Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ειμαι γκει;


Recommended Posts

Γεια σας! Πήρα το θάρρος να γραψω αυτό το κείμενο καθώς θέλω τις συμβουλες σας και επειδή πρεπει να τα πω και σε κάποιον... είμαι 15 χρονων, είμαι ερωτευμένος με μια κοπελα η οποία με θεωρεί απλως φιλο, αλλά δεν θα θελα να σταθώ εδώ. Στο σχολείο συχνα με κοιτούν ή λένε διάφορα πραγματα (όχι όλοι και όχι παντα - μονο στην αρχή). Οι περισσοτεροι εκεί μέσα με θεωρουν ομοφυλόφιλο, σε καμια περίπτωση λέω πως αυτό είναι κάτι κακό. Πρόσφατα έμαθα πως ρωτούσαν αλλα παιδια στην α' γυμνασίου τους φιλους μου αν είμαι γκέι. Αυτό νομιζω συμβαίνει λόγω των κινήσεων μου ή λόγω της ομιλίας μου (έχω κάπως λεπτή φωνη). Βέβαια είμαι πολύ καλός μαθητής και αγαπητός σε ολους , καθηγητες και μαθητές. Μια φορά με είδα σε βίντεο και ακόμα κι εγώ ο ίδιος σκέφτηκα πως οι κινήσεις μου (με το προσωπο μου, τα χέρια μου, οι εκφράσεις μου) ηταν κάπως θηλυπρεπείς... προσωπικά ομολογώ πως δεν μου άρεσε αυτό το θέαμα, και θέλω να το αλλάξω. Όπως προειπα είμαι ερωτευμένος με μια κοπελα η οποία όμως με βλέπει σαν φιλο και αν και δεν έχω ομοφυλοφιλικές τάσεις, έχω πλεον αμφιβολίες και εκνευριζομαι με τον εαυτό μου όταν αντιλαμβάνομαι τις κινήσεις μου, αλλά μου βγαίνουν πολύ φυσικά. Δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο αλλά μου αρέσουν όλα τα αλλά αθλήματα, βέβαια αν είμαι μόνος μου μπορεί να δω και ποδόσφαιρο. Σε αυτό νομιζω φταίει περισσότερο ο πατέρας μου που συχνα μαλλωνε με τον αδερφό μου για τις ομάδες. Αν και θεωρώ πως αυτό δεν έχει σχέση με τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις, απλα το αναφέρω μιας και υπαρχουν κι αυτοι που ισχυρίζονται πως όταν κάποιος δεν βλέπει μπάλα είναι γκέι. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω.... αυτά που γνωρίζω είναι τα εξής...

Αρκετούς τέτοιους άνδρες που έχουν παντρευτεί και έχουν οικογένειες.