Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Σχολικό βοήθημα μαθηματικών α' δημοτικού


Recommended Posts

Ψάχνω ένα βιβλία με μαθηματικά προβλήματα επιπέδου α' δημοτικού. Έχω βρει πολλά πολλά βοηθήματα που ακολουθούν τη σειρά του βιβλίου, αλλά δεν θέλω κάτι τέτοιο, γιατί αυτά καταναλώνουν σελίδες σε θέματα που τα έχει κατακτήσει το παιδί (πάνω- κατώ, μπρος - πίσω, μοτίβα, στοιχεία γεωμετρίας κλπ) και μόνο λίγες σελίδες σε αυτό που θέλω. Θέλω κάτι στοχευμένο στην αριθμητική, δηλαδή πράξεις και προβλήματα, κυρίως προβλήματα. Οι δάσκαλοι που ρώτησα, μου πρότειναν τα κλασικά βοηθήματα που σας αναφέρω παραπάνω. Μήπως έχετε κάτι στο νου? Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ψάχνω ένα βιβλία με μαθηματικά προβλήματα επιπέδου α' δημοτικού. Έχω βρει πολλά πολλά βοηθήματα που ακολουθούν τη σειρά του βιβλίου, αλλά δεν θέλω κάτι τέτοιο, γιατί αυτά καταναλώνουν σελίδες σε θέματα που τα έχει κατακτήσει το παιδί (πάνω- κατώ, μπρος - πίσω, μοτίβα, στοιχεία γεωμετρίας κλπ) και μόνο λίγες σελίδες σε αυτό που θέλω. Θέλω κάτι στοχευμένο στην αριθμητική, δηλαδή πράξεις και προβλήματα, κυρίως προβλήματα. Οι δάσκαλοι που ρώτησα, μου πρότειναν τα κλασικά βοηθήματα που σας αναφέρω παραπάνω. Μήπως έχετε κάτι στο νου? Ευχαριστώ πολύ.

 

Yπάρχουν κάποια νομίζω του Σαβάλλα που είναι μόνο "Προβλήματα Αριθμητικής". Αυτά τα παίρνουμε εμείς κάθε χρόνο σαν έξτρα εξάσκηση και ακόνισμα του μυαλού του. Δεν έχουν σχέση με το βιβλίο καθευατό, απλά είναι στην ύλη της τάξης. Είναι ωραία γιατί δυσκολεύεται να βρει κάποια και ακονίζει πολύ το μυαλό του.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν βοηθήματα μόνο με προβλήματα. Είχα αγοράσει ένα τέτοιο για την κόρη μου στην α΄ δημοτικού αλλά αυτή τη στιγμή είμαι στη δουλεία και δεν μπορώ να κοιτάξω για τον τίτλο. Αν πας σε κάποιο μεγάλο βιβλιοπωλείο σίγουρα θα βρεις αρκετά. Μια άλλη λύση που έχω να σου προτείνω είναι να μπεις στο e-selides.gr και να κατεβάσεις όσες και όποιες ασκήσεις εσύ επιθυμείς. Από εκεί εγώ φτιάχνω ένα βοήθημα για την γλώσσα και ένα για τα μαθηματικά κάθε χρόνο για την κόρη μου μόνο με ασκήσεις και μόνο αυτές που θέλω εγώ. Χρειάζεται λίγο χρόνο παραπάνω αλλά είναι ανέξοδο και πολύ πολύ πιο εύχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ευχαριστώ πολύ για τις οδηγίες, τις ακολούθησα ΚΑΙ τις δύο.

Εκτύπωσα τις σελίδες που βρήκα ενδιαφέρουσες, τις οποίες κάνουμε και έψαξα και το βιβλίο του Σαββάλα, αλλά είχε τελειώσει, οπότε το παρήγγειλα. Βρήκα επίσης ένα άλλο, εκδ. Καμπανά, το οποίο λέγεται 'μαθαίνω να λύνω προβλήματα αριθμητικής. Είναι για κάθε τάξη χωριστά. Αυτό που είναι για την α' δημοτικού έχει πολλά προβλήματα, ομαδοποιημένα με οδηγίες για το πώς πρέπει να σκεφτεί το παιδί. Θα το ξεκινήσουμε σήμερα.

 

Μη με πάρετε για τρελή, αλλά επειδή το παιδί 'μελετά' στο σχολείο, έχουμε χρόνο στο σπίτι και δεν θέλω να του κάνω τα μαθήματα του σχολείου, ούτε φυσικά το παρακάτω. Οπότε ένα μισαωράκι κάθε απόγευμα είναι υπεραρκετό για να δουλέψει σε 5-6 προβλήματα και ταυτόχρονα εξασκεί και την ανάγνωση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Εγω παλι θεωρω υπεραρκετα αυτα που κανουν στο σχολειο.. αυτα που μας ερχονται για το σπιτι ειναι απειροελαχιστα (δεν τον αφηνω για μελετη στο σχολειο γυρναει νωρις) αλλα αμα δεν τα ειχαμε κ αυτα θα ημουν ακομα πιο χαρουμενη.. θελω να εχει οσο το δυνατον περισσοτερο χρονο για παιχνιδι κ για οτι τον ευχαριστει.. εχει πολλα χρονια μπροστα του να διαβασει..

