Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

A' Δημοτικού - Θέμα με ΒΙΑ κατά τη διάρκεια του Μαθήματος


Recommended Posts

Καλησπέρα σας και συγχαρητήρια για άλλη μια φορά για την ενημέρωση και το έργο που κάνετε σε αυτό το forum. Λοιπόν από που να αρχίσω και ελπίζω να κρατηθώ και να μην τους κακοχαρακτηρίσω....

Ο γιος μου πάει Α' Δημοτικού και μέχρι τώρα είχαμε κάποιες ιστορίες σχολικής βίας με αποκορύφωμα 2 παιδάκια σε ώρα διαλείμματος να τον χτυπάνε και ο ένας να του σπάει τα γυαλιά. Φυσικά την ίδια μέρα έδωσα το παρόν μου στο σχολείο και οι απαντήσεις που μου έδινε ο διευθυντής απλά με νευρίαζαν περισσότερο. Η απάντηση από το ΔΙΠΕ Ιωαννίνων ήταν :"...Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σε ποιο Σχολείο έγινε το συμβάν που περιγράφετε, προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες.

Σε τέτοιου τύπου περιστατικά επεμβαίνουν:

α) ο Διευθυντής του Σχολείου

β) ο αρμόδιος Σχολικός Σύμβουλος

γ) η υπεύθυνη για την καταπολέμηση της σχολικής βίας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ηπείρου.

Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να ενημερώσετε ο ίδιος το Διευθυντή Π.Ε. Ιωαννίνων...". Μετά από συζήτηση με την δασκάλα του μικρού δεν προχώρησα το θέμα γιατί θα είχε πρόβλημα η ίδια διότι είχε φύγει νωρίτερα από το χώρο του σχολείου. Παρόλο όμως που δεν απάντησα στο ΔΙΠΕ οι ίδιοι προσπάθησαν τηλεφωνώντας σε όλα τα σχολεία και βρήκαν το σχολείο του γιου μου στο οποίο έγινε το περιστατικό.Μπράβο για το ενδιαφέρον που έδειξαν και δε το άφησαν.Δεν έγιναν κυρώσεις και δεν ξέρω τι συζήτηση έγινε.Απλά ο διευθυντής μου είπε:Δεν χρειαζόταν να επικοινωνήσεις με το πρωτοβάθμια εκπαίδευση....

Μετά από λίγους μήνες διαμαρτυρίας ορισμένες φορές από τον γιο μου ότι τον πειράζουν και συνομιλίας με την δασκάλα για να λυθούν αυτά τα προβλήματα, σήμερα έγινε πάλι κάτι που έκανε το γιο μου να έρθει με τα κλάματα στο σπίτι.

Η μητέρα μου μπαίνοντας στην τάξη να πάρει τον μικρό 2 παιδάκια τον χτυπούσαν μπροστά στον δάσκαλο!Ο δάσκαλος απάντησε ότι τσακώνονται εδώ και ώρα! Αύριο πρόκειται να επισκεφτώ τον διευθυντή απαιτώντας να αλλάξει τμήμα ο γιος μου διότι όπως μου είπε η δασκάλα το τμήμα που πάει τώρα είναι προβληματικό και κανένας δάσκαλος δεν ήθελε να το αναλάβει (παιδιά με παράλληλη στήριξη κτλ).

Το θέμα μου:άμα ο διευθυντής αρνηθεί να αλλάξει τον γιο μου τμήμα, τι κάνουμε μετά;

 

ΥΣ: Έκανα προεπισκόπηση του μηνύματος και μάλλον έγραψα πολλά :-) .Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη άμα οι τόσες πολλές λεπτομέρειες σας κουράσουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


δ. Η αλλαγή περιβάλλοντος του μαθητή είναι μέτρο παιδαγωγικού ελέγχου

και μπορεί να γίνει με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, όταν

πρόκειται για αλλαγή τμήματος ή με τη συναίνεση του γονέα, όταν

πρόκειται για αλλαγή σχολείου

 

http://users.sch.gr/nicholevas/site/attachments/article/23/PD201_1998.pdf

 

Ελπίζω να βρείτε λύση.....η βία στα σχολεία μας είναι μάστιγα πλέον. Το να λέει η δασκάλα το τμήμα της "προβληματικό" δεν βοηθάει ιδιαίτερα, επίσης...

Link to comment
Share on other sites

Ναι κάτι διάβασα (έχεις "ανοίξει" ενδιαφέροντα θέματα btw). Ο γιος μου είναι αρκετά κοινωνικός που ίσως σαν πρώτο παιδί δεν είχε αδερφό να παίζει/βλέπει/παραδειγματίζεται και να θέλει συνέχεια να είναι με παιδιά που ίσως στην τελική να τον "πειράζουν". Λόγια του:άλλη μια μέρα στο σχολείο κοροϊδία ή κρύβομαι ορισμένες φορές να μην με βρει ο μεγαλύτερος αδερφός ενός συμμαθητή του- έχουμε σκεφτεί μέχρι παιδοψυχολόγο-.Έχει τον "κολλητό του" από το νηπιαγωγείο σε άλλο τμήμα και ίσως πιέσω την κατάσταση να τον πάει στο τμήμα του φίλου του και να μείνουν τα "παιδάκια" με την παράλληλη στήριξη ή τα "παιδάκια" που έχουν παραδεχτεί οι γονείς τους ότι δεν τους ακούνε στο "προβληματικό" τμήμα. Έχω κάποια θέματα που πρέπει να τα λύσω αύριο είτε με την βοήθεια του διευθυντή είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγω εχω αποροιες αλλα ειναι λιγο εκτως θεματος...

Μπορω?

