Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Ανταλλαγή gonal


Recommended Posts

Κορίτσια καλησπέρα.Ψάχνω επειγόντως να κάνω ανταλλαγή μία gonal 900 μονάδων η οποία λήγει τον Απρίλιο του 2016.Μου ακυρώσαν για δεύτερη φορά τη προσπάθεια λόγω κύστης.Αν υπάρχει κάποια κοπέλα η οποία έχει ξεκινήσει προσπάθειες και είναι από Θεσσαλονίκη και θέλει να με βοηθήσει να μη πετάξω τη πένα ας μου στείλει μήνυμα.Επειδή παίρνω 300 μονάδες κάθε μέρα και για 13 μέρες περίπου,παίρνω πολλά φάρμακα και τα χρησιμοποιώ σχεδόν όλα σε μία προσπάθεια.Αν υπάρχει κάποια κοπέλα που να θέλει να τα ανταλλάξουμε θα της ήμουν ευγνώμων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


γεια σου oly, αν δεν βρεις εδω καμια κοπελα να ενδιαφερεται, μηπως να εβαζες την ανακοινωση σου στο "magna mater", αλλο φορουμ. μην την πεταξεις ομως, μπορεις να τη χαρισεις σε καποια, αν δεν μπορεσες να την ανταλλαξεις. υπαρχει μεγαλη αναγκη.

Link to comment
Share on other sites

γεια σου oly, αν δεν βρεις εδω καμια κοπελα να ενδιαφερεται, μηπως να εβαζες την ανακοινωση σου στο "magna mater", αλλο φορουμ. μην την πεταξεις ομως, μπορεις να τη χαρισεις σε καποια, αν δεν μπορεσες να την ανταλλαξεις. υπαρχει μεγαλη αναγκη.

 

Καλημέρα κορίτσι.Μία φίλη μου έχει βάλει και αυτή στο foroum που λες για να κάνει και αυτή ανταλλαγή,αλλά δε βρίσκει.Και εγώ έχω μεγάλη ανάγκη τα φάρμακα,γιατί παίρνω 300 μονάδες για πολλές μέρες καθημερινά,γιατί δε κάνω πολλά ωάρια.Με αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ σχεδόν όλα τα φάρμακα της επιτροπής.Έχω απελπιστεί.Μου ακύρωσαν αυτό το κύκλο λόγω κύστης και θα χάσω την πένα.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπέρα.Περιμένω μήπως βρεθεί καμιά κοπέλα που να θέλει και να μπορεί να κάνει ανταλλαγή μία πένα gonal των 900 μονάδων που έχω και λήγει τον Απρίλιο.Χρειάζομαι επειγόντως το φάρμακο.Μου ακύρωσαν το κύκλο της εξωσωματικής και δε προλαβαίνω να κάνω τον Απρίλιο.Αν υπάρχει κάποια κοπέλα από Θεσσαλονίκη ας επικοινωνήσει μαζί μου σας παρακαλώ.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπέρα.Μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί κάποια που να είναι από θεσσαλονίκη και να βρίσκεται τώρα σε εξωσωματική έτσι ώστε να μπορεί και να θέλει να κάνει ανταλλαγή τη πένα gonal.Περιμένω μήπως βρεθεί κάποια κοπέλα.Χρειάζομαι οπωσδήποτε το φάρμακο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα! Πότε θα ξεκινήσεις τις ενέσεις; ακόμη Μάρτιο έχουμε μην αγχώνεσαι. Και μετά τη λήξη για κάποιους μήνες τις χρησιμοποιούμε

ρώτα κ το γιατρό σου

Καλή επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Πότε θα ξεκινήσεις τις ενέσεις; ακόμη Μάρτιο έχουμε μην αγχώνεσαι. Και μετά τη λήξη για κάποιους μήνες τις χρησιμοποιούμε

ρώτα κ το γιατρό σου

Καλή επιτυχία!

 

Καλησπέρα κορίτσι. Μάλλον το Μάιο, ανάλογα με τη τιμή θα μου πούνε στο κέντρο. Βλέπεις τα χρήματα είναι το πρόβλημα. Έχω ακούσει ότι μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις μέχρι και 3 μήνες από τη λήξη τους, αλλά να σου πω φοβάμαι λιγάκι γιατί δε κάνω πολλά ωάρια. Αρχές Απριλίου θα πάω στο κέντρο να μιλήσουμε και για την τιμή και βλέπουμε . φυσικά αν όλα πάνε καλά, γιατί εδώ και δύο μήνες στο νοσοκομείο που είχα κάνει τη δεύτερη εξωσωματικη μου είχαν βρει κυστικο ωοθυλακιο και μου ακύρωσαν δύο κύκλους. Οπότε υπάρχει πιθανότητα να μη μπορέσω να χρησιμοποιήσω την ένεση. Βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Κορίτσια καλησπέρα.Ψάχνω επειγόντως να κάνω ανταλλαγή μία gonal 900 μονάδων η οποία λήγει τον Απρίλιο του 2016.Μου ακυρώσαν για δεύτερη φορά τη προσπάθεια λόγω κύστης.Αν υπάρχει κάποια κοπέλα η οποία έχει ξεκινήσει προσπάθειες και είναι από Θεσσαλονίκη και θέλει να με βοηθήσει να μη πετάξω τη πένα ας μου στείλει μήνυμα.Επειδή παίρνω 300 μονάδες κάθε μέρα και για 13 μέρες περίπου,παίρνω πολλά φάρμακα και τα χρησιμοποιώ σχεδόν όλα σε μία προσπάθεια.Αν υπάρχει κάποια κοπέλα που να θέλει να τα ανταλλάξουμε θα της ήμουν ευγνώμων.

ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ. ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕ ΣΠΕΡΜΑΤΕΓΧΥΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΛΙΓΟΥΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ '17 ΚΑΙ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ '17. ΕΙΝΑΙ GONAL 3.600 ΜΟΝΑΔΕΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΕ GONAL ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΓΕΝΕΣΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ '17 ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ , ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...