Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Υπνος σε παιδικο σταθμο και κρεβατακι


Recommended Posts

Καλημερα,

Θα ηθελα να ρωτησω το εξης που με ανησυχησε λιγο και δεν ξερω αν ειναι αδικα.

 

Χθες ο Βασιλης κοιμηθηκε πρωτη φορα στο σχολειο (επιτελους προσαρμογη τελος).

Εγω τον ειχα προετοιμασει οτι του φτιαχνει ο μαραγκος ενα ωραιο κρεβατακι σαν των αλλων παιδιων και μολις το φτιαξει θα μπορει να κοιμηθει.

Ρωτοντας τον εμαθα οτι τον εβαλαν στο ιδιο κρεβατακι με ενα αλλο παιδακι. Δεν ξερω γιατι μου ακουστηκε ασχημα. Ειχα την εντυπωση οτι Σεπτεμβριο βαζουν καθαρα σεντονακια, κουβερτουλες κλπ και το καθε παιδακι εχει το δικο του κρεβατακι. Αμ δε. Ρωτησα την δασκαλα αν το καθε παιδακι εχει το δικο του κρεβατακι και μου ειπε οτι δεν ειναι σταθερο αυτο.

Της ειπα (με πολυ ευγενικο τροπο) οτι οπως της ειχα γραψει στο ερωτηματολογιο το μονο χουι που εχει ο Βασιλης με τον υπνο ειναι να δεθει με το κρεβατι και να μυριζει οικεια (της ειχα πει στην αρχη να του βαζουν ενα πανακι που εχω παντα στην τσαντα του ωσπου να συνηθισει).

Ζηταω πολλα??

 

Δεν θελω να ερθω σε αντιπαραθεση με την δασκαλα του (η οποια εκτος αυτου ειναι αψογη και ο Βασιλης την λατρευει) αλλα ρε παιδια εκτος του οτι ο Βασιλης πρεπει να δεθει κλπ απο θεμα υγιεινης δεν ειναι ασχημο?

Στους δικους σας παιδικους σταθμους ετσι γινεται? Ειμαι εγω περιεργη μηπως? (ενα κολημα με την καθαριοτητα το εχω και φοβαμαι μηπως γινομαι υπερβολικη γι αυτο ρωταω)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Elenik,

δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ γιατί ο μεγάλος μου δεν κοιμόταν στον παιδικό αλλά ξέρω ότι αυτό που σου είπε ο δασκάλα ισχύει και σε άλλους παιδικούς, ίσχυε και σε αυτόν που πήγαινα τον μεγάλο.

Εμείς τι να πούμε που τώρα στο ολοήμερο νηπιαγωγείο τα κοιμίζουν στο πάτωμα στρώνοντας σεντονάκια!!!!!!!!

Το μόνο που έχουν είναι τα δικά τους μαξιλαράκια και κάθε εβδομάδα (Παρασκευή) μια μαμά παίρνει τα σεντόνια και τα πλένει για να τα φέρει καθαρά την Δευτέρα.

Ήμαρτον!!!!!!!! αλλά τι να κάνεις αν δεν έχεις που να αφήσεις το παιδί σου μέχρι να σχολάσεις???

Αθάνατο Ελληνικό Κράτος.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbyf.lilypie.com/mzZbp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites

Elenik,

δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ γιατί ο μεγάλος μου δεν κοιμόταν στον παιδικό αλλά ξέρω ότι αυτό που σου είπε ο δασκάλα ισχύει και σε άλλους παιδικούς, ίσχυε και σε αυτόν που πήγαινα τον μεγάλο.

Εμείς τι να πούμε που τώρα στο ολοήμερο νηπιαγωγείο τα κοιμίζουν στο πάτωμα στρώνοντας σεντονάκια!!!!!!!!

Το μόνο που έχουν είναι τα δικά τους μαξιλαράκια και κάθε εβδομάδα (Παρασκευή) μια μαμά παίρνει τα σεντόνια και τα πλένει για να τα φέρει καθαρά την Δευτέρα.

Ήμαρτον!!!!!!!! αλλά τι να κάνεις αν δεν έχεις που να αφήσεις το παιδί σου μέχρι να σχολάσεις???

Αθάνατο Ελληνικό Κράτος.