 

1, Η δασκαλα ειχε φυγει νωριτερα στην μια περιπτωση. Ειχε ενημερωσει? Δηλαδη ηταν καποιος με τα παιδια? Η ηταν μονα τους? Αλλο να τα εχει κοιταει ο δασκαλος της διπλανης ταξης (παλι κατι μπορει να συμβει) και αλλο κανενας...

2, Στην δευτερη περιπτωση ο δασκαλος ειπε οτι τσακωνονταν ωρα. Την στιγμη που η φυσικη παρουσια του δεν ηταν αρκετη, ουτε το παιδια μην μαλωνετε. Μπορουσε να κανει κατι ή δεν του επιτρεπεται απο το συστημα να επεμβει?

Και τελος για την αλλαγη του τμηματος, τα παιδια ειναι στο ιδιο τμημα? πιστευεις οτι στο διαλειμμα δεν θα υπαρχουν καυγαδες?

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω αποροιες αλλα ειναι λιγο εκτως θεματος...

Μπορω?

 

1, Η δασκαλα ειχε φυγει νωριτερα στην μια περιπτωση. Ειχε ενημερωσει? Δηλαδη ηταν καποιος με τα παιδια? Η ηταν μονα τους? Αλλο να τα εχει κοιταει ο δασκαλος της διπλανης ταξης (παλι κατι μπορει να συμβει) και αλλο κανενας...

2, Στην δευτερη περιπτωση ο δασκαλος ειπε οτι τσακωνονταν ωρα. Την στιγμη που η φυσικη παρουσια του δεν ηταν αρκετη, ουτε το παιδια μην μαλωνετε. Μπορουσε να κανει κατι ή δεν του επιτρεπεται απο το συστημα να επεμβει?

Και τελος για την αλλαγη του τμηματος, τα παιδια ειναι στο ιδιο τμημα? πιστευεις οτι στο διαλειμμα δεν θα υπαρχουν καυγαδες?

 

1.Τα παιδιά ήταν μόνα τους μέσα στην τάξη και έτυχε να πάει ένας γονέας νωρίτερα να παραπονεθεί και είδε το σκηνικό.Μας ειδοποιήσει αμέσως και μάλιστα την επόμενη μέρα μας έλεγε ότι δεν μπορούσε να βγάλει από το μυαλό της αυτή την εικόνα. Όλα τα παιδιά ήταν μέσα στο χώρο του σχολείου και όχι στην αυλή γιατί έβρεχε άρα και οι 4 επιμελητές που τα "πρόσεχαν". Επίσης το τμήμα του γιου μου είναι ακριβώς απέναντι από το γραφείο του Διευθυντή.

2.Ναι ο δάσκαλος ήταν παρόν και η απάντηση του ήταν "μαλώνουν εδώ και ώρα και δεν με ακούνε". Το πρόβλημα μου είναι ότι συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά εντός της αίθουσας.

 

ΥΣ: #3 είδη-->ήδη :(

Link to comment
Share on other sites

Να μας πεις τα νέα σου!

 

Μετά από 2ώρη συζήτηση ο Διευθυντής μας εξήγησε ότι θα προσπαθήσουν με όλες τις παιδαγωγικούς μεθόδους να λύσουν το πρόβλημα μιλώντας ο ίδιος και η σχολική σύμβουλος στο τμήμα αυτό. Αυτά δεν ακούνε τους γονείς τους θα ακούσουν αυτόν?Κατά τύχη χτύπησε το τηλέφωνο και ενημερώθηκε ότι σε λίγες μέρες θα είναι στο σχολείο κοινωνική λειτουργός και παιδοψυχολόγος. Δεν δέχτηκε να τον αλλάξει τμήμα και μας είπε ότι θα προσπαθήσει να λυθεί το πρόβλημα.Επίσης μας γέμισε ιστορίες ότι φταίει και το οικογενειακό περιβάλλον κτλ (κάτι που δεν με νοιάζει). Δεν ξέρω όμως τι με κράτησε και δεν έστειλα τον δάσκαλο που ήταν παρόν στα επείγοντα λέγοντας την μία ότι μα και ο γιος ήταν ζωηρός και από την άλλη τον κρατούσα αγκαλιά για να ηρεμήσει. Το γεγονός είναι ότι ο Δάσκαλος δεν μπορούσε να επιβληθεί και να κρίνει την κατάσταση. I love αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μετά από 2ώρη συζήτηση ο Διευθυντής μας εξήγησε ότι θα προσπαθήσουν με όλες τις παιδαγωγικούς μεθόδους να λύσουν το πρόβλημα μιλώντας ο ίδιος και η σχολική σύμβουλος στο τμήμα αυτό. Αυτά δεν ακούνε τους γονείς τους θα ακούσουν αυτόν?Κατά τύχη χτύπησε το τηλέφωνο και ενημερώθηκε ότι σε λίγες μέρες θα είναι στο σχολείο κοινωνική λειτουργός και παιδοψυχολόγος. Δεν δέχτηκε να τον αλλάξει τμήμα και μας είπε ότι θα προσπαθήσει να λυθεί το πρόβλημα.Επίσης μας γέμισε ιστορίες ότι φταίει και το οικογενειακό περιβάλλον κτλ (κάτι που δεν με νοιάζει). Δεν ξέρω όμως τι με κράτησε και δεν έστειλα τον δάσκαλο που ήταν παρόν στα επείγοντα λέγοντας την μία ότι μα και ο γιος ήταν ζωηρός και από την άλλη τον κρατούσα αγκαλιά για να ηρεμήσει. Το γεγονός είναι ότι ο Δάσκαλος δεν μπορούσε να επιβληθεί και να κρίνει την κατάσταση. I love αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων.

