω!

(λογικά αυτό θα έιναι το πρόβλημα :) )

 

Μαρία για όλα εχει λύσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είσαι απίστευτη!!

 

Εσβησα τα cookies και τα temporary internet files και μπήκα αμέσωςςςςςςςςςς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

για αλλη μια φορά .... ευχαριστώ!! :P

Οι θησαυροί μου:

Δημήτρης 5,5 χρονών, Ματθαίος 22 μηνών

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...