Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

με λυπηθηκε ο θεουλης.....


Recommended Posts

το θεμα στο οποιο ειναι λαθος αλλα τελος παντων....

το ζησα κ αυτο εχθες.ημουν στο μαγαζι κ ανεβηκα να ταισω το μωροφρουτοκρεμα αφου εχει λιγες μερες που αρχισαμε...εκεινη την ωρα η πεθερα μου μαγειρευε κ γω εφτιαχνα την φρουτοκρεμα σε ενα εξτρα κουζινακι που εχει στο σπιτι.πηγαινοντας προς το σαλονι ειδα που πανω σρο γκαζακι ειχε ενα μπρικι συνεχισα προς το μωρο κ αρχισα να το ταιζω.η πεθερα ου εφυγε απο την κουζινα κ πηγε στο αλλο το κουζινακι.σε καποια στιγμη πιανω μια λαμψη με την ακρη του ματιου μου, γυριζω κ βλεπω το μπρικι να καιγεται κ την φωτια να γλειφει τα ντουλαπια.μεσα στο μπρικι ειχε βαλει λαδι να ζεσταθει.

Κοκαλωσα...της φωναζω πηραμε φωτια!!!!!!!!!!ηρθε τρεχοντας το μονο που προλαβα να της πω ηταν να μην ριξει νερο.δεν προλαβα να φτασω , θα εριχνα κατι πανω στην φωτια, το αρπαζει το μπρικι οπως εκαιγε κ ανοιγει την μπαλκονοπορτα να το πεταξει εξω.δυστυχως επεσε το μπρικι πανω στην σιτα που ηταν κλειστη.

αποτελεσμα??? να πεσεει το καυτο λαδι στο χερι της πεθερας μου κ να καει και πηρε φωτια κ η σιτα.οταν αρχισε να καιγεται η σιτα μπηκε ενας μαυρος καπνος σε 2 δευτερολεπτα στο σπιτι κ το μονο που εκανα σαν αντιδραση ηταν να κλεισω την μπαλκονοπορτα για να μεινει εξω.ευτυχως με αυτην την κινηση μαλλον εκανα ρευμα κ εσβησε η φλογα.

Αρπαξα το μωρο κ το πηγα στο διπλα διαμερισμα.οι κινησεις κ της πεθερας μου κ εμενα ηταν μηχανικες.πηγαιναμε πανω κατω.εκεινη ενω ειχε καει το χερι της ελεγε να καθαρισω τα ντουλαπια...κ γω φωναζα πφυγε στο νοσοκομειο .αφου εφυγε προσπαθησα να καθαρισω τα ντουλαπια κ οτι αλλο ειχε μαυρισει κανοντας σκεψεις για το τι θα ειχε συμβει αν δεν ημουν εκει....το μωρο μου μπορει να ειχε καει....αρχισα να τρεμω κ να κλαιω.

η ειρωνια οτι κανενασ ουτε ο αντρας μου ουτε ο πεθερος μου πηραν ειδηση τι γινοταν κ ηταν ακριβωσ απο κατω.

Η πεθερα μου επαθε στον αντιχειρα κ στον δεικτη εγκαυμα 2ου βαθμου.

 

με λυπηθηκε ο θεουλης.....:confused::(:confused::(:confused::(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εϊναι λογικό να σκέφτεσαι τι θα μπορούσε να είχε γίνει και να κλαις. Εδώ εγώ που το διάβασα και τρόμαξα στην ιδέα! Πόσο μάλλον εσύ που το έζησες.

 

Είχες Άγιο! Δεν το συζητώ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Χριστός και η Παναγία, μου κόπηκε η αναπνοή μέχρι να τελειώσω το μήνυμα!!! Πάλι καλά που δεν έπαθες τίποτα εσύ και το παιδί...

Εγώ να δεις τί έπαθα!!! Τετάρτη μεσημέρι τηγανίζω πατάτες και ξαφνικά σταματάει το ρεύμα... Μας συμβαίνει συχνά και αφού κοίταξα τον πίνακα και είδα εντάξει τις ασφάλειες, λέω διακοπή θα είναι. Βουτάω το τηγάνι και τις αποτελειώνω στο γκαζάκι του καφέ που έχω μόνο για ώρα ανάγκης στο σπίτι. Εντωμεταξύ στη κουζίνα μου έχουν χαλάσει οι ενδείξεις στους χωνευτούς διακόπτες και δεν φαίνεται πότε είναι ανοιχτοί και πότε κλειστοί και που είναι η θερμοκρασία, ξέρω όμως εμπειρικά... Το θέμα είναι ότι οι διακόπτες είναι φωτιζόμενοι και η δύναμη της συνήθειας με έκανε να πιστεύω ότι η κουζίνα ήταν κλειστή (επειδή το φως τους ήταν κλειστό)όταν έφυγα από Σαλαμίνα για Κορυδαλλό λίγο αργότερα (το ρεύμα δεν είχε έρθει). Πήγα σινεμά αμέριμνη με τη φίλη μου και τις κόρες μας και όταν γύριζα στο σπίτι, ξαφνικά μου έρχεται φλας! Θεέ μου τί έκανα;;; Δεν το έκλεισα το μάτι!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Παθαίνω πανικό μιλάμε και δε θυμόμουν και που είχα αφήσει το τηγάνι, σε ποια εστία!!!!!!!!!!!!! Ώσπου να φτάσω στη Σαλαμίνα (ράλυ Ακρόπολης μιλάμε) είχα χάσει τη μισή μου ζωή... Έλεγα τί θα βρω τώρα, την πυροσβεστική, τα σκυλιά μου καμμένα, τί θα βρω Θεέ μου;;;;;

Για καλή μου τύχη το πρόβλημα στο ρεύμα ήταν από το εξωτερικό ρολόι της ΔΕΗ και το ρεύμα δεν είχε έρθει!!! Το μάτι ήταν όντως ανοιχτό αλλά το τηγάνι σε άλλη εστία...

Πάλι καλά, ο Θεός με φύλαξε... Τόσα χρόνια νοικοκυρά, πρώτη φορά παθαίνω τέτοιο πράγμα... Μιλάμε ότι τα είδα όλα...

Link to comment
Share on other sites

εννοειτε οτι ολα ειναι ανθρωπινα κ γω θα μπορουσα να ειχα κανει τετοια πατατα.το θεμα ειναι οτι μετα σκεφτομουν τι θα μπορουσε να ειχε συμβει κ τρελενομαι.

το γκαζακι θα μπορουσε να ειχε σκασει.

επισης επειδη ηταν κατω απο ντουλαπι με γυαλι θα μπορουσε να ειχεσπασει το γυαλι απο την θερμοτητα.

την ωρα που η πεθερα μου πεταξε το λαδι κ βρηκε στη σιτα θα μπορουσε να ειχε παρει φωτια η κουρτινα κ θα ειχε καει ολοκληρη.

επισης αν δεν της φωναζα να μην ριξει νερο κ δεν τηνπρολαβαινα παλι θα ειχε καει......

την ωρα που εκλεισα την μπαλκονοπορτα οταν καιγοατν η σιτα αμεσως μου ηρθε στο μυαλο οτι μπορει να σπασει το τζαμι κ να σφαχτουμε.

απιστευτο:shock::shock::shock::shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...