 

 

:oops::shock: Τι;;; αν είναι δυνατόν στο πάτωμα !!! ούτε στρώματα;;; :?:

Link to comment
Share on other sites

Σ'εμάς το κάθε παιδί έχει δικό του κρεβατάκι και μάλιστα πρόσφατα σε συνάντηση γονέων που είχαμε, έδειξαν σε κάθε γονιό που κοιμάται το παιδί του. Αυτός ο σταθμός όμως πρώτον έχει διαχωρίσει τα παιδάκια μέχρι 2,5 ετών και είμαστε σ'άλλο κτίριο και δεύτερον λαμβάνουμε υπ'όψη το γεγονοός ότι δεν έχει υπερβολικά πολλά παιδάκια.

Link to comment
Share on other sites

 

:oops::shock: Τι;;; αν είναι δυνατόν στο πάτωμα !!! ούτε στρώματα;;; :?:

 

όχι Angela μου, ούτε στρώματα, το μόνο που έχουν απο κάτω είναι μοκέτα, τίποτα άλλο.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbyf.lilypie.com/mzZbp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλα Σοφια μου με εστειλες. Αν ειναι δυνατον.

Και αν το καλοσκεφτεις εχεις δικιο. Τοσο μικρα νηπιαγωγεια που να χωρανε 20 κρεβατακια εκει μεσα. Ακομα συνερχομαι παντως απο αυτο που εγραψες.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Να μην μπω δλδ στον κοπο να ρωτησω καθε ποτε τα πλενουνε.

Ισως ειμαι υπερβολικη αλλα .... δεν μπορω να το χωνεψω.

Το μωρακι μου κοιμαται σε ενα μαξιλαρι που μπορει να κοιμαται ενα παιδακι που εχει ψειρες (παιδακι και ψειρες ειναι φυσιολογικο αλλα γιατι να κολησουμε και εμεις) ή σε ενα που χθες κοιμοταν ενα παιδακι που ετρεχε η μυτουλα του). Αχχχχχ! Ανατριχιασα.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

το μονο χουι που εχει ο Βασιλης με τον υπνο ειναι να δεθει με το κρεβατι και να μυριζει οικεια (της ειχα πει στην αρχη να του βαζουν ενα πανακι που εχω παντα στην τσαντα του ωσπου να συνηθισει).

 

σε αυτή την ηλικία είναι καλό όταν έχουν αποκτήσει ένα χούι, εάν δεν έχουν πρόβλημα, αυτό το χούι, να "χαλαρώνει" λίγο -

δηλαδη όταν είναι σε άλλες συνθήκες πολλές φορές τα παίδιά βλέπουν τα πράγματα και αλλιώς, σαν να είναι κάτι καινούριο, και αρκετές φορές ξεχνούν πράγματα που στο σπίτι είναι αδιαπραγμάτευτοι κανόνες.

 

αυτό είναι κάτι αρκετά θετικό.

 

άλλο όμως αν γίνεται με το ζόρι. το πιο πιθανό όμως είναι ότι όταν είναι και άλλα παιδάκια, και κοιμούνται, και εκείνος να θέλει περισσότερο να κοιμηθεί χωρίς να σκεφτεί τα οποιοδήποτε χούγια. :)

 

δεν γνωρίζω τις πρακτικές που ισχύουν γενικά για το κρεβατάκι του καθενός....

 

-------------------------------------------------

 

απαράδεκτο που τα κοιμίζουν στο πάτωμα και ότι πλένετε τα σεντόνια εσείς. απο την άλλη έτσι ξέρετε ότι είναι καθαρά. :?

 

αλλά στο πάτωμα? στην μοκέτα? αυτό σηκώνει καταγγελία. ...... για πάρε τηλέφωνο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να τους το πείς .....

μην το αμελείς. πάρε και φωτογραφία, γράψε τι σου έχουν πεί για αυτό το θέμα (ρώτα δηλαδή πρώτα στον παιδικό, για ποιό λόγο δεν έχουν κάποιο στρώμα, κάτι που να μοιάζει με κρεβάτι)

και μετά πάρε τηλ στην πρωτοβάθμια, να το καταγγείλεις/αναφέρεις.

πρώτα εκεί,

Β διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπ. (Γούναρη 60 Αγ Παρασκευή τηλ 6396592

και αν σου κάνουν νερά, τότε εκεί (υπουργείο, πρωτοβάθμια εκπαίδευση)

 

ΤΜΗΜΑ ∆΄ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

(ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΩΝ & ΕΝ∆ΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ)

το 210 344. και μετά τα εξής εσωτερικά.