 

Κοινή γραμμή πλεύσεως έχουν απ' ότι βλέπω. Το βάρος πέφτει πάντα στην οικογένεια, κατά κάποιο τρόπο. Πάλι καλά που θα έρθει σύμβουλος, σε εμάς δε δέχτηκαν ούτε αυτό. Ας ελπίσουμε ότι θα το διευθετήσουν....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά μένω άναυδη με τις συζητήσεις που γίνονται. Διαβάζω εκφράσεις που εκστομίζονται από εκπαιδευτικούς και επειδη βρισκομαι σε σχολικό χώρο με παρεμφερή ιδιότητα θεωρώ ότι θέτονται θέματα που χρήζουν καταγγελίας. Αν όντως ισχύουν τα πραγματα όπως τα λέτε μιλάμε για πλημμελή άσκηση καθηκόντων και έκθεση των παιδιών σε κίνδυνο. Καταρχήν τι σημαίνει προβληματικό τμήμα και προβληματικά παιδιά? απαράδεκτες εκφράσεις από στοματα εκπαιδευτικών ή γονέων. Και η κάθε οικογένεια μπορεί να είναι ότι να ειναι στο σχολείο όμως το κάθε παιδι πρέπει να αντιμετωπίζεται με σεβασμό και να ισχύουν τα δέοντα.

1. Τα παιδιά με παράλληλη στηριξη έχουν αξιολογηθεί και έχει τεκμηριωθεί ότι πρέπει να φοιτήσουν σε σχολείο τυπικής ανάπτυξης και όχι σε ειδικό αλλα να εχουν παράλληλη στηριξη. Αυτο σημαίνει ότι ο δάσκαλος παράλληλης στήριξης πληρώνεται για να είναι συνεχώς μαζί τους. Αν μένουν λεπτό μόνα τους αυτο σημαίνει ότι ο εξειδικευμένος εκπαιδευτικός εκθετει σε κίνδυνο τόσο αυτα τα ιδια όσο και τους συμμαθητες τους αν ειναι επιθετικα. Αρα αν κατι συμβει δεν ευθυνονται τα παιδια που ειναι η φυση της δυσκολιας τους τετοια αλλα αυτοι που ειναι υπευθυνοι να τα στηριζουν και δεν ασκουν το λειτουργημα τους.

2. Αναφέρεται οτι κανεις δάσκαλος δεν ηθελε να αναλαβει το τμημα. Μιλαμε για παιδια Α δημοτικου. Που τα ηξεραν απο πριν και ηξεραν ότι εχουν προβληματα πειθαρχιας. Το οτι υπαρχουν παιδια με παραλληλη στηριξη δε σημαινει οτι ειναι και επιθετικα. Επιπλεον ειναι απαραδεκτο δάσκαλος να επιλεγει τμηματα και παιδια όπως τον συμφερει και κατα το δοκουν

3.Ειναι δυνατον παιδια 6 ετων που ξεκινουν την Α δημοτικου και να μην μπορει να τους επιβληθει ουτε καν ο διευθυντης? Πιστεψτε με 20 χρόνια κάνω αυτη τη δουλεια και τα πρωτακια ειναι τα πιο τρομαγμενα παιδια του σχολειου οταν δουν να περναει ο διευθυντης. Ακομα και απο τις πιο δυσλειτουργικες οικογενειες ένα 6χρονο είναι παντα διστακτικο απεναντι σε καποιον που ο ρολος του και μονο δειχνει εξουσια.

4.Το να υποστηριζουν απο το σχολειο ότι ετυχε τα 2-3 παιδακια της παραλληλης να ειναι επιθετικα και άλλα 2-3 εξισου δεν εχουν ιερο και οσιο και αναφερονται σε 6 χρονα μου κανει ανεπαρκεια , μεταθεση ευθυνών, ελλιπη επιβλεψη και επιτηρηση, παιδαγωγική ασχετοσυνη και επικινδυνη συμπεριφορα εκ μερους των εκπαιδευτικών.

Για εμενα πρεπει άμεσα:

1. Οι εκπαιδευτικοι της παραλληλης στηριξης να αναλαβουν την πληρη εποπτεια των μαθητων τους και να τα επιβλεπουν ανα πασα στιγμη.

2. Τα παιδια να εχουν συνεχη επιτηρηση απο εκπαιδευτικο και να μην υπαρχει λεπτο που να μενουν μονα τους. Να αντιληφθουν οτι το σχολειο έχει προγραμμα, ορια, δομη και κανονες.

3. Να μπει δομημενο συστημα συνεπειων (θετικων και αρνητικων) και προγραμμα επιβραβευσης θετικης συμπεριφοράς.

4. Να καλεσουν διευθυντης και συλλογος διδασκοντων τους γονεις των παιδιων που ξεφευγουν και να δωσουν σαφεις οδηγιες σχετικα με το τι επιτρεπεται και το τι οχι στο σχολειο. Και οταν ερθουν οι ειδικοι (πολυ καλη κινηση !!!!!) να μιλησουν ξεχωριστα σε ολους τους εμπλεκομενους (παιδια, εκπαιδευτικους, γονεις) και μετα σε ολους μαζι.

5. Τελος, μην δεχεστε ποτε τη δικαιολογια απο τους εκπαιδευτικους του τυπου δεν ημουν εκει, δεν μας ακουνε τα παιδια, φταινε οι οικογενειες , ειναι ζωηρα κ.λ.π.

Η μεταθεση ευθυνων ειναι ντροπη για εναν εκπαιδευτικο.

