Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Παιδικός σταθμός-Τιμωρία;


Recommended Posts

Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τις τιμωρίες στον παιδικό σταθμο. Η κόρη μου ξεκίνησε φέτος στα 3,5. Η προσαρμογή ήταν πολύ εύκολη και σύντομη και απο τότε πηγαίνει στο σχολείο χαρούμενη(ντάξει ,κάποιες μέρες προτιμάει να μείνει σπίτι). Τη δασκάλα της την αγαπάει και τη λατρεύει και χαίρομαι γι αυτο, επίσης απο τη δασκάλα ακούω πάντα τα καλύτερα για το παιδί μου.Οπότε θεωρητικά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Χθές όμως μου είπε η κόρη μου οτι η δασκάλα βάζει τιμωρία τον Δ! Ξέρω οτι το παιδάκι αυτό είναι πολύ ζωηρό, αφού η κόρη μου καθημερινά μου εξιστορεί τα καμώματά του. Επίσης μου έχει πεί οτι ο Δ χτυπάει παιδιά. Η τιμωρία είναι σύμφωνα με την κόρη μου να κάτσει κάτω σε ένα συγκεκριμένο σημείο το παιδάκι και να σκεφτεί τι έκανε... Ποιά η άποψή σας;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αν και αυτο δεν ειναι κατι τραγικό ειμαι της γνώμης καλύτερα να το κάνουν πι γονείς στο σπίτι παρα στον παιδικό, ειδικα σε αυτη την ηλικια

Εδω δεν εχω ακούσει για παιδικό να το κανει. Αυτο που γίνεται εδω συνηθως ειναι μα προσπαθούν να μιλάνε στο παιδι και να ειδοποιούν τους γονείς

Αν δεν υπαρχει αλλαγη και το παιδι συνεχίζει μα το κανει συνηθως δεν τα δέχονται στους σταθμούς άλλο πια

 

Αλλα τωρα που το σκεφτομαι καλύτερα μα το απομονωσουν για λιγο για να καταλάβει τις συνέπειες των πράξεων του παρα να το αποβαλλουν στην τελική

Λίγη απαλή πειθαρχία δεν κανει κακο

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντηση. Για το παιδάκι δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη, μόνο ότι μου λέει η κόρη μου. Απο οτι μου έχει πει δεν έχει χτυπήσει την ίδια γιατί ούτος η άλλος τον αποφεύγει! Απλά ήθελα να μάθω αν η τιμωρία αυτή είναι συνήθης τακτική σε παιδιά αυτής της ηλικίας σε παιδικούς σταθμούς. Δεδομένου οτι εμείς δεν έχει χρειαστεί να τιμωρήσουμε το παιδί μας, έχω κολλήσει λίγο απο χτές... Τι να της πώ; Πώς αισθάνεται η ίδια άραγε αν η τιμωρία είναι τακτική του σταθμού; Μήπως προσπαθεί και είναι τόσο καλή εκεί απο φόβο μην τιμωρηθεί; H αλήθεια είναι οτι πρώτη φορά μου το αναφέρει και δεν είμαι σίγουρη σε ποιες περιπτώσεις τη χρησιμοποιεί η δασκάλα.

Σας έχω μπερδέψει σίγουρα αλλά κι εγώ είμαι μπερδεμένη απο χτές...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, είχα ακούσει μία πολύ-πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία, on line, από το iMothering.com (σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα). Έλεγε ότι η τιμωρία τύπου time-out, καρεκλάκι σκέψης κτλ. δεν έχει κανένα νόημα, καθώς δε μαθαίνει τίποτα στο παιδί, μακροπρόθεσμα, αλλά το νουθετεί μόνο προσωρινά, και αυτό από φόβο. Το παιδί, για να μην επαναλάβει το λάθος του, πρέπει να αντιλαμβάνεται ότι η χ πράξη έχει την ψ φυσική και λογική συνέπεια. Για παράδειγμα, το να πεις "Γιατί χτύπησες τον αδελφό σου; Δε θα πάμε σινεμά αύριο/Γρήγορα στο δωμάτιό σου/Δε θα δεις τηλεόραση" θα κάνει το μικρό να θυμώσει και να νιώσει αδικημένος. Η σωστή προσέγγιση θα ήταν "Χτύπησες τον αδελφό σου, τώρα κλαίει και πρέπει να τον παρηγορήσω, οπότε δε θα προλάβω να φτιάξω κέικ, που σας υποσχέθηκα". Στη δεύτερη προσέγγιση, η συνέπεια δεν είναι εντελώς άσχετη με την πράξη, όπως στην πρώτη.

