Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΕΣ;


Kelly25

Recommended Posts

Κακά τα ψέμματα, με το πέρασμα του χρόνου η σχέση και ο γάμος, μέσα απο την καθημερινότητα φθείρονται.

Τι κάνετε εσείς για αυτό;

Είστε ευχαριστημένες απο την σχέση σας; Απο τον γάμο σας;

Προσπαθείτε να ανανεώνεστε;

 

 

Και θα ξεκινήσω εγώ...λέγοντας πως είμαστε μαζί σχεδό 3 χρόνια...εξακολουθώ να είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου και μάλιστα πιο πολύ απο ότι στην αρχή. Και οι δυο μαζί φροντίζουμε την σχέση μας...

Είναι πολύ σημαντικό να ποθεί ο ένας τον άλλον και να μην αφηνόμαστε... :P:P:P:P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Κελλυ αυτο που εχω να πω ειναι πως εγω με τον ανδρα μου ειμαι 9 χρονια και εχουμε περασει απ'ολα τα σταδια:στεναχωριες,χωρισμους αλλα και πολυ ωραιες στιγμες!Βεβαια ακομα παιδακι δεν εχουμε αλλα πιστευω πως δεν θα χασουμε την αγαπη και θα συνεχιζουμε να φροντιζουμε ο ενας τον αλλον.

pEmXp3.png
Link to comment
Share on other sites

Μετά από θυελλώθεις καταστάσεις, που άνετα γράφουν βιβλίο, η σχέση μας έχει περάσει όλα τα στάδια και το κερασάκι στην τούρτα είναι το παιδί μας που ήρθε μετά από πολύ ώριμη σκέψη 9 ετών. Μετά από 14 χρόνια κοινής πορείας τα προβλήματα τελικά εμάς δεν μας χωρίζουν αλλά μας ενώνουν όλο και πιο πολύ, γιατί ξέρουμε ότι είμαστε οικογένεια, μόνο οι τρεις μας, και έχουμε κοινά συμφέροντα, κοινόυς στόχους, κοινούς σκοπους με βασικότερο να γίνει καλά το παιδί μας!!! :wink::)

Link to comment
Share on other sites

Μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές ναι, είμαι ευχαριστημένη. Αν και αυτή η εποχή δεν είναι και η πλέον κατάλληλη για να απαντήσω σ' αυτό το ερώτημα μιας και ένα πρόβλημα υγείας που είχα εγώ πριν μείνω έγκυος και τώρα η εγκυμοσύνη,μας έχουν κουράσει λίγο κι εμένα με πιάνει πολύ συχνά το παράπονο χαχαχ, αλλά αν το κοιτάξω ψύχραιμα και λίγο απ' έξω, ναι, δεν έχω κάποιο μεγάλο παράπονο.

 

'Οσο για την ανανέωση...μάλλον περιμένουμε να γεννήσω και να μπούνε τα πράγματα σε ένα ρυθμό για να ανανεωθούμε γιατί προς το παρόν δεν προβλέπεται. :roll:

.png598179cdyrs354c2.gif
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πολύύύύύυ ευχαριστημένη....ρωτήστε με βέβαια και σε χρονάκια ξανά...

 

Εγώ λιώνω για τον αντρούλη μου, κάθε φορά που του λέω σ'αγαπώ δακρυζω απο συγκίνηση...

 

Είμαστε αυτοκόλλητοι και πολύ πολυ αγαπημένοι! Είναι η καλύτερη πα΄ρεα μου!!!!

 

Φτάνει καλέεέέέέέ!!!!!!

 

Βίβιαν βάλε κι ένα τικεράκι για την εγκυμοσύνη να βλέπουμε! :wink:

eNeap2.pngNziDp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγω πάντως ΑΝ δεν είχα γνωρίσει τον Κώστα & ΑΝ δεν τον παντρευόμουν ξέρω ότι θα ήμουν δυστυχισμένη :( .

Ο Χαράλαμπος & ο Κώστας είναι ότι καλύτερο έχουν συμβεί στην ζωή μου!!!

Θέλω να ζήσω την υπόλοιπη μου ζωή μαζί του ! (θα έλεγα κ μαζι με τον Χαραλαμπο αλλά να μην φανώ κ εγω Θανάσημη Πεθερά :? )

Αυτό δεν είναι ευτυχιά ;

Άρα είμαι ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ! :):):)

Eίναι προτιμότερο σε ένα παιδί να περισσεύει η αγάπη παρά να του λείπει....

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχουμε περάσει και καλύτερες εποχές...

Ακόμα προσπαθούμε να κουμαντάρουμε το γεγονός ότι είμαστε πλέον 3 και όχι 2.