Μπορει να φταινε ολα αυτα απο τον εκπαιδευτικο όμως περιμενεις να ακουσεις πως προσπαθει να το αντιμετωπισει. Τι εκανε γι'αυτο, πως το διαχειριστηκε?

Σιγουρα το μαγικο ραβδι της ηρεμιας που θα καθηλωσει τα παιδια σε μια καρεκλα για 6 ωρες δεν υπαρχει. Οφειλεις ομως ως εκπαιδευτικος που ασκει λειτουργημα να το παλευεις καθε μερα. Να χρησιμοποιησεις ολα τα οπλα που σου δινει η επιστημη σου. Υπαρχουν παιδαγωγικες μεθοδοι επιβολης πειθαρχιας και κλιματος σεβασμου μεσα στην ταξη. Πρεπει να τις δοκιμασεις ολες για να βρεις ποια δουλευειε καλυτερα σε καθε παιδι, να διαβαζεις, να ενημερωνεσαι, να ζητας βοηθεια απο τους ειδικους , να συνεργαζεσαι με τους εκπαιδευτικους και τους γονεις και πανω απ'ολα να χτιζεις σχεση σεβασμου με το μαθητη σου . Χωρις σχεση δεν υπαρχει ουτε επικοινωνια ουτε συνεργασια. Ειναι τυχαιο που καποιοι εκπαιδευτικοι σε οποιο τμημα και να μπουν επικρατει ηρεμια και σεβασμος και άλλοι τα κανουν μπαχαλο απο τα πεντε πρωτα λεπτα της παρουσιας τους σε καθε ταξη.

Αυτο ομως που κυριως πρεπει να εχετε υποψη σας ειναι οτι ποτε δεν πρεπει να μενουν παιδια ανεπιτηρητα. Αν παιδι μεινει μονο του και του συμβει τιποτα υπαρχουν τεραστιες ευθυνες. Γι'αυτο απαγορευεται να βγαζουν και παιδια εκτος ταξης. Δεν ειναι μονο απαραδεκτο παιδαγωγικα αλλα και επικινδυνο. Ακομα και τουαλετα αν θελουν τα στελνεις παντα ενα-ενα και με ανοιχτη την πορτα εχοντας το νου σου και ακουγοντας μην τυχον σου πεσουν απο καμια σκαλα ή αρχισουν να περιφερονται.

Και να γνωριζετε οτι οταν δεν βγαινουν αυλη γιατι βρεχει επιτηρηση μεσα στην ταξη κανει ο εκπαιδευτικός που ηταν στην ταξη εκεινη την ωρα και οι ειδικοτητες ή δασκαλοι που ειχαν κενο επιτηρουν σκαλες και διαδρομους.

Οταν λοιπον σας λενε οτι φταινε τα προβληματικα παιδια εσεις να λετε οτι φταινε οι προβληματικοι εκπαιδευτικοι που ειναι άσχετοι, αδιαφοροι, αμελεις και με άγνοια κινδυνου.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 2ώρη συζήτηση ο Διευθυντής μας εξήγησε ότι θα προσπαθήσουν με όλες τις παιδαγωγικούς μεθόδους να λύσουν το πρόβλημα μιλώντας ο ίδιος και η σχολική σύμβουλος στο τμήμα αυτό. Αυτά δεν ακούνε τους γονείς τους θα ακούσουν αυτόν?Κατά τύχη χτύπησε το τηλέφωνο και ενημερώθηκε ότι σε λίγες μέρες θα είναι στο σχολείο κοινωνική λειτουργός και παιδοψυχολόγος. Δεν δέχτηκε να τον αλλάξει τμήμα και μας είπε ότι θα προσπαθήσει να λυθεί το πρόβλημα.Επίσης μας γέμισε ιστορίες ότι φταίει και το οικογενειακό περιβάλλον κτλ (κάτι που δεν με νοιάζει). Δεν ξέρω όμως τι με κράτησε και δεν έστειλα τον δάσκαλο που ήταν παρόν στα επείγοντα λέγοντας την μία ότι μα και ο γιος ήταν ζωηρός και από την άλλη τον κρατούσα αγκαλιά για να ηρεμήσει. Το γεγονός είναι ότι ο Δάσκαλος δεν μπορούσε να επιβληθεί και να κρίνει την κατάσταση. I love αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων.

 

Μία απλή ερώτηση. Το βλέπεις πιθανό, αν αυτό το εξάχρονο που "δεν ακούει" δημιουργούσε σκηνικό να μην μαζευόταν πάραυτα ενώ θα ήσουν εσύ παρούσα, ή κάποια άλλη μαμά άλλου παιδιού, ή οποιοσδήποτε άλλος ενήλικας που απλά είχε τη διάθεση να παρέμβει, σε μια παραλία για παράδειγμα ή σε ένα πάρκο και γενικά σε οποιονδήποτε χώρο εκτός σχολείου; Ο ρόλος του ενήλικα είναι υπερβολικά χαλαρός, σε κάποια σχολεία, όταν μιλάμε για σχολικό περιβάλλον ΜΟΝΟ. Και να έχουν στο τσεπάκι γενικεύσεις για οικογένειες και να χαρακτηρίζουν παιδιά.

 

Αιφνιδιάστηκα λιγο με την απάντηση της kel γιατί αυτό που περιγράφει να περίμενε κανείς να εφαρμόζεται πάντα, αλλά όταν δεν εφαρμόζεται, η στάση των εκπαιδευτικών είναι αμυντική και σίγουρα δεν είναι εύκολο να μαζευτούν πολλοί γονείς που να πουν το παρακάτω.

