Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αποτύπωμα πατούσας???


Recommended Posts

Κορίτσια καλημέρα! Μας έφεραν πρόσφατα σαν δωράκι ένα πολύ όμορφο βιβλίο που λέγεται "Είμαι κοριτσάκι" στο οποίο καταγράφεις πληροφορίες για τους πρώτους μήνες του μωρού. Σε μία σελίδα έχει χώρο για αποτύπωμα της πατούσας και ττης παλάμης του μωρού. Με τι λέτε να το κάνω? Το πρωτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι μελάνι αλλά φοβάμαι ότι δεν θα βγαινει από το δερματακι της. Καμια ιδέα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


εγω ειχα παι για τον ιδιο λογο και ειχα παρει απο τα elc μελανι για παιδια..εγραφε οτι δεν ειναι επικινδυνο για το δερμα και οτι φευγει αμεσως..κι ετσι κι εκανα..

η πατουσα βεβαια εχει βγει στο αποτυπωμα , σαν του μεγαλοποδαρου ,αλλα ενταξει..

κατι που γλιστρυσε το πατουσακι πανω στο γυαλιστερο χαρτι , κατι που δεν ηθελα να ταλαιπωρησω την μικρη ..ας πουμε οτι κατι εκανα παντως...

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να το κάνεις με το στυλο όπως κάναμε μικρά ζωγραφιζαμε το περιγραμα του χεριου....αν θες ομως να φαινεται όλο το πέλμα και το χερι κάντο με tempera που βγανει μολις της πλυνεις τα χερια

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έκανα με κραγιόν ...:P:oops: κι απο πάνω κόλλησα αυτοκόλλητη διάφανη ταινία. Βγήκε μια όμορφη ροζ πατουσίτσα τελικά και καθαρίστηκε τέλεια με μωρομάντηλο. Για μαρκοδόρους το είχα απορρίψει... αλλά δεν υπήρχε ούτε νερομπογιά σπίτι....

«Αν υπάρχει κάτι που επιθυμείς, θα υπάρχει κάτι για το οποίο μετανιώνεις. Αν υπάρχει κάτι για το οποίο μετανιώνεις, θα υπάρχει κάτι που θυμάσαι. Αν υπάρχει κάτι που θυμάσαι, δεν υπήρξε τίποτα για το οποίο να μετανιώνεις. Αν δεν υπήρξε τίποτα για το οποίο να μετανιώνεις, δεν υπήρξε τίποτα που να επιθυμείς».

Link to comment
Share on other sites

γεια σας και απο μενα...

σας πληροφορω οτι στην κλινικη που γεννησα πηραν δακτυλικα αποτυπωματα απο εμενα πριν μπω στην αιθουσα τοκετου και εφοσον γεννησα το φασολακι μου πηραν απο την πατουσα του.με εκεινη την κασετινα της σφραγιδας...

οποτε δεν νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ αντί για αποτύπωμα (επειδή φοβόμουν να βάλω κάποιο χημικό προϊόν πάνω στο τρυφερό δερματάκι του) έβγαλα φωτογραφία την παλάμη και την πατουσίτσα και κόλλησα τις φωτογραφίες στο άλμπουμ.

 

Μάλιστα για να είναι πιο κατανοητό το μέγεθος, πριν βγάλω την φωτογραφία, έβαλα δίπλα μία πιπίλα, οπότε φαίνεται και η παλάμη και η πατουσίτσα σχεδόν ίσες με την πιπίλα!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έκανα παλιότερα στα δίδυμα, με δαχτυλομπογιές. Είναι μη τοξικές και ξεπλένονται με νερό. ;)

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας και απο μενα...

σας πληροφορω οτι στην κλινικη που γεννησα πηραν δακτυλικα αποτυπωματα απο εμενα πριν μπω στην αιθουσα τοκετου και εφοσον γεννησα το φασολακι μου πηραν απο την πατουσα του.με εκεινη την κασετινα της σφραγιδας...

οποτε δεν νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας!!!!

 

Και απο τον γιο μου στο μαιευτηριο οταν γεννησα του πηραν το αποτυπωμα της πατουσας οχι ομως απο μενα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ευχαριστώ πολυ κορίτσια για όλες τις απαντήσεις!!

Τωρά που έχω τοσες επιλογές από υλικά να δω πώς θα βάλω τη μικρή μου να πατήσει στο βιβλίο! Είναι πολύ αντιδραστικό το μπουμπουκάκι μου, αν της πιάσω το πόδι θα αρχίσει το κλωτσίδι!!

Καλημέρα σε όλες!!!

Link to comment
Share on other sites

γεια σας.

εγω παλι του εκανα τα αποτυπώματα και απο τα ποδαρακια και απο τα χερακια,επανω σε νωπο πηλό και μετα τον εψησα και τον χρωματισα,αφηνοντας

λευκο το σημειο που ειχε πατησει.:-D:-D:-D:-D

τωρα το εχω κρεμασει στο δωματιο του!!!!!:)

Ο θησαυρος μας ειναι ολη μας η ζωη!!!!:p11/06/2009:p

 

Θεούλη μου....βοήθησε μας........

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως ζητησα απο το μαιευτηριο και μου δωσανε αντιγραφο της πατουσας της μικρης μου και μου το στειλανε με κουριερ μετα απο 10 μερες στο σπιτι μου.

Πηγαμε και στα λητω και πηραμε γυψο μαλιστα 2 φορες κιολας και δεν ηταν και φτηνο το ατιμο :( και εκει που βαλαμε την μπουνιτσα της αυτη βγηκε σαν σφαιρα δεν προλαβαμε να το κρατησουμε αλλο μεχρι να στεγνωσει που στεγνωνε γρηγορα .

Δεν πειραζει στο βιβλιο που εχει η μαρια το εχω κι εγω κι ετσι εκει μεσα εβαλα φωτοτυπια της πατουσας που μου στειλανε.

Τωρα σκεφτομαι οταν θα πρωτοπερπατησει το πρωτο παπουτσακι θα της το κανω σε χαλκο.

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...