 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ 2122

ΤΡΙΦΙΑΤΗ ∆ΡΟΣΙΝΑ 3148

ΠΑΠΑ∆ΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΝΗ 3148

ΒΑΤΙΚΙΩΤΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ 2122

ΦΡΑΓΚΟΥ ΜΑΡΙΑ 2766

 

δεν ξέρω αν είναι αυτά αρμόδια αλλά λέω ότι ίσως.

μην το αφήσεις.

 

δεν είμαστε στην αιθιοπια. ......

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Βρε κορίτσια συγνώμη, αλλά νόμιζα ότι έτσι γίνεται σε όλα τα δημόσια νηπιαγωγεία :oops::oops:

Όταν το άκουσα παραξενεύτηκα αλλά το έλεγαν τόσο φυσικά που το θεώρησα και εγώ φυσικό :oops::oops: Ο χώρος είναι τόσο πολύ μικρός και τα παιδάκια είναι 22!! Ναι, αυτό το ξέρω είναι πολλά αλλά μας είπαν ότι μέχρι περίσυ ήταν 16 αλλά απο φέτος που έγινε το νήπιο υποχρεωτική εκπαίδευση αναγκάστηκαν να πάρουν περισσότερα.

Θέλετε και άλλα? Ο κάθε γονιός πήγε για το παιδί του 4 ρολά υγείας, 4 χαρτιά κουζίνας, 4 πακ. χαρτοπετσέτες καθώς επίσης δίνουμε στην καθαρίστρια €5 το μήνα για να ζεσταίνει το φαγητό των παιδιών μας ούτως ώστε να μην απασχολείται η δασκάλα με αυτό αλλά ΠΡΟΣΟΧΗ επειδή η καθαρίστρια είναι δημόσιος υπάλληλος ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παίρνει λεφτά και έτσι μας είπαν ότι αυτό γίνεται μεταξύ μας και δεν πρέπει να το πούμε πουθενά. Το κόστος είναι πολυ μικρό αλλά για φανταστείτε €5/το μήνα x 44 παιδάκια?????

Δυσανασχέτησα αλλά προκειμένου να αφήνει η δασκάλα τα παιδιά για να ζεσταίνει λιγα λίγα φαγητά προτίμησα να τα δώσω. Και στο τέλος ξέρετε τι είπε η Δ/ντρια? ''Μην έχετε αυταπάτες, δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία''

Δηλαδή, μόνο στο δικό μας γίνονται αυτά??

Πείτε μου τι ισχυει βρε παιδιά για να ξέρω πως να το χειριστώ??

Μήπως να ανοίξω καινούργιο τοπικ??

Μαρία πες μου τι είναι καλύτερο.

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbyf.lilypie.com/mzZbp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

το μονο χουι που εχει ο Βασιλης με τον υπνο ειναι να δεθει με το κρεβατι και να μυριζει οικεια (της ειχα πει στην αρχη να του βαζουν ενα πανακι που εχω παντα στην τσαντα του ωσπου να συνηθισει).

 

σε αυτή την ηλικία είναι καλό όταν έχουν αποκτήσει ένα χούι, εάν δεν έχουν πρόβλημα, αυτό το χούι, να "χαλαρώνει" λίγο -

 

Το οτι το χαρακτηρισα χουι σε μπερδεψε :lol:

Δεν μπορει να κοιμηθει οπουδηποτε. Ειχε παντα το κρεβατακι του (και στον αλλο παιδικο - οπως ολα τα παιδακια).

Αν ειναι χωρος που δεν εχει ξανακοιμηθει θελει ή μαμα-μπαμπα διπλα ή κατι να μυριζει σπιτι. Και αυτο μεχρι να συνηθισει και να το νοιωσει δικο του. Ειναι κακο αυτο δλδ?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Σοφια εγω θα μαθαινα απο μαμαδες που πηγαινουν τα παιδια τους σε αλλο Νηπιο αν ισχυουν αυτο (εδω ειναι το καλυτερο μέρος :D ) αλλα απο μαμαδες που πηγαινουν τα παιδια τους νηπιο.

 

Το σεντονι στο πατωμα το θεωρω απαραδεκτο παντως.

 

Για τα χρηματα επιπλεον στην καθαριστρια ακουγεται παραλογο αλλα θυμαμαι οτι οταν ειμασταν μικρα διναμε Χριστουγεννα - Πασχα στην καθαριστρια κατι οποτε ακουγεται πιο οικειο :lol: (στην τελικη χαλαλι γιατι τρωει το παιδι σου ζεστο φαγακι)

 

Τα χαρτια υγειας και τα ρολλα κουζινα ειναι παλι καπως περιεργο .