 

Τώρα, βέβαια, στον παιδικό με τα τόσα παιδάκια, δεν ξέρω πόσο εύκολα οι δασκάλες μπορούν να ενεργούν συνεχώς με τόση ευελιξία...

Link to comment
Share on other sites

Scratée το site δεν το ήξερα (τώρα όμως θα το μάθω) αλλά αυτό ακριβώς προσπαθώ να ακολουθώ με την κόρη μου. Τη φυσική/λογική συνέπεια και δεν την έχω βάλει ποτέ τιμωρία. Καταλαβαίνω οτι στον παιδικό τα παιδιά είναι πολλά και η δασκάλα πρέπει να κοιτάξει πρώτα τη ακεραιότητά τους αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Προς το παρόν δε θα μιλήσω με το σχολείο μάλλον γιατί γίνονται κάποιες αλλαγές εκεί και μπορεί να αλλάξουμε δασκάλα (στην κόρη μου δεν ξέρω πως θα το πούμε αυτό στη μέση της χρονιάς). Εσείς θεωρείτε οτι επηρεάζεται αρνητικά το παιδί απο την τακτική αυτή παρόλο που δεν είναι η ίδια τιμωρημένη; Πρέπει να της μιλήσω/εξηγήσω/προετοιμάσω; Ξέρω οτι προσπαθεί πολύ στο σχολείο και μέχρι τώρα θεωρούσα οτι είναι απλά ενθουσιασμένη και οτι θέλει να ευχαριστήσει τη δασκάλα ακολουθώντας τους κανόνες αλλά έχω πλέον δεύτερες σκέψεις

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

daisy εσύ ποιον τρόπο θα διάλεγες για να ηρεμήσεις ένα παιδάκι που χτυπάει τα άλλα σε ένα χώρο που βρίσκονται πολλά παιδάκια?

 

Για την στατιστική εδώ συνηθίζεται αυτή η τιμωρία στα παιδάκια από 2μιση και πάνω στο σχολείο μας

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν' date=' είχα ακούσει μία πολύ-πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία, on line, από το iMothering.com (σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα). Έλεγε ότι η τιμωρία τύπου time-out, καρεκλάκι σκέψης κτλ. δεν έχει κανένα νόημα, καθώς δε μαθαίνει τίποτα στο παιδί, μακροπρόθεσμα, αλλά το νουθετεί μόνο προσωρινά, και αυτό από φόβο. Το παιδί, για να μην επαναλάβει το λάθος του, πρέπει να αντιλαμβάνεται ότι η χ πράξη έχει την ψ [b']φυσική και λογική[/b] συνέπεια. Για παράδειγμα, το να πεις "Γιατί χτύπησες τον αδελφό σου; Δε θα πάμε σινεμά αύριο/Γρήγορα στο δωμάτιό σου/Δε θα δεις τηλεόραση" θα κάνει το μικρό να θυμώσει και να νιώσει αδικημένος. Η σωστή προσέγγιση θα ήταν "Χτύπησες τον αδελφό σου, τώρα κλαίει και πρέπει να τον παρηγορήσω, οπότε δε θα προλάβω να φτιάξω κέικ, που σας υποσχέθηκα". Στη δεύτερη προσέγγιση, η συνέπεια δεν είναι εντελώς άσχετη με την πράξη, όπως στην πρώτη.

 

Τώρα, βέβαια, στον παιδικό με τα τόσα παιδάκια, δεν ξέρω πόσο εύκολα οι δασκάλες μπορούν να ενεργούν συνεχώς με τόση ευελιξία...