Όλα αυτά βέβαια με καλή διάθεσή και κυρίως με κατανόηση και αγάπη, αλλά ακόμα δεν νομίζω ότι είμαστε στη φάση που θα μπορούσαμε να πούμε και οι δύο ότι είμαστε το ίδιο ή καλύτερα από πριν!

 

Που θα πάει όμως, θα την βρούμε την άκρη! :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ τις καλύτερες εποχές τις περνάω από το 2000 που γνώρισα τον άντρα μου. Χωρίς να μπορω να πω ότι είμαι τρελλά ερωτευμένη, είμαι σίγουρα, ευτυχισμένη. Είναι ο άνθρωπός μου, με καταλαβαίνει (τις περισσότερες φορές), προσπαθεί και εγώ επίσης προσπαθώ να ξεπερνάμε τα όσα άσχημα ή περίεργα μας τυχαίνουν. Μπορεί να μην είναι όλα τέλεια αλλά και μόνο που υπάρχει η καλή θέληση και διάθεση και από τους δυο μας, αυτό και μόνο μετράει.

Και τώρα με τη μικρή, μπορεί να δυσκολευόμαστε αρκετά, αλλά είμαστε τρισευτυχισμένοι. Ήρθε την πιο κατάλληλη περίοδο της ζωής μας, το θέλαμε πάρα πολύ και οι δύο και όσο και αν κουραζόμαστε και τρέχουμε σε καθημερινή βάση, δεν το αλλάζουμε με τίποτα.

Τα γράφω στον πληθυντικό γιατί είμαι 100% σίγουρη ότι έτσι νιώθει και ο άντρας μου καθότι τα συζητάμε.

 

Μακάρι να είμαστε έτσι πάντα. :):):)

sL7ap2.png

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω και γω για τον άντρα μου. Είχα πει κάποτε πως είναι οτι έψαχνα πάντα από έναν άντρα. Με σκέφτεται, δεν με πληγώνει, δεν μου χαλάει χατήρι, με αγαπά. Τι άλλο να ζητήσω? Μου χάρισε έναν άγγελο με 2 υπέροχα μάτια και παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε με τις τεράστιες αλλαγές που έφερε αυτό το αγγελάκι στην ζωή μας, παραμένει ο άντρας της ζωής μου...

 

Μαζί μια 8ετία περίπου.

 

Φιλάκια

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ είμαι 10 χρόνια με τον άντρα μου και είμαι πολύ ευτυχισμένη σίγουρα έχω κουραστεί με τα παιδιά και την δουλειά αλλά δεν τα αλλάζω για τίποτα στο κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχουμε περάσει και καλύτερες εποχές...

Ακόμα προσπαθούμε να κουμαντάρουμε το γεγονός ότι είμαστε πλέον 3 και όχι 2.

Όλα αυτά βέβαια με καλή διάθεσή και κυρίως με κατανόηση και αγάπη, αλλά ακόμα δεν νομίζω ότι είμαστε στη φάση που θα μπορούσαμε να πούμε και οι δύο ότι είμαστε το ίδιο ή καλύτερα από πριν!

 

Που θα πάει όμως, θα την βρούμε την άκρη! :)

 

Σε νιώθω!!!Και μόλις είχαμε εμπεδώσει το ότι είμαστε 3, γίναμε 4!!!!Και φτου κι απ΄την αρχή!!!Αλλά τώρα το έχουμε ξαναδεί το έργο :D

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα έχουμε περάσει και καλύτερες εποχές...

Ακόμα προσπαθούμε να κουμαντάρουμε το γεγονός ότι είμαστε πλέον 3 και όχι 2.

Όλα αυτά βέβαια με καλή διάθεσή και κυρίως με κατανόηση και αγάπη, αλλά ακόμα δεν νομίζω ότι είμαστε στη φάση που θα μπορούσαμε να πούμε και οι δύο ότι είμαστε το ίδιο ή καλύτερα από πριν!

 

Που θα πάει όμως, θα την βρούμε την άκρη! :)

 

Mε κάλυψες πλήρως :wink: !!!

 

Να συμπληρώσω πως όταν ένα ζευγάρι ζει μόνο του ( εννοώ χωρίς παιδιά) για πολύ καιρό έχει βρει μια μαγική ισορροπία και έχει φτιάξει έναν τέλειο μικρόκοσμο που όλα λειτουργούν ιδανικά μέσα σε αυτόν ( ταξίδια, εξόδους, δωράκια, εκπλήξεις κτλ)! Όταν "ξαφνικά" έρχεται και εισβάλει ένα μωρό μέσα σε αυτή τη σχέση αυτόματα οι ισορροπίες χάνονται και είναι δυσκολότερο μετά να ξανακατακτηθούν...