 

Βεβαια εγω δεν εχω πειρα απο Νηπιο (προς το παρον φρικαρω με τα του παιδικου) αλλα θα μαζευα ολες τις μητερες και θα πηγαινα στον Δημαρχο της περιοχης . Το Νηπιο ειναι υποχρεωτικη παιδια και αν δεν μπορουν να κανουν ολοημερα μην τα κανουν . Απειλη οπως παντα τα καναλια. Αντε τα χω παρει. Τα μοσχαναθρευουμε για να μας τα βαλουν οι αλητες να κοιμουνται σαν απορα. :twisted: $%$*^*

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Αντιγραφω απο άρθρο εφημερίδας στις 30/9:

 

"Χρώματα, κόλλες και... χαρτί υγείας

Είδη ατομικής καθαριότητας ζήτησαν από τους γονείς σε νηπιαγωγείο της Αθήνας

Της Ελενας Καρανατση

 

Κάθε Σεπτέμβριο είθισται οι γονείς να αγοράζουν σχολικά είδη για τα παιδιά τους, συνήθως από βιβλιοπωλεία. Φέτος, κάποιοι γονείς χρειάστηκε να προσθέσουν στη λίστα για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ και είδη καθημερινής υγιεινής για το σχολείο!

 

Σύμφωνα με καταγγελίες, σε ολοήμερο νηπιαγωγείο της Αθήνας, εκπαιδευτικοί ζήτησαν από τους γονείς να παρέχουν στα παιδιά τους χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, χαρτοπετσέτες και υγρά σαπούνια! Στο χαρτί που διανεμήθηκε στους έκπληκτους γονείς αναφέρεται ότι τα είδη αυτά που επιβάλλεται να έχουν μαζί τους τα νήπια, αποθηκεύονται στο ντουλάπι της κουζίνας και όταν τελειώσουν θα ζητηθεί να ξαναφέρουν καινούργια. Στο εν λόγω σχολείο δεν υπάρχει καθαρίστρια, με αποτέλεσμα μία μητέρα να έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να πλένει τα παπλώματα όλων των παιδιών!

Η «Κ» επικοινώνησε με τις νηπιαγωγούς του σχολείου, που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίες αρνήθηκαν να σχολιάσουν ό,τι αφορά τα λειτουργικά έξοδα του νηπιαγωγείου, στο οποίο εργάζονται.

..........

 

Στο 78ο ολοήμερο δημοτικό και νηπιαγωγείο της Αθήνας, η κατάσταση είναι ελαφρώς βελτιωμένη. Σύμφωνα με τη διευθύντρια, κ. Κατερίνα Τσιμπίδη, «τα χρήματα που μας έχουν δοθεί είναι αρκετά, για να καλύψουμε τις ανάγκες. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι το νηπιαγωγείο δεν έχει δικά του κονδύλια, καθώς οι σχολικές επιτροπές του δήμου επιχορηγούν το δημοτικό σχολείο, με το οποίο συστεγάζεται το νηπιαγωγείο. Είναι απαράδεκτο, πάντως, οι εκπαιδευτικοί να ζητούν από γονείς να προμηθεύουν το σχολείο με αναλώσιμα είδη καθαριότητας».

 

Δεν υπάρχει εγκύκλιος

 

Από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας αποσαφηνίζεται ότι δεν υπάρχει καμία οδηγία ή εγκύκλιος στα ολοήμερα, ώστε να ζητείται από τους γονείς των μαθητών να συνεισφέρουν αγοράζοντας χαρτιά κουζίνας και σαπούνια. «Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται να προβάλλεται τέτοια απαίτηση από τους νηπιαγωγούς», τονίζει στην «Κ» η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σπουδών Α΄βάθμιας Εκπαίδευσης, κ. Θεοδ. Δρούλια.

Η κεντρική χρηματοδότηση των ολοήμερων δημοτικών και νηπιαγωγείων προέρχεται από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ενωσης (ΚΠΣ) και αφορά στον εξοπλισμό των σχολείων, ενώ οι λειτουργικές δαπάνες (συντήρηση, καθαριότητα κ.λπ.) καλύπτονται από την επιχορήγηση των σχολικών επιτροπών των δήμων.

 

........