 

Πααααρα πολυ καλο παράδειγμα!

 

Το σάιτ το ξερω ειναι τέλειο σαν το mumsnet

Link to comment
Share on other sites

Scratée το site δεν το ήξερα (τώρα όμως θα το μάθω) αλλά αυτό ακριβώς προσπαθώ να ακολουθώ με την κόρη μου. Τη φυσική/λογική συνέπεια και δεν την έχω βάλει ποτέ τιμωρία. Καταλαβαίνω οτι στον παιδικό τα παιδιά είναι πολλά και η δασκάλα πρέπει να κοιτάξει πρώτα τη ακεραιότητά τους αλλά δεν είμαι σίγουρη οτι αυτός είναι ο σωστός τρόπος. Προς το παρόν δε θα μιλήσω με το σχολείο μάλλον γιατί γίνονται κάποιες αλλαγές εκεί και μπορεί να αλλάξουμε δασκάλα (στην κόρη μου δεν ξέρω πως θα το πούμε αυτό στη μέση της χρονιάς). Εσείς θεωρείτε οτι επηρεάζεται αρνητικά το παιδί απο την τακτική αυτή παρόλο που δεν είναι η ίδια τιμωρημένη; Πρέπει να της μιλήσω/εξηγήσω/προετοιμάσω; Ξέρω οτι προσπαθεί πολύ στο σχολείο και μέχρι τώρα θεωρούσα οτι είναι απλά ενθουσιασμένη και οτι θέλει να ευχαριστήσει τη δασκάλα ακολουθώντας τους κανόνες αλλά έχω πλέον δεύτερες σκέψεις

Κοιτά μπορει εσυ να μην συμφωνείς (ουτε εγω συμφωνω η το κανω στο σπίτι) ΑΛΛΑ η μικρή σου μπορει να ειναι αγγελούδι τωρα αλλα μεγαλώνει και σιγουρα θα αρχίσει να κανει κατι που δεν θα αρέσει στις δασκάλες (είτε απο φυσιολογική εξέλιξη χαρακτήρα η απο επιρροή απο αλλα παιδια) οπότε 'τιμωρία' θα μπει δεν την γλιτώνει .. Στην θεςη αου θα έλεγα οτι σε χώρους σχολείου οταν στενοχωρπυμε συμμαθητές η την δασκάλα η οταν δεν υπακουμε απομονωνομαστε για να σκεφτούμε τι κάναμε...

Κακο δεν θα κανει στην μικρή και καλο ειναι να μάθει να 'υπακούει' στο καθε σύστημα που την στέλνει η μαμα οσο καη αν δεν συμφωνείς εσυ μαζι του (και εννοείται αν ειναι κατι ήπιο)

Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ συμφωνώ. Καταλαβαίνω όμως και την δασκάλα, η οποία εκτός από το "επιθετικό" παιδάκι, πρέπει να προστατεύσει και τα υπόλοιπα.

 

Σίγουρα θα πρέπει να μιλήσει στους γονείς του παιδιού. Δεν είναι όμως όλοι οι γονείς έτοιμοι να ακούσουν ότι το παιδί τους έχει πρόβλημα. Γνωρίζω περίπτωση που το κοριτσάκι είναι επιθετικό, πολλές φορές επικίνδυνο (την τελευταία φορά που την είδα έβαλε όλο της το χέρι μέσα στο στόμα του αδερφού της για να το αναγκάσει να κάνει εμετό). Το χειρότερο είναι ότι όταν την "μάλωσα" (γιατί αγάπη μου το κάνεις αυτό;;) δεν έδειξε ίχνος μεταμέλειας. Με αγριοκοίταξε κιόλας. Και είναι μόλις 2,5 χρονών και γονείς της θεωρούν ότι η δασκάλα στον σταθμό είναι υπερβολική.

