Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

8 ωάρια... 2 έμβρυα!

Recommended Posts

Κορίτσια καλησπέρα.

Είμαι στη δεύτερη εξωσωματική μου.. Η πρώτη σε φυσικό κύκλο πέρυσι είχε αποτύχει.

Να σας ρωτήσω κάτι επειδή είναι η πρώτη φορά ουσιαστικά που παίρνω φάρμακα;

Ενώ έκανα 8 ωάρια, στην ωοληψία μου πήραν τελικά 7... την επομένη οι εμβρυολόγοι μου είπαν ότι 4 γονιμοποιήθηκαν και σήμερα στην εμβρυομεταφορά ότι "μόνο δυο τα κατάφεραν"! Αυτά και βάλαμε...

Εγώ είχα χαρεί - είμαι άσχετη;- ότι θα καταψύξω κιόλας να έχω και καβάτζα που λένε για το μέλλον και τελικά ίσα ίσα που μπορέσαμε να βάλουμε και δυο... Δηλαδή προς τι όλη η ταλαιπωρία των φαρμάκων αν είναι να μείνουν μόνο 2;

Εσείς οι πιο έμπειρες, ξέρετε αν είναι κάτι που συνηθίζεται αυτό, είναι θέμα του οργανισμού ή μπορεί να είναι καποια ανικανότητα του κέντρου;

Δώστε μου τα φώτα σας πληζ!

Διαφημίσεις

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Κορίτσια καλησπέρα.

Είμαι στη δεύτερη εξωσωματική μου.. Η πρώτη σε φυσικό κύκλο πέρυσι είχε αποτύχει.

Ενώ έκανα 8 ωάρια, στην ωοληψία μου πήραν τελικά 7... την επομένη οι εμβρυολόγοι μου είπαν ότι 4 γονιμοποιήθηκαν και σήμερα στην εμβρυομεταφορά ότι "μόνο δυο τα κατάφεραν"! Αυτά και βάλαμε...

Εγώ είχα χαρεί - είμαι άσχετη;- ότι θα καταψύξω κιόλας να έχω και καβάτζα που λένε για το μέλλον και τελικά ίσα ίσα που μπορέσαμε να βάλουμε και δυο... Δηλαδή προς τι όλη η ταλαιπωρία των φαρμάκων αν είναι να μείνουν μόνο 2;

Εσείς οι πιο έμπειρες, ξέρετε αν είναι κάτι που συνηθίζεται αυτό, είναι θέμα του οργανισμού ή μπορεί να είναι καποια ανικανότητα του κέντρου;