Hμερομηνία : 30/9/07

"

Link to comment
Share on other sites

mama

μένω έκπληκτη!!!!!!!!!!!!!!! Αυτό που νόμιζα ''φυσιολογικό'' τελικά είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

Θα ανοίξω καινούργιο τόπικ με αυτό το θέμα, να πάρω γνώμες, απόψεις, εμπειρίες και συμβουλές και να είστε σίγουρες δεν θα το αφήσω έτσι!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbyf.lilypie.com/mzZbp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites

επειδή εδώ δεν είναι το σωστό μέρος για αυτό το θέμα που πάμε να αναπτύξουμε, άνοιξα καινούργιο τοπικ στο ''προσχολική ηλικία απο 2 ετών''

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbyf.lilypie.com/mzZbp3.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Με το δικο μου θεμα τι θα γινει?

Εχουν τα παιδια σας στον παιδικο δικο τους κρεβατακι ή οχι?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι κακο αυτο δλδ?
όχι δεν είναι κακό -

αλλά είναι καλό το γεγονός ότι στον παιδικό κάποια απο αυτά, φθίνουν, και έτσι τα παιδιά γνωρίζουν και άλλες πιθανότητες/δυνατότητες :wink:

και ότι αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, δεν χάλασε και ο κόσμος - όταν δηλαδή αυτό το συγκεκριμένο πράγμα που έχουν συνηθίσει, δεν το αφαιρέσει κάποιος επίτηδες αλλά εάν δουν ότι κάποιες φορές δεν γίνεται, το συνηθίζουν χωρίς να αισθάνονται θυμό.

(πάντα όταν φαίνεται να έχει γίνει αυτή η αλλαγή απο κάποιον άλλον που δεν γνωρίζουν και δεν μπορούν να επηρεάσουν - όπως πχ ο αστυνόμος, ή κάτι άλλο - τέλος πάντων ανώτερες δυνάμεις :) )

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Στον δικό μας σταθμό τώρα υπάρχουν στρωματάκια. Σεντόνια φέτος πηγαίνουμε εμείς κάθε Δευτέρα καθαρό και μας το επιστρέφουν κάθε Παρασκευή. Το προτιμώ από το να το πλένουν εκεί γιατί ξέρω ότι είναι καθαρό. Επίσης ξέρει και το παιδί το σεντονάκι του και το στρωματάκι του (αφού δεν είναι όλα ίδια) και ΝΑΙ χρησιμοποιεί το κάθε παιδί το δικό του στρωματάκι. Τώρα που κρύωσε ο καιρός μας ζήτησαν και λεπτή κουβερτούλα. Κάθε παιδί γνωρίζει τα δικά του πράγματα.

Πέρισυ δε μας ζητούσαν τα πλέναν μόνοι τους κάθε Παρασκευή. Προτιμώ να τα πάμε από το σπίτι νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά και δεν είναι και κόπος να στέλνω τη Δευτέρα ένα καθαρό σεντονάκι. Στέλνω επίσης μια πετσετούλα (δε μας ζητάνε).

 

Μπορεί τα παιδάκια να είναι 20 στο τμήμα ή 40 στο σύνολο, αλλά δεν κοιμούνται όλα στο σταθμό! Πολλά φεύγουν νωρίς με το σχολικό άρα αυτά που κοιμούνται για μεσημέρι είναι λιγότερα. Επομένως δεν είναι τόοοοσο δύσκολο να έχει το καθένα το δικό του κρεβατάκι - στρωματάκι. Κρεβάτακια λίγο δύσκολο άρα στρωματάκια.

Επιπλέον (και μιλάω για ιδιωτικούς σταθμούς) αν δε μπορούν να εξυπηρετήσουν τόσα παιδιά ας μην τα δεχτούνε.

 

Πέρα από το χούι του παιδιού όπως είπες (που είναι πολύ λογικό), για λόγους υγιηνής εγώ θα το απαιτούσα να έχει δικό του κρεβατάκι.

Δε θα ήθελα δηλαδή να κοιμάται το παιδί σε σεντόνι που μόλις πριν είχε κοιμηθεί άλλο που μπορεί να ήταν και άρρωστο κλπ. Έτσι μετά γίνεται χαμός με τις ιώσεις!

 

Βλέπω πάντως ότι πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά να είμαστε ντεντέκτιβ για να ξέρουμε τι συμβαίνει να απαιτούμε και να φωνάζουμε. Επίσης να γνωρίζουμε και να συζητάμε με άλλες μαμάδες.

Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως μεχρι στιγμης όπου κι αν εχω δουλεψει τα παιδια ειχαν το καθενα το κρεβατι του, και μάλιστα κολλουσαμε μια ετικετα με το όνομα του πανω. Πρωτη φορα το ακουω να κοιμουνται όπου να ναι τα παιδακια.