Καλή διάθεση και αγάπη όμως να υπάρχει και όλα θα γίνουν

:wink: !!!

1aLup3.png

 

BtUIp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τον άντρα μου τον λατρεύω, ήταν και είναι θυελλώδης έρωτας.

 

Γι'αυτό και επειδή το μεγαλύτερο μέρος του μήνα εργάζεται στο εξωτερικό, εγώ ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένη... μου λείπει πολύ... και σε κείνον λείπουμε πολύ... τα κορίτσια του, όπως μας λέει...

Νόμιζα πως θα άντεχα και δεν θα ήταν κάτι σπουδαίο...αλλά παιδιά είναι, είναι πολύ δύσκολο, κυρίως ψυχολογικά αλλά και πρακτικά...

 

Τι να πω, πάντως μεταξύ μας, εκτός κάποιων γκρινιών μου, που μου βγαίνουν κυρίως γιατί περνάω λίγο δύσκολα μόνη μου, είμαστε πραγματικά τέλεια!!!

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε κι η σειρα μου... θελω να πω οτι πριν απο 5 περιπου χρονια, σε μια δυσκολη φαση που περασαμε με τον Γιαννακη μου, ειχα βρεθει με τον κολλητο μου να συζητησουμε το θέμα μου και τι θα εκανα ... τοτε του ειχα πει το εξης : Ο Γιαννης ειναι ο ανθρωπος που θελω για πατερα των παιδιων μου... Πιστευω οτι τα λεει ολα...

Το μονο μικρο μικρο μικρο παραπονακι που εχω απο τον αντρουλη μου είναι οτι δεν μιλαει πολυ... αλλα ισως καλυτερα αφου εγω ειμαι παρλαπιππα!!!

 

Αντρουλη μου σ'αγαπω...

Παιδακια μου σας λατρευω...

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε κι η σειρα μου... θελω να πω οτι πριν απο 5 περιπου χρονια, σε μια δυσκολη φαση που περασαμε με τον Γιαννακη μου, ειχα βρεθει με τον κολλητο μου να συζητησουμε το θέμα μου και τι θα εκανα ... τοτε του ειχα πει το εξης : Ο Γιαννης ειναι ο ανθρωπος που θελω για πατερα των παιδιων μου... Πιστευω οτι τα λεει ολα...

Το μονο μικρο μικρο μικρο παραπονακι που εχω απο τον αντρουλη μου είναι οτι δεν μιλαει πολυ... αλλα ισως καλυτερα αφου εγω ειμαι παρλαπιππα!!!

 

Αντρουλη μου σ'αγαπω...

Παιδακια μου σας λατρευω...

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε κι η σειρα μου... θελω να πω οτι πριν απο 5 περιπου χρονια, σε μια δυσκολη φαση που περασαμε με τον Γιαννακη μου, ειχα βρεθει με τον κολλητο μου να συζητησουμε το θέμα μου και τι θα εκανα ... τοτε του ειχα πει το εξης : Ο Γιαννης ειναι ο ανθρωπος που θελω για πατερα των παιδιων μου... Πιστευω οτι τα λεει ολα...

Το μονο μικρο μικρο μικρο παραπονακι που εχω απο τον αντρουλη μου είναι οτι δεν μιλαει πολυ... αλλα ισως καλυτερα αφου εγω ειμαι παρλαπιππα!!!

 

Αντρουλη μου σ'αγαπω...

Παιδακια μου σας λατρευω...

Link to comment
Share on other sites

MARILENA ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΚΑΛΟΣ, ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ, ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΣ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΠΑΙΔΙ, ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΩ.... ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΞΩ ΣΧΕΔΟΝ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ!

Link to comment
Share on other sites

Kαι γω με τον άντρα μου είμαστε μαζί 10 χρόνια. Περάσαμε από τη φάση του να περνάμε καλά (ταξίδια, βόλτες κτλ.), περάσαμε από τη φάση του γάμου (και τώρα οι δυο μας), περάσαμε τη φάση της πεθεράς, περάσαμε ακόμα και από το "τα μαζεύω και φεύγω", τελικά όμως δεν έφυγα. Μερικες φορές τα συναισθήματα είναι πιο δυνατά απο τη λογική και λες θα παλέψω. Τελικά από αυτή τη πάλη αισθάνομαι νικητής, τα αρχικά προβλήματα μπήκαν στη θέση τους και έχω κάνει με τον άντρα μου μια μεγάλη οικογένεια.