 

Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

csdRp2.png

SpIfp2.png

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα δεν με χαλαει η ιδεα της καρεκλιτσας της σκεψης, δεν το θεωρω καν τιμωρια με την εννοια της τιμωριας...στον δικο μας παιδικο, γνωριζω οτι γινεται και μαλιστα ο γιος μου, μας λεει οτι πριν απομωνοσουν το οποιο παιδακι, τους εξηγουν και τους λογους...πως αλλιως βρε κοριτσια με τοσα παιδακια σε μια ταξη, θα ηρεμησουν και οι δασκαλες ενα παιδι που συνεχως χτυπαει ή δημιουργει προβληματα??καπως πρεπει να προστατευτουν και τα αλλα παιδια...δεν ξερω τι ειναι αυτο που σε εχει σοκαρει τοσο πολυ και δυσκολευεσαι να εξηγησεις στην κορη σου γιατι συμβαινει αυτο με το αλλο κοριτσακι...θεωρητικα, ισως και η δικη σου κορη, αν ξεπερασει καποια ορια στο μελλον,θα μπορουσε να βρεθει σε αυτη την θεση,οποτε καλο ειναι με ομορφο τροπο να την εξηγησεις οτι οι πραξεις μας εχουν συνεπειες και στο προκειμενο η συνεπεια ειναι η προσωρινη απομωνωση...συνεπεια οχι τιμωρια...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

σε όλους τους παιδικούς σταθμούς που γνωρίζω εγώ υπάρχει αυτή η μορφή "τιμωρίας". άλλοι την ονομάζουν καρέκλα της σκέψης, άλλοι κύριο ατακτούλη, άλλοι γωνιά της σκεψούλας κλπ.

ο σκοπός είναι το παιδάκι να καταλάβει ότι όταν η συμπεριφορά του δεν είναι αποδεκτή (σύμφωνα με τους κανόνες της τάξης) τότε απομονώνεται από την ομάδα και αποκλείεται από τη δραστηριότητα που κάνουν εκείνη τη στιγμή (πχ ζωγραφική). έτσι μαθαίνει ότι κάθε φορά που θα κάνει κάτι που "αναστατώνει" την ομάδα και εμποδίζει τη λειτουργία της τάξης, θα απομονώνεται από το σύνολο μέχρι να καταλάβει ότι πρέπει να ακολουθεί κανόνες. εννοείται ότι πάντα εξηγείται στο παιδί για ποιό λόγο μπαίνει εκεί κι επίσης πάντα το προειδοποιούν όταν αρχίζει τις αταξίες.

πάντως αν ένα παιδάκι είναι εξαιρετικά ζωηρό, τότε δεν το σταματάει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τις τιμωρίες στον παιδικό σταθμο. Η κόρη μου ξεκίνησε φέτος στα 3,5. Η προσαρμογή ήταν πολύ εύκολη και σύντομη και απο τότε πηγαίνει στο σχολείο χαρούμενη(ντάξει ,κάποιες μέρες προτιμάει να μείνει σπίτι). Τη δασκάλα της την αγαπάει και τη λατρεύει και χαίρομαι γι αυτο, επίσης απο τη δασκάλα ακούω πάντα τα καλύτερα για το παιδί μου.Οπότε θεωρητικά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Χθές όμως μου είπε η κόρη μου οτι η δασκάλα βάζει τιμωρία τον Δ! Ξέρω οτι το παιδάκι αυτό είναι πολύ ζωηρό, αφού η κόρη μου καθημερινά μου εξιστορεί τα καμώματά του. Επίσης μου έχει πεί οτι ο Δ χτυπάει παιδιά. Η τιμωρία είναι σύμφωνα με την κόρη μου να κάτσει κάτω σε ένα συγκεκριμένο σημείο το παιδάκι και να σκεφτεί τι έκανε... Ποιά η άποψή σας;

 

Νομίζω είναι συνήθης τακτική.

Και στον δικό μας παιδικό σταθμό είχαν μια καρεκλίτσα σκέψης-τιμωρίας κτλ(όπως θες πέστο). Επίσης μια αντίστοιχη καρέκλα είχαν και στην α΄δημοτικού.

Δεν το βλέπω τραγικό. Πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους επίπτωση αν κάποιο παιδί κάνει κάτι επικίνδυνο (πχ χτυπάει). Τραγική είχα βρει την περίπτωση που περιέγραφε εδώ μια κοπέλα όπου παιδί δημοτικού το σηκώνανε όρθιο μπροστά στην τάξη, να κοιτάει τον τοίχο...

