Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Πόση ώρα κάνετε για να κοιμήσετε ένα μωράκι κοντά στους 20 μήνες;


beba09

Recommended Posts

Η μπουμπού είναι 20 μηνών και για να την κοιμήσω στην καλύτερη περίπτωση χρειάζομαι 30 λεπτα για να την κοιμήσω αγκαλιά με περπάτημα ή καρότσι μέσα στο σπίτι και βόλτες. Συνήθως όμως είναι μια με μιάμιση ώρα, πάλι με την ίδια μέθοδο. Γενικά έχω πολύ κουραστεί και θέλω να δω αν τόσο χρειάζονται και τα άλλα μωράκια ή απλά εμείς έχουμε καλομάθει. Το πρόγραμμα που ακολουθώ είναι πλύσιμο, ντύσιμο, γαλατάκι αγκαλιά (μπιμπερό), αγκαλιά ή καρότσι (ή και τα δυο) εναλλάξ. Εσείς πόση ώρα θέλετε ;; για να πάτε για νάνι;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Απο τον χρονο και μετα την αφηνα μονη της να κοιμηθει στο κρεβατι της. Δεν εκανα τπτ. Καναμε μπανιο, διαβαζαμε ΄η βλεπαμε κατι μπεμπε ησυχο. Την προετιμαζα 'τελευταιο βιβλιο μετα νανι' και μετα μεσα. Γαλα και την αφηνα μονη της. Γυρναγε δωθε κηθε και μετα κοιμοταν. Το αυτο συνεχιζει με ελαχιστα διαλειματα που σχεδον ΠΑΝΤΑ εχουν λογο ακομα και τωρα που δεν εχει καγκελα στο κρεβατι. Αν με ζητησει παω ξαπλωνω διπλα και δεν της μιλαω, δεν την ακουμπαω δεν κανω τπτ. Κανω πως κοιμαμαι. Συνηθως μεσα στα 30 λεπτα κοιματε αλλα μονη της. Χωρις να επεμβω καθολου.

Don't give me love, i've had my share. Give me the truth instead.....

Link to comment
Share on other sites

Η μπουμπού είναι 20 μηνών και για να την κοιμήσω στην καλύτερη περίπτωση χρειάζομαι 30 λεπτα για να την κοιμήσω αγκαλιά με περπάτημα ή καρότσι μέσα στο σπίτι και βόλτες. Συνήθως όμως είναι μια με μιάμιση ώρα, πάλι με την ίδια μέθοδο. Γενικά έχω πολύ κουραστεί και θέλω να δω αν τόσο χρειάζονται και τα άλλα μωράκια ή απλά εμείς έχουμε καλομάθει. Το πρόγραμμα που ακολουθώ είναι πλύσιμο, ντύσιμο, γαλατάκι αγκαλιά (μπιμπερό), αγκαλιά ή καρότσι (ή και τα δυο) εναλλάξ. Εσείς πόση ώρα θέλετε ;; για να πάτε για νάνι;;

 

Την τακτικη αυτη τη διακόψαμε στην ηλικία των 10 μηνων περίπου. Και ο δικος μου ηθελε τουλάχιστον 1 ωρα με κουνημα για να κοιμηθει. Στην ηλικια της δικης σου κοιμοταν στην κούνια του με εμένα ξαπλωμένη σε κάτι επιδαπέδια μαξιλάρια να του διαβάζω για μιασή ωρα περίπου.

6/ 11/2007: Ο μικρός Πρίγκιπας!!!

24/3/2011: Η Μπουκίτσα μας!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ ποτέ δεν έχω κουνήσει κανένα από τα δυο παιδιά μου... η ρουτίνα είναι μπάνιο-γάλα-ύπνος. Την μικρή την αφήνω στην κούνια και κοιμάται μόνη της. Ο μεγάλος κάνει το ίδιο και είτε θα χαζέψει κάνα 10λεπτο στο dvd μέχρι να αποκοιμηθεί είτε πάμε μαζί στην κούνια, ξαπλώνω δίπλα και κρατώντας του το χεράκι σε ένα τέταρτο το πολύ κοιμάται... αγκαλιά για να ηρεμήσει η Σεμίνα μόνο στην περίπτωση που κάτι την ταράξει/ξυπνήσει μέχρι να χαλαρώσει... γνώμη μου, πρέπει μάλλον να αρχίσεις να της το "κόβεις" σιγά σιγά το κούνημα-βόλτα...αλλά δεν ξέρω και πάλι ίσως να είναι στο παιδί...

x3lfp2?r=1334129047

 

ziswp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

θα σε στενοχωρίσω....:cry:τους δίνω το γάλα στο κρεβατι και κοιμούντε μόνα τους...δεν κάνω τίποτα το ίδιο και το μεσημέρι αλλά χωρίς γάλα.Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις την καρδιά σου πέτρα και να της το κόψεις, είναι μεγάλη πιά

Link to comment
Share on other sites

και εμενα η καλη μου μεχρι να χρονισει κουνημα καροτσι κτλ.μετα που χρονισε για λιγο διαστημα την ειχαμε καροτσι κ μετα κρεββατι...μετα απο λιγο δηθεν χαλασε το καροτσι (και πως δεν το σκεφτηκα οτι θα το παρει συνηθεια) κοιμηθηκαμε στον καναπε και οταν την πηρε ο υπνος την πηγα στο κρεββατι της..ε ακομα στον καναπε κοιμομαστε και μετα στο κρεββατι για αυτο μετα τον χρονο θελει προσεκτικες κινησεις...

η δικη σου η μπουμπου ειναι μικρη ακομα...

