Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Θρησκευτικός αρραβώνας;


Recommended Posts

Είμαι 20 ετών φοιτητής γεννήθηκα στην Αμερική από ομογενείς γονείς. Ηρθα όμως να σπουδασω εδώ.Με την κοπέλα μου που είναι Ελληνίδα γεννημένη και μεγαλωμένη εδώ στην Ελλάδα επίσης 20 ετών φοιτήτρια έχουμε κάνει ένα ανεπίσημο αρραβώνα και συζουμε θα ατγησουμε να παντρευτουμε ίσως και 10 χρόνια ακόμα γιατί είμαστε φοιτητές μικροί και θέλουμε να χαρούμε ο ένας τον αλλο χωρίς παιδιά για την ώρα. Θα ήθελα να κάνουμε και ένα ακόμη αρραβώνα παρουσία ιερέα γιατί οι Ελληνες του εξωτερικού τηρούμε πιο πίστα τις παραδόσεις(θρησκευτικός γάμος,εκκλησία κτλ) και είμαστε όπως παρατήρησα πολύ πιο θρήσκοι από τους Ελληνες που ζουν στην Ελλάδα ίσως γιατί επειδή είμαστε μειονότητα και δεδομένου ότι αρκετοί ομογενείς δε μιλάνε τα Ελληνικά ο μόνος ενώ ποιητικός παράγοντας και κριτήριο ελληνισμού μένει μόνο η Ορθόδοξη Εκκλησία.Η αρραβωνιαστικιά μου δεν είναι χριστιανή όπως μου είπε δε ξέρω αν είναι εντελώς αθεη η αν είναι απλά αθτησκη αλλά δεν έχει αντίρρηση να κάνουμε μσι θρησκευτικό αρραβώνα μολονότι με την εκκλησία δεν έχει καθόλου καλές σχέσεις. Δε ξερω γιατι ισως επειδη γεννηθηκε στην Ελλαδα και δεν εζησε ως μελος μειονοτικης ομαδας και δεν θεωρησε οτι η θρησκεια αποτελει παραγοντα Ελληνισμου δεν ξερω...Ξέρει κανείς αν μπορούμε να κάνουμε θρησκευτικο αρραβώνα;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εφοσον δεν ειναι Χριστιανη και με δεδομενο πως εχετε κανει ηδη εναν αρραβωνα τι θα προσεφερε και πως θα γινοταν ακομα ενας?? Χαρειτε αυτο που εχετε ειστε μονο 20 χρονων. Εχετε καιρο για συμβασεις.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ξέρει κανείς αν μπορούμε να κάνουμε θρησκευτικο αρραβώνα;

 

Φυσικά και μπορείτε. Θα πας στον παπά της ενορίας σου, και θα τον ρωτήσετε για τα διαδικαστικά. Μπορεί να μην συνηθίζεται πράγματι αλλά είναι πολύ απλή διαδικασία.