 

"Οταν λοιπον σας λενε οτι φταινε τα προβληματικα παιδια εσεις να λετε οτι φταινε οι προβληματικοι εκπαιδευτικοι που ειναι άσχετοι, αδιαφοροι, αμελεις και με άγνοια κινδυνου. "

 

Αν το πει ένας γονιός, είναι ζήτημα χρόνου να μπει στην κατηγορία της παράξενης οικογένειας, που δεν ενσωματώνεται στο σύστημα γενικά. Αν το σύστημα είναι έτσι χαλαρό...

Link to comment
Share on other sites

Είναι ακριβώς όπως τα λέει η Αθηνά, αν και θα έπρεπε να είναι όπως τα λέει η kel.

1. τα παιδιά παράλληλης στήριξης κάνουν κάποια μαθήματα με τον ειδικό δάσκαλο, και έχουμε δει και σε κανα δυο διαλείμματα ο δάσκαλος να περιφέρεται κάπου κοντά να τα επιτηρεί - τις υπόλοιπες φορές άφαντος!

2. τα τμήματα τα επιλέγουν μια χαρά και μας λένε και τους λόγους!

3. πολλά εξάχρονα το διευθυντή τον έχουν "γραμμένο" γιατί ξέρουν οτι αν γίνει κάτι ο μπαμπάς τους την άλλη μέρα θα πάει να κάνει φασαρία, ναι, ναι, υπάρχουν και αυτά στα σχολεία μας!

4. συνεχή επιτήρηση δεν έχουν, τα πιο πολλά περιστατικά ξεκινάνε απ την αυλή και συνεχίζονται και μέσα και οι δάσκαλοι πάντα "δεν είδαν, δεν ήταν εκεί, δεν άκουσαν, μια στιγμή γύρισαν την πλάτη και έγινε ότι έγινε" - να το δεχτώ, άνθρωποι είναι, αλλά ΟΚ, αυξήστε την επιτήρηση!

5. τη δικαιολογία αναγκαζόμαστε να την καταπίνουμε αμάσητη, γιατί δε θέλουμε να πάμε να προσβάλλουμε τους εκπαιδευτικούς, πάμε να δώσουμε χείρα βοηθείας, οπότε δε μπορούμε να τους πούμε ελλιπείς....εδώ ρωτάμε πως πάνε τα παιδιά μας και αν ρωτήσουμε λίγο πιο συχνά επειδή υπήρξε κάποιο περιστατικό, μας κοιτάνε περίεργα.....ενοχλούμε γαρ!

Kel, δεν ξέρω ποια σχολεία περιγράφεις, θα ήθελα πολύ να ήταν έτσι πραγματικά....τα παιδιά κυριολεκτικά κάνουμε το σταυρό μας και τα στέλνουμε.....προχτές μιλούσα με ένα δάσκαλό μας μεγαλύτερης τάξης που μένει κοντά μου, και μου λέει "ζωηρά θέλουμε να είναι, μόνο στο κεφάλι να μη χτυπάνε, τα ήσυχα και τα άβουλα να σε φοβίζουν".....σεβαστό, αλλά μην τρέχουμε και στα νοσοκομεία....

Και από προσωπική πείρα, θα σας πω το εξής.....είχα κι εγώ θέμα και το είχα αναρτήσει δεν ξέρω αν το είδατε.....πήγα στη δασκάλα μας, μίλησα, με έστειλε στον διευθυντή, μίλησα, ήρθαν κι άλλες μαμάδες, ενημέρωσα το σύλλογο γονέων (ο οποίος μόνο όταν πουλάει λαχνούς μας έχει ανάγκη) κάναμε και συμβούλιο.......δεν παραδέχονται τίποτα......μα τίποτα......όλα καλά λένε, και να τα συμβουλεύουμε στο σπίτι.......

Και εντελώς φιλικά, μη σκαλίζετε τέτοιες υποθέσεις μεμονωμένα, σας το λέω με πάσα ειλικρίνεια....ένα κλικ είναι να σας ταμπελοποιήσουν κι εσάς τις ίδιες και την οικογένειά σας όπως λέει η Αθηνά. Λυπηρό αλλά έτσι είναι. Κάθε τί που θέλετε να κάνετε, ομαδικά!

Link to comment
Share on other sites

Είναι ακριβώς όπως τα λέει η Αθηνά, αν και θα έπρεπε να είναι όπως τα λέει η kel.

1. τα παιδιά παράλληλης στήριξης κάνουν κάποια μαθήματα με τον ειδικό δάσκαλο, και έχουμε δει και σε κανα δυο διαλείμματα ο δάσκαλος να περιφέρεται κάπου κοντά να τα επιτηρεί - τις υπόλοιπες φορές άφαντος!

2. τα τμήματα τα επιλέγουν μια χαρά και μας λένε και τους λόγους!

3. πολλά εξάχρονα το διευθυντή τον έχουν "γραμμένο" γιατί ξέρουν οτι αν γίνει κάτι ο μπαμπάς τους την άλλη μέρα θα πάει να κάνει φασαρία, ναι, ναι, υπάρχουν και αυτά στα σχολεία μας!

4. συνεχή επιτήρηση δεν έχουν, τα πιο πολλά περιστατικά ξεκινάνε απ την αυλή και συνεχίζονται και μέσα και οι δάσκαλοι πάντα "δεν είδαν, δεν ήταν εκεί, δεν άκουσαν, μια στιγμή γύρισαν την πλάτη και έγινε ότι έγινε" - να το δεχτώ, άνθρωποι είναι, αλλά ΟΚ, αυξήστε την επιτήρηση!