Link to comment
Share on other sites

Εσείς θεωρείτε οτι επηρεάζεται αρνητικά το παιδί απο την τακτική αυτή παρόλο που δεν είναι η ίδια τιμωρημένη; Πρέπει να της μιλήσω/εξηγήσω/προετοιμάσω; Ξέρω οτι προσπαθεί πολύ στο σχολείο και μέχρι τώρα θεωρούσα οτι είναι απλά ενθουσιασμένη και οτι θέλει να ευχαριστήσει τη δασκάλα ακολουθώντας τους κανόνες αλλά έχω πλέον δεύτερες σκέψεις

 

Δεν νομίζω ότι θα την επηρρεάσει αρνητικά. Θα της εξηγήσεις ότι στο σχολείο ακούμε τη δασκάλα και δεν ενοχλούμε-πειράζουμε τα άλλα παιδιά, αλλιώς φυσικό είναι να υπάρχουν συνέπειες.

Φαντάζομαι και η δασκάλα δεν θα βάζει με το παραμικρό τα παιδάκια σε αυτή την καρέκλα. Άλλωστε είναι μόνο μία η καρέκλα, άρα θα βάζει τις πιο δύσκολες-επικίνδυνες περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ok απο οτι βλέπω αυτή η τακτική είναι συνηθισμένη, ελπίζω μόνο να εφαρμόζεται σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Τα παιδάκια σας πώς το πήραν; Εγώ μέχρι στιγμής απο όσα μου έλεγε η κόρη μου για τα κατορθώματα του συγκεκριμένου παιδιού αναρωτιόμουν πώς τα βάζει τελικά η δασκάλα σε τάξη δεδομένου οτι η κόρη μου μου έλεγε οτι δεν τους βάζει ποτέ τιμωρία. Οπότε η δεν τους έβαζε όντως μέχρι τώρα ή η δικιά μου δεν το είχε πάρει χαμπάρι, ή το κάνει η καινούρια δασκάλα. Θα συμφωνήσω δλδ οτι αν ένα παιδάκι δεν παίρνει απο λόγια και χτυπάει συνεχώς τα άλλα και δεν έχει αποδώσει τπτ άλλο ίσως αυτός να είναι τελικά ο τρόπος αν και τον βρίσκω τελείως με προσωρινά αποτελέσματα και έχω στον κύκλο μου παιδάκι που έχει το ίδιο θέμα χτυπάει δλδ συνεχώς τα άλλα και παρόλο που πηγαίνει σταθμό απο 1 έτους και έχουν τη σκεφτούλα έχει φτάσει 5 ετών και ακόμη όπου σταθεί και όπου βρεθεί μετά απο λίγο ένα άλλο παιδάκι κλαίει! Να φανταστείτε όταν οργανώνω γιορτή ή συνάντηση στο σπίτι για την κόρη μου έχω 2-3 γονείς που πάντα με ρωτάνε πριν έρθουν αν θα είναι και το συγκεκριμένο κοριτσάκι! Οπότε μάλλον δε σκέφτεται τίποτα σε αυτή τη σκεφτούλα τόσα χρόνια!!!

 

Θα προσπαθήσω να μάθω περισσότερες πληροφορίες πρώτα απο το παιδί μου. Θεωρώ οτι αν συμβαίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις(βία) και μετά απο συζήτηση είναι οκ και θα της εξηγήσω πότε γίνεται αυτό και για ποιο λόγο. Το βίαιο παιδάκι μπορεί κάποτε να χτυπήσει και το παιδί μου άλλωστε.Αν όμως συμβαίνει επειδή παράδειγμα ένα παιδάκι δε θέλει να πλύνει τα χέρια του μου φαίνεται υπερβολικό και δεν έχω τρόπο να εξηγήσω κάτι στο παιδί μου που δεν κατανοώ η ίδια. Το σκέφτομαι τόσο γιατί βλέπω οτι το παιδί μου περνάει καλά εκεί και έχει αδυναμία στις δασκάλες ειδικά στη βασική και δε θέλω να παίρνει λάθος μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ πιστεύω ότι είναι προσωρινή λύση, αλλά ίσως αναγκαία σε κάποιες περιπτώσεις.