Link to comment
Share on other sites

Ο μικρός μου είναι 21 μηνών, και κάνουμε το ίδιο ακριβώς πράγμα. Μόνο που ο δικός μου κοιμάται στο δεκάλεπτο, γιατί νυστάζει. Αν δεν νυστάζει μπορεί να τον κουνάω και μιάμιση ώρα. Στο καρότσι εννοείται.

Link to comment
Share on other sites

Κι εμεις μια απο τα ιδια και στη μεγαλη και στη μικρη.Ειδικα η μικρη αν κοιμηθει στην ωρα επανω ξαναξυπναει και μετα στη 1,5 κ.λ.π.Το θεμα ειναι να κουραστεις να τα κοιμησεις αλλα να κοιμηθουνε μια και καλη και να μη ξαναξυπνησουνε,πραγμα δυσκολο!Ειναι μικρο νομιζω το παιδακι σας για να του επιβαλετε αλλη τακτηκη.Απλα προσπαθηστε να προσεγγισετε αλλους τροπους σε μερες που ειναι πολυ κουρασμενο και πειρατιστειτε μηπως και πιασει τελικα,χωρις πιεση γιατι αυτο θα το φοβησει και πιστευω θα κανει χειροτερα τα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ο μεγαλος μου απο την αρχη κοιμοταν μονος του και χωρις νανουρισμα - κουνημα. Γαλατακι και στο λικνο ή στο κρεβατι του. Βεβαια τωρα μπορει να γκρινιαζει ή να χοροπηδαει και μια ωρα αλλα... Την ιδια τακτιμη ακολουθησαμε και με τον μικρο μεχρι που αρχισα να δουλευω. Τωρα ο μικρος πινει το μισο γαλα στην αγκαλια μου και το υπολοιπο στο καροτσι του κοιμαται εκει (χωρις κουνημα) και τον βαζω στο κρεβατι του οταν παω εγω για υπνο..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εγώ ακόμα αγκαλιά τον κοιμίζω αλλά του έχω κόψει τις πολλές βόλτες και κούνημα. Οταν όμως τον βλέπω ότι περνάει μισή ώρα και δεν κοιμάται τότε τον αφήνω να κουραστεί λίγο ακόμα και μετά ξανά προσπάθεια. Αυτό βέβαια το μεσημέρι γιατί το βράδυ σε ένα τέταρτο έχει κοιμηθεί. Και μισάωρο όταν κάνει απλά προσπαθώ να τον κρατάω μόνο αγκαλιά, τίποτα άλλο. Τώρα τελευταία τον βλέπω ότι θέλει να τον αφήνω και στο κρεβάτι του να κάνει χουζούρι.

Lr4cp2.pngIP5up2.png
Link to comment
Share on other sites

η δικια μου δεν νυσταζει ευκολα.δεν την κουναω το μονο μου παραπτωμα ειναι οτι την αφηνω καποιες φορες να την παρει ο υπνος αυθορμητα στο σαλονι.τοτε γινεται χαλαρα κ ηρεμα.στο κρεβατι της δεν την παιρνει το ιδιο ευκολα ο υπνος

Link to comment
Share on other sites

απο 9 μηνων κοπηκανε τα κουνηματα κλπ.

η διαδικασια ακολουθειτε με θρησκευτικη ευλαβεια,μπανιο-πυτζαμουλες -γαλα με λιγο dvd (μετα τους 19 μηνες dvd)και κατευθειαν κρεβατι.τον σκεπαζω τον φιλαω με φιλαει;) και μετα φευγω απο το δωματιο.αλλες φορες σε 1-2λεπτα κοιμαται αλλες φορες σε 15-20 λεπτα δε σηκωνεται ποτε απλα μουρμουραει μονος του.:P

νομιζω ειναι μεγαλη ειδικα για καροτσι μεσα στο σπιτι,σιγα σιγα αλλαξτε λιγο τη ρουτινα σας,αν κοιμαται σε κουνια μηπως να το κανετε κρεβατακι για να μεγαλωσετε λιγο;)

Link to comment
Share on other sites

αχ βρε κοπελα μου! γιατι??? ειναι πολυ γλυκο πραγμα η διαδιακασια του υπνου συμφωνω. αγκαλιτσες νανουρισματα κτλ.. οσο ειναι πολυ μωρακια ομως.. μετα σταματαει ναναι γλυκο και γινετε εξαντλητικο για τη μαμα... οσο βαρενει το παιδακι δεν την παλευεις.. λοιπον εγω οταν ηταν πολυ μωρακια μεχρι 6 μηνων ισως ναταχα αγκαλια η λιγο καροτσιοχι καθε φορα ομως τυχαινε.. μετα στην ηλικια που λες ειδικα κοιμοταν μονα τους. σιγα σιγα 3 βραδυα μας πηρε αλλα εμαθαν.

1-2-3MPOMPIRES!!!

Link to comment
Share on other sites

αχ βρε κοπελα μου! γιατι??? ειναι πολυ γλυκο πραγμα η διαδιακασια του υπνου συμφωνω. αγκαλιτσες νανουρισματα κτλ.. οσο ειναι πολυ μωρακια ομως.. μετα σταματαει ναναι γλυκο και γινετε εξαντλητικο για τη μαμα... οσο βαρενει το παιδακι δεν την παλευεις..

 

συμφωνω:!:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

και μεις τα κουνηματα τα κοψαμε απο τον 8ο μηνα...ηταν και πολυ βαρια και δεν αντεχε κανεις μας να τη σηκωνει. Τωρα ξαπλωνει καποιος διπλα της και κοιμαται μονη της αλλα θελει το μισαωρο της, παιζει, παλευει, κοιμαται καποια στιγμη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...