5. τη δικαιολογία αναγκαζόμαστε να την καταπίνουμε αμάσητη, γιατί δε θέλουμε να πάμε να προσβάλλουμε τους εκπαιδευτικούς, πάμε να δώσουμε χείρα βοηθείας, οπότε δε μπορούμε να τους πούμε ελλιπείς....εδώ ρωτάμε πως πάνε τα παιδιά μας και αν ρωτήσουμε λίγο πιο συχνά επειδή υπήρξε κάποιο περιστατικό, μας κοιτάνε περίεργα.....ενοχλούμε γαρ!

Kel, δεν ξέρω ποια σχολεία περιγράφεις, θα ήθελα πολύ να ήταν έτσι πραγματικά....τα παιδιά κυριολεκτικά κάνουμε το σταυρό μας και τα στέλνουμε.....προχτές μιλούσα με ένα δάσκαλό μας μεγαλύτερης τάξης που μένει κοντά μου, και μου λέει "ζωηρά θέλουμε να είναι, μόνο στο κεφάλι να μη χτυπάνε, τα ήσυχα και τα άβουλα να σε φοβίζουν".....σεβαστό, αλλά μην τρέχουμε και στα νοσοκομεία....

Και από προσωπική πείρα, θα σας πω το εξής.....είχα κι εγώ θέμα και το είχα αναρτήσει δεν ξέρω αν το είδατε.....πήγα στη δασκάλα μας, μίλησα, με έστειλε στον διευθυντή, μίλησα, ήρθαν κι άλλες μαμάδες, ενημέρωσα το σύλλογο γονέων (ο οποίος μόνο όταν πουλάει λαχνούς μας έχει ανάγκη) κάναμε και συμβούλιο.......δεν παραδέχονται τίποτα......μα τίποτα......όλα καλά λένε, και να τα συμβουλεύουμε στο σπίτι.......

Και εντελώς φιλικά, μη σκαλίζετε τέτοιες υποθέσεις μεμονωμένα, σας το λέω με πάσα ειλικρίνεια....ένα κλικ είναι να σας ταμπελοποιήσουν κι εσάς τις ίδιες και την οικογένειά σας όπως λέει η Αθηνά. Λυπηρό αλλά έτσι είναι. Κάθε τί που θέλετε να κάνετε, ομαδικά!

 

 

Λυπαμαι πραγματικα που τα αυτονοητα θεωρουνται ουτοπικα. Υπαρχει νομοθεσια που πρεπει να τηρειται. Αν στελνατε τα παιδια σας σε ιδιωτικο θα απαιτουσατε να ειναι τα παιδια σας ασφαλη στο σχολειο. Τωρα που πληρωνετε τους φορους σας και μεσω αυτων τους εκπαιδευτικους λειτουργους γιατι δε ζητατε τα δικαιωματα των παιδιων σας και τα δικα σας?

και οπως λετε οσο πιο οργανωμενα τοσο το καλυτερο. Και χρησιμοποιηστε τους συλλογους γονεων. Δεν ειναι μονο για εκδηλωσεις αλλα και για συντονισμενες ενεργειες για βελτιωση των συνθηκων στο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Λυπαμαι πραγματικα που τα αυτονοητα θεωρουνται ουτοπικα. Υπαρχει νομοθεσια που πρεπει να τηρειται. Αν στελνατε τα παιδια σας σε ιδιωτικο θα απαιτουσατε να ειναι τα παιδια σας ασφαλη στο σχολειο. Τωρα που πληρωνετε τους φορους σας και μεσω αυτων τους εκπαιδευτικους λειτουργους γιατι δε ζητατε τα δικαιωματα των παιδιων σας και τα δικα σας?

και οπως λετε οσο πιο οργανωμενα τοσο το καλυτερο. Και χρησιμοποιηστε τους συλλογους γονεων. Δεν ειναι μονο για εκδηλωσεις αλλα και για συντονισμενες ενεργειες για βελτιωση των συνθηκων στο σχολειο.

 

Σύγκριση μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων δεν κάνω.....απέχουν έτη φωτός οι συμπεριφορές. Δεδομένο. Απο κεί και πέρα, το τι κάνουν και το τι θα' πρεπε να κάνουν είναι τελικά στην διακριτική τους ευχέρεια. Δοκίμασε να πας στο σχολείο και να ξεστομίσεις τη λέξη "δικαιώματα" και "ελλιπείς" και έλα να ξαναμιλήσουμε. Δε σου το λέω με κακία, μα με αγανάκτηση. Εδώ με ευγένεια λες "μήπως θα μπορούσαμε να είχαμε λίγη παραπάνω επιτήρηση στην αυλή, μήπως θα ήταν μια λύση..." και σε κοιτάνε σαν ούφο που έχεις το θράσος να τους υποδείξεις τη δουλειά τους.

Όσο για τους συλλόγους γονέων, θα επιμείνω, πάρτυ, λαχνοί, συνδρομή και γεια σας.....

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

AthinaP την πρώτη μέρα στο σχολείο ο Διευθυντής "έβγαλε" ένα ωραίο λόγο και κράτησα τα λόγια του:..είμαστε υπεύθυνοι τόσο για την σωματική όσο και για την ψυχική υγεία του παιδιού σας... Άρα δεν δικαιολογώ κανένα ίχνος χαλαρότητας στις ώρες που ο δάσκαλος/α πρέπει να επιτηρήσει/εκπαιδεύσει/ συμμορφώσει τους μαθητές. Την επόμενη φορά που θα γίνει κάτι το ελάχιστο που θα κάνω είναι επώνυμη καταγγελία για bulling και εύχομαι να μην έχουμε κανένα τραυματισμό γιατί θα πάμε σε μηνύσεις μετά.