 

Στην τάξη της κόρης μου δεν είχα προσέξει την καρεκλίτσα αυτή γιατί δεν ήταν σε κανένα απομονωμένο σημείο, αλλά στην ουσία σε κεντρικό σημείο. άκουσα όμως μια μέρα τη δασκάλα να λέει σε μια μαμά ότι ο γιος της κάθεται συχνά σε αυτή την καρεκλίτσα, γιατί χτυπάει τα άλλα παιδιά με αποκορύφωμα που τράβηξε την καρέκλα σε ένα παιδάκι το οποίο έπεσε ανάσκελα μαζί με την καρέκλα. Καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνο είναι αυτό; Και η άλλη μαμά χασκογελούσε ότι ο γιος της είναι ζωηρός...

άρα η δασκάλα πρέπει να βρει κάποιον τρόπο έστω και προσωρινό για να έχει αυτό το παιδί υπό έλεγχο γιατί κινδυνεύουν και τα υπόλοιπα.

Πιστεύω ότι και η δική σας δασκάλα θα την χρησιμοποιεί σε εξαιρετικές περιπτώσεις. άλλωστε αν το κάνει συχνά και σε όλα τα παιδιά, θα χάσει και το νόημά της η καρέκλα και δεν θα την βλέπουν ποια σαν τιμωρία-συνέπεια.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

κοίτα, από όσο ξέρω, στην καρέκλα δεν μπαίνουν με το παραμικρό. απλά δεν είναι μόνο τα περιστατικά βίας. μπορεί το παιδί να παίρνει τους μαρκαδόρους και να ζωγραφίζει τους τοίχους, μπορεί να φτύνει το φαγητό στο πάτωμα, μπορεί να τσιρίζει χωρίς λόγο κλπ.

γενικά, ό,τι μπορεί να αναστατώνει την ομάδα και να μην την αφήνει να λειτουργήσει. και αποτελεί παραδειγματισμό και για τα υπόλοιπα παιδάκια. πρέπει να καταλάβουν τί είναι αποδεκτό σε μια ομάδα και τί όχι. αυτή είναι η έννοια της κοινωνικοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

ναι Σοφία όλα αυτά που λές τα κάνει το συγκεκριμένο παιδί + αναποδογυρίζει το πιάτο του, ανεβαίνει στα τραπέζια, πετάει κάτω πράγματα , βρέχεται επίτηδες και βρέχει τους άλλους, φωνάζει. Η κόρη μου τον φοβάται και κάθεται πάντα μακριά του.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν καταλαβαινω γιατι σε προβληματιζει τοσο αυτο το θεμα.Σε ενα χωρο με τριχρονα, τετραχρονα αλιμονο αν δεν υπηρχε καποιου ειδους τιμωριας για μη αποδεκτες συμπεριφορες.Η κορη σου θα πρεπει να κατανοησει το νοημα τις τιμωριας...οτι καθε χωρος εχει τους κανονες που οριζουν ποια συμπεριφορα ειναι αποδεκτη και ποια οχι.Σε αυτο θα πρεπει να τη βοηθησεις εσυ.Το να φοβασαι οτι μια τοσο απλη τιμωρια μπορει να δημιουργησει προβλημα στο παιδι σου...συγγνωμη αλλα μου φαινεται υπερβολικο απο την πλευρα σου.

Link to comment
Share on other sites

ναι Σοφία όλα αυτά που λές τα κάνει το συγκεκριμένο παιδί + αναποδογυρίζει το πιάτο του, ανεβαίνει στα τραπέζια, πετάει κάτω πράγματα , βρέχεται επίτηδες και βρέχει τους άλλους, φωνάζει. Η κόρη μου τον φοβάται και κάθεται πάντα μακριά του.