 

Βέβαια υπάρχουν στιγμές που ακομα τσακωνόμαστε, δεν ήμαστε πάντα μάτσα μούτσα αλλά πιστεύω ότι οι δυσκολίες δένουν το ζευγάρι. Τώρα πια δε βγαίνουμε αλλά αν μας δοθεί η ευκαιρία να δούμε ένα Σαββατόβραδο μια ταινία μαζί ξαπλωμένοι στο καναπέ είναι απόλαυση και για τους δύο μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εγω ειμαι με τον Κωστη μου απο το 2004 και ζουμε μαζι απο το 2005. Επεστρεψα στη δουλεια οταν η Λυδια μου ητανε 4 μηνων και μπορω να πω οτι κατα ενα τροπο χαρηκα που θα ημουνα στα ... γνωστα λιμερια της δουλειασ. Το τελευταιο διμηνο ομως τσακωνομαστε σχεδον καθημερινα και σχεδον για τα παντα.

Νιωθω να ειμαι σε μια απιστευτη ενταση την οποια δεν μπορω να ελεγξω.

Και το κακο ειναι οτι μου ειναι πιο εντονη οταν ειμαι με τον αντρα μου.

Σας εχει συμβει κι εσας??

Link to comment
Share on other sites

Εγω μα τον αντρα μου ειμαστε μαζι απο το καλοκαιρι 2004 και παντρευτηκαμε σε ενα χρονο. Γενικα περναγαμε καλα αν και εγω που τωρα πλησιαζω τα 30 (ο αντρας μου με περναει 10 χρονια) μου ειχε κακοφανει λιγο η ρουτινα του γαμου αλλα ΟΚ. Ο Αλεξης μου ειναι καλος και υπομονετικος μαζι μου, γιατι εγω ειμαι λιγο γκρινιαρα.. Και μετα ηρθε και η μικρη μας..Τωρα ειναι 5 μηνων και εγω εχω κλειστει μεσα, ειναι και τα 10 κιλα που μου εχουν μεινει και γενικα ειμαι μεσα στη γκρινια. Ωρες ωρες σκεφτομαι ετσι θα ειναι η ζωη μου απο δω και περα..Βεβαια ειναι αρχη ακομα και ολοι μου λενε οτι θελει χρονο να μαθουμε και οι δυο με το παιδακι μας. Μαλωνουμε συχνα βεβαια και τα νευρα και των δυο μας ειναι λιγο πιο τεντωμενα. Και φυσικα η σεξουαλικη μας ζωη δεν ειναι οπως πριν.. Ελπιζω να φτιαξει η διαθεση μου συντομα..

Link to comment
Share on other sites

Με τον πανουλη γνωριστηκαμε τα φτιαξαμε εμεινα εγκυος και παντρευτικαμε μεσα σε 11 μηνες , απο την πρωτη μερα που τον ειδα ηξερα οτι ηταν το απολυτα αλλο μου μισο , ο ανθρωπος μου οχι απλα ενας εραστης η απλα ο αντρας μου . Απο την αρχη ξερει και του λεω τα παντα για μενα , ειναι και ο κολλητος μου οπου αμα μου συμβει κατι τρεχω σε εκεινον να το πω . Μετα τη πρωτη μας γεννα ηταν διπλα μου συνεχεια με το μωρο , ξενυχτουσε οταν εγω δεν μπορουσα και μου εδειξε οτι ηταν το ιδιο πατερας για το παιδι μας , αυτο με εκανε να τον λατρεψω ακομα περισοτερο . Με ξερει τοσο καλα που ακομα και αν εχω κακια διαθεση μια μερα ξερει πριν του το πω τι με απασχολει , δεν χρειαζεται να του ζητησω κατι διοτι ξερει με ενα βλεμμα τι ειναι αυτο που θελω .4 μηνες περιπου μετα την πρωτη γεννα ειχαμε για αρκετο διαστημα φοβερους καυγαδες μεταξυ μας , τον λογο ποτε δεν τον καταλαβαμε , ισως ειχα αλλαξει εγω για ενα διαστημα επειδη ειχα βαλει βαρος τοτε , δεν το ειχα χασει ακομα και με ενοχλουσε , ισως επειδη ειχα και πολλους καυγαδες με τη μανα μου και το σοι μου γενικοτερα . παντως το ξεπερασαμε αναιμακτα 1,5 μηνα μετα ,δεν μπορω να φανταστω τη ζωη μου χωρις τον πανο μου , ειμαστε ηδη εγκυος στο δευτερο παιδακι μας και θελω να κανω και αλλα παιδακια μαζι του , λατρευω την οικογενεια μας , λατρευω εμας .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...