Η συμπεριφορά των δασκάλων φυσικά είναι αμυντική διότι απλά έχουν άδικο. Καλή σας μέρα :D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, τελικά LA Latina είχες δίκιο...προσπαθώντας να καταλάβω τι συμβαίνει στο σχολείο στο τέλος έβαλαν ταμπέλα. Χτες σε μία φιλική επίσκεψη μιας μητέρας ανάφερε στην γυναίκα μου ότι πριν λίγες μέρες ήταν μπροστά σε μία συζήτηση όπου η γυναίκα που έχει το κυλικείο "έθαβε" / κακοχαρακτήριζε τον γιο μου σε μία καφετέρια και άλλα περιστατικά που γίνονται στο σχολείο . Είναι κρίμα που ασχολούνται με 6χρονα παιδάκια. Απλά τους λυπάμαι και ένα μπράβο στην κυρία του κυλικείου και στην μητέρα που συμφωνούσε -συμπλήρωνε- (τυχαίνει εκπαιδευτικός Γυμνασίου) για τους χαρακτηρισμούς προς τρίτους (παιδιά). Πρέπει να μην μιλάς? 2 φορές έχω πάει στο σχολείο για παράπονα προς τους δασκάλους για περιστατικά που έχουν γίνει μέσα σε αίθουσα διδασκαλίας.Ούτε ασχολούμαι ούτε με γνωρίζουν (τους γονείς μου ναι) ούτε με νοιάζει τι γίνεται έξω από την οικογένεια μου. Προσπαθώ να κρατήσω την γυναίκα μου να μην πάει να την ξεμαλλιάσει. Δεν πρόκειται να πέσω στο επίπεδο τους και σκέφτομαι να κινηθώ νομικά για συκοφάντηση. Θα μου πείτε αυτά συμβαίνουν αλλά δυστυχώς ποτέ δεν έχω συκοφαντήσει ή πήρα μέρος σε "θάψιμο" 6χρονων παιδιών. Απλά κρίμα.

 

 

PS: Το κυλικείο είναι αυτόνομη μονάδα μέσα στο σχολείο?

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας, τελικά LA Latina είχες δίκιο...προσπαθώντας να καταλάβω τι συμβαίνει στο σχολείο στο τέλος έβαλαν ταμπέλα. Χτες σε μία φιλική επίσκεψη μιας μητέρας ανάφερε στην γυναίκα μου ότι πριν λίγες μέρες ήταν μπροστά σε μία συζήτηση όπου η γυναίκα που έχει το κυλικείο "έθαβε" / κακοχαρακτήριζε τον γιο μου σε μία καφετέρια και άλλα περιστατικά που γίνονται στο σχολείο . Είναι κρίμα που ασχολούνται με 6χρονα παιδάκια. Απλά τους λυπάμαι και ένα μπράβο στην κυρία του κυλικείου και στην μητέρα που συμφωνούσε -συμπλήρωνε- (τυχαίνει εκπαιδευτικός Γυμνασίου) για τους χαρακτηρισμούς προς τρίτους (παιδιά). Πρέπει να μην μιλάς? 2 φορές έχω πάει στο σχολείο για παράπονα προς τους δασκάλους για περιστατικά που έχουν γίνει μέσα σε αίθουσα διδασκαλίας.Ούτε ασχολούμαι ούτε με γνωρίζουν (τους γονείς μου ναι) ούτε με νοιάζει τι γίνεται έξω από την οικογένεια μου. Προσπαθώ να κρατήσω την γυναίκα μου να μην πάει να την ξεμαλλιάσει. Δεν πρόκειται να πέσω στο επίπεδο τους και σκέφτομαι να κινηθώ νομικά για συκοφάντηση. Θα μου πείτε αυτά συμβαίνουν αλλά δυστυχώς ποτέ δεν έχω συκοφαντήσει ή πήρα μέρος σε "θάψιμο" 6χρονων παιδιών. Απλά κρίμα.

 

 

PS: Το κυλικείο είναι αυτόνομη μονάδα μέσα στο σχολείο?

 

Δυστυχώς φίλε μου έτσι ακριβώς είναι.......τους ενοχλήσαμε βλέπεις τους κυρίους! Αν δεις στο θέμα μου, εμένα δε με δέχτηκε καν για ακρόαση ο διευθυντής χτες! Και να πω οτι ενοχλώ συνέχεια? Εκτός από όταν μας φωνάζει η δασκάλα, δυο - τρεις φορές έχω πάει και τη μια με προτροπή του ίδιου. Για μένα μην το συνεχίζεις. Δε θα μπορείς να αποδείξεις τίποτα και θα τους κάνεις και πιο αμυντικούς απέναντί σου. Και ξέρεις ποια είναι η καλύτερη άμυνα......