Στο πατωμα μπορουν να κοιμηθουν τα παιδια αν δεν υπαρχει χωρος για κρεβατοκαμαρα αλλα με την προυποθεση οτι υπαρχουν μικρα στρωματακια για τα παιδια τα οποία στρωνονται από πανω με ενα καθαρο σεντονι.

Κανε καταγγελια... τι ειναι το παιδι? Σκυλι να κοιμαται στη μοκετα?

O5Lop2.png

kIP3p2.png

Link to comment
Share on other sites

Oταν τα λεω εγω..... ειμαι περιεργη.

Ο Βασιλακης μου κανει ανησυχο υπνο στον παιδικο και ψαχνουν να βρουν γιατι. Γιατι αραγε? Μηπως επειδη ουτε καν την πετσετουλα του του δωσανε αλλα ουτε δωσανε σημασια στο οτι τονισα "σταθερο κρεβατι να νοιωσει ασφαλεια το παιδι".

 

Τι να πω και τι να κανω? Πως να βοηθησω το παιδι μου να το ξεπερασει και να νοιωσει ασφαλεια εκει?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Aνακαλυψα γιατι αλλαζει συνεχεια κρεβατι. Τα παιδακια που κοιμουνται ειναι 40 και τα κρεβατακια 20. Τα υπολοιπα σε ραντζο. Αν λειψει καποιο βαζουν τα παιδακια που ειναι στα ραντζα σε κρεβατακι. Επισης για να μην αδικουν καποιο τα αλλαζουν (μια εσυ κρεβατακι , μια το αλλο). Δικαιο ακουγεται αλλα ελα που εμενα με εχει καταστρεψει.

 

Χθες στην συναντηση γονεων το ανεφερα στον εκπροσωπο - σε αυτα που θελω να αναφερθουν στον Προεδρο (πριν μαθω το γιατι γινεται η αλλαγη κρεβατιου). Μετα εμαθα το παραπανω και τωρα αγχωθηκα μην τα παρουν οι δασκαλες και δημιουργηθει θεμα. Τους το ελεγα ρε παιδια και καναν λες και ζηταγα κατι τρομερο και περιεργο. Δεν μπορουσαν να μου εξηγησουν (οι δασκαλες) μην φτασει εκει το θεμα?

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

μου είχε ξεφυγει το άρθρο που δημοσιευσε καποια για το ότι η κεντρικη χρηματοδότητηση των ολοήμερων γίνεται απο το ευρωπαικό κοινοτικό πλάισιο στήριξης...ΚΠΣ (και τα αναλώσιμα απο τους δήμους κτλ)

 

τα κρεβάτια δεν είναι αναλώσιμα παντως ούτε και τα σεντόνια και το πλυντήριο. (για να τα πλένουν!)

 

 

Δηλώνω υπεύθυνα΄

ότι μου ζήτησαν απο την διεύθυνση του ολοήμερου,

να δώσω χρήματα για τον περεταίρω εξοπλισμό του σχολείου σε αναλώσιμα και είδη καθαρισμού.

Συγκεκριμένα τα χρήματα αυτά μου ζήτησαν να τα δινω...

 

εβδομαδιαία?

μηνιαία?

 

Επίσης στον παιδικό τα κρεβάτια δεν επαρκούν για τα παιδιά με αποτέλεσμα τα παιδιά να κοιμουνται κάτω ή τα μισά σε ράντζα και τα μισά σε κρεβάτια

 

σεντόνια, μας έχουν ζητήσει να φέρνουμε εμείς καθαρά κάθε εβδομάδα.

 

πρέπει να βρεθεί κόσμος να υπογράψει κάτι τέτοιο και να πάει και σε ευρωπαική ένωση, και σε μμε.

 

θα ρωτήσω και ένα φίλο νομικo για το τι χρειάζεται..

 

είναι το δεύτερο θέμα που για το οποίο νομίζω ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει κάτι τέτοιο.

 

(εάν φυσικά θέλετε να αλλάξει κάτι σε αυτή την κοσμάρα που ζούμε... :? )

 

μόλις έχω νεότερα θα ποστάρω.

 

γελοία πράγματα...

...έγινα επιτέλους και εγώ μια parentholic ..

(If You Wanna Make The World A Better Place)

Take A Look At Yourself And Then Make A Change

R.I.P. Michael Jackson.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...