 

Daisy αν επανειλημμένα το παιδι αυτο χτυπούσε την κορη σου και έρχονταν η μικρή με κλάματα σπίτι, τι θα ήθελες να κανει ο παιδικος;

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν καταλαβαινω γιατι σε προβληματιζει τοσο αυτο το θεμα.Σε ενα χωρο με τριχρονα, τετραχρονα αλιμονο αν δεν υπηρχε καποιου ειδους τιμωριας για μη αποδεκτες συμπεριφορες.Η κορη σου θα πρεπει να κατανοησει το νοημα τις τιμωριας...οτι καθε χωρος εχει τους κανονες που οριζουν ποια συμπεριφορα ειναι αποδεκτη και ποια οχι.Σε αυτο θα πρεπει να τη βοηθησεις εσυ.Το να φοβασαι οτι μια τοσο απλη τιμωρια μπορει να δημιουργησει προβλημα στο παιδι σου...συγγνωμη αλλα μου φαινεται υπερβολικο απο την πλευρα σου.

 

 

Κατανοεί πάρα πολύ καλά τους κανόνες και τους ακολουθεί απο την πρώτη μέρα! Το ίδιο κάνει και σε άλλους χώρους και επιθυμεί απο όλους να κάνουν το ίδιο. Με προβληματίζει το γεγονός οτι θέλω να ακολουθεί τους κανόνες για το σωστό λόγο και όχι γιατί φοβάται να μην τιμωρηθεί. Αυτό και τιποτε άλλο. Απο εκεί και πέρα αναλόγως πως εφαρμόζεται αυτό το σύστημα στο σχολείο μας (για ποιας βαρύτητας περιστατικά και πόσο συχνά) θα δω τι θα κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Daisy αν επανειλημμένα το παιδι αυτο χτυπούσε την κορη σου και έρχονταν η μικρή με κλάματα σπίτι, τι θα ήθελες να κανει ο παιδικος;

 

Αλήθεια δεν ξέρω!!! Γιαυτό και είπα πιο πάνω οτι ειναι ανάλογα πότε εφαρμόζεται η τιμωρία! Ϊσως αυτό το παιδάκι να χτυπάει καθημερινά κάποιο άλλο. Σίγουρα χτυπάει γενικότερα γιατί μου το λέει η κόρη μου, επίσης μου λέει οτι δεν παίζει ποτέ μαζί του γιατί τον φοβάται... Αλήθεια όμως φαντάζομαι τι θα σκέφτεται το παιδάκι αυτό στην καρέκλα... μάλλον θα σκέφτεται πώς θα χτυπήσει την επόμενη φορά χωρίς να το πάρουν χαμπάρι οι δασκάλες ή κάτι τέτοιο. Απο εκεί και πέρα αυτό που θα ζητούσα για το δικό μου το παιδί είναι να μην το παίρνω χτυπημένο, το πώς θα το έκαναν όμως δεν το γνωρίζω. Η μητέρα του άλλου παιδιού λογικά θα πρέπει να ενημερωθεί και να βοηθηθεί για το πώς θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα.Πρέπει να το απασχολούν κάπως στην τάξη? Να το έχει η δασκάλα συνέχεια δίπλα της? Δεν γνωρίζω...

Link to comment
Share on other sites

Πιο πολύ έγραψα για να πάρω γνώμες και απο άλλες μανούλες για το θέμα και σας ευχαριστώ όλες που απαντάτε. Δεν είναι σοβαρό όντως αλλά αξίζει να ασχολούμαστε πιστευω και με το πώς ξεκινάει η επαφή του παιδιού μας με το σχολείο. Είναι πολύ ευαίσθητη ηλικία, μπορεί να μη μείνουν πολλές αναμνήσεις αλλά σίγουρα κάποια πράγματα τους γίνονται βιώματα