Link to comment
Share on other sites

Καλά έχω μείνει άφωνη, άναυδη και όλα τα στερητικά α μαζί... Σε αυτό το επίπεδο έχουμε φτάσει, να μη μιλάνε οι γονείς, να μην απαιτούν την ασφάλεια του παιδιού στο σχολείο για να μην τεμπελοποιηθεί η οικογένεια;;; Μήπως και να σταματήσει το παιδί από το σχολείο για να μην ταμπελοποιηθεί;;; Λοιπόν, αν δεν βρίσκετε άκρη με το διευθυντή και τη δασκάλα, εγγράφως έκθεση της κατάστασης στη δευτεροβάθμια. Κάποιοι πρέπει να σπάσουν αυγά για να γίνει ομελέτα! Άκου λέει έλειπε από τη θέση της η δασκάλα και να μην την εκθέσετε! Αυτό από μόνο του συνιστά θράσσος! Τα πράγματα πρέπει να είναι όπως ακριβώς τα περιέγραψε η kel. Όποιος είναι τόσο άχρηστος εκπαιδευτικός να πάει σπίτι του! Άκου λέει τσακώνονταν μπροστά του εδώ και ώρα!!! Και μόνο οι ατάκες που ακούω από του εκπαιδευτικούς με κάνουν να μου σηκώνονται τα μαλλιά όρθια! Και για να έχω καλό ρώτημα, άλλοι γονείς δεν έχουν πρόβλημα, μόνο το δικό σας παιδί έχουν στοχοποιήσει ή το θέμα είναι μόνο με το συγκεκριμένο τμήμα; Πάντως εγώ θα το έφτανα μέχρι εκεί που δεν πάει! Από κάπου θα βρείτε στήριξη απλά στο σχολείο δε θέλουν να μαθευτούν τα χάλια τους παραέξω. Δηλαδή συγχύστηκα πρωί πρωί!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι είναι απλό... Είπα ότι αν δεν μπορείς να βρεις άκρη με τους συγκεκριμένους δασκάλους, πρέπει να πας πιο ψηλά το θέμα, κάπου θα βρεθούν αυτιά να σε ακούσουν στο τέλος! Αντιθέτως καταλαβαίνω πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση γι΄αυτό ρωτάω τί λένε οι άλλοι γονείς! Το να συμβεί κανένα περιστατικό και να τραυματιστεί κανένα παιδί σοβαρά να δεις πόσο δύσκολο είναι! Και καλά ο σωματικός τραυματισμός, για τον ψυχικό δεν ενδιαφέρεται κανείς;;;;

Δηλαδή τί λένε οι άλλοι γονείς, ε, παιδιά είναι άστα να σκοτωθούνε;;;

Και πόσο ανεπαρκείς πρέπει να είναι αυτοί οι εκπαιδευτικοί για να μην μπορούν να επιβληθούν σε εξάχρονα;;;

Link to comment
Share on other sites

Ξεχωρίστε κάποια πράγματα στο μυαλό σας.

 

Όταν συμβαίνει κάτι (οτιδήποτε) στο σχολείο, λογικό είναι οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί να το συζητάνε μεταξύ τους και να έχουν γνώμη και άποψη (ενδεχομένως όχι θετική για το δικό μας παιδί). Αυτό δεν λέγεται ταμπελοποίηση αλλά κουτσουμπολιό. Είναι φυσιολογικό επακόλουθο, συνέβαινε πάντα και θα συμβαίνει πάντα. Ούτε να το σταματήσετε μπορείτε, ούτε θα πρέπει να σας απασχολεί.

 

Όταν τίθεται θέμα βίας, ειδικά σωματικής βίας, η προτεραιότητά μας ως γονείς πρέπει να είναι να προστατεύσουμε το παιδί μας. Ο νόμος μας δίνει κάποια δικαιώματα και καλό είναι να κάνουμε χρήση τους. Προφανώς υπάρχουν άνθρωποι εκτός του άμεσου σχολικού περιβάλλοντος που μπορούν να παρέμβουν και να βοηθήσουν - αλλά για να το κάνουν πρέπει να έχουν στοιχεία στα χέρια τους. Τα στοιχεία αυτά είναι οι έγγραφες καταγγελίες των γονιών. Αντί λοιπόν να αναλώνεστε σε συζητήσεις, κάντε χρήση των δικαιωμάτων που σας δίνει ο νόμος και ζητήστε βοήθεια άνωθεν. Αυτό βεβαίως θα δυσκολέψει τη ζωή του διευθυντή και των δασκάλων και πιθανόν να σας φέρονται ψυχρά στο μέλλον, αλλά αν το παιδί σας χτυπήσει κατά τη διάρκεια ενός βίαιου τσακωμού και καταλήξει στο νοσοκομείο, σίγουρα δεν θα σας παρηγορήσει το θερμό ενδιαφέρον της δασκάλας.

 

Εννοείται, από ευγένεια και μόνο, ότι δεν κάνουμε καταγγελία με το καλημέρα σας. Όταν όμως έχουμε δώσει και στη δασκάλα και στο διευθυντή την ευκαιρία να βρουν λύση οι ίδιοι, αλλά αδυνατούν ή αδιαφορούν, έχουμε υποχρέωση (απέναντι στο παιδί μας) να απευθυνθούμε στους ανωτέρους τους.

 

Γενικά υποστηρίζω τη θέση των δασκάλων και έχω επανειλημμένα τσακωθεί στο φόρουμ με ένθερμες μαμάδες που θέλουν να πιάσουν από το τσουλούφι τη δασκάλα επειδή στεναχώρησε το αγγελούδι τους στην τάξη, αλλά εδώ μιλάμε για εντελώς άλλο πράγμα. Όταν κρίνεται η σωματική ακεραιότητα του παιδιού σου, δεν μπορείς να σκέφτεται "καλύτερα να μην κάνω φασαρία γιατί θα με κουτσομπολέψουν"...

Link to comment
Share on other sites

Αντί λοιπόν να αναλώνεστε σε συζητήσεις, κάντε χρήση των δικαιωμάτων που σας δίνει ο νόμος.

 

Όταν κρίνεται η σωματική ακεραιότητα του παιδιού σου, δεν μπορείς να σκέφτεται "καλύτερα να μην κάνω φασαρία γιατί θα με κουτσομπολέψουν"...

 

Φίλη μαιμουδίτσα, δεν είναι πάντα τόσο απλά όσο φαίνονται τα πράγματα. Δεν το λέμε για πλάκα. Ούτε αυτό που μας νοιάζει είναι το κουτσομπολιό. Εμένα τουλάχιστον όχι. Αλλά το να τους χωθείς έχει πολλά επακόλουθα που εύχομαι να μην τα μάθεις ποτέ σου!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...