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι νομίζω ότι το να μελετά ένα παιδί και 30 λεπτά κάθε απόγευμα στο σπίτι, το βοηθάει να εντάξει τη μελέτη στην καθημερινότητά του, ειδικά εάν αυτή γίνεται μέσα από διασκεδαστικό τρόπο και με ύλη που ήδη την ξέρει. Νομίζω επίσης ότι το να διακρίνουμε τις δραστηριότητες του παιδιού ανάμεσα σε αυτές που το ευχαριστούν (παιχνίδι) και δεν το ευχαριστούν (διάβασμα) είναι λάθος. Το παιδί μπορεί να ευχαριστηθεί λύνοντας προβλήματα ή διαβάζοντας ένα βιβλίο. Άλλωστε το τι είναι 'παιχνίδι' είναι σχετικό. Νομίζω τέλος ότι δεν πρέπει να υποτιμούμε την α' δημοτικού αλλά να βοηθήσουμε το παιδί μας να αντιληφθεί ότι μπαίνει πλέον στη λογική του μαθητή, χωρίς να παραγνωρίζουμε την ανάγκη του για παιχνίδι, η οποία θα συνεχιστεί και για τα επόμενα χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ο δικός μου γυρίζει καθημερινά στις 17:30-17:45 και είναι στο πόδι από τις 06:45 το πρωί, κλείνει δηλαδή 12ωρο! Κάνει τη μελέτη καθημερινά στο σχολείο + αθλήματα/δραστηριότητες.

Όταν γυρίζει κάνουμε μια επανάληψη στην ανάγνωση και την ορθογραφία (ελληνικά και αγγλικά) και στα μαθηματικά κάποιες ασκήσεις ενδεικτικά (από αυτές που έκαναν στα φυλλάδια στη μελέτη). Αυτό μας παίρνει περίπου 30-40 λεπτά, δηλαδή έχει ήδη πάει 18:30-18:45. Κοιμάται 20:45, δηλαδή έχει μόνο δύο ώρες δικές του και είτε παίζει όλη την ώρα με τα παιχνίδια του είτε παίζουμε μαζί επιτραπέζια είτε απλώς βλέπει τηλεόραση (στη Nova στ κανάλι Boomerang βάζει τα αγαπημένα του: Τόμ και Τζέρι, Σιλβέστερ και Τουϊτι, Σκούμπι Ντου, Μπαγκς Μπάνυ, Ντάφυ Ντακ κλπ.)

Τα Σαββ/κα δεν διαβάζουμε κάτι άλλο, κάνουμε απλώς μια μικρή επανάληψη (έως 1 ώρα το πολύ). Δεν κάνουμε ασκήσεις από άλλα βιβλία, αν και σίγουρα είναι χρησιμότατο! Και φυσικά, ορθώς πράττει ο γονέας που το παίρνει για τα παιδιά του, εφόσον υπάρχει ελεύθερος χρόνος.

Ίσως πάρουμε το καλοκαίρι κάποιο τέτοιο βοήθημα, θα δούμε. Μάλλον θα ασχοληθούμε με το βιβλιαράκι που θα μας δώσει η δασκάλα για επανάληψη (σελίδες που συγκεντρώνει και "δένει" σε βιβλία το σχολείο για κάθε τάξη για επανάληψη στις διακοπές Χριστουγέννων, Πάσχα και καλοκαιρινές).

Link to comment
Share on other sites

Εμένα τα δικά μου τα πρωτάκια δεν αντέχουν τίποτα παραπάνω από αυτό που τους βάζει η δασκάλα. Το οποίο είναι αντιγραφή, ορθογραφία, και αναγνωση. Μαθηματικά έχουν μόνο το ΣΒΚ φυλλάδιο.

Τα κάνουν στην φύλαξη και στο σπίτι (ερχονται κατά τις 17¨45 κανουμε μόνο την ανάγνωση και ελέγχω λίγο αυτά που κανανε) αν δεν προλαβουνε στην φύλαξη μετα τις 1800 σέρνονται και τους παίρνει 1 ώρα να κάνουν δουλειά 5 λεπτών!

Ετσι τίποτα εξτρά. Τουλάχιστον όχι καθισμένοι μπροστά σε γραφείο!

Κάποτε κάποτε κάνουμε επάναλήψη ορθογραφίας και μαθηματικές πράξεις στο πόδι!

Την ώρα του φαγητού, ή του παιχνιδιού, ή στο αυτοκίνητο κλπ τους ρωτάω και απαντάνε σαν παιχνίδι.

 

Μια βδομάδα που κανανε αλλες δραστηριότητες και δεν είχαν τιποτα για το σπίτι ήταν το καλύτερο μου! Ενιωθα ελεύθερη, φαντάζομαι τα παιδιά πως νιώθαν!

 

Αααααα

θα ήθελα να ζούσα σε ένα κόσμο φανταστικό, χωρίς εργασίες για το σπίτι!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...