Επίσης αν προκειται για περιπτώσεις βίας είναι διαφορετικό απο το να γίνεται σαν εκφοβισμός για να ακολουθούνται ευλαβικά και χωρίς άλλο κόπο όλοι οι κανόνες της τάξης.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω κανεις ενα λαθος στο σκεπτικο σου,αν μου επιτρεπειες...η τιμωρια οπως την ονομαζεις ενος παιδιου σε μια καρεκλιτσα πιο απομονωμενα απο τα αλλα παιδακια, δεν ειναι εκφοβισμος προς το παιδι...αν ηθελαν να εκφοβισουν το παιδι με την κυριολεκτικη εννοια του ορου, σιγουρα ξερουν τον τροπο ακριβως! το αν απομωνωθει ενα παιδακι για λιγο απο την ομαδα, ειναι κατι αντιστοιχο που κανουμε και εμεις οι γονεις στα παιδια μας στο σπιτι:αν ενεργουν κατα τροπο που δεν ειναι αποδεκτος, δεν εχουν συνεπειες απο εμας τους γονεις??κατι σαν αντιστοιχη τιμωρια?? μπορει να μην ειναι μια καρεκλα στην ακρη, αλλα με καποιο τροπο δεν πρεπει να περαστει το μυνημα οτι προβαινουν σε μη αποδεκτες πραξεις?? γιατι το διαχωριζουμε οταν προκειτε για το σχολειο και μιλαμε για εκφοβισμο πχ??ισα ισα, που στους χωρους του σχολειου,επιβαλλεται να ειναι αυστηρα τα ορια,για να λειτουργει ομαλα το σχολειο...

αναφερομαι παντα, σε νορμαλ εκπαιδευτικους και νορμαλ σχολικες συνθηκες...

εχω εναν μικρο πριγγηπα στην αγκαλια μου...

Link to comment
Share on other sites

Και στον δικό μας παιδικό έχουν καρέκλα της σκέψης. Για μένα δεν έχει κανένα νόημα, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι το παιδί το βλέπει σαν παιχνίδι (τουλάχιστον το δικό μου παιδί). Από την άλλη, πιστεύω ότι κάτι πρέπει να κάνουν κι αυτές οι έρημες οι δασκάλες για να πειθαρχήσουν τόσα παιδάκια και ειδικά σε τέτοιες ηλικίες που γενικά δεν είναι ό,τι πιο εύκολο για το παιδί να πειθαρχήσει. Και για να το κάνουν σημαίνει ότι τουλάχιστον για την ώρα του "μαθήματος" πιάνει. Δεν νομίζω ότι τους κάνει κακό, αλλά ούτε και καλό. Εμείς στο σπίτι δεν χρησιμοποιούμε τέτοιου είδους "τιμωρίες" απλά όταν κάνει κάτι που θεωρούμε εντελώς απαράδεκτο (πχ είχε ξεκινήσει να σηκώνει χέρι σε μένα για πλάκα, και έχει βαρύ χέρι ο άτιμος), του στερούμε κάτι (πχ το βραδινό παραμύθι, ή ένα παιχνίδι). Όταν σήκωνε το χεράκι του σε μένα, του έλεγα ότι επειδή θύμωσα μαζί του (με το χεράκι) δεν μπορώ να πώ παραμύθι το βράδι. Κάναμε όλη τη ρουτίνα με αγκαλίτσες και φιλάκια αλλά μόλις ήρθε η ώρα του παραμυθιού, απλά του έλεγα αυτό και έφευγα. Δύο φορές έγινε αυτό και το έκοψε (προσωρινά τουλάχιστον).

jTosp2.png
Link to comment
Share on other sites

γεια σας. ειχα παρακολουθησει με το μικρο μου ενα διαδραστικο θεατρικο παιχνιδι σε ενα κεντρο δημιουργικης απασχολησης. για να προλαβουν την τιμωρια και οποιαδηποτε σκανταλια ειχαν ορισει εξαρχης την καρεκλα της βαρεμαρας. στην καρεκλα πηγαιναν πτα παιδια οταν βαριοντουσαν (καποιοια η και κανενα) και μετα απο κανα 2 λεπτο ξαναεμαιναν μονα τους στο παιχνιδι... ηταν πολυ εξυπνο.. οριοθετεις με αυτον τον τροπο και το χρονο και το χωο αλλα και τις δραστηριοτητες και προλαμβανεις το ''κακο''

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...